Należy przeprowadzić diagnostykę silnika. Odma odpowietrzenie silnika nagar/nieszczelność w dolocie
Szczelność dolotu
A może ciśnienie pompy na początek ruch klapy spiętrzającej i nieszczelności dolotu?
Jaki przebieg? Na czas szukania usterki odłącz czujnik ciśnienia na pompie wspomagania. Pokasuj błędy i zobacz które wrócą jako pierwsze. Poszukaj lewego powietrza w dolocie
Przerabialem temat jakis czas temu i uważam że koło powinno być sztywne. Dopiero jak dostanie ciśnienie oleju się przestawia względem walka ssacego. U mnie jak było luźne to nie domykalo zaworów i spaliny szły do dolotu
Sprawdź czy masz szczelne przewody podciśnieniowe i przy okazji czy drożny jest wężyk do ECU, bo potrafi się ostro zapaćkać olejem z dolotu.
Wskazania temperatury porównaj w zegarach i ECU. Zobacz czy masz pozłacane piny we wtyczce czujnika, jak nie to zmień na taką. No i znajdź tą dziurę w dolocie.
Dziura w dolocie prawdopodobnie.
Sprawdź nie tylko 5v ale także masę.Żeby jako tako ocenić ten halla to wystarczy zwykła dioda.Drugi czujnik to samo odłącz i sprawdź napięcie na wtyczce powinno być 5v.Jeszcze ten błąd którym trzeba się zająć to Fuel Trim: System Too Lean: Bank 1 .Odczytać korekty i wskazania MAF.Być może lewe powietrze w dolocie.
Może być problem z ciśnieniem, tylko dlaczego nie łapie błędu zbyt niskiego ciśnienia? Odepnij ten czujnik i sprawdź czy odpali i czy złapie jego błąd bo może masz nachrzanione w ecu. Ciekawi mnie, że nawet na plaka nie załapuje. Może warto zajrzeć co się dzieje w dolocie?
Zbyt wysoki stan oleju w silniku był przyczyną "oleju w dolocie".
Jakie podciśnienie na wężykach ?, w 90KM silniku jest wastegate w turbo sterowane ciśnieniem. A w sterowniku jest zabudowany map sensor i ma widzieć prawidłowe ciśnienie w dolocie
Chciałbym się dowiedzieć jak nazywa ta część dolotu, ponieważ u mnie jest ona zrobiona na wąż ogrodowy ;/ I chciałbym ją całkowicie wymienić ale niestety na szrocie facet niema tej części a w allegro "rurka do dolotu" czegoś takiego niema. Kolejne zdj obrazują jak to wygląda u mnie... Audi a4 b6 2003 2.0 Alt benzyna https://obrazki.elektroda.pl/4320056900_...
Ja tam nic nadzwyczajnego nie słyszę. To słychać turbo, bo dolot rozebrany.
To odma olejowa . Jak nie jesteś pewny sprawności to załóż nową.Membrana w niej przytrzymuje podmuch powietrza gdy dv upuszcza powietrze w rurę dolotu.
Ten kod silnika miał wadliwą pokrywę zaworów, pękała na szwach i się krzywiła. U mnie olej był w gniazdach wtryskiwaczy najbardziej 3 i 4 i też od dolotu. Wymieniłem pokrywę na Febi i susza.
Tak, temperatur nie znam bo mechanikowi wszystko zleciłem, w czasie wymiany wszystkich uszczelnień na dolocie
Odkręć korek wlewu czy tu nie dymi bo coraz bardziej to wygląda na przedmuchy/spaliny które wracają odmą do dolotu.
Sprawdź sprężanie, mankament tych silników wycieranie prowadnic zaworów od mazi zbierającej się w głowicy po stronie dolotu. W większości warsztatów przy nierównej pracy silnika FSI, wypadanie zapłonu, nieszczelny układ dolotowy - wymieniają świece, cewki, uszczelki kolektora i dalej to samo. Zmierz sprężanie - naprawa głowicy , zastanów się na regeneracji...
Mechanikę sprawdź a potem zajmij się elektroniką. Tam się przeciera i pęka ze starości guma dolotu.
