Hej, a może zwarty jest któryś pin (55 lub 62) z pinem 71 ? (numery od strony ECU) http://obrazki.elektroda.pl/8759551500_1...
czujnik położenia iglicy wtryskiwacza To silnik 1.9 dci. ???
dwie sprawy -czujnik położenia wzniosu iglicy ( na trzecim szprycku) -nastawnik dawki
Witam... mam na warsztacie Audi A6 2,5TDI 150km samochem klijet wjechal do garazu i zgasil wszytsko jak zawsze... lecz rano juz nie zapalil :( podpilem sie Vag 4,9 i pokazju "czujnik polozenia(wzniosu)iglicy G80 przerwa lub zwarcie do plusa" jestem juz blady przegrzebalem juz chyba wszystkie ksiazki fora itd... nic :( moze potrafi mi ktos pomoc... ????...
To co napisałeś. Na drugim wtryskiwaczu od prawej strony zamontowany jest czujnik wzniosu iglicy, od niego do sterownika silnika idzie dwużyłowy przewód który prawdopodobnie jest gdzieś przerwany. Sterownik silnika popularnie zwany komputerem znajduje się w kabinie za "zegarami".
Czujnik położenia iglicy na wtryskiwaczu naprawiony?
Czujnik położenia iglicy na wtryskiwaczu walnięty lub wiązka idąca od niego.
Podmieniłem pompe, nie dało to rezultatów i założyłem starą. Z tego co ja wiem, dynamiczny kąt wtrysku jest liczony na podstawie sygnałów z: -czujnika położenia wału -czujnika położenia iglicy wrtyskiwacza -czujnika temp paliwa Elementem wykonawczym jest zaworek N109. Czy mam racje?
Pierwsze co zrobiłem to podłączyłem KTS. Dla zainteresowanych wtryskiwacz z czujnikiem położenia iglicy jest na 5 cylindrze, sprawdziłem w innym, przyczyną tego że samochód nie chodził jak powinien była turbosprężarka, i rozwalony katalizator. Dziękuje za pomoc pozdrawiam.
Witam ponownie. Czy możliwa jest regeneracja wtrysku sterującego z czujnikiem położenia iglicy , konkretnie chodzi o cewkę ? Czy ktoś może przerabiał ten temat ?
Może być tez czujnik położenia iglicy zainstalowany na 3 wtrysku, bądź też zawieszony ten wtryskiwacz. Sądząc po białym dymie jest zalewany paliwem.
Nie, używane miałem i też były jakieś lipne, od wtryskiwacza tą elektronikę i ten czujnik położenia iglicy i krokowca tylko odkręciłem aha i koło wtrysku tą sprężynkę z membranką
podgrzewanie paliwa do ok 60* , napiecie ok 120v, czujnik położenia iglicy - czujnik mierzący położenie iglicy ale w CR z tego co kojaże to nie wystepuje chyba ze złe tłumaczenie (a może sie myle?) wystepuje w pompach elektronicznych przy jednym z wtrysków , a służy do określania stopnia wyprzedzenia zpłonu
Już po wszystkim :) ,w sumie to już jakieś 2 tyg. po :) ,zapomniałem się pochwalić - Wymieniłem pierwszy wtrysk (z czujnikiem położenia iglicy) ,zapłaciłem za używkę 400 zł. i już jest okej,dzięki za odpowiedz milejów ! Pozdrawiam.
Częstotliwości na wejściu nie powinny przekroczyć 2000 Hz, pomiary napięć od -12 do 12V. Amplituda czujników indukcyjnych przy wyższych prędkościach obrotowych przekracza 100V, ale do określenia prędkości obrotowej nie jest mi potrzebne mierzenie tak wysokiego napięcia. Cały czas zastanawiam się czy potrzebne mi napięcie zmienne. Chyba nie mam innego...
Wygląda na czujnik położenia wzniosu iglicy.
Właśnie nastąpił mały przełom w sprawie znalezienia sygnału. Sciągnołem sobie książke serwisową do renault kangoo w ktorym był montowany taki sam silnik 1.9D i na takim samym sterowniku. Znalazłem tam informacje na temat tego czy jest w tym silniku jakiś czujnik wtrysku. I okazało się że jest! czujnik jest na wtrysku nr 3 i nazywa się czujnikiem położenia...
ewentualnie problem w czujniku położenia wzniosu iglicy.
czujnik położenia wzniosu iglicy
Bo występuje razem z wtryskiwaczem,jeżeli masz na myśli czujnik położenia wzniosu iglicy. Trudno.
