Na YouTube dodaj filmik.
U mnie w c360 wydobywał się dym (sporo) i olej po rozebraniu okazało się że pękł drugi tłok. Pierścienie jak również uszczelki , panewki były ok. ciśnienie również było dobre. Po odkręceniu bocznych pokryw zewsząd leciał dym wiec trzeba było zrzucać górę.
Kolego USI maluch zawsze dmucha z korka oleju Ten typ tak ma.
witam gdy masz złe uszczelniacz zaworowe to samochód może brać olej i kopcić może intensywnie dmuchać odmą,korkiem wlewu oleju i bagnetem
Sprawdź drożność tzw. odmy, gdyż przytkana może być jednym z powodów takiego "dmuchania" silnika, szczególnie przed zimą.
Czołem. Xsara Picasso 2.0 16V benzyna silnik RFN. Objaw jest taki: po odkręceniu korka wlewu oleju - silnie dmucha. W miarę czyste powietrze, bez dymu, ale ciśnienie jest mniej więcej jak z rury wydechowej. A jak odłączę przewód odmy, który wychodzi z drugiej pokrywy zaworów, to tam nic nie dmucha. Czy to tak ma być? Tam jakiś zawór? A może po prostu...
Może po prostu masz brudną chłodnicę.
Jeśli z węża odmy nie dmucha -to znaczy że jest zapchana ( ma dmuchać przy zakręconym korku wlewu oleju i wsadzonym bagnecie ). To że dmucha z korka wlewu oleju to normalne , jak będzie przy tym lekko chlapać olejem również .
normalne dmuchanie to rozumiem ale to jest dość mocne. po zakupie jak sprawdzałem to tylko delikatnie dmuchało i nie było czuć spalin co teraz niestety występuje. Czy wcześniej dmuchało z miejsca miernika pozomu oleju to nie wiem bo nie sprawdzałem.
A nie rozpadł się czasem katalizator i nie zatkał wydechu ? Trafiłeś kolego. Wielkie dzięki wszystkim za porady. Temat zamknięty
wymienilem termostat czujnik plynu chlodzacego termostat i zbiorniczek wyrownawczy wraz z korkiem i robi sie cisnienie po odkreceniu korka i dmucha zimne powietrze po wyrzej 3000obr
Jakiej firmy polecacie podkładki pod wtryski 1.6 TDI CAYC? W sumie chyba warto wymienić również oringi, czyli jakie macie sprawdzone zestawy? Przebieg silnika 200 000 km, lekko dmucha po otwarciu korka, ale mimo to silnik pracuje równo.
Zobaczyć jak mocno dmucha prze korek wlewu oleju, nie powinno nic dmuchać, a na początek to można wlać płukankę długo dystansową, pomaga na zapieczone pierścienie
U mnie dmucha z korka spalonym olejem, a z bagnetu jakby zgasić świeczkę dość obficie ale z małym ciśnieniem wydmuchane. Sprawdź cz nie masz zatkanej (uszkodzonej) odmy. Bo obiawy które podajesz na to wskazują.
Oczywiście że może. U mnie tak było. Najprostszy sposób jaki u mnie się sprawdzał to odpalenie auta i odkręcenie korka wlewu oleju pod maską i patrzenie jak dmucha aż do czasu nabicia powietrza i kichnięcia osuszacza. wiadomo wtedy już sprężarka nie pompuje i zobaczysz czy jest zmiana. U mnie była duża. Po wymianie sprężarki przeszło. Tak dmuchało że...
Dmucha z korka wlewu oleju spalinami?
Najprościej pomiar ciśnienia sprężania. Dmucha z korka wlewu oleju spalinami?
Dmucha spalinami spod korka?
Piszesz, że dmuchałeś w kranik chłodnicy a korkiem chłodnicy i przelewem nie uciekało ciśnienie? Nie ja dmuchałem, tylko ty masz dmuchać i nie interesować się przelewem. Możesz i przez kranik, byle z założoną głowicą. Blok ma być ciepły. Przy ciśnieniu~ 0,5 bara musi gdzieś kroplę pokazać. Regeneracja regeneracją, a pewnie okaże się że źle osadzony...
