A co tu objaśniać jak wszystko jest opisane.Sprawdź stan akumulatora a jak będzie taka potrzeba to go wymień i podejrzewam, że będzie po problemie.
W środkowym tunelu, z przodu przed dźwignią zmiany begów, klapkę musisz haczykiem wyciągnąć.
W polifcie nie ma procedury przypisania pilota z palca, tylko urządzenie diagnostyczne
Renault to tylko CLIP.
Jakie masz doświadczenie w elektryce samochodowej tak na wstępie i jakie masz sprzęt diagnostyczny? :)
Trzeba sprawdzić testerem diagnostycznym rzeczywiste ciśnienie doładowania w parametrach bieżących w czasie jazdy samochodem
ktos moze pomoc Tak, skaner diagnostyczny :-)
I zauważyłem na modzie teście taki błąd mi wyswietla. Coś o temperaturze - zrób jakiś test sprzętem diagnostycznym
Znalazłem tylko nr Boscha RFC50LZ2E. czasem zapala mi się na Zegarze dioda auto jakby skrzynia była uszkodzona. Co to może być? Musiał byś podłączyć auto pod urządzenie diagnostyczne.
To są dwie róźne usterki. Kod P0010 wskazuje na problem z kołem faz rozrządu. Może to być koło - a lubią się sypać w tych silnikach - a może to być wszystko inne: czujnik, zawór, przewody. Bez podglądanie silnika nic nie zrobisz. I to, że silnik pracuje równo nic nie zmienia - koło może być np cały czas przesunięte lub w spoczynku i silnik będzie chodził...
Białe tak,czarny to sygnał(+) ,szary masa. Prawdopodobnie dlatego że to sonda za katalizatorem (diagnostyczna)
Jak kontrolka zgaśnie nie widać żadnych błędów zapisanych. Zauważyłam dzisiaj, że zapala się wtedy kiedy jest ciepło i samochód rozgrzany. Jakiś pomysł czym to spowodowane, ciężko podjechać do mechanika " na gorąco" nie wiadomo kiedy zgaśnie. Tu nie chodzi o komunikaty z wyświetlacza ale o błędy zapisane w sterownikach i pozostawiające tam informację...
Szkoda, że Koledzy Serwisanci nie chcą nic napisać o regulacji ciśnień w bloku elektrozaworów (nastawianych na stanowisku diagnostycznym)... Tylko zawory, wymiana, zawory...
od czego zacząć Od udania się do samochodu ze stosownym testerem diagnostycznym, manometrem do pomiaru ciśnienia sprężania, manometrem do pomiaru ciśnienia paliwa, lub udania się do warsztatu w przypadku braku posiadania ww narzędzi diagnostycznych
Odłączyłem akumulator na kilkanaście minut, po czym rozpiąłem i przeczyściłem wtyczki pod siedzeniami. Błąd nadal występuje, zresetować się nie da (błąd natychmiast wraca). Błąd możesz skasować tylko przyrządem diagnostycznym.
Bóg stworzył człowieka , a człowiek urządzenia diagnostyczne dokładnie na taką okazję jak twoja. (mogę podać kilka usterek , które dadzą podane przez ciebie objawy). Suma wymienionych części dzięki tym poradom przekroczy kilkakrotnie wartość diagnozy clipem lub innym sprzętem diagnostycznym.
Jest to silnik k4m. Nie działają dwie środkowe cewki czyli 2 i 3 cylindra, cewki są dobre. Szukałem przerwy w obwodzie do komputera, do przekaźników. Nic nie znalazłem. Ma ktoś z Szanownych Użytkowników Elektrody jakaś receptę na sukces? Aha, nie można się połączyć przyrządem diagnostycznym.
Niestety zero błędów na kompie diagnostycznym... Nic, auto chodzi nierówno, a błędów brak.
a clipa malo mi to mowi Clip to jest oryginalny sprzęt diagnostyczny do renault.
