Podglądałeś odczyt obrotów silnika podczas diagnozy?
CAN jest na pewno(diagnoza modułu drzwi, moduł na silniku szyby)
Tak , pin nr 3 wtyczki czujnika wałka rozrządu jest podłączony bezpośrednio do masy pojazdu (np: korpus silnika) . Czyli podłączając omomierz pomiędzy ten pin nr 3 a masę pojazdu powinien on wykazać oporność bliską 0 omów.
Bez diagnozy nie da rady. Może kuny przewody nadgrzły, może uch zalany.
A zauważyłeś jak masz sytuacje że podczas jazdy gaśnie . Czy obrotomierz szybko czy powoli opada. To jest mus do dalszej wróżkowej diagnozy.
Np nieszczelność dolotu,ECU nie widzi położenia spoczynkowego przepustnicy,silnik krokowy itd.Potrzebna diagnoza.
Skoro wymieniasz części na pałę, bez diagnozy to ja proponuję wymianę silnika.
To nie kwestia interfejsu tylko programu. Co proponujesz do diagnozy silnika Laguna2PH2? DDT4All + LM327?
Chłopie masz diagnozę ze sterownikiem silnika czy nie? Kontrolka od świec to także kontrolka z ECU jak nie zapala się znaczy w 99% brak zasilania sterownika silnika.
Diagnoza z ECU silnika jest?, sprawdż okablowanie sterownika, masy,
Jak masz silnik benzynowy to sprawdz sobie układ zapłonowy bo powstają ci zakłócenia i dlatego masz taki objaw....
Odepnij wtyczkę i całą instalację z auta zanim coś spalisz. Podepnij silnik na krótko do aku i już wszystko wiadomo.
Załącza kontrolkę grzania świec po zapłonie, możesz go zapalić czy nie bo poza brakiem diagnozy nic nie piszesz?
Niech grzebie. Auto zepsute, więc nie zepsuje zepsutego. Ten silnik ma takie same wady jak poprzednik. Diagnoza standardowa ścieżką.
jaki to jest silnik dokładnie i rok ????
a gdzie to jest w samochodzie ?? Fajny schemat ale bez legendy co jest co i gdzie :( Wypnij wtyczkę z pompy ustaw miernik na woltomierz, i końcówki miernika przyłóż do pinów 7 i 4. Na schemacie masz to dokładnie pokazane że na pin 7 idzie 12V z przekaźnika a 4 pin jest sterowany masą ze sterownika silnika. Tylko sprawdzaj odpowiednią wtyczkę...
Przepustnica ma piszczeć brzęczeć miałczeć itp, to normalne. Na screenach nie ma lambdy/czujnika tlenu, musisz poszukać. Masz czas wtrysku - trzeba było odpalić. Istota tej diagnozy to obserwowanie zmian. Na nieruchmym silniku niewiele zobaczysz.
Nie rozumiesz podejścia takich zakładów Teraz usłyszysz, że rozrusznik co oni wymienili jest dobry, tylko zepsuło się coś innego i znów zapłacisz za to, aż kiedyś trafia z diagnoza i będzie naprawione.
Jeśli tak to diagnoza komputerem niech zostanie wykonana. Nie podpięcie ale diagnoza.
Samochód był też u elektromechanika, jednak nie potrafił on dokładnie określić przyczyny problemu. Zalecił wymieniać części po kolei, Następny intelygent. Jedyne co ci zostaje to porządna diagnoza u normalnego mechanika. Albo jak wolisz wymieniać jak leci kończąc na silniku.
95% laser do wymiany.
Sprawdź bezpieczniki.A gdzie diagnoza UCH ?
A jaki zapach tego płynu z klimatyzacji? Przecież chodzi o chłodziwo. Odkręć ostrożnie korek na zbiorniczku wyrównawczym przy ciepłym silniku i zaniuchaj.
Silnik krokowy w DTI :?: Diagnoza Clipem prawdę powie.
(at)bizon_126 : napisz może jaki był wynik pierwszej diagnozy.
Tylko diagnoza komputerowa ,nie ma innej możliwości prawidłowej diagnozy twojego problemu.
jak kasowac bledy w autosanie a 1010t.05. albo czy istnieje jakis interfejs do diagnozy i kasowania
Witam prośba o diagnoze renaul scenic 2 2007 skrzynia dp0 po podłaczeniu clipa wywaliło takie błędy w załączniku.Przy jezdzie odczuwalne lekkie szarpniecie z 1 na 2 potem przy wyższych obrotach wyswietla sie komunikat ''sprawdz skrzynie biegów'' i biegi sie nie zmieniaja.po wyłaczeniu silnika i ponownym restarcie brak błędu lecz przy jezdzie znowu to...
silniki 1.5dci nie słyną z bezawaryjności . Podstaw nowy lub sprawny z innego jeżdżącego auta .
