Login podejdzie od PD Czyli do czterocylindrowych : 12233 Kanały masz opisane jak w VP (ja tak mam w Launch x431)
możesz zwiększyć dawke wyregulowując pompowtryskiwacze bajki kolego opowiadasz.za dawkę paliwa czy to przy pompie czy przy pompowtryskach decyduje ECU. jeżeli chodzi o VAG-a to jest taka możliwość podniesienia dawki ale to nieznacznie. w twoim przypadku poprawę można uzyskać przez poprawe softu w ECU.
Regulator to wałek na łożysku i trzy ciężarki nie ma co się popsuć. To łożysko wymienia się przy każdym remoncie silnika i zapominasz o nim do kolejnego remontu. Na kole pasowym ( no chyba że ktoś to koło niechlujnie przykręcił i zerwał kołek ustalający) i na obudowie masz znaki do ustawienia zapłonu, pompka ma dużą mozliwość regulacji.
Na prawym nadkolu na tabliczce
Dawka rozruchowa ok? Komp samochodu widzi prawidłowe temperatury, powietrza i silnika?
http://www.forum.tdi-tuning.pl/viewtopic... Tu sobie poczytaj.
Typowe, najtańsza opcja podniesienie dawki rozruchowej na ciepło pomaga
Pompa z zewnętrznym układem dawki rozruchowej na regulatorze obrotów. Były w c325, c328 i pierwszych c330.
Wyciągnij regulator i sprawdzć czy listwa chodzi płynnie. Gdy wkładałeś pompy. Listwę miałeś w jakiś sposób zablokowaną lub ustawioną na wymiar? Wystarczy, że jedna z pomp bedzie źle ustawiona i zaburzy całą pracę innych. Listwa nie ustawi się w dawkę rozruchową
Wyjaśnię dla zamknięcia tematu. Ustawienie wału korbowego „na kołek” w kole zamachowym to rzeczywiste 20°/4.5 mm przed GMP. To dlatego, iż dla ułatwienia obsługi i wyeliminowania pomyłek przewidziano ustawianie początku wtrysku przy ustawieniu dźwigni gazu na dawkę rozruchową (pełen „gaz”). Tłoczek sekcji pompy wtryskowej posiada...
Ogranicznik dawki rozruchowej i oczywiście mechaniczny stop
Typowy problem z korekcją dawki rozruchowej, poprawa softu i będzie palił na dotyk w każdej temperaturze. Skąd jesteś?
Piątka nie odpali,szóstka bez problemu. Za odpalanie odpowiada kompresja, świece i dawka rozruchowa. Pompa jest po stole, to chyba ma dawkę.
Wymagana jest korekta dawki rozruchowej. Każdy kto potrafi Vagiem się posługiwać zrobi to. Ewentualnie sprawdź stan akumulatora oraz ładowania.
To jest gażńik ?? ,bo w gażńikowych służy do wstępnej dawki rozruchowej otwiera na pare sekund elektrozawory .
kanały 13 18 i 21 do weryfikacji - pompki Dawka rozruchowa w na pompkach to mapa a nie zmiana w adaptacjach
Ten wężyk zasila układ podciśnienia do sterowania turbosprężarki. Nie ma wpływu. Jeśli takie rzeczy jak świece żarowe są ok to poszukaj na allegro źle odpala diesel Saab lub kogoś kto potrafi skorygować dawkę rozruchową i czas grzania świec żarowych.
Jeżeli twierdzisz, że akumulator i rozrusznik ok, to do korekcji pozostaje mapa rozruchowa, ewentualnie podbicie dawki rozruchowej - ale to zapewne na wiele się nie zda.
Nieważne. Ciągnik sprzedany dalej.
Obejrzyj pompę wtryskową, powinien na niej być przycisk dawki rozruchowej ( w 511 jest napewno a z tymi silnikami to już dawno nie miałem doczynienia ale tak go kojarzę ). Silnik mocno zakopci, ale szybciej zapali.
Sprawdził bym na komputerze diagnostycznym jaką temp silnika na zimnym, widzi komputer samochodu. Jeśli czujnik nie pokazuje poprawnie, dawka rozruchowa może być za mała. Jak odepniesz na zapalonym silniku na zimnym, czujnik temperatury to obroty silnika się zmieniają?
