Przy takich temperaturach jak teraz +10 to kontrolka świecy powinna zaświecić choć na sekundę w celu sprawdzenia sprawności układu.Może ktoś z posiadaczy iveco daily III potwierdzi że kontrolka powinna się zapalić na chwile Nie zapali się kontrolka, za wysoka temperatura.
Możesz kupić na Codecard.lt , mają na stanie.
Panowie ja przerabialem temat, ogranicznik jest tylko i wylacznie w sterowniku silnika. Rozmawialem z autorem przez telefon i dalem mu kontakt do elektronika, ktory ma mu odblokowac wsad ze sterownika.
Jak odczytałeś flascha po OBD czy BDM Dodano po 6 https://www.youtube.com/watch?v=DCWcBEje...
Niestety schematu nie posiadam. To wyprowadź sobie kabelek od pinu co po stacyjce prąd jest i wtedy jak nie będzie grzać sprawdzisz czy jest, czy nie ma napięcia.
Czy problem został rozwiązany ?
Jak skasować inspekcję olejową w daily 2012r na sterowniku edc17?
Witam! Pilnie potrzebuję schematu instalacji sterownika Iveco Daily IV 35c15 3.0 Hpi. Głównie chodzi o zasilania sterownika.
Sprawdź probówką żarówkową na których kablach będziesz mieć sterowanie masą
Sprawdź instalację od czujnika do sterownika jak i połączenia mas.
Masz jeszcze oryginalny sterownik, to porównaj wsady.
Zrób porządek z tacho to podstawa, wiele sterowników potrzebuje z niego informacji.
Witam. Czy ktoś z Was, posiada może schemat instalacji silnika, do Iveco Daily 2.3 2006 rok? Mam taki problem, że brakuje zasilania na sterownik silnika +30 i +15. Sterownik EDC16C39.
Błędy, temperatury jakie są rozpoznawane przez sterownik silnika.
Ok,podpowiesz jakim urządzeniem najlepiej podejść do tego sterownika?
Iveco Daily V 2012r Pomoże ktoś gdzie i jak wpiąć się sterownikiem uniwersalnego centralnego zamka w instalacje żeby wsio chulało. Tylko 2 drzwi kabiny i najlepiej kierunki też. Przestał mi działać pilot (bateria, styki sprawdzone) i działa tylko z przycisku w kabinie. https://obrazki.elektroda.pl/4341389300_... AI: Jaki dokładnie model...
Jakim przyrzadem diagnostycznym polaczyles się ze sterownikiem skrzyni??
schemat poszedl na priv
Przy kodowaniu wskoczył limiter prędkości. Musisz go usunąć ze sterownika.
W zakładce Daily od 2006 jest taka opcja lecz gdy wchodzę w Daily 2009 zgodnie z moim pojazdem just tego nie ma, a w opcjach programowanie jest tylko kalibracja czujnika kąta skrętu i czujnika poprzecznego. I tu utknołem. Lecz napewno musi być jakaś opcja zrobienia tego.
Może tu zerknij http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic16... ale nie wim czy rocznik podpasuje . Podejrzewam że zmiany będą niewielkie .
ZF 8HP70 ma swój sterownik w skrzyni. Na mechatronice
Temat rozwiązany!!!
Osobiście bym to zignorował, może algorytm sterownik ABS sprawdza poprawność działania czujnika lub coś podobnego.
Znalazłem .Zamykam temat.
Jak kolega wyzej, pozatym ten sterownik nawet delphi jako tako goli, kwestia jeszcze do czego potrzebujesz :)
spalona instalacja
Może zamiast kombinować z jakimiś programami wyszukującymi sterowniki , sprawdź hardware . Ściągnij sobie jakiegoś linuksa LiceCD np. [url=http://cdimage.ubuntu.com/kubuntu/d... W nim powinny wszystkie urządzenia działać bez szukania sterowników , sprawdź czy pod linuksem występują te same problemy .
Problem rozwiązany. Jak? ;-) Bardzo łatwo. Kabelek po kabelku.
Według mnie potrzebne będzie wgranie nowej mapy do sterownika .
No to nie źle - co mówi sterownik silnika ?
Zły tok myślenia ,to robi się tylko na aucie,nikt nie zrobi na samych sterownikach.
no włąśnie na chwilę obecną nie mam czym. A też nie wiadomo czy ten flash ze starego sterownika jest dobry.jutro zadzwonię do znajomego bo ma możliwość wgrania oryginalnego oprogramowania pod vin auta.Tylko dziwią mnie te błędy z synchronizacji wałków.A wcześniej tego problemu nie było.To pewnie przez niewłaściwe oprogramowanie?
