Ograniczasz śrubą obroty.
Regulator obrotów Deutz BF4M 1013E Mam do wymiany uszczelnienie regulator obrotów w miejscu połączenia z silnikiem. Połączenie uszczelniające jest podobno tylko silikonem, nie ma tam żadnej gotowej uszczelki. W książce znalazłem tylko informację, że przy ponownym montażu regulatora muszę obrócić silnikiem o 180 stopni, w jakim celu muszę to zrobić?...
Ograniczasz ruch dźwigni gazu. Do tego są tę śrubki. Jedną to bieg jałowy, drugą obroty max.
Tak czułem. Masz pompkę paliwa do wymiany.
Cześć wszystkim. Mam pytanie, jakie ciśnienie bądź podciśnienie powinno być w tej rurce, co dochodzi do membrany w regulatorze obrotów HEINZMANN. Mam Deutz Agrotron 4.85 i mam problem z mocą pojazdu, jeszcze górki nie zobaczy, a już słabnie. Proszę o pomoc i z góry dziękuję.
TAA chodzi mi o dźwignię zmiany obrotów silnika. Były różne modele. Siłownik pneumatyczny na membranie hoerbigera przy dolocie albo ten siłownik był przy silniku i linką dolot się zamykał w śrubie.
Deutz-fahr m 620 2012r. Obroty silnika dochodzą tylko do 1800obr/min na gazie nożnym, na gazie recznym do 2100obr/min. Moje pytanie czy tak ma być czy jest uszkodzony gaz nożny. Brak jakichkolwiek błędów
Jeśli silnik łatwo się uruchamia i nie uległ zmianie dźwięk pracy na wolnych obrotach to podejrzenia skierowałbym na filtr paliwa i przewody paliwowe, bądź pompę zasilającą. Regulację momentu wtrysku zostawiłbym na koniec, gdy wyczerpią się inne możliwości. Sprawdź czy przewodem powrotnym nie płynie paliwo z pęcherzykami powietrza- jeśli tak układ się...
A czy mógłbym wiedzieć, w jaki sposób podnieść maksymalne obroty?
Może coś z regulatorem obrotów.
osobiscie kiedys probowalem taki manewr zrobic na plycie A7V133, temperatura wzrosla do 45 stopni, dla mnie bylo to troche za duzo, zmniejszyelm obroty do mozliwie najmniejszych bylo cicho i temp spadla do jakis 32 stopni
Zaloz regulator 28.8V (tyle powinno byc dla aku 24V), tylko musisz wiedziec ze aby alternator uzyskal takie napiecie musi miec duzo wieksze obroty niz dla 14.4V. A jesli nie ma obawy o nadmierny prad ladowania to moze sie obejsc i bez regulatora.
Zła regulacja pompy. Tam są śrubki. Albo problem z dźwignią gaszenia. Pękniętej sprężyny też nie wykluczam.
Sprawdź kierunki obrotów, 1 - śmigło CW (obroty silnika CW) 2 - śmigło CCW (to i obroty silnika CCW) 3 - śmigło CCW (obroty silnika CCW) 4 - śmigło CW (obroty silnika CW) CW - Clockwise - > jak w zegarku CCW - CounterClockwise - > Przeciwnie do zegarka https://obrazki.elektroda.pl/4474252600_... Sprawdź w instrukcji. .
Błędne ustawienie pompek może skutkować wyższymi obrotami. Cewka która? Zrób zdjęcie. Bo możesz mieć 3.
Masz podać obroty podczas kręcenia rozrusznikiem. A nie pisać że są dobre. Do tego ciśnienie paliwa mierzone na wejściu w blok. Na biegu jałowym i na obrotach.
Jak masz wszystko sprawne to będzie pracować prawidłowo. Ruch tłoczka świadczy o za małej histerezie lub nieszczelności.
Witam. Mam problem z WOM w ciągniku deutz fahr Wyłącza się przy 490 obrotów. Agroplus 310 2011 rok
Dla potomnych Pierwszy błąd dotyczy problemów z masa a drugi usterki czujnika obrotów temat zamykam
Szukać dalej. Ustawić prawidłowy luz.
https://kazpol.com/silnik-9v-ccw-eg-530a... Sprawdź,w którą stronę się kręci.
Co tam za silnik siedzi? Czasem nie Deutz 1012/13 z EMR. Czy tez seria 1000.
