Witam. Napisz jak wygląda spalanie -może dawka jest zbyt duża i niedopalony groszek spycha do popielnika. Przy grzejnikach masz zawory termostatyczne? Te 23-24'C to temperatura zamierzona(lubisz ciepełko)?
Po co to chcesz ruszać ? Delikatne przyśpieszenie (1,5 - 2 stopni ) wtrysku pozwala obniżyć spalanie przy stałej prędkości pojazdu. Ja do tego jeszcze otwieram delikatnie n75 tam, gdzie utrzymuję stałą prędkość. EGT nie ma nic do tłoków. Obawiam się że w ZS ma. Większa dawka spala się dłużej, ma dłuższy kontakt z komorą spalania, która przecież przy...
Spalanie realne czy dawka wg ECU jest duża.
A ustaw mu nawet na rozgrzanym bez obciążenia 2.5mg/h, jeśli spalanie nie wróci do normy, zaczniesz robić logi, i dojdziemy co jest nie tak że za dużo pali. Dodano po 2 Tutaj dawka paliwa którą widzisz jest odwrotnie proporcjonalna na wolnych do teko co jest w rzeczywistości czyli: Vag 2.0 rzeczywistość 8.0 Vag 5.0 rzeczywistość 5.0 Vag 8.0 rzeczywistość...
im większa moc= większa dawka= większe spalanie - Jest inaczej. Jest jeszcze coś takiego jak sprawność. Za mała dawka = niższa sprawność = wyższe spalanie. Często jest co poprawiać po fabryce, ale to trzeba każdy egzemplarz indywidualnie stroić, a nie gotowe mapy wgrywać jak to większość robi.
Masz właśnie odpowiedź na VAGu gdzie szukać. Lambda steruje dawka paliwa.
W pierwszych logach przeładowanie turbiny.1.3 bar rzeczywiste do 1.0 bar wymaganego .Przepływka przekłamuje wynik bądź nieszczelny egr,420-440 powinno być 470mg/suw. Z pomiaru przepływomierza wychodzi ze masz pojemnosc silnika 1700cm3. Góra przepływomierza wskazuje faktycznie ze doładowanie wynosi 1.3 bar -985mg/suv Niestety dawka paliwa nie idzie w...
lancuch rozrzadu ma luzu na ok pol zeba To jest problemem powodzenia pozdro :)
Wtryski podłożyłem z sprawnego auta i bez zmian. Kody są wpisane zapamiętane. Ewidentnie za duża dawka paliwa . Nie spala tego , dzwoni w nim jak w przyduszonym polonezie. I czarno za nim przy czym doładowanie jest.
Kopcenie na biało( kąt wtrysku, wtryskiwacze, dawka paliwa,nie spala, ciśnienie w cylindrach, spalanie oleju itd. ) potrzebujesz warsztatu do sprawdzenia tego
DW 8 -pojemność 1868ccm XUD 1905 ccm po tym poznasz który silnik ale kolektor metalowy to pewnie XUD. Co do zmniejszenia dawki to śruba nad zaworem stop -ta z blachą-wykręcając zmniejszasz dawkę (spadają wolne obroty)
Czujnik temperatury jest chyba wporzadku, z dogrzewaniem nie ma problemu. Poprawnie wskazuje
Nie właściwa dawka lub problem ze spalaniem. Sprawdź kompresję na cylindrach.
wymiana wtrysków pomogła
Dawka jest całkowita, bo na podstawie jej sterownik liczy max w proporcji powietrza, przelicza zużycie godzinowe i spalanie, więc dawka jest ok.
gdy by miał za dużą dawke paliwa to by kopcił na czarno a jeżeli nie kopci i ma duże spalanie to może ta dawka jest za mała
Jadąc z krakowa do Krosna, lub do Rzeszowa- jest to normą najprawdziwsza, nie wspomnę o jeździe do Lublina zamościa. Sprawdzone na kilku egzemplarzach. Silnik pracuje na poprawnych parametrach- jest moc i brak dymienia, tzn idealnie dobrana dawka i idealne spalanie, zmniejszenie dawki, spowoduje spadek mocy i dalszy wzrost zużycia. Potwierdziły to diagnostyki.
