Witam wszystkich zainteresowanych tematem. W końcu po rozebraniu na części ,przeczyszczeniu uruchomiłem nagrzewnicę. Z urządzenia miałem wyprowadzony tylko trójżyłowy kabel. Kolory : czerwony cewka załączająca pompę paliwa, czarny uzwojenie stojana połączone przez rezystor drutowy z komutatorem, biały uzwojenie komutatora. Do testów użyłem 3 osobnych...
Witam, mam problem z C3 1,4hdi. Auto naprawione po dachowaniu. Ogólne objawy na zimno po nocy: siwy dym z rury, nierówna praca silnika. Po chwili problem znika silnik pracuje równo i przestaje dymić jednak głośno pracuje, charakterystycznie stuka na jeden cylinder do 3tys obr, powyżej zmienia prace i jest cicho. Brak błędów w sterowniku, ma pełną moc....
Najlepsze jest to że trudno zgadnąć, mierzyłem opór na stojanie (wyjściach silnika) było 500 ohm, wirnik nie wygląda na spalony może kondensator coś nie domaga On chyba odpowiada za rozruch prawda?. Nie mierzyłem oporów na komutatorze. Tylko nie mam też 100% pewności czy mi dobrze działa pedał i stąd moje pytanie czy podpięcie na krótko pozwoli stwierdzić...
ok.jutro z rana zrobię jak radzisz kolego naleje wody poskrecam przewody i zobaczę co będzie.Tylko może masz rade jak znów zacznie tak strasznie dymić to jak wyłączyć silnik skoro wyjecie kluczyka nic nie daje? Pozdrawiam
Sledząc Wasze wypowiedzi na temat jazdy na oleju roślinnym zdecydowalem się na eksperyment.Zatankowalem swojego golfa II1,6TD (bez podgrzewacza i innych usprawnień ) 50% olej sojowy i 50% ON.Efekt- poranny rozruch bez zmian; właściwości jezdne,dynamika-bez zmian;zużycie paliwa-bez zmian.Jedyne co sie zmieniło to silnik znacznie mniej dymi a wręcz przestał...
Cześć Mam Bardzo złożony problem w Seat Leon 1.6 16v 2002 r. Wczoraj kupiłem preperat do czysczenia przpustnicy. Użyłem go we właściwy sposób. Kiedy chciałem odpalić , po kilku razach udało się. Zaczął dymić silnik krztusić się pluć olejem przez wlew i jakąś czarno mazią z przepustnicy. Wyjąłem kluczyk a ten na dalej buczał przez parę chwil. Wczesnej...
Dobrze zrozumiałeś. Ustaw zapłon a czujnik zegarowy, zobacz potem czy nie zmienia się wartość - oczywiście lampy strobo do diesla pewnie nie masz. Twarda, dzwoniąca praca silnika to zbyt wczesny wtrysk. Mało realne, ale zawsze jest że komory wirowe się obluzowały.
tylko dlaczego turbo się zawiesza jak dobrze zepnę a jak źle spięty to chodzi bez problemu? A co Ciebie to interesuje? Doprowadź wpierw do porządku mechanikę, czyli rozrząd i kąt wtrysku, dopiero będziemy się martwić co się dzieje z turbem. Bo na razie to nawet nie wiesz czy przeładowuje czy blokuje bypass nie wiadomo czemu.
świece nic tu nie maja do tego,jabym założył wężyki i może pokaże się na którymś wyraźnie zadużo paliwa i czy paliwo wogóle dochodzi (czy twardnieje grzybek w pompce przy pompowaniu)
komputer u elektryka samochodowego nie wykazał żadnych błędów. Powiedz mu że te komputery mają jeszcze taką cudowną właściwość jak odczyt parametrów rzeczywistych pracy silnika. Diagnoza znajomego domowego mechanika pompa paliwa. Czy to na pewno jest pompa czy może jakaś jeszcze inna usterka pasuje do objawów ? Brak zaopatrzenia w paliwo ( syf w baku,...
spróbuję jeszcze jutro przeczyścić powierzchnię zawór - przylgnia i wtedy sprawdzić bo może jakiś bród się dostał podczas demontażu i zawór się nie domyka. Aczkolwiek nadal nie ma konkretnej przyczyny dymienia po rozruchu. Nic Ci to nie da, to raz. Dwa, a właściwie pkt. 1 ci Ty chcesz zrobić? Wyczyścić przylgnię? Czym, jak? P.S.: Dbaj o pisownię!
Witam mam problemy z silnikiem zaburtowym Honda BF8M. Podczas rozruchu b.mocno dymi. Jak się rozgrzeje to o wiele mniej dymi. Sprawdzałem ciśnienie sprężania na cylindrach i oba mają po 10 at. Nie zauważyłem ubytku oleju silnikowego. Co mu dolega i jak to naprawić.
