Może być czujnik ciśnienia,regulator ciśnienia na listwie,brudne paliwo,pompa wysokiego ciśnienia siadła.Podkładka nie ma nic do palenia powinien zapalić tylko kompresja by uciekała i słychać by było takie cykanie.
Nawet jeśli pompa tłoczy paliwo, to gdy nie ma odpowiedniego ciśnienia to silnik nie odpali. Trzeba zacząć od pomiaru ciśnienia paliwa manometrem, powinno być min 3bar. Jeśli nie dysponujesz manometrem to można spróbować odłączyć przewód powrotu paliwa z listwy wtryskiwaczy, podstawić jakąś butelkę i zobaczyć czy regulator ciśnienia upuszcza nadmiar...
Błąd wskazuje, że sygnał z czujnika ciśnienia szyny paliwowej i / lub jego obwód wysyła błędne odczyty, stanu ciśnienia paliwa.(wysoki/niski) Typowe problemy, które wywołują kod P0191: - uszkodzony czujnik ciśnienia paliwa - wadliwy obwód lub złącze czujnika ciśnienia paliwa - uszkodzony regulator ciśnienia paliwa Gdyby łatwo można było sprawdzić miernikiem...
Możesz sam, ale nie kombinuj. Zawieź pompę.
Witam Regulator kotła CO na paliwo stałe - Regulator RK2006LSz Ma dwa czujniki temperatury - każdy dwuprzewodowy. Kształt typowy - walec o średnicy ok 5-10 mm. W instrukcji brak szczegółów, poza zakresem temperatury obsługiwanej przez cały regulator (do 109 st -+1st) Czy będzie to czujnik temperatury NTC 10K z b=3435 ???? Link do instrukcji sterownika...
Znajduje sie na listwie rozdzielającej paliwo na poszczególne wtryski. Z jednej strony jest regulator ciśnienia paliwa , z drugiej jest czujnik ciśnienia paliwa.
spróbuję jutro zrobić te zwarcie na wtyczce Nie rób zwarcia na wtyczce, tylko weź kawałek przewodu, włóż jeden koniec do wtyczki czujnika, środkowy pin, a drugim dotykaj do masy. Ściągnij czarny dekiel z góry, z korpusu monowtrysku i obserwuj co się tam dzieje, czy leje się paliwo z regulatora ciśnienia, czy wtryskiwacz pracuje etc.
Czujnik temperatury, regulator ciśnienia paliwa.
Ten bezpiecznik zasila : przepływomierz, czujnik wody w paliwie, regulator ciśnienia paliwa, zawór doładowania, zawór przełączania kolektora, czujnik wałka, EGR i sam sterownik....
Czujnik ciśnienia Regulator paliwa Czujnik dozowania paliw Wszystko podmieniono że sprawnego auta i nic
Warto sprawdzić jeszcze czujniki temperatury, regulator ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej.
Już poprawiałem czujnik położenia wału Dodano po 2 Właśnie się raz zaświecił, wczoraj sprawdziłem komputerem, co to za błędy. To był czujnik położenia wału i regulator ciśnienia paliwa. Usunąłem i na razie ok, sprawdzę jeszcze dzisiaj.
Sorki nie czujnik tylko regulator ciśnienia paliwa na pompie. Sprawdź obroty silnika przy starcie. Pozdrowienia.
Panowie, problem rozwiązany, po wymianie całego przewody paliwowego z nową gruszka zaworkiem i nowymi złączkami paliwo cofa się tylko o 5cm czyli tragedii nie ma. Co do falowania obrotów i gasniecia, wadliwy był i czujnik i regulator cisnienia paliwa. Wymienione i teraz działa. Do sprawdzenia jeszcze wtryski bo auto lekko jeszcze kopci. Jak dla mnie...
Mam dokładnie taką samą usterkę... auto ma problem powyżej 18*C pali ledwo co, gaśnie od razu. Po przełączeniu na LPG idzie jak nówka, na benzynie też jest ok jak już się rozgrzeje ponad 80*C. (at) drzasiek nie wiem jak u Ciebie ale u mnie wtryski ok, świece ok, cewka ok i wszystkie pozostałe czujniki. Czy u Ciebie też śmierdzi paliwem z wydechu? Ja...
czujnik ciśnienia ? czy regulator wg Ciebie?
