Skoro wałki były ściągane to czy przypadkiem ktoś nie pozatykał kanałów w głowicy żeby coś nie wpadło do silnika i zapomniał wyjąć ?
EGR nie działa sprawdź czy nie masz dziurawej gruchy i nie ucieka podciśnienie. Coś nie tak z turbiną, przejrzyj sterowanie, w ostateczności czyszczenie turbo.
Tak "na oko" nie polecam. Podjedź do kogoś kto ma vakuometr, aby Ci to sprawdził- przynajmniej będziesz miał punkt wyjciowy. Większość warsztatów samochodowych ma coś takiego. Czy to czyszczenie turbo dawno temu było robone? Niestety nie są rzadkością przypadki szybkiego powrotu usterki.
Mhmm, brakuje mi trochę pomysłów, spróbuj zamienić N75 z N18 i zlogować 011. Jak nie to zrzucaj katalizator. Ciężko jest coś powiedzieć jak nie ma się samochodu przed sobą i nie wiadomo jak to jest poskładane.
Sterowanie gruszką do kontroli. Dawkowanie paliwa do kontroli Przepustnica do czyszczenia
A kiedy kolega wymieniał filtr powietrza dla silnika? Jakiej marki? Jakie odcinki robi auto? krótkie miejskie czy trasy? Troche dużo oleju kolega dolał. Moim zdaniem olej w przewodach od turbo do ic i silnika jest normalną sprawą i występuje nawet w nowych silnikach, nie koniecznie z turbiny a z odmy, natomiast jeśli czyściłeś turbo przy takim przebiegu...
czasem czyszczenie turbo już nie pomaga i tylko regeneracja
Sztanga przy turbinie chodzi ok. 0,5cm a podobno powinna chodzic ok. 2cm. Byłem u mechanika któy mi czyścił turbo i stwierdził że faktycznie mało chodzi ta sztanga i ciężko pracuje. to jak czyścił tę turbinę skoro nie pracuje w całym zakresie - faktycznie ma chodzić w zakresie 2 cm (może ją tylko zamoczył w nafcie bez rozbierania- trochę musisz do...
Problem rozwiązany - czyszczenie turbo pomogło.
WITAM! Opisany powyżej problem z brakiem MOCY pojawił się u mnie w GOLFIE 2002 rok, silnik ATD, 74 kW. Cała sytuacja miała miejsce po kilku dniach jak zatankowałem cały zbiornik V POWER-a. Rozpędzam autko - lekko pod góre na 4 biegu (ok.90-100 km/h) a tu nagle SPADEK MOCY. Po ponownym uruchomieniu silnika wszystko wraca do normy. I tak się zastanawiam...
Witam, Mam problem z notlaufem. Na początku przyczyną była zapieczona geometria i przegnita gruszka, 3 tygodnie temu wyjąłem tubro, wyczyściłem je, wymieniłem gruszkę (na podobno oryginał, zamawiał ją znajomy mechanik) oraz czyściłem dolot i zaślepiałem EGR. Myślałem że wszystko jest ok jednak sporadycznie na 4 lub 5 biegu przy 3000obr/min odcina turbo....
Witam jakie obroty powinny być na biegu jałowym. Kupiłem Renault megane 1.9dci miał 2500 po czyszczeniu interccolera filtrów wymieniłem turbo przepływomierz mam 4500 co można zrobić jeszcze. Dziękuję
czyli czyszczenie turbo?? czy regeneracja?
czyszczenie turbo zalatwilo problem , dzieki za pomoc
witam oceni ktoś te logi http://rtnet.pl/vaglog/alutka.norek15_10... http://rtnet.pl/vaglog/alutka.norek15_10... http://rtnet.pl/vaglog/alutka.norek15_10... http://rtnet.pl/vaglog/alutka.norek15_10... było czyszczone turbo i przepływka
Wydaje mi się że zatartą masz kierownice turbiny, zobacz czy sterowana jest ciśnieniem czy podciśnieniem, jak podciśnieniem to bardzo prosto sprawdzić, na zapalonym aucie podpinaj i odpinaj wężyk podciśnieniowy ktory idzie do gruszki kierownicy turbo, i zobacz czy cięgno gruszki pracuje w góre i dół , czy może stoi. Dodano po 4 A jeżeli chodzi o czyszczenie...
