Górny ciepły, dolny zimny.
To że wąż na dole zimny niewiele znaczy. Przypomnij w czym masz problem bo załapałem tylko że wskazówka wskaźnika poza połową (a to nie problem tylko normalka) powstaje pytanie jak daleko za połową? Zrób tak: odpal przestudzone auto i czekaj aż wentylator się włączy jednocześnie namacalnie kontrolując temp węży. Działa to tak: silnik sie nagrzewa wąż...
Albo klapka zimne ciepłe? Waz górny jest ciepły Dolny zimny Brak obiegu przez nagrzewnicę....
Skoro wąż wejściowy do chłodnicy jest gorący, wyjściowy jest zimny, to znaczy, że chłodnica spełnia swoje zadanie. Jeśli samochód trzyma zadaną temperaturę, to szukasz dziury w całym. Przy obecnych temperaturach masz bardzo małe szanse na gorące oba węże chłodnicy. Chyba, że będziesz bardzo długo stał w miejscu z odpalonym silniku. Ale wtedy start wentylatora...
Witam, wymieniłem termostat i mechanik musiał rozgrzać auto do 115st i potem dopiero otwarł się termostat. Pobrałem na telefon program Piston i sprawdzałem temperature , na liczniku było 90 st a na aplikacji pokazało 110st i wtedy dopiero otworzył się termostat, wentylator zacina się. Czy to program kłamie czy jednak wentylator? dziś przejechałem 20km...
W poniedziałek wymienię termostat.Stan płynu ok.Ciśnienia w zbiorniczku wyrównawczym niema.Dziś kumpel podjechał z komputerem i brak jakichkolwiek błędów.Temperatura z wskaznika na zegarze w samochodzie zgadzała się temperaturą odczytu z komputera.Dmuchawa się załącza przy 94 stopniach(odczyt z komputera).Jak macie jakieś sugestie to bardzo proszę.
Pompa sprawdzał mechanik i mówił, że jest ok. Tak, jest zanurzony w zbiorniczku :-)
A może po prostu masz termostat do wymiany ? Sprawdź prostym sposobem .Odpal zimny silnik i po kilku minutach jak będziesz miał ciepły górny wąż a dolny zimny tzn. ,że to jest termostat .Ale najlepiej to go wymontuj i sprawdź na stole warsztatowym
Jak będziesz chciał to samą nagrzewnicę a jak chcesz cały układ dolać octu to musisz upuścić tyle płynu ile wlejesz octu maksymalnie do 1 litra i wtedy musisz po około 200 km na rozgrzanym wypuścić cały płyn jak pisałem wyżej ale spróbój może samą nagrzewnicę .Zanim to zrobisz dokręć ten króciec nie ma prawa nigdzie cieknąć bo wtedy jest słabszy obieg...
Witaj sytuacja jest taka ze gotuje plyn chlodniczy i gorny waz jest cieply a dolny zimny rozrzad byl wymieniany tydzien temu tak ze pompa wody odpada
Wąż górny ciepły dolny zimny tak jak ma być. ..
Witam mam problem z moim golfem. Amianowicie chodzi o przegrzewanie sie silnika , pompa i termostat nowy. Kroćce przelewowe od chłodnicy i zbiorniczka drozne wezyk też .górny wąż chłodnicy gorący dolny zimny. Silnik to 1.9 tdi.
Zrobiłem dziś płukankę nic Na kompie silnik ma 90stopni Nagrzewnice wyciągnąłem i drożna Klapy ciepło zimno działają A gdzie mówisz jest ten zawór od krótkiego obiegu ???
to, że pompa nie chodzi, widać przy diagnostyce. Czy dochodzi do niej napięcie? górny wąż chłodnicy jest gorący, a dolny zimny. Czy to może być przyczyną powietrza w układzie Tak!
Ogrzewanie wnętrza działa normalnie? Podczas tej jazdy autostradowej ogrzewanie wnętrza działało normalnie?