Witam, Temat znany na forum lecz został rozwiązany poprzez wymianę regulatora ciśnienia na listwie. W naszym przypadku mamy problem tego typu. Samochód Passat B6 2010r 2.0 TDI CR silnik CBBB 145KW Problem: Podczas jazdy (około 2km) od warsztatu samochód zgasł. Tester; TEXA miniNemo Opis naprawy: Po diagnostyce wykazuje błąd o niskim cisnieniu w listwie...
OK zaedytuję jeszcze raz. Immo odpada (wyłączone). Błędów nie sprawdzałem kto inny je sprawdzał i kasował. Kolizja, naprawa głowicy, zero na tłoki, czyszczenie układu paliwowego, podłączenie lancha, silnik nie pali (albo pali z trudem). Płetwa w wałek, wał na zero, pompa nie ruszana. I dalej j/w. Napięcie wyjściowe czujnika (Vrms), offset 2,14Vdc: 0,43...
Filtr paliwa jest zatkany. Zatkane przewody paliwowe. Wydajność pompy paliwowej nie mieści się w zakresie specyfikacji. Regulator ciśnienia paliwa może być uszkodzony. Uszkodzona pompa paliwowa. Wadliwy czujnik ciśnienia paliwa Wiązka przewodów czujnika ciśnienia paliwa jest otwarta lub zwarta Niewłaściwe połączenie obwodu elektrycznego czujnika ciśnienia...
Podepnij się gdzieś pod VAG przed wymianą. Naprawa przez wymienianie ewentualnych powodów może być kosztowna. Do kontroli sonda lambda oraz ciśnienie paliwa/regulator ciśnienia paliwa i dla wszystkiego czujnik temperatury dla ECU. Paliwo ścieka do oleju bo dostaje go znacznie za dużo.
Witam. Z początku pokazywało błąd P0087, wymieniłem filtr paliwa, czujnik ciśnienia paliwa i regulator paliwa. P0087 znikł, pojawił się P1199 "Obwód paliwowy. Niespójność rezerwowego cisnienia paliwa (zbliża sie do braku paliwa)" Nie wiem co dalej przeglądać.
Logicznie, w stanie spoczynkowym powinien być zamknięty, a dopiero po podaniu zasilania na wtyczkę powinien się otworzyć i przepuszczać paliwo. Mój przepuszcza cały czas w obie strony. Czy moje przypuszczenia są słuszne? Tak to działa? Nie znam tego samochodu (silnika), więc to co napiszę może być głupotą. Na zdjęciu pokazany jest regulator ciśnienia...
Witam wszystkich użytkowników forum mam problem z odpaleniem samochodu jak w temacie. Sprawa wygląda następująco. Rozrusznik kręci samochód raz odpali po skasowaniu błędów i za chwilę zgaśnie po czym nie odpali bez skasowania błędów. Po podpięciu pod lancha, st6000, Delphi wszędzie jest błąd regulatora przepływu paliwa P0001. W Delphi błąd df644. Obejrzałem...
Witam.Zbyt wysokie ciśnienie paliwa. Awaria regulatora ciśnienia lub czujnika ciśnienia.
Zastanawiałem się nad czujnikiem temp ale przecież jak wysunąłem ten regulator, paliwo zaczęło się lać (spadło ciśnienie na listwie) to zapalił od strzału bez dodawania gazu. Ten czujnik o którym mówisz to ten na przepustnicy? Dodano po 6 Przepraszam za bukę. Czujnik map w polo znajduje się w kolektorze obok przepustnicy :D Jutro rano znów pełen nadziei...
Za wysokie ciśnienie CR. Czujnik ciśnienia, regulator ciśnienia i filtry paliwa do sprawdzenia.
Ciśnienie paliwa do sprawdzenia, czy nie leci paliwo z regulatora do kolektora ssącego, niebieski czujnik temperatury, tyle
Co oznacza błąd FFR 00647-05 w manie TGA Błąd FFR 00647-05 w manie TGA odnosi się do problemów związanych z czujnikiem ciśnienia paliwa. Oznacza to, że w układzie zasilania paliwem występuje problem z ciśnieniem lub z czujnikiem monitorującym ten parametr. W praktyce może to objawiać się m.in. problemami z rozruchem silnika, utrudnionym osiąganiem...
P0299 wskazuje, że turbosprężarka wykazuje zbyt niską wydajność. Kiedy ECU wykryje niższe doładowanie niż to, które jest uważane za normalny zakres, ustawi P0299 DTC. Nieszczelność lub blokada wlotu powietrza. Nieszczelność rury doładowania. Nieprawidłowo działający czujnik ciśnienia doładowania turbo. Nieprawidłowo działający regulator ciśnienia turbo...
