Wyłączy się w przypadku wystrzału poduszek powietrznych. Nie pompa paliwa i tak pracuje cały czas.
Jeśli będę robił odcięcie analogowo, to na pewno przez przekaźnik (albo gotowy immobilizer np. Proxima). Nie wydaje mi się aby w czasie jazdy na autostradzie wystąpiła awaria po mojej modyfikacji, bo w Ducato pompa paliwa pracuje tylko 5 sekund podczas uruchomienia silnika.
Np.: Brązowo/szary przewód w złączu stacyjki, Niebiesko/zielony przewód w czarno/niebieskim złączu skrzynki bezpieczników w kabinie, ECU - pin 58 - +12V po stacyjce [15], ECU - pin 13 - sterowanie głównego przekaźnika zasilania, ECU - pin 24 - sterowanie przekaźnika pompy paliwa, ...
Na pewno pod maską weź rozpiskę np z Stilo JTD będzie pasować. Jeden zasila elementy wykonawcze a drugi właśnie pompę paliwa
Piszesz o pompie w zbiorniku?
W Ducato jest chyba elektryczna pompa paliwa w zbiorniku paliwa. Nie pamiętam jak przy tych silnikach wygląda filtr paliwa. Istnieje taka możliwość, że filtr paliwa jest wykonany wadliwie. Jakiś czas temu było o tym głośno w przypadku filtrów jednej znanej polskiej marki.
Rozebrałem "połowę" samochodu i chyba znalazłem przewody od zasilania pompy paliwa. Kolory takie same jak we wtyczce na pompie paliwa, jak wyciągnę tą wtyczkę ze sterownika pompy paliwa (na zdjęciu), to samochód nie odpala. 1247352
mam 2,3 jtd rok 08 Dodano po 1 mechanicy wymyślali rozne historie,ale ja podmieniłem regulator i auto zagadalo następnie kupiłem nowy regulator Boscha To trzeba zmienić historyków na prawdziwych mechaników:)
Witam, czy mogę prosić także o ten schemat ? mam taki sam problem, nie działa mi pompa paliwa, na krótko odpali, ale bez podania napięcia nie chce :( co może być przyczyną? bezpiecznik bezwładnościowy sprawdzony
Jeśli auto masz na pompie to pompy w baku nie ma.
a pompa paliwa?
Błąd, nie w zbiorniku a na ramie.
Czyli sam tego nie ogarnę. Myślałem o przepustnicy i pompie paliwa. Wtryski to by chyba kopcił.
Poszukuje schematu instalacji elektrycznej ecu i zasilania pompy paliwa dla Fiat ducato 3.0 2012
Gdzie znajduje się przekaźnik pompy paliwa w ducato? Mam ogólnie problem z pompą. Cały czas, nawet przy wyłączonym zapłonie pracuje ale tak delikatnie. Jak włączę zapłon to normalnie chodzi przez chwile tak jak powinna jak wyłączę zapłon to delikatnie chorobocze.
sprawdz sobie zlacze na pompie
zamykam temat pompa padła.
Witam mam ten sam problem Ducato 2.3 150 km 2012 błąd p0090-20 zbyt wysokie ciśnienie odpala i po 2 sekundach gaśnie 4 nowe wtryski pompa po regeneracji zawór regulacji nowy ciśnienie po rozruchu dochodzi do 2000 bar
Webasto Top C dedykowane do Ducato Pytanie: Gdzie mechanik ma podłączyć sterownik i pompę paliwa?
Witam chciałbym zapytać czy dało radę znaleźć usterkę bo mam to samo
Dzięki, wszystko sprawdzone - jest prąd w sumie wszędzie nawet na pompie, ale 5V. Generalnie guzik czujnika wstrząsowego był w górze (wtedy też pompa nie działała) ale kiedy plus był założony na klemie, a minus do stacyjki to działało na krótko, z kolei kiedy czujnik wcisnąłem to pompa przy dociągniętym na krótko plusie działał cały czas, nawet bez...