Jakie ciśnienie sprężania. Jakie błędy. Bierze olej.
Co mam zrobić, od czego zacząć? Mocno dymi przy rozruchu, później jest ok. Pomocy.
koledzy a czy może być problemem kopcenia taki fakt że u mnie mechanik założył świece żarowe NGK o długośći 92 mm a są też 97 wtedy może lepiej byłaby dogrzana komora proszę o odp
Problem jak w temacie bmka odpala przy pierwszym rozruchu dymi przez chwile i nie równo pracuje. Brak bledow w sterowniku. Auto ma wymienione wtryski brak poprawy. Kolejne rozruchy sa ok auto ma moc...
zerknij http://renaultlaguna.pl/forum/index.php?... lub http://renaultlaguna.pl/forum/index.php?... lub http://renaultlaguna.pl/forum/index.php?... znajdziesz tam kilkanaście podobnych przypadków pozdrawiam
a jaki to jest silnik napisz coś więcej jak dymi czy na piało czy jakoś inacze jeslli na biało to się nie przejmuj normalka w zimne dni - zwłasza mrożne z temp na minusie, to przez wilgoć w paliwie a jak masz jeszcze gaz to już wogóle nieraz sama para wodna leci z tłumnika - ta z kolei ma to do siebie że ma stały punkt rosy w temperaturze 54 stopnie...
Przy rozruchu strasznie dymi (przez około 2 min - potem ok.). Z wydechu nic nie kapie.
dzis dalej go męczyłem. Jeździ i odpala niby normalnie, ale czy jest dobrze to dopiero jutro bede wiedział Na poczatek to co mnie zmyliło, to właśnie cisnienie, Bardzo prawdopodobne jest to, ze pompka paliwa poza ON podawała jeszcze duze ilosci powietrza. Zaczne od początku: do tandem pompy podączyłem przewód zasilany pompka paliwa 3 bary z bańki 5l...
Nie pamiętam dokładnie tej akurat, ale skoro tak twierdzisz.. to pozostaje tylko naprawa (przezwojenie), lub wymiana silnika.
nie zatankowales jakiegos dziadostwa ??
a leżenie wyjętym z auta przez 6 miesięcy przecież mu nie zaszkodziło bo jak. Zależy gdzie leżał i w jakich warunkach oraz jak był przeprowadzony pierwszy rozruch po takim postoju.
Prawdopodobnie silnik ma już przegrzane uzwojwnia i zwarcia międzyzwojowe. Zakup nowego kondensatora niewiele pomoże, ale przyda się po przezwojeniu silnika. Trzeba sprawdzić też zawór upustowy umożliwiający rozruch i zawór zwrotny "odcinający" ciśnienie w butli od samej sprężarki.
A z jakimi kosztami trzeba się liczyć przy wtryskach
Prawdopodobnie dalej problem tkwi w pompie wtryskowej i wtryskiwaczach.
Diesel może dymić najwyżej tylko przy rozruchu...
na niebiesko dymi przy rozruchu to stawiałbym na uszczelniacze zaworów. Sprawdź świece żarowe
Są tam jakieś "zawory" powietrza, może z braku powietrza w fazie rozruchu dymi na czarno i nie ma mocy??? Dodano po 18 Są tam jakieś "zawory" powietrza, może z braku powietrza w fazie rozruchu dymi na czarno i nie ma mocy???
Na allegro wstukaj "paliwa briggs" tam coś jest, musisz sobie porównać ze swoim, albo po modelu silnika. Ja natomiast mam taki problem, co jakiś czas mój Briggs DOV 750 bardzo mocno zadymi zaraz po odpaleniu tak że nieraz "światu" nie widać. Palę 10 razy jest ok, za 11 dymi, potem znowu z 5-10 rozruchów i za kolejnym razem dym. Myślałem początkowo że...
Witam, W sobotę odebrałem samochód od mechanika. Podobno turbina nie ma żadnych luzów, więc jest ok. Olej w dolocie, jak twierdzi mechanik może pojawiać się z powodu przytkanej odmy (na silniku widać też spore wycieki z okolicy pokrywy zaworów). Turbo raczej wyeliminowane, dalej zostaje zagadka dymienia przy rozruchu, sprawdziłem dziś świece żarowe,...
