Patrzyłem w dwóch katalogach i nie widzę napinacza do wersji bez klimatyzacji .
Ani jeden, ani drugi to nie jest pasek rozrządu. Oba są paskami osprzętu. Z filmu trudno wywnioskować stan pasków. Sądząc po wyrazistości nadruku to wyglądają na świeże. O ile w pierwszym przypadku to widzisz rolkę napinającą to tak ....może się zdarzyć że wpada w drgania. Jednak to nie jest nic strasznego. Oczywiście jeśli masz obawy możesz podjechać...
Sprawdż czy alternator ma rolkę z łożyskiem kierunkowym . Jesli ma to zobacz czy nie jest zapieczone tzn. powinno sie w jedną stronę ruszac z całym wirnikiem a w drugą sama rolka. Jeśli nie puszcza to jest zapieczone i ono powoduje drgania paska PK . Koszt rolki ok. 250 zł .Mechanik żeby wymienic musi mieć specjalny klucz o 33 zębach.
Witam To element tłumika drgań paska rozrządu. NIE występuje w przyrodzie oddzielnie - wyłącznie z całym kołem wałka (jest z nim zwulaknizowane). Prawdopodobnie (bez twojego VIN-u trzeba wróżyć :( ) potrzebujesz koło zębate wałka o numerze "0000 0805J4" Niestety ASO sobie za to śpiewa 244 zł brutto :( Jeśli chcesz dokładniejsze dane - polecam stronę...
... Naciąg paska wyregulowano zgodnie z instrukcją. Pozdrawiam Krzysiek. To znaczy jak? Jesli drga, to naciag jest niewlasciwy, napinacz dynamiczny uszkodzony lub zablokowane wolne kolo alternatora (jesli jest).
A na starym pasku nie grzały się? Obstawiam ze też się grzały, a skoro tak to łożyska w kołach mogą wymagać już wymiany, oczywiście jeśli naprawdę mocno się grzeją. Co do drgań paska, to mamy w pracy kilka modeli podobnych kosiarek i paski napędu noży też tak drgają, zaś w momencie obciążenia, pasek drga gdy schodzi z koła, zakładam że napinacz paska...
Jest to przypadłość w pionie ten TV jest na chassis CP-830 -wymień elektrolity w pionie IC301 TDA8358J - scalak na pastę
Napinacz,koło,pasek.Zapewnia łagodny napęd bez zbędnych drgań i obciążeń napędu paska PK.
Przyczyn może być kilka- jedna z rolek napinających ma luzy np. na łożysku i "bije", co powoduje drgania paska. Może to dotyczyć też dużych kół, które albo są skrzywione, albo nie w linii w stosunku do innych kół.
Chodzi o rezonans drgań paska wynikający z pokrywania się drgań pochodzących od napędu zaworów i napędu pompy. Jeśli nie ustawisz pompy na znaki samochód odpali i będzie jeździł, ale za 20 tys. km urwie pasek rozrządu.
Sprzęgiełko w kole pasowym alternatora ma zadanie wytłumić i uciszyć drgania paska wieloklinowego, powstałe przez montaż koła dwumasowego na wale korbowym.
Zawory w vw stoją pionowo . Już nie raz rozbierałem te silniki i na denkach były tylko odbicia od zaworów. W tdi komora wirowa jest w denku wiec jak zawór spotyka się z takim tłokiem to go wygina Dodano po 32 [quote="wopor"]po kiego grzyba zrobili z wulkanizowaniem ,toć wiadomo że się rozpindoli bo se drga :D , że co że miało być ciszej a co tam ma...
Witam, jest to tarczka, sprzęgiełka klimatyzacji. Pasek nie spadnie i wszystko bedzie chodziło poprawnie tylko nie bedzie można załączyć klimatyzacji, prawdopodobnie odkreciła się Panu nakręta co przytrzymuje te koło. Jak klimatyzacji jest sprawna trzeba to zrobić wyregulować odległość od tarczki i nakretkę lub śrubkę dać na klej. Chyba, że klimatyzacja...
