Podglądałeś odczyt obrotów silnika podczas diagnozy?
Opanowanie, klima była rzekomo szczelna i nabita - rzekomo, dziura w chłodnicy. Sam weryfikowałeś czy warsztat? Miałem podobnie, ale warsztat poddał się z diagnozą.
Immo off tyle można zaproponować na odległość,bez diagnozy.
Teraz już nawet nie odpala. Więc czekamy do wtorku na diagnozę.
A zauważyłeś jak masz sytuacje że podczas jazdy gaśnie . Czy obrotomierz szybko czy powoli opada. To jest mus do dalszej wróżkowej diagnozy.
W ostatnim czasie stałem się posiadaczem pięknego Renault Trafic L2H1. Jak wiadomo autko to (wraz z braćmi Oplem Vivaro i Nissanem Primastar) posiada przykrą dolegliwość w postaci szybko padającego sterowania szybą pasażera. Ponieważ w internecie jest mnóstwo wątków opisujących ten problem, a żadnego konstruktywnie go rozwiązującego - postanowiłem podjąć...
Jest w BCM. Wcześniej lepiej sprawdź przewody w gumowej przelotce. Do tego może być też uszkodzony przełącznik. Potrzebna jest diagnoza .
W clipie masz całą procedurę diagnozy
Zastanawiam się co może być przyczyna . Wszystko ,rozumiesz znaczenie słowa diagnoza?
Ogólne błędy wszystkich marek w systemie EOBD to nie DTC, tylko pxxxx. Poza tym jeśli diagnozowałeś system Clipem, to jest w nim procedura diagnostyczna na podstawie numeru usterki i prowadzi za rączkę po całej linii diagnozy.
Dzięki za zainteresowanie. Wczoraj auto wróciło z trasy, więc od jutra zaczyna się walka z dalszą diagnozą.
Przewód nr 1 czujnika wałka rozrządu idzie oczywiście do sterownika silnika (120) do wtyczki szarej,wyprowadzenie B3. Natomiast element zaznaczony żółtą strzałką to wspólne połączenie (w tym przypadku 10-ciu i jest to masa) przewodów. W Renaultach wygląda to tak , że są to zaostrzone przewody i połączenie jest zalane cyną.
BULBA to spalona żarówka, niestety musi się udać na zewnątrz i posprawdzać światełka, Stopu sam nie sprawdzi bo nie zdąży dobiec. 202 zależy z jaką ikoną , jeśli ABS to pierwsza sprawa bezpieczniki następnie diagnoza komputerem.
Witam! Jak w temacie. Dmucha zimnym przy ustawieniu LO i 16 C. Po ustawieniu na 16,5 C dmucha ogniem piekielnym. W momencie ustawiania z 16,5 na 16 silniczki sterujące pracą mieszalników jadą od zderzaka do zderzaka. Jeśli do tej pory nie znalazłeś problemu ... podobny problem miałem w Koleosie. Okazało się, że mechanik podczas składania samochodu...
Jeszcze było mu kanapki zrobić i cherbatę Jedź do jakiegoś normalnego warsztatu na diagnozę
To wszystko zależy. Bo może być czujnik na skrzyni jak i czytać z abs. Do tego nie wiadomo czy sygnał dociera zły , uszkodzony licznik elektronicznie. czy np silniczek w nim. Potrzebna diagnoza.
(at)januszkutno Jestem ciekawy kto w skrzyni DP0 potrafił wymienić olej metodą dynamiczną i co ważniejsze jak to zrobił??? NIE MA TAKIEJ MOŻLIWOŚCI!!!!! Co do problemu. Skoro ciśnienie skrzyni jest o połowę niższe niż żądane to albo jest uwalone coś w skrzyni ( pompa oleju, pęknięty jakiś pierścień i ciśnienie ucieka, itp... ) lub coś ze sterownikiem....
I co jest jakieś napięcie?
Najpierw to porządnie zdiagnozuj zanim wydasz kasę i zacznie się marudzenie, że diagnoza nietrafiona.
Tester się łączy , jest diagnoza ?
Komputer nie pokazuje żadnych błędów, ale z wydechu słychać, jakby zapłon wypadał cały czas. Świece nowe, cewki chyba sprawne, bo po wypięciu wtyczki pokazują się błędy. Są jeszcze parametry . A do tego nie wiadomo czy jest wypadanie zapłonów czy np niskie ciśnienie paliwa.Taka to diagnoza .
A co nie działa? UCH wbrew pozorom często się nie psuje - o ile sam go ktoś nie zepsuje przy diagnozie
Witam , silnik po kilku dniowym postoju ciężko odpala , dodam że w wężyku paliwowym widać pęcherzyki powietrza. od czego zacząć diagnozę?
