Skoro wałki były ściągane to czy przypadkiem ktoś nie pozatykał kanałów w głowicy żeby coś nie wpadło do silnika i zapomniał wyjąć ?
Raczej filtry w samej instalacji na wejściu i wyjściu z kotła. Myślę, że serwisant kotła może wykonać także płukanie instalacji.
EGR nie działa sprawdź czy nie masz dziurawej gruchy i nie ucieka podciśnienie. Coś nie tak z turbiną, przejrzyj sterowanie, w ostateczności czyszczenie turbo.
Ale że ci aż hamulce wariują to nie szukałbym w cieniutkich wężykach podciśnienia sterowania elektrozaworów tylko raczej na servo i wąż ten gruby czy nie pęknięty czy ma uszczelki bo cieniutkie węzyki nie są w stanie zbić tak ciśnienia że hamulce bajzlują , szukaj od vacum do serwa hamulców bo tam coś się dzieje .
Pewnie na zakrętach ucieka przy głowicach. Trzeba rozkuć, skrócić o 2 cm gumę i kapilarę, zakuć i wkręcić na klej. Wszystkie sztuki uciekały mi tam, czy to REMS czy Rothenberger. Pozdro
Możesz spróbować prze polerować pastą lekko ścierna typu tempo/turbo.
Tak "na oko" nie polecam. Podjedź do kogoś kto ma vakuometr, aby Ci to sprawdził- przynajmniej będziesz miał punkt wyjciowy. Większość warsztatów samochodowych ma coś takiego. Czy to czyszczenie turbo dawno temu było robone? Niestety nie są rzadkością przypadki szybkiego powrotu usterki.
Wejdź Vagiem na silnik /bloki pomiarowe/ blok nr 11/ przełącz na basic setings/ . Wtedy komp daje sygnały do n75 max doładowanie i totalny brak. Sztanga ma chodzić co 10 sekund od maxa do min. Pytanie ty czyściłeś turbo bo można w niektórych turbinach źle złożyć geo i masz taki efekt. Taki sam efekt będzie jeśli bawiłeś się długością sztangi i ustawiłeś...
ja egr czyszczę czymś metalowym z nagaru, potem benzyną ekstrakcyjną zazwyczaj pomagało, chyba, że zawór jest już przytarty na prowadnicy to go trzeba wymienić.
Turbo do czyszczenia skok sztangi zbyt krótki .
Wszystkiego? czyli turbo czyszczone? podciśnienia sprawdzone ?
Jeżeli jest utrudniony przepływ spalin to jak najbardziej może być to przyczyna osłabienia silnika, ale można to sprawdzić. Odkręcić układ wydechowy od Turbo i zrobić jazdę próbną
pewnie turbo do czyszczenia pierwdx sprawdź czy sztangla się nie przycina
Sterowanie gruszką do kontroli. Dawkowanie paliwa do kontroli Przepustnica do czyszczenia
Mam problem z Peugeot 307SW 2005r. - robi mi się od jakiegoś czasu tak, dzisiaj odebrałem samochód od mechanika wymieniłem turbo, czyszczenie układu, oraz wiele innych rzeczy, dojechałem do sklepu zrobiłem zakupy wychodzę, chcę odpalić samochód a tu nie da rady, po przekręceniu kluczyka i próbie odpalenia pika coś w środku, wariują kontrolki i przygasają,...
No to masz turbinę do czyszczenie a konkretnie kierownice w niej lub zawór N75 się przycina. Zlokalizuj turbo w swoim aucie turbinę a na niej gruszkę (mieszek) od sterowania. Odepnij wężyk od niej i wepnij inny który następnie zasysaj ustami jak cięgno gruszki się nie ruszy tak 1 cm lub więcej to turbo do czyszczenia. Jak będzie ruch to n75 do wymiany...
Mhmm, brakuje mi trochę pomysłów, spróbuj zamienić N75 z N18 i zlogować 011. Jak nie to zrzucaj katalizator. Ciężko jest coś powiedzieć jak nie ma się samochodu przed sobą i nie wiadomo jak to jest poskładane.
