Na YouTube dodaj filmik.
Kolego USI maluch zawsze dmucha z korka oleju Ten typ tak ma.
Może po prostu masz brudną chłodnicę.
Jeśli z króćca na deklu nie dmucha w ogóle, a po wyjęciu bagnetu lub odkręceniu korka oleju wyraźnie czuć ciśnienie to odma w pokrywie jest zatkana, jeśli dmucha tak samo z dekla jak z bagnetu to jest ok
Oczywiście że może. U mnie tak było. Najprostszy sposób jaki u mnie się sprawdzał to odpalenie auta i odkręcenie korka wlewu oleju pod maską i patrzenie jak dmucha aż do czasu nabicia powietrza i kichnięcia osuszacza. wiadomo wtedy już sprężarka nie pompuje i zobaczysz czy jest zmiana. U mnie była duża. Po wymianie sprężarki przeszło. Tak dmuchało że...
A nie rozpadł się czasem katalizator i nie zatkał wydechu ? Trafiłeś kolego. Wielkie dzięki wszystkim za porady. Temat zamknięty
Kolego w silnikach TDI jest raczej normalnym, iż przez wlew oleju dmucha powietrze, gdyż częściowo przyczynia się do tego turbina. Gorzej jest natomiast, gdy nadmiernie wyczuwa się dmuchanie przez otwór po wyjętym bagnecie, bowiem ( moim zadaniem ) może to już świadczyć o zużyciu silnika. Jeśli jednak nie zużywa on zbyt wiele oleju i łatwo uruchamia...
Ok duze dzieki za info . Uszczelka jest ok nic się nie dzieje tak jak pisalem auto przejechało tylko 200km po remoncie i wymiany tuleji tłoków jedynie co jest nie tak to przy zakładaniu pierścienii kturas pękł i po otwarciu korka na pracującym silniku dmucha para z korka wlewu oleju . Moim zdaniem cisnienie dmucha do korowodu i wywala z korka. I tego...
wymienilem termostat czujnik plynu chlodzacego termostat i zbiorniczek wyrownawczy wraz z korkiem i robi sie cisnienie po odkreceniu korka i dmucha zimne powietrze po wyrzej 3000obr
Witam mam podobny problem z Turanem 1,9. 2006r . Ogrzewanie działa w kratkę jak się zagrzewa silnik leci ciepłe gdy osiągnie 90 stopni dmucha zimne. Wymieniłem termostat w silniku i nic nie pomogło. Za obserwowałem że poziom płynu chłodzącego jest minimum wręcz zbiorniczek wyrównawczy jest pusty. Odkręciłem korek w celu dolania wody do układu ciśnie...
Moja C 360 dmucha z korka wlewu oleju.. Nie jest słaba, mocno się nie grzeje tylko to dmuchanie. Czy to będzie wina głowicy, czy mogę się spodziewać wymiany pierścieni bo trochę oleju tez pobiera. Wolałbym żeby to była głowica, to szybko bym naprawił a cały silnik to zejdzie trochę.
U mnie dmucha z korka spalonym olejem, a z bagnetu jakby zgasić świeczkę dość obficie ale z małym ciśnieniem wydmuchane. Sprawdź cz nie masz zatkanej (uszkodzonej) odmy. Bo obiawy które podajesz na to wskazują.
Wydawało mi się, że już ustaliliśmy, że nie dmucha tylko pulsuje, co jest całkowicie normalne i prawidłowe.
Toyota Yaris z 2013 r. o pojemności 1.33 - podczas wysokich obrotów na luzie puszcza chmurę niebieskiego dymu. Po wejściu na normalne obroty dym znika. Nie dmucha z bagnetu. Po odkręceniu korka wlewu oleju też nie ma dymu. Podejrzewam, że może być problem z uszczelniaczami zaworów, ale przed wizytą u mechanika chciałbym wiedzieć coś więcej na ten temat....
czy wymiana pompy załatwi problem? wymiana pompy nie załatwiła problemu, nadal znika płyn tylko teraz nie wiem gdzie przy okazji wymieniłem płyn chłodniczy oraz olej na 10w40 wraz z filtrem (nie wiem jaki był wcześniej, auto kupione miesiąc temu). Po wymianie dmucha z korka oleju oraz bagnetu (biały dymek). Silnik jest bardzo mocny i raczej nie bierze...