Przeniosłem z"Inne diagnoza"
CAN jest na pewno(diagnoza modułu drzwi, moduł na silniku szyby)
Właściwa wersja Clipa, i postępowanie wg. instrukcji (drzewko diagnozy)
Ciekawa diagnoza
najprawdopodobniej czujnik ciśnienia paliwa padł Super diagnoza.
Wymienisz na chybił trafił bez diagnozy?
synchronizator rozrządu? Ciekawa teza gdzie to wyczytałeś? Odpowiedź masz wyżej najpierw porządna diagnostyka dopiero diagnoza.
Np nieszczelność dolotu,ECU nie widzi położenia spoczynkowego przepustnicy,silnik krokowy itd.Potrzebna diagnoza.
Może to oznaczać brak komunikacji z jakimś modułem, ciężko będzie stwierdzić bez konkretnej diagnozy komputerem .
Mam pomysł. Oddaj auto do warsztatu. Kto wymienia pompę i jakieś czujniki bez diagnozy?
Nie wierzę w ani jedno słowo - chyba że to "warsztaty" na poziomie kowala Warsztaty typu "mirrex stodoła service " istnieją i jest ich większość. NIe wiem dlaczego kolega sie dziwi? 😂 A to czy autor był w takim warsztacie czy sam wymieniał to nie wiadomo. Jak zwykle mamy do czynienia z tym samym . ZERO DIAGNOZY.
Czyli bez podłączenia kompa się nie obejdzie? Nie podłaczenia a rzeczowej diagnozy.
Czy ta sprężarka dawała jakieś objawy? Np. Hałas. Czy po prostu brak chłodzenia? I jaki mniej więcej koszt takiej diagnozy?
Jeśli nie wiesz jak działa turbina w benzynie to co zrobić? Jak chcesz postawić dobrą diagnozę?
df025 Injection - Pre-post jednostka grzewcza połączenia diagnoza
wyjąć skrzynię w celu samej diagnozy?
Każda linijka z numerem obwodu zaczyna się ikonką z liczbą,kliknij w tą ikonkę to wyświetli się opis danego obwodu,np.,,napinacz pasa biodrowego kierowcy,, Sprawa druga- dostałeś już odpowiedź na dręczące Cię pytanie, skasuj błąd bo pewnie widnieje jako zapamiętany/nieaktywny,po skasowaniu zròb diagnozę jeszcze raz.
Klient sam sobie postawił diagnozę.
NXR i diagnoza
Jeśli tak to diagnoza komputerem niech zostanie wykonana. Nie podpięcie ale diagnoza.
Kolejne gratulacje lukaszors85. Fajna diagnoza.
W kole pasowym pewnie znajduje się sprzęgło elektromagnetyczne, które po podaniu na nie napięcia dopiero sprzęga koło ze sprężarką.
Spróbuj z DDT4ALL
Zapewne tak trzeba wpaść i sczytać kody na diagnozie.
Byłem u mechanika i na komputerze ale diagnozy brak Pytanie z innej beczki - ile wziął pieniędzy mechanik z komputerem za brak diagnozy? :?:
Oj pewno rygiel padł :D ale przede wszystkim diagnoza
Ten < wieniec> na przgubie nie wymieniałeś w ciemno tylko na pewno po diagnozie.
Witam, koledzy błąd jak w temacie P0315, brak wyuczonych wartości. Silnik po remoncie wszystko wykonane prawidłowo i auto jeździ ok ale ciągle świeci check. Niestety do diagnozy Renault/Dacia posiadam tylko stary X431 bądź RenOLink. W X431 nie widzę żadnej opcji adaptacji natomiast w RenOLink znalazłem zakładkę TLZ-TRZ i domniemam że tam gdzieś trzeba...
Mam ten sam problem czy może ktoś pomóc może autor znalazł właściwą diagnozę??
Co do pierwszej opcji to odłącz sterownik ebs i powinno ustać ograniczenie, ale dalsza diagnoza kompem. Drugą opcję masz wyżej
Myślałem o tym ale nie mam innej w zasięgu :( Edit: Sonda naprawiona. Usterką była pęknięta ścieżka łącząca SJA1000T pin AD7 z pamięcią RAM ( pewnie jedna z przelotek przez warstwy płyty ). Po połączeniu kabelkiem odpowiednich pinów sonda zaczęła poprawnie pracować i teraz mogę się cieszyć sprawną sondą CAN CLIP. :spoko: PS.dla wszystkich czytających:...