Witam jeżeli powietrzem sadzi z korka wlewu oleju znaczy to że ma przedmuchy i czyli kiepską kompresję i nie chce zapalić. Trzeba zmierzyć kompresję jak jest około 30 atmosfer to jest dobrze a jak nie to szukać innej przyczyny np. zły kąt wtrysku, zużyta pompa paliwa itp.
czy wymiana pompy załatwi problem? wymiana pompy nie załatwiła problemu, nadal znika płyn tylko teraz nie wiem gdzie przy okazji wymieniłem płyn chłodniczy oraz olej na 10w40 wraz z filtrem (nie wiem jaki był wcześniej, auto kupione miesiąc temu). Po wymianie dmucha z korka oleju oraz bagnetu (biały dymek). Silnik jest bardzo mocny i raczej nie bierze...
jeżeli na biegu jałowym masz podciśnienie 40kpa i nagle dodasz gazu to owo przez chwilę musi przyjąć wartość niemal równą wartości ciśnienia atmosferycznego, gdyż otworzyłeś kanał powietrza ale silnik jeszcze nie zdążył zwiększyć obrotów. Zgadza się, 95kpa ciśnienia atmosferycznego - 45kpa ciśnienia w dolocie = 50kpa podciśnienia czy to zbyt mało?...
Jak rozpadła się turbina to pewnie masz pełno oleju w wydechu... jak się rozgrzeje to się wypala i dymi. Jeśli chodzi o ciśnienie to chyba jak większość diesli min. 18bar powinien mieć. jak dmucha z korka to co to może oznaczać Dmucha i dymi czy tylko "pulsuje"? Jak nie lecą spaliny i nie pluje olejem to w/g mnie nie ma powodów do zmartwień.
Oleju nie brał, spod korka nie dmuchał, zastanawia mnie tylko ten luz między cylindrem a tłokiem. Jutro będę myślał 🤔
Teraz zauważyłem że słownik zrobił błąd nie 4 miesiące a 4 mtg. Te części teraz, to już wołają o pomstę do nieba. Jakby nie było - zawory jutro sprawdzę i przereguluje. Najbardziej niepewna dla mnie to ta głowica . Jak się okaże, że to zestawy naprawcze - to rozszarpie ich w tym sklepie z częściami. Dzięki za podpowiedź. Odpalę go bez pokrywy zaworów...
Zmień uszczelniacz na korku wlewu oleju. Może puszcza. Ze skrzyni korbowej trochę dmucha.
A mocno dmucha z korka wlewu oleju jak jest odkręcony? Może wydmuchało uszczelkę i sprężania nie ma, idzie do komory olejowej i stąd duży wyciek oleju pod uszczelką zaworów. Fakt że to byłoby ciekawe, że idzie tylko na zewnątrz, pomijając kanały wodne, ale może coś tam idzie tylko nie sprawdziłeś. Zobacz czy nie ma oleju w płynie chłodzącym albo płynu...
Witam, wrocilem do domu po pracy normalnie po 2 godz chcialem znowu jechać wsiadam odpalam a auto bardzo dziwnie chodzi , faluje gaśnie . Wyjmuję bagnet i nie widać oleju (miska cala)jak odpali na moment słychać uderzenia pod pokrywa jak by coś metalowego się ulamalo i latalo po całej pokrywie . Do tego silnie dmucha z korka oleju. Jakies pomysły ?
Jak masz zalepione nagarem pierścienie, albo dziurę w tłoku, to już żaden wynalazek nie pomoże. Przyśpieszy najwyżej śmierć silnika. Wątpię czy da radę jeszcze kilka miesięcy. :) Zdejmij pokrywę klawiatury i sprawdź czy spod wtryskiwacza nie dmucha.