Rok Produkcji: 1992 Typ silnika: 2E 8V ostatnio jak byłem na pompie, jakiś miesiąc temu to sonda była OK. Informacja dodatkowa. Strasznie dymi przy rozruchu na zimnym
Ja to zawsze zaczynam od aktualizacji oprogramowania w sterowniku. Często są właśnie opisane jako "utrudniony rozruch na zimno"
Witam! Mam podobny problem jak opisywal kolega w watku "Dymienie TDI".Dym jesy koloru siwego i tylko przy rozruchu.Zaczelo sie to od tego ze poluznila mi sie pompa wtryskowa.Nigdzie i zadnych instrukcji do tego silnika nie udalo mi sie zdobyc(ma 25 lat).Sprawdzilem: swiece-grzeja wszystkie,powietrza nie ssie z paliwem turbina tloczy ksiazkowo.Prosze...
Witam. To nie jest pytanie o wałek rozrządu bo go nie widziałem i nie podejrzewam ,aby tak się przestawiło bo silnik chodzi bardzo ładnie zimny i po chwili zaczyna się JĄKAĆ .Pytam ,dlaczego dymi przy rozruchu i nie ma mocy podczas jazdy MUŁOWATOŚC ? Zygan58
Witam, mam problem z odpaleniem Corsy przy niskich temperaturach. Silnik szarpie i mocno dymi podczas rozruchu. Przypuszczam że powodem są świece żarowe... Sprawdzałem czy grzeją i napięcie na świecach wynosi tylko około 6V, a nie 12V, utrzymuję się około 7-8s. Czy takie napięcie jest prawidłowe?
Dymienie starych diesli na niebiesko przy rozruchu może być spowodowane tylko i wyłącznie 3 usterkami. 1 to nie sprawne świece żarowe. 2 to opóźniony kąt wtrysku. 3 to słaba kompresja. Lejące wtryski to dymienie na czarno.
dokładnie tak przy rozruchu morze dymić ale raczej nie podczas jazdy , jeśli wyeliminowana została turbina to wymieniłbym jeszcze pierścienie dla świętego spokoju i panewki
Wtryski leją w przelew. Brak paliwa (uboga mieszanka) i wilgoć z powietrza i będzie dymić na siwo nie na czarno. A zaraz to się komory w tłokach po upalają albo będzie dziura.
Stawiam na świece żarowe.
Albo grzanie swiec masz przez czujnik temperatury i jak ciepły silnik to sie nie załączaja.I jak silnik troche zużyty to nie chce wystartować.Podaj do tej szyny zasilającej swiece napiecie z akumulatora,albo sprawdz czy jak goracy to też są zasilane. Te małe silniczki zle startują bez grzania bo z racji małych tloków jest i mała masa spręzonego powietrza,która...
Spaliny pachną dosłownie jak bym odświeżacz wpompował w tłumik, coś w deseń kwiatów (bzu). Tak , o spaliny chodzi. Palony olej inaczej czuć niż opary z płynu chłodniczego. Białe spaliny w benzyniaku są albo od wody,albo od oleju ,innych przyczyn nie ma. 20% wody, reszta koncentrat Od tego dymić nie bedzie,bo to układ zamkniety,najwyżej zamarznie i...
Czy tam nie trzeba tylko zrobić adaptacje immo?
Robin, pytałem co ma wspólnego ciśnienie ze wskazaniami paliwa.A lejące wtryski ,to problem z rozruchem,dymienie itp.a o tym autor nic nie pisze.
Ale ten dym pojawia sie na kilka sekund tylko i znika.w czasie jazdy go nie ma.
Zobacz na początek wtrysku.
witam czy morze ktos pomuc mam silnik deutz d2011l04w ktory kupilem bez pomp i wtryskuw mam taki drugi silnik tylko z turbem td 2011l04w z niego przelorzylem pompy i wtryski silnik odpala ale tylko na plaku prosil bym opomoc lub numer tel praca rowna nie dymi
...albo krzywe korbowody. Nagminne wręcz przy tych silnikach. Przerabiałem ostatnio tez v50. Po rannym rozruchu dymi na niebiesko i jezeli odrazu ruszyłes autem, to tak jakby wtryskiwacze stukały. Trenowałem ten silnik ładnych pare dni, az padła dezyzja na zdjęcie głowicy i wyjęcie korb. Moim oczom ukazały sie korby w kształcie litery s.
nice job
, tester i sprawdź jak ciśnienie pompa buduje, po zapaleniu na jaki kolor dymi,jak zapali to chodzi równo , i to jest po dłuższym postoju
rozruch dymić dymić biały rozruch ursus dymić
bernard pasek ekspres krups konserwacja cancheck blaupunkt
schemat driver ledów ubezpieczenie laptop
Dioda w pilocie świeci się cały czas - przyczyny i rozwiązania Czy diodę 1N4007 można zastąpić diodą BY228?