Kończę ten temat dziękując wszystkim za podpowiedzi i sugestie. Problemem jest silnik a najbardziej regulator obrotów
Ciągnik zrobiłem... żadne podkładki, żadne kody... Wyjąłem regulator gazu, zaślepiłem dziurę na tryba blachą i trzymałem ręką listwę w miejscu i równiutko chodził. Diagnoza uszkodzony regulator gazu. Rozebrałem go i miał luzy na ośce od tego ręcznego dawania gazu. zrobiłem nową ośkę złożyłem, rzuciłem do ciągnika wyregulowałem po swojemu. Odpalam trzyma...
https://obrazki.elektroda.pl/1959597600_... https://obrazki.elektroda.pl/9700531400_... Tu wkręcany w wydech.
W podstawie filtra oleju, obok czujnika masz druga zaślepkę. Tam wkręcasz manometr.
Szkoda, że żaden producent tego nie podaje. No przecież jest na etykiecie. Jeden ma wpisane CW i CCW a drugi tylko CW (Clock Wise, Counter Clock Wise) czyli zgodnie ruchem wskazówek zegara i przeciwnie. Pierwszy silnik mógł startować w lewo albo w prawo - takie często są w mikrofalach do napędu talerza. Ten drugi musi być do urządzenia które wymaga...
Tam alternator jest sterowany sygnałem LIN, jeśli sterownik uzna, że nie potrzeba obciążać alternatora to zmniejsza napięcie ładowania. W silnikach zasilanych wtryskiem nie ma żadnego ssania, sterownik silnika dobiera parametry pracy odpowiednie to temperatury silnika, zewnętrznej, ciśnienia atm. itd,itd Jeśli sterownik uzna, że potrzeba więcej prądu,...
Wyciągnij cewkę gaszenia, zablokuj powrót paliwa. I zobacz wtedy. Jakie obroty ma rozrusznik?
Dokładnie, układ 5bar.
Witam Jak zrobić układ ktory móglby zakręcić silnik z napędu cd. Silnik ma być uzywany do modelu samolotu i musi miec duzo obrotów. Pozdrawiam Syntony
Mi na lpg II generacji (BRC Blitz) obroty nie falują, natomiast na benzynie lekko poszarpuje. :-) Samochód ma 116 tys. km i rozrządu jeszcze nie wymieniałem, przepustnicy nie czyściłem, jedynie świece wymieniłem po 60 tys. km.
Mnie tu i tak brakuje jeszcze jednego "elektrozaworu" KLIKASZ I AUTOMATYCZNIE ŚCIĄGASZ PLIK http://www.lpg-brc.pl/pdf/folder_blitz.p... www.pliki.drypa.pl/entry-5be73c983421278... ALBO NIE KLIKASZ Gdzie masz attuator http://lpg-forum.pl/attuator-blitz-t4636... do tego blitza ? https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2... https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1...
Jak ma duzo obrotów to bardzo dobrze. Wiertło przy takich obrotach wchodzi do płytki jak do masła. Ja bym osobiście taką sobie chętnie kupił, ale juz mam mini wiertarke co ma ok 14000obr/min i sie nią świetnie wierci w płytkach. Pzdrawiam
U mnie nie dodaje się gazu pracuje cały czas na tych samych obrotach.
czy włącznik przy tym regulatorze zmienia kierunek pracy takiego siłownika, czy tylko włącza i wyłącza? Włącznik nie, ale zworka zmienia kierunek. Aby zmienić kierunek pracy silnika, wystarczy zamienić linie zworek ?CCW? i ?CW? z tyłu sterownika.
Rozumie że to jeden impuls na obrót ?
Opis wskazuje na nieszczelność w dolocie - pierwsze, co trzeba sprawdzić.
też myślę że najprościej będzie wyprowadzić W przetwornik indukcyjny wymaga jeszcze specjalnych nacięć (okienek) na kole zamachowym albo pasowym z przodu więc to chyba za dużo kombinacji pozostaje jeszcze problem kalibracji sterownika - jeśli można go "podstroić" do tego altka który masz to nie będzie problemu (albo robisz pomiar obrotów albo częstotliwości...