To właśnie piec na ekogroszek bardziej nadaje się do palenia ciągłego niż zasypowy. Oczywiście rozpatrując instalację bez bufora gdyż nie padło na jego temat ani słowo w tym temacie. A dlaczego tak jest? A dlatego, że w piecu na ekogroszek spala się jednorazowo mała dawka paliwa, oraz spalanie następuje współprądowo. Aby palić współprądowo w typowym...
Papierowej brei też nie problem się pozbyć . Do kopciucha na drewno i po kłopocie. Zasada spalania tego typu paliw to mikro dawka w stosunku do powietrza i to jeszcze odpowiednia temperatura . Po chłopsku najlepiej zmieszać z trocinami. Nie ma sensu coś spalać a energia ( pod postacią sadzy, gazów) w komin.
TAha no nie znam się aż tak, zmieniają zapamiętalem o ile zmieniłem mniej więcej. Minimalne pokazuje 0.8 Bardziej mi chodzi o spalanie, przy za dużym ciśnieniu jeśli się nie mylę będzie bogatsza dawka wiec raczej i większe spalanie
ja mam ustawione w tej chwili 5mg auto zbiera sie dorze Zostaw jest Ok, po zmianie nie odczujesz mniejszego spalania.
Podobnie mysle... Zla temperatura zla dawka stad dym. Niedogrzana komora spalania i mamy ciezkie palenie... Ale problem w tym ze czyjniki pomieniane. I nie ma poprawy... Co prawda egr tylko sprawdzony byl ale wyglada ok...
Mój palił w mieście 6,5-7,5 zależnie od świateł i korków, w trasie 5-5,5l
Nie do końca błąd. Nawet sprzęty z górnej półki jak Stihl mają w zaleceniach instrukcyjnych docieranie na wolnych obrotach. Trzeba to jednak robić z przerwami, np. 5 minut pracy, 10 minut na schłodzenie. Co do pytania autora to mam kosę Demon, też chińczyk, zalecenia 1:25 i ten sam problem z zaolejonym tłumikiem i świecą. Teraz zalewam ją 1:40 z olejem...
ECU tylko kalkuluje wielkosc dawki na podstawie czasu wtrysku i zapisanego w mapach cisnienia tloczenia.A jakie jest faktyczne cisnienie tloczenia, to juz zalezy od pompy i kondycji ukladu zasilania.
Masz mnóstwo niedopalonego węgla w popiele. Prawdopodobnie za duża dawka w podtrzymaniu lub za krótkie przerwy.
Sprawdż -miałem kilka takich przypadków nowa przepływka i ok.Ale najpierw po prostu odepnij jak zacznie równo chodzić masz przyczyne.
No na jego bazie widocznie jest dawka paliwa podawana.
dawka paliwa była ustawiana.
Według niektórych uszkodzone uszczelniacze to powodują .Olej spływa z trzonka zaworu i spala się podczas rozruchu. Nie wiem co o tym sądzić. Albo po prostu złe spalanie mieszanki. A tutaj przyczyną mogą być wtryski ,dawka itp. Wygięta korba to raczej problemy cały czas. A do tłoka i cylindra warto by było zajrzeć kamerą. No i ciśnienie na garach.
zapłon,wtrysk, dawka
Witam , Mam mercedesa 3.0 tdi , spalanie w cyklu mieszanym to ok. 15L - 100km. czy jest to normalne czy moze na pompie ( jesli wogole sie tak da) jest ustawiona duza dawka paliwa ? Czy mozna jakos zmniejszyc jego spalanie ?
Im większa wartość w mg/skok tym mniejsza dawka. Optymalna wartość dawki zawiera się w zakresie 3,5 do 4,0 mg/skok czyli musisz Twoją zmniejszyć. Sprawdzając wartość dawki pamiętaj aby wyłączyć wszelkie odbiorniki prądu typu klima, dmuchawa, radio itp.
A ja myślę że pomiar ciśnienia sprężania da odpowiedź. Jak ma dawkę rozruchową to chodzi.Rozgrzewa się i dawka spada.Brakuje ciśnienia na prawidłowe spalanie.
