Czujnik temperatury powietrza zasysanego (G42) jest zintegrowany z czujnikiem ciśnienia doładowania (4-pinowy).
Czujnik masz zaraz za przepustnicą, dobry dostęp, dwupinowy
IAT = Intake Air Temperature (Sensor) = (Czujnik) Temperatury Powietrza Zasysanego.
Emeryt 2 - jak nie masz pojęcia o tym problemie to nie ubliżaj innym :) Bo sprawa wyglada tak : kolega ma silnik K9K wyznacznik 728 i teraz dokumentacja renault wyraznie podaje PR059 Temperatura Powietrza w układzie dolotowym Zalecenia : Cechy szczególne Ten Parametr jest nie istotny i jest ustawiony na - 50 C dla silników K9K 728 Wiec jak wcześniej...
nie radze sie w to w ogole bawic, szkoda silnika...
dokładnie tak
No ta powinien posiadać.
Dzisiaj sprawdziłem, że na włączonym zapłonie jest cały czas 12V na wtrysku Tak ma byc.
Czujnik ciśnienia spalin, czujnik powietrza doładowanego, czujnik ciśnienia atmosferycznego, czujnik powietrza zasysanego powinny przy zgaszonym silniku pokazywać tą samą wartość +/- 75hPa Dotyczy motora 651 w Sprinterze.
Czujnik jest zintegrowany z przepływomierzem. Wyjście we wtyczce na pinach 4 i 5 (niebiesko-czerwony i brązowo-zielony). Nie ma wpływu na rozruch silnika.
Szybciej to jest odma. Połączenie pokrywy zaworów z górna pokrywą filtra powietrza. Czujnik zasysanego powietrza masz w kolektorze.
W tym układzie znajduje się czujnik zasysanego powietrza ,jest przed przepustnicą. Proponuje pojechać na szrociarnie za 5 zł kupiłem kiedyś pomogło objawy miałem identyczne
Z tego co kojarzę to w przepływomierzu.A jak nie to na dolocie dwu pinowy.Odłącz wtyczkę od przepływomierza jak załapie błąd to będziesz wiedział że na pewno tam.
Modelowo od 98 roku czujnik był już w przepływomierzu, natomiast przed 98 był za przepustnicą(czujnik przykręcony jedną śrubką, dwa styki). Napisz jaki masz błąd oraz co się dzieje z silnikiem.
Wyslij mi maila na matador(at)poczta.fm z adresem email to wysle Ci ksiazke "Sam naprawiam Ford Escort" tam jest wszystko opisane. A tobie zapewne jest chodzi o czujnik zasysanego powietrza ktory jest wkrecony w kolektor dolotowy. "Czujnik ciśnienia zasysanego powietrza jest umieszczony w przedziale silnika przy gnieździe mocowania prawej kolumny zawieszenia...
Moim zdaniem usterka czujnika zasysanego powietrza nie powoduje załączenia wentylatorów. Czujnik temp.zasysanego powietrza jest chyba w kolektorze ssącym,drugi może być w przepływomierzu. Co innego czujnik temp.cieczy chłodzącej, którego usterka na pewno załączy wentylator. Jeden czujnik jest w obudowie termostatu (pompy) ,drugi może być na wyjściu...
Zaglądnij sobie jak wygląda ten czujnik. To termistor NTC. Jak go przylutujesz to przełożysz.
http://ford.sklep.pl/pl,product,319392,c...
Odpowiedziałeś sobie niejako sam - czujnik temperatury zasysanego powietrza informuje komputer o temperaturze zasysanego powietrza :D Mając nawet minimalne pojęcie o prawach fizyki wiesz na pewno że wraz ze wzrostem temperatury zwiękrza się objętość powietrza w jednostce pojemności. Co za tym idzie w stałej jednostce objętości będzie go wraz ze wzrostem...