Ten gòrny od termostatu do chłodnicy jest gorący a ten dolny powrotny zimny
Korek powietrzny ? Możliwe , ja bym się jednak skłaniał do regulacji wstępnej na zaworze. Niestety nie znam tego zaworu . Jakiej on jest firmy ? A może zrób zdjęcie tego zaworu ale bez tej zielonej nakrętki w dużym zbliżeniu pod kątem. Tak żeby było widać trzpień regulujący. http://obrazki.elektroda.net/67_12668640...
https://obrazki.elektroda.pl/8685388000_... Zdjęcie podgladowe w zaznaczonym miejscu nie wraca płyn chodzący i wąż jest twardy po ściśnięciu go też nie wylatuje płyn odłączyłem wąż nie jest zatkany. Węże od nagrzewnicy jeden ciepły ten górny a dolny zimny. Brak ogrzewania w samochodzie gdzie szukać usterki? Może termostat się nie otwiera?
W pompie wody były chyba plastikowe wirniki i rozlatywały, ale wtedy silnik powinien się grzać...(nie piszesz jaki silnik) Chociaż ten wątek o nagrzewnicy, lekko dziwny...
Witam, mam ten sam problem w swoim passacie 1,9tdi 2001r wysiadło ogrzewanie .Mechanik stwierdził , że to termostat ,wymienił.Ogrzewania ciągle brak , silnik zaczął się grzać tem.120 stopni .Przewód górny gorący dolny zimny,wzrosło ciśnienie w zbiorniczku wyrównawczym.Mechanik stawia na pompę wody która była wymieniana ok.25 tys,km.Pozdrawiam.
A jeszcze zauważyłem że w czasie pracy dół chłodnicy jest zimny a góra gorąca i tak samo dolny wąż jest zimny jak nie wiem a górny gorący czy to aby nie była wina chłodnicy ?
Zacznij od odpowietrzenia układu. Miałem taki problem tylko że mi do tego nie grzała nagrzewnica. Pojechałem do jednego mechesa i jakimś dziwnym sprzęcikiem mi go odpowietrzył i jest gitara!
zauważyłem ze górny wąż od chłodnicy jest ciepły, a dolny zimny, może to coś podpowie??
Witam. W tym chassis [11AK41] w odchyl poziomym pracuje 2SC5331.Należy wymienić kondensatory w modulatorze diodowym[górny i dolny] , usunąć ewent. zimne luty w okolicach TR WN ,wtyku cewek odchyl. , wtyku cewek na kineskopie itd.Pozdrawiam.SKORBI.
Na starym termostacie mam taką sytuację że wąż górny od Zbiorniczka do chlodnicy jest ciepły a dolny zimny lub letniawy?
górny wąż może być ciepły ale dolny wąż od chłodnicy musi być zimny jeśli termostat się jeszcze nie otworzył
Dziękuję za pomoc kolego. Czy w tym modelu mogę jakoś sam wymienić termostat czy muszę dać komuś zarobić..... Dodano po 2 Górny wąż do chłodnicy gorący natomiast dolny zimny. Wentylator się nie włącza.
Zauważyłem już problem , górny wąż chłodnicy jest nagrzany ale dolny wąż zimny.
Wentylator nie załącza się kręci się powoli. Górny przewod od chłodnicy gorący dolny zimny. Przewody puchna węże od nagrzewnicy są gorące jak je otworzyłem leci powietrze tylko gorące, chłodnica do połowy ciepła ale nieraz wogole zimna temperatura silnika 90 /100stopni proszę o pomoc. Oze być wina nagrzewnicy bo nie wiem czy rozbierać. Z góry dzieki
dolny zimny dlatego pofałdowany, jak się rozgrzeje to będzie akurat, wymień tylko górny (grzejny). Mycie nitrem i impregnacja olejem silikonowym też na jakiś czas pomoże
http://obrazki.elektroda.pl/9754963900_1... Dodano po 1 Grzałka jest tylko jedna, może są śmigła pozatykane
Napisałeś: "sprawdziłem węże górny gorący dolny zimny" ale od czego. Jeżeli od nagrzewnicy to niedobrze powinno być: górny gorący dolny ciepły. Moim zdaniem nie ma przepływu czynnika chłodzącego przez nagrzewnię powietrza bo jest zakamieniona lub niesprawna jest pompa kładu chłodzenia ( np. oberwany wirnik). I jeszcze jedno jeżeli załącza się wentylator...