Najtaniej będzie podjechać i zregenerować pompę . Szkoda czasu i pieniędzy na diagnozy
Mimo wszystko jeśli trafiłeś do dobrego fachowca to musisz się raczej "poddać" jego diagnozie
dokładnie jak piszesz, błąd pojawia się tam gdzie nowy czujnik, nie wiem po co robić diagnozę Clipem ?
Czyli są urządzenia które doprecyzowałyby informacje o który cylinder chodzi? To powinno pomóc w diagnozie...
Ewidentny brak mocy. Jako że mamy do czynienia z Kobietą to proponowałbym udać się do zaufanego mechanika żeby postawił konkretną diagnozę.
Sprawdź bezpieczniki.A gdzie diagnoza UCH ?
Podpięcie pod Clipa było za drogie ? Na ile popłynąłeś oszczędzając na rzetelnej diagnozie ?
Już jestem po kompresja na wszystkich Cilindrach wyszła ok ok 14 na jednym 13.5. a poprzedni mechanik już by mi głowice do regeneracji dawał i rozrząd robił. Bo twierdził że kompresja słaba na jednym cylindrze przebieg 168 tys. To jest Polska trzeba każdego mechanika sprawdzać żeby Nas nie oszukał jak nie ma się zaufanego fachowca. Poprzedni samochód...
Niech grzebie. Auto zepsute, więc nie zepsuje zepsutego. Ten silnik ma takie same wady jak poprzednik. Diagnoza standardowa ścieżką.
Jak masz EGR sterowany elektronicznie spróbuj go odłączyć.Jakie błędy na diagnozie??
Norbi78, po co zgadywać, podłącz jakiś diagnoskop ,rozwieje wątpliwości , a w każdym razie ułatwi diagnozę.
Parametry z CDIF2 . Dodano po 1 W poniedziałek zrobię jeszcze raz diagnozę .
A masz płyn hamulcowy w zbiorniczku? Mialem podobnie w scenicu a przyczyna tkwila w cieknącym przewodzie sprzęgła.
A rozpoznaje auto? vin i tak dalej automatycznie bo może ktoś skopał sensor poduszek i jest problem z diagnoza
Co do świateł to sprawdź upc i bezpieczniki a wspomaganie bezpieczniki i diagnoza testerem.
Teraz jak wracałem z pracy to znowu za pierwszym razem w ogolę nie zareagował na przekręcenie, ale przetrzymałem go w tej pozycji i zauważyłem, że dioda immo miga 2x szybciej niż jakby kluczyka w ogole nie było, za drugim razem już kręcił (dioda wtedy świeci się jednostajnie). Może to coś pomoże w diagnozie?
Jestem ciekaw jak wyglądał chip jeśli uzywasz kabla za 20zł... Wróć do orgniału to być może wróci diagnoza.
Załącza kontrolkę grzania świec po zapłonie, możesz go zapalić czy nie bo poza brakiem diagnozy nic nie piszesz?
Jeśli byś sam się postarał to sam byś to wymienił, niema tam żadnej filozofii. Problem jest z dopasowaniem odpowiednio mocnego klucza do odkręcania nakrętki półosi, potem sworzeń i wahacz w dół wyciągasz z piasty ściągasz osłonę i wewnątrz przeguby rozchylasz zabezpieczenie. musisz kupić jeszcze osłonę i smar.
Po podpięciu pod komputer wyskoczyła sonda, wymieniliśmy i nic to nie dało. Przeczyszczone zostały też kostki bo jak wiadomo w lagunie często to wystarcza, Jasne że to nic nie dało bo w większości przypadków nic nie daje. T o samo jak i czyszczenie kostek. A wiesz dlaczego? Bo nie było żadnej diagnozy.
Sprawdź ile cienkich kabelków jest podłączonych do alternatora.
Jest dużo opcji wręcz nieskończoność , mógł ktoś wgrać gotowca przy dpf off, może czujnik masy przekłamywać tak samo jak temperatury. Wtryski jak były sprawdzane to raczej są ok. Mapa błędów off, takie strupy są najgorsze w diagnozie.
A co by ci to miało dać jak to kable od sondy.Problem gdzie indziej.Być może przegryzione inne przewody lub bezpiecznik.Potrzebna diagnoza UCH.
Żadna randa nie jest poprawna bo nie mamy żadnych danych samochodu. Andro1994 powinien udać się do warsztatu po diagnozę..
