To że wąż na dole zimny niewiele znaczy. Przypomnij w czym masz problem bo załapałem tylko że wskazówka wskaźnika poza połową (a to nie problem tylko normalka) powstaje pytanie jak daleko za połową? Zrób tak: odpal przestudzone auto i czekaj aż wentylator się włączy jednocześnie namacalnie kontrolując temp węży. Działa to tak: silnik sie nagrzewa wąż...
Pompa sprawdzał mechanik i mówił, że jest ok. Tak, jest zanurzony w zbiorniczku :-)
Zimna rura między termostatem a chłodnicą w Volkswagenie Polo może wskazywać na uszkodzony termostat lub problemy z przepływem płynu chłodzącego. Jakie są możliwe przyczyny i rozwiązania?
Skoro wąż wejściowy do chłodnicy jest gorący, wyjściowy jest zimny, to znaczy, że chłodnica spełnia swoje zadanie. Jeśli samochód trzyma zadaną temperaturę, to szukasz dziury w całym. Przy obecnych temperaturach masz bardzo małe szanse na gorące oba węże chłodnicy. Chyba, że będziesz bardzo długo stał w miejscu z odpalonym silniku. Ale wtedy start wentylatora...
Zrobiłem dziś płukankę nic Na kompie silnik ma 90stopni Nagrzewnice wyciągnąłem i drożna Klapy ciepło zimno działają A gdzie mówisz jest ten zawór od krótkiego obiegu ???
Witam, wymieniłem termostat i mechanik musiał rozgrzać auto do 115st i potem dopiero otwarł się termostat. Pobrałem na telefon program Piston i sprawdzałem temperature , na liczniku było 90 st a na aplikacji pokazało 110st i wtedy dopiero otworzył się termostat, wentylator zacina się. Czy to program kłamie czy jednak wentylator? dziś przejechałem 20km...
Jak będziesz chciał to samą nagrzewnicę a jak chcesz cały układ dolać octu to musisz upuścić tyle płynu ile wlejesz octu maksymalnie do 1 litra i wtedy musisz po około 200 km na rozgrzanym wypuścić cały płyn jak pisałem wyżej ale spróbój może samą nagrzewnicę .Zanim to zrobisz dokręć ten króciec nie ma prawa nigdzie cieknąć bo wtedy jest słabszy obieg...
Witam, od jakiegoś czasu zauważyłem, że ubywa mi płynu chłodniczego. Węże po rozgrzaniu gorące. Temperatura w trasie 80°C. W lutym miałem taki przypadek i niestety poszła uszczelka pod głowicą, bo była wstawiona jakaś za 35zł (wytrzymała około 6 tys. km). Obecnie zrobiłem ponad 2 tys. km i ubytek płynu się zaczyna. Co mam robić? Uszczelka pod głowicą...
Zauważyłem już problem , górny wąż chłodnicy jest nagrzany ale dolny wąż zimny.
A jeszcze zauważyłem że w czasie pracy dół chłodnicy jest zimny a góra gorąca i tak samo dolny wąż jest zimny jak nie wiem a górny gorący czy to aby nie była wina chłodnicy ?
Nie, nie dziwne. Łączy się zawsze tylko 2 ;) Skrajny i środkowy to bieg wolny, 2 skrajne to szybki. Jeśli wolny bieg ci działa jak zewrzesz to masz pewnie uszkodzony czujnik w chłodnicy. Zakładam że oba węże od chłodnicy po jeździe maja podobna temperaturę, czyli że termostat sprawny. Jeśli dolny wąż jest zimny to pewnie coś z termostatem się dzieje...
górny wąż może być ciepły ale dolny wąż od chłodnicy musi być zimny jeśli termostat się jeszcze nie otworzył
Termostat, ten silnik nie należny do nowoczesnych, jak masz chieci i zapal oraz trochę dobrej wiedzy sam to zrobisz :)
Witajcie! Tak uprzedzę wasze pytanie szukałem już na forum ale bez rezultatów. Jestem posiadaczem Citroena C4 Grand Picasso 2009 z silnikiem 1.6 VTi + LPG. Pojawił się pewien problem, auto nie grzeje na wolnych obrotach a na wysokich tylko delikatnie. Dodam że według komputera temp. 105 st. Wąż chłodnicy górny gorący, chłodnica i dolny wąż zimny. Wąż...
