Dobrze zrozumiałeś. Ustaw zapłon a czujnik zegarowy, zobacz potem czy nie zmienia się wartość - oczywiście lampy strobo do diesla pewnie nie masz. Twarda, dzwoniąca praca silnika to zbyt wczesny wtrysk. Mało realne, ale zawsze jest że komory wirowe się obluzowały.
świece nic tu nie maja do tego,jabym założył wężyki i może pokaże się na którymś wyraźnie zadużo paliwa i czy paliwo wogóle dochodzi (czy twardnieje grzybek w pompce przy pompowaniu)
komputer u elektryka samochodowego nie wykazał żadnych błędów. Powiedz mu że te komputery mają jeszcze taką cudowną właściwość jak odczyt parametrów rzeczywistych pracy silnika. Diagnoza znajomego domowego mechanika pompa paliwa. Czy to na pewno jest pompa czy może jakaś jeszcze inna usterka pasuje do objawów ? Brak zaopatrzenia w paliwo ( syf w baku,...
witam juz nie wiem co robic z ta 60tka z silnikiem 40stki ciezko pali jak chyci to jakby na 3 gary i dymi po odpaleniu i na wolnych obr. a dasz gazu to czarnym zadymi i na obrotach zyleta i dymu tak nie widac a na wolnych dymi niesamowicie i czasami kuleje jakby na 3 chodzila i po pierwszym odpaleniu ciezkim nastepne dotyk a dluzej postoi to juz kreci...
A z jakimi kosztami trzeba się liczyć przy wtryskach
Może to problem świec? Ciężki rozruch / nadmierne dymienie - spowodowane złym spalaniem mieszanki? Sprawdziłem świece i lipa - jak na jpg. Zamówiłem świece - za tydzień zamontuję i sprawdzę. https://obrazki.elektroda.pl/5833600500_...
może to sie wydac naprawde zajebis.......... smieszne ale jestem mechanikiem i nie bardzo czaje nowe diesle a mechanikuje od 4 lat i nie bardzo mam na czy sprawdzic (podłaczyc kompa) wiec dlatego zapytałem bo krecic katem na chybił trafił mija sie z celem a egr mam zaslepiony Dodano po 2 odczyt robiłem programem fast.net w niedziele spróbuje wrzucic...
Jakie ciśnienie sprężania. Jakie błędy. Bierze olej.
Czy tam nie trzeba tylko zrobić adaptacje immo?
Witam gdy chciałem uruchomić dzisiaj wirówkę nie chciała wystartować, bardzo powiali nabierała obrotów po czym zaczęło się z niej dymić (dokładnie z silnika ) sprawdzałem hamulec i wszystko jest ok. W czym może być problem ? http://obrazki.elektroda.pl/4640130200_1...
nie zatankowales jakiegos dziadostwa ??
dzis dalej go męczyłem. Jeździ i odpala niby normalnie, ale czy jest dobrze to dopiero jutro bede wiedział Na poczatek to co mnie zmyliło, to właśnie cisnienie, Bardzo prawdopodobne jest to, ze pompka paliwa poza ON podawała jeszcze duze ilosci powietrza. Zaczne od początku: do tandem pompy podączyłem przewód zasilany pompka paliwa 3 bary z bańki 5l...
Np mogą to byc wtryski, uszczelniacze na zaworach, olej w dolocie.
Problem jak w temacie bmka odpala przy pierwszym rozruchu dymi przez chwile i nie równo pracuje. Brak bledow w sterowniku. Auto ma wymienione wtryski brak poprawy. Kolejne rozruchy sa ok auto ma moc...
To , że nie gaśnie po wyłączeniu zapłonu to oczywiście sprawa paliwa w oleju o czym już wywnioskowałeś. Natomiast skąd się wzięło to już inna sprawa. Skoro wadliwe rozpylacze to chyba rozruch też marny. Do tego dymienie i słabość. Tyle, że nie jest to zagadnienie elektryczne.
sory troche zamieszałem napisz jaki masz błąd w ecu. To dymienie to może być to co wyżej napisałem
Są tam jakieś "zawory" powietrza, może z braku powietrza w fazie rozruchu dymi na czarno i nie ma mocy??? Dodano po 18 Są tam jakieś "zawory" powietrza, może z braku powietrza w fazie rozruchu dymi na czarno i nie ma mocy???
...albo krzywe korbowody. Nagminne wręcz przy tych silnikach. Przerabiałem ostatnio tez v50. Po rannym rozruchu dymi na niebiesko i jezeli odrazu ruszyłes autem, to tak jakby wtryskiwacze stukały. Trenowałem ten silnik ładnych pare dni, az padła dezyzja na zdjęcie głowicy i wyjęcie korb. Moim oczom ukazały sie korby w kształcie litery s.
tylko dlaczego turbo się zawiesza jak dobrze zepnę a jak źle spięty to chodzi bez problemu? A co Ciebie to interesuje? Doprowadź wpierw do porządku mechanikę, czyli rozrząd i kąt wtrysku, dopiero będziemy się martwić co się dzieje z turbem. Bo na razie to nawet nie wiesz czy przeładowuje czy blokuje bypass nie wiadomo czemu.