Witam! Podłączę się pod temat. Auto Volvo XC90 2003 r. D5 2,4 120 kW. Zgasło podczas jazdy na podwórku i nie odpala. Nie dochodzi paliwo do wtrysków. Podłączony komputer, brak błędów. Parametry odczytane: Regulator ciśnienia paliwa 73 mA (czy nie za mało?) Ciśnienie na rampie skacze od 0 do 2100 hPa bez kręcenia rozrusznikiem. Podczas kręcenia również...
Masz do wyboru. Albo jedna "porządna" pompa przy kotle, albo dwie mniejsze przy każdym z rozdzielaczy. Wybór zaworu 4D jakoś nie powinien być trudny. WyGoogle'uj "Zawór 4D 5/4". Będziesz miał do wyboru tylko dwóch wiodących producentów... Do zaworu dokup od razu napęd. Regulator zaworu mieszającego warty polecenia znajdziesz pod nazwą ST430-TECH. Da...
Czujnik regulatora ciśnienia paliwa. Koszt 200 zł chyba że zatankowales PB to może być podobnie
Witam, mam pewien problem z moim peugeotem 508 GT silnik 2.2hdi. Problem wygląda następująco. Sprowadziłem auto jako lekko uszkodzone z przodu. Po naprawie okazało się że silnik chodzi w trybie awaryjnym. Po zdiagnozowaniu komputerem. Wychodziło na to że jest problem z układem paliwa. Więc zabrałem się za to. Wysłałem wtryski do sprawdzenia i okazało...
Problemów może być wiele ( regulator ciśnienia paliwa , czujnik , zawieszające wtryskiwacze paliwa , zapchanie filtra lub sitka w zbiorniku itp . ) nie ma jednoznacznej odpowiedzi . Sterownik to raczej na samym końcu się obstawia ..
Wykręc regulator z pompy zakręc parę obrotów zobacz czy leci paliwo z otworu, regulator najlepiej podłożyc inny, dokładnie sprawdzic czy dochodzi zasilanie do czujnika ciśnienia CR podoginac piny, wepnij dokładny woltomierz w środkowy pin sygnałowy z czujnika, rurki oczywiście podokręcane, dobrze by było się wpiąc w regulator oscyloskopem i podejżec...
Rozumiem i jak wypnę jasną kostke to jest od czego czujnika tak Dodano po 2 Wypinałem tą kostkę siwą i nic dale to samo i to chyba nie jest czujnik tyem. tylko to jest czujnik regulator paliwa
w warsztacie powiedzieli ze kmputer pokazywal czujnik czy regulator cisnienia paliwa wiec go wymienili i sie tlumacza ze widocznie cos jeszcze.... nie ukrywam ze pnad 900 zl zaplacilem za czesc i diagnostyke i robocizne i lipka,,,, licze na to ze ktos podpowie mi co moze bolec moja lalunie ze odcina paliwo...
Witam! Jestem posiadaczem Fiata Uno z silnikiem 900 na jednopunktowym wtrysku paliwa. Auto chodziło do momentu, gdy czyściłem styki. Gdy był zimny ciągle gasł po zapłonie i i za drugim razem już chodził. Któregoś dnia pokusiło mnie by przeczyścić styki i w efekcie auto stoi już cały czas. Na początku w ogóle nie zapałał, coś poczyściłem jeszcze raz...
rozumiem że na wielopunktowym wtrysku ten golfik bo nie napisałeś sonda lambda przepływomierz czujnik temp regulator ciśnienia na listwie wtrysków do sprawdzenia
Czujnik czy regulator.
witam na regulatorze po podłączeniu żarówki świeci z rurki podczas kręcenia leci paliwo wewnątrz czujnika na listwie nie ma paliwa po odpieciu czujnika automatycznie pokazuje 2370 bar jak go podepnę spowrotem pokazuje 0 bar podczas kręcenia 1500 a nawet 1700 bar ,chciałbym dodać że pompa druga a regulator nowy
Sygnał z czujnika położenia przepustnicy na biegu jałowym służy do sterowania wyłącznika ciśnieniowego który steruje wtryskiwaczem rozruchowym. W momęcie rozruchu (kręcenia rozrusznikiem) przez ok. sek. paliwo jest dodatkowo wtryskiwane do kolektora. Gdy silnik przekroczy + 35 st. odcinana jest masa do wtryskiwacza żeby nie zalewało gorącego silnika....
