Spróbuj zaślepić zawór EGR żeby spaliny z powrotem nie cofały się do kolektora ssącego.
Dmucha spalinami spod korka?
sonda sprawdzona napięcie się waha od 0,25 do 0,85v przewody całe a na łączeniach są uszczelnione silikonem specjalistycznym Dodano po 2 podczas pracy silnika w spalinach czuć benzyne
marek1977 napisał: Ale z uszkodzonym katalizatorem panie mechaniku silnik nie będzie pracował prawidłowo. No właśnie,jeżeli się kat rozsypał to zapchało wydech bądź jest ograniczony przepływ spalin i silnik będzie się dusił.
A czy nie dobrym pomysłem by było podmienienie sondy wąskopasmowej 1V na sondę szerokopasmową 5V? (w przypadku mądrzejszej centralki bingo S4) a wyjście z centralki do wejścia ECU podłączyć przez dzielnik napięcia 5:1? Lambda=1 dla sondy 5V jest przy napięciu 2,5V. Podzieliwszy na 5 mamy 0,5V czyli lambda=1 dla sondy 1V. Fala 5V za dzielnikiem staje...
Dzięki, przy okazji uzupełniam- kazali mi wymienić zawór recyrkulacji spalin- podobno była zapieczona membrana- też to nic nie zmieniło ! Jeszcze raz dzięki, będziemy sprawdzać :D
Na jutro jestem umówiony mechanika będzie sprawdzał spaliny w płynie i mierzył ciśnienie na cylindrach. Zobaczymy co z tego wyjdzie, jeśli okaże się, że to uszczelka to 1100zł od razu z wymianą rozrządu przy okazji....
Nie do końca. Sprawne ogrzewanie działa na tyle dobrze że przy obiegu zewn. i tepm. mocno minusowej, grzeje bardzo dobrze i wystarczająco, można na waleta jeździć. Obieg wewnętrzny to np. po to żeby nie zaciągać spalin z ciężarówki czy autobusu, czy innej (cenzrura) która truje powietrze.
EGR jest sterowany przez ECU, podciśnienie "napędzające" siłownik zaworu EGR jest brane z kolektora i przez elektrozawór podawana na siłownik zaworu EGR. Co do usterek: - UPG: test na obecność spalin w płynie chłodzącym - przedmuch między cylindrami/nieszczelne zawory/pierścienie: kontrola ciśnienia sprężania + "próba olejowa"
Witam serdecznie . Mam mały problem ze spalaniem w DAEWOO LANOS 1.5 16V 1999R. A mianowicie zużycie paliwa dochodzi mi do 13 litrów na 100km podczas jazdy na trasie. Jeżeli mógłby mi ktoś poradzić co go boli i jak sprawdzić sondę lambda będę wdzięczny. Z góry dzięki za posty. Wygląda że masz za bogatą mieszanke jeśli test kompa nic nie pokaze to proponuje...
Wiesz co .....to by wychodziło 12 litrów benzyny na 1000 km......Najprościej to sprawdzić na analizatorze spalin na pierwszej lepszej SKP. Przełączanie na gaz to występuje przy jakiej temperaturze??...Jednostka napędowa rano szczególnie im jest na dworzu zimniej to po rozruchu to przez pierwszy kilometr -dwa to spala co najmniej 60% pb wiecej niż normalnie.No...
Witajcie, poskładałem sobie silnik ponownie, tym razem z planowaniem bloku, zrobiłem nim 400km, w tym 300 bez problemów, nocą był deszcz i zdarzało się że silnik zgasł po odpaleniu, był słabszy ale jeździł. Po kolejnej nocy odpalił i zgasł, teraz nie odpala. Pompa paliwa słaba ale paliwo podaje, Iskra bardzo słaba, prawie nie widoczna. Sprawdziłem błędy,...
Witam Mam lanosa 16V z instalacją Landi Les98 i na regulacji facet nawet nie podłączył jej do kompa. Całość ustawiał na analizatorze spalin . Myślałem że po ustawieniu mniej będzie palił ale ze zużyciem w sumie bez zmian ok. 12/100 a w trasie bez gwałtownych przyśpieszeń z prędkością 120- 130 pali ok. 10/100. Jedyne co zaobserwowałem to że po regulacji...
Zrób ten test na spaliny, lub poważniej zastanów się nad parownikiem, chłodnice same nie wybuchają, albo to ciśnienie związane z UPG, albo gaz idzie w obieg chłodzenia silnika, co już będzie zależeć od konstrukcji parownika/reduktora gazu. Są parowniki, które są narażone na takie awarie, trzeba by sobie sprawdzić swój model. Ile może mieć najechane?...
Lanos 1.4 1999 rok. Przebieg 128 tyś. LPG sekwencja AGC od 30 tyś. OD okolo 20 tyś walcze ze spadkiem mocy. Rece opadają !!!!!! Przez 20 km auto jedzie dobrze.. a potyem przez 600 km muli go potwornie.. potem przez 300 km jest oki i przez 50 muli. Totalna gra losowa... czy zimny czy ciepły... na LPG I PB.. przy dodaniu gazu troszke mocniej.. auto traci...
Ten opis błędów nie do konca jest poprawny. Pierw auto pokazuje 12 jako rozpoczęcie testu. Potem kod błędu. I znów 12 jako zakończenie testu. Nr błędów: 01, Potencjometr zaworu dlawiacego Napiecie za niskie 02, Potencjometr zaworu dlawiacego Napiecie za wysokie 03, Wentylator 2 Napiecie za niskie 04, Wentylator 2 Napiecie za wysokie 05, Wentylator 1...
W poniedziałek udałem się najpierw do warsztatu, w którym zakładano mi gaz, aby jeszcze podyskutować z pracownikiem warsztatu. Mówiłem, że zasięgnąłem porady i że powiedziano mi, że cewka wysokiego napięcia nie jest przyczyną problemów i że nie ma ona nic wspólnego z wystrzałami. Pracownik tłumaczył się, że sprawdzał praktycznie wszystko, przewody wymienione,...
Lancia Dedra LS - 1995r. Silnik 1,6 MPI - wtrysk wielopunktowy centralka GM Rochester CZYSTA BENZYNA - nie miało i nie ma LPG Spalanie potężne, rzędu 12 - 15L / 100km, silnik na wolnych czasem ciut kuleje, czasem wiesza się na 2000 / 1500rpm ale tylko podczas jazdy. Obroty wiszą póki auto się toczy (nawet na luzie). Kiedy auto stanie obroty spadają...
lanos daewoo daewoo lanos naprawiać daewoo lanos
sterownik dogrzewacza aplikacja blokuje ekran hamulec skrzynia
Migający wyświetlacz LCD w zmywarce Beko - tylko jeden program działa Niskie ciśnienie wody a wydajność zmywarki