Chłodnicy nie ruszam a tuleje kupie. Dziękuję wam za pomoc.
kolego jeżeli dolny zimny a góra gorąca to nie przepływa woda przez chlodnicę jeżeli wyciągłeś termostat i tak się dzieje to albo zakamienona chłodnica albo pompa wody w silniku innej mozliwości nie ma
Nie, nie dziwne. Łączy się zawsze tylko 2 ;) Skrajny i środkowy to bieg wolny, 2 skrajne to szybki. Jeśli wolny bieg ci działa jak zewrzesz to masz pewnie uszkodzony czujnik w chłodnicy. Zakładam że oba węże od chłodnicy po jeździe maja podobna temperaturę, czyli że termostat sprawny. Jeśli dolny wąż jest zimny to pewnie coś z termostatem się dzieje...
Po tym zabiegu było normalnie, do momentu zgaszenia silnika. Dziś podczas jazdy znów wąż dolny zimny a zegar soi na 90 stopniach. Na tygodniu wyrzucę termostat i zobaczymy co będzie.
Skoro grzeje nagrzewnica tak jak piszesz na wstępie to może płyn był rozrzedzony z wodą i złapało chłodnice bo piszesz że wąż dolny zimny ,chłodnica zimna ,logicznie chłodnica nie ma obiegu !!
Witam, od jakiegoś czasu zauważyłem, że ubywa mi płynu chłodniczego. Węże po rozgrzaniu gorące. Temperatura w trasie 80°C. W lutym miałem taki przypadek i niestety poszła uszczelka pod głowicą, bo była wstawiona jakaś za 35zł (wytrzymała około 6 tys. km). Obecnie zrobiłem ponad 2 tys. km i ubytek płynu się zaczyna. Co mam robić? Uszczelka pod głowicą...
czujnik pokazuje raczej dobrze bo woda się gotuje górny wąż jest gorący a dolny zimny
1) Zakręcamy oba: ten na dole i górze 2) Luzujemy odpowietrznik 3) Zlewamy trochę wody max 100ml więcej nie poleci 4) Odkręcamy delikatnie dolny zawór 5) Zlewamy przez odpowietrznik ok 3l wody 6) Zakręcamy dolny 7) Dokręcamy odpowietrznik 8) Odkręcamy dolny i górny zawór
Witam, posiadam hyundai coupe z silnikiem 2.0 16V z instalacją gazową. Podczas każdy z pod maski zaczął lecieć dym nie wiedziałem co się stało dostAłem informację że to termostat ponieważ wąż gorny był GORĄCY, a dolny ZIMNY. Po wymianie i od czekaniu ponad godziny odpalam go a z pod maski zaczyna strzelać na gazie i benzynie. Po 3 razie odpalił i pojechałem...
Jak to jest 2005r to raczej silnik na pompowtryskach a tutaj nigdy nie spotkałem się z metalowym wirnikiem. Gdyby się rozleciał to by się to auto gotowało w czasie jazdy. Patrząc po zdjęciu to po króćcu widać że zbyt czysto tam nie jest. Moim zdaniem nagrzewnica do wymiany. Jeżeli przez nagrzewnicę nie ma poprawnego przepływu to węże mogą nie mieć temperatury...
Sprawdziłbym zawór dopływu zimnej wody do kotła. Najlepiej demontując go. Górna strzałka tam może być siatka filtracyjna i sprawdziłbym dolna strzałka tam jest dodatkowy zawór regulacji przepływu. https://obrazki.elektroda.pl/2097279100_... Tak wygląd rurka wewnętrzna kotła przyłącza zimnej wody. Lewy dolny rząd widać siatkę filtracyjną....
Termostat, ten silnik nie należny do nowoczesnych, jak masz chieci i zapal oraz trochę dobrej wiedzy sam to zrobisz :)
Jakie,to auto,jak passat to popraw zimne luty w liczniku.
Witam mam problem dolny przewód chłodnicy jest zimny wymieniałem termostat 6-mcy temu dodatkowo jak się silnik nagrzeje nie włącza się wentylator chłodnicy
Witam. Spróbuj regulacji napięcia siatki 2 kineskopu (dolny potencjometr trafopowielacza). Usterkę mogą powodować zimne luty na podstawce kineskopu.