Witam serdecznie Posiadam problem ze zlokalizowaniem czujnika temperatury zasysanego powietrza. Może ktoś mi powie gdzie on może być? Transit 2,0 tdii 75 km 2002
czesc mam dylemat , silnik chodzi super ale zaraz po odpaleniu gubi zaplony gdy jest zimny, nie rzuca nim jakos strasznie mocno, sa to leciusienkie wibracje jak jakby gubil zaplony. kompresja ok, świece , nakladki, kable, czujnik polozenia walu i nowe! czujnik temperatury wody ten zielony nowy http://sklep.intercars.com.pl/9935325643...
za ilosc mieszanki w tym aucie odpowiedzialny jest: czujnik temp silnika. sonda lambda. czujnik temp. zasysanego powietrza. uszkodzony wtryskiwacz. Teraz wiesz co trzeba sprawdzic
...będe czekał na dokładne dane. Zarówno czujnik płynu chłodzącego (zielona wtyczka), jak i czujnik zasysanego powietrza mają takie same charakterystyki: 0 st C = 5500 Ohm 10 st C = 3500 Ohm 40 st C = 1200 Ohm 60 st C = 525 Ohm 80 st C = 300 Ohm 100 st C = 175 Ohm Pewnie już zauważyłeś, że oba czujniki pracują w standardzie NTC (Negative Temperature...
Oto rysunek: http://img235.imageshack.us/img235/2696/...
Jesli tylko to on okaze sie winny. Dla swietego spokoju sprawdziłbym tez czujnik temperatury silnika dla komputera. Na zimnym po nocy rano tez nie odpala bez dodania gazu? Sprawdz tez czujnik temperatury zasysanego powietrza który jest przy wtryskiwaczu
Silnik Blok 1, okienko 1 - temperatura silnika z G62 Blok 4, okienko 3 - temperatura silnika z G62 Blok 4, okienko 4 - czujnik temperatury powietrza zasysanego G42 Blok 6, okienko 3 - czujnik temperatury powietrza zasysanego G42 Licznik: Blok 2, okienko 4 - czujnik temperatury zewnętrznej G17 Blok 3, okienko 1 - czujnik temperatury silnika G62 Blok...
A masz przepływomierz? Bo w nich jest czujnik tem powietrza zasysanego
charakterystyki nie mam ale masz tu lokalizację tegoż czujnika i nr katalogowy http://obrazki.elektroda.net/34_11902231... Co do charakterystyki to myślę że będzie taka sama jak czujnika temp. zasysanego powietrza czy też cieczy chłodzącej w obydwu tych przypadkach termistor NTC 2,2k spełnia swoją role (ale to tylko taki mój domysł)
Mozesz mi rozwinąć do końca numer 63 ? Pisze w legendzie, map sensor z czujnikiem temp powietrza zasysanego.
Mam pytanie, W 2 pinowym czujniku zasysanego powietrza (znajdującym się w intercoolerze) zaśniedziały styki i mechanik połączył na krótko. Wydaje mi się że przewody zostały zamienione. Czy ma to znaczenie? jeden jest biały a drugi brązowy. Może ktoś to zweryfikować? może ma ktoś taki sam samochód ? Pozdrawiam
poluzowane szczeki hamulcowe tzn nie trzymaja zabezpieczenia szczek takie sprezynki a co do spalania troche za duzo sprawdz termostat i czujnik temperatury zasysanego powietrza byc moze silnik jes niedogrzany i pracuje na wzbogaconej mieszance wzglednie sonda lambda powinien palic w granicach 5,5-7l
Ale tylko to jest stałe: 17812 - Układ recyrkulacji spalin P1404 - 35-00 - niewykonane nastawy podstawowe 17847 - Potencjometr zaworu recyrkulacji spalin (G212) P1439 - 35-00 - błąd nastaw podstawowych 17564 - Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym (G71) P1156 - 35-00 - przerwa / zwarcie z masą 16497 - Czujnik 1 temperatury zasysanego powietrza (G42)...
Jeżeli chodzi o czujnik powietrza w kolektorze dolotowym to sądzę, że trzeba go aktywowac za pomocą StarDiagnozy, a w drugim przypadku to na podstawie tego co po kolei wykonałeś wydaje mi się , że ponownie musisz otworzyć sterownik świec żarowych i ponownie połączyc zabezpieczenie przeciwzwarciowe.Pozdrawiam
Koledzy jak w temacie t5 2010 rok silnik 2.0 tdi 75kw CAAB po podpięciu pod komputer błędy p0238 ciśnienie w kolektorze /czujnik ciśnienia doładowania g31 -sygnał za wysoki oraz błąd p0113 czujnik temp zasysanego powietrza g42 sygnał za wysoki . Dodam że odpalam autko i temp widzi ok tylko ruszę i wywala że temp -40 stopni i wali błędami . Do tej pory...
do wymiany jest czujnik zasysanego powietrza i temperatury znajduje sie na chlodnicy powietrza wymien go i po problemie!!!!!
