Cześć wszystkim. Mam pytanie, jakie ciśnienie bądź podciśnienie powinno być w tej rurce, co dochodzi do membrany w regulatorze obrotów HEINZMANN. Mam Deutz Agrotron 4.85 i mam problem z mocą pojazdu, jeszcze górki nie zobaczy, a już słabnie. Proszę o pomoc i z góry dziękuję.
Regulator obrotów Deutz BF4M 1013E Mam do wymiany uszczelnienie regulator obrotów w miejscu połączenia z silnikiem. Połączenie uszczelniające jest podobno tylko silikonem, nie ma tam żadnej gotowej uszczelki. W książce znalazłem tylko informację, że przy ponownym montażu regulatora muszę obrócić silnikiem o 180 stopni, w jakim celu muszę to zrobić?...
Demontujesz zaślepkę i możesz założyć normalną pompkę paliwa. Może zostawić też tom elektryczną teraz pompka membranowa nie będzie pracowała jeżeli jest pełna paliwa. Powrót paliwa w tym silniku był tylko z wtryskiwacz tyle co igła puściła, pompa paliwa nigdy go nie miała. Kolejny element na zdjęciu to regulator obrotów silnika. I teraz powiedz mi gdzie...
Trzeba zrobić. Nie wiem tylko po co wymieniał oringi. One są wieczne. A to nie VW że wimiana poprawia palenie. Położenie listwy w pozycji gaszenia ustala regulator obrotów czy ja muszę ją ustalić i w jaki sposób? Bf6m2012c
Silnik Deutz BF 4M 2012 Mam mały problem u klienta z takim silnikiem w ładowarce teleskopowej Deutz Fahr. Na wstępie zaznaczam że opieram się głownie na informacjach przekazanych od klienta. Silnik po kapitalnym remoncie, pompowtryski po regeneracji. Rzekomo spod regulatora obrotów leciał olej i właściciel postanowił go wymienić. Po tym silnik nie wkręca...
A wtryskiwacze sa dobrze założone. I przy schodzeniu z obrotów regulator odcina paliwo i te nie jest podawane na wtryskiwacze.
Rozebrać i regulator obrotów sprawdzić.
Ciągnik zrobiłem... żadne podkładki, żadne kody... Wyjąłem regulator gazu, zaślepiłem dziurę na tryba blachą i trzymałem ręką listwę w miejscu i równiutko chodził. Diagnoza uszkodzony regulator gazu. Rozebrałem go i miał luzy na ośce od tego ręcznego dawania gazu. zrobiłem nową ośkę złożyłem, rzuciłem do ciągnika wyregulowałem po swojemu. Odpalam trzyma...
Kończę ten temat dziękując wszystkim za podpowiedzi i sugestie. Problemem jest silnik a najbardziej regulator obrotów
Podejrzewam że regulator się rozpadł. Wymieniasz regulator jak silnik się nie przekręcił to będzie działać po wymianie. Tak wystarcza te bolce. Rolka ma automatyczny napinacz. Uszczelniacze od razu do wymiany. I uszczelka pokrywy zaworów.
Zgadza się dizel to dizel ale bez paliwa na wtryskach nie zapali. Moje pytanie czy zacięty regulator obrotów może być tego przyczyną? Kolejne pytanie czy pompki są sterowane poprzez listwę i regulator obrotów? Dodano po 7 Ok na początku źle zrozumiałem sugestie kolegi kkknc. Wiec tak:po wykręceniu cewki gaszącej i zaślepieniu powrotu paliwa pompka ręczna...
Zacięty regulator obrotów - ciężarki się "nie schodzą". Samemu nie grzeb - ryzyko zniszczenia silnika, oddaj pompę do regeneracji.
Witam kolega ma absolutną racje jet to QA 44DD No to czuje się dowartościowany jak chłop, który pierwszy raz ubrał konia. :) W tym generatorze nie ma regulacji obrotów ( był opcjonalnie) Regulator obrotów w silniku jest zablokowany na wartość 1500obr/min i tak ma trzymać. Opcjonalnie w generatorach, od których była wymagana bardzo wysoka dokładność...