Witam wszystkich , mam problem z samochodem , jakiś czas temu nie mogłem uporać się z notlauf'em . Wymieniłem zawór N75 , węże podciśnieniowe , przepływomierz na końcu zdecydowałem się na czyszczenie turbo . Efekt jest , bo zamiast przeładowania jest nie doładowanie ( jak na moje oko ) Czy mógłby ktoś upewnić mnie w mojej racji i ewentualnie doradzić...
Wejdź Vagiem na silnik /bloki pomiarowe/ blok nr 11/ przełącz na basic setings/ . Wtedy komp daje sygnały do n75 max doładowanie i totalny brak. Sztanga ma chodzić co 10 sekund od maxa do min. Pytanie ty czyściłeś turbo bo można w niektórych turbinach źle złożyć geo i masz taki efekt. Taki sam efekt będzie jeśli bawiłeś się długością sztangi i ustawiłeś...
Czyszczenie turbo raczej jest na krótki okres i wiąże się z jej demontażem plus jej rozbieranie a tam czekają cię zardzewiałe i przegrzane śruby łatwo urwać szpilkę kolektora wydechowego czy trzy śruby trzymające zmienna geometrie.
Jeżeli jest utrudniony przepływ spalin to jak najbardziej może być to przyczyna osłabienia silnika, ale można to sprawdzić. Odkręcić układ wydechowy od Turbo i zrobić jazdę próbną
Turbo od Renault Laguna II, 01r
witam i prosze o pomoc mam skode 1.9 awx skudka ktora posiadam czesto przechodzila w tryb awaryjny turba wiec rozebralem turbo wymylem zlozylem i teraz niewkreca sie na obroty za pierwszym przycisnieciu pedalu gazu wystarczy troszke odpuscic doslownie jedna setna i dodac gazu i wyrywa jak zwariowana
Czytamy ze zrozumieniem. Nie napisałem że układ będe czyścił wodorem z azotem tylko go osuszał po wykonaniu próżni...
Raczej filtry w samej instalacji na wejściu i wyjściu z kotła. Myślę, że serwisant kotła może wykonać także płukanie instalacji.
Witam, problem z Mercedesem A klasa 2.0 CDI, podczas jazdy przy zmianie biegu, ujęciu gazu dymi mocno na niebiesko. Uszczelka pod głowicą zmieniona i nic, dpf wyłączony, EGR czyszczony, turbo bez wycieku, olej zmieniony, policja na drodze zatrzymała i mierzyli spaliny wyszło ok, lekko pali równo chodzi, na postoju nie dymi, jakieś pomysły?
ja egr czyszczę czymś metalowym z nagaru, potem benzyną ekstrakcyjną zazwyczaj pomagało, chyba, że zawór jest już przytarty na prowadnicy to go trzeba wymienić.
Witam Opel zafira A 2.0 dti nie ma mocy, egr czyszczony turbo ciśnienie ma. Pierwszy drugi bieg totalna padaka później tez ciekawie nie jest, ale po dłuższej jeździe z większa prędkością 110/120 zapala się kontrolka z kluczem i samochodem. Spalanie tez duże przy normalnej jeździe 8.9l/100. Filtr powietrza wymieniony. Co to może być ?
Witam Dzięki wszystkim za odpowiedzi. Auto nadal jeździ z usterką. Ostatnio zlokalizowana została nieszczelność na rurce od EGR cooler. Zamówiłem takową lecz nie do mojej jednostki (ja mam 8v) i teraz zamówiłem cały cooler EGR (115£ w przybliżeniu) do tego przeczyszcze turbo i dam znać czy coś to dało. Co do Waszych odpowiedzi Sensor map był czyszczony...