Witam, Mercedes Vito 2.2 CDI 2000r Wyświetla się błąd od świec. Po podłączeniu komputera są 3 błędy. Czujnik ciśnienia Czujnik powietrza zasysanego Stopien końcowy sterowania świec żarowych Po wymianie sterownika świec i Obydwu czujników problem nadal jest taki sam i mimo wykasowania błędów nadal się pojawiają po 2-3 sekundach Samochód przyspiesza tylko...
Układ wtryskowy VW Digifant silnik oznaczenie 2E. Przepływomierz powietrza m-ki BOSCH nr. 0280 202 130 czujnik temp. zasysanego powietrza o ujemnej wspołczynniku temperaturowym mierzonej rezystancji umieszczony w przepływomierzu. Rezystancja czujnika mierzona jest miedzy zaciskami 1 i 4 przeplywomierza powietrza. Rezystancja : - przy 0 st. 5500 Ohm....
Może nie ma przepływomierza ? Co Cię naprowadziło na ten przepływomierz ? Masz w rurze dolotu jakiś czujnik ? Czujnik IAT sensor, temperatury zasysanego powietrza, ten jest dostępny ?
Czujnik temperatury zasysanego powietrza błąd P011100. Witam wszystkich. Audi Q5 CJCA 2.0 TDI, czy ktoś wie, który to czujnik? Pozdrawiam. Gdzie go znaleźć?
Witam. Proszę o pomoc w znalezieniu czujnika zasysanego powietrza. W poprzednim aucie mialem w obudowie filtra powietrza jednak w vw polo nie mogę go namierzyć. Wiem że jest ale gdzie??
Problem rozwiązany, dzięki serwisowi mercedesa w Kaliningradzie. Mój intercooler jest chłodzony cieczą (wygląda jak blok aluminium bez widocznych żeberek) a obieg cieczy jest wymuszany małą pompką elektryczną, która się zawiesiła. Dostała „łomot młotkiem” – chwilowo działa, a ja wytyczne, co wymienić. Więc czujniki temp. powietrza...
Kolego zerknij na to. Czujnik temperatury zasysanego powietrza.
Mam takie niejednoznaczne tłumaczenie tych kodów błędów i do końca nie wiem, czy chodzi mu u czujnik. temp zewnętrznej (który znajduje się w obudowie prawego lustra na dole), czy o czujnik temperatury powietrza zasysanego, ale bardziej myślę, że o ten drugi. Jest on koło obudowy filtra powietrza na rurze dolotu.
Dzieki.Jeszcze jedno pytanie...Co to za czujnik na 1 fotce? nie moge nigdzie takiego znalesc...
Odpowiem ci na następne pytanie Czujnik zasysanego powietrza.
http://obrazki.elektroda.pl/2472230400_1... mam nadzieje ze sie autospeedy nie obrazi
Ten czujnik jest razem z czujnikiem temperatury powietrza zasysanego (jeden element), dochodzą do niego 4 przewody. Masz VAGa to poprostu go odłącz i wtedy wogóle nie będzie się dało go skasować, ponadto powinien wyskoczyć drugi błąd od czujnika temp powietrza G72. W ten sposób możesz sobie sprawdzić, który to. Ten błąd może oznaczać uszkodzony czujnik...
W samochodzie może być jeszcze czujnik temperatury zasysanego powietrza. Sprawdzałeś?
A może być uszkodzony komputer lub czujnik zasysanego powietrza bo tylko to pozaostało stare.
Z kolektora-trzeba sprawdzić czy wężyk w połączeniu z czujnikiem są szczelne. Na króciec przy kolektorze można założyć inny wężyk(lub ściągnięty ten łączący z czujnikiem) i sprawdzić drożność otworka w kolektorze(króciec w kolektorze łączy wężyk z przestrzenią wewnątrz kolektora). Poprostu połączenie kolektor-czujnik ma być na 200% szczelne(czujnik...
Czujnik zasysanego powietrza.
Skoro nawet nie startuje to po przeczytaniu opisu wyglada na to ze zacząłeś od końca… sprawdź sprzęgło na sprężarce, następnie napięcie na sprężarkę. Jest jeszcze czujnik ciśnienia w układzie. Strzelam ze błąd, który podałeś był w ECU wiec mówi o problemu z przepływomierzem bo tam jest czujnik powietrza zasysanego. W fordach często przyczyna jest...