Albo zatkany smok, albo zużyta pompka wstępna w środku pompy wtryskowej, jeśli czyszczenie smoka nie pomoże to pomoże założenie dodatkowej pompki elektrycznej przed pompą wtryskową, ja tak zrobiłem w Xantii też z XUD-em bo mi się po nocy zapowietrzała pompa wtryskowa. Ja założyłem taką - ona potrafi zasysać i podłączyłem pod zaworek gaszenia pompy wtryskowej...
Witam, czy udało się rozwiązać problem? Mam podobne objawy.
Ciśnienie paliwa w normie? Pompa Wysokiego ciśnienia sprawna? Pomp w baku ? Filtr paliwa czysty? Korek wlewu oryginalny ? Wężyki od Vacum szczeknę ? ktoś ich nie pomylił ?
Gdy kostka regulatora jest odpięta nie załącza się pompka w baku. Fuel Pump Relay non stop na OFF. Ciśnienie poniżej 10 bar a mimo wszystko powinno być dużo większe. Więc jeśli nie widać paliwa przy odkręconej rurce od wtrysku (podczas kręcenia) to powinienem podejrzewać pompę CR ?
Najlepiej zalać pompę wtryskową paliwem. Odkręcamy śrubę na klucz 17 od powrotu z napisem OUT i strzykawką wlewamy paliwo do pompy.
Spróbuj z regulatorem na pompie
dziś doszedł błąd p0748 jakie napiecie ma mieć regulator ciśnienia paliwa w pompie cr
witam może mi ktoś pomóc bo ja już nie mam pomysłów co może się dziać. Mam fiata ducato 2.5td z 1994r i nie chce odpalać wymieniłem wtryski , pompę paliwa , przewody paliwowe i nadal nie chcę odpalić co może być.
on ""tylko"" reguluje ilosc przeplywajacego paliwa...
Może pompa wadliwa to że paliwo leci to jedno a drugie to ciśnienie musi zrobić fiaty ducato po 2006r miały wadliwe obudowy filtra paliwa które pękały bo ciśnienie Pompkaw Baku robi chyba ok 1 bar
Sprawdź przekaźnik pompy paliwa i styki na kostce którą rozłączyłeś. Check się oświeca?
Możesz podać linka z obsadką i czujnikiem zegarowym. To jest ducato 2,5d bez turbo zwykła pompa mechaniczna bez żadnych regulacji tylko dawka paliwa i wolne obroty. Jej symbol to VE średnica tłoka 10
Zanieczyszczenia paliwa blokujące rzeczony zawór Uszkodzone wtryski Błędne wskazania lub uszkodzony czujnik ciśnienia paliwa Nieszczelne zasilanie w paliwo pompy Przytkany przewód w zbiorniku Niedrożny odpowietrznik zbiornika No ale książki nie będziemy pisać
Fiat Ducato 2.3 nieodpala błoa p0090 Fiat ducato 2.3 96kw 2014r Blad p0090 Auto odpala na sekundę i gasnie Nowe 4 wtryski , regulator na pompie , czujnik cisnienia Cisnienia paliwa rośnie do 2000bar Brak już pomysłów...
Między pompą wstępną a filtrem 410-540 kPa Między filtrem a pompą wysokiego ciśnienia 350-500 kPa
Sprawdź czy pracuje pompa paliwa w zbiorniku (wstępne ciśnienie paliwa).Testery nie wyłapią tego błędu.
Widziałem te schematy , ale to nie ten ECU. Potrzebuję taki , gdzie przekaźnik pompy paliwa sterowany jest z 20 pinu ECU.
Niestety to wada tych aut, wystarczy nieco słabszy pasek, i pompa przestawia się w momencie ROZRUCHU. Paradoksalnie, przy słabszym akumulatorze usterka mogła nie wystąpić. Dodatkowo wpływ ma jakość paliwa. Zauważ, że pozostawiona na spodeczku minimalna ilość oleju napędowego po kilku dniach znacząco zwiększy swoją lepkość. To z kolei ma wpływ na opory...
Najprawdopodobniej uszczelnienie (simering) przy osce napedu pompy.