Moim zdaniem jest to nieopłacalna ingerencja w strukturę silnika, zważywszy na to, że nie zmniejszy to spalania. Tak, turbosprężarki przyczyniają się jedynie do spalania większej dawki paliwa w danej pojemności silnika (silnik mniej dymi pod obciążeniem, bo następuje spalanie zupełne całej dawki paliwa podanej przez pompę) przez co można uzyskać wzrost...
Skoro nie to jak wyglada spalanie w takim silniku...podawana dawka paliwa jest uzalezniona od obrotów silnika:D????
Za duża dawka. Nie przepala tego więc skręć dawkę na pompie.
Magia CR dużo małych dawek lepiej się spala i mamy stopniowy wzrost ciśnienia w cylindrze dzięki temu prawie nie klekocze (bardziej miękka praca mniejszy hałas) . Pierwowzorem tego były wtryskiwacze dwusprężynowe (dawka wstępna i główna np w passacie B5 na pompie rotacyjnej).
Normalnie gdyby dpf działał to większa dawka do spalania miałaby ujście a tak , a jak zapchany to ciśnie przez pierścienie? Ktoś kuz wybebeszał dpf potem co dalej jedni mówia że nic się nie dzieje stan dpf 30% non stop i tak pozostaje żadnych błedów czy będzie siał błędami?
Duża różnica będzie w stosunku do 90km. A co do wzrostu spalania to rzecz jasna coś za coś jak niema nic za darmo, wzrost mocy równa się z wzrostem zapotrzebowania na energie a wiec większe spalanie oraz większa dawka powietrza . Ja znam te zależności w sumie myślałem ze te silniki różnią się mapą i po wgraniu z passata będzie 110KM.
ciśnienie 140 160 bar , pokazało moduł sterowania świecami żarowymi, moduł wymieniony silnik odpalił, do momentu wciśnięciu pedału gazu , zgasł ponownie i dalej nie idzie odpalić Dodano po 3 silnik pracując na plaku , w odczytać pokazał spalanie prawie 2400l/h , dawka zadana 0l/ha , nie wiem czy to coś mówi, ale patrze na wszystko na co tylko można...
Poinstruujcie mnie co maja niedomykajace sie zawory do tej chmury dymu ? Z filmiku wynika ,ze najpierw jest spalana wysoka dawka paliwa,czarny dym ,a chwile pozniej juz sam siwy dym od niespalonego paliwa .W czym tkwi szkopul z tym cisnieniem oleju ? ( nie czepiam sie tylko mnie to interesuje )
Mam CC700 z gazem. Od początku zakupu instalacji LPG (inst. Lovato z jakimś innym parownikiem) samochód pali ok. 10 litrów gazu. Zmieniany był filtr gazu, świece są dobre i nadal pali tyle jak na początku. Dawka gazu jest ustawiona tak żeby spalał jak najmniej gazu. Co może być nie tak?
W sterowniku tylko obroty , dawka paliwa mechanicznie .
Odkręcił je i zabrał także nie widziałem co robił. Potem wrócił i powiedział coś w stylu: "Większa dawka bo się ułożyła instalacja". Zapytałem o spalanie. Powiedział że różnicy nie będzie
Roznice w jakosci gazu wynikaja ze stosunku propanu do butanu. Wiecej propanu, a mniej butanu (i innych weglowodorow o dłuzszym łancuchu oraz roznych dodatkow) to lepszy gaz. Propan jest bardziej lotny i lepiej miesza sie z powietrzem / lepiej sie spala. Silnik na gazie (wtrysk fazy lotnej) zawsze bedzie troche slabszy. Dawka gazu po wtrysnieciu do...
to jest w stosunku 1 do 10 albo 12 czyli 1 czesc paliwa i 10,12 dawek powietrza Dodano po 4 jest to obliczenie od dawna stosowane w silnikach dwusuwowych gdyz taka dawka paliwa z powietrzem daje najlepsze efekty spalania a co za tym idzie najlepsza praca silnika. Dodano po 6 no i pamietajmy ze zwiekszajac objetosc cylindra , powiekszajac dysze nie otrzymamy...