Mialem to samo wymienilem sprzęgło alternatora i drgania ustaly
Sprzęgło jednokierunkowe alternatora zablokowane. Jak masz wersję ze sztywnym kołem załóż taką wolnobieżkę i będzie po problemie.
Pasek nowy jest drgania są paska duże między kołem paasowym a alternatorem i rolka napinacza a kołem paasowym rolka podskakuje z napinacze ma drgania spore. Wygląda jakby koło pasowe biło ale koło założone nowe. Dodano po 26 https://filmy.elektroda.pl/33_1721928744...
no i może tu jest sedno sprawy. Ja kręcąc wałem sprężarki wyczuwam znaczny opór po gdzieś 1 obrocie. Ale wydawało mi się to logiczne bo wytwarzam ciśnienie w układzie ręką. Nie sądziłem że wał powinien się dać obracać ciągle... swoją drogą dlaczego napinacz chodzi dopiero po włączeniu klimy? a co do koła pasowego wału: jak sprawdzić je?
Witam Bardzo mi się podoba system napędu. Czy pasek ma jakiś system samonapinaczy? Czy drgania paska na takich długościach wpływają na dokładność?
Koło....
w sensie że bardzo szybkie drgania
"Komputer wyłącza się podczas drgań"?
Taką możliwość też biorę po uwagę ale obawiam się że po zdemontowaniu paska i kręceniu pompy ręką i tak się nic nie usłyszy ze względu na zbyt wolne obroty dodatkowo pozbawione wpływu drgań paska
zdjecie jak to wyglada: Drgania paska klinowego tej długości szpecą komfort pracy. Silnik do przeniesienia pod blat - żeby maksymalnie skrócić odległośc między kołami pasowymi.
Odnośnie drgania paska osprzętu, to miałem podobnie w silniku tdi 110 KM. Chyba z tego powodu uszkodziło mi 2 amortyzatorki/tłumiki hydrauliczne drgań w napinaczu paska, w 2 przypadku nawet zostało urwane mocowanie tego amortyzatorka. Winnym był uszkodzony pasek oraz "sprzęgiełko" alternatora. Po wymianie ok. Sprawdź dokładnie działanie tego sprzęgiełka...
witam mam kłopot auto jest po wymianie paska rozrządy napinacza rolek ale po skręceniu wyczuwa się drgania na biegu jałowym
Na kompie w serwisie nic nie wyszło jedynie opóźniony zapłon , ale jak im pokazałem te ciężarek (część koła wałka rozrządu ) to od razu stwierdzili co jest grane , okazało się że pasek przeskoczył o 1 ząbek z powodu drgań bo jak mi wytłumaczyli to on jest odpowiedzialny za tłumienie drgań paska rozrządu , a tak on wygląda odklejony a tak całe koło
Przy dobrym napinaczu i dobrym sprzęgiełku na alternatorze, ma być dobrze i nie powinien drgać...
Chciałem wymienić sobie zestaw rozrządu w Megane 1 F7R. Wszystko mam w książce podane, ale problem jest z napięciem paska. Jest tam zwykły napinacz na śrubę. Sam Naprawiam podaje 29 jednostek SEEM wg przyrządu Seem C Tronik 105.6. To jest związane z częstotliwością drgania paska jak struna od gitary, przyrząd kosztuje grubą kasę. Ja chciałem skorzystać...
Taką prezentację jak na stronie infinity sav można bardzo łatwo wykonać montując stosunkowo niewielki akumulator i przetwornicę do tego białego bębna. Spokojnie będzie działać przez 2 godziny oddając 3-5 kW mocy. Analizując dość pobieżnie materiał filmowy oceniam, że pasek nie przenosi prawie żadnej mocy. Wnoszę to po braku istotnych zmian w drganiu...