Na postoju - temperatura 90. W aucie gorąco. Dolny wąż zimny górny letni. Po ok godzinie pracy silnika. (paru mechaników stwierdza " pier..... To, jeździ") Zostało mi tylko do sprawdzenia jaka temperaturę silnika pokazują komputery.
A może po prostu masz termostat do wymiany ? Sprawdź prostym sposobem .Odpal zimny silnik i po kilku minutach jak będziesz miał ciepły górny wąż a dolny zimny tzn. ,że to jest termostat .Ale najlepiej to go wymontuj i sprawdź na stole warsztatowym
Sprawdzę to
Skoro dolny wąż zimny to nie wina termostatu. Gdyby się otwierał przy 70° to węże i chłodnica robiła by się ciepła.
Skoro dolny wąż zimny to termostat sprawny. Jak jest rzeczywista temperatura płynu?
Ten gòrny od termostatu do chłodnicy jest gorący a ten dolny powrotny zimny
Właśnie problem polega na tym że przed wymianą termostatu próbowałem dogrzewać auto w trasie, na postoju i odczyt na climatronicu max 80 stopni i dolny wąż zimny. Po wymianie te same próby i max temperatura ze wskazań to 82 stopnie. Czyli wymianą termostatu zyskałem jakieś 2 stopnie co i tak nie pozwala na otworzenie się termostatu bo dolny wąż nadal...
Witam wszystkich. Mam problem z obiegiem wody w c 330. Wymieniłem obudowę termostatu wraz pompą wody i termostatem i dolny wąż jest zimny a wskaźnik temperatury jest na optymalnej pozycji. Dodam że w górnej części płyn jest ciepły. Co może być przyczyną?
mam podobny problem silnik podczas jazdy nie puszcza mi wody na duży obieg. jeżeli grzeje się na postoju to termostat puszcza i wentylator się załącza termostat wymieniony, chłodnica drożna, wężyk do zbiorniczka wyrównawczego drożny, ogrzewanie działa bardzo dobrze, zapowietrzony nie jest, pasek na pompie puszczony dobrze temperatura podczas jazdy około...
BMW E61 M57N2, był problem z za niską temperaturą podczas jazdy(max 60 stopni). Po wymianie termostatu głównego - wyrzuca płyn korkiem przy zbiorniczku. Temperatura na zegarach 89-93 stopnie - dolny wąż zimny. Górny wąż robi się twardy, przepływ w zbiorniczku jest ciągły. Chłodniczka EGR zaślepiona(specjalnymi korkami został odcięty płyn chłodzący)...
Wąż górny ciepły dolny zimny tak jak ma być. ..
Nie nie jeżdżę na wodzie. Martwi mnie ten za późno otwierający się termostat. Wąż górny gorący i twardy, temperatura na desce już ponad 90, a termostat się jeszcze nie otworzył (dolny wąż zimny). Wcześniej temperatura stała na równo 90 i się nie ruszała, a teraz skacze ponad... Możliwe że czujnik temperatury ten na chłodnicy zawyża minimalnie temperaturę...
Jak to jest 2005r to raczej silnik na pompowtryskach a tutaj nigdy nie spotkałem się z metalowym wirnikiem. Gdyby się rozleciał to by się to auto gotowało w czasie jazdy. Patrząc po zdjęciu to po króćcu widać że zbyt czysto tam nie jest. Moim zdaniem nagrzewnica do wymiany. Jeżeli przez nagrzewnicę nie ma poprawnego przepływu to węże mogą nie mieć temperatury...
Witam, sytuacja następująca. 11.9tdi ajm 115km mam problem z układem chłodzenia i nie wiem co może być powodem. Dolny wąż zimny/lekko ciepły, górny w porządku, do tego co jakiś czas wciągnie nie wiadomo gdzie płyn i trzeba dolać. Do tego w układzie robi się podciśnienie (zazwyczaj przy odkręcaniu korka też wciągnie trochę lub resztę płynu, która zostanie)....
W poniedziałek wymienię termostat.Stan płynu ok.Ciśnienia w zbiorniczku wyrównawczym niema.Dziś kumpel podjechał z komputerem i brak jakichkolwiek błędów.Temperatura z wskaznika na zegarze w samochodzie zgadzała się temperaturą odczytu z komputera.Dmuchawa się załącza przy 94 stopniach(odczyt z komputera).Jak macie jakieś sugestie to bardzo proszę.