Ciśnienie paliwa (regulator), iskra, czujnik temperatury i komin do sprawdzenia. Pozdrawiam.
Ok.8-9stow,kompletny zespol pompy w obudowie z regulatorem cisnienia i czujnikiem poziomu paliwa(nowa,nie w ASO).Tam,gdzie pytalem samej pompy nie maja
Witam.Kod 13 to brak sygnalu z czujnika tlenu(EOS),co moze byc spowodowanw uszkodzeniem sondy lambda lub wadliwym jej polaczeniu elektrycznym z komputrem,a kod 44 to zbyt niski sygnal tego czujnika.Na sam poczatek sprawdz polaczenia na wtyczkach(czy nie sa zasniedziale styki,uszkodzony kabel z sondy na ktorym lubi sie stopic izolacja,jezeli nie jest...
Cześć, Ogólnie to problem moim zdaniem: złe ciśnienie na pompę niskiego ciśnienia, a przez to z pompy niskiego ciśnienia na wysokiego ciśnienia itd. powody -> (fałszowanie danych przez czujnik, przez co złe sterowanie regulatorami ciśnień lub nieszczelny układ; zły filtr paliwa Dodano po 20 Zapomniałem dodać, najczęściej pada właśnie czujnik ciśnienia...
czujnik ciśnienia był podmieniany ,pąpa wysokiego ciśnienia też.Sprawdzał też wtryski i było ok. Dodano po 1 czy ten regulator musi być identyczny chodzi mi o to czy musi byś ten sam numer?
Renault Master 2.5 dCi 115 km, brak mocy, max prędkość 100 km, nowe wtryski, pompa wtryskowa, regulator paliwa, map sensor, czujnik ciśnienia paliwa, zawór na szynie, czujnik położenia wału i wałka, nowy rozrząd zrobiony na blokadach, parametry podczas jazdy to paliwo 1340 bar, turbo 2.3 bar, żadnych błędów, brak kagańca, brak białego i czarnego dymu,...
Slabe cisnienie paliwa. Sprawdz czujnik cisnienia i regulator, a przedewszystkim wtryski na powrocie.
Błąd czujnika miałem w wypadku: uszkodzony regulator ciśnienia paliwa, uszkodzone oringi regulatora, zatkany kosz paliwowy, przez farbę użytą fabrycznie do konserwacji. Najciekawsze że w tym ostatnim przypadku, sterownik zgłaszał błąd czujnika, a sterownik wyłączał silnik z powodu zbyt wysokiego ciśnienia na rampie, nie zapisując błędu. Dopiero live...
Witam mam problem z odpalaniem mojego transportera na zimnym silniku 2,5 benzyna 110 KM + lpg ( zwykła instalacja ) wymieniłem kable zapłonowe, cewkę zapłonową, pompę paliwa, regulator ciśnienia paliwa przy listwie wtryskowej, czujnik temperatury, sama listwa rozpyla paliwo do postaci mgiełki. Podczas odpalania objawy są następujące: ustawiam przełącznik...
Fakt, z uszkodzonym czujnika wału by iskry nie było... Może regulator ciśnienia paliwa, skoro zawsze iskrę ma, to zostaje tylko jedno wyjście: zasilanie paliwem...
To jest ''monowtrysk''. No i co z tego? Hal tym bardziej nie jest popsuty bo jak by hal był popsuty nie dawało by iskry ani paliwa. Prędzej czujnik temperatury silnika dla ECU. W czerwonym kółku jest regulator, luknij czy z tej małej dziurki nie leci paliwo.
Czujnik i regulator.
Matiz nie ma żadnego czujnika paliwa, regulator cisnienia paliwa ma w baku tak jak i pompke. Skoro na przewodzie jest ciśnienie to powinien palić. Wtryski mają wszystkie razem się załczać. Full grup to jest.
Przyczyny, czujnik wału,zacięta przepływka,za duże ciśnienie paliwa(regulator ciśnienia paliwa). P.S zmień posta bo temat zostanie zamknięty:D
czyli mozliwe jest ze spala benzyne razem z gazem a jaki silnik i czy wtrysk wielopunkt.? mialem podobny przypadek w mondeo uszkodzony byl regulator cisnienia paliwa peknieta membrama i paliwo przedostawalo sie do kolektora poprzez przewod podcisnienia
Witam mam problem z alfa Romeo 159 1.9 120km auto kupiłem z uszkodzonym silnikiem silnik zrobiony. Na plaku chodzi. Obroty silnika widzi. Problem jest z ciśnieniem, zawór w pompie podmieniony, regulator na listwie też. Gość od którego brałem auto mówił że zmieniał zestaw startowy czyli sterownik, stacyjkę, kluczyk, skrzynkę bezpieczników pod maską i...