Chyba sobie żartujesz. Diagnoza na telefon? Pierwszy lepszy warsztat i pomiar parametrów życiowych silnika.
Skoro przy ciepłym silniku są problemy z zapalaniem to raczej czujnik położenia wału korbowego,ale bez diagnozy, są to tylko przypuszczenia.
przede wszystkim konkretna diagnoza,używany rygiel (bez czyszczenia)nie zadziała w twoim aucie
Jaki silnik, jaki rok i czy z gazem? Jednak na poczatku przydalaby sie diagnoza sprzetem, odczyt ewentualnych usterek oraz parametrow mierzonych.
Wybierasz auto, rocznik, silnik, system w zakładce diagnoza: Diagnoza systemu parkowania. Najpierw błędy, potem parametry.
cały czas mam zapaloną czerwoną kontrolkę silnika: stop. Umiesz czytać to po co jedziesz? Diagnoza potrzebna a nie gdybanie co to może byc.
Jak masz EGR sterowany elektronicznie spróbuj go odłączyć.Jakie błędy na diagnozie??
Gdyby padł immo, to rozrusznik kręci. Napisz jaki to silnik, rok itp. Daj szansę na podpowiedź.
Po przekręceniu kluczyka nie zapala się kontrolka kierownicy. Tam nie ma żadnej kontrolki wspomagania. Zasilanie na pompę jest po uruchomieniu silnika? Diagnoza jakaś była? Sterownika też nie ma, przekaźnik pompy uruchamia ster. silnika po jego uruchomieniu.
Przecież to królowa lawet, nie wszystkie mają pompy paliwa wstępne o taką koledze chodzi za mało danych no i diagnoza po pierwsze.
Trzeba zrobić dobrą diagnozę , to Ci zaoszczędzi niepotrzebnych wydatków
Diagnoza Clipem. Jaką temperaturę widzi sterownik?
Zacznij od diagnozy komputerowej. W tych silnikach często padają cewki zapłonowe. Kiedy wymieniałeś świece ?
Witam mam taki sam problem w takim samym silnikiem ,w kabinie słychać jak by pukało w silniku ,ale mnie się wydaje ze to zawór egr ale to tylko tak mi się wydaje . Z chęcią posłucham diagnozy specjalisty lub osób które miały taki sam problem.
raczej podłącz Clip albo co kolwiek do diagnozy, sterownik silnika i moduł AC jak się da połączyć
Przy okazji jak by ktoś miał schematy na DVD do Opla Renault Peugeot,citroen VW Jestem zainteresowany kupnem.
Co w diagnozie? Sprawdzono coś?
Na początku nie było żadnych błędów,a silnik pracował nie równo,a teraz pojawił się błąd ciśnienia,diagnoza serwisu - wtryski.Narazie auto schowałem w garażu i nie chce go przez najbliższy czas widzieć !!!
Tak dokładnie ,trzeba zacząć od diagnozy. To może być wszystko od ECM silnika po UCH na UPC kończąc. Pomoże tylko dobry mechanik.
Czy jesteś pewien że Twój samochód posiada tylko ABS ,a nie jak większość renault z tego rocznika ESP. Idea pracy kontroli trakcji zakłada między innymi połączenie (najczęściej magistralą CAN) sterowników silnika i ESP. Jeżeli zostanie rozpoznany ewidentny błąd układu hamulcowego (np brak ciśnienia w układzie hamulcowym) auto może w ten sposób reagować....
Gwarancja w przypadku silnika by się przydała, bo robocizna jest droższa od samego silnika. Ale z reguły sprzedający nie ma pojęcia o historii tego co sprzedaje i liczy na to, że będzie ok lub, że kupujący da sobie spokój. Nie łudźmy się te silnika mają co najmniej 15 lat.
no i teraz jest wszystko jasne, nalezy dokonać diagnozy komputerowej
Nie wiemy jaki jest powód, że kolega Bobi trzyma w tajemnicy typ silnika oraz w jaki sposób wykonał diagnozę a także kasowanie błędów. Warto wiedzieć z jakim przebiegiem silnika mamy do czynienia.
Auto do mechanika, w celu diagnozy, przy okazji kolega naprawi ESP o którym pisał w wcześniejszym temacie.