Próbowałem ten sposób i nie dało rady odpowietrzyć dalej był zapowietrzony dolny wąż od termostatu był zimny jednynie dało radę że dolny wąż był gorący i termostat się otworzył jak wentylatory się włączyły i chodziły cały czas ale żeby się włączyły musiałem odłączyć czujnik temperatury ten obok termostatu 4pinowy a ten czujnik już też wymieniłem .
Raczej termostat Dolny wąż chłodnicy zimny czy ciepły?
Witam mam problem z niedogrzanym silnikiem tęp.płynu nie przekracza 80 a i to czasem przeważnie jest 70-75.Po uruchomieniu przejechałem parę km tęp wzrosła jakieś 50 górny wąż zimny dolny wąż zimny chłodnica zimna tylko te dwa cieniutkie plastikowe przewody ze zbiorniczka ciepłe przy temp jakieś 70 dopiero wtedy górny wąż ciepły ale i też dolny no i...
Peugeot 308 1,6 vti 2009 Dodano po 6 Termostat założony oryginal ale martwi mnie teraz to że dolny wąż jest zimny po rozgrzaniu chyba coś jest przypchane
Nie bardzo rozumiem Twój problem, skoro wszystko ok to gdzie on jest, tylko z Twojego opisu martwi mnie że przy 95 stopniach dolny wąż jest zimny, to sugeruje uszkodzony termostat, no chyba że obraca się wirnik na pompie wody, ale wtedy temperatura wskakiwała by na czerwone pole i przegrzewał by się silnik.
Jakie,to auto,jak passat to popraw zimne luty w liczniku.
Dziś wracałem do domu i postanowiłem go porządnie przegonić po dojechaniu do domu odkręcam korek wlewu płynu i fontanna z pod korka.
A nagrzewnica jest drożna? Dolny wąż nagrzewnicy gorący/ciepły/zimny?
A dlaczego ten dolny wąż jest zimny ? Jak nie ma termostatu to obieg jest cały czas otwarty, a tworzy się ciśnienie i się grzeje, zastanawiał bym się nad uszczelką pod głowicą powoli
Najprędzej masz układ niedrożny
Witam mam problem z moim golfem. Amianowicie chodzi o przegrzewanie sie silnika , pompa i termostat nowy. Kroćce przelewowe od chłodnicy i zbiorniczka drozne wezyk też .górny wąż chłodnicy gorący dolny zimny. Silnik to 1.9 tdi.
Możesz koledze wierzyć na słowo, bo jak było by inaczej, to do Poznania byś nie dojechał.
Witam mam takie małe pytanko wczoraj pękła mi opaska na krućcu między silnikiem a przegrodą po jej wymianie dolałem płynu do maxa i zrobiłem około 30 kilometrów aby odpowietrzyć układ po przejechaniu ok 10 km wskazówka dobiła do 90 stopni niestety gdy podniosłem maske okazało się ze płynu w ogóle nie ubylo a wąż od chłodnicy (dolny) i sam płyn w zbiorniczku...
Dzisiaj sprawdziłem i po około 30 km wskaźnik wskazywał lekko ponad 70 stopni dolny wąż był zimny a górny gorący. Rozgrzeje silnik do 80-85 stopni i sprawdzę czy dolny wąż jest zimny bo gdzieś w okolicach 90 termostat powinien się otworzyć. On się zamyka i otwiera ale chyba zbyt wcześnie. Gdyż ciepłe powietrze z nawiewów leci już po około 3 km jazdy...
Temperatura wskazuje 105-108 stopni dolny waz jest zimny chlodnica goraca i tak temperatura stoi jak potrzymam go na gazie dopiero puszcza dolny waz widac jak wraca plyn do zbiorniczka i temperatura spada i jest jak byc powinno i pozniej znowu sie podnosi Skoro dolny wąż zimny przy 105-108 to ewidentnie termostat nie puszcza jak powinien. Sprawdź jeszcze...
Witam nie dawno wymieniłem czujnik temperatury niebieski, i nie wiem czy to od tego momentu zaczęło się tak dziać, - 6 na dworzu, przejechałem, około 25 km, podczas jazdy wskazówka temperatury trzymała się 90 stopni, nagle zrobiło się 70 i po chwili znowu 90. dojechałem do domu, patrze na zbiorniczek zimny, i płyn w nim też, dziś wymieniłem termostat,...