Wystarczy zdjąć wężyk powrotny z naczynia wyrównawczego i ponaciskać węże chłodnicy, czasami robię na chama-nie naciskam a dmucham przez korek
koło pasowe jest ok sprawdzane, dodam że po tym stukaniu wymieniłem olej na półsyntetyk (bo był syntetyk) i stukanie trochę ucichło więc chyba wtryski odpadają. Dzisiaj zauważyłem mały dymek taki niebieskawy po odkręceniu wlewu oleju. Dodam że nie dmucha z korka tylko lekki dymek się unosi przez pewien czas i potem jest spokój. Co to może być?
Podmieniłem wtryskiwacz no i nic to nie dało, maź była koloru czarnego a czym objawia sie dziura w tłoku?? zakładam ze wtedy dość mocno dmuchało by mi z korka wlewu oleju a nic takiego sie nie dzieje
Ukręcony wirnik turbosprężarki i zatkany w części gorącej wylot spalin. Standardowa przyczyna. Sprawdz to , otwórz korek wlewu oleju i kręć, jeżeli będzie dmuchał i chciał odpalić to masz sprawę rozwiązaną.
Dmuchać może, byle nie spalinami.
Ja też miałbym bardzo duże obawy, ale nie zdiagnozuje się przez forum, udaj się najlepiej z nim na warsztat, nie zmierzą mu kompresję, ogólnie przejrzą. Po odkręceniu korka oleju dmucha dość mocno i lekko dymi. No to może być kłopot z pękniętym pierścieniem itp. Pozdrawiam.
(at)4jerry, no dzięki za info, no my też ustawiali pierścienie, a dokładniej zamki też są co ok 120°, a co do jeszcze właśne może coś się poprawić jak by pochodził na biegu jałowym przez parę godzin. Dodano po 10 (at)mierzejewski46, no niby tak, przydało by się z hamować, tuleje, no pierścienie też są ustawione zamkami co ok. 120°, tuleje były w miarę...
Mierzyłeś ciśnienie na cylindrach ? Odkręć korek wlewu oleju i sprawdź czy ten smród też jest w oparach wydostających się z silnika. Jeszcze nie mierzylem. Jeśli byłoby niższe to... skąd utrata kompresji? Jak już wspomniałem niedawno była robiona głowica- kompleksowo z wymianą zaworow , szczelnosc, oczywiście upg również. Spod korka coś tam dmucha.....
Witam Pacjent to 1.6 tdci 115 km 2012 rok. Ok 300.000 km.Odpala idealnie, 2 razy zdarzyło sie ze zakopcił , później zupełnie nie kopci nawet przy duzym obciazeniu czy odpalaniu na zimnym. Ginie olej, trzeba dolewać. Odma wymieniona tj cala pokrywa. Dmucha z korka wlewu oleju, i miarki. Pierścienie? Zrzucać głowice regenerować? Sam juz nie wiem, silnik...
Zakupiłem Renault Espace 1.9dci. Cena rynkowa, stan rynkowy. Nie wątpię.... Po doradzeniu przez znajomego, odpiąłem EGR, Zmień znajomych, to się wyciąga i czyści. oraz przy jeździe poniżej ok 1800obr na obciążeniu, np pod górę Na kurs prawa jazdy chyba trzeba wrócić i nauczyć się jeździć. Z korka po odkręceniu lekko dmucha niebieskawy dymek bez specjalnie...
Spod korka słychać dmuchanie, olej dość mocno pryska - rozbryzgi na cały motor + kurtkę śmiałka który odkręcił korek. Zdecydowanie inaczej niż w moim Peugeocie 306 1.6 8V gdzie ani grama oleju nie leci po odkręceniu korka, słychać tylko cichy pomruk.
No właśnie że dość mocno dmucha i do tego dymek się wydobywa,po wypadnięciu korka silnik był calutki w oleju i podbitka pod maską cała mokra,tylko że nie wiem jak długo tak jezdziłem,ale chyba max 10km bez tego korka.Najbardziej to ten dym mnie niepokoi.
Zmierz kompresję i tyle będzie wiadomo Kompresja prawidłowa a silnik i tak dmucha (normalka w C330).