Witam, mam podobny problem. Wymieniłem filtr paliwa i czujnik ciśnienia na pompie. Po załączeniu zapłonu nie pracuje pompa paliwowa w zbiorniku. Po zmianie pompy w zbiorniku taka sama sytuacja. Co mogę zrobic? Prosze o szybką odpowiedz.
Możliwe że zawór regulacji ciśnienia paliwa jest uszkodzony? I podczas rozruchu otwiera się tylko 60%
Witam, mam problem z odpaleniem Fiata Ducato, po zatankowaniu przejechał 15 km i zgasł, nie chce odpalić. Po podłączeniu komputera nie wyświetla żadnych błędów. Sprawdzona pompa paliwa, podaje paliwo i dalej nie odpala. Może ktoś coś podpowiedzieć co może być
Witam, mam problem z pompą wysokiego ciśnienia w fiacie ducato 3.0 HPI 160 KM. Nie buduje ciśnienia. Pompa została sprawdzona i jest w 100% sprawna. Pompa elektryczna działa, daje 6.5 bara. Wymieniłem filtr paliwa. Na Plaku odpala ale nie buduje ciśnienia. Na szynie jest tylko 6.5 bara. Pomoże ktoś?
wyczyść regulator paliwa na pompie wysokiego ciśnienia
W tych pompach wychodziły dwa różne regulatory ciśnienia paliwa i ten nowy pokazywał niby ciśnienie ale nie otwierał paliwa.
Witam!! Mam problem z Ducato. Auto nie wkręcało się powyżej 3000 obr. Po wymianie pompy paliwa w zbiorniku (dawała zbyt małe ciśnienie) zaczął chodzić normalnie, ale po przekroczeniu 3500 obr podczas jazdy na 3 biegu gaśnie (na postoju ok, na 1 i 2 ok). Ponadto wyrzuca błąd monitoring ciśnienia paliwa (nie wiadomo którego). Pompa wtryskowa regenerowana,...
Witam! Ja bym sprawdził czujnik położenia wału. Znajomy miał tak, że był wymieniony czujnik na nowy zamiennik i pompa nie podawała paliwa po wymanie na oryginał śmiga (tylko to było 2,3 w ducato) A ja mam takie pytanie czy w Iveco 2004r 2.3 116km pompa elektryczna działa po przekręceniu kluczyka przez cały czas, w czasie pracy silnika też? Pozdrawiam!
Mała pompka mechaniczna podaje paliwo na filtr, z filtra dalej na pompę wtryskową, ale już na wtryski nie podaje paliwa.
Mam jeszcze takie pytanie gdzie w tym ducato znajduje się czujnik temperatury paliwa? Dodano po 51 Dobra już znalazłem jest na pompie CR.
Te silniki są bardzo czułe na precyzyjne ustawienie kąta wtrysku. Jak widać na zdjęciu nie ma dostępu do śruby dawki paliwa. Albo wtryskiwacze albo kąt wtrysku.
Ja do Bravo wstawiłem pompę od Stilo. Z tego co mówił mi mechanik, można było kupić pompę od dowolnego JTD 8v, mógł to być Doblo, Stilo, Marea, Bravo, Brava. A nawet wspominał że jak znajde od Ducato 1,9 8v to będzie ok. Faktycznie była ok od Stlio i auto śmigało. Ale tak było w moim przypadku, nie wiem czy do Stilo też będzie ok z pompą od innego.
witam mam problem z fiatem ducato 2.3 2007r. 120KM przebieg 300000km auto odpala ale przy dodaniu gazu gaśnie na komputerze wyskakuje błąd P0089 wymieniłem już czujnik ciśnienia paliwa przy pompie wtryskowej nie pomogło;/ gdzie szukać przyczyny?
Witam, Jak w temacie- ducato wyrzuca błąd p0090 "ciśnienie paliwa(reg wejsciowy pompy wys ciśnienia)". Oczekiwane ciśnienie 240 bar, dane z czujnika 540-550 bar. Po podmianie czujnika na inny dane praktycznie bez zmian. Auto pali, jeździ bez problemu, kopci w normie, mocy nie brakuje. Proszę o jakieś podpowiedzi. Może ktoś miał podobny problem?