Jak dla mnie to turbo do czyszczenia, i układ podcisnienia do przeglądu, zwłaszcza krociec przy pompie prozniowej. Moim zdaniem te turbiny nie zapiekaja się z spokojnej jazdy tylko z korozji. Raz ze koroduje ciegno gruszki, i koroduje muszla turbiny i ściska łopatki geometrii.
jak cokolwiek zdziałasz daj znac bo ręce opadają wkładam chyba już nie potrzebnie drugie turbo.... czyszczenie egr i układu wtryskowego itp
A kiedy kolega wymieniał filtr powietrza dla silnika? Jakiej marki? Jakie odcinki robi auto? krótkie miejskie czy trasy? Troche dużo oleju kolega dolał. Moim zdaniem olej w przewodach od turbo do ic i silnika jest normalną sprawą i występuje nawet w nowych silnikach, nie koniecznie z turbiny a z odmy, natomiast jeśli czyściłeś turbo przy takim przebiegu...
Ciśnienie doładowania przekroczyło 2 bar i komputer odcina turbinę. Najprawdopodobniej turbo do regeneracji bo "przeładowuje". Czasem pomaga czyszczenie, ale zwykle nie na długo...
Zamień N75 z N18 (tym od EGR) Jak pomoże zawór do wymiany , jak nie turbo do czyszczenia.
Panowie - katalizator może być tego wszystkiego powodem? Zarówno niepełnej mocy jak i zabitej turbinki? Przebieg 300tys+. Oleju ubywa bardzo mało. Turbo czyściłem sam, tym razem będzie tak samo.
Więc zrób tak, odłącz cięgiełko nastawnika sprawdz czy koduje się błąd jeżeli nie to turbo do czyszczenia, jeżeli dalej to samo to uszkodzony nastawnik, można rozebrać sprawdzić czy uszkodzony mechanicznie czy nie. PS nastawnik jest przypisywany/kalibrowany do turbiny na specjalnym sprzęcie więc mogą się pojawić problemy przy zmianie samego nastawnika....
Witam jakie obroty powinny być na biegu jałowym. Kupiłem Renault megane 1.9dci miał 2500 po czyszczeniu interccolera filtrów wymieniłem turbo przepływomierz mam 4500 co można zrobić jeszcze. Dziękuję
Zacznij od czyszczenia odmy. Niby nikt tego nie proponuje A w moim przypadku pomogło. Już myślałem o wymianie turbo. Pomogło czyszczenie
czasem czyszczenie turbo już nie pomaga i tylko regeneracja
EGR czyściłem 1,5 miesiąca temu bo mocno kopcił w momencie załączenia turbo. Czyszczenie trochę pomogło, ale kopci nadal. Pewnie ta nieszczelność powoduję że do silnika dawkowana jest zbyt duża dawka ropy lub za mało powietrza. Specjalistą nie jestem, mogę się mylić.
Pacjent Octavia 1.9 TDI ASV z 2004 roku o mocy 110 KM. Od dłuższego czasu turbo przeładowuje. Turbina była czyszczona około 2 tygodnie temu, rozebrana, geometria też. Proszę o pomoc, bo brak pomysłów. https://obrazki.elektroda.pl/4678322400_... https://obrazki.elektroda.pl/1127153600_...
Turbo było czyszczone, a gruszka została stara czy też była wymieniana? Po odpowiedziach sądzę że nie była. Pytanie czy nie puszcza? Dobrze było by podpiąć się bezpośrednio pod gruszkę Vakuometrem i sprawdzić czy gruszka trzyma podciśnienie.
Witam. Problem leży zapewne w zacinającej się zmiennej geometrii turbosprężarki dlatego ją "odcina" komputer widzi za wysokie bądź za niskie ciśnienie doładowania i wyłącza sterowanie turbo. Trzeba zdemontować turbo oddać do czyszczenia geometrii i po problemie. koszty samego czyszczenia nie powinny przekroczyć 250zł plus demontaż i montaż to już w...
Owszem, jeśli podmianka elektrozaworów N75 i N18 miejscami nic nie pomoże to turbo trzeba czyścić. Nieszczelności w dolocie nie ma.
Dobra... Wyssałem olej z cylindrów, odłączyłem intercooler i turbinę, zalałem nowy olej i odpaliłem. Silnik pracuje normalnie słychać tylko huk z cylindrów bo nie ma turbo i dolot otwarty a gdy zaczynam dolot zatykać ręką to silnik pracuje cichutko nie ma żadnych stuków. Podjąłem więc decyzję że wsadzam nowe turbo czyszczę dolot i wydech i liczę na...