Zanim rozebrałeś, mogłeś - mając sprężarkę i manometr do ciśnienia w cylindrach - połączyć jedno z drugim i wdmuchnąć w ten sposób ciśnienie powietrza do cylindrów po kolei, ustawiając każdy w górnym martwym punkcie tak by zawory były zamknięte. Następnie posłuchać czy dmucha pod korkiem oleju (pierścienie), albo w dolocie bądź wydechu (zawory). Co...
Toyota Yaris z 2013 r. o pojemności 1.33 - podczas wysokich obrotów na luzie puszcza chmurę niebieskiego dymu. Po wejściu na normalne obroty dym znika. Nie dmucha z bagnetu. Po odkręceniu korka wlewu oleju też nie ma dymu. Podejrzewam, że może być problem z uszczelniaczami zaworów, ale przed wizytą u mechanika chciałbym wiedzieć coś więcej na ten temat....
hmmm... a może ktoś kto ma dafa xf 105 mógł by u siebie sprawdzić czy na rozgrzanym silniku powietrze tak leci bo sprawdzałem przy dafie xf 105 z 2008 roku oraz przy dafie z 2009 roku to jak się silnik rozgrzeje to lekko z korka od oleju dmucha powietrze i tak samo z odmy lecą u nich spaliny ...
Kolego w silnikach TDI jest raczej normalnym, iż przez wlew oleju dmucha powietrze, gdyż częściowo przyczynia się do tego turbina. Gorzej jest natomiast, gdy nadmiernie wyczuwa się dmuchanie przez otwór po wyjętym bagnecie, bowiem ( moim zadaniem ) może to już świadczyć o zużyciu silnika. Jeśli jednak nie zużywa on zbyt wiele oleju i łatwo uruchamia...
Tak kable są podłączone prawidłowo. Przed chwilą wróciłem z garażu i martwi mnie fakt że spod korka wlewu oleju dmucha dość mocno dym.
Zużycie(spalanie )oleju w normie? Dymi z rury wydechowej? Tam zawsze trochę dmucha.Ale zwiększone dmuchanie to np. uszczelniacze zaworów...
witam mam problem z octavia II 1.9tdi 105km bls. Przy 120km/h zgasła... po ostygnięciu odpala i po 2-4sek gaśnie. po odkręceniu korka mocno dmucha, to samo po zdjęciu odmy z pokrywy... po zdjęciu odmy silnik nie gaśnie ale strasznie gwizdze, ale to pewnie przez odmę bo po odkręceniu korka też chodzi i nie gaśnie ale nie gwizdze... po odpięciu odmy na...
Witam no więc tak, klient dzwonił że z autkiem nic się nie dzieje,chodzi ok więc na razie będzie tak jezdził bo ma na razie problem żeby odstawić auto. W związku z tym wiemy że na odpiętej odmie i zaślepionym ssaku nic się nie dzieje od tygodnia więc można przyjąć że pozostałe podzespoły silnika są ok. Po odkręceniu korka nic się nie zmienia jeżeli...
No właśnie jakoś tego klikania nie słyszę. Czy zapchany filtr węgla lub nie otwierający się zawór mogą spowodować, że opary, powietrze, zamiast do filtra i potem z powrotem do silnika, będą ulatywały korkiem? Bo chyba korkiem nie powinno dmuchać. Sprawdzałem to w oplu corsie i tam nic nie syczy kolo korka, u siebie zmieniałem korek na inny i poprawy...
No to dmuchałem , w ten środkowy wężyk to uchodzi powietrze tym zaślepionym korkiem ,a ten pierwszy jest zablokowany.
Sprawdź czy nie dmucha ostro w odmę albo korek wlewu oleju. Może kompresja już ostro uciekać.
Masz jakiś problem z tym autem czy masz za dużo wolnego czasu i szukasz "dziury w całym"? Zostaw ten korek w spokoju. Martwić się zacznij jak Ci będzie wyrzucać olej przez bagnet, albo dmuchać spalinami z korka wlewowego oleju, jak będzie źle to ręki tam nie przyłożysz bo Cię oparzą gorące spaliny albo schlapie Cię gorącym olejem. Dopóki czuć tylko...