Max różnica to chyba 100mbar. Większe różnice są niedopuszczalne. Zdarza się natomiast, że czasami pierścień sterujący kierownicami stawia lekki opór No i masz odpowiedź. Chyba bez rozbiórki turbiny się nie obejdzie.
Witam, samochód Seat Leon 1.9 TDI podczas odpalenia na zimnym i dodaniu gazu dymi na czarno, po ruszeniu autem szarpie i gaśnie auto, przy próbie ponownego odpalenia gaśnie i nie reaguje na gaz. Pompa sprawna, EGR czyszczony, turbo czyszczone, wtryski sprawne. Na kompie 0 błędów. Dodam, że auto jak jest ciepłe nie ma spadków mocy, idzie bardzo dobrze...
Wymieniłem turbo w Clio 2 1.5 dCi. Regenerowane. Po roku rozpadła się. Przysłali nową i hałasuje potwornie. Czy takie buble produkują. Oczywiście nowy olej, filtr, przewód olejowy, czyszczenie całego układu. Doradźcie co robić.
Zrób loga 11-bs, zobacz czy sztanga turbiny chodzi w pełnym zakresie, posprawdzaj podciśnienia czy nie pozamieniane, i jeszcze zrób log jeszcze raz jak wyżej tylko z wypiętym podciśnieniem z gruszki turbo , a i jeszcze było tak przed czyszczeniem turbo bo można jeszcze przy czyszczeniu turbo popełnić błąd przy składaniu turbiny i założyć ten pierścień...
Pompki drugie dobrane odpowiednio pod silnik ? Końcówki wtrysków czyste jak łza, albo może sam czyściłeś? Turbo dałeś do sprawdzenia? Doładowanie ok? TZn? Może brak mu paliwa?
No to masz turbinę do czyszczenie a konkretnie kierownice w niej lub zawór N75 się przycina. Zlokalizuj turbo w swoim aucie turbinę a na niej gruszkę (mieszek) od sterowania. Odepnij wężyk od niej i wepnij inny który następnie zasysaj ustami jak cięgno gruszki się nie ruszy tak 1 cm lub więcej to turbo do czyszczenia. Jak będzie ruch to n75 do wymiany...
AHF napisałem w 1 poście 2000r 192tys przebiegu
panowie problem częściowo rozwiązany pisałem ze jest lekka poprawa jak odłączę EGR odpinałem wężyk od zaworu i wkładałem kawałek pręcika w podciśnienie a dziś chodziłem koło samochodu i przyszło mi do głowy by odpiąć wtyczkę z n18 który steruje EGR i auto nie szarpie i wszystko jest jak na razie ok mam zamiar odłączyć ten zawór programowo w sofcie i...
Zaraz Ci pokaże film który robiłem po czyszczeniu turbo, tam widać, kiedy wszystko sprawne jak chodzi grucha.
zawór n75 podmieniłem na próbe z zaworem od EGR i dalej przeładowanie więc przyczyna gdzie indziej. Wężyki zmieniałem pół roku temu więc chyba nie ma innej opcji niż czyszczenie turbo. Chyba że poszedł jakiś wężyk gdzie nie miałem dostępu z góry i go nie wymieniałem ale wszystkie głowne łączące poszczególne elementy wymieniłem oprócz tych co przez cały...
Turbo do czyszczenia skok sztangi zbyt krótki .
A więc okazało się że grucha raczej do wymiany skok to jakieś 0.5mm i czyszczenie turbo przy okazji , szczerze mówiąc wolałbym zrobić to od góry ,nie dysponując kanałem,jakoś nie mam zaufania do leżenia po samochodem który jest na lewarku ,chodziłby nie wiem jak był zabezpieczony Czy ktoś napisał by ,poradził ,jak do tego się zabrać od góry Silnik 1.9...