Witam. Mam A3 1.8T AGU. Potrzebuje informacje jakie części są potrzebne do wymiany rozrządu w tym aucie? Pasek na pewno, rolka napinacza, rolka prowadząca, pompa wody również na pewno. Tylko teraz mam pytanie o tłumik drgań tzn napinacz hydrauliczny czy w tym silniku jest i czy przy kazdej wymianie rozrządu się go wymienia? ostatnie pytanko, czy cena...
Jakaś siła odśrodkowa i drgania raczej wystąpią. To trzeba policzyć albo się z tym liczyć. Aby policzyć trzeba znać wyważanie. Prościej jest zastosować regulację obrotów i ocenić jak rosną drgania. z drganiami. Kiedyś budowałem maszynę wysokoobrotową i poległam na napędzie. Zastosowałem paski gumowe ale one przy pewnej prędkości wpadały w rezonans i...
Witam. Od jakiegoś czasu zaobserwowałem, że pasek wieloklinowy na wolnych obrotach wpada w nieprzyjemne drgania. Pierwsza myśl jaka wpadła mi do głowy - wymiana koła pasowego na alternatorze!! ALE - dziś po odwiezieniu dziecka do przedszkola zauważyłem wyciek pod samochodem z układu chłodzenia, werdykt - uszkodzone trzy węże na trojaku. Wszystko było...
Witam. Mam kłopot z naprawą TV Sony chassis AE1. Zmienia się wysokość w pionie , następuje rozciąganie obrazu w pionie , za chwile drgania pionowe i zwężenie o ok. 2-3cm z dołu i z góry. W tym czasie na ekranie przechodzą cienkie czarne poziome paski- nie powroty, następują zmiany liniowości w pionie. Zasilanie TDA8170 - ok.28V , elektrolity w aplikacji...
Pasek był zdjęty i była cisza. Czy w tym alternatorze jest koło z tłumikiem drgań? Bez paska alternator, pompa wspomagania, kompresor i wszystkie rolki kręcą się luźno i beż hałasu. ładowanie dobre wspomaganie działa bardzo dobrze.
Egr można wyprogramować z komputera
Tak bęben jest klejony. Pewnie od drgań spadł pasek. Zatem autoryzowany serwis rozumiem nie ma sensu nawet?
Problemem było zacięcie sprzegiełko alternatora. Pasek wpadał w drgania powodując wibracje. Zostało założone nowe sprzegielko i pasek. Drgania ustały.
Transformator generuje wokół siebie pole magnetyczne - synchroniczne z częstotliwością sieci. Równie więc dobrze to może drgać jakaś blacha obudowy. Dokładnie a wnęka w szafce działa jak tuba rezonansowa i wzmacnia ten dźwięk. Można by od wnętrza obudowy podkleić pokrywę paskami samoprzylepnej sztywnej gumy po to by tłumiła jej drgania. Powinno pomóc.
a w warsztacie nie wiedzieli ? :) skoro nie wiedzieli to pomogę. Oznaczenie na kole pasowym wału korbowego zgadza się z oznaczenie na płycie osłony z tyłu (pozycja na godzinę 6). Oznaczenie na kole wałka rozrządu zgadza się z oznaczeniem na pokrywie zaworów (pozycja na godzinę 12). Oznaczenie na pasku musi być zgodne z oznaczeniami na kole pasowym....
