Na YouTube dodaj filmik.
Może po prostu masz brudną chłodnicę.
A nie rozpadł się czasem katalizator i nie zatkał wydechu ? Trafiłeś kolego. Wielkie dzięki wszystkim za porady. Temat zamknięty
Oczywiście że może. U mnie tak było. Najprostszy sposób jaki u mnie się sprawdzał to odpalenie auta i odkręcenie korka wlewu oleju pod maską i patrzenie jak dmucha aż do czasu nabicia powietrza i kichnięcia osuszacza. wiadomo wtedy już sprężarka nie pompuje i zobaczysz czy jest zmiana. U mnie była duża. Po wymianie sprężarki przeszło. Tak dmuchało że...
Kolego w silnikach TDI jest raczej normalnym, iż przez wlew oleju dmucha powietrze, gdyż częściowo przyczynia się do tego turbina. Gorzej jest natomiast, gdy nadmiernie wyczuwa się dmuchanie przez otwór po wyjętym bagnecie, bowiem ( moim zadaniem ) może to już świadczyć o zużyciu silnika. Jeśli jednak nie zużywa on zbyt wiele oleju i łatwo uruchamia...
Ok duze dzieki za info . Uszczelka jest ok nic się nie dzieje tak jak pisalem auto przejechało tylko 200km po remoncie i wymiany tuleji tłoków jedynie co jest nie tak to przy zakładaniu pierścienii kturas pękł i po otwarciu korka na pracującym silniku dmucha para z korka wlewu oleju . Moim zdaniem cisnienie dmucha do korowodu i wywala z korka. I tego...
Moja C 360 dmucha z korka wlewu oleju.. Nie jest słaba, mocno się nie grzeje tylko to dmuchanie. Czy to będzie wina głowicy, czy mogę się spodziewać wymiany pierścieni bo trochę oleju tez pobiera. Wolałbym żeby to była głowica, to szybko bym naprawił a cały silnik to zejdzie trochę.
Jeśli z węża odmy nie dmucha -to znaczy że jest zapchana ( ma dmuchać przy zakręconym korku wlewu oleju i wsadzonym bagnecie ). To że dmucha z korka wlewu oleju to normalne , jak będzie przy tym lekko chlapać olejem również .
Cześć. Naczytałem się rożnych rzeczy i trochę zwariowałem. Chcę się dowiedzieć co Wy na to. Opel Corsa C, po odkręceniu korka wlewu oleju dmucha powietrzem. Olej nie pryska, to powietrze nie śmierdzi jakoś specjalnie spalinami, raczej olejem. W sieci piszą że ilość tych gazów może zależeć od konstrukcji silnika, inni, że jak dmucha to uszczelniacze...
Toyota Yaris z 2013 r. o pojemności 1.33 - podczas wysokich obrotów na luzie puszcza chmurę niebieskiego dymu. Po wejściu na normalne obroty dym znika. Nie dmucha z bagnetu. Po odkręceniu korka wlewu oleju też nie ma dymu. Podejrzewam, że może być problem z uszczelniaczami zaworów, ale przed wizytą u mechanika chciałbym wiedzieć coś więcej na ten temat....
pytanie czy wiecie jak się zachowuja diesle a konkretniej silniki 1.6 VW TDI po odkręceniu korka wlewu oleju na odpalonym silniku? U mnie dmucha z korka spalonym olejem, a z bagnetu jakby zgasić świeczkę dość obficie ale z małym ciśnieniem wydmuchane. Porównam to do tego filmiku pod spodem. Czy to normalne? Byłby ktoś miły sprawdzić? Będę bardzo wdzięczny...
Dmucha z korka wlewu oleju spalinami?
Najprościej pomiar ciśnienia sprężania. Dmucha z korka wlewu oleju spalinami?
ja już zwalałem pokrywe i nic sucho co najwyżej się poci a tam olej kapie, hmmmm z uszczelniacza wałka rozrządu Dodano po 7 tylko jak by to był uszczelniacz wałka rozrządu to by leciało w okolicach rozrządu? bo leci dosłownie jakby spod kolektora ssącego i dodatkowo robią sie krople kapiące na szpilkach od wydechu nie czaję tego naprawde jutro wszystko...