Przerywanie, czy dławienie się silnika TDI, to w 90% wina czujnika położenia wzniosu iglicy.
Jest czujnik położenia wzniosu iglicy, podobnie jak w VW. Albo leciał czujnik albo wręcz ukikływal się kabel do niego zaraz koło czujnika. Czasami czujnik i pękł.
Nie zapamiętałem bo jak pisałem diagnostka go skasował bo myślał, że nie odpala przez ten błąd. I według niego ten błąd dotyczył nastawnika w pompie dlatego zaczął po nim walić młotkiem. Zapamiętałem tylko czujnik położenia wzniosu iglicy.
rok 2001 problem jest taki . że bardzo ciężko ustabilizować silnik podczas jazdy przy obrotach 1000 - 1300 na pierwszym biegu - holowanie lub bardzo wolny przejazd na równych obrotach, auto lubi wpadać w kangura - wystarczy puścić gaz lub dodać i jest ok. Podczas defektu dawka skacze 5 - 15 mg/suw i jakby się zapętlała - pompa bardzo podobna do vp 37...
moje pytanie to gdzie wysyłane i dlaczego są informacje z czujnika wzniosu iglicy we wtrysku sterującym. Wysyłane jest to do ECU aby określić moment kiedy faktycznie otwiera się wtrysk. ECU za pomocą tych danych jaki i danych z czujnika położenia wału może precyzyjnie regulować kąt wtrysku.
N108 reguluje kąt wtrysku. Pomiaru dokonuje komputer na podstawie odczytu sygnałów z czujnika położenia wału korbowego i czujnika wzniosu iglicy wtryskiwacza. Co do twojego problemu, w LT-ku był montowany silnik AGX 102PS i do 1/99 miał kąt wtrysku 0,35 , co w twoim przypadku poprawiło prace silnika, sprawdź, czy masz oryginalny silnik, chociaż mogli...
Witam mam problem z golfem 3 1.9 tdi mianowicie golf nie odpala wcale w czasie jazdy stracił moc nie wkręcał się więcej jak 3000 obr po zgaszeniu już wgl nie odpalił kręci rozrusznikiem ale nic jakieś paliwo na wtryski leci nale wydaje misie że za słabo bo się sączy a nie tryska podpiąłem go pod kompa i czujnik położenia wzniosu iglicy G80 czujnik prędkości...
Samochód po zerwanym pasku rozrządu , naprawiona głowica wszystko złożone , samochód pali od kopa , ale jak się wciśnie pedał gazu to obroty tylko wchodzi na 3500 i koniec , na kompie wyskakuje błąd zacytuje bo niepamiętam dosłownie - Czujnik wzniosu lub położenia iglicy wtrysku - brak połączenia lub przerwa w obwodzie . Auto obroty ma ok , ale co do...
wiec moim zdaniem do sprawdzenia czujniki polożenia wału, wzniosu iglicy,położenia wałka pompy wtryskowej bo z tego co pamietam w vp 44 jest
Witam mam problem z audi A6 2002r 2,5 tdi kTS wskazał błąd czujnik położenia wzniosu iglicy czy coś podobnego na forum wyczytałem że wskazuje to na wtrysk sterujący objawy są takie że samochód nie ma mocy jakby nie działało turbo. Po wyjęciu wtrysku i zrobieniu pomiaru na kostce wtrysk nie wykazuje oporność, znalazłem drugi wtrysk sterujący, ponoć od...
Kąt wtrysku w silniku TDI nie jest stały. W programie jest zapisana mapa kąta wtrysku i wg tej mapy sterownik przestawia ten kąt. Nie wiem dokładnie od czego jest on uzależniony ale na pewno od obrotów silnika. Sprawdzenie zadanego kąta wtrysku odbywa się za pośrednictwem czujnika uniesienia iglicy we wtryskiwaczu oraz czujnika położenia wału. Sama...
czujnik wzniosu iglicy wstryskiwacza , wisi na pinie 101 i 109 ECU.