Guzik prawda, w tym modelu jest oryginał Valeo egr zawor bez chlodnicy, zaraz jak jest klapka przepustnicy to jest zawor egr, wyjscie jedno spalin rurą gietką metalową do kolektora chyba trafia wydechowego to pozniej. Chlodnicy brak. Mega duzo sadzy i smoły, chyba spalanie zle, dawka powietrza zla, wyczyszczę i sprawdzę co dalej, moze jakis analizator...
dzień dobry, udało się zrobiłem jak w filmiku faktycznie trzeba było trochę po czarować z portem COM. Odczytałem wartości i wyglądają tak: teraz prosiłbym o jakąś opinię czy zmieniać to czy może tak zostać? wyczytałem, że dawka powinna być w przedziale 3-6 bliżej 3. Ale też pisali, że jak "większa"(wartość) to "mniejsza"(dawka) :) Auto się nie dławi...
Dymi na szaro-niebiesko bo ma złe spalanie, a ma złe spalanie bo: * jest zła dawka wtrysku na zimnym silniku * nie działają klapy przeciw-dymowe (jeśli w ogóle są w tym silniku - raczej nie ma) i/lub EGR * silnik ma słabą kompresję * nie działa jedna lub więcej świec żarowych
Podłączyć pod komputer ,najlepiej do Fiata, Iveco i zobaczyć błędy, ja używam MultiEcuScan, super program. Może być za mała dawka paliwa, wtryskiwacze,itd...
Czyli dawka paliwa możliwy komputer ma za dużą dawkę paliwa
witam podaj może dane z testu odczytane w czasie jazdy, masa ,doładowanie ,dawka ,obroty, może to coś wyjaśni
Jak silnik nie bedzie miał swojej normalnej temp. pracy to będzie cały czas zwiększona dawka paliwa przez sterownik ustalana.
Wpływ na to spore spalanie może mieć : - zbyt duża dawka paliwa ustawiona na nastawniku pompy wtryskowej, - uszkodzony czujnik temperatury lub dodany do niego rezystor, - ciągle otwarty termostat lub jego brak, - wycieki paliwa z układu zasilania, - założony przez poprzednika chip box.
Za mała dawka paliwa jest wtryskiwana podczas przyśpieszania. Problem może nie dotyczyć wszystkich cylindrów. Spaliny ze spalanym olejem a spaliny z ubogiej mieszanki mają inny zapach.
Ja miałem wymieniane zaworki więc nie było potrzeby, przy wymianie końcówek wtrysku owszem trzeba bo zmienia sie dawka. Wpisałem stare kody i auto chodzi dobrze, różnicy w spalaniu też nie zauważyłem.
Nie napisałeś jak wygląda sprawa z temperaturą silnika. Silnik zagrzewa się do 90 stopni ? Praktycznie cały grudzień jest bardzo zimno i samochody wolno się nagrzewają, a przez to dawka paliwa jest większa i przez to jest większe spalanie
Ale czy zmiana na 3mg przecież zwiększy dawkę??? Więc spalanie jeszcze wzrośnie
nie widzę problemu - można powiedzieć że to normalne (dawka rozruchowa paliwa + zimna komora spalania+troszkę niedokładne rozpylenie paliwa) jeśli to trwa 2-3sek to się nie martw jeśli objaw się nasili sprawdź wtryskiwacze
Jest w temacie. C180. 1.8 benzyna. Świece, kable ok. Oleju nie bierze. Dym biały nie niebieski. Dodam że świece po wykręceniu były brązowe a jak to dziadzia mówi świece brązowe to dawka jest dobra.
Odpowietrzyłeś układ chłodzenia? Włącza się wentylator ? Ewentualnie problem leży w dawce benzyny. Zbyt duża lub mała dawka paliwa w stosunku do powietrza spalana pod złym kątem wyprzedzenia zapłonu powoduje nadmierne grzanie się silnika. P.S. Sprawdź jeszcze tak jak kolega wyżej radzi.