Szanowni Koledzy, rozebrałem pompę i nagrałem filmik. Rzućcie proszę okiem. https://youtu.be/SYUFwxwSEi0 Główne pytania: 1. Czy ta pompa nadaje się do regeneracji? Na nowych uszczelkach oczywiście :) 2. Czy te moje wszystkie objawy mogły brać się z tej pompy? Uszczelniacze na pompowtryskiwaczach wymieniałem 2 lata temu i wolałbym (tak na wszelki wypadek),...
Ale że ci aż hamulce wariują to nie szukałbym w cieniutkich wężykach podciśnienia sterowania elektrozaworów tylko raczej na servo i wąż ten gruby czy nie pęknięty czy ma uszczelki bo cieniutkie węzyki nie są w stanie zbić tak ciśnienia że hamulce bajzlują , szukaj od vacum do serwa hamulców bo tam coś się dzieje .
pewnie turbo do czyszczenia pierwdx sprawdź czy sztangla się nie przycina
Dolot był czyszczony przed założeniem nowego turbo?
Ciśnienie doładowania przekroczyło 2 bar i komputer odcina turbinę. Najprawdopodobniej turbo do regeneracji bo "przeładowuje". Czasem pomaga czyszczenie, ale zwykle nie na długo...
Witam forumowiczów, mam problem z Seatem Toledo 2 1.9 Tdi 110km. Problem objawia się tym że, przy dłuższym przytrzymaniu gazu ( ok. 2800 obrotów) wyłącza się całkowicie turbo, niezależnie od biegu. Problem nie pojawia się, gdy przytrzymam gaz i po chwili go puszczę, wtedy mogę znów dodać gazu przez chwilę bez wyłączenia się turbiny. W ten sposób mogę...
(Po co wymieniałeś turbo? wystarczyło je wyczyścić w momencie przejścia w tryb awaryjny odczytaj błąd i wszystko będziesz wiedział jeżeli będzie to przeładowanie tak jak pisze T 5 to masz turbo do czyszczeni) Turbo wymieniłem bo miał dołek przy przyśpieszaniu i myślałem że pomoże ale też okazało się że były już wżery czyli brało olej
Bardzo dziekuje za pomoc, a teraz czy moze dostawać się ten olej także przez turbine? bo czyściłem turbo i mi powiedziano ze mam już łopatki powyżerane i szykuje się regeneracja i mozę tutaj przyczyna? A co powiecie o moto doktorze? może temu zaczą ostro olej brac? Pojade do mechanika i się dowiem co i jak. Bardzo dziękuje za pomoc.
Możesz spróbować prze polerować pastą lekko ścierna typu tempo/turbo.
W lutym czyściłem turbo, wymieniłem gruszkę, wymieniłem N75, zaworek zwrotny od podciśnienia, oraz wszystkie węże od podciśnien. EGR zaslepiony i wyczyszczony kolektor tez. Auto chodziło lepiej niż gdy je kupilem. Filtr powietrza nowy. Co do EGR to u ojca tez zaślepiłen także to raczej nie jego wina. Potem padł przeplywomierz, aby się upewnić podmienilem...
Popełnileś błąd przy czyszczeniu turbo.
No i jest poprawa jak nie było za tobą kłębów dymu podczas testu to przepływomierz do czyszczenia/wymiany. Jeszcze sztanga turbo za długa albo za wolno odbija. Sprawdzałeś filtr powietrza?
Jak sprawdzic szczelnosc gruszki turbiny, moglbys Kolego tak po krotce opisac, czy ustami wciagac powietrze, przez wezyk od gruszki? Jesli chodzi o podcisnienie za zaworem N 75 biegnacy wezyk do gruszki turbiny i ktory krociec jest przed N 75 aby porownac podcisnienia za i przed zaworem? Jesli chodzi o czyszczenie turbo to bardzo to skomplikowane, czy...
Problem z turbodoładowaniem i tak skończy się albo na wymianie siłownika podciśnienia od sterowania zmienną geometrią albo na czyszczeniu zmiennej geometrii turbosprężarki więc te logi nie są potrzebne. Zapytaj mechanika w okolicy ile weźmie za czyszczenie turbo lub wymianę siłownika ( czyszczenie w okolicach 300-400 zł a siłownik około 100-250 zł)....
