Witam wszystkich zainteresowanych tematem. W końcu po rozebraniu na części ,przeczyszczeniu uruchomiłem nagrzewnicę. Z urządzenia miałem wyprowadzony tylko trójżyłowy kabel. Kolory : czerwony cewka załączająca pompę paliwa, czarny uzwojenie stojana połączone przez rezystor drutowy z komutatorem, biały uzwojenie komutatora. Do testów użyłem 3 osobnych...
Dobrze zrozumiałeś. Ustaw zapłon a czujnik zegarowy, zobacz potem czy nie zmienia się wartość - oczywiście lampy strobo do diesla pewnie nie masz. Twarda, dzwoniąca praca silnika to zbyt wczesny wtrysk. Mało realne, ale zawsze jest że komory wirowe się obluzowały.
świece nic tu nie maja do tego,jabym założył wężyki i może pokaże się na którymś wyraźnie zadużo paliwa i czy paliwo wogóle dochodzi (czy twardnieje grzybek w pompce przy pompowaniu)
komputer u elektryka samochodowego nie wykazał żadnych błędów. Powiedz mu że te komputery mają jeszcze taką cudowną właściwość jak odczyt parametrów rzeczywistych pracy silnika. Diagnoza znajomego domowego mechanika pompa paliwa. Czy to na pewno jest pompa czy może jakaś jeszcze inna usterka pasuje do objawów ? Brak zaopatrzenia w paliwo ( syf w baku,...
Witam, mam problem z C3 1,4hdi. Auto naprawione po dachowaniu. Ogólne objawy na zimno po nocy: siwy dym z rury, nierówna praca silnika. Po chwili problem znika silnik pracuje równo i przestaje dymić jednak głośno pracuje, charakterystycznie stuka na jeden cylinder do 3tys obr, powyżej zmienia prace i jest cicho. Brak błędów w sterowniku, ma pełną moc....
Najlepsze jest to że trudno zgadnąć, mierzyłem opór na stojanie (wyjściach silnika) było 500 ohm, wirnik nie wygląda na spalony może kondensator coś nie domaga On chyba odpowiada za rozruch prawda?. Nie mierzyłem oporów na komutatorze. Tylko nie mam też 100% pewności czy mi dobrze działa pedał i stąd moje pytanie czy podpięcie na krótko pozwoli stwierdzić...
ok.jutro z rana zrobię jak radzisz kolego naleje wody poskrecam przewody i zobaczę co będzie.Tylko może masz rade jak znów zacznie tak strasznie dymić to jak wyłączyć silnik skoro wyjecie kluczyka nic nie daje? Pozdrawiam
Sledząc Wasze wypowiedzi na temat jazdy na oleju roślinnym zdecydowalem się na eksperyment.Zatankowalem swojego golfa II1,6TD (bez podgrzewacza i innych usprawnień ) 50% olej sojowy i 50% ON.Efekt- poranny rozruch bez zmian; właściwości jezdne,dynamika-bez zmian;zużycie paliwa-bez zmian.Jedyne co sie zmieniło to silnik znacznie mniej dymi a wręcz przestał...
Cześć Mam Bardzo złożony problem w Seat Leon 1.6 16v 2002 r. Wczoraj kupiłem preperat do czysczenia przpustnicy. Użyłem go we właściwy sposób. Kiedy chciałem odpalić , po kilku razach udało się. Zaczął dymić silnik krztusić się pluć olejem przez wlew i jakąś czarno mazią z przepustnicy. Wyjąłem kluczyk a ten na dalej buczał przez parę chwil. Wczesnej...
dzis dalej go męczyłem. Jeździ i odpala niby normalnie, ale czy jest dobrze to dopiero jutro bede wiedział Na poczatek to co mnie zmyliło, to właśnie cisnienie, Bardzo prawdopodobne jest to, ze pompka paliwa poza ON podawała jeszcze duze ilosci powietrza. Zaczne od początku: do tandem pompy podączyłem przewód zasilany pompka paliwa 3 bary z bańki 5l...
Nie pamiętam dokładnie tej akurat, ale skoro tak twierdzisz.. to pozostaje tylko naprawa (przezwojenie), lub wymiana silnika.
Prawdopodobnie dalej problem tkwi w pompie wtryskowej i wtryskiwaczach.
tylko dlaczego turbo się zawiesza jak dobrze zepnę a jak źle spięty to chodzi bez problemu? A co Ciebie to interesuje? Doprowadź wpierw do porządku mechanikę, czyli rozrząd i kąt wtrysku, dopiero będziemy się martwić co się dzieje z turbem. Bo na razie to nawet nie wiesz czy przeładowuje czy blokuje bypass nie wiadomo czemu.
Problem jak w temacie bmka odpala przy pierwszym rozruchu dymi przez chwile i nie równo pracuje. Brak bledow w sterowniku. Auto ma wymienione wtryski brak poprawy. Kolejne rozruchy sa ok auto ma moc...