Taka Astra powinna spalać około 11/100 gazu, jeśli tak nie jest świadczy to o tym że spalanie nie jest stechiometryczne a dawka gazu jest bardzo uboga. Takie auto będzie jeździło ale spalanie ubogiej mieszanki skutkuje wydłużonym czasem spalania mieszanki paliwowo powietrznej tj dłuższym przebywaniem płomienia w komorze spalania, a co za tym idzie silniejszym...
Sprawdż w nastawach moment wtrysku, dawka ma być od 3 do 9.
Walczyłem z tym problemem tygodniami. Może mój przypadek nie jest taki sam ale usterka ta sama. Kupiłem używana pompę do mojego 2.2 dti. Zrobiłem klona sterownika ze starej pompy. Spalanie na jałowym 3litry i spadało do 2. Po podpięciu do kompa dawka 20mg na suw. W pompach psg5 czy to psg16 sterownik jest skalibrowany z pompa na stole probierczym. Każde...
Masz problem z za duża dawka paliwa. Szuwaks do czyszczenia wtryskow może jeszcze pogorszyć sprawę.
Pewnie dawka na pompie pomieszana. Trzeba będzie pompę wtryskową ustawić. A własnie może źle ustawionu rozrząd?
No właśnie. Na tyle silników ciągnikowych z którymi robiłem zajechany miał problem z osiągnięciem właściwej temp. silnika. Ogień z tłumika nie jest odnośnikiem do warunków i temp. spalania w cylindrze. Artykuł jest o temp. spalin mierzone na wyjściu z kolektora. trudno powiedzieć jakie warunki panują w cylindrze w którym nie spala się cała wtryśnięta...
Panowie widziałem takiego prymitywa zrobionego ze starego bojlera wykorzystanego do ogrzania powietrzem ciepłym warsztatu samochodowego, bardzo prosty i niezawodny .Po odpaleniu i rozgrzaniu się słychać szum pobieranego powietrza przez otwory wlotowe a spalin nie zauważa się wcale.Co do piecy CO, dużych.może warto zastanowić się nad jakimś wymiennikiem...
Bo to co wypluwa to nie jest olej tylko niespalone paliwo zmieszane z sadzą. Wiec musi zacząć dlaczego nie spala paliwa przyczyn może być sporo od luzów zaworowych, uszkodzone gniazda zaworowe, czy zbyt bogata dawka paliwa. To że coś jest czarne wcale nie oznacza ze to olej, przerabiałem tematy w diesel ma po prostu mokry wydech.
Jeżeli chodzi o dobrą instalację gazową to do tego modelu polecał bym instalację z sekwencyjnym wtryskiem gazu :)) Spalanie gazu jest identyczne ze spalaniem na benzynie :)) Dawka gazu jest odpowiednio dobrana w całym zakresie pracy silnika. Ten rodzaj instalacji jest jak najbardziej bezpieczny dla silnika i godny polecenia :) Dodano po 2 BRC też jest...
czarny dym to zbyt duża dawka paliwa do komory spalania najczęściej to wina wtrysków (może wystarczy regulacja ciśnienia wtrysku) jeśli nie trzeba wymienić końcówki,(przy takim przebiegu mają prawo być zużyte).:)
Witam z logów wyszło że mam minimalnie za dużą dawka paliwa i prawdopodobnie popszedni właściciel zmienił mapę ponieważ podczas dynamicznej jazdy cząstkowe spalanie pokazało 22 litry paliwa
tak to wlasnie wyglada, bo turbo, fap wykluczone, pozatym nie dymi ani nic, a obroty wstaja przy wypalaniu, kiedy jest wieksza dawka. Na zimnym tez masz strategie spalania z wieksza iloscia paliwa, zobacz czasy wtrysku i sprobuj zrobic przelewy, zobaczymy jak ten delphi sie trzyma.
Jak kopci to nie spala paliwa w cało ści,może być za duża dawka lub któryś gar nie pali tak jak powinien. Przeważnie źle ustawiona pompa.
Wtryski ewentuaqlnie dawka na pompie. Lub przyblokowane hamulce ale to już inna sprawa.