Wyczyscilem regulator cisnienia w pompie WC Zobacz go jeszcze raz
Niestety samemu nie sprawdzisz pompy wtryskowej. Nie myl z pompą paliwa,bo tej w naszych autach nie ma...
Problemem okazała się być pompa.Dziękuję za dyskusję Dodano po 3 Założyłem inną pompę CR i wszystko w porządku.
Jedyne co mi przychodzi na myśl to zatkany wąż na powrocie lub za duże ciśnienie paliwa z pompy elektrycznej.
Bezpośredni wtrysk - wtryskiwacze, pompa, jakość paliwa. Spróbuj jeszcze tak że gdy nie chce odpalić to wypnij kostkę czujnika temperatury - jak odpali to problem z tzw. dawką rozruchową - znany temat w Fiatach 1.9jtd.
Jest tam. Jeden mały przekaźnik zasila pompę paliwa a obok jest główny od ECU którego szukasz. Sprawdź czy pod tym plastikem nad silnikiem nie ma czasem przekaźnika podwójnego brązowy lub kremowy. Czasem chodzi o ten przekaźnik.
dla mnie problemy typu gasnie po dodaniu gazu, gasnie pod obciazeniem, gasnie przy energicznym wcisnieciu gazu, to ewidentne problemy z ukladem paliwowym, nie koniecznie pompa, wystarczy ze filtr paliwa bedzie zabity. Podstawa to komputer i diagnostyka.
Mam tylko taki błąd i taki opis diagnozowane autoboss niestety to urządzenia daje tylko taki opis przewody od regulatora trafiają bezposredio w komputer nie wiem jak dalej sie za to zabrac trochę dziwne jest to zasilanie bo miernik pokazuje 4,9v ale kontrolka nie świeci jakby brak natężenia Idę sprawdzić auto na zewnątrz a teraz jest -8 między pinami...
Ok, jednak chciałbym przypomnieć, że mówimy o silniku z mechaniczną pompą wtryskową. Czyli musi być jeszcze jakiś moduł sterujący.
Po włączeniu pompy paliwa nawet na krótko przed uruchomieniem silnika brak efektu. Któreś z czujników mają wpływ bezpośrednio na rozruch? Tzn kiedy nie podają sygnału auto nie odpala?
Metodą prób i błędów na komputerze gdy auto gasło wyskoczył błąd zwiazany z czujnikiem na pompie paliwa Po tym jak zgasł, czy wynikał z danych live w czasie jazdy ?
Dziękuję kolego za konkretne info ponieważ zawór paliwa kojarzył mi sie i zapewne wszystkim z zaworem paliwa owszem ale pompy wtryskowej
czyli wynika ze prawdopodobnie mogla sie zepsuc ta pompka paliwa w zbiorniku ?? a ktory przewod powinien byc od zasysania ten 2 co jest przy filtrze bo ja zdiolem ten co idzie do pompy wtryskowej i wlozylem do karnistra z paliwem omijajac w ten sposob filter tak na logiczne myslenie to on powinien zasysac z filtra paliwado ktorego dochodzi paliwo ze...
W takim roczniku to pewnie powinna być pompa paliwa. Sprawdź czy jest i czy chodzi. Bezpieczniki jak rozumiem sprawdziłeś ? Sprawdź czy paliwo pompuje na wtryski.
Witam dalej mam problem z fiatem Ducato 2,8 JTD 150 konny silnik , jak wcześniej pisałem nie znalazłem rozwiązania ,auto pali ale gaśnie po 2 minutach komputer pokazuje czujnik ciśnienia paliwa rozdzielacz paliwa ,wymieniłem wszystko co się dało czyli wtryski ,czujnik na pompie czujnik na listwie , pompka w zbiorniku , pompa wysokiego ciśnienia i dalej...
A byly sprawdzone przewody paliwowe czy czasami niezapowietrza sie uklad paliwowy i niedostaje tyle paliwa co potrzeba?Bez obciazenia silnik niepotrzebuje takiej dawki paliwa co pod obciazeniem-moze tez wlasnie byc pompa wtryskowa.
Pompa i wtryski po regeneracji. Pompa była ustawiana na czujnik ale nie dało to skutku bo był słaby i dopiero była zwiększona dawka paliwa i zrobił się troszkę mocniejszy.