Cześć, przepraszam za trzy pytania, ale dla mnie temat do czarna magia i dlatego szukam pomocy: 1) zdjęcie pierwsze niebieskie przestawia grzanie kaloryfera cały dolny prawy jest zimny, czy odkręcanie dolnego zaworu coś pomoże? 2) czy kaloryfer jest prawidłowo założony, ponieważ jest spadek tak jak na zdjęciu drugim czerwone 3) czy zawor jest do wymiany...
oco robicie tyle krzyku albo węrze są cieple albo dolny zimny i potem albo pompa albo termostat sprawdzenie termostatu kolega opisal i oczym tu myslec
Witam, Bezpieczniki całe, po przejechaniu parunastu km i włączeniu nagrzewania okazuje się, że górny wąż gorący, dolny zimny (znaczna różnica temperatur) czyli zakładam, że termostat na bank do wymiany...
Najprędzej masz układ niedrożny
Możesz koledze wierzyć na słowo, bo jak było by inaczej, to do Poznania byś nie dojechał.
i bylo tak ze jeden przewod byl goracy te przewody co dochodza do centralki byly gorace ale jeden byl caly czas zimny jeden mechanior podejrzewal ze moze uszczelka pod glowica (ale auto ma moc nie kopci i nie ma bledow) po chwili ten drugi waz tez sie zrobil goracy i Ten zimny to pewnie dolny z chłodnicy - zimny płyn z chłodnicy płynął do silnika żeby...
Witam Mam problem ze swoja astra 17td. za szybko lapie temperature skacze tak do 90 traci obroty i gasnie. Czym to moze byc spowodowane. Pomozcie
czesc, sprawdzałem rano te weze od chlodnicy i pierwszy ten wyzej jest ciepły a ten dolny zimny, przy koncu jest troszke letni, i na wskazniku temp. mialem 90 stopni a w srodku bulgotało, wiec co jest nie tak
Witam mam takie małe pytanko wczoraj pękła mi opaska na krućcu między silnikiem a przegrodą po jej wymianie dolałem płynu do maxa i zrobiłem około 30 kilometrów aby odpowietrzyć układ po przejechaniu ok 10 km wskazówka dobiła do 90 stopni niestety gdy podniosłem maske okazało się ze płynu w ogóle nie ubylo a wąż od chłodnicy (dolny) i sam płyn w zbiorniczku...
Nie jestem pewien, ale wykluczam termostat bo do osiągnięcia ok 90 stopni wąż górny chłodnicy jest ciepły a dolny zimny to o niczym nie swiadczy, po prostu termostat jest cały czas otwarty
A może charakterystyka termostatu z wiekiem się zmieniła i otwiera wcześniej niż ma być? Mialem tak u siebie w Leonie otwarcie ma być 89st a on otwierał już przy 80st - do momentu otwarcia waz dolny zimny , wiec termostat niby działa. Zastanowiło mnie to czemu już na rozgrzanym silniku w trasie trzyma mi temperaturę 80-81 st zamiast 89 ( odczyt z VAGa)....
Na postoju - temperatura 90. W aucie gorąco. Dolny wąż zimny górny letni. Po ok godzinie pracy silnika. (paru mechaników stwierdza " pier..... To, jeździ") Zostało mi tylko do sprawdzenia jaka temperaturę silnika pokazują komputery.
Skoro dolny wąż zimny to nie wina termostatu. Gdyby się otwierał przy 70° to węże i chłodnica robiła by się ciepła.
Przelutuj pamięć SRAM,jest w dolnej części modułu cyfrowego...
Witajcie. mam problem z vitem. robi sie duze ciśnienie w układzie chłodzenia a dokładnie na górnym i dolnym wężu chłodnicy. Górny wąż jest gorący a dolny zimny tak jak cy nie było obiegu płynu tak samo chłodnica góra ciepła a dół zimny. co dziwne ogrzewanie działa. ktoś się z tym spotkał?????
Dziś wracałem do domu i postanowiłem go porządnie przegonić po dojechaniu do domu odkręcam korek wlewu płynu i fontanna z pod korka.
wkońcu wymieniłem kolejny termostat i okazało sie ze znowu lipa :( wskazówka na 80^C i stoi a wąż dolny zimny, dopiero po jakieś chwili robi sie ciepły a wskazówka dalej stoi na 80. gdzie dalej szukać przyczyny niedogrzewania sie silnika ??