Coś dziwnego. temperatura powietrza sie podniosła spalanie w mieście 8 do 9 MAX. - jak ktos ma problemy ze spalaniem-topornością na 1 - 2 biegu to nalezy aby ktoś z wiedzą sprawdził Turbo(czyszczenie moze regenaracja) przewody jeszcze trzeba posprawdzać. Często przepływomierz nawala. Mądra diagnoza pompowtrysków. trzeba probować. Co do awaryjności TOURANA...
Witam, samochód Seat Leon 1.9 TDI podczas odpalenia na zimnym i dodaniu gazu dymi na czarno, po ruszeniu autem szarpie i gaśnie auto, przy próbie ponownego odpalenia gaśnie i nie reaguje na gaz. Pompa sprawna, EGR czyszczony, turbo czyszczone, wtryski sprawne. Na kompie 0 błędów. Dodam, że auto jak jest ciepłe nie ma spadków mocy, idzie bardzo dobrze...
Na pewno nie zapchany intercooler. Jest jeszcze jedna rzecz o której nie wspomniałeś i pewnie nie sprawdziłeś a która powoduje błąd przeładowania. Nie chcę jednak nic sugerować. Pokaż zatem parametry jakie odczytywałeś przy diagnozie tej usterki bo z pewnością je logowałeś. Interesują mnie grupy 011 i 010 logowane dynamicznie. Turbo sam czyściłeś i...
Problem rozwiązany - czyszczenie turbo pomogło.
W 308SW miałem podobną sytuację, wężyk od podciśnienia turbo "wypadł" i spaliny leciały przodem. Po drodze czyściłem EGR (który był zadowalająco czysty swoją drogą) i przejrzałem pół auta, bo myślałem, że kolektor się rozszczelnił. Z tego co kojarzę to jeszcze DPF był czyszczony bo był już pełen.
Turbo mam wyjęte. Potrzebuje tylko je w środku wyczyścić bo jest całe z oleju.
WITAM! Opisany powyżej problem z brakiem MOCY pojawił się u mnie w GOLFIE 2002 rok, silnik ATD, 74 kW. Cała sytuacja miała miejsce po kilku dniach jak zatankowałem cały zbiornik V POWER-a. Rozpędzam autko - lekko pod góre na 4 biegu (ok.90-100 km/h) a tu nagle SPADEK MOCY. Po ponownym uruchomieniu silnika wszystko wraca do normy. I tak się zastanawiam...
Witam. Jak podłączyć silnik aby wyeliminować uszkodzoną płytkę turbo (wysokie obroty - czyszczenie)? Ma pracować silnik bez turbo, jest to możliwe? Dziękuję.
(Po co wymieniałeś turbo? wystarczyło je wyczyścić w momencie przejścia w tryb awaryjny odczytaj błąd i wszystko będziesz wiedział jeżeli będzie to przeładowanie tak jak pisze T 5 to masz turbo do czyszczeni) Turbo wymieniłem bo miał dołek przy przyśpieszaniu i myślałem że pomoże ale też okazało się że były już wżery czyli brało olej
czyli czyszczenie turbo?? czy regeneracja?
a jaki kod błędu?
czyszczenie turbo zalatwilo problem , dzieki za pomoc
Witam Proszę o analizę logów Ciągle występuje przeładowanie z tym że na początku regulacji sztangi(gdy była krótka) były to dość duże wartości rzędu do pól bara łącznie z trybem awaryjnym log 11 http://vaglog.pl/log_272154.html Teraz jest prawie ok ale na 4-5 biegu czuć wyraźnie wahania doładowanie log 11 na 3 biegu http://vaglog.pl/log_272153.html...
Nasmarować to zawiasy można. Dobre, dobre. Skoro z fabryki wychodzi nie smarowane to ma być niesmarowane, i wszystko w temacie. Ostatnio robiłem takie cusik i było tak zardzewiałę że pierścień segera zrzuciło. Rozbiórka, czyszczenie kanału i ośki, nowy seger i samochód hula aż miło.