Wszystkie pompy wysyłałem do naprawy. Jej naprawa bez specjalistycznego sprzętu nie przyniesie żadnych efektów. W tej pompie wskutek dużych ciśnień zachodzi plimeryzacja wszelkich dodatków do paliwa, a w szczególności jeśli chodzi na rzepaku :!: To nie jest zwykła pompa jak np. w ducato czy ciągniku rolniczym w którym takie biopaliwo nie zrobi nic szczególnego....
Ducato 2011 2.0 jtd nie odpala , pompa w zbiorniku podaje paliwo przez filtr do pompy wysokiego ciśnienia i koniec dalej nie przepływa , zawór blokuje przepływ paliwa dodam jeszcze że zasilanie do zaworu podczas kręcenia rozrusznikiem wynosi ok 3 volt a według mnie to za mało , przewody z ecu do zaworu sprawdzone i z czujnika ciśnienia i co dalej bo...
Fiat Ducato silnik 3,0 F1CE3481E / 5801466143 Po zatankowaniu paliwa z jak się okazało dużą zawartością środków czyszczących, pompa wtryskowa zaczęła się pocić. Podejrzenie, że ww. rozpuściły oringi i inne elementy gumowe. Pytanie: Czy da się wyjąć pompę wtryskową bez większej ingerencji typu rozpinanie rozrządu w celu uszczelnienia/regeneracji?
Witam.W sprawie problemu z wtryskiem paliwa-problem rozwiązany.Pompa do naprawy,ewentualnie nowa.Michu 10 dzięki.Pozdrawiam.
Po wielu próbach uruchomienia silnika chyba za " trzydziestym " razem silnik odpalił. Dotarłem do Krakowa na parking nie gasząc silnika . Na następny dzień rano " historia " zaczęła się od nowa: ikona CODE świeci ,rozrusznik kręci, silnik nie odpala. Trudno znaleźć firmę która podjęła by się naprawy. Tłumaczą się długimi terminami, itd,itp. To mój trzeci...
Dziękuje za odpowiedz . Marcinek ale chodzi mi o to jak wyciągnę pompę paliwa i wkładam czy muszę ustawiać kąt wtrysku, jeżeli tak to jak to zrobić
Ale pompa paliwa elektryczna tak działa. Podaje ok 3-4 bar i paliwo wraca do baku. Paliwo jest cały czas w obiegu a pompa WC ma wytworzyć wysokie ciśnienie na listwę.
znajdz przekaznik od pompy paliwa. w momencie jak nie pali sprawdz co jest a czego nie ma. czy masz mase od sterownika, plusa po stacyjce i plusa stałego?
Czy masz na pompie jeszcze elektrozawór z immo (z kostką chyba na 3 lub 4 pin), czy już zostało wyrzucone i przerobione na zwykły elektrozawór? Jeśli masz immo to mogło się zepsuć. Jeśli masz przerobione na zwykłe gaszenie i elektrozawór działa poprawnie, to pozostaje gdzieś nieszczelność w układzie paliwowym. W skrajnych przypadkach mogło coś się uszkodzić...
Witam Panowie taki dziwny problem się pojawił. Rano auto odpaliło bez większych problemów wszystko było ok . Zrobiłem jakieś 6km po czym auto zgasiłem. Po ok 4 godzinach próba odpalenia i zonk. Auto odpala ale nie reaguje wogóle na gaz i kopci na szaro czarno po czym gaśnie. Po kilkunastu próbach auto przestało całkowicie odpalać. Z tego co wyczailem...
Dzień dobry, Poszukuję schematu sterownika silnika D2841HC, Fiat Ducato 2,8 JTD, 2000 rok. Chciałbym przełożyć silnik ze sterownikiem do innego pojazdu. Potrzebuję schematu, żeby podłączyć pedał gazu, immobilizer, pompę paliwa itd. Pełen zestaw od strony pojazdu. Wiązkę od silnika do sterownika mam kompletną. Brakuje tylko od sterownika do pojazdu....