Wszystkiego? czyli turbo czyszczone? podciśnienia sprawdzone ?
Jak dla mnie to turbo do czyszczenia, i układ podcisnienia do przeglądu, zwłaszcza krociec przy pompie prozniowej. Moim zdaniem te turbiny nie zapiekaja się z spokojnej jazdy tylko z korozji. Raz ze koroduje ciegno gruszki, i koroduje muszla turbiny i ściska łopatki geometrii.
Silnik 1.9 brb 116km. Czyściłem turbo bo przeładowywało i pojechałem robić logi i podczas logu przy pełnych obrotach auto zgasło i odpalić nie chciało. Ale kręcił ciężko aż w końcu odpalił Ale strasznie tłucze się coś w silniku, poniżej film. Jak odłączę turbo wężyk od gruszki i dalej stuk nie ustępuje. Dodam że pasek od rozrząd 15tys. Km temu zmieniony...
?? W tych Golfach jest MSA. Do założyciela tematu i do gxesiek : Na początek proponuje (jak zwykle) zrobić porządną diagnostyke, czyli odczytanie błędów ze sterownika oraz podgląd parametrów rzeczywistych (również dynamicznie). Zarówno w jednym jak i w drugim Golfie jest pewnie silnik 1Z lub AHU, a tam jest turbo bez zmiennej geometrii, dlatego też...
Ile lat ma kocioł? Gdzie wisi i w jakich warunkach? Kiedy był konserwowany/ czyszczony?
Witam. Jak podłączyć silnik aby wyeliminować uszkodzoną płytkę turbo (wysokie obroty - czyszczenie)? Ma pracować silnik bez turbo, jest to możliwe? Dziękuję.
tzn? :) bo jezeli oddam auto mechnikowi jakiemus to co by nie bylo bedzie czyscil turbo + wymiana zaworu n75 nawet jezeli to nie bedzie potrzebne bo byle by zarobic mozna stwierdzic czy sa zapieczone kierownice? bo wtedy oddam auto na czyszczenie turbo i tylko czyszczenie . Czy mozna stwierdzic ze to n75 ? bo wtedy sam kupie nowy i zamienie . czy moze...
ma_pok - przerabiałem ten temat w Audi A3 1.9TDI. Zacznij od podstaw. Prześledź dokładnie mój temat: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic10... a zobaczysz co możesz mieć nie tak w aucie :) Przerobiłem to na własnej skórze, bo sam wszystko robiłem. Masz tam opisy wykonane przeze mnie. Wprawdzie auto inne, ale podobny problem możesz mieć też...
W 308SW miałem podobną sytuację, wężyk od podciśnienia turbo "wypadł" i spaliny leciały przodem. Po drodze czyściłem EGR (który był zadowalająco czysty swoją drogą) i przejrzałem pół auta, bo myślałem, że kolektor się rozszczelnił. Z tego co kojarzę to jeszcze DPF był czyszczony bo był już pełen.
Zamień N75 z N18 (tym od EGR) Jak pomoże zawór do wymiany , jak nie turbo do czyszczenia.
Witam. Problem leży zapewne w zacinającej się zmiennej geometrii turbosprężarki dlatego ją "odcina" komputer widzi za wysokie bądź za niskie ciśnienie doładowania i wyłącza sterowanie turbo. Trzeba zdemontować turbo oddać do czyszczenia geometrii i po problemie. koszty samego czyszczenia nie powinny przekroczyć 250zł plus demontaż i montaż to już w...
Witam Potrzebuję porady, serwis rozkłada ręce, znajomy mechanik walczy i narazie nic... Może ktoś coś doradzi 😒 Auto w 2018 roku przeszło remont silnika: Wymiana pierścieni, rozrządu, czyszczenie turbo, nowy katalizator i było OK. 1. 2 tyg. Temu wyskoczył błąd o turbinie - auto jedzie do 90km/h jest ok potem odcina i tak do wyłączenia silnika...
