Login podejdzie od PD Czyli do czterocylindrowych : 12233 Kanały masz opisane jak w VP (ja tak mam w Launch x431)
Tak, musi być dobry kont wyprzedzenia zapłonu, dobre ciśnienie paliwa, dobry wtrysk rozruchowy, i dobrze ustawiona dawka paliwa.
Tyle tylko ,że ten patent nie rozłącza na stałe czujnika temperatury , a tylko na kilka / kilkanaście - zależy od pojemności drugiego elektrolitu / sekund - podgrzewa świece , tylko świece , bez zmiany dawki rozruchowej paliwa!
Swojego czasy szwagier bawił się pompa i jeśli mnie pamięć nie myli to 2 było od dawki paliwa. A któraś będzie od dawki rozruchowej. Ale głowy nie dam. Dawkę da się wyczaić. Przekręć w jedną o obrót czy dwa i daj gazy. jak zwiększyłeś to zakopci. Różnica będzie już przy dodawaniu gazu.
Panowie czy w tym silniku (jak w tytule) da się zmienić dawkę paliwa ? a jak da się to jak login i który kanał? i jaka jest standardowa dawka paliwa?. Drugie pytanie chodzi o dawkę rozruchową który to kanał (chce tylko zobaczyć) ?? Silnik działa dobrze po prostu chce zmniejszyć dawkę zmniejszyć moc..
Zbyt mała rozruchowa dawka paliwa, na odpiętym czujniku odpala, nie dlatego, że grzeją świece, tylko sterownik widzi temp cieczy -40 ° i zwiększa dawkę. Metody naprawy: prymitywna- przekaźnik, lub elegancka- zmiana mapy wtrysku
Zmiana mapy dawki rozruchowej paliwa jest jedynym możliwym i fachowym sposobem naprawy Twojego problemu. Wszystkie pozostałe metody nie naprawią samochodu.Mogą jedynie na jakiś czas poprawić odpalanie.
Czasy wtrysku są ok, zaczyna od dawki startowej i powoli zmniejsza, jak widzi że nie odpala. Wciśnięcie pedału gazu do końca w wielu autach powoduje wyłączenie wtrysku paliwa, taka funkcja przewietrzania komory spalania. Do dawki rozruchowej dochodzi korekta czasu wtrysku ze względu na niskie napięcie podczas rozruchu. Tak, że manometr na króciec pomiarowy,...
Z prostej przyczyny w golfach jest sterownik który po utracie zasilania traci ustawienia dawki paliwa (sterownik posiada adaptacje dawki paliwa). Jeśli instalacja gazowa jest źle wyregulowana to po jeździe na lpg sterownik zapisze zmodyfikowaną dawkę .Gdy silnik ostygnie nowe ustawienia mogą spowodować zła dawkę rozruchową. Niektórzy instalatorzy lpg...
Sprawdź jaka jest dawka rozruchowa paliwa vagiem.
Znalazłem taką informację na forum skody: W ostatnim okresie trafiło mi się kilka Skodzianek TDi które miały trudności z rozruchem gorącego silnika. Nie wiem czemu problem pojawia się właśnie co roku w okresie jesienno zimowym. Te nasilenie problemu właśnie w tym okresie wydaje mi się dziwne. Może warunki atmosferyczne maja na to wpływ .... choć wydaje...
Elektrozawór na pompie wtryskowej daje dawkę rozruchową paliwa przy uruchamianiu.
prąd do świec dochodzi Dodano po 1 Za mała dawka rozruchowa, za niskie ciśnienie na cylindrach, za wolno kręci rozrusznik, marna jakość paliwa, Odkręć korek wlewu oleju i sprawdź czy stamtąd też wydostaje się biały dym. Był wymieniany czujnik dawki rozruchowej paliwa (przez autoryzowany serwis DEUTZ) ale bez zmian
Temat ciężkiego rozruchu zagrzanego tdi jest mocno oklepany i tutaj jak najbardziej przyjdzie z pomocą zwiększenie dawek rozruchowych programowo (wgranie nowej mapy paliwa) Podjedź do kogoś kto wykonuje takie usługi w twojej okolicy pokaż mu jak pali na ciepłym i ktoś kto zna temat od razu ci powie czy czy podniesienie dawek załatwi sprawę. Pozdro
Przerabiałem kilka miesięcy odpalanie na zimnym i rozgrzanym silniku, co mogę napisać to to, że na pewno tak jak część tu pisze to sprawę załatwia zwiększenie dawki rozruchowej paliwa. W moim przypadku zanim doszedłem do tego to zastosowałem w pierwszej kolejności opornik na wyjściu z czujnika tem. płynu oszukując w ten sposób ECU - myślał, że ciągle...