Podłącz sterownik na stole i zobacz, czy w ogóle CAN oscyluje. Jak będzie cokolwiek na ekranie oscyloskopu, sterownik jest do uratowania.
Zmienic olej silnikowy i wykasowac błędy w sterowniku.
Witam. Trafiłem na tą samą przypadłośc jaką Panowie poruszyliście kiedyś na forum odnośnie świateł do IVECO : https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... Jak finalnie , fizycznie w realu , wygląda owe przyłączenie przekaźników do sterownika.?
Wstaw może zdjęcie tych błędów jak możesz. Jeśli jesteś pewny że wtryski są dobre to po co chcesz mierzyć napięcie na wtryskach, sprawdź czy przewody po prostu mają ciągłość do sterownika.
Zapewniam cię że błędy są w któryś ze sterowników tylko że niewiele komputerów poprawnie diagnozuje to auto. Najlepiej jak byś to zdjagnozował oryginałem do iveco EASY
przyczyna byla taka iz w potencjometrze od regulacji mocy nawiewu jest blaszka,ktora przesuwa i zwiera odpowiednie "piny" , ona po prostu nie byla przymocowana i latała jak chciala i zazwyczaj blokowala sie i zwierala pin odpowiadajacy za max obroty ,dlatego potem palil sie sterownik bo went. chodzil przewaznie na max.
Sprawdź masy sterownika.
Nie podałeś więcej informacji o samochodzie ale w Daily jest możliwość wyłączenia diagnostyki świateł komputerem diagnostycznym to znaczy że sterownik nie rozpoznaje usterki, robiłem to raz gościowi który założył sobie ledy do oświetlenia tablicy rejstr. nie będziesz musiał kombinować z przeróbkami instalacji elektrycznej. Udaj się najlepiej do kogoś...
http://obrazki.elektroda.pl/7056190700_1... chyba to bedzie to
wędruje od mechanika do mechanika I jak my "zdalnie" mamy pomóc. Diagnostyka była robiona ? Jakieś błędy ? dpf egr etc wywalone I dobrze to "wycięte" ze sterownika ?
Tu zacznij. czujnika położenia wału. oscyloskop i obserwujesz. Możliwe, że masz uszkodzony wtryskiwacz lub wiązkę, stąd też prosta droga do ubicia drugiego sterownika. Zasilania i masy na sterownik przedzwonione?
Właśnie przedchwilą wyjąłem ten kumputer. Sterownik MS6.3
Witam moje daily z 2004 r 2.8 na nie pali przy niższych temperaturach. Zmieniłem świecę płomieniową i dalej to samo. Problem mam z poszukaniem sterownika tej świecy. Zaznaczę ze gdy jest trochę na plusie to pali bez problemu.
Sterownik dobry:/ immo też sprawdzone
To tak średnio, po 3 jakie masz błędy w sterowniku silnika?
Tak zgadza się , mam . Zielony kabelek z czujnika ciśnienia oleju jednopinowego leci na 56 pin kostki sterownika silnika . Dziękuje
Delphi ds150e ładnie odczytuje błędy w większości modułów. Szyba to przeważnie zalany sterownik przy silniczku albo zgnite zalane przyciski.
A otworzyłeś ten sterownik, czy tak sobie pogdybamy?
Pomiar spadku napięcia na sterowniku, pomiar napięcia na akumulatorze. Wszystko powinno się wyjaśnić.
Witam szukam schematu elektrycznego do iveco daily 2005r 3.0hpi 100kw. Chodzi mi wiązka silnika. Sterownik silnika oraz instalacje kabiny. Chce dołożyć komputer pokładowy
To masz ugnity przewód kontroli napięcia sterownik silnika-alternator. Jak odepniesz kostke od alternatora to jest to samo ?
Jak był podłączany do komputera to co zanotował sterownik ? Jakie usterki ?
W puszce z bezpiecznikami i przekaźnikami nad silnikiem są dwa przekaźniki od wtrysku: główny i od pompki paliwa. Czy załącza się przekaźnik główny? Jeżeli będzie przerwa pomiędzy sterownikiem a przekaźnikiem pompki paliwa (sterownik zwiera przekaźnik do masy) to silnik nie odpali nawet jak na krótko damy plus na pompkę. Można spróbować zewrzeć przekaźnik...