Jak zdemolowanego syfa trzeba miec zeby potrzeba bylo miec prywatny komputer to jednego samochodu? Sam mam 2 renowki i w kango nawet nie mam gniazda diagnozy.
w tym roku nie ma tego wyłacznika , tę rolę spełnia sterownik poduszek w chwili wypadku gasi silnik więc pozostaje tylko diagnoza elektroniki i dowiesz sie co jest nie tak
czy ok. 60PLN za odczytanie kodów/diagnozę to tak duzo???
I myślisz, że na podstawie tego filmiku ktoś postawi diagnozę i to trafną? Można tylko strzelac, ja strzelam na poduszki silnika.
Witam , silnik po kilku dniowym postoju ciężko odpala , dodam że w wężyku paliwowym widać pęcherzyki powietrza. od czego zacząć diagnozę?
A wtryski zostawiłeś stare? Jakieś korekty sprawdzone czy cokolwiek? Test na przelew ? Ciśnienie na szynie ? Mój pomysł to zacząć diagnozę. No chyba że ktoś inny ma inny pomysł to tez chętnie posłucham.
dziękuje koledze Aniołowi jego diagnoza okazała sie 100% trafna. pozdrawiam wszystkich i dziękuje za pomoc
Napinacz paska klinowego? bzdury gość gada,diagnoza Clipem lub innym testerem po co szukać po omacku
Tanio!? Co do rezystorów to są w różnych cenach nawet po kilkaset złotych. Ten twój to najprawdopodobniej sterownik elektroniczny wentylatora, często ulegają uszkodzeniu. Naprawa polega na wymianie na świeży lub wymianie tranzystorów w uszkodzonym (temat wielokrotnie omawiany). Nie wiem który rocznik ale w tych modelach były dwa rodzaje silników zwykły...
MID 128 Engine PID 171 Ambient Air Temperature FMI 9 Abnormal Update Rate Coś z czujnikiem temperatury powietrza atmosferycznego albo zasysanego do silnika.
Przekaźnik pompy faktycznie jest nie osiągalny "domowymi sposobami" słychać go tylko jak cyka gdzieś w płycie. Z tą żarówką zamiast pompy miałeś rację tylko nie wiedziałem że jeśli żarówka podczas kręcenia rozrusznika nie świeci się ciągłym światłem wskazuje to ewidentnie na to że silnik nie widzi obrotów wału. Poczekajmy z diagnozami aż sprawdzę.
Dołączam się do tematu. Mercedes E220 silnik 2.2l Diesel 2002r. Adaptera nie kupowałem bo wszystkie oferowane mają do diagnostyki silnika połączenia 1->4+5, 3->16, 4->7. Łaczyłem w ten sposób do Autocoma i żadnej reakcji. Co ciekawe autocom zachowuje się tak jakby nie dostawał w ogóle zasilania. Sprawdzałem miernikiem i na PIN1 jest faktycznie masa,...
przyczyn mogą być setki , trzeba udać się na diagnozę do dobrego elektromechanika...
Dzięki za informacje. Clipa posiadam więc z diagnozą dokładną nie powinno być problemu.
Coś ciężko idzie koledze ta diagnoza chyba wspólnie nie odpalimy tej reni, musiał by to jakiś warsztat ogarnąć.
Diagnoza i sprawdzic obrtoy silnika.Domowym sposobem nierealne.A czujniki w nich padaja bardzo czesto.
W takich sytuacjach jak ta rozumiem owika który się ciągle bulwersuje.Temat męczony parę tygodni,autor dostaje jasną wskazówkę jak naprawić a potem milczenie.Wywołany do tablicy informuje że diagnoza była trafna,ale kliknąć pomógł ciężko.Nie to żebym się domagał bo to nie pierwszy przypadek ale odechciewa mi się komukolwiek pomagać.
Witam również mam problem z Laguną 1998 r 1.9dti a mianowicie Odpala i wszystko ok dopiero jak chce się ruszyć wyskakuje błąd EKG, egr był czyszczony komputer nic nie pokazuje Proszę o pomoc w diagnozie
o ile mi wiadomo Clio II nie mają takiej opcji jak kasowanie inspekcji olejowej. Jeśli zapala się "OIL" to znaczy że w silniku niebezpiecznie niski poziom oleju. Po uzupełnieniu gaśnie. Jeśli zapala się "SERV" problem leży po stronie elektryki, elektroniki, lub immo. Zgasić się da ale po diagnozie komputerowej, usunięciu błędów i usunięciu samej przyczyny...