Witam. Od kilku miesięcy ma problem z wyciem paska rozrządu. Auto posiadam 5 lat. Po ostatniej wymianie paska rozrządu napinacza i pompy i pojeżdżeniu autem koło miesiąca zaczęło coś wyć.Po paru godzinach siedzenia znalazłem problem, pasek dostawał drgań dokładnie pomiędzy górnymi wałkami.Jak go dotknąłem kluczem przestawał.Więc posłuchałem rad kilku...
zakup takiego kółka wiąże się ze sporym wydatkiem, ale jest to rozwiązanie, które sie opłaci. sprzęgło na alternatorze nie uszkodzi napinacza i koła dwumasowego na wale. jakie pasuje- nie wiem. musisz zdjąć stare iśc do konkretnego sklepu i kupić podobne. przerabiałem ten temat w BMW i choć nawet wg katalogów alternator miał sztywne koło to nie dość...
miał ogromne drgania
Niestety po zaklejeniu 15 pinów te zygzaki(paski) zniknęły ale niektóre kolory drgają. Dodatkowo nadal widać ten pasek na górze ekranu- jest to jakby odbicie z elementów które są na ekranie, bo ten pasem zmienia się razem z obrazem. Pasek pojawił się kiedy przekładałem tcony. Wcześniej go nie było ale teraz jest oryginalny tcon.
0,5mm to nie duża odchyłka,jeżeli masz klimatyzację to napewno płaski pasek napędowy (Micro V),drgania sie na nim odłożą.Ciekawe co za samochód,jeżeli VW Audi,opel albo renault to mają samonapinacz który ewentualne drgania zniweluje doszczętnie.
Osobiście, 5 minut bym się nie zastanawiał tylko wymieniał rozrząd. Cena części razem z pompą wody to ok 700 PLN + robocizna. Osobiście pooglądał bym założony pasek wielorowkowy - czy idzie prosto bez poprzecznych drgań. W grupie VAG dość częstym uszkodzeniem jest zużycie rolek prowadzących pasek wielorowkowy oraz zużycie podstawy napinacza paska wielorowkowego....
Miałem poziome paski na ekranie i drgania obrazu - powymieniałem kondensatorki na zasilaniu i paski zniknęły ale nadal drga obraz przy cimniejszym tle - może za słaby sygnał, ale na innym tunerze jest OK ?
dzięki dankoh tak będę próbował tylko teraz od wczoraj właśnie mam z nią inny problem -rozebrałem ją bo nie wciągała papieru -poskładałem -i nie działa ciągle słychać taki "traktor" terkotania przez ok 1 min potem ma zasilanie a nie działa tak jakby była w stanie czuwania.Muszę coś coś z tym zrobić .Zasilacz raczej dobry teraz mierzyłem ma ok 28v powinno...
Witam, sprawdzałeś może, czy po wymianie napinacza na nowy, pasek oraz cały układ pracuje równo, bez drgań na boki? Czy same rolki prowadzące nie hałasują, lub nie zużywają się zbyt szybko? Problemem może być krzywe koło pasowe, które "bije" i wprowadza drgania w układzie paska, co prowadzi do szybkiego zużycia jego elementów.
Witam serdeczne. Jestem posiadaczem octavii 1,9 tdi agr z 2000 roki w której nie mogę poradzić sobie z wibrującym/drgającym napinaczu paska wielorowkowego. Wymieniłem już sprzęgiełko alternatora, rolkę odwracającą, pasek i napinacz a mimo to napinacz dalej wibruje po uruchomieniu silnika przez kilka minut. Wibracje nasilają się wraz ze wzrostem obciążenia...
Sprzęgło alternatora od tego zacząć. O ile ma bo np: Fusiony nie miały, a Fiesty już tak. Jest jeszcze kwestia cyklicznego obciążania alternatora przez ECU, tez może wywoływać drgania, ale już bardziej cykliczne. jeśli sprzęgła nie ma to dołożyć nie zaszkodzi.
jezeli jest tam samonapinacz na spręzyne proponuje wymienic tłumik drgań-powinno pomoc!!
Koło wolnobieżne alternatora, albo rozpada się tłumik drgań skrętnych w kole pasowym wału korbowego
A ja bym obejrzał DOKLADNIE silnik od dupy strony, to ta przeciwna do szajby od paska.
jest napinacz sprężynowy i tłumik drgań na wahadle No to pewnie musisz go wymienić i kup jeszcze dla pewności oryginalny pasek ze znaczkami Merca.