No to jeszcze zasilanie w kostce kalkulatora sprawdź, przejście między gniazdem diagnostycznym a kostką kalkulatora.
nie wiem czy mogę jezdzic z tym bo zanim wymienię to trochę minie a potrzebuje samochód Jedź na stację diagnostyczną to powiedzą.
http://obrazki.elektroda.net/91_11755489... Według tego jest kilka rodzai kluczyków z różnymi oznaczeniami (bez opisu, z 5, 7 i 8 cyfrowym kodem) i tylko te z 8 cyfrowym kodem da się zaprogramować za pomocą centralnego zamka, do reszty wymagany jest odpowiedni sprzęt diagnostyczny. Pozdrawiam
Czy ktoś już podejrzewa co może być ? :/
Nawet jeśli ktoś podejmie się naprawy/wymiany baterii (da się tylko trzeba zakupić bateryjkę CR2450), to i tak nie wiem, czy taniej weźmie. To bardzo skomplikowana operacja, ponieważ ona jest zalana w plastiku, po drugie, niemal zawsze urywa się jeden z pinów i naprawić go później, to męczarnia - ale się da. Co do przyuczania, to trzeba również mieć...
A jak wygląda korektor siły hamowania? Byłeś tym autem na stacji diagnostycznej na rolkach?
Ktoś wczesniej robił z wpieciem sie jakieś kombinacje , wewnątrz na liniach diagnostycznych , na wyjściu z ECU, są diody impulsowe zabezpieczajace , ich uszkodzenie skutkuje takimi objawami. Ale ,żeby K i L , to musiał być "szpec".
Jeżeli kontrolka gasnie w trakcie dodawania lub odejmowania gazu może być problem z potencjometrem pedału gazu. Miałem podobny problem w Renault KANGO 1.5 dci z 2005r. Dobry program diagnostyczny powinien pokazać gdzie jest problem
Podpiąć stosowny sprzęt diagnostyczny i sprawdzić co go boli
Proszę o schemat instalacji do RENAULT Megane Scenic 2000 benzyna. Instalacja klimatyzacji, szczególnie rezystora dmuchawy. Mam błąd: DF 010 Mixing motor circuit. Nie chodzi wentylator, po manualnym włączeniu przez tester diagnostyczny nadmuch chodzi.
narzędziem jest elm 327 i aplikacja carscaner i pyclip Tu zdaje się leży pies pogrzebany, po podłączeniu pod prawdziwy sprzęt diagnostyczny zapewne pokażą się błędy
Falują obroty Renault Megane 1 1.4 16v 1999rok Witam proszę o pomoc w sprawie falujących obrotów w tym pojedzie rano po całej nocy 2000tys obrotów spadają dopiero po 10 minutach a jak się wyjedzie to zaczynają faowac w granicach od 1000 do 2500 Rzeczy wykienione: Silniczek krokowy Świece Cewki Termostat Czujnik temperatury Czujnik ciśnienia w kolektorze...
W Renault Megane III klapka od złącza diagnostycznego jest pod radiem. Klapka jest na klipy (zatrzaski). Jak to wyciagnać? Mogę co najwyżej tam palca włożyć, ale jest bardzo ciasno. Czy mam ciągnać z całej siły ? Tak żeby nie ułamać czego. Pozdrawiam
Ogólne błędy wszystkich marek w systemie EOBD to nie DTC, tylko pxxxx. Poza tym jeśli diagnozowałeś system Clipem, to jest w nim procedura diagnostyczna na podstawie numeru usterki i prowadzi za rączkę po całej linii diagnozy.
a to ze jest w tym aucie przynajmniej 5 typów silnika a nie wiem z opisu który jest w twoim aucie?? a jak mozesz to sprawdz czy za zlonczem diagnostycznym sa dwa przeplecione przewody??
Trzeba podłączyć stosowny sprzęt diagnostyczny i przepytać sterownik co go boli
Czy przez złącze diagnostyczne czy w inny sposób?
No wajchy specjalnej to do tego nie ma. Musisz mieć Clipa (urządzenie diagnostyczne Renault) i tam w opcjach blokady rozruchu zmieniasz.