Do reduktora idą dwa węże. Ten co jest wyżej (górny) jest gorący, natomiast ten co idzie niżej (dolny) jest zimny i wnioskuje, że jeśli jeden z nich jest zimny to obiegu wody w reduktorze nie ma.
Witam. Mam problem z Seatem Alhambra z 2001 diesel 110kM . Przy jeździe powyżej 110km/h wzrasta temperatura wody i wyrzuca przez zbiorniczek wyrównawczy płyn. Wentylatory działają normalnie . W zbiorniczku wyrównawczym nie ma śladu oleju, a olej jest czysty - nie ma "masła" . Górny wąż jest gorący a dolny zimny. Czy problemem jest termostat ? Czy coś...
Skoro dolny wąż zimny to termostat sprawny. Jak jest rzeczywista temperatura płynu?
Okej, dam znać później czy coś pomogło Dodano po 4 Temperatura nadal 116, górny wąż gorący, dolny zimny Dodano po 6 W okolicach pompy słychać takie dziwne coś jakby coś tarło w środku Dodano po 27 Wyciągnąłem pompę ale jesc cała
Jeżeli masz tylko górną część ciepłą a reszta zimna (woda w chłodnicy zimna) to nie masz obiegu lub cały czas masz krótki obieg bez wymiany wody w chłodnicy, czyli termostat się nie otwiera lub zakamieniała chłodnica . Jeżeli tylko masz górny wąż ciepły a dolny zimny to coś nie halo, nigdy nie uda tak się schłodzić wody ,że będzie z chłodnicy dawać...
Termostat nowy założony orginal. Ale nic się nie zmieniło w czasie jazdy max 72c osiąga. Jak stał i wyłączyłem ogrzewanie to osiągnął te 78 bo podgrzewacze plynu się wylaczyly wąż górny ciepły a dolny zimny a te 72c osiągnął ta temp po ok 8km a później tak w zależności od stylu jazdy 69 do 72c przez 15 km
Witam,posiadam audi A6 2,5TDI AAT.Po wymianie pompy wody wskaźnik temepratury wody nie może osiągnąć 60stopni. Górny wąż jest gorący dolny-zimny, jest wymieniony termostat,wymieniłem również czujnik temperatury,ten na dwa piny(biały)i nic.Wydaje mi sie że ogrzewanie dobrze działa.Przed wymianą było ok.Czy ktoś może z czymś takim miał doczynienia.Pozdrawiam.
f1 błąd to problemy z komunikacją między modułem góra a dół ,okablowanie,f2 tobłąd silnika lub mudułu dolnego(czesto zimne luty)poz
(at)waldziu4 Silnik Ecotec, diesel, po przejechaniu ok. 20 km węże na termostacie ledwo ciepłe a dolny zimny, pisałem wyżej. Nie jest to wina wskaźnika na desce. Temperatura węży po dotknięciu ręką, wykazują taką temperaturę, nie są gorące. Na obudowie jest czujnik, nowy czyli odpada błąd pomiaru temperatury również.
witam,miałem ostatnio pecha na trasie,poszła pompa wody.silnik sie zagrzał ale go w pore zgasiłem.po wymianie pompy wody z silnikiem wszystko oki tylko niema ogrzewania w aucie,leci tylko ciepłe powietrze.układ odpowietrzony-górny wąz goracy a dolny zimny,auto chodziło z 30min.czy to termostat???
Niestety nie mam możliwości podłączenia się pod komputer i sczytania błędów, a przed wyjazdem do osoby, która go ma chciałem w domu zerknąć jeszcze i domowymi sposobami metody prób błędów. Ale skoro silnik łapie 90 stopni, gotuje sie płyn, górny wąż od chłodnicy wręcz parzy, a dolny zimny to wina termostatu ? Pozatym czy maż w przewodzie od odmy ma...
Witam , dzisiaj przejechałem około 8km i górny wąż od chlodnicy był ciepły a dolny jeszcze zimny , czyli termostat dobry tak?