Zmierzyć napięcie względem masy na styku 8 wtyku J4. Zakupić silnik typu CCW - obroty przeciwne do ruchu wskazówek zegara, o napięciu pracy zgodnym z napięciem zmierzonym na styku 8. GM
ja bym stawial na czujnik temperatury ktory caly czas mysli ze silnik jest zimny i daje za duzo paliwa Dodano po 56 ja bym stawial na czujnik temperatury ktory caly czas mysli ze silnik jest zimny i daje za duzo paliwa
Turbina, membrana w regulatorze, regulator. Niskie ciśnienie paliwa. Zacięta listwa, pompka, wtryskiwacz lub cewka gaszenia szwankuje
Patrząc po tabliczce na silniku maksymalne obroty to 3000 a minimalne nie mam pojęcia jaka to wartość, silnik Deutz F3L1011
https://obrazki.elektroda.pl/4800199200_... https://obrazki.elektroda.pl/3580699000_... Deutz Fahr 1320 kombajn zbożowy czujnik, elektromagnes, czujnik elektryczny. Witam, panowie, mam czujniki chyba obrotu. Wskazują, gdy obroty na danym łożysku lekko są oporne. Przynajmniej tak mi się wydaje. Prośba o wskazanie, jak...
Jezeli gazu dodales I sily nie ma to ewidentnie gaznik do ustawienia. Na wyzszych obrotach dostaje za duzo paliwa I sie zalewa. Odradzam jazdy bez ojeju w silniku, ze wzgledu na brak smarowania walu I lozysk. Gaznik reguluj na mieszance, bo wtedy masz odpowiednia gestosc paliwa, ktora zarazem jest odpowiednio w dawce podawana na tlok, a na czystej moze...
Podejrzewam że regulator się rozpadł. Wymieniasz regulator jak silnik się nie przekręcił to będzie działać po wymianie. Tak wystarcza te bolce. Rolka ma automatyczny napinacz. Uszczelniacze od razu do wymiany. I uszczelka pokrywy zaworów.
2800 obrotów to stanowczo za duzo, zatrzesz sprężarke, w starze jest przełozenie 2:1 czyli sprężąrka ma o połowe mniejsze obroty niz silnik, wiec nie polecam takiej prędkości, standardowo robi sie na tych sprężarkach przeł. 1:1 a silnik 1410 obrotów. jeśli ma być to sprężarka do malowania to obroty 1400 bedą i tak za duze, do malowania najlepsze są...
witam tez mam problem z automatyczna skrzynia w renault clio 1.4B 2000r... mianowicie... nie ma znaczenia czy silnik i skrzynia sa cieple czy zimne wciskam gaz jade i przy zmianie z 1 na 2 robi sie dziura auto wpada w duzo wyzsze obroty tak jakby 2 bieg nie wszed trwa to kilka sekond obroty spadaja szarpniecie i jest drugi bieg z innymi biegami jest...
A 3 cylindrowy silnik Deutz wolnossący ma od 30 do 40KW przy pełnych obrotach 2200-3000 zależnie od zestrojenia. Turbo 30-50 % więcej.
Przebieg 170tkm to jest kamper dlatego nie jezdzil duzo
Wylutuj OEC-a..zazwyczaj pod nim jest dziurka wypalona:D:D:D.Ale jeśli wymieniłeś scalaczka to zostaje servo OEC 9011.Na pewno wiesz,ze były one baardzo awaryjne.:D
Silnik Deutz TCD 2011 L04 problemy z odpalaniem. Gdy jest zimno nie widzi obrotów silnika można kręcić do wyczerpania akumulatora ,aż po którejś próbie pokażą się obroty na wyświetlaczu i pali od strzała. Po podłączeniu komputera diagnostycznego błąd czujnika wału. Czujnik wymieniony bez rezultatu. Co może być przyczyną usterki.
Witam czy mial by ktos moze schmat jak ustawic rozrzad do deutz f2l912 to ten dwu garowy mianowicie jest taki problem ze za 2 obrotem ssa na wydech
Akurat Micra w tym temacie będzie chyba trudna do współpracy. Jeżeli znajdziesz lub zbudujesz moduł który będzie zamieniał obroty na napięcie to w trybie modułu komunikacyjnego możesz ustawić napięcie poniżej którego Micra uzna to za alarm. Najprościej to w każdym innym alarmie podłączyć kontaktron pod wejście i ustawić "max czas braku naruszenia"
Dlaczego nie podłacze. Wcześniej miałem dmuchawe która mogłem normalnie sterować obrotami. Była duzo starsza
Witam moze ktos wie jak ustawic wysokosc pomp jednostkowych wzglem wałka w silniku BF6M 1013E . Silnik ciezko odpala,na zimnym silniku dymi na niebiesko na duzych obrotach przydymia na czarno. Dziekuje za zainteresowanie tematem.