Mam taki sam problem. Octi z 2005r 2,0TDi na pompowtryskach po przejechaniu ok 1000km od czyszczenia turbo znow wlacza sie tryb awaryjny (zapieczone kierownice na turbo) i zastanawiam sie czy przyczyna nie jest grucha przy sprezarce. Po rozruszaniu gruchy (bez wyciagania turbo) auto znow jest zrywne:D. Za jakis czas wymienie gruszke a jesli nic to nie...
Tqmeh pisał o kierownicach spalin, ja pisałem o N75. Gubisz się w zeznaniach... Zrobiłeś w końcu czyszczenie N75 czy kierownic?
Więc zrób tak, odłącz cięgiełko nastawnika sprawdz czy koduje się błąd jeżeli nie to turbo do czyszczenia, jeżeli dalej to samo to uszkodzony nastawnik, można rozebrać sprawdzić czy uszkodzony mechanicznie czy nie. PS nastawnik jest przypisywany/kalibrowany do turbiny na specjalnym sprzęcie więc mogą się pojawić problemy przy zmianie samego nastawnika....
hej pracuje w szkole jako nauczyciel praktycznej nauki zawodu koledzy z diagnostyki biorą za 1. podłączenie i wywalenie błędów od 60 do 100 zł 2. wymiana klocków 40 zł elementów zawieszenia przedniego chodzi o elementy stalowo gumowe 50 zł za wyminę tulei w tylnej belce też 50 jak byś chciał wyminieć amortyzatory przy okazi 30 zł więcej tu dochodzi...
Miska oleju do zrzucenia i czyszczenie smoka powinno uratować ciśnienie . To rutynowa operacja demontaż miski i czyszczenie smoka + wymycie układu dolotowego + filty i olej przy regeneracji turbo takie są wymogi do jakiejkolwiek reklamacji. My zawsze robimy sobie zdjęcia w trakcie naprawy żeby nie było ;) . Możesz jeszcze wcześniej zmierzyć ciśnienie...
Zacznij od czyszczenia odmy. Niby nikt tego nie proponuje A w moim przypadku pomogło. Już myślałem o wymianie turbo. Pomogło czyszczenie
Pacjent Octavia 1.9 TDI ASV z 2004 roku o mocy 110 KM. Od dłuższego czasu turbo przeładowuje. Turbina była czyszczona około 2 tygodnie temu, rozebrana, geometria też. Proszę o pomoc, bo brak pomysłów. https://obrazki.elektroda.pl/4678322400_... https://obrazki.elektroda.pl/1127153600_...
Jak jesteś zainteresowany czyszczeniem dpf daj znać ,zrobię i dam 100 tyś gwarancji bez jakiś tam że wtryski ,że turbo itp...jest powodem ponownego zapchania Jesli cisnienie różnicowe przekroczy 8 mbar w czasie gwarancji (100 000 km) to zwracamy kasę za czyszczenie po okazaniu raportu ,czy opinii autoryzowanego warsztatu.
Czyszczenie pomaga na chwile. Problemem jest spalany olej który tworzy nagar. Dopiero jak się zregeneruje turbo albo wymieni olej już nie jest spalany (w takich ilościach) i problem rozwiązuje się trwale. Po czyszczeniu pomaga też zmiana oleju na tzw nisko-popiołowy do silników z DPF. Olej ten spala się zostawiając mniej nagaru.
przed przystąpieniem do tej naprawy był błąd niskie ciśnie doładowania , drugi czujnik temperatury, dwa inne dotyczyły zestawu wskaźników . Diagnoza tak na patyku czyli żadna. Wykasował błędy i uruchomił silnik i nic nie wskoczyło trwało to 20 min korzystałem z usługi. Turbo wyczyściłem i uruchomiłem sterowanie ilości doładowania. Za jakieś półtora...
Zawor sprawdzasz wakuometrem, jakie ciśnienie ma przed a jakie za zaworem. Po odpaleniu na wolnych obrotach powinno być takie same. Obejrzyj też jak sztanga na gruszce turbo dziala. Na wolnych ma ja wciągnąć, po dodaniu gazu jak turbo zacznie ładować ma się cofnąć.
