Witam, mam problem z moim passatem dokładnie mówiąc gaśnie mi podczas jazdy gdy puszcze gaz..Potem długo kręcić rozrusznikiem zanim odpali. Odpala tak jak by był zapowietrzony. Zdarza mi się to raz na 2 tygodnie.
Skoro nie ma błędów problem tkwi w dopływie paliwa pewnie, filtr paliwa wymieniłeś ?wymień go (nie zaszkodzi), może też być problem z pompą, może się cofać paliwo jak dłużej postoi, spada wtedy ciśnienie i długo trzeba kręcić żeby odpalił.
Witam Koledzy. Mam problem z odpalaniem. Otóż muszę długo kręcić rozrusznikiem zanim auto odpali, ale jak odpalam na dwa razy tzn. jeden krótkie przekręcenie kluczykiem to za drugim razem odpala odrazu.Jest tak samo przy ciepłym i zimnym silniku.Proszę o porady co może być powodem takiego stanu ewentualnie co sprawdzić.Dziekuje
Witam Muszę długo kręcić rozrusznikiem by zaciągnął paliwo. Gdy podłącze na krótko z kanistra odpala od "strzała". Proszę o informację na którym wężyku przy filtrze paliwa zamontować zawór zwrotny by nie cofało się paliwo?. Na wężyku doprowadzającym paliwo do filtra, czy na powrotnym?. http://obrazki.elektroda.pl/7355344900_1...
Witam. Mam problem w passacie b5 1,9 TDI AFN. Po nocy nie chcę zapalić długo trzeba kręcić aż załapie, przepuszczam że cofa ropę, pytanie czy ten oto zawór odpowiadał by za to że cofa się paliwo? Zaznaczę że świecę grzeją vag nie pokazuję nic, filtr paliwa nowy, od paru dni zaczęło się takie ciężkie palenie po nocy wcześniej było ok. Dodam jeszcze że...
Witam. Mam problem z autem jak w temacie. Autko potrafi zgasnąć w czasie jazdy i później nie chce zapalić. Trzeba naprawdę kilka razy długo kręcić żeby załapał. W sterowniku brak błędów, pompa paliwa w zbiorniku sprawna, wszystko wygląda ok a mimo to tak jak by się zapowietrzał. Dziś, na przykład rano, przejechałem nim z 5 km po czym nagle zgasł. Zaciągnąłem...
Kolego slawson3 chodzi o elektrozawór na wylocie z parownika?? Mam passata b3 1.8 RP i mam problem ze spalaniem gazu.chodzi bardzo ładnie, ma moc itp,zmieniłem mikser bo miałem tylko 35mm ( załozyłem 38) spalanie zostało w granicy 16 -18 litrów ale dynamika poprawiła sie o 100%!!! w trasie pali 10 a w cale nie jade oszczędnie ale miasto mnie przeraża:/...
Witam. Mam problem z Pasatem b5 1.9 tdi 110km. Na zimnym silniku przeważnie z rana trzeba go długo kręcić żeby zapalił, a gdy już zapali to zadymi tak na biało-niebiesko. Była uszczelniona pompa paliwa, wymieniony filtr paliwa, świece w porządku, paliwo się nie cofa do zbiornika, akumulator tez w porządku. Nie mam już pojęcia co może powodować takie...
Miałem taki przypadek że katalizator się zapchał spalanym olejem i efekt był taki że zawsze trzeba było długo kręcić na zimnym zanim odpalił. Sprawdź wydech czy nie przepchany jak masz możliwość to rozłącz na chwilę i próbuj odpalić newet bez sond lambda.