A wtryskiwacze sa dobrze założone. I przy schodzeniu z obrotów regulator odcina paliwo i te nie jest podawane na wtryskiwacze.
Dzieki za zainteresowanie na wstepie napisze ci udalo mi sie przeczytac na komputerze od LPG AEB 2003 GMS dalej jest GMS I-SEQ jest to z pewnoscia sekwencja bo mam plastikowy kolektor jeszce chcialem dodac ze komputer od auta benzynowy po zalozeniu tej instalacji tez wariuje bo jak zgasnie na gazie i chce go zapalic to zapala bez klopotu na wolnych...
Drugi seldyn to wskaźnik obrotu, teraz nie mogę znaleźć więcej informacji ale myślę że nie przekracza 10 w, w sumie myślę że te 20 watów to jest wystarczające
Silniki przystosowane do pracy ciągłej. Były robione na różne obroty tych na 3000 było najmniej, czasem troskę można podregulować. Dane masz na tablice znamionowej wstaw zdjęcia. Tabliczki i całego silnika.
Trzeba zrobić. Nie wiem tylko po co wymieniał oringi. One są wieczne. A to nie VW że wimiana poprawia palenie. Położenie listwy w pozycji gaszenia ustala regulator obrotów czy ja muszę ją ustalić i w jaki sposób? Bf6m2012c
dopasuj mocowaniw i promien rdzenia w cewce od mini krosa i niepotrzebny ci zaden modul ,silnik wkreca sie na duzo wyzsze obroty ,praca takiego silnika z cewka od mini krosa jest pokazana na youtube,jest rowniez strona posiadaczy tych wspanialych maszyn www.rowersachs.fora.pl tam sie dowiesz duzo wiecej i najczesciej przyczyna w trudnosci uruchomienia...
Nie wiem czy tester serw na NE555 będzie nadawał się do sterowania. Układ połączeń silnik / regulator bezszczotkowy - https://obrazki.elektroda.pl/7013337900_... Ale powinien być zachowany kierunek obrotów silnika że względu na kierunek zwojów gwintu L/P. CW - zgodnie ze wskazówkami zegara CCW - przeciwnie do obrotu wskazówek zegara.
Paliwo sprawdź na powrocie. Czy leci. Silnik kopci wtedy? Jakie obroty biegu jałowego? Stan poduszek.
Witam mam problem w deutz fahr m 2385 za małe obroty mlocarni jakie obroty powinny być max u mnie jest tylko 1100
Za niskie obroty, niewłaściwy moment wtrysku paliwa. Wstaw zdjęcie tego silnika.
Pewno valvetronic. Ciśnienie ma? Rozrzad sie nie przestawil? Ja do tego zawsze szukam tanie uzywane oryginalne bo duzo lepsze jak nowy chiński. Nie raz nowy czujnik nie czytal nic.
Witam. Poszukuję informacji na temat przełącznika za siedzeniem kierowcy w ciągniku Deutz d 6006. Czy ten przełącznik jest związany z obrotami (wom)? Jak to działa? I do czego służy?
Przyczyną może być rozstrojony obwód detektora FM. W okolicach układu LA 1851 powinien być filterek, którym można dostroić ten obwód. Przed regulacją polecam zaznaczyć położenie rdzenia. Najczęściej wystarczy obrót w granicach ok. ±30°. Zwykle trzeba minimalnie wykręcić -(CCW).
Równolegle do silnika anodą do "-", a katodą do "+". Tylko po co Ci ten układ, jak nie potrzebujesz regulacji obrotów. https://obrazki.elektroda.pl/6832862300_...
Kupić spalinówkę. Taki jaki powinien być. Te 7,5 to uciągnie ale na obrotach 1500, a nie 3000.
witam Panowie znalazlem w tym poscie sterownik kolegi z242 sterownik solar 2.0 sterujacy obrotem pompą w sumie duzo funkcji gdzie cos takiego mozna kupic obszukałem wszystkmo i nici kolega nie odpowiada pozdr.
No nie jest dokładnie tak jak myślisz, nie dostaje napięcia wyższego wraz ze wzrostem temperatury tylko jest zasilany napięciem 12V, a napięcie to pojawia się tylko wtedy gdy urządzenie sterujące uzna za stosowne aby silniczek krokowy zwiększył obroty np. przy zimnym silniku. Gdybyś podał typ silnika, pojemność, rok prod. auta to można by udzielić więcej...