(at)4jerry, no dzięki za info, no my też ustawiali pierścienie, a dokładniej zamki też są co ok 120°, a co do jeszcze właśne może coś się poprawić jak by pochodził na biegu jałowym przez parę godzin. Dodano po 10 (at)mierzejewski46, no niby tak, przydało by się z hamować, tuleje, no pierścienie też są ustawione zamkami co ok. 120°, tuleje były w miarę...
Właśnie sprężarka jest nowa tzn. po regeneracji i ją wykluczam. Obstawiam te uszczelniacze ponieważ bus ma jednakową moc czy zimny czy ciepły. Może ktoś mnie przekona że się mylę busik ma zrobione już ponad 300000.a użytkowany był w firmie kurierskiej. a może ktoś wie jakie powinien mieć ciśnienie na cylindrach dobry silnik ducato 2.3 JTD (iveco). A...
Dmucha z korka wlewu oleju spalinami?
Witam no więc tak, klient dzwonił że z autkiem nic się nie dzieje,chodzi ok więc na razie będzie tak jezdził bo ma na razie problem żeby odstawić auto. W związku z tym wiemy że na odpiętej odmie i zaślepionym ssaku nic się nie dzieje od tygodnia więc można przyjąć że pozostałe podzespoły silnika są ok. Po odkręceniu korka nic się nie zmienia jeżeli...
jeżeli na biegu jałowym masz podciśnienie 40kpa i nagle dodasz gazu to owo przez chwilę musi przyjąć wartość niemal równą wartości ciśnienia atmosferycznego, gdyż otworzyłeś kanał powietrza ale silnik jeszcze nie zdążył zwiększyć obrotów. Zgadza się, 95kpa ciśnienia atmosferycznego - 45kpa ciśnienia w dolocie = 50kpa podciśnienia czy to zbyt mało?...
Najprościej pomiar ciśnienia sprężania. Dmucha z korka wlewu oleju spalinami?
Zmierz kompresję i tyle będzie wiadomo Kompresja prawidłowa a silnik i tak dmucha (normalka w C330).
Ja też miałbym bardzo duże obawy, ale nie zdiagnozuje się przez forum, udaj się najlepiej z nim na warsztat, nie zmierzą mu kompresję, ogólnie przejrzą. Po odkręceniu korka oleju dmucha dość mocno i lekko dymi. No to może być kłopot z pękniętym pierścieniem itp. Pozdrawiam.
Witam posiadam audi a6 c7 2.0 tdi 2012 auto zaczęło brać olej po przejechaniu 2000km 1l oleju wcześniej czegoś takiego nie było z pod korka i miejsca na bagnet biała chmura dmucha to samo z odmy więc nie jest zatkana jak wcześniej obstawialem ...ale nie wiem co może być powodem że robi ten dym i takie ciśnienie w komoze że po otwarciu korka chlapie...
ja już zwalałem pokrywe i nic sucho co najwyżej się poci a tam olej kapie, hmmmm z uszczelniacza wałka rozrządu Dodano po 7 tylko jak by to był uszczelniacz wałka rozrządu to by leciało w okolicach rozrządu? bo leci dosłownie jakby spod kolektora ssącego i dodatkowo robią sie krople kapiące na szpilkach od wydechu nie czaję tego naprawde jutro wszystko...
No właśnie że dość mocno dmucha i do tego dymek się wydobywa,po wypadnięciu korka silnik był calutki w oleju i podbitka pod maską cała mokra,tylko że nie wiem jak długo tak jezdziłem,ale chyba max 10km bez tego korka.Najbardziej to ten dym mnie niepokoi.
witam mam problem z octavia II 1.9tdi 105km bls. Przy 120km/h zgasła... po ostygnięciu odpala i po 2-4sek gaśnie. po odkręceniu korka mocno dmucha, to samo po zdjęciu odmy z pokrywy... po zdjęciu odmy silnik nie gaśnie ale strasznie gwizdze, ale to pewnie przez odmę bo po odkręceniu korka też chodzi i nie gaśnie ale nie gwizdze... po odpięciu odmy na...
Witam, wrocilem do domu po pracy normalnie po 2 godz chcialem znowu jechać wsiadam odpalam a auto bardzo dziwnie chodzi , faluje gaśnie . Wyjmuję bagnet i nie widać oleju (miska cala)jak odpali na moment słychać uderzenia pod pokrywa jak by coś metalowego się ulamalo i latalo po całej pokrywie . Do tego silnie dmucha z korka oleju. Jakies pomysły ?