Robin, pytałem co ma wspólnego ciśnienie ze wskazaniami paliwa.A lejące wtryski ,to problem z rozruchem,dymienie itp.a o tym autor nic nie pisze.
A co ruszałeś rozrząd ze masz źle ustawiony zapłon? Sprawdź kompresje i pompki wtryskowe. Przyczyna dymienia i ubywania oleju uszkodzona uszczelka pod głowica lub wytarte prowadnice zaworowe. Nierówna praca z rana i dymienie niespalonego paliwa to uszkodzona pompka wtryskowa lub jej zaworek. Ile ma godzin?
Witam mam problemy z silnikiem zaburtowym Honda BF8M. Podczas rozruchu b.mocno dymi. Jak się rozgrzeje to o wiele mniej dymi. Sprawdzałem ciśnienie sprężania na cylindrach i oba mają po 10 at. Nie zauważyłem ubytku oleju silnikowego. Co mu dolega i jak to naprawić.
Co mam zrobić, od czego zacząć? Mocno dymi przy rozruchu, później jest ok. Pomocy.
Nie wiem czy kodowanie ma jakiś większy wpływ na rozruch. Raczej duże.
Wkładka termiczna wykonana jest z miękkiego , nasiąkliwego materiału żaroodpornego z zawartością azbestu . To w tej części następuje odparowanie paliwa . Brak wkładki powoduje nieodparowanie wszystkiego paliwa , jego wyciek przez rurkę spustową w dolnej części komory spalania , jego gromadzenie się w postaci płynnej w komorze , dymienie czarnym dymem...
Pompa ze starego silnika??? Błąd oznacza problem z czujnikiem położenia wału. Bez jego prawidłowej pracy nie masz szans na rozruch
dokładnie tak przy rozruchu morze dymić ale raczej nie podczas jazdy , jeśli wyeliminowana została turbina to wymieniłbym jeszcze pierścienie dla świętego spokoju i panewki
Kolego masz problem z mocą silnika i kulturą jego pracy czyli z doładowaniem Doładowanie niema wielkiego znaczenia na kulturę pracy, chyba że przeładowanie. Ale ten przypadek chyba nie tutaj. Które węże masz twarde jak kamień? Źle ustawiony początek wtrysku skutkowało by na przykład głośną pracą silnika, harakterystycznym klekotem, ewentualnie w drugą...
Myślę, że jeżeli komputer odczytuje niewłaściwą temperaturę otoczenia i grzeje świece jak by był wielki mróz, to pewnie również podaje większą dawkę paliwa na rozruch, stąd może pojawiać się ten niebieski piard po odpaleniu. Jeśli będzie odczytywał właściwą temperaturę, dymienie może być dużo mniejsze Bingo.
Witam !! Wczoraj rano pojawił się problem z uruchomieniem silnika po dośc zimnej nocy -15"C. Po przejechaniu ok 3km całkowity brak mocy,zaczął dymić na czarno tak że nie było nic widać:cry:.Oprócz tego silnik zaczął sie dławić w zakresie 2000-3000rpm,.Vag nie wykrył żadnych błędów!Chciałbym zaznaczyć że sprawdziłem ustawienie rozrządu,uszczelnienie...
Kolego, olej w dolocie z odpowietrznika występuje zawsze. Nie ma idealnych separatorów oleju, które pozwolą w 100% oddzielić olej od wyziewów z komory silnika. Jeżeli silnik zapala dobrze, to ja bym sobie dał spokój i przestał się niepotrzebnie stresować. Napisz tylko czy dymienie ustało, jak z mocą i rozruch zimnego silnika.
Jeżeli chcesz osiągnąć najlepszy efekt w wyeksploatowanym i wielokrotnie naprawianym silniku to nie sugeruj się znakami, milimetrami i kątami. Patrz na to jak zachowuje się silnik. Wstępnie ustawiasz nieco późny zapłon i próbujesz przyspieszać po jednym stopniu do zaniku białego dymienia przy rozpędzaniu silnika. Wraz zanikiem białego dymienia zaczyna...
Dlatego, że wynika to z mojej praktyki, po wymianie turbiny dymienie ustępowało.
spróbuję jeszcze jutro przeczyścić powierzchnię zawór - przylgnia i wtedy sprawdzić bo może jakiś bród się dostał podczas demontażu i zawór się nie domyka. Aczkolwiek nadal nie ma konkretnej przyczyny dymienia po rozruchu. Nic Ci to nie da, to raz. Dwa, a właściwie pkt. 1 ci Ty chcesz zrobić? Wyczyścić przylgnię? Czym, jak? P.S.: Dbaj o pisownię!
blazej.1994 Jak napisałem podczas pracy kopci na czarno a nie na biało. Podczas rozruchu może dymić na biało i wcale nie musi to być wina wtrysków. Wystarczy słaba kompresja itd...