Cześć, Mam problem z moim daily. Pacjent to Iveco daily 35s17 3.0 2015r Problem z poziomowaniem zawieszenia tył. Błąd wskazuje na brak komunikacji że sterownikiem zawieszenia. Auto opadło, kontrolka poziomowania świeci Problem wystąpił w zeszłym roku w sierpniu wyczyściłem wtedy styki sterownika Wabco i pomogło. Teraz już nie pomaga. Sterownik jest...
Co to za sterownik oznaczony na schemacie 75004 i 75008
Oczywiście od 2.8 Td. Do tego silnika żaden sterownik jest niepotrzebny.
Witam, mam taki problem w moim Iveco Daily wyskakuje taki błąd Sterownik ciśnienia paliwa 1631. Czy ktoś może spotkał się z takim błędem i co on oznacza. Dodam że silnik pracuje nierówno i miga kontrolka od wtryskiwaczy.
Witam. Pacjent to Iveco Daily z 2010r z silnikiem 3.0 o mocy 180km. Potrzebuje schemat, głównie wiązki co idzie od sond lambda, różnicy ciśnień, reg. turbo do sterownika. Potraktuje ktoś schematem?
Kolego wiskoza Działa na krótko ma dwa kable masa i plus jak daje działa. Przkekaźnik / bezpiecznik jest ok znalazlem kabel od wysyłania sygnału do wiskozy i daje tam plus i załączy tylko ze sterownik ma wysłać ten sygnał
Witam. Szukam wyłącznika dpf/ fap w edc17cp52. Jest to sterownik z iveca daily 3.0. Szukałem według instrukcji znalezionych na innych forach ale niestety nie znalazłem podanego adresu. Proszę o pomoc. Dodaje oryginalny wsad czytany gallettem w trybie boot mode 29117B, 29117C
U mnie był ten problem że Iveco nie odpalało gdy było zimno . Winny był sterownik silnika. Wystarczyło go podgrzać opalarką w zimny poranek i samochód odpalał. Próba naprawy sterownika nie przyniosła efektu - problem z procesorem . Wymieniliśmy sterownik na drugi i wszystko działa jak powinno.
35S13 2002 125KM kod silnika 8140.43S Dziwne że odczytuje błędy a nie widzę parametrów.( CDIF II) Dodano po 1 ... numer sterownika podam rano.
Nagrzewnica grzeje bardzo dobrze. Problem polega na regulacji temperatury w kabinie tzn nie można ustawić temperatury pośredniej, działa tylko na max ciepło i na max zimno. Jest to sterowanie elektryczne i albo otworzy całkowicie klapę przy nagrzewnicy albo ją całkowicie zamknie ale częściowo nie chce. Potencjometr rozbierałem i nie zauważyłem nic niepokojącego....
Witam. Jak w temacie mam problem ze sterownikiem do iveco daily 2006r z silnikiem 3.0 HPi. System Boscha 16 c 39 CAN. Problem ten polega między innymi na tym że wygniły piny na szerokiej wtyczce, i teraz szukam albo rozwiązania czy jest wogóle opcja jego rozbrojenia czy ktoś już miał taki przypadek?? Za wszelką pomoc z góry dzięki
Sprawdzić przewody can pomiędzy lewarkiem a skrzynia.Sprawdzic zasilania obydwu sterowników .Prawdopodobnie czasem coś nie styka np złącze i będzie wywalac taki błąd
Temat rozwiązany, okazało się że na sterowniku szyb nie było zasilania, podprowadziłem je osobnym kablem z wolnego bezpiecznika i wszystko zaczęło działać.
Witam mam problem z iveco daily 3.0 hpi 2006 rok 35c18 świeci ciśnienie oleju na stałe i błąd przepustnicy stały / po podłozeniu nowej przepustnicy bez zmian. Sterownik EDC16C39 0281012193 vin Iveco ZCFC35D1005629325: 35C18 M.Y.2006 ktoś podrzuci schemat lub rady ??
Masz kontrolę w gnieździe podłączonej przyczepy, po odłączeniu dalej sterowniki widzi przyczepę. Rozbierz gniazdo.
Iveco Daily 2.3 2007, nie zapala silnik, sprawdziłem sterowniki silnika i jest ok, wyskakuje mi błąd czujnika ciśnienia szyny sygnał powyżej maksymalnie wartości progowej. Czujnik podkładałem z innego auta i jest tak samo, a do tego nie działa pompka paliwa.
nie wiem jakie masz schematy, ale K line w oryginalnym kablu iveco dla delphi nie jest na pinie 7, a dwa to linia L też w niektórych sterownikach jest konieczna w IVECO.