Witam Mam duży problem z moim A6 2,5 Tdi R5 Ael 140 KM Autko podczas gwałtownego przyspieszania przerywa , podczas jazdy np. za innym autem kiedy przyspieszam i odpuszczam gaz przy 2-3 odpuszczeniu pedału gazu już później nie reaguje na niego (nawet jak dam do dechy nic zero reakcji ) Dopiero po wciśnięciu sprzęgła obroty spadają niemal do zera (czasami...
Dla jasności. W tych autach często wyrabia się podcięcie na kole rozrządu na wale. Ustawiać można na zegar, tak jak proponuje kolega marecki117, ale jak tego nigdy nie robiłeś, to sukcesu nie wróżę. Kąta wtrysku nie ustawia się Vagiem, tylko za pomocą Vaga. Musisz wejść w tryb ustawienia podstawowe czy też regulacja w zależności od testera. Wtedy komputer...
A świstak siedzi i zawija w te sreberka i zawija .... W żadnym dostępnym mi katalogu nie znalazłem opisu świadczącego o tym, że w silniku 1Y był montowany fabrycznie sterownik pompy wtryskowej. Nie ma takiego sterownika ani w Audi ani w VW. Kolego podaj numer tego sterownika wg ETKA to może uwierzę. Powinien zaczynac się na 028, 030 lub 037. Prawdopodobnie...
Chodzi mi o kostkę czujnika temperatury. Czujnika położenia wałka jako tako tam nie ma. Jego odpowiednikiem jest czujnik wzniosu iglicy na trzecim wtrysku od strony rozrządu. To że kąt skacze jest z powodu niedomagania pompy wtryskowej, lub powietrza w paliwie. Jeśli powietrza w paliwie brak, nie przejmował bym się tym, chyba że skutecznie uniemożliwi...
W jakim aucie masz zamontowany ten silnik, typ, model? Dodano po 13 Podejrzewam, że jest to silnik ze sterownikiem EDC MS6.1 rzędowa pompa wtryskowa sterowana elektronicznie tak? Dodano po 4 Jeśli tak, to pytanie czy masz sprawny czujnik położenia wału główny i pomocniczy . Wtrysk z czujnikiem ruchu iglicy służy sterownikowi do wyznaczania kąta wtrysku....
czujnik/nastawnik sygnał wyjściowy/wejściowy A35 – sterownik systemu EMC sterownik wejściowy A162 – immobiliserczujnikwejściowy B24 – czujnik temperatury silnika (ECT)czujnikwejściowy B25 – czujnik temperatury powietrza zasysanego (IAT)czujnikwejściowy B30 – przepływomierz powietrza (MAF)czujnikwejściowy B31 – czujnik...
czujnik położenia masz od tyłu silnika w okolicach koła pasowego, wtyczka u gory na obudowie paska rozrządu obok wtyczki czujnika wzniosu iglicy. Czujnik indukcyjny oporu nie pamiętam, ale jak masz poniżej 2 kiloomów to powinno być dobrze. Na oscyloskopie sinus z dwoma pikami.
Sterownik dostaje informację o kącie wtrysku z wtryskiwacza z kablem. Tam jest czujnik wzniosu iglicy, jeśli paliwo dochodzi do wtryskiwacza to iglica się unosi, czujnik to wykrywa i zaczyna się rozpylanie. W ten sposób sterownik sprawdza poprawność regulacji kąta początku wtrysku, koło zamachowe się obraca, czujnik położenia wału zlicza zęby i sprawdza...
Mam problem z pompą Lucasa; w czasie jazdy spuściłem pedał gazu na skrzyżowaniu, samochód zgasł (samochód był jeszcze nie rozgrzany). W warsztacie stwierdzono, że nie dochodzi paliwo do wtrysku, na komputerze pokazało błąd czujnika położenia iglicy.Co mogę z tym zrobić, oczywiście poza wymianą pompy?(mieszkam w Częstochowie może jakiś warsztat z okolicy...
Witam Borykam się z tym problemem od początku roku i nikt nie jest w stanie powiedzieć mi co jest nie tak. Ale od początku. Auto to Audi A3 1.9 TDi AGR (90KM) 1998r 320 tys. (w 100% potwierdzony przebieg). Auto kupione w listopadzie zeszłego roku, w grudniu wymiana rozrządu (rolki, pompa wody, pasek itp.) i filtrów oleju oraz paliwa. Świece sprawdzone...