Witam Pacjent to 1.6 tdci 115 km 2012 rok. Ok 300.000 km.Odpala idealnie, 2 razy zdarzyło sie ze zakopcił , później zupełnie nie kopci nawet przy duzym obciazeniu czy odpalaniu na zimnym. Ginie olej, trzeba dolewać. Odma wymieniona tj cala pokrywa. Dmucha z korka wlewu oleju, i miarki. Pierścienie? Zrzucać głowice regenerować? Sam juz nie wiem, silnik...
A mocno dmucha z korka wlewu oleju jak jest odkręcony? Może wydmuchało uszczelkę i sprężania nie ma, idzie do komory olejowej i stąd duży wyciek oleju pod uszczelką zaworów. Fakt że to byłoby ciekawe, że idzie tylko na zewnątrz, pomijając kanały wodne, ale może coś tam idzie tylko nie sprawdziłeś. Zobacz czy nie ma oleju w płynie chłodzącym albo płynu...
Witam. Zakupiłem Renault Espace 1.9dci. Cena rynkowa, stan rynkowy. Wszystko działa jak należy elektrycznie, zwieszenie, wnętrze itp. Po zakupie wymieniłem olej i filtry. Wszystko wydawało się ok oprócz kopcenia na czarno. Po doradzeniu przez znajomego, odpiąłem EGR, kopcenie zostało tylko przy przygazowaniu z wolnych obrotów oraz przy jeździe poniżej...
A dmucha czy raczej jest podciśnienie i wciąga?
koło pasowe jest ok sprawdzane, dodam że po tym stukaniu wymieniłem olej na półsyntetyk (bo był syntetyk) i stukanie trochę ucichło więc chyba wtryski odpadają. Dzisiaj zauważyłem mały dymek taki niebieskawy po odkręceniu wlewu oleju. Dodam że nie dmucha z korka tylko lekki dymek się unosi przez pewien czas i potem jest spokój. Co to może być?
Jak komuś się pompka przytkała i słabo wieje/ciągnie to radzę nie odciągać więcej już dymu i odetkać pompkę w taki sposób, że włączamy hota na 90 stopni, regulujemy przepływ prawie na maksa, i podstawiamy do korka w przez który stacja zaciąga sobie powietrze. Ciepłe powietrze dobrze jej zrobi... Ja miałem już oddawać na gwarancję tą stację bo dmuchała...
hmmm... a może ktoś kto ma dafa xf 105 mógł by u siebie sprawdzić czy na rozgrzanym silniku powietrze tak leci bo sprawdzałem przy dafie xf 105 z 2008 roku oraz przy dafie z 2009 roku to jak się silnik rozgrzeje to lekko z korka od oleju dmucha powietrze i tak samo z odmy lecą u nich spaliny ...
Więc tak praca silnika nie wzbudza podejrzeń chodzi cicho i równo na zimnym jak i na rozgrzanym silniku ale. Zapalilem go dziś był zimny nie dymi dym bezbarwny przy gwałtownym przygazoeaniu więcej dymu białego poczym dalej bezbarwny w zbiorniczku zadnego mleka nic nie bomluje z korka wlewu oleju dmucha. Pojechałem go rozgrzać i po powrocie na rozgrzanym...
Witam. Trafiła mi się Skoda Felicia. Dawno nie miałem tego modelu i mam kilka pytań w tej sprawie. Silnik generalnie pracuje równo, moc też jest ale... Po korkiem wlewu oleju była w małej ilości biała maź. W zasadzie taki "glut" wielkości złotówki. Wytarłem i po przejechaniu około 50 km jest jak narazie czysto. Wiem, że czasami takie cuda pojawiają...
Odczyt z grup wygląda jak niżej. W jednym okienku brakuje rezystancji pierwszej sondy ale przed chwilą sprawdziłem omomierzem obie sondy i grzałki mają ok Jak wygląda integrator krótkoterminowy na wolnych obrotach ? Wiem, że wykres napięcia I sondy powinien falować co sekundę (0,25V-0,85V) ale w tych grupach jakoś tego nie widzę. Nie mam jak sprawdzić...
Niektóre silniki mają odpowietrzenie z dołu skrzyni korbowej, jak i z pokrywy zaworów tak jak tu. Jeżeli odma jest drożna to po odkręceniu korka wlewu oleju sprawdzić czy dmucha i bije ciśnienie. Może lekko dmuchać, ale jeżeli po przytkaniu zacznie bić ciśnienie to nie będzie świadczyć najlepiej o kondycji silnika.