W tych silnikach jest tłumik drgań - w rolce napinacza paska alternatora, lub w kole pasowym alternatora. (podaj VIN - może być na PW - sprawdzę i odpowiem) Gdy jest zużyty, to daje właśnie poważne drgania na cały silnik.
Troche lakoniczny opis Otworzyłem od góry ta obudowę i zobaczyłem poszarpany pasek. I jakąś mała metalową rolkę a właściwie to który pasek?? Jak rozrząd to w AFN jest 1 napinacz (samonapinajacy po odpowiednim ustawieniu przy ustawianiu rozrządu) i 1 rolka prowadzaca u gory ( eliminuje raczej drgania paska) Wyciek oleju po zerwaniu paska to kaplica moim...
Raczej taśma siada niż karta, podczas ruszania monitorem paski znikają lub drgają?
Może po prostu nie wyciszaj pracy dysków, tylko wyłóż wnętrze obudowy matami wygłuszającymi? Na pewno osłabi to trochę dźwięk chodzących dysków. Dodatkowo możesz też obniżyć ich obroty - są do tego programy. Obniżając obroty zwiększasz żywotność i zmniejszasz generowany hałas. Jeśli nie jest to super maszyna, to i tak superszybkie dyski za bardzo nie...
To raczej pasek pk ma związek z przestawieniem rozrządu. W tych silnikach powinno się wymieniać razem z rozrzadem pasek ospretu z napinaczem i rolka. W razie zniszczenia paska osprzętu zawsze wkreca się pod pasek rozrządu i powoduje jego przestawienie i demolke. A gumowy pył na drugim zdjęciu to albo z paska albo tłumik drgań alternatora się kończy.
Koło na wale bez gumowego amortyzatora taka jak powinna być.Właśnie czy na pewno ?Co waszym zdaniem ma niwelować drgania skrętne.Ten układ bez wolnobieszki na alternatorze ma koło z amortyzatorem. Dodano po 4 Stąd się bierze uślizg paska na kołach i jego niszczenie
Hej Przy ostatnich wydarzeniach pogodowych zauważyłem, że przy -10 stopniach nie trzęsie w ogóle. Może to wina jakiegoś źle napiętego paska?
Mechanizm się sam nie naprawi.Zauważyłem , że kłopoty z odtwarzaniem pojawiają się na początku taśmy i trwają do około 15-20 minut. Póżniej kasety są odtwarzane w miarę prawidłowo(tj. z małymi drganiami ,ale bez paska)do końca kasety.Jeśli chodzi o przebieg PB FM to nie wiem jak to sprawdzić(brak dokumentacji)i jaki przebieg powinien się tam pojawić?
Witam A sprawdziłeś paski, silniki? Radził bym dokładnie obejrzeć paski ; nierówności na paskach powodują takie objawy!
Klej może puścić - temperatura, drgania. Rozważ obejmę dociskową z paska cienkiej blachy.
BOXER 2.2 PO 2007R. Po raz drugi siadło mi koło pasowe na wałku, to te koło z tłumikiem drgań na dwa paski. Dwa razy przetarło mi obudowę rozrządu i wyciekł olej po 30000km. Wymieniłem też rolki i pasek. Co może być przyczyną, jeden powiedział żebym wymienił dwu masę bo to jest przyczyną- czy to możliwe bo kozakiem to on nie jest ????
albo zmien silnik. jezeli wyglada to tak jakby wirnik silnika chcial ruszyc w prawo, lub w lewo (wystepuja takie drgania podczas startu bez paska) to silnik na 99% do wymiany
awszyszka mam pytanko czy zlokalizowales usterke?? Mialem taki objaw jak ty, silnik wpadal w dziwne wibracje przy hamowaniu do "0" i zaraz po zatrzymaniu wchodzil na swoje obroty.Auto kupilem tydz. temu wymienilem klocki tarcze nie pomoglo poduszki WSZYSTKIE nie pomoglo ale dodam ze jak zalocze klime to silnik przestaje wchodzic w te dziwne drgania,...