Komputer nie pokazał błędów. Jaki komputer? Interfejs diagnostyczny Renault CAN CLIP? jeśli tak, to niemożliwe że nie pokazał żadnego błędu. Chyba że posługiwał się nim ignorant. Jeśli nie, to jedź do mechanika który posiada taki interfejs diagnostyczny, bo inaczej to szukanie igły... Pozdrawiam.
Niestety, jestem amatorem i moja wiedza o interface diagnostycznych jest wybiórcza. W przypadku Renault ogranicza się do CLIP'a.
Trzeba podjechać do kogoś, kto ma stosowny sprzęt diagnostyczny (np. clipa) i przeprowadzić diagnozę systemu srs
mozesz sprawdzic dzialanie sondy, masy, oraz czujniki silnika. ale najlepiej by bylo podpiąć urzadzenie diagnostyczne które naprowadzi na powód niesprawności
Ale kolego ten kluczyk nie jest na podczerwień tylko na fale radiowe więc wygenerowanie kodu nic tu nie pomoże. Na zdjęciu widać że jest tam zamontowany transponder. W tym aucie nie jest potrzebne otwarcie auta z pilota, aby uruchomić silnik. Jeśli w twoim aucie po włączeniu zapłonu szybko mruga dioda w liczniku od immo to niestety należy podłączyć...
Witam, mam problem , a mianowicie w sowim aucie Renualt Megane II 1.9 dci, przez przypadek testerem diagnostycznym( CDIF ) skasowałem wartości. Przez to w aucie zaczął świecić się Serwis, czy wie ktoś jak przywrócić te wartości !? , Z góry dziękuje za pomoc
Problem jest tego typu ze podlączane byly dwa testery i żadnym z nich nie udało sie uzyskac jakichkolwiek informacji z komputera. Podłączane testery to Mega macs55 i Sonda CAN Renault Po sprawdzeniu gniazda diagnostycznego miernikiem tylko na zasilaniu byl sygnał natomiast reszta "niema"
Umiesz czytać, co mogą blokować zegary, skoro nie są w linii diagnostycznej? Nie do wymiany tylko zasilanie do sprawdzenia
Najprawdopodobniej masz problem z czujnikiem temperatury, a raczej z jego wiązką, należy dokładnie prześwietlić przewody pod obciążeniem żarówką, posprawdzać piny, nade wszystko jednak podłączyć komputer diagnostyczny i nie szukać błędów a patrzeć w parametry.
Witam wszystkich, Czy ktoś z forumowiczów orientuje się może czy programem diagnostycznym Delphi można rozkodować radio? Albo chociaż odczytać bieżący kod radia?
Poszukuję interface i soft do diagnostyki Renault Megane 1,6 96r. Złącze diagnostyczne zdaje sie miesci sie w skrzynce bezpieczników pod kierownica.
Kolego wracając do poprzedniego Twego tematu, mówiąc zapnij clipa, miałem na myśli to abyś podłączył komputer diagnostyczny renault który nazywa się clip, bądź też NXR- to taka "starsza wersja" clipa.
Cześć, Poszukuję do testu wsad do pamięci 95640 dla sensora Autoliv 610627800 _ 8200962388, który siedzi w Renault Megane II '08. Problem: - Błędy: "DF034 Kalkulator zablokowany" , stały błąd - Wartościach bieżących: "ET073 Kalkulator zablokowany przez urządzenie diagnostyczne - TAK" i "ET076 Kalkulator do wymiany - TAK" Nie mogę Clipem wyłączyć ET073...
Trzeba wykasować przyrządem diagnostycznym informację o uderzeniu w sterowniku silnika. Crasha nie trzeba usuwać. Informacja ta "toczy się " po Canie w momencie strzału. :D
Prawdopodobnie masz coś ze świecami w Lagunie np.jest tak naciskasz na przycisk i nic się nie dzieje dopiero (trwa to 15-30 sek.) jak układ uzna że świece są nagrzane odpala silnik.Przy normalnej temperaturze tego się nie zauważa naciskasz na przycisk i auto od razu odpala,reasumując jeśli świece są odpowiednio nie nagrzane silnik nawet nie drgnie bo...
To co nie jet w porządku - ścieżka diagnostyczna pokaże, inaczej całe zawieszenie wymienisz i dalej będzie tłuc.
