Wyłączy się w przypadku wystrzału poduszek powietrznych. Nie pompa paliwa i tak pracuje cały czas.
Ciśnienie paliwa w normie? Pompa Wysokiego ciśnienia sprawna? Pomp w baku ? Filtr paliwa czysty? Korek wlewu oryginalny ? Wężyki od Vacum szczeknę ? ktoś ich nie pomylił ?
Witam chciałbym zapytać czy dało radę znaleźć usterkę bo mam to samo
Witam mam ten sam problem Ducato 2.3 150 km 2012 błąd p0090-20 zbyt wysokie ciśnienie odpala i po 2 sekundach gaśnie 4 nowe wtryski pompa po regeneracji zawór regulacji nowy ciśnienie po rozruchu dochodzi do 2000 bar
Jeśli będę robił odcięcie analogowo, to na pewno przez przekaźnik (albo gotowy immobilizer np. Proxima). Nie wydaje mi się aby w czasie jazdy na autostradzie wystąpiła awaria po mojej modyfikacji, bo w Ducato pompa paliwa pracuje tylko 5 sekund podczas uruchomienia silnika.
Sprawdź czy ten schemat pasuje do Twojego samochodu. N040 to pompa paliwa z czujnikiem poziomu paliwa. H to kolor szary. https://obrazki.elektroda.pl/9281627600_...
W Ducato jest chyba elektryczna pompa paliwa w zbiorniku paliwa. Nie pamiętam jak przy tych silnikach wygląda filtr paliwa. Istnieje taka możliwość, że filtr paliwa jest wykonany wadliwie. Jakiś czas temu było o tym głośno w przypadku filtrów jednej znanej polskiej marki.
Czy udalo sie rozwiazac problem? Mam to samo, pompa w zbiorniku wymieniona, pompa wc wymieniona, zaworki podmienione, rozrzad sprawdzony, puszczone nowe przewody do zbiornika, auto odpala po zdlawieniu powrotu z pompy i pokazuje 1600bar na listwie i tyle tez ma na manometrze, gasnie po dodaniu gazu.
Witam, czy mogę prosić także o ten schemat ? mam taki sam problem, nie działa mi pompa paliwa, na krótko odpali, ale bez podania napięcia nie chce :( co może być przyczyną? bezpiecznik bezwładnościowy sprawdzony
Może pompa wadliwa to że paliwo leci to jedno a drugie to ciśnienie musi zrobić fiaty ducato po 2006r miały wadliwe obudowy filtra paliwa które pękały bo ciśnienie Pompkaw Baku robi chyba ok 1 bar
Mam tylko taki błąd i taki opis diagnozowane autoboss niestety to urządzenia daje tylko taki opis przewody od regulatora trafiają bezposredio w komputer nie wiem jak dalej sie za to zabrac trochę dziwne jest to zasilanie bo miernik pokazuje 4,9v ale kontrolka nie świeci jakby brak natężenia Idę sprawdzić auto na zewnątrz a teraz jest -8 między pinami...
Tak w zbiorniku. Ale sama pompa jest sprawna. Po wymianie bezpiecznika 30A i przekręceniu stacyjki pompa podaje paliwo, dopiero przy próbie uruchomienia silnika znów pali się bezpiecznik. Podejrzenie jest takie że w którymś miejscu może być uszkodzona wiązka z tym że nie wiem gdzie zacząć szukać.
Witam, mam podobny problem. Wymieniłem filtr paliwa i czujnik ciśnienia na pompie. Po załączeniu zapłonu nie pracuje pompa paliwowa w zbiorniku. Po zmianie pompy w zbiorniku taka sama sytuacja. Co mogę zrobic? Prosze o szybką odpowiedz.