MIAŁEM TAKĄ HISTORIĘ PO WYMIANIE USZCZELNIENIA NA 1 POMPOWTRYSKU WSZYSTKO USTAŁO jakie miales jescze objawy ? nie dmuchał parą mocniej po odkreceniu korka od wlewu oleju ? Moze to tylko zbieg okolicznosci byl ?
Przedmuchy świadczą o złym stanie technicznym silnika. Zmierz ciśnienie sprężania i zrób próbę olejową to się okaże czy ma czym dmuchać.
Włącz go i postaw na jakimś podwyższeniu - zrób mu "wysokie nogi" ... Zobaczysz czy się to powtórzy... a przedewszystkim czy jak się zagrzeje czy dmucha ciepłym powietrzem czy nie - jeśli słabo dmucha to masz korek... :(
Uszczelniacze zaworowe lub nie spasowane zawory. Przepraszam ale co to ma wspólnego do dmuchania ze skrzyni korbowej? Głowica miała być robiona gdyby cos było potrzeba Głowica to głowica a pierścienie swoją drogą. Tak jak ci jerry1960 poradził zmierz ciśnienie. Jeśli będzie ok a nie zużywa ci zbyt dużo oleju to po prostu jeździj. Przed wymianą uszczelki...
Rozrusznik rzeczywiście trochę za wolno kręci zastanawiam się czy jest to spwodowane jego zużyciem czy za słabym akumulatorem (bateria żelowa 85 Ah).Dodatkowo pytanie z innej bajki czy jeśli po odkręceniu korka wlewu oleju dmucha mocno spalinami a z bagnetu w ogóle nie dmucha to zużyte są tylko uszczelniacze zaworowe a nie pierścienie?
witam dzisiaj zrobiłem jakieś 20 km. Kłęby białego dymu zniknęły, jednak teraz koci na siwo. Tak jakby lekko od oleju. Nie stwierdziłem jakiegoś ubytku oleju, ale chyba pokonałem za krótki dystans. Płynu też nie ubywa. Po odkręceniu korka wlewu dmucha dość mocno i wydobywa się trochę dymu. Po wyjęciu bagnetu też dmucha ale znacznie słabiej. Czy to pierścienie,...
Pora zamknąć temat. Układ został "usprawniony" - nie obyło się bez sporej pracy palnikiem, ale efekt końcowy jest zadowalający tzn: sprzęt został naprawiony :). Oto kolejność wykonanych prac (może komuś się przyda): - wlutowałem zawór bistabilny - przylutowałem zawór serwisowy do niskiego ciśnienia przy kompresorze - dmuchanie azotem (10atm) - stwierdziłem...
Właśnie myślałem o tym i znowu ją wymontowałem,rurka czysta ,kanał w bloku z tego co widać od góry to czysty,dmuchałem powietrzem to powietrze jak uchodzi przy korku wlewu oleju jest odczuwalne po przyłożeniu ręki.
Witam. Ciśnienie pomierzone: 1 - 11,5 2 - 13,7 3- 13,7 4 - 13,7 Najdziwniejsze jest to że na czwarty kuleje a nie na pierwszy. Po odkręceniu korka wlewu oleju dość mocno dmucha.
Inaczej. Sprawdź czy świst wynika z podciśnienia. Odkręcić korek i o ile to możliwe ocen czy zasysa powietrze czy dmucha. Jak zasysa to może to być problem z przepustnicą, z regulacją biegu jałowego.
Witam. Trafiła mi się Skoda Felicia. Dawno nie miałem tego modelu i mam kilka pytań w tej sprawie. Silnik generalnie pracuje równo, moc też jest ale... Po korkiem wlewu oleju była w małej ilości biała maź. W zasadzie taki "glut" wielkości złotówki. Wytarłem i po przejechaniu około 50 km jest jak narazie czysto. Wiem, że czasami takie cuda pojawiają...
Niektóre silniki mają odpowietrzenie z dołu skrzyni korbowej, jak i z pokrywy zaworów tak jak tu. Jeżeli odma jest drożna to po odkręceniu korka wlewu oleju sprawdzić czy dmucha i bije ciśnienie. Może lekko dmuchać, ale jeżeli po przytkaniu zacznie bić ciśnienie to nie będzie świadczyć najlepiej o kondycji silnika.