Witaj. Miałem dokładnie to samo w swojej Lagunie tyle,że 2.2 dci . Diagnoza szybka i trafna w 100 procentach,nieszczelny (dziurawy) intercooler.Po wymianie jak ręką odjął,może w tym kierunku warto sprawdzić? Pozdrawiam.
Parametry z CDIF2 . Dodano po 1 W poniedziałek zrobię jeszcze raz diagnozę .
Turbosprężarka może puszczać i przedostaje się olej z układu smarowania do części kompresora gdzie dalej do dolotu i silnika. Wypadało by najpierw zrobić diagnozę a turbosprężarkę zostawić na koniec.
Całkiem możliwe, z pewnością to wina jakiegoś czujnika, a tych w w 19 troche jest. Moze to też być wina automatycznego ssania, które się nie wyłącza poprostu po rozgrzaniu silnika (dlatego silnik się dławi). Spróbuj jeszcze podmienić ten czujnik na sprawny bo samo wypięcie chyba za bardzo w diagnozie nie pomoże.
Sprawdź jakie są błędy w pozostałych modułach - ABS oraz licznik. Ze schematu wynika, że komunikacja CAN pomiędzy licznikiem a ECU przechodzi przez ABS oraz skrznkę typu BSI. Jeśli w ABS będzie błąd komunikacji z ECU lub instrument cluster to szukaj w komunikacji CAN. Informacje z obrotomierza czy temepretaury silnika są brane tylko tymi dwoma kablami. Jeśli...
witam mam problem z renault megane silnik 1,9D otóż diagnoza komputerowa wykazuje 10 błędów: m.in. DF092 Sensors no.2 feed voltage, sensor 2 feed voltage too high, active, cokolwiek to znaczy, nie wiem o jaki czujnik chodzi. drugi dziwny błąd to DF090 Analogue digital converter, replace the computer, active wymień komputer? dobrze pojmuję? dodam też...
Witam, mam dośc podobnie w moim Mascocie, u mnie dodatkowo zapala się kontrolka świec żarowych. diagnoza u mechanika jest taka ze to czyjnik położenia wału lub wałka rozrządu, tak mu wyszlo po podłaczeniu do komputera ale na dany moment na tym poprzstałem bo mechanik nie ma erminow by to naparawic i do końca zdiagnozowac, w tym przypadku ma to wygladac...
Tak mam ABS. Układ odpowietrzałem po wymianie cylinderka na zgaszonym silniku. A odpowietrzanie układu z ABSem jakoś inaczej przebiega??
jeśli wersja z czujnikiem tlenu ,to warto się nim zainteresować. smoke limiter w sterowniku bierze pod uwagę AFR. brak błędu czujnika tlenu, odpięcie nic nie zmienia w pracy silnika. Pytanie do znawców tematu , czy zaślepiony egr trzeba usunąć programowo?
Co prawda to prawda. Bez podstawowej diagnozy to niewiele można zrobić bo przyczyn może być dużo.
Plaka nie zaliczaj do odpalania. To jest spalanie niekontrolowane, jak stukowe i o paleniu na Plaku nie gadamy. Można to zaliczyć do wspomagania odpalania. Jeśli po aplikacji plaka (autostartu) silnik nie wchodzi w normalną pracę to nie mówimy że odpalił. W sterowniku silnika są usterki? Dziś bez diagnozy nie podchodź. Możesz rozebrać silnik i poskładać...
Nie napisałeś co masz za silnik. Obstawiam 3.0 V6. Po co wymieniałeś krokowca? Odłącz przepustnice na chwilę. Racja przepraszam. Silnik to 2.0 benzyna + LPG Jeśli odłącze przepustnicę, to jaka może być diagnoza?
Panie Doktorze - ta diagnoza jest zaskakująca w stosunku do opisu tematu usterek, chyba , że opis usterek nie Ty pisałeś.
Jest dużo opcji wręcz nieskończoność , mógł ktoś wgrać gotowca przy dpf off, może czujnik masy przekłamywać tak samo jak temperatury. Wtryski jak były sprawdzane to raczej są ok. Mapa błędów off, takie strupy są najgorsze w diagnozie.
jaja jak berety , 2tyg nie palił , dzisiaj podchodzę do niego z niechęcią podpompowuje gruszką paliwo, przekrecam kluczyk i odpalil. kilka razy go gasilem i odpalal . Teraz to juz nie wiem o co kaman . w tygodniu podjade do prawdziwego elektryka na diagnozę , dziekuje wszystkim za chęci pomocy, tematu jeszcze nie zamykam bo mam wrażenie że do niego...