Dzięki, wszystko sprawdzone - jest prąd w sumie wszędzie nawet na pompie, ale 5V. Generalnie guzik czujnika wstrząsowego był w górze (wtedy też pompa nie działała) ale kiedy plus był założony na klemie, a minus do stacyjki to działało na krótko, z kolei kiedy czujnik wcisnąłem to pompa przy dociągniętym na krótko plusie działał cały czas, nawet bez...
Żeby takie pytania zadawać to trzeba chyba pod blokiem to naprawiać, skoro nie mam paliwa na listwie to znaczy albo regulator nie puszcza z pompy albo pompa ubita ! Diagnoza na max 1 godzine robotry
Sprawdź czy pracuje pompa paliwa w zbiorniku (wstępne ciśnienie paliwa).Testery nie wyłapią tego błędu.
Głowica silnika Wymiana śrub: Tak Dokręcanie: M10=20 Nm Dokręcanie: M8=10 Nm Dokręcanie: M10=40 Nm Dokręcanie: M8=20 Nm Dokręcanie: M10=160° Dokręcanie: M8=180° Pozostałe momenty dokręcenia silnika Łożysko główne Wymiana śrub/nakrętek: Nie Łożysko główne 1. etap: 45 Nm Łożysko główne 2. etap: 80 Nm Łożysko korbowodu Wymiana śrub/nakrętek: Nie Łożysko...
Temat stary, ale mam problem ze scudo. Silnik 2,0 jtd Auto gaśnie jak da mu się więcej gazu na biegach od 2-5. Na jedynce można jechać do odcięcia. Wymieniona pompa (2 razy podmianka była) wyczyszczony bak, zmieniony przekaźnik świec (bo tak wykazywał komputer), o filtrach to nie wspominam bo to podstawa. Co dziwne jak będzie się lekko operowało gazem...
zamykam temat pompa padła.
witam,zgasł mi ducato i niechce odpalić,tylko na plaku odpala pompa CR sprawdzona,filtr paliwa wymieniony auto dalej nie odpala pompka w zbiorniku podaje paliwo jutro zmierzę ile ma bar,na oko dosyć dobrze daje,przy kręceniu rozrusznikiem jest brak paliwa na wtryskach,popusciłem rurkę na wtrysku a tam nic nie leci tylko błąd p0089
Cześć, Na początku chciałbym podziękować kolegom za podpowiedzi gdzie szukać przyczyny. Rozwiązanie problemu okazało się banałem. Zapowietrzony układ paliwowy. Odebrałem auto od mechanika zaciągnąłem na podjazd i zacząłem je samemu diagnozować. Sprawdziłem przewód, czy nie przeciera się na peszlu. Wszystko było ok. Sprawdziłem czy wtyczka na regulatorze...
Witam. Mój staruszek, ale w super stanie pewnego dnia nie chciał zapalić. Z rana było wszystko ok, ale po 2 godzinnym postoju nie chciał zapalić. Rozrusznik kręci normalnie. Myślałem, że brak paliwa bo było mało więc dolałem, zaciągnąłem i ok. Po 2 dniach zapaliłem rano, zgasiłem po pół godziny i klops. Do dziś nie odpala. Pompa ciągnie paliwo normalnie,...
Witam, mam taki problem z fiatem: otóż spalił się regulator ciśnienia w pompie paliwa, regulator wymieniony na nowy i auto nie odpala. Doszedłem do tego, że pompa paliwa w zbiorniku nie chciała się załączać po przekręceniu stacyjki. Podanie na krótko plusa pomogło, pompa ożyła i działa, ale zaczęło się tak dziać, że po przekręceniu stacyjki pompa pompuje...
czyli wynika ze prawdopodobnie mogla sie zepsuc ta pompka paliwa w zbiorniku ?? a ktory przewod powinien byc od zasysania ten 2 co jest przy filtrze bo ja zdiolem ten co idzie do pompy wtryskowej i wlozylem do karnistra z paliwem omijajac w ten sposob filter tak na logiczne myslenie to on powinien zasysac z filtra paliwado ktorego dochodzi paliwo ze...