Pompa może być podkręcona -zwiększona dawka nominalna paliwa ,żeby podnieść dawkę rozruchową (tak robią gdy głowica pompy jest słaba i nie generuje odpowiedniej dawki paliwa i silnik trudno odpala )
nie widzę problemu - można powiedzieć że to normalne (dawka rozruchowa paliwa + zimna komora spalania+troszkę niedokładne rozpylenie paliwa) jeśli to trwa 2-3sek to się nie martw jeśli objaw się nasili sprawdź wtryskiwacze
To wtrysk mechaniczny Bosch? Co rozumiesz przez podanie dawki? (chwilową pracę pompy czy podanie dawki paliwa przez wtryskiwacz rozruchowy w wtrysku mechanicznym?).
Kolego może za bardzo wierzysz tym obrotom silnika i korektom wtrysków, może to jest wina tylko wtrysków jeśli z plaka pomaga tzn. że brak mu paliwa. Dawka rozruchowa jest przecież duża i wtryski przepuszczają. Nie była robiona próba przelewowa. Wystarczy że na dworze jest 2 na plusie, puszczający jeden wtrysk i wtedy ciężko pali - to nie pierwszy przypadek.
Warość prądu rozruchowego zależy od konstrukcji silnika i przy tego typu silnikach wynosi 4÷7 krotnie prądu znamionowego. Do tego dochodzi jeszcze czas rozruchu, ten zależy od obciążenia. Jeżeli chodzi o prądnicę to może ona 4 krotnie zwiększyć prąd znamionowy na okres rozruchu. Najsłabszym ogniwem jest silnik spalinowy. Zanim dostanie odpowiednią dawkę...
świece w tdi grzeją kiedy temperatura silnika wynosi mniej niż 40 C gdy tempwratura silnika jest wysza to czujnik temperatury PŁYNU odcina grzanie świec oraz nie zwiększa dawki rozruchowej paliwa
możesz zwiększyć dawke wyregulowując pompowtryskiwacze bajki kolego opowiadasz.za dawkę paliwa czy to przy pompie czy przy pompowtryskach decyduje ECU. jeżeli chodzi o VAG-a to jest taka możliwość podniesienia dawki ale to nieznacznie. w twoim przypadku poprawę można uzyskać przez poprawe softu w ECU.
To istotne dlatego, że spoglądając na mapę wtryskową diesla z układem Common Rail widać, że ze wzrostem temperatury silnika zmienia się dawka rozruchowa wtryskiwaczy. Przy niskiej temp. silnika dawka rozruchowa paliwa zaczyna się od 0 rpm, a przy wyższej temperaturze silnika od np. 400 rpm (w zależności od modelu autra). Jeśli rozrusznik- na pozór dobry...
świece sprawdzone ,rozrzad poprawiony.kiedy uruchamiam zimny silnik mam wrażenie że pompa nie dostaje paliwa(rozrusznik kręci i nic nie załapuje)A układ paliwowy sprawdzony.może jakiś czujnik w pompie sie nie otwiera,albo za mała dawka rozruchowa paliwa?
Poszukaj czujnika temperatury i spróbuj go oszukać zaniżając temperaturę na czas rozruchu. Wskazany jakiś przełącznik,żeby to działało na czas rozruchu. Jeśli to układ zasilania byłby na CR to także zwiększy się dawka rozruchowa paliwa.
A jak odpalasz na ciepłym to dymi na czarno? Jeżeli tak to dostaje za dużą dawkę rozruchową paliwa i przyczyną może być tu czujnik temperatury. Zużycie pompy raczej odpada, są niezawodne i wytrzymują całkowity przebieg silnika.
Mam takie samo autko rownież 115km i miałem ten sam problem, dotyczył on zbyt małej dawki rozruchowej paliwa. Wystarczy odwiedzic elektromechanika by w komputerze zwiększył dawke.
Wywal to i zrób modyfikacje pod kątem poprawy dawki rozruchowej , delikatnie , przy określonych obrotach , tak aby za szybko dwumas nie wstawał . Przesunąć punkt podawania paliwa w kierunku niższych obrotów bez ruszania dawki paliwa? Dobrze myślę, że mapa rozruchowa to F074E?