(at)cichy koksik Przypuszczam, że w moim 1.6 HDI udało mi się włożyć rurkę od tego środka do rury dolotu od zaworu EGR a może nawet częściowo do chodniczki... W Twoim aucie układ jest inny i odległość większa, przyznaje że mój pomysł może nie być trafiony. Alternatywnie są jeszcze środki czyszczące, które dodaje się do paliwa. Ja zastosowałem WYNNS...
Dzięki. Turbo było czyszczone z pół roku temu. Sprawdzę te podciśnienia. Jescze mam tylko pytanie, w grupie 10 jest ciśnienie atmosferyczne. Ono u mnie się zmienia a przecież nie powinno. Czy może to powodować takie objawy czy raczej nie?
Sztanga przy turbinie chodzi ok. 0,5cm a podobno powinna chodzic ok. 2cm. Byłem u mechanika któy mi czyścił turbo i stwierdził że faktycznie mało chodzi ta sztanga i ciężko pracuje. to jak czyścił tę turbinę skoro nie pracuje w całym zakresie - faktycznie ma chodzić w zakresie 2 cm (może ją tylko zamoczył w nafcie bez rozbierania- trochę musisz do...
Czy trzeba jednak wyciągać turbo i czyścić? Obraz jaki widzę w mojej szklanej kuli mówi że chyba jednak tak.
Jeśli tam jest turbo o zmiennej geometrii a raczej tak to pierwsze należało by sprawdzić czy sztanga jest wciągana do ogranicznika przy odpaleniu i czy pracuje normalnie (czy można ja poruszać przy niewielkim wysiłku palcami tak z 1 cm na nieodpalonym). Druga sprawa to wartość podciśnienia za pompka vacum i na wężyku od gruszki ,szczelność gruszki....
Sztanga reguluje łopatkami w turbo. Jeżeli ruch nie jest płynny tzn, że turbo do czyszczenia.
obniż o około 5 jednostek w max dawkach N75 przy factor 0,01 w zakresie 1600- 2700 rpm SVBL zrób tak jak max turbo jak nie będzie różnicy to przesuń o 150 mbar powyżej max turbo i wtedy sprawdź co się dzieje. No chyba że już kombinowaliście zaworkiem w mapie ..... no to fakt wtedy turbo czyszczenie lub zmiana ale u ciebie ładnie trzyma w wyższym zakresie...
Witam, Mam problem z notlaufem. Na początku przyczyną była zapieczona geometria i przegnita gruszka, 3 tygodnie temu wyjąłem tubro, wyczyściłem je, wymieniłem gruszkę (na podobno oryginał, zamawiał ją znajomy mechanik) oraz czyściłem dolot i zaślepiałem EGR. Myślałem że wszystko jest ok jednak sporadycznie na 4 lub 5 biegu przy 3000obr/min odcina turbo....
Zrób loga 11-bs, zobacz czy sztanga turbiny chodzi w pełnym zakresie, posprawdzaj podciśnienia czy nie pozamieniane, i jeszcze zrób log jeszcze raz jak wyżej tylko z wypiętym podciśnieniem z gruszki turbo , a i jeszcze było tak przed czyszczeniem turbo bo można jeszcze przy czyszczeniu turbo popełnić błąd przy składaniu turbiny i założyć ten pierścień...
Trzeba by sprawdzic jak zachowuje się ciśnienie doładowania rzeczywiste wzgledem tego co chce uzyskać sterownik. Generalnie albo jest za małe doładowanie albo za duże i w większości przyczyna leży w turbo. Czasen da sie je jeszcze pogratulować a czesem zostaje wymiana od samej gruszki do calego turbo lub chociaż czyszczenie.
Witam, Update: -zaślepienie EGR całkowite, -wymiana zaworków N75 oraz N18 (mam nadzieję, że są dobre bo to używki), -czyszczenie dolotu, -wymiana pompy Vaccum na używkę ale prawdopodobnie sprawną, -oraz najważniejsze wymiana przepływki- ona wywalała błąd Mimo wszystko mam wrażenie, że w aucie nie wstaję turbo od początku. Zrobiłem logi, proszę o komentarz...