Sprawa ma się tak: -dojeżdżam do skrzyżowania i wybijam na luz to czasami gaśnie -przy zapalaniu raz zapali normalnie a raz trzeba długo kręcić -przy jeździe np.na 5 (niekiedy)ok.3tys. obrotów zaczyna go trzepać,jak by nie miał siły,jak wyluzuję to zgaśnie,a jak wbiję 4-kę to idzie,już normalnie. Co w nim wymieniłem: -filtr paliwa -na diagnostyce wykryło...
instalacja: brc sq32 reduktor genius wtryski: WTRYSKIWACZ BRC MY09 POMARAŃCZOWY MAX nowy typ Witam Mój problem pojawia się gdy są wyższe temperatury tzn ok 30 stopni oraz jadę samochodem autostradą mniej więcej na dystansie 10-15km z prędkością ok 130km/h i szybciej. Jestem posiadaczem Vw Passata 2.0ALT z 2003r. Problem objawia się szarpaniem silnika...
witam gdzie znajduje się moduł od świec żarowych w tym aucie? jak jest zimno to długo trochę trzeba kręcić i chciałbym sprawdzić która świeca jest uwalona
Witam Mam problem z pasjatem. Mrozy -15 wszystko zamarznięte, auto odpala od kopa. Pojeżdżę trochę auto się nagrzewa i tu mamy problem. Jak go zgaszę i chcę odpalić po 15-20-30min to muszę go długo kręcić (nie liczyłem, gdzieś po 5-6sek zaskakuje, raz dłużej raz krócej, ale długo). Raz na 3-4tys km zdarza mu się podczas przyspieszania szarpnąć jak przy...
od kilkunastu dni mam następujący problem , bez względu na temp. zew ( od -2 do +8 takie bo takie były u mnie ostatnio) auto zapala na przysłowiowy raz i po ok.1 czy 2 sekundach gaśnie. Później trzeba naprawdę długo i kilkakrotnie kręcić rozrusznikiem żeby zapalił . Jak już odpali wszystko jest ok. Dodam że problem powraca po ok. 7-8 godzinach postoju...
Witam mam problem z passatem b5 98r 110 TDI samochód bardzo ciężko mi odpala nie wiem jaka przyczyna może być świece wymieniłem jakoś 4 miesiace temu. Ostatnio zalało mi troche komputer bo miałem pękniętą obudowe. Ale wydaje mi sie ze jak by byla wina komputera to by wogóle nie palił a ja go musze kręcić bardzo długo tak okolo 20 s i bez znaczenia czy...
Nie mam żadnej informacji na desce rozdzielczej o żadnym serwisie, lecz dziwi mnie fakt, że czasem samochód odpala za 1szym razem na zimno i ciepło , a czasem trzeba go kręcić długo aby odpalił. Wykonałem diagnostykę wtryskow VAG Podaje dane techniczne: Model: Vw Passat ( 130 koni ) - sportowa edycja, 6 cio biegowa skrzynia Silnik: 1.9 dizel tdi Kod...
na wolnych obrotach jest ok tylko jak się daje gazu zdjąłem wąż od zasysania turbina się kręci i jest tak samo kurczy się wąż od doładowania i ciężko zapala ale w sensie że że trzeba długo kręcić i normalnie chodzi nie wiem czy coś się zapchało popatrzę jeszcze jutro
Witam wszystkich, mam problem z odpalaniem auta. Mianowicie jak samochód jest zimny odpala na dotyk natomiast gdy nagrzeje się do 90 stopni pojawia się problem, albo trzeba długo go kręcić albo w ogóle nie chce zatrybić. W aucie był rozbierany silnik, gdyż głowica była do naprawy. rozrząd został ustawiony na znaki i zablokowany. Passat palił na dotyk....
Passat b5 1.9 110 koni Problem w tym że odpala jak mu się zachce. Raz zapali bez problemu a raz trzeba długo kręcić a najczęściej to kręci aż akumulator padnie i nic. Myślałem że jak nie chce odpalić to z plaka da rade lub ze zmywacza ale też nie chce zapalić. Do tej pory wymieniłem przekaźnik 219 oraz czujnik temperatury. Nic to nie dało. Prąd na zaworze...
Witam Mam problem z odpalaniem na zimnym silniku w VW Passat B5 1.8 20V 98r. (ADR). Trzeba długo kręcić, jak już odpali to albo od razu zgaśnie albo przerywa. Dodam, że samochód jest na LPG. Na gazie jeździ lepiej niż na benzynie. Na ciepłym silniku też trzeba dłużej kręcić żeby zapalił. Na LPG dobrze odpala i dobrze jeździ. Została sprawdzona kompresja....