Jak napinacz paska nie drga to nie tu problem.
Jeżeli koła będą ok to zostają tarcze, mogą być niewyważone lub zamontowane nie w osi. Miałem podobny problem, pomimo kilkukrotnego wyważania całych kół ciągle drżała kierownica. Z racji tego że nie miałem w pobliżu zakładu wyważającego koła na samochodzie a planowałem w niedługim czasie rozstać się z samochodem to poradziłem sobie z problemem trochę...
Przy takim przebiegu hałas może pochodzić z powodu wytartego dolnego koła zębatego. Nowy pasek nieprawidłowo się układa generując hałas oraz drgania. W takiej sytuacji grozi to pęknięciem paska lub zerwaniem zębów. Położenie znacznika napinacza zmienia się wraz z osiągnięciem przez silnik temperatury roboczej, wydaje się, że pasek się "naciąga". Nie...
Sprzęgło alternatora 100% do wymiany ponieważ piszczy wspomaganie przy max skrecie i bardzo duże drgania napinacza... Rolka napinajaca i napinacz rozumiem nie powinien drgań tylko pasek powinien iść spokojnie i stabilnie?
co może być.z trafa wydobywa się syczenie,a przy tym zakłucenia na obrazie,czyli lekkie drgania,z paskami poziomymi.trafo wykluczyłem już, podstawiłęm z drugiego(mam trzy szt)również elki wymieniłem wszystkiejakie tam były,tak wszystkie około 20szt w całym monitorze.co jeszcze mam zerknąć bo mi się pomysły kończą.czy to jakieś elementy indukcyjne.a...
Miałem ciekawy przypadek z kabelkiem czinch do komputera (apple IIc) Na nowoczesnym kablu obrazu brak, na kabelku, który miał z 20 lat, obraz jest widoczny, bez żadnych przekłamań, drgań itp. rzeczy.
Dziekuje. I jeszcze jedno pytanie czy to moze mieć coś wspólnego ze złym założeniem paska np o jeden ząb na kole od pompy?? I czy jest możliwość że komputer pokazuje kąt wtrysku jako poprawny? nawet jesli pasek jest źle założony? I skąd się biorą te drgania podczas jazdy czuć je po przekroczeniu 1200 czasem 1500 obrotów. Ktoś ci skopał rozrząd to wracaj...
Wygląda to na drgania Barkhausena chyba??
Sprawdz jeszcze koło pasowe alternatora (posiada sprzęgiełko jednokierunkowe), ewentualnie łożysko alternatora. Często uszkadza się koło pasowe wału korbowego z tłumikiem drgań. Jest tam guma która się wyrabia i z czasem traci swą elastyczność (drgania przenoszą się poprzez pasek na kierownicę). Z opisu wynika, że do wspomagania nie ma się co czepiać....
Witam. Mam pytanie czy podczas pracy silnika napinacz paska klinowego powinien drgać? Czy jest to normalne? Dzięki za pomoc. Pozdrawiam.
czy przy wymianie rolki prowadzacej, napinajacej i pompy wody odkręca się tłumik drgań? Nie. Czy to jest wogóle fizycznie możliwe Bez problemu można wymienić nie ruszając tłumika drgań.
Witam. Chciałbym zabrać głos w sprawie drgań. Musiałem zrobić taką szyną - tylko do kamery ( z 4 Kg). No i na 2 metry. Po walkach z drganiami od silnika i od paska skończyło się na serwie DC. Z paskami jest jak Kol. napisał - przy pewnej prędkości zaczynają niekiedy drgać. Ale udało się to wyeliminować odpowiednim prowadzeniem i tłumieniem. Przy zdjęciach...