Obiecane logi. Zaczęło nie palić nagle jakieś trzy tygodnie temu. Ponieważ również szarpał, klient zawiózł wtryski do regeneracji. Po regeneracji szarpanie zniknęło, ale dalej ciężko pali. Logi zrobione na seryjnym programie. Mechaniki nie robił u mnie. Przyjechał wgrać dawkę rozruchową.
Czy odpowiada on za zwiekszenie dawki paliwa podczas rozruchu zimnego silnika Nie. To jest tylko zwiększenie wolnych obrotów na zimnym silniku. W środku pompy jest połączona z główną dźwignią gazu. Dawka tzw rozruchowa jest włączana automatycznie po zatrzymaniu silnika. Wyłącza się po osiągnięciu około 400-500 obrotów silnika. Jest wytyczną szczelności...
Mam problem z pompą wtryskową Bosch Typ PES - Mercedes 809 , polegający na wytwarzaniu zbyt małej dawki rozruchowej paliwa. (Problem pojawia sie przy temp. poniżej +5st C. ) Poszukuję informacji na ten temat - która część pompy za to odpowiada , jaka jest zasada uruchamiania sie dawki rozruchowej , ( przy ciepłym silniku nie ma problemu ) czy naprawa...
Zapomniałem dodać że ursus nim wejdzie na obroty przy pierwszym odpalaniu 2 3 sekundy chodzi tak jak by gazu nie było. Dodano po 1 Odpaliłem 60 na troszkę mniej niż na pół gazu i jest napewno lepiej. Więc pompę mam dać fachowców i ma dawkę paliwa rozruchową zmniejszyć?
hmm a mnie objawy mogą też wyglądać na zbyt małą dawkę paliwa rozruchowego przy zimnym silniku- co myślicie?
witam,panowie kolega chciał się dowiedzieć o dawkę paliwa i kąt wtrysku. piszecie o nastawach podstawowych i temp.paliwa wejdz w bloki danych czyli 08 i tak: w kanale 001 poz.2 dawka wtrysku w kanale 004 poz.2 kąt wtrysku wymagany poz.3 kąt wtrysku aktualny w kanale 005 poz.2 dawka rozruchowa poz.3 kąt wtrysku aktualny to co piszecie to tak przy korekcji...
Przyczyn może byś kilka. Jest to znany wszystkim diesel więc powinno pomóc zwiększenie dawki rozruchowej. Pomoże ale... Przyczyn takiego stanu może być kilka a zwiększeniem dawki nie naprawisz problemu tylko go "przypudrujesz" Ciężkie palenie na ciepłym silniku może oznaczać że kończy się pompa paliwa. Zwiększając dawkę rozruchową przedłużysz jej śmierć...
Witam Jestem właścicielem wv golfa 1,6 na jednopunktowym wtrysku, od pewnego czasu mam problem z zapalaniem silnika. Silnik nie zawsze chce zapalić, dopiero zapali jak wleję paliwo za filtr powietrza. Wedłóg mnie brak dawki rozruchowej. Wymienione zostały przewody w.n., kopułka, pompa paliwa, czujnik halla. Sprawdzono iskrę. Proszę o pomoc co może być...
na wstępie to wypnij czujnik temp. i zobacz wtedy czy lepiej odpala obojętnie czy to będzie zimny czy ciepły silnik bo jak zmieni się i zacznie odpalać prawidłowo to musisz zwiększyć dawkę rozruchową paliwa a ten błąd to odpowiada za czujnik położenia wału jak masz kogoś znajomego żeby podmienić to podmień tylko oryginał napisz co i jak
Czujnik wału, zawór EVAP (odpowietrzenie zbiornika) może przepuszczać, sterownik silnika, rzadko rozrusznik zakłóca. Gdy nie odpala dobrze byłoby podać tzw plaka, aby wykluczyć problem z paliwem, może przez LPG masz rozjechaną mapę wtrysku, przez co dawka rozruchowa (czas otwarcia wtryskiwaczy PB) jest za niska. Dla testu zakręcić zawór w butli i 1-2tyg...
Brak grzania świec brak rozruchu - wtryskiwacze, jakość paliwa lub kiepski stan techniczny silnika. Choć możliwe że przez tą mapę w ECU nie ma dawki rozruchowej. Odpenij czujnik temperatury silnika gdy nie pali sprawdź różnicę.
Jak jest zimno a dawka rozruchowa jest ustawiona za duża to komory sprężania zaleje paliwem zanim zapali. Przy złym kącie wtrysku paliwa dymi na szaro a nie czarno.