Witam Pacjent to 1.6 tdci 115 km 2012 rok. Ok 300.000 km.Odpala idealnie, 2 razy zdarzyło sie ze zakopcił , później zupełnie nie kopci nawet przy duzym obciazeniu czy odpalaniu na zimnym. Ginie olej, trzeba dolewać. Odma wymieniona tj cala pokrywa. Dmucha z korka wlewu oleju, i miarki. Pierścienie? Zrzucać głowice regenerować? Sam juz nie wiem, silnik...
A mocno dmucha z korka wlewu oleju jak jest odkręcony? Może wydmuchało uszczelkę i sprężania nie ma, idzie do komory olejowej i stąd duży wyciek oleju pod uszczelką zaworów. Fakt że to byłoby ciekawe, że idzie tylko na zewnątrz, pomijając kanały wodne, ale może coś tam idzie tylko nie sprawdziłeś. Zobacz czy nie ma oleju w płynie chłodzącym albo płynu...
Jeśli pierścienie to wydaje mi się że bardziej kopcił by na zimnym silniku. Sprężarki bym nie podejrzewał, bo przy takiej ilości spalanego oleju silnik miał by tendencję do rozbiegania się, a o tym nic nie piszesz. Zobacz czy nie za mocno dmucha z korka wlewu oleju jak silnik pracuje.
Więc tak praca silnika nie wzbudza podejrzeń chodzi cicho i równo na zimnym jak i na rozgrzanym silniku ale. Zapalilem go dziś był zimny nie dymi dym bezbarwny przy gwałtownym przygazoeaniu więcej dymu białego poczym dalej bezbarwny w zbiorniczku zadnego mleka nic nie bomluje z korka wlewu oleju dmucha. Pojechałem go rozgrzać i po powrocie na rozgrzanym...
Witam. Trafiła mi się Skoda Felicia. Dawno nie miałem tego modelu i mam kilka pytań w tej sprawie. Silnik generalnie pracuje równo, moc też jest ale... Po korkiem wlewu oleju była w małej ilości biała maź. W zasadzie taki "glut" wielkości złotówki. Wytarłem i po przejechaniu około 50 km jest jak narazie czysto. Wiem, że czasami takie cuda pojawiają...
Witam, dwa dni temu miałem robioną uszczelkę pod głowica. Cały czas zapowietrzajacy sie układ chłodzenia (przelewało sie w nagrzewnicy) do tego przejechane 130tyś. Wszystko Ok auto chodzi pali na wszystkie cylindry, ale dzis zauważyłem że po otworzeniu korka wlewu oleju wydostaje sie z niego ciśnienie. Przykładając rękę czuć, że dmucha powietrze. Pytanie...
Tak kable są podłączone prawidłowo. Przed chwilą wróciłem z garażu i martwi mnie fakt że spod korka wlewu oleju dmucha dość mocno dym.
Rozrusznik rzeczywiście trochę za wolno kręci zastanawiam się czy jest to spwodowane jego zużyciem czy za słabym akumulatorem (bateria żelowa 85 Ah).Dodatkowo pytanie z innej bajki czy jeśli po odkręceniu korka wlewu oleju dmucha mocno spalinami a z bagnetu w ogóle nie dmucha to zużyte są tylko uszczelniacze zaworowe a nie pierścienie?
Niektóre silniki mają odpowietrzenie z dołu skrzyni korbowej, jak i z pokrywy zaworów tak jak tu. Jeżeli odma jest drożna to po odkręceniu korka wlewu oleju sprawdzić czy dmucha i bije ciśnienie. Może lekko dmuchać, ale jeżeli po przytkaniu zacznie bić ciśnienie to nie będzie świadczyć najlepiej o kondycji silnika.
Witam, posiadam seata cordobą 1.9 sdi climatronic z 2001 roku. Potrzebuje wymienić silnik(Nie chodzi na jeden cylinder na wolnych obrotach, dmucha spalinami z korka wlewu oleju i otworu od miary do mierzenia oleju, mechanicy mówią że naprawa się nie opłaca). Nie wiem jaki jest symbol mojego silnika(przy kole zapasowym nie ma, na osłonie rozrządu również...