Sprawdź czy masz obieg płynu, dotknij ręka węże od chłodnicy u dołu i u góry (ostrożnie nie oparz się )powinny być tak samo ciepłe . Jeżeli dolny wąż jest zimny to termostat do wymiany.
Witam wszystkich na forum. Mam taki problem ze swoją audi 80 ponieważ jak jeżdżę to bardzo mocno mi sie grzeje. Na początku myślałem,ze to termostat, ponieważ dolny wąż od chłodnicy był zimny. Po wymianie termostatu było wszystko dobrze ale tylko na wolnych obrotach. A jak jeżdżę powyżej 2000 obrotów to auto szybko i mocno się grzeje a dolny wąż chłodnicy...
Witam, mam taki problem z układem chłodzenia, wiem że podobne tematy już były ale postanowiłem założyć osobny. Po przejechaniu około 25 km wskazówka temperatury silnika poniżej 70°C, dolny wąż od chłodnicy zimny, termostat wymieniałem 3 miesiące temu (Wahler). Do srodka leci dosc ciepłe powietrze( nie gorace). W zwiazku z ta niska temeraturą mógł nawalic...
Witam kupiłem samochód Citroen xsara picasso 1,6 hdi 109 km 2005 rok z 4 miesiące temu i od tego czasu potrzebuję pomocy ,a mianowicie samochód na wskazówce temperatury wody pokazuje normalnie 3 kreski a chodzi o to bardzo często kiedy przejadę od 6-10 km po wyłączeniu silnika włącza się wentylator i chodzi tak koło 10 minut z tego co mi mówił mój mechanik...
Po tym zabiegu było normalnie, do momentu zgaszenia silnika. Dziś podczas jazdy znów wąż dolny zimny a zegar soi na 90 stopniach. Na tygodniu wyrzucę termostat i zobaczymy co będzie.
Witam. podłącze sie pod temat. Wczoraj wymieniłem termostat i zanim termostat sie otworzył to górny wąż był gorący i część chłodnicy a dolny wąż był zimny. Jak już doszło do temperatury około 85 stopni C i termostat sie otworzył to i dolny wąż był gorący. W środku leci ciepłe powietrze . Jak jade rano tak około 10 km to nie potrafi się rozgrzać do 90...
Witam, mam problem z VW Passat B6 2.0 tdi BMA z DSG. Latem auto złapało dwa razy temperaturę ponad 110°, dopiero teraz znalazłem czas żeby wziąść się za nie. Wymieniłem termostat (ktoś założył od benzyny), wymieniłem cieknącą chłodnicę, wentylatory startowały przy 70° - wymiana czujnika załatwiła problem. Z kratek nawiewu lód, rurki od nagrzewnicy zimne,...
to, że pompa nie chodzi, widać przy diagnostyce. Czy dochodzi do niej napięcie? górny wąż chłodnicy jest gorący, a dolny zimny. Czy to może być przyczyną powietrza w układzie Tak!
Panowie jaja. Odpaliłem auto. grzeje, temp lekko ponad 90 stopni a dolny wąż zimny (woda bulgocze, wąż zimny-pomyślałem ze termostat papa)Aż tu nagle termostat puścił, WIATRAK SIĘ WŁĄCZYŁ i wodę zassało. Zakręciłem kurek i wiatrak wlączał się tak na 10 sekund i wylaczal i tak co chwile, wody nie wyrzucało nawet jak odkręcałem zbiorniczek. Z nadmuchu...
nie nie z termostatem wydaje mi sie ze jest wszystko ok dolny wąż jest zimny a górny gorący a co do postoju to nic nie pokazuje na liczniku kiedyś stał prawie 20 min zapalony i dalej tak samo cztery kreski zastanawiam sie nad kostką tak zwaną skrętką ale tam tez wydaje sie wszystko ok rozbiorę jeszcze wtyczkę czujnika i tam sprawdzę mam nadzieje ze...
I węże nie są twarde . Termostat jest na 100% sprawny i poprawnie zamontowany? Węże są od razu ciepłe? Czy jest tak że pierw grzeje w kabinie a węże chłodne? I warto zaobserwować czy jak wskazówka jest w okolicach 70'C dolny wąż od chłodnicy jest zimny.