Wbrew pozorom może i przy wtryskiwaczach. W tych silnikach jak i w poprzednich lejący wtryskiwacz zmywał film olejowy z cylindra co powodowało przycieranie się tłoków. Najwięcej tego na którego się lało paliwo a i pozostałe obrywały bo się olej rozrzedza. Ale o wszystkim trzeba mieć wiedzę jakieś pojęcia i trzeba przyjąć jakąś ścieżkę diagnostyczną...
sprawdz sprzetem diagnostycznym ale na 99%wysypalo sie immo ale emulator jest bardzo prosty do zrobienia a jeszcze prostszy do montazu
Potrzebny tester diagnostyczny, który obsługuje ten sterownik poduszek i nim skasujesz błąd, jeśli usterka została usunięta.
Witam. Producent mówi: (cyt.) Do tej operacji należy użyć narzędzia diagnostycznego, XR25 Można zaprogramować maksymalnie 2 piloty.
Witam. Spróbuj podmienić przepływomierz to morze być przyczyna,jedz do kogoś co ma jakiś dobry sprzęt diagnostyczny niech podłączy pod komputer i sprawdzi parametry pracy silnika wszystkie na początek
diagnostyczny. widze że nie posiadasz, podjedz do mechanika który ma bez tego mozesz pół auta wymienić a usterki nie zlikwidujesz.
Proponował bym udać się do stacji diagnostycznej tam na tgz. "tarpakach" pokazać powiano co ci stuka
w jaki sposób podłączyć kompa?? Gdzie wogóle szukać kostki?? Domyślam się, że wiesz iż chodzi o komputer diagnostyczny.... kostka powinna być chyba po lewej stronie od kierownicy...przy bezpiecznikach
Gdzie znależć program do diagnostyki tego silnika,schemat złącza/ lub kupić kabel/,i sposób sprawdzenia .Z gry dziękuję za pomoc
Żadne reno które robiłem nie miało sterowanie szyb z UCH Pierwsze z brzegu i chyba najbardziej pospolite- Megane II każda szyba ze swoim sterownikiem a wszystkie nadzorowane przez UCH i możliwość aktywacji urządzeniem diagnostycznym
A jaki masz sprzęt diagnostyczny? Jak się zachowuje kontrolka immobilisera, miga szybko, miga wolno, świeci się stale? I błąd zapisany jest z jakim statusem, C0, C1?
Podjedź na jakąkolwiek stacje diagnostyczną. Tam panowie przebadają samochód na szarpakach i powiedzą co ma luzy. U mnie to kosztuje 25zł.
Cześć, Ile masz auto? Robiłeś regulację luzów zaworowych? Robiłeś diagnostykę jakimś lepszym interfejsem diagnostycznym? Warto też zrobić logowanie podczas pracy(jazdy). Będziesz widział np. wykesy z pracy wtryskiwaczy itp.
PROSZĘ MODERATORÓW O NIE USUWANIE TEMATU!! Jak pisałem NIGDZIE NA FORUM NIE ZNALAZŁEM MOJEGO PROBLEMU! Witam Proszę o poradę związaną z moim autem Renault Megane Coupe 1.4 16V rok 1999r. Szukałem na forum lecz nigdzie nie zanalazłem mojego przypadku.. Nie posiadam karty Emergency Key Card wiec nie znam pinu awaryjnego... gdy otworzyłęm pilota szok.......
Na pewno nic nie zrobisz za pomocą ddt4all. Czeka cię wizyta w ASO lub u dobrego fachowca ze sprzętem . Ale nie musisz się martwić bo nie jesteś pierwszym i tym bardziej nie ostatnim który jednym kliknięciem w ddt4all pozamiatał temat . Dlatego używanie wielu programów diagnostycznych bez odpowiedniej wiedzy niesie za sobą właśnie takie ryzyko . Zato...