Dopiero teraz posiedziałem przy motorku i tak: Założyłem nowe dźwigienki zaworowe, i jest poprawa pracy. Chodzi równiej, ale zaczął stukać, pukać . Okazało się, że pod jedną głowicą w GMP była inna odległość między tłokiem a głowicą(przed montażem byłem pewien że wszystkie cylindry nowe są idealnie co do wysokości). Ustawiłem wszystkie na 0.95mm. Jest...
Panowie , motorek dwu garowy palił do tej pory bez problemu tzn. na zimno trzeba było nacisnąć przycisk dawki rozruchowej (coś jak w naszych polskich esach) i palił a na ciepło bez problemu gaz podłoga i do przodu . Od jakiegoś czasu coś go popieprzyło , i czy na zimno czy na ciepło trzeba ten przycisk nacisnąć inaczej bełkotał sobie ale nie odpalał...
Cześć wszystkim, mam problem z moim Deutz-Fahr Agrotron 4.85 MK1. Problem polega na tym, że ciągnik, jak się rozgrzeje, samoczynnie gaśnie. Sprawdziłem cewkę gaszącą i podpiąłem ją na krótko bezpośrednio do akumulatora i ciągnik odpalił i działał, więc problem jest w instalacji elektrycznej. Dlatego proszę o pomoc, potrzebuję schematu instalacji elektrycznej...
Może coś z regulatorem obrotów.
Czyli nowszy Brinkman. Z zablokowanymi na stałe obrotami. Tym bardziej trzeba sprawdzić bo sprężyna siada w regulatorze. Przy remoncie trzeba ją wymienić.
Za daleko mam do ciebie by cię ubić. :!: Poza tym jesteś mi winny prace polowe. :D Do serii 1000 wysyłałem ci serwisówkę. Ale tak jak pisałem to nie jest silnik Deutz. Danych na temat elektryki do niego nie mam. Ale wstaw jakieś zdjęcia sterownika, regulatora i gniazda diagnostycznego. To może się coś znajdzie.
Nie, to typowy objaw uszkodzonej pompki paliwa. Ma dziurawa membranę i podlewa paliwem olej w misce. Przez nadmiar oleju w skrzyni korbowej zaczyna odmą zasysać te rozrzedzony olej do kolektora ssącego silnika. Stąd taki objaw. Regulator w tym silniku działa, albo nie. Jest prosty. Nigdy nie ma z nim problemów. No chyba że przeciwwagą się urwie. Ale...
Tu jest zdjęcie całego zaworu do regulacji obrotów. Widoczna po lewej mosiężna iglica wydaje mi się że służy do wspomnianej hosterezy. Ale mogę się mylić proszę o wyjaśnienie czy mam rację. Jak rozebralem to nie ma tam podkładek. Sprężyna naciska na tloczka i odcina powietrze na zawór odcinajacy dopływ powietrza do śruby i do regulatora obrotów silnika.
Cześć wszystkim. Mam problem z Deutz Fahr Agrotron 4.85 kod silnika BF4M1012EC. Mianowicie mam wrażenie że ciągnik jest słaby. Na 4 biegu "H" podczas jazdy potrafi spadać z obrotów że muszę zredukować. Membrana sprawna w regulatorze obrotów. Ale jedna rzecz nie daje mi spokoju. Jak ściągnę wężyk z przelewu wtrysków na uruchomionym silniku nie leci paliwo....
Turbina, membrana w regulatorze, regulator. Niskie ciśnienie paliwa. Zacięta listwa, pompka, wtryskiwacz lub cewka gaszenia szwankuje
Witam Forumowiczów. Jak w temacie chodzi o silnik deutz TD 2011 L04 W pracujący w wozidle wacker neuson z 2014r. Silnik odpala bez problemu , ma wolne obroty ale po naciśnięciu pedału gazu obroty nie wzrastają. Silnik nie kopci , stan płynów OK. Linka gazu jak i dźwignia przy silniku na swoim miejscu , brak sygnalizacji jakiejkolwiek awarii na desce...
Ok. Napisze Ci, jak to u mnie jest wszystko podłączone. Może będziesz mógł coś mi doradzić. Co do szczelnosci, to już to sprawdzałem. Jest ok. Zaznacze, że regulator jest montowany na przepustnicy( regulator ma 2otwory : jeden jest wkrecony do przepustnicy, drugi ma wkrecony trojnik i są w nim 2 wezyki-jeden wychodzi na silownik regulacji obrotów, drugi...