Swojego czasy szwagier bawił się pompa i jeśli mnie pamięć nie myli to 2 było od dawki paliwa. A któraś będzie od dawki rozruchowej. Ale głowy nie dam. Dawkę da się wyczaić. Przekręć w jedną o obrót czy dwa i daj gazy. jak zwiększyłeś to zakopci. Różnica będzie już przy dodawaniu gazu.
najczęściej wystarczy wyczyścić rozrusznik i autko pali jak nowe. Dość typowa usterka w tych samochodach. A dlatego, że dawka rozruchowa jest podawana od pewnych obrotów silnika.
Czujnik temperatury płynu niedomaga? Zawyża na ciepłym tj. obniża dawkę rozruchową. Ew. wyjąć wtyczkę z czujnika temp. sterownik powinien wejść w tryb awaryjny i odpalić na defaultowych parametrach.
Dawka paliwa za mała, zaszlakowane sitko świecy, zatkany otwór rozruchowy świecy,lub zaszlakowana komora spalania. stawiam na to ostatnie,pewnie lałeś bio lub eko.
Kolego-za zwiększenie dawki rozruchowej i pożadnia jałowego bezapelacyjnie odpowiada czujnik tem. cieczy chłodzącej i jest on ulokowany w plastikowej rurze przyśrubowanej do głowicy silnika.
Zaciera się któraś sekcja na pompach wtryskowych. Trafi Ci pewnie je wyciągnąć i zregenerować. Tam przez korek wlewu oleju można ruszyć listwę. Sprawdź czy chodzi tak samo płynnie na zimnym jak i ciepłym silniku. Dodatkowo można sprawdzić czy jak ruszysz listwę zapali, oraz czy ustawia się w dawkę rozruchową w trakcie kręcenia
Czasy wtrysku są ok, zaczyna od dawki startowej i powoli zmniejsza, jak widzi że nie odpala. Wciśnięcie pedału gazu do końca w wielu autach powoduje wyłączenie wtrysku paliwa, taka funkcja przewietrzania komory spalania. Do dawki rozruchowej dochodzi korekta czasu wtrysku ze względu na niskie napięcie podczas rozruchu. Tak, że manometr na króciec pomiarowy,...
Pompki wtryskowej dobiegają kresu swoich dni. Ale możesz jeszcze sprawdzić obroty rozrusznika, kompresję. Silnik pewnie też kończy pomału swój żywot. Do tego pompka paliwa. Ale po objawach stawiam na pompki wtryskowe. Ile masz godzin. A czujnika dawki rozruchowej to tam nie ma. Na początek świece żarowe do sprawdzenia. Ja to bym ci radził na początek...
Tyle tylko ,że ten patent nie rozłącza na stałe czujnika temperatury , a tylko na kilka / kilkanaście - zależy od pojemności drugiego elektrolitu / sekund - podgrzewa świece , tylko świece , bez zmiany dawki rozruchowej paliwa!
Wyczyściłeś elektrozawór, ten na parowniku ?. Dalej - możliwe że masz wadę w układzie elektrycznym, elektrozawór powinien "popuszczać" gazu przez chwilę po włączeniu zapłonu, to taka dawka rozruchowa. No i pozostaje kwestia samej regulacji parownika, tzw. wstepne napięcie membrany 2 stopnia.
Sprawdź śrubę trójkątną w głowicy pompy. Jest taka śruba w głowiczce pompy. Ale co ona ma za zadanie to nie wiem. Uszczelnienie głowicy wtryskowej. Często się rozszczelnia i wtedy głowica traci dawkę rozruchową.
Pierścienie muszą się ułożyć (dotrzeć) w rowkach tłoka, inaczej puszczają kompresję. Sprawdź kręcąc silnikiem przy pomocy korby — musisz za każdym razem (suw sprężania) mieć efekt cofania się wału korbowego pod wpływem kompresji. Jeśli jest opór na kompresję, ale wał nie odbija z powrotem, to znaczy że nie jest idealnie szczelny. NIE DOCIERAJ SILNIKA...
Miło mi, że ten temat nie pozostał bez odpowiedzi i wywiązała się dyskusja. Myślę, że w przyszłym tygodniu zamówię ten zasilacz i sprawdzę czy się nada na te moje warunki. Ale teraz też naszło mnie takie pytanie - gdyby założyć, czysto hipotetycznie, że jego prąd rozruchowy (44 A) jednak nie będzie wyzwalać bezpiecznika, to czy na dłuższą metę nie będzie...
Witam potrzebuje kodu do vag do zmiany dawki rozruchowej. Audi a3 8l 1.9 TDI AHF 1998r Jakiego kodu?