Potrzebuje pomocy moze ktos sie z tym spotkał co to oznacza: P0300-"Wykryte przypadkowe/wielokrotne wypadanie zapłonów w cylindrach" P0303-"Cylinder 3 - wykryte wypadanie zapłonów" szarpanie i nierówna praca silnika na wolnych obrotach badając testerem diagnostycznym wykrywa Skok jałowy 3 cylindra - "zbyt mała wydolność katalizatora"Prosze o pomoc!!...
On chyba nie ma takiego programu żeby to sprawdzić. A gdzie mogę zdobyć taki program? A choćby tu. https://www.olx.pl/oferty/q-clip-renault... https://allegro.pl/kategoria/diagnostyka...
Spróbuj włączyć tryb diagnostyczny licznika i go zresetować. Przytrzymaj przycisk od komputera i naraz włącz zapłon - jeśli jest to megan I, jesli jest to megan II to przytrzymaj przycisk od komputera i włącz silnik. Licznik powinien zapalić wszystkie kontrolki i wskaźnik komputera. Liczniki wskazówkowe powinny się kręcić we wszystkie strony. Nie martw...
Dzięki Tomek bo ja podłączałem przez złącze diagnostyczne a nie z tyłu licznika i nie mogłem się skomunikować Pozdrawiam
Wiem na 100%, że ten sterownik powinien ruszyć bez emulatora. Jest to wersja bez CAN. Auto nie ma problemu z niczym innym, bo do dnia usunięcia immo, czyli dzisiaj, chodziło normalnie. Zdecydowałem się na usunięcie, bo ostatnio kilka razy zablokowało się samoczynnie i trzeba było robić nową konfigurację. Po zrobieniu konfiguracji czasem wszystko było...
jeżeli nie to radzę podpiąć pod komputer diagnostyczny by zobaczyć co powiedzą immo lub zegary. powodzenia. Przestań pitolić, ok? Rozjechało się immo, czasem tak bywa, szukaj speca.
Tam silnik wycieraczek jest sterowany przez (zdaje się) moduł UCH. Tak więc można komputerem odczytać jaki jest stan położenia przełącznika i moduł odpowiednio uruchomi silnik. Wszystko do zczytania po złączu diagnostycznym. Tak w ogóle to nie rozumiem twojego postu. Mechanik ci się kazał zorientować, bo sam nie wie? Ty nie ufasz mechanikowi? Wyłącznik...
Spróbuj włączyć tryb diagnostyczny licznika i go zresetować. Przytrzymaj przycisk od komputera i naraz włącz zapłon - jeśli jest to megan I, jesli jest to megan II to przytrzymaj przycisk od komputera i włącz silnik. Licznik powinien zapalić wszystkie kontrolki i wskaźnik komputera. Liczniki wskazówkowe powinny się kręcić we wszystkie strony. Nie martw...
Witam, Czy za pomocą interfejsu diagnostycznego Renault Scan firmy Ascomp i oprogramowania DDT2000 jest możliwe połączenie się z komputerem auta: Renault Megane Scenic 1999r. model JA04 1,6 16V silnik K4M700? Przyznam, że próbowałem, ale nie mogę się połączyć. Może coś źle robię? Czekam na porady. Pozdrawiam.
Najpierw to się schyl, odkręć koło, sprawdź sprężyny - czy nie są uszkodzone, bądź za bardzo wybite, potem sprawdź gniazda - czy nie uszkodzone, bądź za bardzo skorodowane, następnie sprawdź gumowe odboje - czy są a amortyzator zostaw w spokoju - na stacji diagnostycznej Ci sprawdzą. Moja dobra rada to pojedź lepiej do mechanika !
Bieda z nędzą raczej drogę przewodu do gniazda diagnostycznego lini K, jestem w trakcie sprawdzania wiązki pod względem zwarć przetarć itp. aby przywrócic komunikacje z komputerem
Czy w Reanault Megane Scenic 99 1.6 16V mozna odczytac bledy z komputera samochodu ,nie podlaczajac sie pod diagnostyczny .Tak jak mozna w Astrze A .Prosze o porade .Pzdr.