Przy rozruchu strasznie dymi (przez około 2 min - potem ok.). Z wydechu nic nie kapie.
A z jakimi kosztami trzeba się liczyć przy wtryskach
Są tam jakieś "zawory" powietrza, może z braku powietrza w fazie rozruchu dymi na czarno i nie ma mocy??? Dodano po 18 Są tam jakieś "zawory" powietrza, może z braku powietrza w fazie rozruchu dymi na czarno i nie ma mocy???
Witam mam problemy z silnikiem zaburtowym Honda BF8M. Podczas rozruchu b.mocno dymi. Jak się rozgrzeje to o wiele mniej dymi. Sprawdzałem ciśnienie sprężania na cylindrach i oba mają po 10 at. Nie zauważyłem ubytku oleju silnikowego. Co mu dolega i jak to naprawić.
spróbuję jeszcze jutro przeczyścić powierzchnię zawór - przylgnia i wtedy sprawdzić bo może jakiś bród się dostał podczas demontażu i zawór się nie domyka. Aczkolwiek nadal nie ma konkretnej przyczyny dymienia po rozruchu. Nic Ci to nie da, to raz. Dwa, a właściwie pkt. 1 ci Ty chcesz zrobić? Wyczyścić przylgnię? Czym, jak? P.S.: Dbaj o pisownię!
...albo krzywe korbowody. Nagminne wręcz przy tych silnikach. Przerabiałem ostatnio tez v50. Po rannym rozruchu dymi na niebiesko i jezeli odrazu ruszyłes autem, to tak jakby wtryskiwacze stukały. Trenowałem ten silnik ładnych pare dni, az padła dezyzja na zdjęcie głowicy i wyjęcie korb. Moim oczom ukazały sie korby w kształcie litery s.
Robin, pytałem co ma wspólnego ciśnienie ze wskazaniami paliwa.A lejące wtryski ,to problem z rozruchem,dymienie itp.a o tym autor nic nie pisze.
Co mam zrobić, od czego zacząć? Mocno dymi przy rozruchu, później jest ok. Pomocy.
a leżenie wyjętym z auta przez 6 miesięcy przecież mu nie zaszkodziło bo jak. Zależy gdzie leżał i w jakich warunkach oraz jak był przeprowadzony pierwszy rozruch po takim postoju.
Prawdopodobnie silnik ma już przegrzane uzwojwnia i zwarcia międzyzwojowe. Zakup nowego kondensatora niewiele pomoże, ale przyda się po przezwojeniu silnika. Trzeba sprawdzić też zawór upustowy umożliwiający rozruch i zawór zwrotny "odcinający" ciśnienie w butli od samej sprężarki.
dokładnie tak przy rozruchu morze dymić ale raczej nie podczas jazdy , jeśli wyeliminowana została turbina to wymieniłbym jeszcze pierścienie dla świętego spokoju i panewki
może to sie wydac naprawde zajebis.......... smieszne ale jestem mechanikiem i nie bardzo czaje nowe diesle a mechanikuje od 4 lat i nie bardzo mam na czy sprawdzic (podłaczyc kompa) wiec dlatego zapytałem bo krecic katem na chybił trafił mija sie z celem a egr mam zaslepiony Dodano po 2 odczyt robiłem programem fast.net w niedziele spróbuje wrzucic...
Jakie ciśnienie sprężania. Jakie błędy. Bierze olej.
koledzy a czy może być problemem kopcenia taki fakt że u mnie mechanik założył świece żarowe NGK o długośći 92 mm a są też 97 wtedy może lepiej byłaby dogrzana komora proszę o odp
Kolego masz problem z mocą silnika i kulturą jego pracy czyli z doładowaniem Doładowanie niema wielkiego znaczenia na kulturę pracy, chyba że przeładowanie. Ale ten przypadek chyba nie tutaj. Które węże masz twarde jak kamień? Źle ustawiony początek wtrysku skutkowało by na przykład głośną pracą silnika, harakterystycznym klekotem, ewentualnie w drugą...
a jaki to jest silnik napisz coś więcej jak dymi czy na piało czy jakoś inacze jeslli na biało to się nie przejmuj normalka w zimne dni - zwłasza mrożne z temp na minusie, to przez wilgoć w paliwie a jak masz jeszcze gaz to już wogóle nieraz sama para wodna leci z tłumnika - ta z kolei ma to do siebie że ma stały punkt rosy w temperaturze 54 stopnie...
zerknij http://renaultlaguna.pl/forum/index.php?... lub http://renaultlaguna.pl/forum/index.php?... lub http://renaultlaguna.pl/forum/index.php?... znajdziesz tam kilkanaście podobnych przypadków pozdrawiam
Czy tam nie trzeba tylko zrobić adaptacje immo?
nice job
Ja to zawsze zaczynam od aktualizacji oprogramowania w sterowniku. Często są właśnie opisane jako "utrudniony rozruch na zimno"
Na forum opisywany był niemal identyczny przypadek tzn ciężkiego rozruchu i dymienia na biało a dodatkowo zapach paliwa w kabinie Przyczyną były uszkodzone świece żarowe , natomiast ja doradzam jeszcze sprawdzenie wtrysków
sprawdz czy sie nie zapowietrza, pod walkiem rozrzadu sa uszczelnienia i one czesto powoduja klopoty z rozruchem i dymienie na bialo siwo.Uszczelnienia do nabycia w oplu okolo 160 zl kosztuja.
blazej.1994 Jak napisałem podczas pracy kopci na czarno a nie na biało. Podczas rozruchu może dymić na biało i wcale nie musi to być wina wtrysków. Wystarczy słaba kompresja itd...