Zobacz czy odma jest na wyjściu do dolotu zaolejona
Auto do warsztatu. No chyba, że chcesz wyrzucać kasę w błoto na diagnozy typu turbina i już. Pomyśl trochę, skoro słychać, to turbo raczej działa, a Twój wóz ma problem ze szczelnością dolotu.
No do sprawdzenia wartości ciśnienie atmosferyczne , ciśnienie (podciśnienie) w kolektorze. Ewentualnie jak czujniki wskazują poprawnie to szukać dziury w dolocie.
Porada. Nie rozwlekaj się tak, bo nikt nie bedzie tegoczytał. Edytuj.
Sprawdzić szczelność dolotu, sprawdzić/podmienić czujnik temperatury.
Klapki w dolocie jeszcze są ?
Masz na myśli główną rurę, która łączy przepustnice z przepływomierzem? Jeśli tak, to po jej SZCZELNYM zablokowaniu silnik musi zgasnąć. Masz nieszczelność. Jakie wartości ma przepływomierz?
Podciśnienia i gruszki wszystkie sprawdziłeś EGR i reszta dolotu ??
Tak jak kolega pisze problem z mieszanką, sprawdź szczelność przewodów dolotu.
Wogóle nie ma mocy czy zawsze a szczelność dolotu.
Wpisz w u wujka 1J0145840H i porównaj.
Mozliwe, ze masz nieszczelnosc w dolocie
Weź normalny tester i grupa 32,33 Tam jest szerokopasmowa (prąd),do tego odczyt obu korekt jak i tylnej sondy. Bo z tych obrazków nic nie wynika. No może że jest obogo na wolnych . Jak usterka występuje na wolnych to nieszczelność dolotu.
Odczytano błędy? Parametry temp,silnika. Olej w dolocie ?
Zawieszenie tam rozbudowane jest to tego co może pukać jest tam sporo . Z silnikiem nie pomogę , może to też być nieszczelność w dolocie .
zostaje pompa i filtr paliwa, wtryski lub dziura w dolocie
Masz nieszczelny dolot
Sprawdź szczelność dolotu
to moze byc to bo po sciagnieciu dolotu auto palilo pamietam normalnie ;d
Nieszczelny dolot.
Sprawdź szczelność dolotu.
dolot ma szczelny? może po ugrzaniu coś puszcza? 99% głupienia obrotów, to lewizna w dolocie...
Rura dolotowa prawdopodobnie jest pęknięta i dostaje lewego powietrza. Sprawdź szczelność dolotu.
Jak dymi na czarno to masz za mało powietrza, zapewne dziurawy dolot.
Psiknięcie tylko potwierdzi lub obali teorie o przestawionym rozrządzie więc dlaczego by tego nie zrobić. Koszt niewielki czasowo to tylko rozpięcie dolotu.
Sprawdź szczelność dolotu.
Przepływka lub dziura w dolocie
robokop-nieszczelność w dolocie.
Przecież one nawet nie są do siebie podobne. Widziałeś jeden i drugi na oczy na monitorze chociaż? Dodano po 4 Ale co masz LPG i ci strzela w dolot?
Tobie nie pytanie czy poprzednie mu też nie strzelił . Ale podstawa to szczelny dolot .
raczej nie, to się samo nie przestawia, sprawdź szczelność dolotu
Posprawdzaj wężyki i dolot do turbiny i intercolera.Temat przerabiany
A ja obstawiam na nieszczelność w dolocie.
BOVy są atmosferyczne, DV nie - puszczają powietrze spowrotem w dolot.
W poniedziałek sprawdze cały układ dolotowy ponownie- rurka po rurce.. Czy jest jeszcze coś wartego sprawdzenia, podczas sprawdzania dolotu??
Ja się wypowiem. Wiązki trzeba sprawdzać, pozycjoner. Auto nie po zalaniu? No i warto ogarnąć ten błąd w dolocie.
Dolot powietrza powinien być osłonięty od pędu powietrza. Dokładniej, to pęd powietrza przy dużej prędkości nie może wpadać wprost do dolotu.
Witam 3 cylinder trochę słabszy, lub pompka, egr zaślepiony, tyle z tych logów można wyczytać i nic na temat braku mocy. Jeżeli problem z autem podczas jazdy to logi też podczas jazdy nie na postoju. Zrób logi dynamiczne 003 008 011 Brak mocy + dymienie = dziura w dolocie.