Dzięki za informację, szczerze zapomniałem napisać informację dla kolejnych użytkowników Santa Fe. Po zwiedzeniu 4 warsztatów specjalistycznych auto trafiło do przysłowiowego "pana Henia zza płotu" i okazuje się że przyczyną awarii była rozwalona obudowa filtra paliwa (poszły uszczelki) i paliwo nie było filtrowane i zapychało regulator, a dalszą część...
jeśli filtr paliwa został wymieniony i auto nadal gaśnie podczas jazdy to bedzie wina regulatora cisnienia paliwa,czujnika ciśnienia paliwa lub pompki paliwa (elektrycznej).. Regulatora ciśnienia raczej nie idzie sprawdzic jak coś to ewentualnie podmienić z innego samchodu...
Sprawdz sobie regulator cisnienia paliwa, czujnik cisnienia na listwie, jezeli turbina jest sterowana elektrozaworem podcisnieniowym sprawdz go oraz szczelnosc calej instalacji vaccum. DPF nie byl przypadkiem wyprogramowany? Na to odpalanie zaobserwuj rano przed odpalaniem czy nie cofa sie paliwo, nie ma babli w przewodzie przed pompa wytryskowa, jesli...
cisnienia w ukladzie paliwowym ok regulator sprawdzalem na sprezarce - rowne 5.5 w jaki sposob dziala regulator cisnienia w rozdzielaczu? .... bo wydaje sie byc wysterowany dobrze - napiecie ok 10.5 pojawia sie przy rozruchu po czym spada do 0.... i rosnie po przygazowaniu. Ciśnienie systemowe to nie wszystko: bardzo istotna jest różnica pomiędzy ciśnieniem...
W takim razie, jeśli nie ma żadnej możliwości przedostawania się oleju do paliwa, czy do komory spalania, to według mnie, pozostają trzy opcje: 1. Paliwo złej jakości (np. duża domieszka oleju silnikowego, mazutu, itp); 2. Przestawiony rozrząd o niewielki kąt, np. wskutek zbyt luźnego łańcucha rozrządu - patrz sprawność działania napinacza łańcucha....
Przy remoncie założyłem też nowy czujnik ciśnienia paliwa, bo komputer wskazywał za wysokie ciśnienie w stosunku do zadanego. No może spróbuj założyć stary czujnik. Warto też sprawdzić regulator ciśnienia paliwa
Wutam. Mam problem. Samochód to suzuki grand vitara 2.0 hdi 90 km chyba właśnie od citroena bo części pasują. Odpala na plaka lub co dziwne gdy wyjmę filtr paliwa i zleci z niego paliwo po włożeniu do samochodu i kilkukrotnym napełnieniu pompką elektryczną auto odpala ze 4-5 razy, a po przejechaniu się już nie. Wymienialem regulator na pompie i czujnik...
Witam proszę o pomoc mam problem z ciśnieniem paliwa w VW Jetta 1.6 TDI 105 koni z 2009 r. Otóż po przejechaniu mniej więcej 30 km zapał się kontrolka od świec źarowych i auto pochodzi w stan serwisowy po wyłączeniu silnika po chwili uruchomienia samochód jedzie znowu normalnie i po jakimś czasie znowu to samo i teraz tak wymienione zostały wtryski,...
Z paliwem wszystko robiłem i robił to samo mechanik, zmieniłem listwę CR ze sprawnego z czujnikiem u regulatorem. Nic to nie dało. Zmieniłem regulator na pompie wysokiego ciśnienia i nic to nie dało. Pompa paliwa w zbiorniku nie była zmieniana bo paliwo bardzo szybko przy włączonym zapłonie leci. Samochód postawiłem do sprawdzonego mechanika, który...
Witam, mam problem z Berlingo 1 2006 1.6HDI 90km. Jakiś czas temu podczas jazdy zgasł i wyskoczył check wraz z napisem "Antipollution fault". Po podpięciu pod komputer pokazało niskie ciśnienie paliwa. Wymieniony został filtr paliwa, regulator na pompie wtryskowej oraz czujnik na listwie wtryskowej. Auto jeździ normalnie, ale powyżej 3000 obrotów odcina...