Witam mam problem z ogrzewaniem Audi A4 B5 1995 1.9TDI 90KM. Szukałem na forum ale żaden z tematów mi nie pomógł więc zakładam swój. 1. Termostat wymieniony. 2. Nagrzewnica wymieniona. 3. Podłączony pod komputer klimatronic błędów nie pokazuje. 4. Silniczki pracują gdyż miałem wszystko na widoku i widziałem jak otwierają i zamykają klapy. 5. Klima jest...
Wymienilem termostat, czujnik ciepła wody. Po rozgrzaniu auta do temp 90stopni wąż dolny jest zimny. Po zamknięciu dmuchawy w kabinie. Robi sie ciepły ale tylko na postoju. Jak otworzę dmuchawy w kabinie na Full, spada temperatura na około 85stopni I wąż robi sie chłodniejsze. Po ponownym rozpoczęciu jazdy, temperatura rośnie do 90stopni i tak sie trzyma,ale...
Lekko? Ale tylko na początku czy aż do rogu chłodnicy? Zastanawia mnie czy może być winny termostat czy jednak jest ok, bo górny wąż jest zimny, dolny robi się szybko ciepły i jadać na biegu (z górki) spada temperatura.
Dołączam się do tematu. U mnie też woda jest w zbiorniku wyrównawczym ZIMNA. Wczoraj wymieniłem po 2h walki termostat sądząc, że jest uszkodzony (stary oryginalny jest dobry) jednak to nic nie zmieniło. Układ odpowietrzałem zdejmując wąż z otworem odpowietrzającym na dolocie do nagrzewnicy aż zaczął lecieć z niego płyn bez bąbelków. W kabinie gorąco,...
Nie wiem czy to coś wam podpowie- ale kiedyś czytałem że to też trzeba sprawdzać- dolny wąż do chłodnicy był gorący, górny zimny
Czytając pierwszy post autora to ja się tutaj nie dopatrzyłem żadnej nieprawidłowości, co z tego, że dolny wąż jest zimny, jeśli silnik trzyma prawidłową temperaturę a płynu nie wybija przez zawór w korku zbiorniczka wyrównawczego to czego się tu czepiać, podłączenie Vaga i sprawdzenie temparatur z czujnika G62 w 01 Engine, Meas Block, grupa 007, pole...
raczej jest odpowietrzony dobrze bo chodził dobre 25 minut , za 1 razem i pierwszym termostatem woda się zagotowała ale może przez 2 sekundy i od razu wyłączyłem silnik . Później kupiłem ten drugi termostat i jak na razie tylko to ze zimny dolny wąż .
Mam problem!!! Niedawno został zmieniony termostat i w związku z tym nie puszcza płynu na duży obieg. Górny wąż od chłodnicy jest gorący, a dolny wąż od chłodnicy jest zimny. Jakie mogą być przyczyny i jak je rozwiązać?
kidu22 napisał: widzisz zwietrzałą gąpke Do szkoły było pod górkę? Nie krytykuj innych jak sam głupoty piszesz, przy -20°C (bo tyle u mnie jest) to dolny wąż chłodnicy będzie zimny przez co najmniej godzinę pracy na wolnych obrotach nawet z otwartym z termostatem.
wkońcu wymieniłem kolejny termostat i okazało sie ze znowu lipa :( wskazówka na 80^C i stoi a wąż dolny zimny, dopiero po jakieś chwili robi sie ciepły a wskazówka dalej stoi na 80. gdzie dalej szukać przyczyny niedogrzewania sie silnika ??
Witam, Bezpieczniki całe, po przejechaniu parunastu km i włączeniu nagrzewania okazuje się, że górny wąż gorący, dolny zimny (znaczna różnica temperatur) czyli zakładam, że termostat na bank do wymiany...
Zararte wycieraczki na czopach w podszybiu dają duży opór silnikowi a on gotuje i uwala czasówkę. Co do chłodzenia to jeśli woda gotuje a dolny wąż chłodnicy jest zimny lub ciepły to wina termostatu. Uwaga jak silnik zagotuje może wytworzyć się takie podciśnienie że rozerwie zbiorniczek wyrównawczy. Spotkałem się z tym w Cieniasie.