Wymieniłem na nowy, to było jakieś 3 lata temu. Nie był to oryginalny, taki jak założony fabrycznie, a i koszt nie mały bo 500zł. Mimo wszystko warto było, do dziś zero tego typu problemów. Jednak po tym co piszesz nie wydaje mi się, że w Twoim aucie będzie tylko "przepływka". Rzeczywiście strasznie długo musisz kręcić żeby odpalił, w moim Pasacie nie...
#7 rusekwronki Imię Look Dołączył Oct 2014 Mieszka w Polska Samochód B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN), 1997 Witam wszystkich. Przeszukałem całe forum w poszukiwaniu informacji o moim problemie z odpalaniem auta. Problem wygląda następująco: jeśli slinik rozgrzeje się do temperatury max (ok 90st) to po długim postoju pali praktycznie od razu, natomiast po...
Witam. Mam dość dziwny przypadek z odpalaniem VW Passata 2004 r. 1.9 tdi , 101 KM. Otóż jeśli zaparkuje go pod górę , znaczy dziobem auta w górę , choćby lekko , rano muszę długo go kręcić tak jakby niemiał paliwa. Natomiast jak zaparkuję go z góry tzn dziobem auta w dół - problem jakby nie istniał , pali z dotyku. Wymieniłem filter paliwa. Oring na...
Witam wszystkich na początku to Wszystkiego Dobrego W Nowym Roku :) mam problem ze swoim autem jak go kupiłem to raz na w tygodniu po nocy jak się go odpaliło ( oczywiście pali bez problemu za pierwszym razem ) ale pochodzi z 3-4 minuty i z gaśnie i wtedy trzeba go długo kręcić i zapala ale w sposób jak by był zapowietrzony jak juz odpali chodzi bez...
Witam Posiadam passata 2004 przebieg niecałe 400 tyś km, silnik AVB 74kW podejrzewając cofnięcia licznika max 600 tyś km, problem jest następujący podczas pracy na wolnych obrotach występuje "tąpniecie" silnika tak jakby któryś gar nie "zapalił", wtyczki pompek poprawione, problem nie ustał, brak błędów ECU czy to efekt kończącej się którejś z pompek?...
Kolego Lukasz 506 Objawy cewki były takie że szarpał na gazie a po jakimś czasie działo się też na benzynie i był dużo słabszy.A co do twojego odpalania miałem to samo jak postał i był zimny to nie chciał palić Trzeba było długo kręcić a gdy już go raz odpaliłem i był ciepły to palił bez problemu wymieniłem reduktor i zmieniłem opaski na wężykach idących...
Bo teraz to mi trochę wygląda jakby sterownik nie przyspieszał zapłonu. Możesz ręcznie spróbować przyspieszać zapłon czyli odpalić samochód dodać gazu i jak przestanie się już wkręcać na obroty to to zacznij delikatnie obracać aparat zapłonowy (oczywiście wcześniej poluzuj sobie śrubę blokującą :) ) jeśli to nie będzie to ...... Kolego z całym szacunkiem...
Daj spokój z punktami nie o to chodzi,jeśli Ci pomogłem to bardzo mnie to cieszy,jeśli w stanie technicznym jest ok to napewno będzie Ci służył, dbaj tylko o turbinke, akumulator bo to podstawa zima w dieslach,w razie jakiś pytań to pisz do mnie jak będe umiał to podziele się swoją wiedzą na temat tego autka.Pozdrawiam Dodano po 4 dodam jeszcze odnosnie...
Witam! Posiadam w/w PASSATA i chodzi o to, że jeśli spadnie temp. na dworze do ok. 5 stopni ciężko pali. Problem pojawił się tamtej zimy. Samochód strasznie ciężko palił. Wymieniłem świece żarowe (były spalone wszystkie) i została uszczelniona pompa paliwowa, ponieważ podciekała ropa. Gdy już zapali strasznie pulsują obr. (0,6-1,4 tys. obr/min). Zapalanie...