Witam dalej mam problem z fiatem Ducato 2,8 JTD 150 konny silnik , jak wcześniej pisałem nie znalazłem rozwiązania ,auto pali ale gaśnie po 2 minutach komputer pokazuje czujnik ciśnienia paliwa rozdzielacz paliwa ,wymieniłem wszystko co się dało czyli wtryski ,czujnik na pompie czujnik na listwie , pompka w zbiorniku , pompa wysokiego ciśnienia i dalej...
Witam, mój Ducato zaniemówił i nie chce odpalić, najprawdopodobniej przez pompe paliwa, jednak jestem w terenie nie na placu tak więc potrzebuje pomocy gdzie ta pompa paliwa się znajduje ? w zbiorniku czy gdzieś indziej ?
Wszystkie pompy wysyłałem do naprawy. Jej naprawa bez specjalistycznego sprzętu nie przyniesie żadnych efektów. W tej pompie wskutek dużych ciśnień zachodzi plimeryzacja wszelkich dodatków do paliwa, a w szczególności jeśli chodzi na rzepaku :!: To nie jest zwykła pompa jak np. w ducato czy ciągniku rolniczym w którym takie biopaliwo nie zrobi nic szczególnego....
Witam. Dzięki za zainteresowanie moim problemem. Jest to silnik XUD. Rozrząd był złożony na blokady. Tą koło rozrusznika też. Nie ma tam gruszki do pompowania paliwa. Zaciągałem paliwo ręczną pompką którą w piołem w powrót pompy. Przewody idą ze zbiornika do magistrali wodnej - filtr paliwa - pompa a powrót bezpośrednio do zbiornika. Pompa była podmieniana....
Ale pompa paliwa elektryczna tak działa. Podaje ok 3-4 bar i paliwo wraca do baku. Paliwo jest cały czas w obiegu a pompa WC ma wytworzyć wysokie ciśnienie na listwę.
Możesz podać linka z obsadką i czujnikiem zegarowym. To jest ducato 2,5d bez turbo zwykła pompa mechaniczna bez żadnych regulacji tylko dawka paliwa i wolne obroty. Jej symbol to VE średnica tłoka 10
Niestety cisnienia nie mierzyłyłem, ale auto normalnie odpala. filtr rozsadza, czyli wieko az przedostaje sie (wypycha je) przez pierscień dociskający. Wywaliłem filtr, podpiąłęm na krótko, auto przestało palic. dziwne rzeczy. teraz wyglada na to ze cisnienie paliwa krązy cały czas czyli pompka, pompa CR, zbiornik paiwa. jutro spróbuje podłaczyc znowu...
Tak zatankowane jest ON innego by kierowca nie zatankował bo ma zablokowana kartę flotowa na benzynę Dodano po 5 Został wymieniony już filtr paliwa sprowadzone zostało ciśnienie na listwie i wtryski pompa podaje paliwo i dalej nie odpala Dodano po 3 Odpala tylko na starterze przestaje pryskać starter i odrazu gaśnie
Jezeli chodzi o cisnienie paliwa w przewodach tuz przed wtryskiem to marne, kapie podczas krecenia rozrusznikiem... Ale pompa sie zalacza, slychac stuk przy przekrecaniu kluczyka. Probowalem tez odlaczyc na moment przewod od pompy, poczym na wlaczonej stacyjce wlozylem z powrotem i slychac bylo jak pompa sie wlaczyla....
Witam! Problem jest z odpaleniem samochodu, cały czas się świeci kontolka immo i kontrolka świec żarowych, nie załącza się pompa paliwa. "Samochód się rozładował i po naładowaniu akumulatora tak się stało..." Z sterownikiem ECU nie można się połączyć, jedynie mogę się połączyć z airbag oraz immo. Są błędy od immo, błędy zasilania. ( w parametrach widznieje...