Dziasiaj wracajac z pracy moja viki zrobiła sie słabsza i zaczeło cos tyrkotac rytmicznie stukac jakby oraz na niskich obrotach chce zgasnac.Po przyjechaniu do domu wyciagłem swiece i jedna była cała od oleju az kapało na zawnatrz i wewnatrz po drugie dmucha siwym dymem spod korka wlewu oleju.Domyslam sie ze nie pali na jeden cylinder ale co sie mogło...
Witam, Samochód to renault clio 2. Od pewnego czasu ubywa mi płynu chłodniczego w instalacji ale problem polega na tym że za nic na świecie nie potrafię zlokalizować miejsca wycieku. Co udało mi się dotąd ustali to, że kiedy jeżdżę bez włączonego ogrzewania to płynu ubywa mniej więcej 300-400 ml ma jakieś 1000 km bo mniej więcej tyle pokonuję w ciągu...
Poczytałem jeszcze na innym forum i podejrzewam , że w moim przypadku można stawiać na uszczelniacze odpływowe wtrysków . Jeśli by to była uszczelka pod wtryskiem , to powinno być "kopcenie" przedmuchy z bagnetu , korka wlewu oleju , a u mnie nic nie dmucha . Przybywa oleju w silniku i żadnych innych objawów .Czy po zdjęciu pokrywy będę mógł zobaczyć...
witam gdy masz złe uszczelniacz zaworowe to samochód może brać olej i kopcić może intensywnie dmuchać odmą,korkiem wlewu oleju i bagnetem
Witam Posiadam Passata B5 2.8 V6 AMX z LPG. Kupiłem go miesiąc temu. Zawsze jak przyprowadzam sobie nowe auto to robię płukankę + zalewam olej taki jaki ma być przewidziany do danego motoru. Od niedawna puszcza mi momentami obłoki niebieskiego dymu. Problem jest o tyle dziwny, że z rana dymu po całej nocy nie ma... Opiszę kolejność działań po której...
No cóż, skoro nikt nie wie to pozostaje zamknąć temat.
normalne dmuchanie to rozumiem ale to jest dość mocne. po zakupie jak sprawdzałem to tylko delikatnie dmuchało i nie było czuć spalin co teraz niestety występuje. Czy wcześniej dmuchało z miejsca miernika pozomu oleju to nie wiem bo nie sprawdzałem.
Witam jeżeli powietrzem sadzi z korka wlewu oleju znaczy to że ma przedmuchy i czyli kiepską kompresję i nie chce zapalić. Trzeba zmierzyć kompresję jak jest około 30 atmosfer to jest dobrze a jak nie to szukać innej przyczyny np. zły kąt wtrysku, zużyta pompa paliwa itp.
Zmień uszczelniacz na korku wlewu oleju. Może puszcza. Ze skrzyni korbowej trochę dmucha.
Dmuchać może, byle nie spalinami.
Teraz zauważyłem że słownik zrobił błąd nie 4 miesiące a 4 mtg. Te części teraz, to już wołają o pomstę do nieba. Jakby nie było - zawory jutro sprawdzę i przereguluje. Najbardziej niepewna dla mnie to ta głowica . Jak się okaże, że to zestawy naprawcze - to rozszarpie ich w tym sklepie z częściami. Dzięki za podpowiedź. Odpalę go bez pokrywy zaworów...
Podmieniłem wtryskiwacz no i nic to nie dało, maź była koloru czarnego a czym objawia sie dziura w tłoku?? zakładam ze wtedy dość mocno dmuchało by mi z korka wlewu oleju a nic takiego sie nie dzieje
Zmierz kompresję i tyle będzie wiadomo Kompresja prawidłowa a silnik i tak dmucha (normalka w C330).
Jeśli chodzi o "bąbelkowanie"w zbiorniczku wyrównawczym( lub chłodnicy)oznacza to że spaliny przedostają się częściowo do układu chłodzenia.Spowodowane to jest albo uszkodzeniem(wypaleniem) uszczelki pod głowicą,albo mikropęknięcia w samej głowicy.Przy drobnych uszkodzeniach ten efekt występuje tylko przy dobrze nagrzanym silniku i przy "ostrych przygazówkach"....