Przyznam sie szczerze ze jeszcze nie mierzylem korkiem nie dmucha oleju nie bierze, wiec cisnienia nie mierzylem. Jutro zdejme kolektor wtrysk i zmierze cisnienie. Jeszcze jedno pytanko w tym autko nie mam obudowy filra tylko jest wstawiony stozek. Czy ma to jakies wieksze znaczenie?? Moze ciagnie za duzo powietrza i ma uboga mieszanke. ERG mechaniczny...
A dmucha czy raczej jest podciśnienie i wciąga?
Jeśli chodzi o chip tuning to rzeczywiście mialem zrobiony tzn mechanik wgral mi nowa mapę ale przed wczoraj powiedzialem żeby wgral stara żeby sprawdzić czy będzie jakąś zmiana i jest tylko taka ze jest jeszcze slabszy. A na tym chipie jezdzilem może tydzień gdyż awaria jaka powstala uniemożliwila mi dalsza jazdę. Śląskie wybiera się do kolejnego mechanika...
tak korek jest dobry w wakacje był nowy kupiony jak odkrece korek to mocno dmucha przy wyzszych obrotach wyrzuca olej
dzięki za wypowiedzi ;-) A jak najprościej sprawdzić czy trzyma ciśnienie na cylindrach? Rozgrzać i patrzeć czy po wyjęciu miarki nie dmuchają spaliny? jak go oglądałem to po odpaleniu i odkręceniu korka chlapał olejem, ale to chyba normalne bo na wierzchu ma wałek ;-)
1.6xe jest kolizyjny, zawory pogięte, uszczelniacze zaworowe może uszkodzone to dmucha pod pokrywę i przez korek.
Witam, posiadam seata cordobą 1.9 sdi climatronic z 2001 roku. Potrzebuje wymienić silnik(Nie chodzi na jeden cylinder na wolnych obrotach, dmucha spalinami z korka wlewu oleju i otworu od miary do mierzenia oleju, mechanicy mówią że naprawa się nie opłaca). Nie wiem jaki jest symbol mojego silnika(przy kole zapasowym nie ma, na osłonie rozrządu również...
Witam posiadam audi a6 c7 2.0 tdi 2012 auto zaczęło brać olej po przejechaniu 2000km 1l oleju wcześniej czegoś takiego nie było z pod korka i miejsca na bagnet biała chmura dmucha to samo z odmy więc nie jest zatkana jak wcześniej obstawialem ...ale nie wiem co może być powodem że robi ten dym i takie ciśnienie w komoze że po otwarciu korka chlapie...
W pierwszej kolejności trzeba zrobić rozrząd. Z tym dmuchaniem to chyba chodzi o korek wlewu oleju. Tam będzie zawsze trochę dmuchać i to jest raczej normalne w tym silniku. Grunt żeby spaliny tamtędy nie leciały. A jak bardzo mocno dmucha to może być jeszcze odma zamulona/zapchana. Ale nie ma co gdybać. Zajmij się kołem pasowym i ustawieniem rozrządu...
Rano, przed pierwszym uruchomieniem silnika, niech okręci korek wlewu paliwa (może go od razu z powrotem zakręcić, chodzi tylko o wyrównanie ciśnienia w zbiorniku) i dopiero niech spróbuje uruchomić silnik... niech też zwróci uwagę, czy odkręcając korek, ze zbiornika dmuchają opary benzyny (normalne), czy zasysa powietrze do zbiornika.
Więc tak praca silnika nie wzbudza podejrzeń chodzi cicho i równo na zimnym jak i na rozgrzanym silniku ale. Zapalilem go dziś był zimny nie dymi dym bezbarwny przy gwałtownym przygazoeaniu więcej dymu białego poczym dalej bezbarwny w zbiorniczku zadnego mleka nic nie bomluje z korka wlewu oleju dmucha. Pojechałem go rozgrzać i po powrocie na rozgrzanym...