Tak. Jest tam silniczek od zasysania powietrza do czujnika temp. rozebranie panelu nie powinno być jakieś skomplikowane.
Nie ma czegoś takiego jak czujnik zasysanego powietrza. Masz miernik ilości zasysanego powietrza (przepływomierz) i czujnik temp.powietrza. Pierwszy będzie stwórcą takich chec,drugi nie.
Witam ! Czy czujnik temperatury powietrza zasysanego to ten sam co czujnik powietrza dolotowego? Bo auto mi muli strasznie i przygotowuje się do wymiany przepływomierza i przy okazji na kompie pokazuje mi błąd tego czujnika temperatury powietrza zasysanego i chciałbym go również przy okazji wymienić tylko nie wiem gdzie on się znajduje a słyszałem że...
Mierzę opor czujnika zasysanego powietrza, nie ma na nim nigdy 85st. Masz zmierzyć czujnik temp. cieczy - silnika.
no co ty, czujnik zasysanego powietrza jest nad wtryskiwaczem
Internety pojadą czujnik temperatury płynu chłodzącego, czujnik temperatury powietrza zasysanego, czujnik temperatury spalin, czujnik temperatury otoczenia. Nie wiem, czy jeszcze występuje w dieselach, ale w moim jedynym dieselu był czujnik temperatury paliwa. Poza tym jakiś czas temu moderator rzeczowo wytłumaczył, że chyba od 15 lat stosuje się tylko...
Błąd E-1 to usterka czujnik temperatury powietrza zasysanego,E-2 czujnik temp. zewnętrznej.
IAT(intake air temperatur) nie odpowiada za temperaturę na desce i nie ma nic do klimatyzacji IaT to czujnik temperatury powietrza zasysanego przez silnik, ty masz problem z czujnikiem temperatury zewnętrznej. Nie wiem gdzie pn jest w Volvo, najczęściej siedzi w lusterku zewnętrznym lub w zderzaku
0110 to czujnik temp. zasysanego powietrza
Musisz zrobić podgląd w parametrach jakie temperatury pokazują czujniki .Bo jak pokazują że silnik jest ciepły to świece nie będą się włączały .Np Clipem i będzie wiadomo co uszkodzone.Masz czujnik cieczy ,czujnik zasysanego powietrza i czujnik temperatury paliwa .Wartości powinny być podobne.
Sprawdzić przewody podcisnienia pod względem uszkodzeń mechanicznych, typu przetarcia, pęknięcia, sparciale etc Jeżeli to jest sprawne szukamy dalej Typu Zadane ciśnienie a rzeczywiste Ciśnienie zasysanego powietrza Może być uszkodzony czujnik zasysanego powietrza lub ciśnienia w kolektorze dolotowym
Podłącz samochód pod CLIPa - on najrzetelniej pokaże błędy. Uszkodzony czujnik temperatury powietrza zasysanego może być efektem używania "chińskich" interfejsów. Na sam początek CLIP.
Kolego powiedz w jaki sposób usunąłeś błąd czujnika zasysanego powietrza?
odłączam czujnik zasysanego powietrza IAT A czego się spodziewałeś ?
Witam wszystkich bardzo serdecznie. Posiadam lagune 1.9dti kombi ktora chce doprowadzic do stanu idealnego. Jako iz kupilem model ktory nie posiada zadnej korozji postanowilem by nie zalowac w naprawy. Wymienilem swiezo sprzeglo olej 10w40 wszystkie filtry itp. Auto po wymianie termostatu ktory niestety przeciekal zaczelo dziwnie zachowywac sie na biegu...
A jak sprawdzić czy to paliwo przepuszcza na gazie? W sumie na gazie i benzynie samochód zachowuje się tak samo. Silnik to 1.4 APQ Ja stawiam to na czujnik zasysanego powietrza ale jak go sprawdzić?
...Na czujnik temperatury nie reaguje.Drugi czujnik jest od załączania wiatraka. błędne rozumowanie , czujnik temperatury płynu to czujnik zespolony , jeden daje info do ECU drugi do wskaźnika temperatury umieszczonego wewnątrz kabiny, ich charakterystyki są różne , wartosci tych termistorów znajdziesz na tym i innych forach ( np. www.skodovka.pl)...