Słuchaj, jeżeli masz wąż górny gorący a dolny zimny to nie otwiera termostatu wtedy może wskazywać wysoką temperaturę.
[golf2] Jeżeli dolny wąż jest zimny, a reszta węży gorąca po nagrzaniu silnika do 100st. To znaczy że termostat nie otwiera obiegu na chłodnice w której na dole znajduje się czujnik temp. co za tym idzie nie ma sygnału z czujnika na wiatrak żeby się włączył. ?! Mam to tak rozumieć ? Bo problem jest taki że gotuje mi się woda i wypływa ze zbiornika wyrównawczego......
Witajcie. mam problem z vitem. robi sie duze ciśnienie w układzie chłodzenia a dokładnie na górnym i dolnym wężu chłodnicy. Górny wąż jest gorący a dolny zimny tak jak cy nie było obiegu płynu tak samo chłodnica góra ciepła a dół zimny. co dziwne ogrzewanie działa. ktoś się z tym spotkał?????
zauważyłem ze górny wąż od chłodnicy jest ciepły, a dolny zimny, może to coś podpowie??
Czesc, mam problem w swojej audi a4 b5 115. Robi się ciśnienie w układzie chłodzenia nawet po nocy utrzymuje się prawdopodobnie ucieka zbiorniczkiem wyrównawczym płyn podczas jazdy. Sprawdzanie uszczelki pod głowica testerem, wymieniony korek, termostat, czujnik. Dolny wąż jest cały czas zimny oraz zero ruchu płynu w zbiorniczku wyrównawczym. Mam pytanie...
Może się nigdy nie otworzyć na wolnych,jest za zimno Przy obecnych temperaturach, po jeździe i jak dłużej postoi to powinien, ale też ciężko będzie to zauważyć bo dolny wąż może być cały czas zimny (zanim ciepły płyn przeleci przez chłodnicę to już zdąży się zamknąć). Warto by też uzupełnić - najlepiej zostawić pokrywę silnika przymkniętą i włączyć...
Witam. napinacz zaczyna przenosić napęd na pompę Od kiedy napinacz jest urządzeniem do przeniesienia napędu? dolny wąż od chłodnicy jest zimny i chłodnica też jest zimna Skoro tak, to termostat uszkodzony, nie otwiera dużego obiegu.
czujnik pokazuje raczej dobrze bo woda się gotuje górny wąż jest gorący a dolny zimny
Witam, Samochód Audi a3 8L 1.6 BFQ z instalacją gazową. Mam problem z temperatura, otóż w tym silniku temperatura powinna wynosić około 109-112 stopni, u mnie sporadycznie przekracza 115 wtedy też wskazówka zegarów wędruje na około 110 stopni, nie ma reguły kiedy to się dzieje czasem w korku a czasem jadąc, są dni że problem znika ale następnym razem...
Termostat wymieniłem a spalanie nadal 12l/100km. Termostat teraz trzyma, wąż dolny jest zimny aż zagrzeje się silnik. Wskazówka temperatury też działa prawidłowo. Lambda błędów nie pokazuje (na VAGu). Chłodnica zasłonięta tekturą i na masce założone wygłuszenie (żeby silnikowi było cieplej), wszystko to pomogło jak umarłemu kadzidło. Kwestia jazdy,...
https://obrazki.elektroda.pl/8685388000_... Zdjęcie podgladowe w zaznaczonym miejscu nie wraca płyn chodzący i wąż jest twardy po ściśnięciu go też nie wylatuje płyn odłączyłem wąż nie jest zatkany. Węże od nagrzewnicy jeden ciepły ten górny a dolny zimny. Brak ogrzewania w samochodzie gdzie szukać usterki? Może termostat się nie otwiera?
Witam, W ostatnim czasie zauważyłem(tzn. od zakupu samochodu), że wskazówka temp. na liczniku w czasie jazdy osiąga 81° max. Podczas postoju te 90° osiągnie. Wąż dolny zimny(przy tych 81°). Termostat wymieniłem- to samo się dzieje. Czujnik temperatury kupiłem nowy oryginalny i nadal to samo. Mam pomysł, aby termometr włożyć do zbiorniczka z płynem,...