Najpewniej turbo puściło olej do DPF przez co zapchał się na kamień. Tak więc turbo do wymiany plus czyszczenie DPF w maszynie
Witaj odnośnie tej turbo-dziury czyszczony był kolektor? sprawdź vagiem zawór egr(N75) ja po remoncie turbinki laguna 2005 dci też miałem z tym problem zanieczyszczony był zawór egr.Pozdro
W erze telefonów z dobrym aparatem foto warto wszystko sobie "pstryknąć " bo potem takie jaja wychodzą.
Trochę po czasie, ale odnalazłem problem i wszystko lata. Katalizator nie dawał rady, ponieważ był to jakiś zamiennik. Teraz jest dobrze!
Zaraz Ci pokaże film który robiłem po czyszczeniu turbo, tam widać, kiedy wszystko sprawne jak chodzi grucha.
Problem ze spadkiem mocy-Audi B5 1.9 TDi AFN/1996. Witam kolegów, czy ktoś z kolegów mógłby pomóc odczytać logi wykonane dla mojego silnika i stwierdzić co jest przyczyną wchodzenia w tryb awaryjny turbo ?Objawy do 3000 obr/min w miarę ok ale powyżej zamula i maksymalnie przy pedale gazu w podłodze prędkość max to 80 km/h ?Zaznacze że brak alarmów informujących...
Czyszczenie pomaga na chwile. Problemem jest spalany olej który tworzy nagar. Dopiero jak się zregeneruje turbo albo wymieni olej już nie jest spalany (w takich ilościach) i problem rozwiązuje się trwale. Po czyszczeniu pomaga też zmiana oleju na tzw nisko-popiołowy do silników z DPF. Olej ten spala się zostawiając mniej nagaru.
Dolot był czyszczony przed założeniem nowego turbo?
Sprawdzić czy nic nie jest zatkane- jak nie to pompka do wymiany, a przy tym odkurzaczu nie jest dostępna.
Diagnoza dynamiczna pokaże działanie zmiennej geometrii. Pokaże czy turbo jest do czyszczenia. proponuję podjechać do kogoś mądrego, mającego wiedze, wiedzącego w jakie sposób działa VNT na diagnostykę, ale nie na odczyt błędów - tylko na diagnostykę. Po odpaleniu silnika pojawia się podcieśnienie w wężyku doprowadzającym do gruszki, ale maksymalne...
zlokalizowałem problem bez kompa. problemem była zmienna geometria w turbo VTG (zablokowana) pomogło czyszczenie. POZDRAWIAM
17580-czujnik kąta uchylenia 2 napedu przepustnicy sterowanej nieprawidłowy sygnał ,a ten drugi to straty cisnienia pomiedzy turbo a zaworem przepustnicy czesto pomaga na to czyszczenie i nowa adaptacja nastawnika a wczesniej dokładna kontrola w blokach pomiarow jej działania
Ramię gruszki nowej wyreguluję wg starej gruszki. Jak sztanga będzie choodziła w pełnym zakresie to nie ma sensu wyciągać turbo by czyścić geometrię. Turbawka moja była 5 lat temu regenerowana nie jest od nowości więc nie powinno być najgorzej z nią. Troche filmików instruktazowych pooglądalem więc pojęcie jakieś mam.
Prawdopodobnie zacina się zmienna geometria na turbinie . Turbo do czyszczenia lub regeneracji. Oddaj auto do mechanika.
No i jest poprawa jak nie było za tobą kłębów dymu podczas testu to przepływomierz do czyszczenia/wymiany. Jeszcze sztanga turbo za długa albo za wolno odbija. Sprawdzałeś filtr powietrza?
Pierwszy objaw przycinających się kierownic turbo, za czyszczenie jej nie powinieneś zapłacić więcej jak 400-500 zł, gruszki rzadko się uszkadzają. Zakładając ze zawór sterowania turbiną, wężyki, akumulator podciśnienia i pompa vakum jest sprawna: Przegoń porządnie auto na 3 biegu z pedałem gazu max min tak dodawaj i puszczaj co 3 sekundy gdzieś przez...
Zawor sprawdzasz wakuometrem, jakie ciśnienie ma przed a jakie za zaworem. Po odpaleniu na wolnych obrotach powinno być takie same. Obejrzyj też jak sztanga na gruszce turbo dziala. Na wolnych ma ja wciągnąć, po dodaniu gazu jak turbo zacznie ładować ma się cofnąć.