Witam mam prozbe moze mi ktos wyslac fotke sterownika silnika (2,3 hpi)plyty głównej ze zblizenien na eeprom 95640, numer sterownika 0281 011 228 Bede bardzo wdzieczny. Pozdrawiam
Witam.Poszukuje wsadu sterownika silnika MS6.3 do Iveco Daily 2.8D 150KM
Czyli pomimo takich samych przyłączy ,takiego samego silnika teoretycznie oczywiście i różnicy w produkcji 2 lat nie da sie wymienić alternatora na mocniejszy ze względu na sterownik auta dobrze zrozumiałem
No to dowiedz się czym jest sterowany, albo zaspawał się przekaźnik albo zwarł sterownik na jakimś mosfecie. Nie musisz odłączać aku, znajdź bezpiecznik od wentylatora (będzie raczej duży ~40A-80A) i go wyciągnij. Czytając poprzedników to pewnie ten sterownik w poście #5 masz upalony na zwarcie.
Witam.Jakieś kody błędów są?Trzeba zacząć od podłączenia komputera bo przyczyn może być bardzo wiele turbina i jej sterowanie,zapchany katalizator(można sprawdzić w przypadku braku błędów),EGR,uszkodzenie sterownika,nieszczelność od turbiny do kolektora i parę innych rzeczy,ale nikt nie ma szklanej kuli że zerknie i będzie wiedział.
Zakręć każdym z kół z połączonym komputerem i zobacz ile km/h widzi. Dziwne że błędu nie można skasować, może sterownik ABS musi 'zobaczyć' normalne obroty koła.
testerem bosha nie mogl nawiazac komunikacji. Dodam tylko ze to przerobiony anglik bo podobno to moze miec znaczenie. Z tego co powiedzieli mi w serwisie iveco mozliwe ze sterownik sie rozprogramowal i trzeba przypisac mu nr pin sterownika immobilliesera. Mozliwe to jest?
Mam problem ze świecą płomieniową. Po włączeni zapłonu kontrolka zapala się ale prąd do świecy nie dochodzi. Bezpieczniki ok. Szukałem sterownika tej świecy, z tg co wyczytałem na forum ma być niebieska puszka gdzieś w rejonie akumulatora na wewnętrznej stronie błotnika. U mnie go tam nie ma. Są jakieś inne rodzaje sterowników w tym aucie?
Witam, potrzebuję osoby, która byłaby w stanie naprawić moduł BSI i wyprogramować ze sterownika automatyczną klimatyzację (problem z światłami i szybami) - Iveco Daily 2018 rok
Komputer się nie połączy ze sterownikiem silnika Jakim urządzeniem diagnozowałeś? Masz poprawnie zrobioną wtyczkę diagnostyczną?
W Iveco zawsze kable w drzwiach lecą.Tam silniczki od szyb to są mini sterowniki które gadają przez can z body computer.Musi tam być komunikacja inaczej silnik nie ruszy.Inna sprawa jeśli dochodzą tylko dwa przewody wtedy wiadomo.
Czy ktoś rozwiązał temat? Mam ten sam problem. Elektrozawory podciśnienia turbo i EGR nowe. Turbina po regeneracji. Przepływka podmieniona na próbę. EGR zaślepiony na próbę. Dolot szczelny. Kable elektrozawory-sterownik mają ciągłość. Dodatkowo, kiedy podciśnienie do turbo jest na stałe, pomijając elektrozawór, wywala błąd, ale moc jest cały czas.
Zależy o co pytasz. jeśli o przepustnice jest po przeciwnej stronie- pokazujesz lewą str a ona jest z prawej strony silnika-troche głębiej o ile dobrze pamiętam- za pokrywa silnika. Od razu mówię, że czyszczenie nic nie da.. problem z tymi przepustnicami jest na poziomie elektronicznym- z tego co czytałem wada fabryczna , natomiast przepustnice nowszej...