Mam problem z moim unem jak byl jeszcze sprawny w czasie jazdy czasami przerywal az do pewnego dnia zgasl podczas jazdy i juz nie odpalil. Wymienilem modul, czujnik magnetyczny, palec, kopułka, przewody WN i nic nie dalo. Po zdjeciu filtra okazuje sie ze wtrysk mono dosłownie leje paliwo jak z wężyka. Wymieniłem caly gaznik z wtryskiem i regulatorem...
Moja Laguna I 1.8 16V, LPG miała te same objawy - ciężko pali na ciepłym silniku i nie chce wejść od razu na obroty, dławi się. Dodatkowe objawy słychać na wydechu, że nierówno pracuje na wolnych obrotach i zalatywało paliwem z nawiewu. Nie pomogła wymiana czujników: wału korbowego i temperatury zasysanego powietrza. Pomogła wymiana regulatora ciśnienia...
Witam ! Sam osobiście posiadam iS tylko że w postaci m42 w e30 z 90r. Miałem podobne problemy z odpaleniem wymieniłem praktycznie to co ty , świece , kable , przepływkę, czujnik temperatury.U mnie silnik bardzo ciężko odpalał a jak odpalił to przebierał. Problem z odpaleniem tkwił w czujniku położenia wału. Dokładnie to o co się pytasz w ostatnim zdaniu....
Więc tak, podczas kręcenia rozrusznikiem paliwo z poluzowanej nakretki wtrysku leci naprawdę obficie. Po odpieciu zaworu regulacji przepływu pojawia się błąd od niego, po odpieciu wtyczki regulatora ciśnienia ta sama sytuacja. Zauważyłem po zdjęciu kawałka peszla przed wtyczką czujnika wysokiego ciśnienia ze wtyczka była kiedyś wymieniana, lecz na taką...
W 1Z masz czujnik otwarcia wtryskiwacza i czujnik regulatora paliwa (ten drugi jest zintegrowany z nastawnikiem dawki). A w nastawniku nie jest przypadkiem czujnik temperatury paliwa? O żadnym innym czujnik w nastawniku nie słyszałem. Co do mechanicznego przestawiania nastawnika to owszem dawka widziana przez VCDS się zmienia... ale w przeciwną stronę...
Witam, O aucie. Auto Opel Corsa 1.3 cdti dth 66 kw, pewnego poranku nie odpalił. Przebieg 186 000, prawdziwy rok 2007.Rozrusznik kręci auto odpala na chwilę i za moment gaśnie, jak to widać na filmach. Błędy. Raz na jakiś czas pokazuje się błąd woda w paliwie, oraz błąd ciśnienia regulatora ciśnienia paliwa. Filtr paliwa był opróżniany dwukrotnie raz...
Z autem dalej problem, wymieniony czujnik położenia walu oraz regulator ciśnienia na listwie i nic dalej go zalewa paliwem. Jak swiece wyschną to próbuje odpalić ale zaraz sa zalane. Sprawdzany KTS, SCANDIAG oraz AUTOBOSS. Nie pokazują żadnych błędów. Czas wtryskow na odpalaniu ponad 36ms i od razu go zalewa. Pomocy
Witam serdecznie. Pacjentem jest Renault Master II 2004 2.5 120 dci, autobus z pneumatyka z tyłu. Na desce zawsze się palą kontrolki od poduszki, stop i service -- ale to standard i tym się nie przejmuję. Podjechałem pod dom i tam już został, nie odpala, aku wiecznie naładowane, bo mam panel PV na dachu i regulator, rozrusznik pięknie kręci, jak długo...
Silnik 2,0 Kable świece nowe przebieg 240 tyś jak byś mógł mnie naprowadzić gdzie znajdę czujnik położenia wałka oraz Regulator ciśnienia paliwa oczywiście resztę porad też sprawdzę ale wolał bym zacząć od czujnika wałka i regulatora pierwszy raz kupiłem auto z silnikiem pod siedzeniami gdzie cokolwiek namierzyć to ..... Dodano po 20 Odnośnie migania...
https://obrazki.elektroda.pl/8628877800_... To auto gaśnie ze względu na zapchane sitko w regulatorze? Czy już pompa poprostu czasem nie działa jak należy i raz jest okej a raz na dwa dni spokoju jest? Jeszcze może podmieniłbym czujnik ciśnienia na listwie wtryskowej? Czy on nie ma tu nic zbytnio do gadania?