Z komputera mogę odczytać (program TEXA) zimny silnik 900 na silniku ciepłym wahania ok. 630, w zaprzyjaźnionym warsztacie na urządzeniu KTS na ciepłym silniku wskazanie oscyluje ok. 3,85. Texa nie posiada opcji Rover 420DI więc łączę się jako BMW 318tds lub BMW 325tds nie wiem jak interpretować wskazanie np 630 myślałem że chodzi o 6,3st. Silnik ma...
Witam jestem nowy więc wszystkich witam mam problem kupiłem golfa 3 1.9tdi 90km i mam taki problem że jak odpalam golfa to po paru sekundach zaczyna migać kontrolka od świec żarowych i leży mi na zero wskazówka od temperatury wymieniłem już chyba 5 czujników temperatury i nic miałem oryginalne z vw i zamienne niebieskie i żółte ale przypomniało mi się...
KODY USTEREK moduł sterujący DDE 2.1 silnik U25TD, X25TD 12- rozpoczęcie procedury sprawdzania 14- czujnik temperatury płynu chłodzącego zwarcie do masy P30 15- czujnik temperatury płynu chłodzącego zwarcie z napięciem lub przerwa P30 16- czujnik temperatury paliwa ( w pompie wtryskowej P68 ) zwarcie do masy 17- czujnik temperatury paliwa ( w pompie...
Niestety wymiana iglicy nic nie dała. Czy potrfi ktoś powiedzieć jak zmierzyć cewkę zapłonową (tą w iskrowniku) oraz czujnik położżenia wału ? Bo już nic mi do głowy nie przychodzi. Moto ma cały czas zalaną świecę. Regulacja wyskości iglicy też nic nie pomaga i nawet nie reaguje na zmianę położenia iskrowinika względem 3 znaczków na karterze
Witam, Zwracam się z ogromną prośbą o pomoc, pacjent to M47. W kwietniu miałem problemy z autem tzn. Długo było trzeba kręcić zanim odpali po odpaleniu puściła czarną chmurę. Wiedziałem że mam wyciek z pompy vp44 w związku z czym oddałem ją do regeneracji, koszt 3440zł (pełna regeneracja) Po otrzymaniu pompy auto trafiło do mechanika lecz ten powiedział...
Zgłębiłeś tajniki budowy i działania pomp VP37 i VP44? Przy VP44 masz czujnik obrotów pompy, plus czujnik położenia wału - one określają kolejność cylindrów i ich suwy - rozdzielacz tylko mechanicznie otwiera/zamyka poszczególne sekcje pompy. W VP 37 masz czujnik wału i czujnik wzniosu iglicy wtryskiwacza - tu z kolei one dyktują sterownikowi kolejność...
Witam. Dla mnie jest to temat rzeka dlatego postanowiłem połączyć 10 tematów w jeden. Sorki ale w tym przypadku musiałem napisać książkę. Problemy zaczęły się mniej więcej od drugiej połowy grudnia, czyli jeszcze w temp. ok +13 stopni. Na początku dłużej kręcił na zimnym silniku, po podgrzaniu świec odpalał szybciej czyli np za 3 przekręceniem. Na ciepłym...
Nie odpowiedziałeś na pytanie o iskrę! Czarna i sucha ? Czy czarna i mokra ? Nie ruszaj iglicy! Chodzi o to aby określić czy przyczyną jest problem z paliwem (gaźnik i nie tylko) czy z zapłonem (słaba lub w złym momencie iskra). Cewkomoduł nie ma nic do punktu zapłonu! Od tego jest jakiś czujnik położenia kątowego wału korbowego. Np. impulsator i znacznik...
Wymontowałem dziś EGR.Był zapieczony Wcześniej pomierzyłem wartości wg.danych z autodaty, zasilania i oporności cewek. Wg. autodaty rezystancja po miedzy pinem 2 i 4 (czujnik położenia) powinna wynosić 2380 ohm u mnie wynosiła 2780 ohm (wartość ta zmienia się w zależności od otwarcia tłoczka )zawór cały czas był nie domknięty ,stąd pewnie cały czas...
Zapłonu elektroniczy cdi gaźnik 16. 1 Simson z CDI i Gaźnikiem 16N1 - Strzelanie w Tłumik i Problemy z Obrotami (ID: 4060080) Witam serdecznie. Skoro mamy do czynienia z Simsonem wyposażonym w elektroniczny zapłon CDI i gaźnik 16N1, możemy zawęzić zakres poszukiwań przyczyn problemów. Poniżej przedstawiam szczegółową analizę oraz kroki diagnostyczne,...