Przy prawidłowo działającym czujniku temperatury (temp. na zewnątrz powyżej +9) kontrolka świec ma się zapalić na około 1s. W twoim przypadku masz albo uszkodzony czujnik albo wiązka gdzieś nie styka. Komputer widzi niską temperaturę i zwiększa dawkę rozruchową. Po usunięciu uszkodzenia sprawdź kąt wtrysku.
panie kmieciu jak byś się coś znał to sam kod AFN wszystko o silniku mówi Dodano po 6 ostatnio ten temat był poruszany z golfem 4 sprawdź jeszcze jaki jest kąt wtrysku oraz jaka jest dawka rozruchowa podczas krecenia rozrusznikiem
W tamtych czasach były różnice w pompach wtryskowych i kołach zamachowych. Pompy miały różne regulatory obrotów oraz różne sposoby włączania dawki rozruchowej (od strony rozrządu lub pod skosem na regulatorze obrotów). Natomiast koła zamachowe różniły się w zależności od typu pompy wtryskowej. Kołek na ustawianie początku wtrysku może być na 30° (normalna...
Książka w czterech językach. A ta puszka i te kable to do dawki rozruchowej.
Oba elektrozawory są połączone równolegle. Skoro elektrozawory otwierają się na chwilę po stacyjce dając dawkę rozruchową, to znaczy, że są sprawne. Brakuje impulsów z układu zapłonowego dających sterownikowi znać, że silnik pracuje. Albo padł sterownik LPG, albo brak ciągłości przewodu obwodu zasilania cewki zapłonowej do sterownika LPG.
witam,panowie kolega chciał się dowiedzieć o dawkę paliwa i kąt wtrysku. piszecie o nastawach podstawowych i temp.paliwa wejdz w bloki danych czyli 08 i tak: w kanale 001 poz.2 dawka wtrysku w kanale 004 poz.2 kąt wtrysku wymagany poz.3 kąt wtrysku aktualny w kanale 005 poz.2 dawka rozruchowa poz.3 kąt wtrysku aktualny to co piszecie to tak przy korekcji...
Z prostej przyczyny w golfach jest sterownik który po utracie zasilania traci ustawienia dawki paliwa (sterownik posiada adaptacje dawki paliwa). Jeśli instalacja gazowa jest źle wyregulowana to po jeździe na lpg sterownik zapisze zmodyfikowaną dawkę .Gdy silnik ostygnie nowe ustawienia mogą spowodować zła dawkę rozruchową. Niektórzy instalatorzy lpg...
Panowie czy w tym silniku (jak w tytule) da się zmienić dawkę paliwa ? a jak da się to jak login i który kanał? i jaka jest standardowa dawka paliwa?. Drugie pytanie chodzi o dawkę rozruchową który to kanał (chce tylko zobaczyć) ?? Silnik działa dobrze po prostu chce zmniejszyć dawkę zmniejszyć moc..
Gościu nigdzie nie pisze że na zimnym mu nie pali. Ale pisze że jak kręci to nie przeskakuje iskara tylko musi ją wyzwolić. Czyli nic n e rozumiem jest czy niema iskry czy wtrysku skoro szprycuje dolot.
szybciej zrobic symulacje na czujniku temperatury
Może dawka rozruchowa nieprawidłowa? Są w tym czasie jakieś błędy na kompie? Temperaturę silnika i powietrza komputer widzi widzi prawidłowo?
Jak mogę poprawić tą dawkę rozruchowa?
Rozrusznik, pompki wtryskowe , rozrząd, kompresja. Zawór dawki rozruchowej.
To jest pompa A czy MW? Dawka startowa jest stała dla danej pompy i jest blokowana automatycznie po osiągnięciu 150-200 obrotów przez pompę, jeśli jest problem z rozruchem i wolnymi obrotami na ciepłym silniku to sekcje są zużyte. Dawkę doraźnie można zwiększyć na A pompie.
Czy w w delphi dcm 3,5 są mapa dawki rozruchowej i czasy grzania świec? Pytam bo mam galaxy tdci 2,0 i jest problem z rozruchem na zimnym w temp. 0-10
zmiana dawka rozruchowy dawka rozruchowy paliwo rozruchowy dawka paliwo
wobulator oscyloskop odgromowa instalacja czujnik parownika
miele w3745 yamaha system connector
Głośnik wysokotonowy 4Ω – jaki kondensator do zwrotnicy 4 kHz? Obliczenia i dobór MKP Wycinanie ruchomych postaci w CapCut Mac offline