to musisz sprawdzić parametry bez tego możliwości jest wiele ,regulator ciśnienia na szynie ,czujnik na szynie albo wtryski,lub wiazki
Sprawdź regulator pedału obrotów (pedał gazu), jest elektroniczny, zdemontuj i sprawdź styki na wtyczce czy nie zaśniedziały - objaw opóźnionego wkręcania na obroty. Czujnik ciśnienia na magistraci common rail, może nie łączy, spadek ciśnienia na listwie, przy spadku będzie odcinać paliwo na wtryskach.
Kod P0171 oznacza, że czujnik tlenu (O2) w banku 1 rozpoznał zbyt ubogą mieszankę, aby ją skorygować. Czujniki tlenu O2 mają możliwość korygowania mieszanki paliwowej o +-15%. Jeśli będzie musiał skorygować mieszankę paliwowo-powietrzną w większym stopniu, zostanie zapisany kod P0171. Następujące problemy mogą być spowodowane przez kod P0171: Nieszczelność...
Witam, pompa nie podaje w ogóle paliwa na układ CR wymieniałem regulator ciśnienia sprawdzałem układ paliwowy w całym układzie jest paliwo lecz nie podaję na wtryski.po zdjęciu regulatora i zatkaniu palcem podał paliwo na wtryski lecz oczywiście za niskie ciśnienie poza tym nie byłem w stanie utrzymać palca więc wygląda tak jakby nie otwierał prawidłowo...
Dość prosta diagnostyka. Brak ciśnienia paliwa albo mechaniczne nie ma tego paliwa w pompie wtryskowej i listwie albo elektrycznie padł czujnik lub regulator ciśnienia paliwa. Najłatwiej parametrach technicznych sprawdź ile bar widzi ECU.
Być może któryś wtryskiwacz puszcza paliwo. Albo sam ECM dawkuje za duża dawkę bo któryś z parametrów sonda, czy np czujnik temp źle pokazuje. Zrób odczyt danych na wolnych i przy 3000 rpm. Prarametry to: sondy ,obie korekty, MAP, Zrób pomiar ciśnienia na listwie. Potem napisz.
sprawdziłem złącza przy czujniku ciśnienia na listwie i przy regulatorze ciśnienia, przy komputerze nie sprawdzałem ale to zrobię, nie sprawdzałem także przewodu paliwowego doprowadzającego paliwo do pompy wysokiego ciśnienia pod katem nieszczelności - też sprawdzę
Nie wiem jakie jest ciśnienie ale kupiłem drugie takie autko z identycznym motorem i instalacją wtryskową i na zasilaniu benzyną ten drugi chodził więc poprzekładałem do swojego: pompę podającą paliwo ze zbiornika, pompę wysokiego ciśnienia, czujnik położenia przepustnicy, zawór powietrza dodatkowego, regulator ciśnienia paliwa i wszystkie wtryskiwacze...
https://obrazki.elektroda.pl/4129104600_... Witam, chciałbym zaprezentować mój pomysł na wykonanie regulatora pokojowego do kotła ze sterownikiem obsługującym taki właśnie regulator. Po wymianie starego "kopciucha" na kocioł na paliwo stałe z podajnikiem ślimakowym, zamontowany w nim sterownik wiodącego polskiego producenta sterowników...
Do sprawdzenia: ciśnienie paliwa-jak będzie słabe to wtryski będą pluły a nie rozpylały i paliwo nie spali się dobrze w cylindrze i będzie spalać się w katalizatorze regulator ciśnienia paliwa na listwie paliwowej lub przy pompie w baku podciśnienia-fałszywe powietrze które może powodować też błąd EGR z racji błędnych odczytów przepływu powietrza MAP...
Zacznijmy od początku. Rozpalam w piecu a konkretnie na palniku bez sterowania. Paliwo podaję sterowaniem ręcznym i wentylator też pracuje na ręcznym. Temp. dochodzi do 35 stopni i regulator RE3 z czujnikiem temperatury Pt100 załącza pompę C.O. Wówczas odłącza się proces sterowania ręcznego i załącza automat. Ja już tylko ustawiam temperaturę dosypuję...