Czyli który kanał zlogować? Auto odebrane, czekam na zamówioną przepustnicę... W między czasie pozprawdzam dolot.
Kolego myślałem,że dobrze radzę jeżeli nie to przepraszam. Być może coś mnie ominęło albo czegoś nie doczytałem. Z tego co pamiętam FSI lubią mieć brudny dolot.
Coś mi się wydaje, że to nie zacina się pedał gazu tylko samorozpędza się silnik, jak przy zacięciu kierownicy turbiny czy zaciągnięciu przez nią oleju do dolotu
Turbina późno wstaje, sprawdź szczelność układu podciśnienia, wężyki, gruszkę, N75 zmienną geometrię, i szczelność dolotu.
Czujnik temperatury trzeba wymienić na oryginalny. Jeżeli tam siedzi Chińczyk to on robi te anomalia. Sprawdź także korekty paliwowe, czy nie dostaje się do układu dolotowego lewe powietrze, najlepiej dymem. Zgadza się, siedzi ten czujnik. https://obrazki.elektroda.pl/7908462400_... Jutro podjade do aso po orginalny czujnik i zobaczę...
rozrząd byl sprawdzony 2 raz wtedy gdy odstawilem go spowrotem do mechanika by sprawdzil czy nie ma gdzies dziury w dolocie
Dzięki, oczywiście sprawdzę ale wydaje mi się, że w przepływce nie ma żadnego czujnika temperatury. Może jest w jakimś innym miejscu na dolocie?
Witam. Być może był poruszony ten temat ale nie mogę nic znaleźć. Czy do Audi 80 2.0 jest możliwość dopasować inny przepływomierz? Jeśli tak to jaki i jak to zrobić? Już drugi został uszkodzony przez strzał w dolot. Instalacja gazowa jest od monowtrysku i jeszcze kilka lat temu chodziło to naprawdę dobrze. Zastanawia mnie czy opłaca się przerobić instalację...
Juz ci wszystko napisałem co możesz zrobić, jeśli ci to tak przeszkadza wymień silnik, albo zrób remont.
Brak podstaw czyli podłączenia testera co ty na to? Co to znaczy uszczelniany układ ? Często pada MAF i i pękają gumowe łączniki na dolocie. Wróżenie.
Możesz chyba jedynie sprawdzić czy turbo nie ładuje oleju w dolot
Dolot szczelny?
Witam Sprawdź czy wtryski benzynowe nie przepuszczają paliwa lub czy regulator ciśnienia paliwa na listwie nie przepuszcza w dolot Pozdrawiam
Dolot szczelny?
Dolot szczelny?
Masz dziurę w dolocie. Sprawdź rury do intercoolera zwłaszcza te gumowe.
Co do przepływomierza to zaczoł bym od odczytu kodów błędów.Nie pamiętam ale tam są chyba błyskowe.Poza tym pomiar sygnału wychodzącego z VAF do sterownika silnika i sygnał z czujnika temperatury powietrza w dolocie.
Dolot rzeczywiscie jest nieszczelny, ale jak juz pisalem, auto powinno chodzic na gazie nawet ze zdjetym dolotem, stad moje zdziwienie ze nie chodzi.. Chyba ze zle pojmuje zasade dzialania LPG. Bo przeciez nie potrzebuje rozdzielacza ani wtrysku aby dzialac A skąd, uszczelnij dolot .
Po prostu musisz dużo zainwestować w części. Kolektory wydechowe, turbosprężarka, dolot, intercooler.
Ma lpg pomiar ma Pb dziś patrzyłem pod kompresor em nieszczelności e dolocie brak
wjazd kamerą inspekcyjną w dolot i cylindry wszystko wyjaśni
U mnie samochodzie megane i 2.0 115km mam te śrubę wkręconą do oporu;) lecz tez mam problem gdyż bardzo dużo pali gazu, musze zmienić mikser tylko nie wiem czy na większy czy na mniejszy bo mam założony dławik w dolocie .
Tak właśnie działa grucha, zanim zaciągnie to potrwa bo musi zbudować podciśnienie. Jak odejmiesz podciśnienie to szybko opadnie bo w samej gruszce jest sprężyna też. Ale to nie wszystko ,jak cięgno jest źle np ustawione lub nie odbija do końca zderzaka to też będą problemy mimo tego że chodzi jak na filmie. Dlatego trzeba to sprawdzić. I jak po zdjęciu...