Nie będę tego czytał bo szkoda mojego czasu na to. Może głupoty piszą a może ty nie rozumiesz co napisali. Ten silnik przykręcony do pompy nie działa cały czas. Działa wtedy kiedy sterownik ABS widzi że koła nie kręcą się z tą samą prędkością i wtedy odpala silnik a ty czujesz chrobotanie na pedale hamulca. Jeżeli ten silnik będzie niesprawny lub nie...
Romusiowi widzę "kaganiec" zdjęli ;) MadMax, jak się to dowiesz jaki masz silnik w aucie, oraz pod komputerek się podłączysz w celu diagnozy, to wtedy wróć.
Jak w temacie, po odpaleniu rano przez kilka kilometrów mruga świeca żarowa i serv. Auto odpala i jeździ normalnie. Nie mam możliwości podpięcia pod komputer więc pewnie będzie to wróżenie niż poprawna diagnoza. Czy może to być problem z egr ? Silnik to Nissan 3.0 150 DXI
Witam . Problem dotyczy tego samego auta. Odczytałem w sterowniku silnika błąd bez opisu 3602. Czy ktoś ma może opis do tego błędu? Z góry wielkie dzięki. Pozdrawiam. Diagnoza robiona texą.
Witam serdecznie. Autko trafiło do mnie po wymienia skrzyni z pół automatu na manual. W oryginale był skrzynia półautomatyczna ( zwykła skrzynia manualna z taką dostawką i sterownikiem ). A aucie zmieniłem konfikguracje sieci multipleksowej i niby jest wszystko ok poza sterownikiem silnika. W sterowniku cały czas widnieje błąd DF099-połączenie przekładni...
O ile się nie mylę kontrolka układu podgrzewania świec żarowych w renówkach oznacza również usterkę elektroniczną w silniku. Więc raczej bez podłączenia pod jakiś porządny tester i porządnej diagnozy się nie obejdzie.
Witam, mam ciężki problem ze swoją meganką. Od jakiegoś czasu nie idzie nią jeździć na ciepłym silniku, wyskakuje wypadanie zapłonowe na 2 cylindrze p0302 jak i wypadanie na różnych cylindrach p0300. Objawia się to szarpaniem silnika na biegu jałowym, braku mocy, wysokim spalaniu, i ogólnej nierównej pracy silnika. Pierwszymi diagnozami były cewki i...
Naprawić, pojechać z diagnozą i patrzeć, zapewne wina wiązki lub czujników. Do podpatrzenia czujnik obrotów wału, ciśnienie na listwie... Na temat tego silnika, jest tu naprawdę wystarczająco napisane.
Podejrzewam że w serwisie maja rację a dalsza eksploatacja zakończy jej prace porzez zassanie oleju z silnika i duże obroty spalajac olej kupa dymu i stop pozdrawiam
Witam wszystkich Mam na imię Marcin, jestem z Poznania. Mam Renault megane 1,6 8V 90 KM z 1997 roku. Mam następujący problem: Przy zimnym silniku, obroty są na poziomie ok. 1200 na minutę, potem w miarę rozgrzania się silnika powoli spadają i osiągają ok. 500, przy dodaniu gazu obroty szybko spadają i falują w zakresie 800-300 po czym znowu osiągają...
Nie nie mogła. Zrozum są dwie pompy. Jedna w baku (niskiego ciśnienia) druga przy silniku (wysokiego). Ta pierwsza jest po to by tłoczyć paliwo do tej drugiej. Powietrze całe wyjdzie. Chyba że padła. Diagnoza komputerowa przede wszystkim.
Witam, u mnie wystąpił ten sam problem, w pierwszym dniu pojawienia komunikatu renia odmówiła posłuszeństwa 3 razy (silnik zgasł, tryb awaryjny) po dłuższej jeździe problem ustąpił do następnego i znowu problem powrócił, decyzja mogła być tylko jedna,wizyta w warsztacie, diagnoza - regulator ciśnienia, ale to co pokazuje komputer nie zawsze jest przyczyną,u...
Jakie parametry życiowe silnika? Jakie błędy? Co było grzebane w aucie przed usterką? Idąc w ślad Twojej "diagnozy", proponuję wymianę auta.
renault diagnoza diagnoza renault renault laguna diagnoza
budowa odbiornika dysku usunąć hasło nagranie pliku video
Błąd "hhhhh" w piecyku odlewniczym Goldburn Udrożnienie dozownika proszku w pralce Mastercook PTE136