Też miałem problem z bulkaniem wody po odkręceniu korka zawsze wyszczliwało powietrze wszystkie połączenia były szczelne. i tak odkręciłem korektor wydechowy i okazało się z 4 dmucha woda po rozebraniu głowicy znalazłem pęknięcie wymieniłem głowice i teraz hula
Rozrusznik rzeczywiście trochę za wolno kręci zastanawiam się czy jest to spwodowane jego zużyciem czy za słabym akumulatorem (bateria żelowa 85 Ah).Dodatkowo pytanie z innej bajki czy jeśli po odkręceniu korka wlewu oleju dmucha mocno spalinami a z bagnetu w ogóle nie dmucha to zużyte są tylko uszczelniacze zaworowe a nie pierścienie?
Tak kable są podłączone prawidłowo. Przed chwilą wróciłem z garażu i martwi mnie fakt że spod korka wlewu oleju dmucha dość mocno dym.
Witam, dwa dni temu miałem robioną uszczelkę pod głowica. Cały czas zapowietrzajacy sie układ chłodzenia (przelewało sie w nagrzewnicy) do tego przejechane 130tyś. Wszystko Ok auto chodzi pali na wszystkie cylindry, ale dzis zauważyłem że po otworzeniu korka wlewu oleju wydostaje sie z niego ciśnienie. Przykładając rękę czuć, że dmucha powietrze. Pytanie...
witam dzisiaj zrobiłem jakieś 20 km. Kłęby białego dymu zniknęły, jednak teraz koci na siwo. Tak jakby lekko od oleju. Nie stwierdziłem jakiegoś ubytku oleju, ale chyba pokonałem za krótki dystans. Płynu też nie ubywa. Po odkręceniu korka wlewu dmucha dość mocno i wydobywa się trochę dymu. Po wyjęciu bagnetu też dmucha ale znacznie słabiej. Czy to pierścienie,...
W Clio po zdjęciu korka na deklu zaworów zawsze będzie chlapać olejem .Jeśli bardzo ci dmucha to mogą być pierścienie na tłokach zużyte .
Witam, Sprawa dotyczy pacjenta MAN TGX 18.480 euro 5 z 2011r, AStronic+retarder, Przebieg 700tys A więc, Przy przebiegu 620tys km zregenerowałem wtryski bo maniek palił w okolicach 40 litrów bez znaczenia czy ciężko czy lekko i był trochę słaby. Po regeneracji spalanie spadło i to diametralnie, więc ok, powiodła się regeneracja. No i teraz się coś zaczęło...
Jeśli chodzi o chip tuning to rzeczywiście mialem zrobiony tzn mechanik wgral mi nowa mapę ale przed wczoraj powiedzialem żeby wgral stara żeby sprawdzić czy będzie jakąś zmiana i jest tylko taka ze jest jeszcze slabszy. A na tym chipie jezdzilem może tydzień gdyż awaria jaka powstala uniemożliwila mi dalsza jazdę. Śląskie wybiera się do kolejnego mechanika...
No więc tak- auto rozgrzało się do pierwszej keski na wskaźniku temp. Ciepłe powietrze nie leci. Odkręcam odpowietrznik na nagrzewnicy, nic nie leci. Na pracującym cały czas silniku dolewam jeszcze z pół litra plynu i pojawia się on na odpowietrzniku. Oba węże do chłodnicy gorące- ale dalej leci zimne powietrze. Rozgrzewam ato do połowy skali- nic się...
A wiec tak, moim zdaniem to też wina pierścieni ,nie chodzi mi o odme na głowicy czy gdzie tam tylko u góry silnika przy końcu taka rurka z 2cm a na niej gumowy wężyk ,gdy z niego nie dymi np na postoju to dmucha z niego ,owszem po odkreceniu korka oleju jak już wcześniej pisałem wydostaje się dużo dymu po zgaszeniu,a z zaworów(okolic) dymi się jedynie...
Witam, Samochód to renault clio 2. Od pewnego czasu ubywa mi płynu chłodniczego w instalacji ale problem polega na tym że za nic na świecie nie potrafię zlokalizować miejsca wycieku. Co udało mi się dotąd ustali to, że kiedy jeżdżę bez włączonego ogrzewania to płynu ubywa mniej więcej 300-400 ml ma jakieś 1000 km bo mniej więcej tyle pokonuję w ciągu...
dmucha korka oleju dmucha korka wlewu oleju korka oleju
złożyć odwołanie lambda sonde numery naklejce
Lokalizacja sterownika kierunkowskazów w Porsche Cayenne Obroty biegu jałowego silnika Case 5140