Ducato 2,3JTD silnik IVECO po strzelonym pasku, remont silnika, nowy rozrząd, wszystko złożone na tip-top, wtryski po regeneracji, nowe filtry i płyny. Pierwsza próba 3 błędy: czujnik położenia wałka wadliwe działanie czujnik położenia wału korbowego wadliwe działanie niska wartość ciśnienia paliwa czyli klasyka po strzelonym pasku, reset, bez błędów...
Ducato 2011 2.0 jtd nie odpala , pompa w zbiorniku podaje paliwo przez filtr do pompy wysokiego ciśnienia i koniec dalej nie przepływa , zawór blokuje przepływ paliwa dodam jeszcze że zasilanie do zaworu podczas kręcenia rozrusznikiem wynosi ok 3 volt a według mnie to za mało , przewody z ecu do zaworu sprawdzone i z czujnika ciśnienia i co dalej bo...
Witam Panowie taki dziwny problem się pojawił. Rano auto odpaliło bez większych problemów wszystko było ok . Zrobiłem jakieś 6km po czym auto zgasiłem. Po ok 4 godzinach próba odpalenia i zonk. Auto odpala ale nie reaguje wogóle na gaz i kopci na szaro czarno po czym gaśnie. Po kilkunastu próbach auto przestało całkowicie odpalać. Z tego co wyczailem...
Witam.powymieniałem w aucie czujnik położenia wału czujnik na pompie wtryskowej sprawdzałem filtr paliwa wymieniłem kostkę pod stacyjka sprawdziłem klapke na kolektorze i dalej nic.posprawdzałem przekaźniki i bezpieczniki wszystkie ok.Wydaje mi sie że może to byc pompa wtryskowa bo ona raz podaje paliwo na listwe a raz nie .jeszcze nie sprawdzałem wtrysków...
Pompa i wtryski po regeneracji. Pompa była ustawiana na czujnik ale nie dało to skutku bo był słaby i dopiero była zwiększona dawka paliwa i zrobił się troszkę mocniejszy.
Witam. Przedmiotem spędzającym sen z powiek jest w.w egzemplarz wypuszczony ze stajni Fiata, mianowicie Ducato 120 multijet 2.3 jtd 88kw z 2011 roku. Problemem jest niskie ciśnienie paliwa na common rail (ok 26-28 bar) pompka z baku podaje pomiędzy 4 a 6 bar. Pompa wysokiego ciśnienia została wysłana do Stalowej Woli gdzie w serwisie bosch wymieniono...
Jest pompa wtryskowa mechaniczna oraz elektryczna w baku no chyba że to urządzenie pod fotelem kierowcy to tylko czujnik paliwa
oeju ubyło około 3 litrów po 200 km bez wycieków, a paliwo podawene na wtryski jest czarne jak smola a podawane na pompe było z czystej butelki , wałek napędu pompy wtryskowej w tym silniku przechodzi przez zespól w skład którego wchodzi pompa oleju i wspomagania
Na OGÓŁ to winne są puszczające przelewy we wtryskiwaczach - żaden komputert nie jest w stanie tego wykryć. Mi serwis poddał się po 3 próbach - zwrócili kasę za wszystkie naprawy - niby - ale włożone części zostały. Powiedzieli żebym ich z tym problemem omijał z daleka - nie zdradzę gdzie jest taki serwis. A wygląda sytuacja tak - potrZebujesz druga...
A byly sprawdzone przewody paliwowe czy czasami niezapowietrza sie uklad paliwowy i niedostaje tyle paliwa co potrzeba?Bez obciazenia silnik niepotrzebuje takiej dawki paliwa co pod obciazeniem-moze tez wlasnie byc pompa wtryskowa.
Mamy dość skomplikowaną zagadkę w Ducato 2,3 120 km - 2010 r - 290 tys km mianowicie w pojeździe wystąpił błąd P0093 - obwód pompy paliwowej wysokiego ciśnienia, wyregulowany W pojeździe cały czas obroty falują a ciśnienie na pompie pokazuje ok 1200 bar auto stoi u dość mocnych w regionie mechaników i elektroników jednak nie mogą dojść z tematem Co...