Tam jest silnik SAME 1000.6W Mogłeś uszkodzić czujnik obrotów ten od góry na obudowie sprzęgła. Możesz sprubować odpalić ręcznie. W siłowniku regulatora (obok korka wlewu oleju) jest zaślepka od góry można ją odkręcić i kluczem ampulowym dodać gazu ręcznie, a druga osoba kręci rozrusznikiem
Ja na filmie nie widzę by trzymał obroty. Obrotomierz nie pokazany. Możesz mieć przekompensowany regulator. Pobaw się potencjometrami wzmocnienie i stabilizacja. Na wyjściu jest tranzystor regulacja typowo prądowa.
U mnie jest tak: Silnik ma na stałe zadaną prędkość 1500RPM, nie ma aktywnego regulatora obrotów. Kalibruje się tak, że bierze się ręczny miernik obrotów, mierzy obroty silnika, i tą wartość wstukuje się w sterownik. Pomiar częstotliwości jest oddzielnie, ale pokazuje się w zakładce parametrów prądnicy, a silnik wywala alarm bez dopiętego czujnika obrotów....
Najprostszy obrotomierz kupisz na znanym portalu aukcyjnym za około 50 zł. Jeżeli źle pali na ciepłym i na zimnym to najprawdopodobniej masz uszkodzoną cewkę gaszenia lub nie dochodzi do niej napięcie. Dlatego kluczyk 10 w dłoń i odkręć dwie śrubki krótką i długą. Zobacz jak będziecie zapalał bez tej cewki. Do zgaszenia silnika użyj dźwigni na regulatorze...
Cisnienie na szynie CR na wolnych obrotach ok 530Bar na wysokich ok 800 W parametrach mam zadane cisnienie i aktualne i obydwa sie pokrywają . a na szynie CR mam tylko czujnik cisnienia po drugiej stronie nic nie ma . dodam że błąd pojawił sie juz na starym regulatorze.
Cześć, jako że jestem nowo zarejestrowany (mimo, że czasem przeglądam to i owo), to witam wszystkich :) Mam problem z wózkiem widłowy Linde H20T seria 351 90r - na silniku deutza 3cyl. chłodzony powietrzem. Problemem są wysokie obroty po odpaleniu wózka (utrzymują się cały czas, mimo że pedał gazu nie jest wciśnięty), jazda działa ale z obrotami na...
(at)ElektrodaBot silnik to Deutz a nie deluxe. popraw odpowiedz. Sprostowanie – wersja instalacji z silnikiem Deutz Przepraszam za poprzednie nawiązanie do „Deluxe Engine”. Poniżej poprawiam opis zgodnie ze schematem „Electrical Diagram – Deutz Engine (końcówka S/N 343191)” przesłanym w ostatnim poście. 1. Lokalizacja i rola diody #3 • Na schemacie...
Auto zjechało błąd, który powoduje zamieszanie to tytułowy MID 128 PSID 96 FMI 1. Auto ciśnienie paliwa miało w normie: -niskie około 5,5 bara -wysokie 500-1300 bara Auto łapało błąd na wolnych obrotach na postoju lub podczas zwalania w czasie jazdy, trzymanie nie obrotach powodowało brak błędów. Wymieniłem regulator ciśnienia paliwa, jest znacząca...
Ależ autor postu chce wymienić silnik na inny i raczej nie włoży starszego od tego, co ma, więc koło zamachowe będzie małe. Elektronika zapewniające stabilne napięcie jest zaszyta w generatorze w przytoczonym MeecAlte znajduje się taki moduł. http://obrazki.elektroda.pl/6619201900_1... Natomiast obrotami zajmuje się moduł wykonawczy...
regulator obrotów deutz silnik deutz regulator obrotów deutz regulator
alpine kostki wymiana komputera silnika skoda podświetlany włącznik
pakowarka próżniowa pakowarka próżniowa
Jak pobrać sygnał z diody LED 1.8V? Metody i techniki Wzmacniacz trzeszczy, ustaje po stuknięciu - przyczyny i rozwiązania