Problem z turbodoładowaniem i tak skończy się albo na wymianie siłownika podciśnienia od sterowania zmienną geometrią albo na czyszczeniu zmiennej geometrii turbosprężarki więc te logi nie są potrzebne. Zapytaj mechanika w okolicy ile weźmie za czyszczenie turbo lub wymianę siłownika ( czyszczenie w okolicach 300-400 zł a siłownik około 100-250 zł)....
witam oceni ktoś te logi http://rtnet.pl/vaglog/alutka.norek15_10... http://rtnet.pl/vaglog/alutka.norek15_10... http://rtnet.pl/vaglog/alutka.norek15_10... http://rtnet.pl/vaglog/alutka.norek15_10... było czyszczone turbo i przepływka
Jak jesteś zainteresowany czyszczeniem dpf daj znać ,zrobię i dam 100 tyś gwarancji bez jakiś tam że wtryski ,że turbo itp...jest powodem ponownego zapchania Jesli cisnienie różnicowe przekroczy 8 mbar w czasie gwarancji (100 000 km) to zwracamy kasę za czyszczenie po okazaniu raportu ,czy opinii autoryzowanego warsztatu.
W dci nie dopisuje się wtrysków . Kolego a ile pompuje turbo ? Smoki były czyszczone ?
Tqmeh pisał o kierownicach spalin, ja pisałem o N75. Gubisz się w zeznaniach... Zrobiłeś w końcu czyszczenie N75 czy kierownic?
Aby zmniejszyć ciśnienie doładowania to sztanga siłownika musi zostać wypchnięta w górę siłą sprężyny znajdującej się wewnątrz gruszki siłownika bo N75 wtedy zmniejsza podciśnienie wciągające sztangę w dół. Najlepiej jak zdejmiesz metalowy e-klips z dźwigienki kierownic spalin zmiennej geometrii, który zabezpiecza koniec sztangi przed zsunięciem się...
Jakie awarie? Z tych co chyba mogłyby mieć na to wpływ: *Oplot łącznika elastycznego naderwany *Wycieki z pompy wtryskowej Nie jestem fachowcem, po prostu nie ufam na tyle mechanikom, Aby oddawać za każdym razem też mnie nie stać. To co mogę zrobić sam to staram się zrobić, teraz potrzebuje pomocy. Nie obeznałem się na tyle z VAGiem żeby coś zmieniać....
Temat wałkowany na forum wielokrotnie. Turbo do czyszczenia, jeżeli jesteś pewny że masz przeładowanie.
Miska oleju do zrzucenia i czyszczenie smoka powinno uratować ciśnienie . To rutynowa operacja demontaż miski i czyszczenie smoka + wymycie układu dolotowego + filty i olej przy regeneracji turbo takie są wymogi do jakiejkolwiek reklamacji. My zawsze robimy sobie zdjęcia w trakcie naprawy żeby nie było ;) . Możesz jeszcze wcześniej zmierzyć ciśnienie...
Witam. Mam problem z autem SKODA FABIA 1.9 TDI 100 a mianowicie odcina ona turbinę przy średnio 110 km/h, gdy zgasi się silnik i uruchomi ponownie już wszystko jest ok i można jechać ile się chce. Turbo było czyszczone plus nowe uszczelniacze, nowa przepływka, nowy egr, zawór ciśnienia turbiny wymieniony i dalej bez zmian. Nie wiem co jest grane, może...
tzn? :) bo jezeli oddam auto mechnikowi jakiemus to co by nie bylo bedzie czyscil turbo + wymiana zaworu n75 nawet jezeli to nie bedzie potrzebne bo byle by zarobic mozna stwierdzic czy sa zapieczone kierownice? bo wtedy oddam auto na czyszczenie turbo i tylko czyszczenie . Czy mozna stwierdzic ze to n75 ? bo wtedy sam kupie nowy i zamienie . czy moze...
Np jeśli jest tryb awaryjny przez przeladowanie to auto ciągnie do około 2800 obrotów i odcina moc. Jeśli masz nie doładowanie to auto jest zawsze mulowate i powinno czarno dymić przy pełnym gazie. Zrobisz logi to się wszystko rozjaśni.W Silnikach afn prawie zawsze winę ponoszą zapieczone kierownice jeśli turbo szwankuje. Czyszczenie nie jest trudne....