Witam serdecznie proszę o pomoc zrobiłem kapitan remont silnika w MF 255 zrobiono głowice zawory prowadnice płaszczyzna. Blok wystawione tuleje obrobione na bloku płaszczyzna bloku nowe tłoki (5-o pierscieniowe) pierścienie panewki pompa oleju. Silnik zapala ładnie pracuje nie dymi tylko ma silny przedmuch do misy olejowej,olej sączy się z pod bagnetu...
MIAŁEM TAKĄ HISTORIĘ PO WYMIANIE USZCZELNIENIA NA 1 POMPOWTRYSKU WSZYSTKO USTAŁO jakie miales jescze objawy ? nie dmuchał parą mocniej po odkreceniu korka od wlewu oleju ? Moze to tylko zbieg okolicznosci byl ?
Sie ma. Przyczyną może być niedrożny układ odpowietrzania komory korbowej (odma jakaś ,lub po prostu wąż odpowietrzający).Nie wiem dokładnie jak w tym silniku to wygląda.To by nie był duży problem. Gorzej jeśli to jakaś nieszczelność w silniku .Do sprawdzenia kompresja , ciśnienie w komorze korbowej tworzy się przez wysypane/zapieczone pierścienie na...
Witam. Ciśnienie pomierzone: 1 - 11,5 2 - 13,7 3- 13,7 4 - 13,7 Najdziwniejsze jest to że na czwarty kuleje a nie na pierwszy. Po odkręceniu korka wlewu oleju dość mocno dmucha.
Właśnie myślałem o tym i znowu ją wymontowałem,rurka czysta ,kanał w bloku z tego co widać od góry to czysty,dmuchałem powietrzem to powietrze jak uchodzi przy korku wlewu oleju jest odczuwalne po przyłożeniu ręki.
Jak w temacie. Jak przyłoże ręke do wlewu oleju to mam calą dłoń w czarnych kropkach i mocno dmucha...?????
Sprawdź czy masz biały osad lub jakąkolwiek maź pod korkiem wlewu oleju i czy mocno z niego dmucha oraz czy w płynie chłodniczym znajduje się olej.
Przez czujnik oleju przedmuchasz tylko kanał idący do klawiatury. Kanał do klawiszy przedmuchasz też wykręcając filtr oleju i dmuchając w środkową dziurę. Aby przedmuchać "na dół" trzeba się dobrać do otworów jaowatych na filtrze olej. zatkać część np kawałkiem gumy i dmuchać. Dodatkowo po spuszczeniu oleju można dmuchnąć w miskę olejową lekko blokując...
Jak odpale samochód to strasznie dymi na biało, jak się trochę zagrzal to już tak przeszło ale gdy dam gaz w opór i puszczę to spada z obrotów i gasnie, już nie zapala. Dodano po 7 Może mieć coś do tego zaworek zwrotny? Myślałem że może uszczelka pod głowica, ale z korka od wlewu oleju nie dmucha, oleju w zbiorniczka od wody nie ma
Czołem Panowie, niestety złe wieści. Silnik pali od strzała, dosłownie. Przysłowiowe "pół obrotu wałem" i już chodzi na biegu jałowym. Tak szybkiego odpalania jeszcze nie widziałem. Niestety tyle dobrego. Teraz złe wiadomości - dymi na niebiesko. Na zimnym mocniej, po rozgrzaniu słabiej. Czasami, po odjęciu nogi z gazu nie dymi w ogóle przez kilka sekund....
koło pasowe jest ok sprawdzane, dodam że po tym stukaniu wymieniłem olej na półsyntetyk (bo był syntetyk) i stukanie trochę ucichło więc chyba wtryski odpadają. Dzisiaj zauważyłem mały dymek taki niebieskawy po odkręceniu wlewu oleju. Dodam że nie dmucha z korka tylko lekki dymek się unosi przez pewien czas i potem jest spokój. Co to może być?
Mierzyłeś ciśnienie na cylindrach ? Odkręć korek wlewu oleju i sprawdź czy ten smród też jest w oparach wydostających się z silnika. Jeszcze nie mierzylem. Jeśli byłoby niższe to... skąd utrata kompresji? Jak już wspomniałem niedawno była robiona głowica- kompleksowo z wymianą zaworow , szczelnosc, oczywiście upg również. Spod korka coś tam dmucha.....