Witam. Czyli tym http://allegro.pl/interfejs-diagnostyczn... + DDT2000 powinienem ogarnąć Clio 2, rok '03, 1,5dCi jeżeli nie mam sieci CAN? Bez najmniejszych problemów ogarniesz. To typowy silnik 1.5 dCI, którego montowano w różnych renówkach. Nie mam czasu ostatnio ale przetłumaczyłem częściowo plik DDT2000data...
Witam. Problem dotyczy renault megane scenic 1,6 benzyna/LPG 1997 r. Od pewnego czasu po włączeniu zapłonu zapalaja się kontrolki i gasna po ok. 3 sek. Jednak jedna z nich w trakcie jazdy zapala się ponownie (przedostatnia, lub druga od prawej) - lampka diagnostyczna elektronicznego systemu sterowania. Wyczytałem, że oznacza to niesprawność elektronicznego...
witam mam Megane z 2001r 1.9 dci niedawno podczas jazdy przestal działać mi obrotomierz i niewiem gdzie tkwi problem podłaczałem komputer diagnostyczny i co dziwne normalnie pokazuje obroty silnika no wiec zmieniłem licznik bo myslałem ze moze licznik siadł ale nie nadal to samo pomozcie bo mnie do szału to doprowadzi
Podjedź na stację diagnostyczną, diagnosta niech zmierzy wahania sił hamowania, ale osobno dla każdego koła, i dowiesz się z którym kołem jest problem. wtedy można zamienić stronami tarcze lub bębny.
Na oko widzę że iskra jest za słaba a świecę wkładam wprost na kabel z cewki. Teraz nawet już nie przelatuje przez kopułkę. Efekt jakby ciągle był zalewany. Zamówiłem czujnik położenia wału oryginał. Analizując sprawę to wychodzi na uszkodzoną cewkę lub komputer. Muszę znaleźć sposób jakim impulsem wyzwalać iskrę z cewki na warsztacie. Mam interfejs...
Witam, Podczas jazy na trasie, po kilkunastu kilometrach, zapala się lampka diagnostyczna elektronicznego systemu sterowania. Po wyłączeniu silnika problem znika, ale ponownie po kilkunastu kilometrach pojawia się na nowo. Mam Renault Megane Classic 1998 1,6. Jeżdżąc po mieście problem w ogóle nie występuję. Proszę o pomoc i z góry dziękuję. Pozdrawiam.
Bardzo proszę jak możecie to napiszcie gdzie znajduje się gniazdo diagnostyczne w reni 97 1,4 eco. Ewentualnie jakieś fotki. Dziękuje wszystkim za pomoc oraz życzę zdrowych i wesołych świąt pozdrawiam gucio80
Witam czy ktoś pomoże w uzyskaniu kodu do kluczyka reno megan 1 cabrio 98r 2 litry benzyna pomocy (at)ElektrodaBot Wstępna ocena dostępnych informacji Z przedstawionych odpowiedzi (zarówno online, jak i offline) wynika, że w przypadku Renault Megane I Cabrio z 1998 r. (2.0 benzyna) istnieje kilka metod i narzędzi pozwalających na uzyskanie kodu kluczyka...
Używam COBAN TK306A. Jednak z odczytem poziomu paliwa jest różnie. Potrafi odczytać z Fiata Ducato, Opla Vectry, VW CC, A6 C7, Renault Megane. Natomiast w A4 B6 widzi pozostałe parametry jak stan wciśnięcia przepustnicy, temperatura płynu chłodzącego, obroty silnika, obciążenie, poziom ładowania akumulatora w woltach, część kodów DTC, ale już poziomu...
wgranie pilotów odbywa sie przez podłączenie urządzenia diagnostycznego jaki rok jest tego auta zeby piloty zaczęły działać bedziesz musiał sie udac sie do serwisu lub kogos kto ma komputer
Witam Kolegów i Koleżanki Mam takie problemy! 1. Pali mis ię ciągle Pile carte a changer - sprawdzałem baterie w obu pilotach (były wymieniane i są full) 2. Raz na wyświetlaczu od komputera nic nie widać a raz wszystko widać. Wchodziłem w tryb diagnostyczny licznika ale przy włączonym teście też się nic nie pojawia pomimo że jest podświetlony. Gdy działa...