Ile lat ma kocioł? Gdzie wisi i w jakich warunkach? Kiedy był konserwowany/ czyszczony?
Czyszczenie turbo raczej jest na krótki okres i wiąże się z jej demontażem plus jej rozbieranie a tam czekają cię zardzewiałe i przegrzane śruby łatwo urwać szpilkę kolektora wydechowego czy trzy śruby trzymające zmienna geometrie.
Witam Dzięki wszystkim za odpowiedzi. Auto nadal jeździ z usterką. Ostatnio zlokalizowana została nieszczelność na rurce od EGR cooler. Zamówiłem takową lecz nie do mojej jednostki (ja mam 8v) i teraz zamówiłem cały cooler EGR (115£ w przybliżeniu) do tego przeczyszcze turbo i dam znać czy coś to dało. Co do Waszych odpowiedzi Sensor map był czyszczony...
Gdzie znajdę czujnik doładowania turbo z tymi psującymi się kablami. Czyściłem EGR i auto szatan, jednak chciałem sobie sprawdzić. Ew przeczyścić czujnik.
Ok, ja już przerabialem chyba wszystko. U siebie odkrecilem w ogóle EGR i polozylem obok podłączony(tak jeżdżę od paru miesięcy, obroty stabilne, nie kopci i pali w miarę normalnie), sprawdź turbinę czy ciegiełko od geometrii się rusza, ja musiałem wyciągać turbo i czyścić geometrie z osadów (filmik jak to zrobić musisz znaleść na YouTube), bo było...
Usterka łatwa do zdiagnozowania i usunięcia. Trzeba tylko sprawdzić czy nie wypiął się lub nie pękł, któryś z przewodów powietrza doładowanego idących od turbosprężarki poprzez intercooler aż do kolektora ssącego lub też czy nie ma nieszczelności na wężykach podciśnienia zgodnie z tym schematem : http://obrazki.elektroda.pl/7731599700_1...
Czyściłeś, i co? Jest zawalona po rozebraniu? jak jest zawalona sadzą to może wtryski do regeneracji nie turbo?
Witam, posiadam audi A3 1.9TDI 110km, 1999rp. Auto traci moc przy 100/120km, turbo było czyszczone, wszystkie zawory sprawne, nie łapie powietrza, a gdy zostaje podłączony pod PC (NIE POKAZUJE ŻADNYCH BŁĘDÓW). Proszę o pomoc bo juz ręce opadają...
Wtryski są już nie tegez to raz. Dwa jest problem z turbo, albo pije już olej, albo jest dziura pomiędzy turbo a kolektorem ssący,.
Wygląda na wszystko w porządku. Sprawdź przewody od podciśnienia. Gruchę turbo Znajomy też czyścił turbinę i podczas składaniu źle złożył. Skutkiem czego turbina przeładowywała.
Wydaje mi się że zatartą masz kierownice turbiny, zobacz czy sterowana jest ciśnieniem czy podciśnieniem, jak podciśnieniem to bardzo prosto sprawdzić, na zapalonym aucie podpinaj i odpinaj wężyk podciśnieniowy ktory idzie do gruszki kierownicy turbo, i zobacz czy cięgno gruszki pracuje w góre i dół , czy może stoi. Dodano po 4 A jeżeli chodzi o czyszczenie...
witam i prosze o pomoc mam skode 1.9 awx skudka ktora posiadam czesto przechodzila w tryb awaryjny turba wiec rozebralem turbo wymylem zlozylem i teraz niewkreca sie na obroty za pierwszym przycisnieciu pedalu gazu wystarczy troszke odpuscic doslownie jedna setna i dodac gazu i wyrywa jak zwariowana
prawdopodobnie turbo do czyszczenia , jest tego duzo na forum
czyszczenie turbo czyszczenie sterownika turbo czyszczenie kierownic turbo
klimatyzacja zasilanie strumienica zamiast katalizatora pralka blokada polar
miele w5877 zelazko jakie kupic
Stukanie w grzałce akwariowej: przyczyny i rozwiązania Ilość oleju i filtry w skrzyni CVT Nissan