Właśnie problem polega na tym że przed wymianą termostatu próbowałem dogrzewać auto w trasie, na postoju i odczyt na climatronicu max 80 stopni i dolny wąż zimny. Po wymianie te same próby i max temperatura ze wskazań to 82 stopnie. Czyli wymianą termostatu zyskałem jakieś 2 stopnie co i tak nie pozwala na otworzenie się termostatu bo dolny wąż nadal...
Dolny przewód przy chłodnicy jest zimny, wiec wszystko ok. Z płukaniem Prestolem na razie się wstrzym bo słyszałem ze niszczy przewody. Z Prestolem spokojnie, na forum Mazdy niemal wszyscy to stosujemy, i auta śmigają, Ejektrozawór hmm jeśli masz tak jak w mercach, w komorze silnika i za nim przewód jest ciepły, znakiem on jest dobry a uwalona nagrzewnica.
(at)Decybel91 chyba masz rację, dziś powtórzyłem pomiar przy temperaturze zewnętrznej -1°C i silnik nagrzał się tylko do 69°C. Górny wąż od chłodnicy ciepły, ale nie parzy, dolny zimny, zbiorniczek wyrównawczy letni. Zaraz zamawiam nowy termostat. Dzięki za porady. Przyjrzałem się też samemu czujnikowi. Przewody są poprowadzone tak, że wychodząc z czujnika...
Termostat zostaje jeszcze do sprawdzenia, górny wąż chłodnicy jest gorący a dolny zimny. Dodano po 4 Termostat jest okey a silnik dalej się przegrzewa i leci zimne powietrze. Ten wąż co idzie od chłodnicy do głowicy na którym znajduje się odpowietrznik jest ciepły ale po okręceniu tej śruby płyn nie leci wężyk na dole jest zimny. pomoże ktoś?
Zimne luty na stabilizatorze 5V
Witam, Troche odświeże temat :) Też dopadł mnie problem z temperaturą silnika 1.6 AVU. Temperatura podnosi się powyżej 90 stopni na desce. Jezdziłem z podłączonym vagiem i temperatura wahała sie między 108 - 111 stopni gdzie przy 111 wskaznik temp na desce wychyla się ponad 90 stopni. Wszystko wskazywało na termostat (góny wąż twardy i gorący, dolny...
Witam. Mam Problem w domu. Grzejniki działają mi tylko od góry do połowu. Górne rury ciepłe,dolne mega zimne. Grzeje mi tylko 1 grzejnik cały. Potrzebuję pomocy
Metoda wyliczenia OK. Gdy termostat jest sprawny, to powinno być tak, że po krótkiej pracy silnika ma być ciepły górny wąż a dolny zimny, jeżeli termostat się jeszcze nie otwarł. Po otwarciu obydwa węże mają mieć prawie jednakową temp. I jeszcze który czujnik wymieniłeś, bo mogą być dwa. Jeden na wskaźnik temp.(jeżeli jest) a drugi do ECU(Electronic...
Miarki oleju w automatycznych skrzyniach biegów mają oznaczenia, nacięcia lub kreski. Dolne oznaczenie - czasem występuje literka C [Cold - zimny (20 - 30 st.C)] lub na wyższym oznaczeniu H [Hot - gorący (70 - 80 st.C)]. Sprawdzamy na uruchomionym silniku na P.
Wg. zdjęcia to dolną połowe. Czy pomoże, zobaczymy.
Albo ktoś Ci to źle złożył, albo powtarzająca się usterka jest problem z gniazdem na płycie głównej, do którego przychodzi taśma prowadząca sygnał z dolnych płytek. Gniazdo na płycie głównej pęka, lub pojawiają się zimne luty itd. nalezalo by sprawdzić przejścia.
Fakt, na schemacie skraplacz stoi "na głowie" (ale połączenia wyszły prościej). Rewers: STOP, zawór EM odcina na cieczy dolne wymienniki, EZR 100% otwarcia, czekamy kilka minut, EZR 0% otwarcia, START. Ćwiczyłem podobny układ w praktyce. Czynnik będzie się bardziej przemieszczał do ZIMNIEJSZEGO z dwóch dolnych wymienników (do tego co był ostatnio parowaczem)
Witam, W ostatnim czasie zauważyłem(tzn. od zakupu samochodu), że wskazówka temp. na liczniku w czasie jazdy osiąga 81° max. Podczas postoju te 90° osiągnie. Wąż dolny zimny(przy tych 81°). Termostat wymieniłem- to samo się dzieje. Czujnik temperatury kupiłem nowy oryginalny i nadal to samo. Mam pomysł, aby termometr włożyć do zbiorniczka z płynem,...