Wszystkim steps raczej kojarzy się z silniczkiem krokowym. To co wyświetla Launch jest moim zdaniem, mało istotnym błędem w oprogramowaniu testera dotyczącym nazwy parametru. Stkest Pickavant z kością Renault_v3 wyświetla ten sam zakres jednostek nazywając je stopniam. Rozważania teoretyczne nijak nie przybliżają mnie do ustalenia, czy tych 41 jednostek...
Witam, Mam problem, wyrzuca mi na deskę czerowny komunikat: MOZLIWA AWARIA SILNIKA po z czytaniu błędów urządzeniem diagnostycznym DELPHI pojawiają się 3 oznaczenia błędów, ale nie mogę ich odszyfrować. Bardzo proszę o pomoc: Kody Poniżej: 04719520 1525F328 16506429 Pozdrawiam.
Spróbuj włączyć tryb diagnostyczny licznika i go zresetować. Przytrzymaj przycisk od komputera i naraz włącz zapłon - jeśli jest to megan I, jesli jest to megan II to przytrzymaj przycisk od komputera i włącz silnik. Licznik powinien zapalić wszystkie kontrolki i wskaźnik komputera. Liczniki wskazówkowe powinny się kręcić we wszystkie strony. Nie martw...
Spróbuj włączyć tryb diagnostyczny licznika i go zresetować. Przytrzymaj przycisk od komputera i naraz włącz zapłon - jeśli jest to megan I, jesli jest to megan II to przytrzymaj przycisk od komputera i włącz silnik. Licznik powinien zapalić wszystkie kontrolki i wskaźnik komputera. Liczniki wskazówkowe powinny się kręcić we wszystkie strony. Nie martw...
Dziękuję za odpowiedź. Proszę powiedź mi jeszcze taką sprawę, ponieważ nie pisze w opisie czy przy pomocy tego urządzenia jest możliwość „cofania" tylnych tłoczków hamulcowych w nowszych samochodach typu passat b6 czy nowe reno megane? Pytam, ponieważ nic o tym nie jest wspomniane.. W passat b6 jest na pewno, a w renault to nie wiem, jutro sprawdzę...
Spróbuj włączyć tryb diagnostyczny licznika i go zresetować. Przytrzymaj przycisk od komputera i naraz włącz zapłon - jeśli jest to megan I, jesli jest to megan II to przytrzymaj przycisk od komputera i włącz silnik. Licznik powinien zapalić wszystkie kontrolki i wskaźnik komputera. Liczniki wskazówkowe powinny się kręcić we wszystkie strony. Nie martw...
Przeszukane - nie ma .Na schemacie także licznik nie ma odejścia na impulsator - czyli się zgadza.Dodatkowo przy odczytach diagnostycznych z ABS jest "wartość podana do licznika" Która zachowuje się jak powyżej opisana. Dodano po 1 Nie sądzę , aby drugi sterownik ABS,był identycznie uszkodzony.
nadajnik sprawdzalem i jest suchy, co do pilota to dioda nadawcza ok, niestety nie moge sprawdzic czy nadaje poniewarz nie mam urzadzenia do sprawdzenia. to jest mozliwosc wysterowania jakos immo przy pomocy tego kodu bez urzadzenia diagnostycznego,zeby chodzias uruchomic silnik. auto przyjechalo na cholu i glupio zeby wracalo odemnie tez na cholu:|
Jeśli chodzi o świecenie poduszek to w renówkach w 90% przypadków są to kostki pod siedzeniem. A metodologia działania jest zazwyczaj taka sama jak dla peugeota jak i renault . Wycinamy kostki pod fotelami i lutujemy na sztywno. Jeśli chodzi o błąd to renówkach można błąd skasować bez kompa wchodząc w tryb diagnostyczny. Ja w Megane I i II oraz Lagunie...
diagnostyczny megane renault diagnostyczny diagnostyczny renault
muzyk pendrive kierownica toyota yaris serwer minecraft
korektor graficzny podłączenia restart reset
Kosiarka Murray 425014x92b - brak iskry po dymie z cewki Podłączenie SPK Lux do kotła Defro Gamma 20kW