Ostatnio podczas jazdy zauważyłem , że czujnik temperatury się dziwnie zachowuje podnosił się tylko trochę a wentylator cały czas się załączał. Wymieniłem czujnik i po przejechaniu ok 2 km wolno wskazówka wskoczyła na 3/4. Pojechałem szybciej jeszcze km i zapaliła się lampka temperatury zgasiłem. Rano zrobiłem test i sprawdziłem czy to termostat dolny...
...wymieniłem termostat i uszczelniacz w CC700 - grzał dobrze 80-90 st. a dzis naszło mnie zasłoniecie chlodnicy i dolanie płynu gdyz było na dnie w zbiorniczku, i po tym słabo grzeje :/ sprawdzałem węże od nagrzewnicy ok. Ale dolny wąż od chłodnicy do termostatu jest zimny :/ ktoś może pomóc co mam z tym zrobić??
Wie ktoś może kiedy ta grzalka w termostacie powinna się załączyć? Zależy od obciążenia silnika. Teraz jest zimno to i grubo powyżej 100' . Dziwne że taka wysoka temperatura i dopiero grzałką się włącza. Często jeżdżę po mieście, górny wąż goracy i twardy A dolny zimny. Kilka razy krociec mi rozrywalo przez to. Dziwne też że jak go rozgrzewam na postoju...
Dziękuję za pomoc kolego. Czy w tym modelu mogę jakoś sam wymienić termostat czy muszę dać komuś zarobić..... Dodano po 2 Górny wąż do chłodnicy gorący natomiast dolny zimny. Wentylator się nie włącza.
Witam , dzisiaj przejechałem około 8km i górny wąż od chlodnicy był ciepły a dolny jeszcze zimny , czyli termostat dobry tak?
Witam! W swoim golfie 4 1.4 16v 1998r wylałem stary płyn chłodniczy za pomocą kranika pod chłodnicą a potem wymieniłem czujnik temperatury wylewając przy tym resztę płynu. Czujnik wymieniłem, kran od chłodnicy zakręciłem, wlałem nowy płyn do zbiorniczka(3 l wypił) i zostawiłem go otwartego bo tak ponoć powinno być, ogrzewanie na max, nawiew na max i...
Witam ponownie. Diagnosta nic nie wykrył, tzn. te same błędy co ja, jednak mało znaczne. Jeden błąd to brak połączenia z zestawem głośnomówiącym "nomad", o dziwo wszystko działa prawidłowo, a drugi błąd to brak połączenia z kalkulatorem alarmu, prawdopodobnie sporadyczny błąd modułu ładowania i tu również wszystko działa prawidłowo. Co do samego wentylatora,...
Jeśli masz 90 st.C na liczniku to nie znaczy ze jest rzeczywiście tyle w układzie ponieważ licznik wyświetla taką temperaturę już od około 70 st.C. Odczytaj testerem z licznika lub sterownika silnika wartość rzeczywistą temperatury jaką deklaruje czujnik temperatury płynu chłodzenia. Obieg płynu w układzie jest poprawny czy jeszcze tego nie sprawdzałeś...
Metoda wyliczenia OK. Gdy termostat jest sprawny, to powinno być tak, że po krótkiej pracy silnika ma być ciepły górny wąż a dolny zimny, jeżeli termostat się jeszcze nie otwarł. Po otwarciu obydwa węże mają mieć prawie jednakową temp. I jeszcze który czujnik wymieniłeś, bo mogą być dwa. Jeden na wskaźnik temp.(jeżeli jest) a drugi do ECU(Electronic...
ja jak uruchonie silnik i stoi na biegu jałowym to wskazówka stoi w pionie a jak jade to wskazówka idzie w prawą strone, a wtedy wąż od chłodnicy dolny jest zimny tak jak by termostat sie nie otwierał bo nie ma takie potrzeby a wskazówka po za orbita.
Witam, posiadam hyundai coupe z silnikiem 2.0 16V z instalacją gazową. Podczas każdy z pod maski zaczął lecieć dym nie wiedziałem co się stało dostAłem informację że to termostat ponieważ wąż gorny był GORĄCY, a dolny ZIMNY. Po wymianie i od czekaniu ponad godziny odpalam go a z pod maski zaczyna strzelać na gazie i benzynie. Po 3 razie odpalił i pojechałem...