1. świeca płomieniowa z kawałkiem dolotu powietrza i elektrozaworem paliwa 2. króciec wodny, termostat wraz z obudową i czujniki temp cieczy 3. pompa wspomagania ukł. kierowniczego 4. patrz fot 2 To są szpeja z Fiata ducato
Witam. Mój staruszek, ale w super stanie pewnego dnia nie chciał zapalić. Z rana było wszystko ok, ale po 2 godzinnym postoju nie chciał zapalić. Rozrusznik kręci normalnie. Myślałem, że brak paliwa bo było mało więc dolałem, zaciągnąłem i ok. Po 2 dniach zapaliłem rano, zgasiłem po pół godziny i klops. Do dziś nie odpala. Pompa ciągnie paliwo normalnie,...
Jezeli chodzi o cisnienie paliwa w przewodach tuz przed wtryskiem to marne, kapie podczas krecenia rozrusznikiem... Ale pompa sie zalacza, slychac stuk przy przekrecaniu kluczyka. Probowalem tez odlaczyc na moment przewod od pompy, poczym na wlaczonej stacyjce wlozylem z powrotem i slychac bylo jak pompa sie wlaczyla....
Cześć, Na początku chciałbym podziękować kolegom za podpowiedzi gdzie szukać przyczyny. Rozwiązanie problemu okazało się banałem. Zapowietrzony układ paliwowy. Odebrałem auto od mechanika zaciągnąłem na podjazd i zacząłem je samemu diagnozować. Sprawdziłem przewód, czy nie przeciera się na peszlu. Wszystko było ok. Sprawdziłem czy wtyczka na regulatorze...
Witam. Przedmiotem spędzającym sen z powiek jest w.w egzemplarz wypuszczony ze stajni Fiata, mianowicie Ducato 120 multijet 2.3 jtd 88kw z 2011 roku. Problemem jest niskie ciśnienie paliwa na common rail (ok 26-28 bar) pompka z baku podaje pomiędzy 4 a 6 bar. Pompa wysokiego ciśnienia została wysłana do Stalowej Woli gdzie w serwisie bosch wymieniono...
Sprawdź filtr paliwa, skoro chodzi na samostarcie to nie dostaje paliwa albo nie steruje pompy. świece płomieniową znajdziesz wkręconą w do aluminiowej rury kolektora, przychodzi do niej jeden przewód przykręcany z góry oraz z boku metalowa rurka z paliwem.
Witam, mam problem z Ducato 2008rok 3.0 mjtd, silnik IVECO. Auto odpala normalnie, przez chwile na zimnym silniku niema problemu, ale jak tylko dostanie troche ciepła, przy nagłym dodaniu gazu poniżej 2000 obr/min odcina go i gaśnie. Ciśnienie na listwie pod kompem pokazuje ok 390-400 zadane , a zmierzone tyle samo, jeśli powoli dodaje gazu to rośnie...
okzało się że po wcześniejszym myciu silnika dostała się woda do sterownika. Po wysuszeniu są błędy: P0200 przetwornica napięcia zawrcie do + P0251- elektrozawór regulacji przepływu paliwa napięcie za wysokie P062B-obwód sterowania wtryskiwaczy zwarcie do + lub przerwa przy próbie rozruchu pompuje 1500bar na listwę CR po rozłączeniu czujnika ciśnienia...
Głowica silnika Wymiana śrub: Tak Dokręcanie: M10=20 Nm Dokręcanie: M8=10 Nm Dokręcanie: M10=40 Nm Dokręcanie: M8=20 Nm Dokręcanie: M10=160° Dokręcanie: M8=180° Pozostałe momenty dokręcenia silnika Łożysko główne Wymiana śrub/nakrętek: Nie Łożysko główne 1. etap: 45 Nm Łożysko główne 2. etap: 80 Nm Łożysko korbowodu Wymiana śrub/nakrętek: Nie Łożysko...
https://allegro.pl/oferta/zestaw-do-diag... Gdyby link zniknął to sprzedawca na Allegro nazywa się PMfactory. Jako, że nie będę polecał wersji pirackich tego oprogramowania, to nie powiem ci również gdzie ich szukać, ale sam kabel od tego samego sprzedawcy kosztuje 133 zł na obecną chwilę. Wersja z oryginałem...