Zależy jaka czułość mikrofonu ustawie bo mam kit avt-3xx i działa ale strasznie duzo elementów
Witam niedawno kupiłem Deutz-Fahr dx 140 z 1986r i mam problem bo wom kręci się na 1000 wie ktoś może jak zmienić obroty na 540 w środku niema żadnej rączki od zmiany na obudowie też nigdzie nic nie widać
Za niskie obroty silnika, konieczne są lżejsze rolki i regulacja napędu. Może też być wydech słabo dopasowany do cylindra i z tego powodu niewielki przyrost mocy + ogromna dziura przed rezo.
witam wyglada na turbo, na poczatek wyczysc turbine ma duzo nagaru i kat lopatek sie nie zmienia, o geometrie turbo chodzi
zmieniłem bufor wejściowy na byte i uruchomiłem temperature czyli jest odkładana na osi pionowej i wyswietlana w okienku ale nie moge uruchomic drugiej danej która jest dwubajtowa czyli w tym przykładzie 10 13 w dec (0Ah 0Dh) chce ją odkładac na osi poziomej kombinuje jak koń i nic Buffer_I : ARRAY[0..cbInQueue] of word; // bufor wejściowy obroty :...
do ZDZICH 50 być moze masz za duzo powietrza. przysłoń dolot powietrza do dmuchawy. na pełnych obrotach dmuchawy pali sie dobrze przy ok. 3 litr oleju na godz
O ile dobrze pamiętam to czujnik położenia wału korbowego znajduje się przy kole pasowym pod pompą od wspomagania kierownicy.Były dwa rodzaje koł pasowych rożniły się kształtem wypustow sygnałowych.Mam sprawny komputer od wtrysku do tego silnika.
(at)jakubpiaskun Kolego Szanowny, proponuje jak najszybciej sprawdzić kompresję tego silnika na wszystkich cylindrach, w stanie zimnym i po nagrzaniu (!). Nasuwa się też podejrzenie uszczelki pod glowicą - gdy się rozgrzeje-dostaje się olej z układu chłodzenia do cylindrów. Przepraszam, zapomniałem napisać. Trochę znam te silniki z agregatów prądotwórczych,...
autko pali 5l na 100km benzyny,gazu 10l i do tego jeszcze gasnie jak schodzi na wolne obroty juz drugi katalizator mi ten gaz wypalil,teraz juz jezdze bez kat a druga sonde zaslepilem i nie wiem co moge jeszce z tym gazem zrobic.Instalacje mam Lavato sekwencja
Jeśli to sprzęgło wiskozowe to najprościej po rosyjsku https://youtu.be/fqnvOYwfxbU. Bardziej fachowo to przywiązujesz łopatke wentylatora mocną nicią do ramy by nie mógł się kręcić.(zwróć uwagę na kierunek obrotów.) Uruchom silnik by osiągnął temp.pracy.Nić musi się zerwać.Bedzie to oznaczało że sprzęgło wentylatora się zacisnęło i przenosi pełne obroty.
Fakt - mialem kiedys [ ze 25/27 lat temu ] silnik w jakims 'crossie' 1-cyl. 830cc, to moglo mi sie wydawac - ze nadal je produkuja..? Mam tez przedwojenna 'crossowke - przelajowy', to dzisiaj sie nazywa chyba 'trial' 1 - cyl. 750cc i co ciekawe, to ma 50 / 52 KM - porownywalnie z dzisiejszymi silnikami, pomimo rozrzadu OHV [ a przynajmniej moc podobna...
Witam, w tzw. 'starych motocyklach' [ dla przykladu tylko ] jak 'padaly swiece' - to na ogol ktos je montowal do silnika 'za zimne', np. wyscigowe lub do bardzo wysokiego stopnia sprezania - przez co przy normalnej, uzytkowej jezdzie nie rozgrzewaly sie do temperatury 'pracy / samooczyszczania', czyli nie spalaly osadzajacego sie na nich nagaru / elektrody...
Tak udało sie,rozgryzłem temat i to samo bedzie u ciebie.Jak zainteresowany to odezwij sie na PW.Za duzo wlozylem czasu i eksperymentow zeby to publicznie ogłosic.
Nie, ponieważ i tak będziesz dusić silnik jazdą na obrotach poniżej "rezo".