Sprawdż jeszcze korek od zbiorniczka. Czasami jak nie MB nie trzyma ciśnienia w układzie to kiepsko grzeje.
Witam mam podobny problem z Turanem 1,9. 2006r . Ogrzewanie działa w kratkę jak się zagrzewa silnik leci ciepłe gdy osiągnie 90 stopni dmucha zimne. Wymieniłem termostat w silniku i nic nie pomogło. Za obserwowałem że poziom płynu chłodzącego jest minimum wręcz zbiorniczek wyrównawczy jest pusty. Odkręciłem korek w celu dolania wody do układu ciśnie...
Sprawdź czy masz biały osad lub jakąkolwiek maź pod korkiem wlewu oleju i czy mocno z niego dmucha oraz czy w płynie chłodniczym znajduje się olej.
Jak odpale samochód to strasznie dymi na biało, jak się trochę zagrzal to już tak przeszło ale gdy dam gaz w opór i puszczę to spada z obrotów i gasnie, już nie zapala. Dodano po 7 Może mieć coś do tego zaworek zwrotny? Myślałem że może uszczelka pod głowica, ale z korka od wlewu oleju nie dmucha, oleju w zbiorniczka od wody nie ma
Kompresję zmierz, sprawdź czy ma przedmuchy. Jak odkręcisz korek wlewowy oleju czuć np. spalinami i dmucha mocno?
ja już zwalałem pokrywe i nic sucho co najwyżej się poci a tam olej kapie, hmmmm z uszczelniacza wałka rozrządu Dodano po 7 tylko jak by to był uszczelniacz wałka rozrządu to by leciało w okolicach rozrządu? bo leci dosłownie jakby spod kolektora ssącego i dodatkowo robią sie krople kapiące na szpilkach od wydechu nie czaję tego naprawde jutro wszystko...
Przepraszam najmocniej pytanie powinno brzmiec tak: Witam mam taki problem zrobiło sie zimno wiec jak kazdy w samochodzie włączam ogrzewanie. Podczas jazdy wieje ciepłym powietrzem natomiast kiedy stoje w korku i temperatura silnika troszkę wzrośnie dmucha zimnym powietrzem. co jest tego przyczyna
Więc tak, auto chodzi bardzo dobrze, zbiera sie jak trzeba i w zasadzie nie kopci. Zastanawiam się co może być nie tak w odmie. Rozumiem, że mówimy o plastikowej rurce, idącej na wierzchu od skrzyni korbowej do pokrywy zaworów, i dalej poprzez niby zawór do rury za filtrem. Co może być nie tak, że niby zapchana (to sprawdziłem), nie wyrzuca też oleju...
Troszeczkę dmucha-chyba, że masz potężne przedmuchy, to bardziej. Olej to tamtędy nie leci, oprócz tego, co przedostanie się tam z mgły olejowej - z czasem się nazbiera - węże oczywiście z gumy olejoodpornej.
Bo odmą c330 jest ten korek i jak dmucha z niego to się brudzi silnik od góry i spływa ku dołowi. I dobrze że jest wąz założony. Nie ma silnika który nie dmucha z odmy.
Ostatnio moczyłem dwa dni prawie i kicha , w czasie moczenia co jakiś czas silne ruchy odśrodkowe kałamarzem , tak aby atrament wypychało na zewntrz i nie pomogło. Pomogło bardzo silne dmuchanie (w ostatnim geście rozpaczy) w dziurę po korku.
W Clio po zdjęciu korka na deklu zaworów zawsze będzie chlapać olejem .Jeśli bardzo ci dmucha to mogą być pierścienie na tłokach zużyte .
No to tak faktycznie wentylatory dmuchały nie w tą stronę. :idea: Nie było wtyczek tylko zastosował konektor :cry: przy oby dwóch wiatrakach i tu był cały problem gotowania się w korku lub na kilku cyklach świetlnych. Zamiana +/- i kręcą się w dobrą stronę. :D Także brawo jarek225 problem trafiony w 100%. :D Dziś we Wrocławiu było tylko 17 stopni ale...