Fiat Ducato silnik 3,0 F1CE3481E / 5801466143 Po zatankowaniu paliwa z jak się okazało dużą zawartością środków czyszczących, pompa wtryskowa zaczęła się pocić. Podejrzenie, że ww. rozpuściły oringi i inne elementy gumowe. Pytanie: Czy da się wyjąć pompę wtryskową bez większej ingerencji typu rozpinanie rozrządu w celu uszczelnienia/regeneracji?
Auto jak wyżej 2003 r silnik ten sam co w Ducato 2.8JTD.Cierpi na kompletny brak mocy.Wchodzi na max.3.5K obr. -MAF wolne obroty-ok.50 mg/cp dawka obliczona ok.400 mg/cp -MAF obciążenie -ok.400 mg/cp dawka obliczona ok.1300 mg/cp dodam,że wymieniany na starym było podobnie -dawka paliwa ok 10 mg /cp -ciśnienie turbiny na całym zakresie prędkości obrotowej...
1. świeca płomieniowa z kawałkiem dolotu powietrza i elektrozaworem paliwa 2. króciec wodny, termostat wraz z obudową i czujniki temp cieczy 3. pompa wspomagania ukł. kierowniczego 4. patrz fot 2 To są szpeja z Fiata ducato
Witam tak jak w temacie spali l się 3 razy bezpiecznik f 22 w skrzynce koło silnika po założeniu nowego ok a następnie wyskoczyły błędy PO778 regulator ciśnienia paliwa PO748 regulator ilości paliwa w układzie pompa wysokiego ciśnienia na dopływie silnik nie odpala!! po wyczerpaniu akumulatora niestety po120 potencjometr zespołu pedału przyśpieszenia...
Witam, jadąc Fiatem Ducato 3.0 2007r 160 KM silnik zgasł i nie można odpalić, Uruchamiam silnik chodzi 1-2 sek i gaśnie. Po podłączeniu komputera pokazało błędy P-0090 (brak ciśnienia na listwie) P-0190 (regulator ciśnienia pompy wtryskowej) P-0093 (czujnik ciśnienia na listwie). Po skasowaniu błędów nic. Po przekręceniu kluczyka pompka paliwowa w baku...
Witam, mam problem z moim 2.8 jtd. Auto jak jest zimne np po nocnym postoju rano bardzo ciężko zapala muszę długo kręcić zanim zapali, na kompie żadnych błędów, podczas rozruchu ciśnienie paliwa okolice 250 bar , myślałem że leją wtryski, więc oddałem do regeneracji, lecz to nie pomogło z rana odpala tak samo, nieraz jest że zapali odrazu, a nieraz...
Ducato jaździło jakiś czas (ok. 100-200 km) i paliło bezpiecznik od pompki paliwa co jakiś czas Problem się nasilił i teraz bezpiecznik przepala od razu Po włożeniu lub włączeniu zapłonu Pali nawet po odłączeniu wtyczki od pompki Trzy błędy nie dają się kasować: Podgrzewacz filtra paliwa (przerwa/zwarcie), Regulator ciśnienia paliwa (przerwa/zwarcie)...
Witam Kupiłem Ducato rok temu-kontrolka wtrysku paliła się cały czas-silnik pracował normalnie. Komputer został sczytany i zresetowany-pokazał brak istotnych awarii. No i pojawiły się dziwne objawy. -Podczas jazdy wystarczy, że wpadnę w dziurę lub najadę na garb i automatycznie zapala się kontrolka wtrysków, następuje spadek mocy. Poduszę auto przez...