Sprawdzić czy nic nie jest zatkane- jak nie to pompka do wymiany, a przy tym odkurzaczu nie jest dostępna.
Sztanga reguluje łopatkami w turbo. Jeżeli ruch nie jest płynny tzn, że turbo do czyszczenia.
Odcina mi turbo a na kompie pokazuje zmiana nastawnika egr. Niedawno czyszczony egr - nie pomogło. Czy wymiana to jedyne wyjście. Coś słyszałem o zaslepianiu. Ktoś doświadczony w temacie?
Witam! Przeszukałem całe forum, jednak mojego problemu nie znalazłem, a ręce już opadają, mechanicy natomiast rozkładają nie wiedząc co może być. Pacjent Passat b5fl 1.9TDI AVF 224 tyś. km. Od jakiegoś czasu mam problem z moim passatem. Po uruchomieniu silnika przez ok 1km nie ma w ogóle mocy, po przejechaniu w/w dystansu auto odzyskuje moc, aż do ponownego...
omariozi :) Z całym szacunkiem do Ciebie, ale pomyśl logicznie czy głupi wentylator klimy może wytworzyć na tyle siły, żeby przeciwstawić się samej pracy silnika (1.9TDI) i ruszyć nim w sposób niezależny od jego pracy? :) U mnie drgania są już od dawna i dzieje się to niezależnie czy klima działa czy nie. Często przy np. przyhamowaniu na skrzyżowaniach....
Są płynu do czyszczenia EGR. Tylko radzę czyścić w grubych gumowych rękawicach bo zniszczy ci skórę na rękach. Ja używałem EGR Cleaner (Preparat do czyszczenia EGR i Turbo) od Moje Auto 650 ml ale nie w spray a w spryskiwaczu.
jak cokolwiek zdziałasz daj znac bo ręce opadają wkładam chyba już nie potrzebnie drugie turbo.... czyszczenie egr i układu wtryskowego itp
Grucha do wymiany po twoim zabiegu i do czyszczenia turbo bo kierownice są zatarte dlatego sztanga nie chodzi w pełnym zakresie.
Mam problem z Peugeot 307SW 2005r. - robi mi się od jakiegoś czasu tak, dzisiaj odebrałem samochód od mechanika wymieniłem turbo, czyszczenie układu, oraz wiele innych rzeczy, dojechałem do sklepu zrobiłem zakupy wychodzę, chcę odpalić samochód a tu nie da rady, po przekręceniu kluczyka i próbie odpalenia pika coś w środku, wariują kontrolki i przygasają,...
17580-czujnik kąta uchylenia 2 napedu przepustnicy sterowanej nieprawidłowy sygnał ,a ten drugi to straty cisnienia pomiedzy turbo a zaworem przepustnicy czesto pomaga na to czyszczenie i nowa adaptacja nastawnika a wczesniej dokładna kontrola w blokach pomiarow jej działania
Trzeba by sprawdzic jak zachowuje się ciśnienie doładowania rzeczywiste wzgledem tego co chce uzyskać sterownik. Generalnie albo jest za małe doładowanie albo za duże i w większości przyczyna leży w turbo. Czasen da sie je jeszcze pogratulować a czesem zostaje wymiana od samej gruszki do calego turbo lub chociaż czyszczenie.
Turbo było czyszczone, a gruszka została stara czy też była wymieniana? Po odpowiedziach sądzę że nie była. Pytanie czy nie puszcza? Dobrze było by podpiąć się bezpośrednio pod gruszkę Vakuometrem i sprawdzić czy gruszka trzyma podciśnienie.
Owszem, jeśli podmianka elektrozaworów N75 i N18 miejscami nic nie pomoże to turbo trzeba czyścić. Nieszczelności w dolocie nie ma.