Jako, iż ostatnio kompleksowo usuwam usterki w moim Volvo, to postanowiłem rozprawić się także z drganiem paska wielorowkowego. Mianowicie, pasek dygocze i wpada w wibracje na wolnych obrotach, ponadto jego żywotność jest bardzo krótka (około 10-12tys km). Nie pomogła tutaj wymiana napinacza mimo, iż jest to napinacz polecanej marki INA (oryginał za...
Na temat cen nie dyskutuję - skoro chce aso płaci za aso. Co do części paski rolki wg uznania każdy mechanik ma swoje sprawdzone i tej firmy się trzyma. Co do płynu chłodniczego i pompy wody wymienia się je " profilaktycznie". Rzadko która pompa wytrzymuje więcej niż 200 tys. Jeżeli ją zostawi i zacznie cieknąć później trzeba będzie od nowa rozrząd...
A jakie tam jest koło na wale z paska wielorowkowego sztywne czy z tłumikiem drgań ??
Witam wszystkich.Jestem tu nowy i bardzo prosze o pomoc.problem dotyczy candy go 614 htxt 16 s.Obecnie wymieniłem sterownik silnika irams 10 up60b na zamiennik stk621.powodem wymiany bylo jego rozerwanie.po wymianie wiruje na pusto ale jak wlaczy sie pranie na pusto obraca 2 razy w lewo i przy probie obrotow w prawo silnik nie ma sily i mruga swiatlo...
Z rolka jest wszystko ok z reszta niedawno wymieniałem na nową. rolka moze byc dobra ale tam jest jeszcze taki amortyzatorek drgań sprawdż czy sie nagrzewa tak po ok.5 min.po odpaleniu i czy jest na nim ślad oleju jeśli tak to do wymiany,no i sprzegiełko alternatora tez ma wpływ na napinacz paska i drgania z tyrkotaniem.....powodzenia
Witam. Robiłem kilka podobnych urządzeń i faktycznie z silnikiem krokowym są problemy. Przy napędzie paskiem czasami występuje rezonans paska i drgania są dość spore. zrobiłem nawet taką śmieszną szynę gdzie aparat pracuje po łuku. Można napędzać śrubą - do wolnych przesuwów. Temat jest dość obszerny a w tym dziale raczej nie powinno się zbyt wiele...
Drgania i wibracje paska klinowegolub napinacza/zeskakiwanie paska klinowego<br/><br/>Witam może komuś przyda się i oszczędzi kilka zł. <br/> <br/> <br/>Po wymianie napinacza paska, pompy wody i rolki. <br/> <br/>Sprawdzeniu reszty urządzeń pracujących na tym pasku. <br/>Dźwięk nie ustał. <br/>Problemem...
Witam serdecznie. Autko jak w temacie z 2000 roku. Problem leży w hałasującym pasku wielorowkowym.Najbardziej odczywalne rano na zimnym silniku. Wymieniłem koło pasowe z tłumikiem drgań ,napinacze i pasek. Nic to nie pomogło . Dziwi mnie napinacz który cały czas podskakuje. Może ktoś borykał sie z takim problemem ? Czekam na podpowiedzi Pozdrawiam
koło alternatora , tłumik drgań skrętnych , na koniec dwumas
Wersja 101KM to pompowtryski. aszenty jesteś pewnien? Czasem jest koło na gumie z dość dużym kołnierzem, a jeśli go nie ma być może to jest przyczyna, bo na zimnym alternator robi większe obciążenie i powoduje szarpanie paska i drżenie silnika.
Zabrałem się za wymianę termostatu w toyocie rav4 2.0 150 koni. I muszę wyciągnąć alternator. I problem jest taki, że nie mogę zluzować paska. Tam jest ten napinacz automatyczny, ale nawet jak poluzowałem wszystkie śruby to i tak nic to nie daje. Przy napinaczu jest tz. tłumik drgań, i może jego trzeba całkiem odkręcić?