Witam samochód drugi raz podczas swojego żywota złapał P0191 czujnik ciśnienia listwy paliwowej- sygnał poza zakresem, sygnał nieprawidłowy. Ostatnim razem okazało się, że jeden wtrysk wyraźnie odstaje w próbie przelewowej. Zrobiłem logi dynamiczne fuel pressure, desired fuel pressure i fuel pressure regulation. Ciśnienie rzeczywiste przy maksymalnym...
witam, silnik siedzi i mam zebranego do kupy, czekam za przewodem paliwa filtr-silnik, bo 3litrowy ma inny filterek +przewody, grubsze, jutro Go odpalam a zabrało mi dokładnie 2 dni tak po 8 godzin i jutro, lubie robic opelki i znam je na wylot :D , chwalipieta ze mnie hehe, ale pare rozebrałem do srubki jak przyszła moda na nie do Polski i ludzie przywozili...
Silnik suchy jest tak i jak i reszta instalacji paliwowej ? Zalej go do pełna może po korek, przejedź się nim ze 100 km ECO trybem i zatankuj znowu po korek ... taki test będzie miarodajny. No chyba, że jeszcze zostaje sprawa kierowcy tego pojazdu :> I to by nawet pasowało. Odnośnie dymienia to nie ma bata jak wali czarnym dymem na postoju to za dużo...
Np.: Brązowo/szary przewód w złączu stacyjki, Niebiesko/zielony przewód w czarno/niebieskim złączu skrzynki bezpieczników w kabinie, ECU - pin 58 - +12V po stacyjce [15], ECU - pin 13 - sterowanie głównego przekaźnika zasilania, ECU - pin 24 - sterowanie przekaźnika pompy paliwa, ...
Na pewno pod maską weź rozpiskę np z Stilo JTD będzie pasować. Jeden zasila elementy wykonawcze a drugi właśnie pompę paliwa
Ma podawać paliwo po przekręceniu kluczyka.Sprawdź bezpiecznik pompy,ew przewody lub przekaźnik
Czyli sam tego nie ogarnę. Myślałem o przepustnicy i pompie paliwa. Wtryski to by chyba kopcił.
a pompa paliwa?
Niestety to wada tych aut, wystarczy nieco słabszy pasek, i pompa przestawia się w momencie ROZRUCHU. Paradoksalnie, przy słabszym akumulatorze usterka mogła nie wystąpić. Dodatkowo wpływ ma jakość paliwa. Zauważ, że pozostawiona na spodeczku minimalna ilość oleju napędowego po kilku dniach znacząco zwiększy swoją lepkość. To z kolei ma wpływ na opory...
Poszukuje schematu instalacji elektrycznej ecu i zasilania pompy paliwa dla Fiat ducato 3.0 2012
Zanieczyszczenia paliwa blokujące rzeczony zawór Uszkodzone wtryski Błędne wskazania lub uszkodzony czujnik ciśnienia paliwa Nieszczelne zasilanie w paliwo pompy Przytkany przewód w zbiorniku Niedrożny odpowietrznik zbiornika No ale książki nie będziemy pisać
sprawdz sobie zlacze na pompie
Webasto Top C dedykowane do Ducato Pytanie: Gdzie mechanik ma podłączyć sterownik i pompę paliwa?
Problemem okazała się być pompa.Dziękuję za dyskusję Dodano po 3 Założyłem inną pompę CR i wszystko w porządku.
Dziękuję kolego za konkretne info ponieważ zawór paliwa kojarzył mi sie i zapewne wszystkim z zaworem paliwa owszem ale pompy wtryskowej
Witam, czy udało się rozwiązać problem? Mam podobne objawy.
Paliwo ci nie dochodzi. Teraz tylko sprawdź czy do pompy czy na wtryskiwacze.
Sprawdź przekaźnik pompy paliwa i styki na kostce którą rozłączyłeś. Check się oświeca?
Jest tam. Jeden mały przekaźnik zasila pompę paliwa a obok jest główny od ECU którego szukasz. Sprawdź czy pod tym plastikem nad silnikiem nie ma czasem przekaźnika podwójnego brązowy lub kremowy. Czasem chodzi o ten przekaźnik.