EGR czyściłem 1,5 miesiąca temu bo mocno kopcił w momencie załączenia turbo. Czyszczenie trochę pomogło, ale kopci nadal. Pewnie ta nieszczelność powoduję że do silnika dawkowana jest zbyt duża dawka ropy lub za mało powietrza. Specjalistą nie jestem, mogę się mylić.
Witam! Podłącze się pod temat. Pacjent Passat b5fl 1.9TDI AVF 224 tyś. km. Od jakiegoś czasu mam problem z moim passatem. Po uruchomieniu silnika(przy temp 0 lub niższej zakręci 2 razy zanim odpali) przez ok 1km nie ma w ogóle mocy do ok 2500obr, po przejechaniu w/w dystansu auto odzyskuje moc, aż do ponownego zgaszenia(obojętne silnik ciepły czy zimny)....
Najpewniej turbo puściło olej do DPF przez co zapchał się na kamień. Tak więc turbo do wymiany plus czyszczenie DPF w maszynie
Na pewno nie zapchany intercooler. Jest jeszcze jedna rzecz o której nie wspomniałeś i pewnie nie sprawdziłeś a która powoduje błąd przeładowania. Nie chcę jednak nic sugerować. Pokaż zatem parametry jakie odczytywałeś przy diagnozie tej usterki bo z pewnością je logowałeś. Interesują mnie grupy 011 i 010 logowane dynamicznie. Turbo sam czyściłeś i...
To nie dioda tylko zaworek jednokierunkowy (czarnobiały) nr 5 na poniższym foto : http://obrazki.elektroda.net/58_12523103... , kolorem białym musi być zwrócony do N75 czyli elektrozaworu z białą główką, masz silnik ASV czyli turbo ze zmienną geometrią a nie z zaworem wastegate, to co nazywasz wastegate to jest właśnie gruszka ze sztangą a...
Jednak niepokoi mnie to , że np rzeczywiste zasysane powietrze tzn dawka rózni sięmod takiej , która powinna byc, czy doładowanie turbo przy obotach gdzies od ok2000 do 2600 jest takie samo w granicach 2200 mbar, a dawka paliwa mniejsza im większa prędkość.... Czy tu coś jest nie tak.. nie sądzisz..? To wynika z programu sterującego. Doładowanie zależy...
Witam ,miałem ten sam problem co większosc osób co tu pisały ,120 km /h i koniec jazdy ,odcinało turbo ,a na niższych biegach to do 2,500 obrotów i koniec jazdy było . Podłączyliśmy z kumplem kompa i wyskoczył błąd , że za małe ciśnienie w doładowaniu turbo,coś takiego,dokładnie nie pamiętam .Po wizycie i mechanika doszlismy do wniosku ze jedyne co...
Coś było robione w tym czasie przy aucie ? Nawet pierdoła ? Jakiś zauważalny spadek mocy ? Do sprawdzenia EGR (ew. czyszczenie całości), rura twarda do turbo, łatwo ją ułamać jak się nie wie jak wyjąć zabezpieczenie, dolot czy szczelny. itd... Diagnostyka priorytet, parametry, odczyty czujników, parametry.
Czyścił jedynie pierścień sterowania dźwigniami ... Wogóle to patrzałem, i nie zaznaczał znaków, nie wiem może z doświadczenia? Co do zwiększania dawki, to patrząc na ten temat: [url=http://forum.vw-passat.pl/threads/2... Nie wydaje mi się to bardzo trudne, choć mogę się mylić ... A co do czyszczenia turbo to...
Panowie - katalizator może być tego wszystkiego powodem? Zarówno niepełnej mocy jak i zabitej turbinki? Przebieg 300tys+. Oleju ubywa bardzo mało. Turbo czyściłem sam, tym razem będzie tak samo.
turbo czyszczenie czyszczenie sterownika turbo czyszczenie kierownic turbo
samoczynne uzbrojenie alarmu przewod ethernet pompa głębinowa uszkodzona
philips fc690 prostownik ideal
Schematy myjek ultradźwiękowych: komponenty i zasada działania Hormann B60: Niedziałająca optyczna krawędź zabezpieczająca