Silnik pracuje w przedziale 1200-1800 obr/min Turbo ci nie wstanie przy takich obrotach
Nie mam klucza. Już trochę się zorientowałem w sytuacji, ściągnąłem dokumentację. Czy podczas obrotu w lewo, obraca się całą pompkę, czy właśnie trzeba sam "rdzeń" obrócić specjalnym kluczem?
Witam. Mam problem z Audi A4 B5 98 rok skrzynia DMU. Chodzi o to, że skrzynia po rozgrzaniu i 10-15 minutowym postoju ze zgaszonym silnikiem zachowuję się jak po nocy czyli zmienia biegi przy prawie 3tys obrotów to co to może być? Wystarczy że zapalę auto pochodzi 2 minuty i ruszam i jest ok zmienia przy 2 tyś. Do momentu aż zgaszę i postoi 10-15 minut...
Oj, a po co przetwornica ? ( masę wyjściową trzeba podłączyć jeśli to przetwornica izolowana, jeśli nieizolowana to masa we i wy są już połączone). Zasil NE555 z +24V przez szeregową diodę Zenera 12V (tylko nie pomyl jej kierunku - ma być katodą do +24V, anodą do NE). Wskazane wstawić kondensator 100-220 mikroF/16V na zasilaniu NE555 (po tej diodzie...
mam ogromna prosbe czy moze ktos pomoc kupilem audi 80 b3 z silnikiem 2.0 na mechanicznym wtrysku i mam problemy spalanie tego auta jadac spokojnie na trasie tak 110 to 16 litrow gazu a po za tym lekko szarpie jakby mial malo gazu a tankowalem pelna butle to jest lekkie szarpanie ale jak przekrocze 3500 obrotow to nagle dostaje sily ale przez moment...
prosze o usuniecie tej odpwiedzi - cos sie stalo z transferem i kliknalem za duzo razy - wyslij
50 obr/sekunde to 3000 obr/min. Co do silnikow z pralki jak w linku, to bys sie zdziwil ile on moze dac, i nie trzeba go przerabiac. Poza tym bedzie dawal 50-60Hertzow przy duzo mniejszych obrotach, rzedu 300-500obr/min, zalezy ile ma par cewek. I daje prad 3-fazowy.
Egr zaslep i zobacz. Na obrotach tez tak duzo ssie?
gdyby byl zle nastawiony pasek rozrzadu to silnik zupelnie inaczej by chodzil. Nie mialby mocy, i odglos pracy silnika bylby zupelnie inny. Ja obstawiam zjechana kopulke + kable + swiece. Zresetuj tez komputer (klema na 5 min i pozniej nagrzanie silnika na wolnych obrotach do wlaczernia wentylatora) Termostat wymieniaj wtedu jesli silnik nie łapie wlasciwej...
Tak,ale w czasie jazdy sterownik tez przeprowadza diagnozę elektrozaworów i pompy,zresztą kolega nie wspomniał o błędzie czujników obrotów koł.
Już testowałem. Walczę z problemem drżącej wskazówki od obrotomierza. Generalnie zegarem już steruje ale im wyższe obroty tym większe drgania wskazówki. Myślę że w przyszłym tygodniu dokończę.
Michał S - widzialem na youtube filmy gdzie czlowiek testuje różne turbiny kręcąc wkrętarką wirnik. Osiąga obroty duzo większe niż są one mozliwe kiedy śmigła są zamontowane i wieje huragan. Takie 1kW dają wtedy ok 200W. Takie warunki panują u mnie kilka razy w roku przez dzien dwa. Przy obrotach mniejszych czyli takich jakie panują przez 90% roku dawał...
Mam identyczny problem tylko samochod inny, Seat Alhambra TDI 1.9, 1998. Przy zimnym silniku rusza bez problemu. Moge bardzo wolno puszczac sprzeglo i samochod rusza bez szarpania. Po dluzszej jezdzie, okolo 1-2 godzin na autostradzie, kiedy stane w korku, nie moge normaplne ruszyc. Musze dodac duzo gazu, obroty powyzej 2200 / min i wtedy duzo mniej...
regulator obrót deutz wolne obrót deutz silnik deutz obrót
monter elektronik schemat genway amplituner przygasa
czujnik ciśnienia antara ekspres delonghi
Ekspres do kawy Miele – lokalizacja bezpiecznika, modele, serwis, usterka zasilania Mercedes Vario – siła siłownika hamulca pneumatycznego, typy 24/30, ciśnienie 8–10 bar