Najlepiej zalać pompę wtryskową paliwem. Odkręcamy śrubę na klucz 17 od powrotu z napisem OUT i strzykawką wlewamy paliwo do pompy.
witam może mi ktoś pomóc bo ja już nie mam pomysłów co może się dziać. Mam fiata ducato 2.5td z 1994r i nie chce odpalać wymieniłem wtryski , pompę paliwa , przewody paliwowe i nadal nie chcę odpalić co może być.
Fiat Ducato 2.3 nieodpala błoa p0090 Fiat ducato 2.3 96kw 2014r Blad p0090 Auto odpala na sekundę i gasnie Nowe 4 wtryski , regulator na pompie , czujnik cisnienia Cisnienia paliwa rośnie do 2000bar Brak już pomysłów...
Ja do Bravo wstawiłem pompę od Stilo. Z tego co mówił mi mechanik, można było kupić pompę od dowolnego JTD 8v, mógł to być Doblo, Stilo, Marea, Bravo, Brava. A nawet wspominał że jak znajde od Ducato 1,9 8v to będzie ok. Faktycznie była ok od Stlio i auto śmigało. Ale tak było w moim przypadku, nie wiem czy do Stilo też będzie ok z pompą od innego.
Widziałem te schematy , ale to nie ten ECU. Potrzebuję taki , gdzie przekaźnik pompy paliwa sterowany jest z 20 pinu ECU.
Możliwe że zawór regulacji ciśnienia paliwa jest uszkodzony? I podczas rozruchu otwiera się tylko 60%
on ""tylko"" reguluje ilosc przeplywajacego paliwa...
Witam! Ja bym sprawdził czujnik położenia wału. Znajomy miał tak, że był wymieniony czujnik na nowy zamiennik i pompa nie podawała paliwa po wymanie na oryginał śmiga (tylko to było 2,3 w ducato) A ja mam takie pytanie czy w Iveco 2004r 2.3 116km pompa elektryczna działa po przekręceniu kluczyka przez cały czas, w czasie pracy silnika też? Pozdrawiam!
Witam, mam problem z pompą wysokiego ciśnienia w fiacie ducato 3.0 HPI 160 KM. Nie buduje ciśnienia. Pompa została sprawdzona i jest w 100% sprawna. Pompa elektryczna działa, daje 6.5 bara. Wymieniłem filtr paliwa. Na Plaku odpala ale nie buduje ciśnienia. Na szynie jest tylko 6.5 bara. Pomoże ktoś?
Witam Biały dym, czyli nie jest spalane do końca paliwo. Powodów może być wiele, jeden z nich to pompa paliwowa, ale może być też problem z wtryskami (objawy typowe dla lejącego wtryskiwacza). Należało by sprawdzić regulację zaworów (czy nie są podparte) silnik nie będzie się dobrze napełniał i opróżniał. Czasami zapchany jest nagarem kolektor dolotowy....
Mała pompka mechaniczna podaje paliwo na filtr, z filtra dalej na pompę wtryskową, ale już na wtryski nie podaje paliwa.
Bezpośredni wtrysk - wtryskiwacze, pompa, jakość paliwa. Spróbuj jeszcze tak że gdy nie chce odpalić to wypnij kostkę czujnika temperatury - jak odpali to problem z tzw. dawką rozruchową - znany temat w Fiatach 1.9jtd.
dla mnie problemy typu gasnie po dodaniu gazu, gasnie pod obciazeniem, gasnie przy energicznym wcisnieciu gazu, to ewidentne problemy z ukladem paliwowym, nie koniecznie pompa, wystarczy ze filtr paliwa bedzie zabity. Podstawa to komputer i diagnostyka.
witam mam problem z fiatem ducato 2.3 2007r. 120KM przebieg 300000km auto odpala ale przy dodaniu gazu gaśnie na komputerze wyskakuje błąd P0089 wymieniłem już czujnik ciśnienia paliwa przy pompie wtryskowej nie pomogło;/ gdzie szukać przyczyny?