Czyli masz ubity pedał gazu. Trzeba by go pomierzyć ale wygląda na to że on robi zwarcie. A odepnij pedał gazu i sprawdź czy EGR i czujnik temp zasysanego powietrza oraz MAP (czujnik podciśnienia w kolektorze) zaczną działać prawidłowo.
Podejrzyj parametry czujników podczas złej pracy silnika kiedy gaśnie,jaką temperaturę pokazują czujniki płyny chłodzącego i powietrza zasysanego no i tak jak kolega napisał co się dzieje z czasami wtrysków.
Sprawdź czujnik temperatury zasysanego powietrza.
Problem rozwiązany wymieniony czujnik zasysanego powietrza na bosch przy okazji dokładne czyszczenie przepustnicy oraz uszczelnienie silniczka krokowego (wejście do kolektora ssącego) wszystko wróciło do normy.
Powinni tam miec http://opel-shop.pl Pozdrawiam!
pozycja czujnika temperatury
A mam pytanie odnośnie sondy, czujnika zasysanego powietrza i czujnika ciśnienia bezwzględnego. Wiem że można sprawdzić te 3 rzeczy mierząc miernikiem wartości tylko ja ich nie znam. No i czy jak sonda jest przed katalizatorem to wywali jej błąd ????
Witam serdecznie. Jak w temaci padł mi czujnik miernik pokazuje przy 20 st C 45ohm więc proszę o pomoc jaki mogę zamontować nowy. Prawdopodobnie można dopasować termister ale jaki jaki model. Proszę o wypowiedzi i pomoc. Pozdrawiam W załączeniu przesyłam tabele którą znalazłem na necie z parametrami tego czujnika http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
Juz ci kolega napisał czego masz szukać. Ew. wymień czujnik temp. silnika bo padają jak muchy,koszt niewielki.I sprawdź miernikiem czujnik zasysanego powietrza.
G17 jest to czujnik temperatury zewnętrznej,powinien być za atrapą w zderzaku. Po stronie kierowcy,po jej zdjęciu powinno być go widać. Drugi to czujnik temperatury zasysanego powietrza. Strona 25 w instrukcji.
Witam. 1. Ustawienie zapłonu i ogólnie kondycja układu zapłonowego, 2. Niedrożny układ wydechowy (katalizator), 3. Czujnik temperatury, 4. Przestawiony rozrząd, 5. Ciśnienie w listwie wtryskowej (regulator), 6. Cieknące wtryski, 7. Przepływomierz (analiza spalin ew. odczyt sygnału lambda.), 8. Zestyk fazy hamowania silnikiem, 9. Zły stan silnika, 10....
a możliwe ze jest uszkodzony czujnik powietrza zasysanego ?
Czujnikiem temperatury jest zazwyczaj TERMISTOR NTC /rodzaj opornika , który pod wpływem temperatury zmienia oporność/. Zmierz oporność starego przy temperaturze 20*C i szukaj o takiej oporności termistora NTC . Pytanie tylko jak go włożysz do przepływomierza? W jaki sposób stwierdziłeś ,że stary przekłamuje , możesz podać metodologię?
stawiał bym na czujnik zasysanego powietrza w kolektorze dolotowym ,znajdyje sie na interkulerze no, ale na odległość się nieda zdjagnozować podmień go na inny............. pozdro rox............
Diagnostyka komputerowa wykonana? Ma jakieś błędy? Jeśli tam jest, to sprawdź też czujnik temperatury zasysanego powietrza.
czujnik temperatury powietrza zasysanego nieraz jest zintegrowany razem z przepływomierzem, jeśli przepływomierz ma pięć przewodów jest tam też czujnik temperatury powietrza zasysanego ,jeśli trzy to jest osobny czujnik gdzieś w kolektorze. Co to jest ssanie w silniku zasilanym wtryskiem? "Ssanie " w silniku na wtrysku to wydłużenie czasu i ilości wtryskiwanego...
świece dawno były zmieniane ?? ,poza tym przyjrzałbym się czujnikom temperatury ( co prawda komputer silnika ma wpisane wartości awaryjne i pozwoli na jazdę ale może one wprawadzają tu problem)zwlaszcza czujnik zasysanego powietrza umieszczony na kolektorze ssacym
czujnik temperatury zasysanego powietrza?bo od sterownika brzmi trochę ogólnikowo.dzieki
Kod silnika?? Ale raczej nie ma przepływomierza jest tylko czujnik ciśnienia (bezwzględnego) w kolektorze i czujnik temperatury zasysanego powietrza.