Jestem tego samego zdania, te silniki to porażka a jak już robić porządnie głowicę to już niewielkim kosztem można wymienić pierścienie. Pozostaje jeszcze kwestia czy jest sens robić głowice, bo jak głowica swoje przeszła to i cylindrom się dostało. Gdzieś mi się obiło o uszy że norma spalania oleju dla tego silnika to 0.8l na 1000km.
O tym co koledzy piszecie wszystko jest ok, nawet ciśnienie wtryskiwaczy jest ustawione na 175 atmosfer. Moim zdaniem jest wyrobiony wałek rozrządu albo zbyt duża dawka paliwa na pompie. Wyrobiony wałek powoduje zbyt mały dostęp do tlenu a jak również zbyt duża dawka paliwa może powodować to dymienie nawet przy dobrym wałku rozrządu i normalnym dostępnie...
Spadaja lusterka zimne wypalanie bylo robione plyn dolany i adaptacja zrobiona. Dodam ze kiedys po spuszczeniu nogi z gazu wyskakiwalo 0 Obroty na poziomie. 730 740 . sprawdzanie komputerem Dodam jeszcze ze w parametrach silnika mam wyliczona dawke paliwa i tam gdy odpuszcze gaz dawka spada do 0
Przeczytaj uważnie co napisałem: Turbo pompuje, z powodu nieszczelności idzie w powietrze. Dawka paliwa jest za duża względem powietrza w cylindrze, nie spala się i dlatego kopci.
Dawka wzorcowa z tolerancją zakresu Masz pod pozycją Q i w prawo wyniki dla poszczególnych sekcji
Są silniki wielopaliwowe tam idea jest taka że podawana jest dawka pilotująca normalnego paliwa które zapala się od iskry która inicjuje spalanie reszty paliwa. Silniki diesla i turbinowe są wielopaliwowe z zasady. Rudolf Diesel pierwszy silnik odpalił na oleju z orzechów arachidowych. Silniki okrętowe natomiast pracują na mazutach ale to tez cykl diesla....
wystarczy że zagnie się rurka powrotna paliwa. Ciśnienie paliwa wtedy wzrasta i przy tym samym czasie wtrysku w jednej porcji podawana jest większa dawka paliwa.
Podkręciłem obroty i dawkę paliwa, obroty się zwiększyły, ale dawka paliwa nic nie pomogła, żadnej odczuwalnej różnicy, spalanie tez chyba nie uległo zmianie. Za regenerację wtrysków zapłaciłem chyba po 40 zł, podobno bardzo lały, tak mówił mechanik. Filtry wyczyszczone, odstojnik też.. Pompa, kompresja i kąt wtrysku nie tykane.. Nie wiem czy opłaca...
Audi juz po płukaniu wtryskiwaczy coś się poprawiło 👍 Przed https://obrazki.elektroda.pl/8495574300_... Po https://obrazki.elektroda.pl/5587157500_... I nawet dawka paliwa się zmniejszyła na 4,4 Mg/suw 💪 https://obrazki.elektroda.pl/2585537000_...
Kolego, to ogrzewanie jest proste w działaniu i budowie. Tam nie ma żadnej regulacji dawki paliwa, chyba, że wymienisz dyszę paliwową. nadmiar paliwa ma przelać się przelewem, a co dostaje się do komory spalania ma zostać spalone i tyle. Na pompie paliwa reguluje się tylko częstotliwość załączania pompki i jej wydatek, ale to jest sprawa trzeciorzędna....
to nie moja wina że kupiłeś sobie taki paliwożerny samochód mniejsza już o spalanie bo widzę że raczej niczego się nie dowiem. ale chciałbym się was spytać jaka powinna być optymalna dawka paliwa w mg/skok dla takiego silnika (silnik 1Z)
nie do końca się z tobą zgadzam w nowoczesnych silnikach dawka paliwa jest tak dobierana żeby spalanie było optymalne... wcale nie oznacza to że masowo jest nalewane 1 część paliwa na 14 części powietrza.. (pomijając zależności od obciążenia, zapłonu etc.) jeżeli lambda mówi że jest tlen w spalinach to ECU dolewa... nie ulega żadnej wątpliwości że jeżeli...