Witam mam problem z odpalaniempo po dluzszym postoju np po nocy czy po 10 godzinach w pracy. Ogolnie problemy miałem juz wcześniej ale wymieniłem filtr i wymieniłem wszystkie wezyki paliwowe plus opaski i problem ustąpił na jakiś czas. Przez kilka tygodni odpalal normalnie pozniej kilka dni kiepsko musiałem pokrecic kilka albo kilkanaście sekund żeby...
Witam, Auto: Passat 2.0 16v 150kM 1994rok. (kod silnika ABF, digifant). Instalacja: reduktor zavoli 140, emulator protec digital(szczegółów nie znam). Objawy: auto źle pali na rozgrzanym silniku. Trzeba bardzo długo kręcić aż załapie. Przez chwilę trzęsie silnikiem tak jakby nie pracował na wszystkie cylindry. Jak da mu się duże obroty to po chwili...
Witam ! Jestem posiadaczem vw passat b4 1,9tdi 1Z od 9lat , myślałem że znam to auto od podszewki i umiem usunąć wszystkie usterki. Niestety. Problem jest następujący: zimne auto po całej nocy musi długo kręcić gdy nie grzeją świece aby odpalić. Z rury biało niebieski dym- nie wielka chmurka. Gdy komputer załączy świece (tj. przy temp. około 4-5 na...
Witam mam taki problem z pasatem 1.6 benzyna bez gazu 2003 rok. Zaczęło się od sporadycznego błędu(brak sygnał) czujnika wału korbowego. czasami trzeba było dość długo kręcić aby zapalił. Ale występowało to sporadycznie. Pomiar rezystancji mieścił się w normie wiec pomyślałem, pewnie zbliża się jego koniec. Nic z tym nie robiłem bo nie było to aż tak...
A kręci wolniej jak na ciepłym?
Witam jak w nazwie mam taki problem ze od zera samochód startuje dobrze ale jak osiąga 60-80 km na godzinę zaczyna szarpać, pali dobrze na ciepło i na zimno, vag nie pokazuje błędów poza tym ze dwa wtryski troszeczkę leja, ma brak mocy jak podaje mu gaz powoli to szarpie mniej i lepiej się rozkręca ale wyprzedzanie to tragedia redukuje bieg ale nie...
Mam pasat b5 115 km raz pali normalnie a postoju przez dziesięć godzin nie chce odpalić tak jak bu mu paliwo uciekło do zbiornika musze kręcić jak za pali to później pali na dotyk
Witam!!! Mam problem z el szybami4x w passacie B5 3B 1997r 1.8T Na początku przestała działać lewa przednia szyba tylko pstrykała, po czym po jakimś czasie przestyały działać wszystkie szyby też pstrykają, co może się dziać.
Witam.Mam taki problem.Przy wrzucaniu biegu wstecznego cos poszło nie tak i teraz wajcha od skrzyni chodzi bardzo lekko i w dowolnym połozeniu nie moge ruszać.Pomocy:)
Dzisiaj podczas parkowania usłyszałem taki dziwny dźwięk z lewego koła. Nie mogłem ruszyć z miejsca ani poruszać kierownicą. Zrobiłem zdjęcia. Co to może być? Ile mnie wyniesie całkowity koszt naprawy w warsztacie?
Witam. Mam problem ze swoim Passatem Otóż kupiłem autko z pęknięta miską, wyleciał olej, i przytarła się panewka ale nie obróciła, decyzja została podjęta że dołem bez wyjmowania silnika zostanie wrzucony używany wał z panewkami, i tak się stało po złożeniu auto odpaliło na pół przekręcenia stacyjką choć wcześniej stało jakieś 3 miesiące nie odpalane,...
Witam. Mam problem ze skrzynią biegów w Passacie 94' 90KM. Gdy chce wrzucić z 3 na 4 to lewarekiem muszę 2cm w prawo przesunąć, bo po prostopadłej się nie da. Ale najgorzej jest z 5 biegiem. Lewarek wchodzi na swoje miejsce, ale po puszczeniu sprzęgła jest "luz" po ponownej operacji wlaczeniu tego biegu już jest ok. Męczy mnie strasznie taka jazda,...