Przecież 90 jest ok, nawet 100 będzie ok
Witam mam problem z zapowietrzaniem sie układu chłodzenia a mianowicie twardną węże i płyn wpycha do zbiorniczka. Górny wąż z chłodnicy jest strasznie twardy i gorący a dolny zimny. temperatura pow 100 stopni a wentylatory sie nie włanczaja. Wymieniłem uszczelke pod głowicą lecz dalej obiaw jest ten sam! a czy jest mozliwość przypadkowo zamienic któreś...
witam raz jeszcze. Do zmywarki dolałam wody garnkiem i teraz działa normalnie. Czyli cała usterka polega na tym, że zmywarka pobiera za mało wody. Jaka może być tego przyczyna?
p cz. jest zabudowane blachą w okolicy głowicy, wygląda to tak jak pudełko zamknięte od góry i dołu płyty głównej, to aby polutować zimne luty będziesz musiał odlutować dolną część zabudowy z blachy i dopiero będziesz miał dostęp do druku. Po prze lutowaniu , blachę lutujesz w to samo miejsce. Pozdrawiam.
Witam, pewno było wałkowane ale mam takie pytanie. Dziś zmieniłem termostat w moim MK4 1.4 16V zamontowałem taki: http://motoplatforma.com/index.php?p5558... plus nowa obudowa termostatu bo stara w środku miała dziurę ja na foto poniżej, nie wiem czy tak powinno być bo w nowej nie ma, założyłem raczej poprawnie,...
bo górny wąż do chłodnicy był twardy i gorący w połowie, a dolny z chłodnicy zimny Ja ci chętnie pomogę, ale zły to nauczyciel, który za studenta rozwiązuje problem. Trochę pokombinuj i napisz, co wymyśliłeś? odpowiedź prawidłową dostaniesz na pewno.
Temperatura wskazuje 105-108 stopni dolny waz jest zimny chlodnica goraca i tak temperatura stoi jak potrzymam go na gazie dopiero puszcza dolny waz widac jak wraca plyn do zbiorniczka i temperatura spada i jest jak byc powinno i pozniej znowu sie podnosi Skoro dolny wąż zimny przy 105-108 to ewidentnie termostat nie puszcza jak powinien. Sprawdź jeszcze...
Nie mam zaworów termostatycznych na wlocie a grzejniki są odpowietrzone. Wdaje mi się że grzejnik dobrze funkcjonujący powinien być być cały ciepły a nie w dolnej części zimny.
Problem w tym, że dolne gniazdo odpływowe, ze względu na swój gwint zazwyczaj oznacza grzałki o małej mocy. Wejście górne dla anody ma większą średnicę i mogłoby obsłużyć grzałki np. 2-3 kW i nadać się do szybszego grzania dla wielu osób. Pytanie, które mnie zastanawia, to czy cyrkulacja lub mostek na jej bazie nada się do wyrównywania temperatury....
Odkręcić i ostrożnie otworzyć dolną część obudowy. Przelutować zimne luty. Najprawdopodobniej na wyprowadzeniach scalonego wzmacniacza mocy. Jeżeli nie pomoże, szukać zimnych lutów w innym miejscu.
Witam, mam problem z Astrą która nie pali jak się rozgrzeje, a działa bez problemu na zimnym. Ostatnio podczas jazdy słabnie i nagle ją odcina gaśnie, na komp. pokazuje wypadanie zapłonu, cewka nowa Delphi, świece nowe, czujnik położenia wału i wałka rozrządu wymienione, przekaźnik pompy paliwa zmieniony. Jak się rozgrzeje to nagle gaśnie i już nie...
dolny wąż zimny górny gorący dolny zimny górny wąż gorący dolny zimny
yamaha filtr paliwo podłączenie komputer honda accord biquad wymiary
ogranicznik przepięć ogranicznik przepięć
Chłodziarko-zamrażarka Amica nie działa - diagnostyka Telewizor Manta zawiesza się na logo i kolorowych kulkach