Witam serdecznie. Mam dziwny problem z licznikiem w Iveco Daily 2016 rok. Nie działa prędkościomierz, obrotomierz, wskaźnik paliwa i temperatury. Kontrolki działają jak należy. Zasilania na liczniku są, CAN H i CAN L też jest. Po odłączeniu licznika wszędzie błędy CAN B i brak komunikacji z IPC. Jak licznik podłączony, to błędów nie ma z CAN B i brakiem...
podskakuje wskaznik temp i obrotów Masy i zasilania na sterownik sprawdzaj plus na próbę zapnij masę przewodem rozruchowym na silnik.
Jakim komputetem sie probowales podlaczyc? Bo tak prawde mowiadz to jak bys mial wymieniac po kolei kazda czesc przez ktora auto tak bedzie sie zachowywalo to bedzie cie to drogo kosztowalo. Jest tam 38 pinowe zlacze Obd ja swoje iveco podlanczam w taki sposob ze zlacze obd2 z interfejsu diagnostycznego w moim przypadku delphi nastepujacym schematem...
Jak na razie problem stoi w miejscu jednakże są pewne poszlaki odnośnie sterownika gdyż gaz jest sterowany elektronicznie . Dodatkową poszlaką jest to że , bez gazu czyli podczas "toczenia się" pokazuje spalanie 2l/100 km czego nie powinno być bo wtenczas paliwo nie jest podawane . Więc albo błąd związany jest z nieprawidłowym wyświetlaniem wartości...
Nie warto przekładać dysku, nawet jesli ruszy, to niepotrzebnie system "przytyje" o kolejny profil sprzętowy, sterowniki itp. Oczywiście, clear CMOS to co innego niż reset to default pod BIOS'em. Również wyciągnięcie baterii potrafi inaczej działać niż zworka. Sam się kiedyś przekonałem jak na swoim daily coś kiedyś namieszałem że przycisk clear CMOS...
Powiedział bym że schemat nr 8 dotyczy sterowania klimatyzacją.Oznaczenie 82010 sterownik klimatyzacji natomiast 85022 sprzęgło wentylatora sterowane z kasety CVM o nr.75001.
mogłobyć sporo. Czy mogła ona mieć wpływ na uszkodzenie regulatora,czujnika albo nawet samego sterownika silnika? Czy po zalaniu świezego dobrego diesla problem powinien zniknac?
Po pierwsze diagnostyka komputerowa, w pamięci sterownika silnika napewno jest kod błędu i będziesz wiedział w którym kierunku iść.
Po pierwsze nie bar a mbar (1000mbar= 1 bar). Dwa które turbo tam siedzi? Bo w 3.0 były ze zmienną geometrią i by pass. Spaliny napędzają turbo i jak ich nie ma lub uciekły bokiem to turbo nie robi ciśnienia. Podobnie jak ciśnienie doładowania ucieka bo np rura za turbo pękła ,czy rozszczelniony jest intercooler. * Turbo ze zmienną geometrią. Byłem...
Witam, Udało ci się zdiagnozować problem? mam taki sam komunikat, kostki przy czujnikach klocków zmostkowane, jak jadę na wprost i na postoju jest ok. ale jak bujnie się auto na boki to wyświetla ten komunikat, nie wiem gdzie szukać dalej tych kabli, najlepiej zrobił bym zworkę przy samym sterowniku. Sprawdzałem czujnik zbiorniczka płynu, ale on działa,...
Zanim zaczniesz wymieniać sterownik sprawdz wiązke silnika . Wygląda na to jak by było zwarcie po miedzy którymś wtryskiwaczem a czujnikiem wałka rozrządu.
Posiadam już interfejs VCDS który jak wiadomo jest do grupy vag czy mogę podpiąć się (przez adapter38pin) do mojego daily żeby odczytać błędy, czy będzie to bezpieczne i nie uszkodzę kabla? Możesz podłączyć, ale zadziała tylko odczyt błędów po OBD2 , w żaden sterownik nie wejdziesz. Możliwe że to Ci wystarczy
Dzięki Panowie za sugestie. Szukam więc sterownika zamka centralnego i zastępuję oryginalny. Temat zamykam. Pozdrawiam
Upewni się czy nie masz za dużego spadku napięcia na akumulatorze przy rozruchu . przy za dużym spadku napięcia sterownik odcina przekażnik świec żarowych i wypluwa jego błąd.
iveco daily sterownik daily iveco sterownik iveco daily sterownik silnika
oscyloskopy naprawa rubens grzałka zużyta nadawanie przesunięte
mikrokomputer cobra1 dezamet żelazko
Schemat pilota kierownicy Dacia Duster 1 (2010-2017) Wymiana panelu sterowania w ekspresie Ariston