Witam Jak w temacie, przy porannym lub kilkugodzinnym postoju odpala od pierwszego ale silnik pracuje nierówno, w czasie jazdy szarpie, dopiero po około 5 min. zaczyna pracować normalnie. Dodam, że przy porannym rozruchu dymi na niebiesko -biało przez kilka minut, póżniej już nie. Auto mam dopiero dwa dni, poprzedni właśćiciel wymienił kilka dni temu...
Diesel może dymić najwyżej tylko przy rozruchu...
Witam Mam problem z odpalaniem tego samochodu po dłuższym postoju.Chodzi mi o to, że nie jest ciężko go odpalić ale przy rozruchu dymi na jasny niebieski tak jak by nie przepalony olej napędowy i nie równo pracuje silnik przez kilka sekund(jak by na trzy gary). Co wymieniłem na nowe: Świece są nowe Denso Zawór SCV w pompie nowy Denso Podkładki pod wtryskami...
Autor napisał że: Pożera olej w tempie 1l na 700-800 km Moim zdaniem to bardzo dużo, nawet jak na ten silnik. Miałem kiedyś jakiegoś japońca na wtrysku wielopunktowym, pod koniec musiałem mu dolewać może tylko połowę tego co autor, a zostawiał chmurę dymu przy rozruchu i dymił na niebiesko przy jeździe pod górę pod większym obciążeniem. Natomiast zgadzam...
Witam! "wygląda to na poczatek końca pompy"To dlaczego przy pierwszym tylko rozruchu sie konczy (dymi) a pozniej dziala normalnie? Pozdrawiam.Stefan.
nie zatankowales jakiegos dziadostwa ??
Wtryski leją w przelew. Brak paliwa (uboga mieszanka) i wilgoć z powietrza i będzie dymić na siwo nie na czarno. A zaraz to się komory w tłokach po upalają albo będzie dziura.
Witam wszystkich klubowiczów! Czy ktoś wie gdzie znajdę przyczynę usterki?Nie wiem dlaczego wtryski 1i4 mają zmienne napięcie a 2i3 stałe. Gdzie znajdę przyczynę ? Wszystkie wtryskiwacze mają taką samą oporność, wtyczki wyglądają ok.. Auto po porannym rozruchu dymi na jasno niebiesko przez ok.4 sekundy (prawdopodobnie niedopalone paliwo) i lekko szarpie...
Dymienie starych diesli na niebiesko przy rozruchu może być spowodowane tylko i wyłącznie 3 usterkami. 1 to nie sprawne świece żarowe. 2 to opóźniony kąt wtrysku. 3 to słaba kompresja. Lejące wtryski to dymienie na czarno.
właśnie kombinowałem w garażu z tą blaszką i udało mi się ustawić tak że nie leje Być może przekombinowałeś i teraz jest za niski poziom paliwa. Ja też mam podobny agregat i też mi zalewało silnik i był problem z rozruchem, szczególnie w zimie, a po odpaleniu przez dosyć długą chwilę mocno dymił. Założyłem kranik do odcinania paliwa na postoju, a później...
na niebiesko dymi przy rozruchu to stawiałbym na uszczelniacze zaworów. Sprawdź świece żarowe
moim zdaniem : auto mialo mocno zuzyta pompe ,dlatego problem z rozruchem na cieplym,dymienie jest celowo zwiekszone po calosci zeby skorygowac rzeczywista wydajnosc pompy ,a ten moment ??? sprzeglo bylo nie teges?? no powiedz co bylo z tym autkiem :) zmiana skrzyni byla na automat ? nie :) zmienil bys kodowanie :)
Albo grzanie swiec masz przez czujnik temperatury i jak ciepły silnik to sie nie załączaja.I jak silnik troche zużyty to nie chce wystartować.Podaj do tej szyny zasilającej swiece napiecie z akumulatora,albo sprawdz czy jak goracy to też są zasilane. Te małe silniczki zle startują bez grzania bo z racji małych tloków jest i mała masa spręzonego powietrza,która...
dymić rozruch dymić biały rozruch ursus dymić
pioneer direct zmywarka aristo hotpoint kodek sprzętowy
schemat driver ledów ubezpieczenie laptop
Jak stosować igłę do czyszczenia ekspresu Ariete? Pioneer VSX-415: Jak włączyć funkcję Loudness?