Witam. Mam dylemat ponieważ nie wiem jak rozwiązać problem. Chciałbym wykonać sterowanie potencjometrem, pośrednio iglicy gaźnika(silnik spalinowy). Cała koncepcja już jest opracowana. Mikroprocesor który sprawdza przetwornikiem ADC napięcie na pinie(np. pb1) i następnie analizuje wynik z poprzednim. Jeżeli jest zmiana, wysyła odpowiednie sygnały(ilość...
Poziom merytoryczny dno. Pół godziny stracone na słuchanie o tym, jak regulacja składu mieszanki biegu jałowego ma ogromne znacznie, bo inaczej silnik nie będzie pracował poprawnie i się zatrze. No i kwintesencja, ustawianie statycznego kąta wyprzedzenia zapłonu „na słuch”. Po pierwsze rozwiązań układowych gaźników są setki, a możliwości...
Witam, mam problem z Simsonem S50 platynowiec 12V, którego dostałem do naprawy. Objawia się to tym, że odpala, pracuje ładnie ale gaśnie po przejechaniu 100-200m i nie ma możliwości aby go odpalić na kopa czy "pych". Kompresja na zimnym silniku wynosi 8.5 bar przy otwartej manetce gazu. Generalnie gdy go dostałem to w ogóle nie dało się go uruchomić,...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Krok 1 Proszę podłączyć komputer do osobnego monitora /telewizora. Krok 2 Proszę sprawdzić czy czujnik położenia/rozłożenia laptopa nie zblokował się. Nie wiem jakie to Vaio wiec nie wiem czy jest iglica gdzieś w okolicy zawiasu czy inna metoda rozpoznawania czy otwarto laptopa. Krok 3 Napisać na elektrodzie model , co się świeci , czy dyski startują...
na wyznaczenie poziomu spalania jest jeden sposób. do króćca dolotowego należy podłączyć czujnik podciśnienia, oraz czujnik położenia przepustnicy. lub zamiast tego przepływomierz ultradźwiękowy(od samochodu), [bo jakieś klapki w dolocie znacznie osabią silnik] wtedy wskazanie będzie bardzo precyzyjne. jaki jest gażnik. z iglicą w przepustnicy, czy...
O ile z błędem P0472 sobie radzę, to niestety nadal mam błędy P1405 i P1406. Dostałem nowy czujnik od chińczyka, i okazuje się że na biurku zachowuje się dokładnie tak samo jak czujnik naprawiony przeze mnie. Niestety nie wiem co to są za błędy. Bardzo proszę o powstrzymanie mądrości w stylu "ask google" bo w zależności od strony błędy są równie opisane....
Kolego a nie masz przypadkiem dostępu do jakiegoś bardziej opisowego programu. Masz napisane że masz przerwę w obwodzie regulatora ciśnienia. Sprawdź wiązkę od tego regulatora. Zobacz czy pojawia się na nim jakieś napięcie. Powiem szczerze że jak już wymieniałem czujnik na nowy. Też miał problem z paleniem. Zobacz też tą kostkę od czujnik położenia...
Witam, zobacz jaka jest temperatura tłoczenia na wyjściu ze sprężarki (powinna być powyżej 50 stopni). Położenie cewki nie ma znaczenia gdyż sam napęd iglicy zaworu to silnik krokowy. Za wysterowanie zaworu odpowiadają dwa czujniki, czujnik temperatury gazu na lp oraz ciśnienia gazu lp. Jeżeli któryś z czujników będzie żle działał to sterownik błędnie...
Witam, mam taki problem w swojej a6 2,5 AKE tdi quatro tip, mianowicie gdy wrzucę "D" słychać dźwięk drżenia, żadne drgania nie są odczuwalne jest tylko ten dźwięk który nasila się tak do 1200 obrotów ale powyżej ustaje, i już później jest słyszalny na N oraz R. Gdy odpalę auto i jest na P to nic nie słychać. VAG pokazał błędy 542 Czujnik położenia...
czujnik iglicy czujnik wzniosu iglicy czujnik skoku iglicy
kontrolka termostat świecić astra belka potencjometr cambridge audio
Instrukcja obsługi pralki Amica Ecotronic 600 - jak znaleźć? Błąd w module przy linii 164 - analiza i rozwiązania