Dzięki. Sprawdzę ewentualnie dolot powietrza.
Takie głupie pytanie. Nie ma tam czasem zamontowanej klapki na dolocie takiej antystrzałowej????
Witam jakieś błędy, najlepiej vcds.
Klapa dławienia na dolocie sprawdzona?
Jaki kod silnika? Sprawdź szczelność dolotu, wyczyść przepustnicę.
Może być przyczyną nieszczelność wlotu powietrza. Sprawdź wszystkie doloty do kolektora ssącego.
zanim cokolwiek wymienisz podlacz Vag'a i zrob logi ... mozesz tez rowniez sprawdzic szczelnosc dolotu oraz calego ukladu sterowania EGR oraz N75 ...
Z jakiegoś powodu wyrzuca na tryb awaryjny sprawdź czy sztanga turbo płynnie chodzi Szukanie igły tak na odległość to ciężko coś ująć Trzeba wejść w parametry i zobaczyć w którym momencie odcina Sprawdzić ustawienie rozrządów są dwa Sprawdzić luz na turbinie, elektrozawór turbiny tam są filterki Sprawdzić kompem temperatury wody, dolotu w momencie odcięcia...
Witam Najlepiej dla LPG jest aby powietrze było jak najzimniejsze i nie było wdmuchiwane do wlou podczas jazdy i tego się trzymaj Pozdrawiam
albo ciśnienie Przecież ciśnienie samo się wytwarza w dolocie, czego chcesz więcej?
Zostały wymienione prawie wszystkie podciśnienia, uszczelka dolotu która wchodzi w przepustnice, czujnik zasysanego powietrza ponieważ miał rozbieżność w oporności (nowy BOSCH'a w InterCars 70 zł), ezektor ponieważ był zapchany, no i wyczyszczona cała odma, przytarła się również pompka od sterowania długościami dolotu. Audi prowadzi się teraz znakomicie,...
16804/P0420/001056 - System Catalyst; Bank 1: Wydajność poniżej progu Możliwe przyczyny: nieszelność w układzie dolotowym i / lub w układzie wydechowym Katalizator uszkodzony Możliwe rozwiązania: Sprawdź dolot i układ wydechowy na nieszczelnoiści Sprawdź katalizator i sonde
A skąd w dolocie wziełoby się takie masło?
Ten wiatraczek nic nie da. Poważne elektryczne turbo ma 2-5 kW (2000 - 5000W) a nie 0.38 kW. Dwa ten wentylatorek jest do wentylacji (zwiększenia przepływu powietrza ) a nie sprężenia powietrza w dolocie. Audi montuje już elektryczne turbo ale po pierwsze jest strona zimna turbo napędzana przez wysokoobrotowy silnik BLDC (kilkadziesiąt tyś obrotów na...
10 litrów LPG po mieście to spali Astra z silnikiem 1.6... spalanie gazu masz ok 25-30% większe niż benzyny. Jak bardzo chcesz szukać oszczędności to albo wypróbuj BLOSa albo wymień kolektor wydechowy na taki z miejscem na sondę, wstaw sondę i przerób instalację na II generację... ale raczej prędko Ci się to nie zwróci, jeśli w ogóle. Mikser masz dedykowany...
Dolot czyszczony? Syfu nie ma?
Tylko zapomniales zapytac, czy moze tak jezdzic? Owszem moze, tylko nie po glebokich kaluzach(znaczy powyzej kola, jak sie tam woda dostanie i ja zassie do silnika to troszke pozamiatane). Raczej nieprawidlowosci nie bedzie.
Tak przepływomierz max co podaje to 400 mg/r. Jak nie ma dziury w dolocie miedzy przepływomierzem a turbo to nowy przepływomierz jest potrzebny.
Według mnie jest to nieosiągnięte ciśnienie doładowania ,obejrzyj podciśnienia sterujące turbinką , węże dolotu itp
dolot citroen peugeot dolot zasysać dolot
yamaha filtr paliwo kondensator kreska nastawnik powietrza
momenty dokręcania panewek philips senseo
Dźwięk przepływu wody w piecu Junkers - czy to normalne? Moment dokręcania głowicy Range Rover 4.4 V8