Pacjent Audi A3 8L 1.6 2000r. Podczas powrotu do domu wywaliło króciec w zbiorniku wyrównawczym (górny wąż) i wywaliło prawie cały płyn chłodniczy. Zbiornik wymieniony, płyn wlany jakieś 3L. Po przejechaniu kilku km temperatura wynosiła jakieś 90 stopni, górny wąż gorący a dolny niestety zimny. Uszkodzony termostat? Dzięki Pozdrawiam.
Wymieniłem chłodnice i termostat, po zalaniu płynem temp. wody dochodzi do 95 c a dolne węże są zimne. Kiedy naciskam te dole węże to wychodzi powietrze i na to miejsce dolewam płynu ale gdy temperatura rośnie to wyrzuca mi płyn do zbiorniczka. Dla przypomnienia, mam instalację gazową. Nagrzewnica nie doje ciepła. Wąż powrotny z nagrzewnicy zimny. Nie...
Witam mam podobny problem,obecnie przy temp.-10st. trudno mojego AEL-a zagrzać,po dłuższej jezdzie ok.15 km.osiąga temp.90st. ale jak się zatrzymam to po minucie spada temp. na 60st..Ogrzewanie jakoś tam grzeje górny wąż chłodnicy gorący ale tylko na 2/3 długości przy wejściu do chłodnicy zimny chłodnica zimna wąż dolny przy termostacie letni a dalej...
Termostat zostaje jeszcze do sprawdzenia, górny wąż chłodnicy jest gorący a dolny zimny. Dodano po 4 Termostat jest okey a silnik dalej się przegrzewa i leci zimne powietrze. Ten wąż co idzie od chłodnicy do głowicy na którym znajduje się odpowietrznik jest ciepły ale po okręceniu tej śruby płyn nie leci wężyk na dole jest zimny. pomoże ktoś?
Na starym termostacie mam taką sytuację że wąż górny od Zbiorniczka do chlodnicy jest ciepły a dolny zimny lub letniawy?
Witam.. Problem : Temperatura na desce rozdzielczej jest na drugiej kresce od dołu. Co zostało zrobione / objawy : - zdiagnozowano uszkodzoną uszczelkę pod głowicą, wywalało płyn chłodniczy ze zbiorniczka wyrównaczego, zapowietrzała sie nagrzewnica (zimne powietrze z nawiewu) - wymieniona została uszczelka pod głowicą od tej pory wystąpił ten problem...
bo górny wąż do chłodnicy był twardy i gorący w połowie, a dolny z chłodnicy zimny Ja ci chętnie pomogę, ale zły to nauczyciel, który za studenta rozwiązuje problem. Trochę pokombinuj i napisz, co wymyśliłeś? odpowiedź prawidłową dostaniesz na pewno.
Witam,posiadam audi A6 2,5TDI AAT.Po wymianie pompy wody wskaźnik temepratury wody nie może osiągnąć 60stopni. Górny wąż jest gorący dolny-zimny, jest wymieniony termostat,wymieniłem również czujnik temperatury,ten na dwa piny(biały)i nic.Wydaje mi sie że ogrzewanie dobrze działa.Przed wymianą było ok.Czy ktoś może z czymś takim miał doczynienia.Pozdrawiam.
Jeżeli masz tylko górną część ciepłą a reszta zimna (woda w chłodnicy zimna) to nie masz obiegu lub cały czas masz krótki obieg bez wymiany wody w chłodnicy, czyli termostat się nie otwiera lub zakamieniała chłodnica . Jeżeli tylko masz górny wąż ciepły a dolny zimny to coś nie halo, nigdy nie uda tak się schłodzić wody ,że będzie z chłodnicy dawać...
hej, mam problem z peugeot 307 , mianowicie nie osiaga on temp. 90 stopni, wskaznik zatrzymuuje sie na 80 stopniach i włacza sie wentylator, a dolny wąż przy chłodnicy jest zimny. Za innym razem wskaznik pokazuje 80 stopni, wentylator sie nie włącza, obydwa węże chłodnicy są ciepłe. Jak może być przyczyna włączania sie wentylatora? Bardzo bym był wdzięczny...
zimny wąż górny wąż gorący dolny zimny dolny zimny
termistor oznaczenie warto uruchamia makro blaupunkt szumi
multifunkcja kierownica multifunkcja kierownica
Rozmiar łożyska do krajzegi - jak dobrać? Montaż czujników cofania w Renault Megane II Cabriolet