Witam, jestem początkującym forumowiczem i może nie dam sobie rady ale próbuje: mianowicie mam problem z passatem B6 2007r 2.0 140KM. Mam to auto od tygodnia i według mnie silnik nie wkręca się na obroty tak jakby reagował z opóżnieniem a co za tym idzie ciężko jest ruszyć z 1biegu i nie raz pot mnie oblewa jak przejeżdżam przez krzyżówkę.Według mnie...
Wiatm! Z góry przeprszam, jeśli temat nie jest na miejscu ale nie wiem już co robić. Dzisiaj rano, jak codzień zasiadłem do swojego kochanego Passata i ... z początku myślałem, że mi się wydawało ale kiedy przejechałem ok 2 km. byłem już pewny - na pierwszym biegu słychać przeraźliwe chrubotanie, jakby zaraz coś się miało rozsypac! Słychać to tylko...
Witam wszystkich, mam problem wynikający z tego iż słyszę świst za każdym razem gdy gwałtowanie zdejmę nogę z gazu, dziś zauważyłem w drodze do Bielska, że auto nie przyspiesza tak jak należy (jakby jechało bez turbo) Gdy wracałem po ponownym uruchomieniu wszystko było ok. Co może być przyczyną? passat b6 1.9 tdi 105 km 2007 rok kombi fabrycznie bez...
Witam mam problem z moim passatem od jakiegos czasu ok 2 m-cy samochod lekko szarpal po wcisnieciu gazu do dechy (gl na 2.3.4 biegu) ale problem z biegiem czasu nasilal sie pomyslalem ze dam mu konkretnie w p.... (pojezdze na wys obrotach pow3500) i po tej operacji zaczal szarpac gorzej i zgasl odpalilem go po 10 min jak dawalem gazu ostatnio jest jeszcze...
Witam, mam problem z moim pasatem. Motor 1.9tdi 110km 1998r. Przy przyśpieszaniu na wysokim biegu i niskich obrotach są straszne drgania. Sprawdzone zostało całe zawieszenie, koła, układ paliwowy, głowica była w regeneracji, ostatnio wymieniłem dwumase na zwykłe koło zamachowe bo myślałem, że to od dwumasy. Drgania są troche mniejsze ale niestety dalej...
Witam. mam passata b5 1998 1.6 benz. Otóż mam problem gdy auto się lekko zagrzeje zaczyna szarpać i się dławić, muszę bardzo delikatnie dawać gazu przez co wlokę się po drodze +/- 60km/h póki się rozbuja o wyprzedzaniu mogę wgl zapomnieć. Wymienione świece, filtry, cewka i kable. dalej to samo. Komputer pokazuje 0 błędów jakieś pomysły? pozdrawiam
Witam Po 200km jazdy podczas wyprzedzania depnalem po hamulcach bo TIR zajechal mi droge (bydlak) i okazalo sie ze hamulce są słabiutkie, ale udało mi sie schowac. Auto od 3 miesiecy używane było sporadycznie. Po dłuzszym postoju podczas wyruszania zawsze był mocny huk z okolic tylnych kół. Teraz są słabe, jak wciskam do końca to pedał robi się miekki...
Witam Passata mam od przedwczoraj i wiem ze mam kilka usterek w nim ale to pozniej na razie meczy mnie przednia szyba prawa od pasazera otoz idzie skokami (trzymam przycisk do gory i staje i znow trzeba przycisnac przycisk) modul domykania szyb tez jej do konca nie domyka tylko do pewnego momentu i stop probowalem ja programowac jak przeczytalem tu...
U mnie zmiana z 3 na 4 odbywa się przy 3,5 tys. obr/min.Czy powodem że tak późno mi zmienia może być niedziałający prędkościomierz i powiązany z nim czujnik który ma 3 styki? Który czujnik daje sygnał do kompa skrzyni o prędkości? Zmiana wkładek napędu licznika nie pomaga, bo albo liczy szarpiąc albo skacze, padnięta chyba jest zębatka w skrzyni która...