Inaczej. Sprawdź czy świst wynika z podciśnienia. Odkręcić korek i o ile to możliwe ocen czy zasysa powietrze czy dmucha. Jak zasysa to może to być problem z przepustnicą, z regulacją biegu jałowego.
Dzisiaj założyłem kolejne nowe świece i nowe cewki NGK i na zimno znowu tragedia na gorąco trochę lepiej. Teraz po odpięciu odmy także od czasu do czasu przerywa i wypada zapłon na 3 cylindrze, na gorąco na każdym z cylindrów po 10 barów. Zauważyłem pewną zależność: jak się odepnie odmę i wciśnie gaz to wydech praktycznie nie dmucha, co innego jest...
Witam wszystkich na forum. Problem mój jest taki że kupiłem Peugeot Boxer 2007 3.0 HDi 200.000 km z usterką typu stuki w silniku. Stuk pochodzi z okolic pokrywy zaworówm, najwięcej od strony rozrządu. Po otwarciu korka wlewu oleju dmuchają spaliny i to bardzo dużo. Po podłączeniu do mini komputera diagnostycznego wykazało błędy P0201, P0202, P0203P0638,...
na korku wlewu oleju po odlreceniu buchało by powietrze na wolnych obrotach pracy silnika Nie, tylko pod obciążeniem wywalało, pod duże góry. Wtedy to nie była odma, choć taka była wstępna diagnoza. mamy wyciek z pod pokrywy zaworów dość spory Więc stawiam na turbo dmuchające w olej. Lub pęknięta głowica.
witam dzisiaj zrobiłem jakieś 20 km. Kłęby białego dymu zniknęły, jednak teraz koci na siwo. Tak jakby lekko od oleju. Nie stwierdziłem jakiegoś ubytku oleju, ale chyba pokonałem za krótki dystans. Płynu też nie ubywa. Po odkręceniu korka wlewu dmucha dość mocno i wydobywa się trochę dymu. Po wyjęciu bagnetu też dmucha ale znacznie słabiej. Czy to pierścienie,...
(at)4jerry, no dzięki za info, no my też ustawiali pierścienie, a dokładniej zamki też są co ok 120°, a co do jeszcze właśne może coś się poprawić jak by pochodził na biegu jałowym przez parę godzin. Dodano po 10 (at)mierzejewski46, no niby tak, przydało by się z hamować, tuleje, no pierścienie też są ustawione zamkami co ok. 120°, tuleje były w miarę...
Witam. Najbardziej prawdopodobną wersją tego uszkodzenia jest zapowietrzanie się układu chłodzącego, jak wstępnie odpowietrzyłem i zapaliłem silnik to wszystko było dobrze, ale po przejechaniu parunastu kilometrów zaczynał szarpać, albo jak ostro ruszę (o ile to można w 19 tak nazwać :D), to momentalnie zaczyna szarpać a wcześniej spokojnej jazdy nawet...
Autko odkupiłem od starszej osoby która zakupiła go dla wnuka, ale wnuk wyjechał, może to potwierdzić fakt, że kupiłem za śmieszną kasę, a w nim wymieniono prawie wszystko tylną belkę to przecież prawie 1000zł rozrząd, świce, paski, filtry, hamulce zrobione, lambdę i jeszcze parę rzeczy, których nie pamiętam. Silnik chodzi - pełna kultura - po odkręceniu...
Witam Mam problem ze swoim golfem 3 1.8 bez/gaz , mianowicie brak ogrzewania i wystepuje dosyc czesto ubytek płynu chłodzącego na 2 tygodnie litr płynu Wymieniłem już termostat , nagrzewnice , sprawdziłem pompe wody , odpowietrzałem kilka krotnie bo myslałe że gdzieś stworzył sie korek powietrzny , ale nadal nic tak słabo dmucha ciepłe powietrze przy...
Żeby sprawdzić uszczelniacze trzonków zaworowych wystarczy podczas pracy silnika odkręcić wlew oleju. Jeśli bedzie bardzo chlapać olejem i dmuchać jak ze sprężarki powietrze to znaczy że napewno są uszkodzone. Olej w dolocie może też dostawać się przez wyrobione uszczelniacze na wałku turbiny. Oczywiście pomiar ciśnienia sprężania wskazany, ale jeśli...