Tak jak kolega pisał wyżej sprawdz sondę lambda :) Sonda swoją drogą. Do sprawdzenia termostat (czy silnik się dogrzewa)jak będzie ok, to czujnik temperatury bo może oszukiwać komputer i silnik dostaje rozruchową dawkę nawet jak się nagrzeje,a wtedy spalanie będzie dwa razy większe(jak w tym przypadku) a w tym momęcie świece będą okopcone i czarne(do...
Cały czas wygląda mi na to, że do cylindrów nie dostaje się paliwo. Skoro "ręcznie" go zalejesz i silnik "łapie", to tylko to na myśl mi przychodzi. Albo zbyt mała dawka rozruchowa (paliwa), albo całkowity brak sterowania. Może czujnik temperatury silnika? Ja jeszcze zanim spróbowałbym uruchomić silnik (z rana), wykręciłbym jeszcze raz listwę z wtryskami...
koledzy w grupie aut vw wystarczy podnieść mapę dawki rozruchowej paliwa wiem bo mam serwis diesla i to zalatwi sprawe raz na zawsze,a co do ciśnienia podawanego przez nowa pompe wtrskową to jest to500 bar jeśli to ciśnieni na nagrzanym paliwi spadnie do 300 bar to już jest problem z rozruchem na ciepło ale to głównie w dieslach starszej generacji
Po prostu pompa jest do regeneracji. Nie jest to zwiazane z jakims peknieciem ale z fizycznym zuzyciem... Chodzi o to, ze przy cieplym silniku olej napedowy rowniez podnosi swoja temperature, a tym samym zmienia swoja gestosc. Co sie z tym wiaze, pompa nie wytwarzała odpowiedniego ciśnienia na wytyskiwaczach oraz nie podaje odpowiedniej dawki paliwa......
Bezpośredni wtrysk - wtryskiwacze, pompa, jakość paliwa. Spróbuj jeszcze tak że gdy nie chce odpalić to wypnij kostkę czujnika temperatury - jak odpali to problem z tzw. dawką rozruchową - znany temat w Fiatach 1.9jtd.
ale co do zapachu to jest taki jak tam wymieniłeś czuć nie przepalone paliwo dosyć specyficzny zapach To wskazuje na trzy główne przyczyny: - mocno lejące wtryski, - opóźniony wtrysk (być może statyczny kąt jest źle ustawiony), - zbyt duża dawka rozruchowa. Myślę, że potrzebujesz dobrego pompiarza... otwarcie upustu wyraźnie słychać kiedy to ma miejsce...
sprawdź ciśnienie na cylindrach,dawkę rozruchową,wymień filtr paliwa,tankuj paliwo na pewnych i firmowych stacjach.Ile świec grzeje można sprawdzić bez ich wykręcania trzeba mieć tylko amperomierz 60A.Jeżeli grzeją 4 świece to pobor prądu jest ok.50A jeżeli mniej to odpowiednio mniej.
Dla slilnika AGP grzanie wstępne rozpoczyna się przy temp.mniej niż plus 9 stopni i jego czas zależy od temp. cieczy. Przy odłączeniu czujnika sterownik przyjmuje wartości zastępcze stąd te 17.1 stopnia... Problem z uruchomieniem silnika, tkwi w pompie wtryskowej(zużycie wewnętrznych elementów),wtryskach,zużyciu silnika... Na jakiś czas sprawę załatwi...
no ale przeciez wtryskiwacz rozruchowy dostaje napiecie podczas krecenia rozrusznikiem , i przeciez pompa paliwa caly czas chodzi, z tym ze jak jest na gaz przelączony to paliwo powraca do zbiornbika i tak w koło , wiec skoro napiecie z rozrusznika przechodzi przez jeszcze termowyłącznik - to przy kazdorazowym rozruchu silnika zimnego ( ponizej 30stopni)...
a powiedz mi kolego trans- serwis czy moze zle są te pompowtryski powkładane tzn krzywo itd dodam również że nie ma u mnie w okolicy kogoś kto by się tym zajoł .czyli problem leży w samej regulacji? i jakie to koszty Dodano po 4 przerabiam jeszcze jedną sprawe czy nie jest uszkodzony czujnik temperatury płynu gdyż słyszałem że on jest odpowiedzialny...
dawka rozruchowy paliwo dawka rozruchowy dawka paliwo
centrum zapora system windows sprzedam technics uszkodzony hotpoint ariston pralko
naprawa udaru makita hilti udaru
Audi A8 D2 3.7 V8 lift – błąd 17549 (P1141) Load Calculation, nieszczelność dolotu, MAF Stal Cr-Mo vs Cr-V: Wybór do nasadek udarowych