Sprawdź czy przewodem powrotnym od regulatora ciśnienia na listwie paliwowej leci paliwo gdy pracuje pompka paliwowa. Jeżeli mamy paliwo na powrocie możemy założyć, że ciśnienie paliwa jest właściwe. Do odłączonej wtyczki od wtryskiwacza możemy podłączyć 2W żarówkę i sprawdzić w czasie kręcenia rozrusznikiem czy żaróweczka miga co oznacza że wtryskiwacz...
Błąd czujnika ciśnienia paliwa na szynie CR. Problem może leżeć w - czujniku ciśnienia lub w regulatorze ciśnienia. - sprawdzić wtyczki, wiązkę przewodów (styki!); - odczytać wartości ciśnień (za wysokie/za niskie); - wymienić uszkodzony czujnik; Czy przy gaszeniu silnika - sam silnik chodzi jeszcze przez kilka obrotów? Jeśli tak, to uszkodzony jest...
Pacjent Iveco Daily 2,3 2007r, objaw jest taki, że po rozgrzaniu się silnika do ok 50 stopni silnik gaśnie przy gwałtownym dodaniu gazu. Błąd 251 - ciśnienie paliwa, odchyłka dodatnia, powyżej maksymalnej wartości progowej. Wymienione: - czujnik ciśnienia na listwie CR - regulator ciśnienia w pompie - wtyczka pompy elektrycznej w baku Sprawdzone: -...
Witam. Mam problem z Citroenem Xsara Picasso 2.0 HDI, a mianowicie odpala i gaśnie. Wyczytałem, że może być to wina czujnika/regulatora ciśnienia paliwa. Gdzie takowy się znajduje w tym samochodzie ?
Witam Znów. Zmieniłem mechanika Który mówi, że paliwo cofa się powrotem Ciśnienie na listwie wynosi 1,8 Bara !!! Wie może co jest tego sprawą Pompa wymieniona na drugą regulator brzęczy Błąd jest tylko przepływki ale ona nie ma nic wspólnego. Auto stało ok 3 miesięcy, Mechanik mówi,że to wina zaworka zwrotnego w pompie. Jak wy sądzicie?
Nowy czujnik i regulator? Jest brokat w baku i filtrze paliwa? Ile nalotu . docisnołeś konektory wtyczki na regulatorze?
Prawdopodobnie za dużo paliwa i auto się zalewa. Tu winna by była sonda lambda(skoro czujnik temperatury komputera został wymieniony) albo regulator ciśnienia paliwa(mechaniczny na wężu doprowadzającym paliwo). Koncepcja jakaś jest. Woź miernik ze sobą i zobacz napięcie na lambdzie jak się rozgrzeje. taka kostka 3 pinowa bodajże na podszybiu - musisz...
w wiekszości samochodów napięcie wysyłane przez sondę jest w zakresie do 1 V, i jest impulsowe (zależy od obrotów i rozgrzania sondy, chyba że jest z grzałką). Można zmierzyć oscyloskopem lub voltomierzem. Opisy sprawdzania są na forum. Tyle że to tylko jeden z elementów odpowiedzialnych za dawkę paliwa, do tego jeszcze : czujnik położenia przepustnicy,...
Tak się zastanawiam, czy wątek wywalić od razu w kosz, czy przenieść go do HP. Nie ma tam nic skomplikowanego - pompa wstępna ma pompować paliwo do pompy CR, ta ma mieć zamknięty zawór regulatora i pompować je do listwy - zawór na listwie też ma być zamknięty, czujnik ciśnienia ma pokazywać bodaj 280 bar wymaganych do rozruchu. Jesli się tak nie dzieje,...
Jeśli nie to, to już nie wiem co może być przyczyną. Już wymieniłem świece, kable, cewkę, pompkę paliwa, czujnik temp., regulator ciśnienia paliwa i sondę. Pozostaje mi chyba tylko przepływomierz :| Jeszcze tylko dodam że najlepiej pali zaraz po wyłączeniu silnika. Tak do 5min. Bo później już jest lipa:cry:
Może to być - przewody zapłonowe, pompa paliwa, regulator ciśnienia paliwa, czujnik temperatury silnika/powietrza... tak między innymi.
regulator paliwo regulator ilości paliwo regulator paliwo mercedes
skuter elektryczny instalacja nagrzewnica power telewizor sprzedam
pomiar indukcyjności pomiar indukcyjności
74HC595 – sterowanie matrycą LED 8x8, Arduino, SPI, multipleksowanie, schemat połączeń Lokalizacja bezpiecznika sondy lambda w VW Passat B5 ARM