Witam.powymieniałem w aucie czujnik położenia wału czujnik na pompie wtryskowej sprawdzałem filtr paliwa wymieniłem kostkę pod stacyjka sprawdziłem klapke na kolektorze i dalej nic.posprawdzałem przekaźniki i bezpieczniki wszystkie ok.Wydaje mi sie że może to byc pompa wtryskowa bo ona raz podaje paliwo na listwe a raz nie .jeszcze nie sprawdzałem wtrysków...
Witam. Mam pewien problem. Posiadam samochód Fiata Ducato z 1998roku 2.8D sprowadzony z angli po przekładce. Posiada od immo taka żółta skrzynka przy stacyjce jest ona odłączona. Ktos mieszał w samochodzie i ja odłączył. Przy okazji jest także rozwalona stacyjka ( brak oryginalnego kluczyka). Rozrusznik kręci, powiem tak jak mu dam samostart samochód...
Witam jeszcze raz. Mam jeszcze pytanie, gdzie znajduje się zaworek zwrotny paliwa w ducato 2.8 idtd. Kupiłem to auto z rozkręconymi przewodami przy pompie wtryskowej, brakowało śrub do przykręcania beczułek przewodów paliwowych, dokupiłem i poskładałem. Teraz myślę czy czasem nie było w oryginalnej śrubie tego zaworku. Jedyny zauważony zaworek jest...
Mamy dość skomplikowaną zagadkę w Ducato 2,3 120 km - 2010 r - 290 tys km mianowicie w pojeździe wystąpił błąd P0093 - obwód pompy paliwowej wysokiego ciśnienia, wyregulowany W pojeździe cały czas obroty falują a ciśnienie na pompie pokazuje ok 1200 bar auto stoi u dość mocnych w regionie mechaników i elektroników jednak nie mogą dojść z tematem Co...
Te same objawy, uporałem się: 1. kostka szyny paliwa, 2. kostka wysokiego ciśnienia, 3. kostka pompy waku. Ogólnie proponuję po odpinać wszelkie dostępne kostki, posprawdzać piny. Kontakt sporej dobrej marki jest tańszy niż naprawa wtrysków. U mnie pomogło, ale nieregularny stukot sugerował przycinanie wtrysków, co miało miejsce, gdy prąd zabierał...
Witam jak w temacie miga mi rezerwa paliwa (czyli na zero, jakby nic paliwa nie było) wskaźnik w pompie sprawdzony i jest sprawny, kable do skrzynki bezpiecznikow sprawdziłem i mają przejście. Mam boxera w tym samym roku i z tym samym silnikiem (wszystko sprawne) i przełożylem z niego tą skrzynkę bezpiecznikow w celu sprawdzenia czy podniesie się wskaźnik...
Pacjent ducato 3.0 180KM , 2013r. Problemy zaczęły się po zalaniu zaświnionego paliwa przez pracownika. Padły wtryski, pompa, regulator wydatku na listwie, wszystko wymienione na nowe. Od tego czasu auto zaczęło palić 13 litrów w trasie, przedtem 8-9. Ciężko odpala tylko na ciepłym silniku trzeba kręcić ok 7 sekund żeby zapalił, zimny pali po 2 obrotach...
Ducato jaździło jakiś czas (ok. 100-200 km) i paliło bezpiecznik od pompki paliwa co jakiś czas Problem się nasilił i teraz bezpiecznik przepala od razu Po włożeniu lub włączeniu zapłonu Pali nawet po odłączeniu wtyczki od pompki Trzy błędy nie dają się kasować: Podgrzewacz filtra paliwa (przerwa/zwarcie), Regulator ciśnienia paliwa (przerwa/zwarcie)...
pompa paliwa ducato paliwa ducato ducato zasilania pompa paliwa
pracuje silnik wyjęciu kluczyka peugeot checking nvram freelander kostka
sharp 40bg5e elektronika studia
Jak zresetować centralę alarmową Satel Versa? Jak uzyskać opóźnienie dźwięku w słuchawkach?