Witam również mam problem z Laguną 1998 r 1.9dti a mianowicie Odpala i wszystko ok dopiero jak chce się ruszyć wyskakuje błąd EKG, egr był czyszczony komputer nic nie pokazuje Proszę o pomoc w diagnozie
Ok, dziękuję za konstruktywną pomoc. Zobaczymy co jutro pokaże komputer 😱 to chyba najsensowniejsza droga dalszej diagnozy. Pozdrawiam
witam wszystkich, problem rozwiązany, po wymianie pompki auto szwagra smiga jak nowe, dziękuję wszystkim za pomoc a szczególnie Polmarowi za trafna diagnozę
Wytłumacz jeszcze co rozumiesz przez pojecie "nie odpala" tzn. rozrusznik kręci lub nie kręci, zaświecaja inne kontrolki czy nie... Napewno bedzie to pomocne w diagnozie :)
Jeżeli by były uwalone owe diody to nie ma diagnozy na reszcie komponentów, bo w renault wyszystko wisi na 7 (i część dodatkowo na 15)
Auto było podłączone pod komp. i nie pokazało żadnego błędu. Czy przyczyną może być pompka paliwa? Proszę o pomoc Nie możliwe..... ..... jedź na komputer zwany "Clipem" i powinno się wyjaśnić, praktycznie nie ma szansy pomóc bez diagnozy
Myślałem o tym i nie bardzo mi pasowały objawy jeśli chodzi o brak rozsądnego połączenia z interfejsem. Dzis go podmienie i dam znać. Dodano po 6 To był czujnik położenia wału. Twoja diagnoza okazała się bardzo trafna. Dziękuję! Problem rozwiązany. Dodano po 1 Wymiana czujnika położenia wału dzięki diagnozie jednego z użytkowników po wcześniejszych...
Do autora: Młotkiem w rozrusznik popukaj bo może tylko się szczotki zastały przez zimę a jak nie to porady kolegów powinny pomóc w diagnozie.
Bez diagnozy nie da rady. Może kuny przewody nadgrzły, może uch zalany.
Miernikiem.
Sterownik wymieniasz a diagnozy nie robisz?
Pewnie UPC do naprawy. Albo kabelek sterujący cewką. Pewnie nie ma też iskry jak nie pali. Napraw błąd tego przekaźnika.
Clip i diagnoza. Może kwestia konfiguracji.
Zobacz jakie są błędy w panelu. Zleć diagnozę testerem CLIP
Nie napisałeś co masz za silnik. Obstawiam 3.0 V6. Po co wymieniałeś krokowca? Odłącz przepustnice na chwilę. Racja przepraszam. Silnik to 2.0 benzyna + LPG Jeśli odłącze przepustnicę, to jaka może być diagnoza?
Wyczyść czujnik wału na początek lub podmień. Bez diagnozy komputera to bym sprawdził właśnie ten czujnik.
musisz podpiac kompa bez tej diagnozy ani rusz byc moze sterownik skrzyni nawalił
Ale nie trzeba mieć jakiejś dużej wiedzy przecież każdy samochód jest inny i nikt nie naprawia na pamięć wg. schematów, sprawdź plusy, masy czy dochodzą zacznij od szyb, czy przełączają się prądy po naciśnięciu przycisku, trzeba mniej więcej określić usterkę o co chodzi a potem dogłębna diagnoza.
Coś mi sie wydaje ,że "przebije" przebieg z auta. To stary Trafic, nie przebije żadnego przebiegu bo ma go tylko w zegarach, żonglowałem dechami między swoją meganką II a clio III żonki (obie renie z rozbudowanym multiplexem w porównaniu do tego Trafica) i można to robić aż do znudzenia i nic się nie zmieni w przebiegach, to nie PSA, że przepisze wyższy...
Samym martwieniem i pisaniem na forum nic nie zdziałasz...oddaj do diagnozy/naprawy....do polecanego tam u ciebie warsztatu...
Pożyczyłem od kolegi klipa Jak to jest CLIP to ja jestem królowa Elżbieta :D Ten DDT 2000 nawet prawidłowo nie zdefiniował sterownika i nic dziwnego bo nie nadaje się do diagnozy po CAN.
Ja tam widzę tylko jeden ,no może dwa: Vehicle speed sensor (VSS) - circuit malfunction i w AIRBAG Data bus, anti-lock brake system (ABS) control module - no communication A wiarygodność tej diagnozy i "testera" to jak z prognozą pogody.
renault diagnoza diagnoza silnik renault renault laguna diagnoza
lenovo słabe podświetlenie peugeot bipper silnik wzmacniacz stk4241v
Jak ustawić datę i godzinę w Peugeot 207 (2006) Schemat elektryczny Lancia Y 1.2 60 KM 1996