Hm.. a jakieś inne sugestie, co jeszcze może mieć wpływ na wibracje albo głośniejszą pracę silnika, nieprawidłowa wymiana któregoś filtra? Jakaś nieszczelność dolotu? Po podniesieniu maski na postoju po lewej stronie silnika w okolicach powyżej alternatora, paska i korka wlewu oleju słychać lekkie syczenie, nie wiem czy to też normalne..
Można jakoś sprawdzić alternator bez jego wybebeszania? Póki co sprawdziłem napięcie ładowania, jest takie jakie było rok temu czy dwa lata temu. Kontrolka się nie świeci ani nie żarzy. Czy może to być również to koło pasowe z tłumikiem drgań? Mam wrażenie że trochę chodzi na boki. Choć jak zdjąłem pasek to żadnych luzów nie stwierdziłem.
Witam. Pralka Bosch Seria 4 - WAN2427EPL Przestała wkręcać się na obroty podczas wirowania. Rozpoczyna wirowanie jak zwykle powoli - i w tym momencie, kiedy ma rozpocząć szybszą pracę, po delikatnym przyspieszeniu nagle przerywa obracanie bębnem i się zatrzymuje. Po chwili znowu rozpoczyna kręcić w trybie wolnym (układanie prania) i powtórka sytuacji...
Przepraszam, chodzi o 15000 do 20000 km. Po wymianie napinacz pracuje cicho i równo, po ok 10000 km coraz głośniej i coraz większe są drgania, aż nie wytrzymuje sprężyna wewnątrz.
Paski owszem rozciągają się, ale minimalnie a nie tyle. Ja sprawdziłbym, czy jakiś podzespół (pompa wspomagania, alternator np.) nie jest lużny. Czy nie brakuje gdzieś jakiejś śruby. Koła pasowe powinny być ciepłe, w końcu tam zachodzi tarcie, ale nie powinny się nagrzewać do tego stopnia, aby "topić" pasek. Uruchom też silnik i dokładnie przy pomocy...
Jak napisałem to dopiero odzewy :) tzn podstawowy najbardziej wkur.... problem usunięty. tzn do wymiany rolka prowadząca i pasek, ponieważ na kole pasowym i na alternatorze nie było tzw tłumika drgań, co spowodowało wywalenie rolki i popękanie paska. Została zastosowana tańsza opcja, czyli założenie tłumika drgań na alternator. a drugi problem pozostał....
Sprawdź, czy nie rozwulkanizował się tłumik drgań w kole pasowym wału. Do sprawdzenia również napinacz paska i rolki.
Zobacz sobie ten temat http://obrazki.elektroda.pl/2804714700_1... Maszyna na paskach, autor pracował na niej zarobkowo w laminatach (być może jeszcze pracuje) i chwalił sobie napęd paskowy. Paski w takim układzie są dobre na małe pola robocze i z pewnością lepiej się sprawdzą niż śruby trapezowe (większa dokładność, brak luzów). Przy...
Nie, ona jest tylko na czas transportu, wiadomo, paczką może trochę rzucać, więc kompresor się przykręca do obudowy, bo normalnie jest on na takich giętkich paskach żeby nie przenosił drgań na obudowę. Przykręca się więc go tylko żeby nie latał w podróży. Po rozpakowaniu śrubę się wykręca.
Te poziome paski drgające to interferencje drgań maski kineskopu z częstotliwością linii, jak się stuknie w tył kineskopu mocniej drgają podobnie jak podczas rozmagetyzowania. Więc chyba się nie da z tym nic zrobić ? Czekam na Wasze pomysły, jak zmienić choć trochę częstotliwość linii. Pozdrawiam
drgania napinacza paska drgania paska klinowego drgania napinacz paska
aktualne klucze windows router airlive hasło elektrozaczep brzeczy
amica awm612d elektroliza złota
Jak ustawić lodówkę Gorenje, by wyświetlacz świecił cały czas? Lokalizacja modułu parkowania w Toyota Prius