Te silniki są bardzo czułe na precyzyjne ustawienie kąta wtrysku. Jak widać na zdjęciu nie ma dostępu do śruby dawki paliwa. Albo wtryskiwacze albo kąt wtrysku.
Wyczyscilem regulator cisnienia w pompie WC Zobacz go jeszcze raz
Witam, Jak w temacie- ducato wyrzuca błąd p0090 "ciśnienie paliwa(reg wejsciowy pompy wys ciśnienia)". Oczekiwane ciśnienie 240 bar, dane z czujnika 540-550 bar. Po podmianie czujnika na inny dane praktycznie bez zmian. Auto pali, jeździ bez problemu, kopci w normie, mocy nie brakuje. Proszę o jakieś podpowiedzi. Może ktoś miał podobny problem?
wyczyść regulator paliwa na pompie wysokiego ciśnienia
Mam jeszcze takie pytanie gdzie w tym ducato znajduje się czujnik temperatury paliwa? Dodano po 51 Dobra już znalazłem jest na pompie CR.
W takim roczniku to pewnie powinna być pompa paliwa. Sprawdź czy jest i czy chodzi. Bezpieczniki jak rozumiem sprawdziłeś ? Sprawdź czy paliwo pompuje na wtryski.
Niestety samemu nie sprawdzisz pompy wtryskowej. Nie myl z pompą paliwa,bo tej w naszych autach nie ma...
Po włączeniu pompy paliwa nawet na krótko przed uruchomieniem silnika brak efektu. Któreś z czujników mają wpływ bezpośrednio na rozruch? Tzn kiedy nie podają sygnału auto nie odpala?
Jedyne co mi przychodzi na myśl to zatkany wąż na powrocie lub za duże ciśnienie paliwa z pompy elektrycznej.
Po wielu próbach uruchomienia silnika chyba za " trzydziestym " razem silnik odpalił. Dotarłem do Krakowa na parking nie gasząc silnika . Na następny dzień rano " historia " zaczęła się od nowa: ikona CODE świeci ,rozrusznik kręci, silnik nie odpala. Trudno znaleźć firmę która podjęła by się naprawy. Tłumaczą się długimi terminami, itd,itp. To mój trzeci...
Ok, jednak chciałbym przypomnieć, że mówimy o silniku z mechaniczną pompą wtryskową. Czyli musi być jeszcze jakiś moduł sterujący.
Witam, Chcę założyć blokadę KD2006 do Fiata Ducato 2,3 Multijet z 2014 roku. Chyba że polecacie coś innego o podobnej zasadzie działania? Blokada ma funkcję odcięcia dwóch obwodów. Czy możecie mi polecić, co odciąć tym wbudowanym przekaźnikiem 15 A, a co najlepiej odciąć tym zewnętrznym przekaźnikiem? Myślałem o odcięciu rozrusznika tym przekaźnikiem...
Metodą prób i błędów na komputerze gdy auto gasło wyskoczył błąd zwiazany z czujnikiem na pompie paliwa Po tym jak zgasł, czy wynikał z danych live w czasie jazdy ?
Witam.W sprawie problemu z wtryskiem paliwa-problem rozwiązany.Pompa do naprawy,ewentualnie nowa.Michu 10 dzięki.Pozdrawiam.
pompa paliwa ducato ducato paliwa paliwa ducato
modulacja szerokosci impulsu ekspres bosch wyczyść zaparzacz stabilizator baterii
zawór trójdrożny uszkodzony siłownik kubek minutka
Zamienniki prostownika kuprytowego: diody germanowe i Schottky'ego Odpowietrzanie układu paliwowego w Mercedesie Atego 1217 po wymianie filtra