No właśnie rysunek który podałeś jest od typu przekładni 300 a u mnie 460 więc u mnie jest tak: I ciśnienie oleju na C1 C2 i C3 II ciśnienie oleju na C1 III ciśnienie oleju na C2 Lock valve nowy tak jak mówiłem. Dzisiaj zrobiłem tak. Odkręciłem przewody od C1 i C2 przy samym zasilaniu na kosze i złączyłem przewodami hydraulicznymi i wpuściłem do skrzyni...
Miro.nasz ale mnie postraszyles... Ja wciąż jestem myśli ze wymiana uszczelniaczy coś da bo samochód przejechał juz z 120-130 tys na gazie a nie były nigdy wymieniane. Słyszałem ze od gazu szybko twardnieja. Świece juz dawno sprawdzilbym gdyby nie wymagało to ściągania kolektora ssacego. Ogólnie silniczek nie daje objawów aż takiego wyeksploatowania....
tak mysle ze obsłuchalem i nieszczelnosci nie ma. Ale czuje roznice ,bo kiedyc to auto uciekalo z krzyzowki bo juz turbo przy 1100 obr juz go ladowalo i byl przyrost mocy a teraz muli sie i jest przyrost ale ok nawet 2000 tys obrotow i potem juz ciagnie i deko piszczy? Dodano po 3 Ta no i wybralem sie na trasę mała bo 3Okm. Turbo nie dziala prawidlowo.tzn...
Witam drogich forumowiczów ;) Mam problem z moim paskiem, jest to Passat z 1991r. silnik 1,8RP. Gaz mam 1 generacji, parownik był regenerowany jakieś 15-20tyś km temu. Od jakiegoś czasu chodzi no tak, że jazda nie przynosi mi żadnej frajdy bo co chwilę się psuje... mianowicie na benzynie nie dało się jechać bo szarpał, tylko dało się odpalać od wczoraj...
BMW e46 m43b19 problem z zasysaniem przewodu odmy rozwiązany. Objawem było zasysanie węża odmy oraz nierówna praca silnika do tego stopnia, że po wciśnięciu sprzęgła podczas jazdy silnik gasł przy dojechaniu do świateł itp. Przewód zassany aż płaski, obroty na biegu jałowym od 400 do 900 i tak skakały. Problemem był sam zawór odmy, sprawny jeśli dmuchamy...
Pacjent to FIAT STILO 1.9 JTD 16v wer.Michael Schumacher Co się dzieje ,a no się dzieje od niedawna.. Padła turbina - regenracja zakładamy turbina przejeżdzą około 400m i strzela.. Auto się nie przegrzewa ,temp. w normie.. Odsyłam na Gwarnację przysyłają kolejną zakładamy i działa,ale jest problem.. Auto przy ruszaniu po dłuższym postoju zaczyna puszczać...
Brak kompresji na 2 cylindrze(1atm).Uszczelka pod głowicą chyba OK(nie ubywa płynu,oleju nie przybywa z rury nie kopci).W chłodnicy nie bulgocze,z korka wlewu oleju,nie dmucha.Zdjęta pokrywa zaworów,zawory pracują. Są to zawory regulowane hydraulicznie.Co jeszcze sprawdzić?
Od jakiegoś już czasu mam problem z obrotami jałowymi i ogólną dynamiką silnika w mojej astrze. Zarówno na gazie jak i na benzynie (mocniej na benzynie, obserwacje dotyczą tego właśnie paliwa) silnik chodzi nierówno - co kilka sekund obroty wyraźnie spadają po czym wracają do normy, ogólnie silnikiem trochę trzęsie. Jak obciążę alternator ogrzewaniem...
dmucha korka oleju dmucha korka wyciek oleju korka wlewu
skoda stopu apache htaccess uszkodzony sensor czujnik temperatury
zasilacz zwrotne napięcie sprzedam multimetr brymen
Jaki MOSFET do wkrętarki 18V? Wybór i parametry Nissan Almera Tino - komunikat "SECURE" na zielonym tle