Jeśli chodzi o "bąbelkowanie"w zbiorniczku wyrównawczym( lub chłodnicy)oznacza to że spaliny przedostają się częściowo do układu chłodzenia.Spowodowane to jest albo uszkodzeniem(wypaleniem) uszczelki pod głowicą,albo mikropęknięcia w samej głowicy.Przy drobnych uszkodzeniach ten efekt występuje tylko przy dobrze nagrzanym silniku i przy "ostrych przygazówkach"....
Dmuchać może ale słabo Jakie masz ciśnienie sprężania?
Witam. Mam problem z ogrzewaniem i przegrzewaniem się silnika w zimie w CC 900. Silnik uruchamiam bez problemów, włączam silny nawiew na szybę i idę odśnieżać. Trwa to trochę, ale jak wsiadam do autka, mimo, że temperatura silnika wg wskaźnika ma już 50-60 stopni, nadal dmucha kompletnie zimnym powietrzem, dopiero po przegazowaniu zaczyna grzać. Mało...
witam. mam MB VITO 108D i miałem podobny problem. rozwiązanie okazało się banalne. są 2 metody: wyciągasz zbiornik paliwa i porządnie go czyścisz-ma on po drodze sitka które w moim przypadku się pozaklejały i przy dużym poborze paliwa zatykały się kompletnie. po zastosowaniu tej metody problem nie wystąpi do końca życia tego samochodu. druga metoda...
Witam serdecznie proszę o pomoc zrobiłem kapitan remont silnika w MF 255 zrobiono głowice zawory prowadnice płaszczyzna. Blok wystawione tuleje obrobione na bloku płaszczyzna bloku nowe tłoki (5-o pierscieniowe) pierścienie panewki pompa oleju. Silnik zapala ładnie pracuje nie dymi tylko ma silny przedmuch do misy olejowej,olej sączy się z pod bagnetu...
kolego od tego silnika perkinsa mam pytanie czy udało ci sie uruchomić silnik. Ja mam taki sam silnik w widlaku i ten sam problem z odpalaniem! U mnie pompa paliwa była robiona latem kapitalny remont wymiana głowiczki i takie tam 1100 zł naprawa.Na rurkach paliwo pojawia sie ,pompa odpowietrzona do kolektora mala dawka rozpuszczalnika pochodnia rozrusznik...
Witam, ale jak mocno dmucha przed tym zaworem, jesteś w stanie utrzymać to ciśnienie palcem?. Może korek spustowy pod zbiornikiem jest otwarty.
Problem w tym, że chyba pompa oleju zdycha jeszcze. Wszystkie objawy na to wskazują. Jak zmierzyć ciśnienie? W korek oleju coś wkręcamy? Nawet nie wiem, ile barów powinna dmuchać, słyszałem że dwa. Sama pompa dość tania ale jak zwykle VW przekombinowało. Pompa na łańcuchu a rozrząd na paskach (dwóch!). Konstrukcja UFO.
Witam Posiadam Passata B5 2.8 V6 AMX z LPG. Kupiłem go miesiąc temu. Zawsze jak przyprowadzam sobie nowe auto to robię płukankę + zalewam olej taki jaki ma być przewidziany do danego motoru. Od niedawna puszcza mi momentami obłoki niebieskiego dymu. Problem jest o tyle dziwny, że z rana dymu po całej nocy nie ma... Opiszę kolejność działań po której...
mhh. pokombinuje troszkę i dowiem się co to i zacznę szukać. a i jedna rzecz mnie dziś zaskoczyła... przed chwilą pompowałem powietrze przytkałem na dosłownie 3 sekundy wylot powietrza z komory olejowej i wyrwało mi korek... dosyć mocno dmucha z tej małej dziurki powietrze, czy to normalne?
dmucha korka oleju dmucha korka wlewu oleju korka oleju
intel 855gm berlingo schemat klimatyzacja porty orange
ESPHome i RS232: Konfiguracja i Obsługa Lampka Neutral nie zapala się - przyczyny i rozwiązania