Straciłem już wiarę w mojego paska. Wiem, że 115km to nie jest za dużo, zwłaszcza, że pewnie połowa koni uciekła ze stajni, ale bez przesady.. Od początku.. Auto na biegi jałowym strasznie słabo wchodzi na obroty, potrzebuje kilku dobrych sekund żeby obroty wdrapaly się na poziom 3tys. Sprawdzałem w ojca BMW i Touranie z silnikiem 2.0 oraz w siostry...
Witam, mam problem z rozrusznikiem passat b4 1.9 tdi, wmienilem bendix,elektromagnes,szczotki,rozusznik strasznie sie grzeje w czasie jazdy,dzisiaj nie ma sily zakrecic. po zamatowaniu wszysko bylo ok.
Wymieniłem PD wszystkie z sprawnego auta takie same oznaczenia, i dalej to samo nie odpala nawet jak długo kręciłem i kod błędu 128
Witam .Moje auto na zimnym silniku odpala bez problemu a gdy przejadę nawet dwa kilometry to przy ponownym uruchomieniu muszę kręcić długo rozrusznikiem aby odpalił.Jeśli ktoś wie co to może być byłbym bardzo wdzięczny.
Passat B8 2016 2.0 Tdi 150k
Odpali-zgaśnie,brakuje mu paliwa jak po długim kręceniu odpala.
Uszczelniacze na pompo-wtryskach lub pompa tandemowa. Prawdopodobnie cofa się paliwo i trzeba bardzo długo kręcić zanim pompa nabije ciśnienia.
Po ustawieniu pompy już się nie zapowietrza. Pozostał problem z odpalaniem na zimnym lepiej odpala chociaż i tak za długo kręci, na ciepłym dłużej trzeba pokręcić.
Witam, mam takie pytanie czy zdarzyła się komuś taka sytuacja w której samochód (benzyna) odpalił, po czym zgasł i trzeba było go dość dłużej kręcić, żeby odpalił?
Witam! Ponownie u mnie są trzy przekaźniki 645 pozamieniałem wszystkie i niestety jest tak jak było. Raz zapali dobrze a czasami kręci długo i nie mam już pomysłów.
zaplonu nawet na kompie nie przestawisz Dodano po 58 co sprawdzales
Do sprawdzenie pompa tandem jeśli długo kręci i łapie jakby po 1 cylindrze.
Ale immo VW jak jest zepsute to silnik się odzywa na 2-3 sekundy. Może czujnik temperatury zepsuty i źle dobiera mieszankę. Odłącz czujnik, gaz w podłogę i kręć długo. Inna sprawa że jak immo blokuje to nie podaje paliwa a u ciebie wtryskiwacz podaje.
Przepraszam, nie mam pojęcia o czym mowa i gdzie są te pompki :(
Witam, posiadam VW Passat B5 1.9 TDI 101 KM Auto samo mi gaśnie gdy wjeżdżam na próg zwalniający Bak jest do połowy pełny Po dłuższym kręceniu rozrusznikiem odpala
przewody WN do wymiany. Masz gaz?
Witam, mam taki problem związany z tym, że samochód ciężko odpala na zimnym, kręci z 30s i załapuje, po odpaleniu jest siwy dym. Po zgaszeniu i ponownej próbie odpalania załapie od razu, chwilę postoi i znów długo kręci. Żadnych błędów nie ma.
Prawidłowe napięcie to 2,1V na cele. Jest ich 6, więc 12,6V to wartość książkowa. Nigdy nie zalany może stać długo, bo nie zachodzi w nim reakcja chemiczna, więc się nie zużywa. Mam taki akumulator o pojemności 77Ah w Passacie 1,9 TDI i już drugą zimę spisuje się rewelacyjnie. Samochód co prawda odpala "od kopa", ale nawet w największe mrozy rozrusznik...
passat długo kręcić długo kręcić odpalić passat passat kręcić
głośniki 200mm bateria goclever obrazy zdublowane
bateria milwaukee szarpanie skrzyni volvo
Sharp SM 1122 vs Onkyo A-35 vs UNITRA PW 3015 - Porównanie wzmacniaczy Schemat kinematyczny wiertarki BOSCH PSB 650 RE