jak wtryski leją to ciężko odpala...i przepalają się szybko świece,dawka steruje nastawnik w pompie,sprawdz na diagnostyce(podłącz auto pod komputer)
... To musi być naprawdę kolosalne uproszczenie bo jakoś nie przekłada się na rzeczywistość - patrz dane techniczne różnych pojazdów. Jak kolega już tak patrzy w te dane techniczne, to niech z łaski swojej popatrzy też na różnice mas pojazdów. A swoją drogą, porównywanie do bolidów formuły 1 jest kompletnie nie na miejscu. Czy kolega wie ile taki bolid...
DJSWAY , w drugim poście napisałem o czujniku!!! Zapach benzyny to nie lejący wtrysk i nie katalizator lecz sądzę ,że zwiększona dawka paliwa na na zimnym silniku! Jak ze spalaniem ? w normie?
Nie prawda że nie na wpływu na pracę silnika,niższa temperatura to większa dawka paliwa,wcześniejszy kąt wtrysku a to się wiąże z większym spalaniem i nie tylko.To takie smarowanie syfa pudrem.
Ja mam eFke z tym samym silnikiem x16szr. Jak miałem uwalony moduł emulacji sondy w al700 to też wywalało checka najczęściej od 95/90C - wtedy zresztą dopiero jest odczyt sondy brany pod uwagę (zmiana pętli dla sondy do pogdlądu w opcomie). Jak tylko wymieniłem sterownik lpg na sprawny (emulacja ustawiona na przebieg) to żadnego checka nie widziałem...
Voytek naprawiony jest ok przyczyną był uszkodzony czujnik podgrzewania paliwa przy pompie wtryskowej, przez to była przesterowana pompa i podawała dużą ilość paliwa ,,coś jak na ssaniu,, i nie spalał tego paliwa i tak mocno kopcił , ale został wymieniony czujnik i przesterowana dawka na pompie teraz pomykam i jest ok nawet chmurki nie puści :) Pozdrawiam...
Ja kiedyś odpalałem bez N75 i kopcił ale na siwo-biało (coś w tym stylu. Czarny dym to raczej wtryski za duża dawka?. No ale te słabe ruszanie... ;(.
Masz bardziej wydajne wtryski pewnie. Więc byś musiał im zmniejszyć dawkę. (Komp bierze spalanie z sumy czasu otwarcia wtrysku) W przeciwnym razie mogą się zacząć problemy z ekologią później.
przeładowanie = zwiększona dawka powietrza a co z tym idzie trzeba to też podlać paliwem ...... idąc tym tropem masz odpowiedź. Wyższe spalanie = wyższa temp itd.
Pod komputerem wszystko jest okej przepływy powietrza kąt wtrysku temperatury. Jeszcze jest coś takiego jak dawka paliwa.Na jakich kołach jeździ ten golfik.O opory toczenia i ciśnienie w ogumieniu nie pytam bo te drobiazgi napewno OK.
Sa różne budowy ,nie wiem jaką akurat ma ten,ale są też oparte o grzałkę. Jest element grzejny,który bardzo zmienia opór pod wpływem różnic w temperaturze. Powietrze przepływajace "studzi" ta grzałkę wywierając bezpośredni wpływ na jej obciążenie elektryczne. Na tej podstawie szacowana jest masa powietrza. Co do wypalania to polega na podaniu paliwa...
Jesli obieg chlodzenia jest dobry wyreguluj podkladkami pompy sekcyjne. Im wiecej paliwa tym nizsza temperatura w uproszczeniu. Zadko kto to otym pisze a wsumie to chyba nikt. Jesli jest za mala dawka paliwa bedzie sie grzal bo jest za dobre spalanie sprawdz to bo najczesciej o tym zapominaja mechanicy a czasem pompy montuja tylko na sylikon i pozniej...
sharan dawka dawka promieniowania dawka wtrysk
szybko rozładowuje baterie tda2030a zasilanie instrukcje pralek gorenje
Uszczelnianie krućca ssącego w Oleo-Mac 937 Jak wyłączyć tryb demo w telefonie Panasonic?