Jaki to czujnik temp.zewnetrznej , chłodziwa , zasysanego powietrza , czy wewnątrz samochodu.
A kto ma to wiedzieć, piszesz na forum i od razu chcesz odpowiedz, a sprawdziłeś coś? Pewnie nie, to na początek: czujnik położenia przepustnicy, czujnik zasysanego powietrza, siłownik prędkości obrotowej weber,czujnik map, czujnik płynu, wydatek pompy,kontrola wysokiego napięcia. Diagnozuj
Mam pytanie czy podgrzewacz zasysanego powietrza tzw. `jeż` znajdujący sie w kolektorze dolotowym i czujnik zasysanego powietrza który jest w zespole wtryskowym Bosch mono-motronic mają wpływ na odpalanie pojazdu w niskich temperaturach. Silnik zapala ale gaśnie i tak jest 5-6 razy. W ciepłym pomieszczeniu odpala od razu. Silnik to 1.6 benzyna Typ ABU...
Tutaj masz do siln. o oznaczeniu BBY = 55KW/75KM http://obrazki.elektroda.pl/3771949300_1... G1Alternator FBezpiecznik T1Cewka zapłonowa B83Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym B54Czujnik kąta wychylenia wału korbowego B138Czujnik pedału przyspieszenia B169Czujnik położenia silnika przepustnicy B132Czujnik położenia wałka rozrządu B33Czujnik...
Nie kupuj części na pałę. Jak to, w warsztacie nie mieli czym zmierzyć ciśnienia paliwa (nie w kolektorze)? Jak chcesz koniecznie sprawdzić ten czujnik (temperatury zasysanego powietrza), to trzeba podłączyć pod komputer i odczytać, jaką temperaturę widzi sterownik silnika. Czy widzi taką, jaka jest w rzeczywistości. Co, też nie mieli do czego podłączyć?
W przepływomierzu masz czujnik temperatury zasysanego powietrza!!! może to problem z przepływomierzem albo czujnik temperatury silnika jest na wykończeniu a znajduje się on na bloku silnika pod kolektorem ssącym.
Problem rozwiązany, dziwne ale prawdziwe, wymienilem przepływomierz powietrza i problem znikł, teraz sprawdziłem po nocy i 5 stopniowym mrozie odpalił jak złoto, może czujnik zasysanego powietrza zawalał sprawe? Temat uważam za zamknięty Pozdrawiam
Dziekuje za podpowiedz ale ten model silnika nie ma wymienionych przez ciebie elementow tj przeplywomierz i czujnik temperatury zasysanego powietrza
W tym silniku nie ma czujnika ciśnienia w przewodzie dolotowym,test tylko czujnik temperatury powietrza zasysanego.
P0070 — czujnik temperatury powietrza zasysanego, ale on jest w przepływomierzu P1105 — tu nie jestem pewien, bo to czujnik ciśnienia doładowania w kolektorze ssącym, lub czujnik ciśnienia atmosferycznego który w niektórych wczesnych wersjach był montowany oddzielnie (wg. schematu wraz z przewodem od przepływomierza). Trzeba sprawdzić jaki wartości...
Być może czujnik temperatury zasysanego powietrza w kolektorze. Silnik zimny w garażu pali ładnie a nagrzany na parkingu pod maską słońce 40 stopni trzeba pokręcić.
Jest sonda lambda ,czujnik podcienia w kolektorze ,temperatury cieczy chłodzącej , czujnik temperatury powietrza zasysanego, czujnik kąta otwarcia przepustnicy i czujnik położenia wału a w aparacie czujnik Halla. Całość zbierana jest w sterowniku silnika i na ich podstawie wystawiany jest impuls otwarcia wtryskiwacza (moment i czas otwarcia).
czujnik powietrza zasysanego zasysanego powietrza powietrza zasysanego
panele dachy płaskim kocioł zapowietrzony zbiornik kombinowany
kupię diagnoskop kupię diagnoskop
Regulacja siły naciągu drzwi w zmywarce Amica Samsung HT-E6579W - Informacje i Problemy