Witam Jak w temacie, przy porannym lub kilkugodzinnym postoju odpala od pierwszego ale silnik pracuje nierówno, w czasie jazdy szarpie, dopiero po około 5 min. zaczyna pracować normalnie. Dodam, że przy porannym rozruchu dymi na niebiesko -biało przez kilka minut, póżniej już nie. Auto mam dopiero dwa dni, poprzedni właśćiciel wymienił kilka dni temu...
a jaki to jest silnik napisz coś więcej jak dymi czy na piało czy jakoś inacze jeslli na biało to się nie przejmuj normalka w zimne dni - zwłasza mrożne z temp na minusie, to przez wilgoć w paliwie a jak masz jeszcze gaz to już wogóle nieraz sama para wodna leci z tłumnika - ta z kolei ma to do siebie że ma stały punkt rosy w temperaturze 54 stopnie...
ok.jutro z rana zrobię jak radzisz kolego naleje wody poskrecam przewody i zobaczę co będzie.Tylko może masz rade jak znów zacznie tak strasznie dymić to jak wyłączyć silnik skoro wyjecie kluczyka nic nie daje? Pozdrawiam
Witam, mam pytanie do posiadaczy Passata, bo ja już rozkładam ręce. Mam problem z moim 1.6 AHL 1999 r. Auto ciężko odpala, nie ważne czy zimno, czy ciepło, czy gaz, czy benzyna. A drugi objaw to odcina zapłon przy 5000. Próbowałem wymienić świece, kable, cewkę, czujniki wału jak i korbowego i rozrządu, wtryski z regulatorem i listwą ciśnienia oraz pompę...
nice job
Skoro rozruch jest dobry nawet przy niskich temperaturach do najprawdopodobniej zapowietrza ci się układ paliwowy. Poprowadź od filtra paliwa do pompy przeźroczysty przewód paliwowy i zaobserwuj przed odpaleniem zimnego silnika czy nie uciekło paliwo. Podczas pracy silnika możesz zobaczyć czy nie lecą bańki powietrza. Jeżeli mechanik ustawiłby ci zbyt...
koledzy a czy może być problemem kopcenia taki fakt że u mnie mechanik założył świece żarowe NGK o długośći 92 mm a są też 97 wtedy może lepiej byłaby dogrzana komora proszę o odp
Witam Mam problem z odpalaniem tego samochodu po dłuższym postoju.Chodzi mi o to, że nie jest ciężko go odpalić ale przy rozruchu dymi na jasny niebieski tak jak by nie przepalony olej napędowy i nie równo pracuje silnik przez kilka sekund(jak by na trzy gary). Co wymieniłem na nowe: Świece są nowe Denso Zawór SCV w pompie nowy Denso Podkładki pod wtryskami...
Na forum opisywany był niemal identyczny przypadek tzn ciężkiego rozruchu i dymienia na biało a dodatkowo zapach paliwa w kabinie Przyczyną były uszkodzone świece żarowe , natomiast ja doradzam jeszcze sprawdzenie wtrysków
sprawdz czy sie nie zapowietrza, pod walkiem rozrzadu sa uszczelnienia i one czesto powoduja klopoty z rozruchem i dymienie na bialo siwo.Uszczelnienia do nabycia w oplu okolo 160 zl kosztuja.
Autor napisał że: Pożera olej w tempie 1l na 700-800 km Moim zdaniem to bardzo dużo, nawet jak na ten silnik. Miałem kiedyś jakiegoś japońca na wtrysku wielopunktowym, pod koniec musiałem mu dolewać może tylko połowę tego co autor, a zostawiał chmurę dymu przy rozruchu i dymił na niebiesko przy jeździe pod górę pod większym obciążeniem. Natomiast zgadzam...
Ma bardzo duży wpływ na prace samego silnika oraz rozruch , ja będziesz mieć zle ustawione fazy rozrządu to będziesz mieć problem
Dziękuję za odpowiedź. Tranzystor vt12 był wymieniany na BC327, diody ok. Sprawdziłem podwójnego zenera i zaczyna przewodzić przy około 10V Podany temat czytałem (przeczytałem już chyba wszystkie), szkoda ze Rosyjskiego nie znam. Czy da się jakoś spowodować aby rozruch załączał się przy wyższym napięciu? (np 10V) Jakie powinny być ustawienia podkówek?...
Witam wszystkich klubowiczów! Czy ktoś wie gdzie znajdę przyczynę usterki?Nie wiem dlaczego wtryski 1i4 mają zmienne napięcie a 2i3 stałe. Gdzie znajdę przyczynę ? Wszystkie wtryskiwacze mają taką samą oporność, wtyczki wyglądają ok.. Auto po porannym rozruchu dymi na jasno niebiesko przez ok.4 sekundy (prawdopodobnie niedopalone paliwo) i lekko szarpie...
Ok przestawię ten zapłon tak jak powinien być. Świece żarowe są sprawne, rozrusznik kręci bardzo żwawo także kwestia elektryki odpada ale jeżeli rozruch nadal będzie trudny to przyczyna może tkwić w szczelności zaworów?? (luz był ustawiany prawidłowy).
zerknij http://renaultlaguna.pl/forum/index.php?... lub http://renaultlaguna.pl/forum/index.php?... lub http://renaultlaguna.pl/forum/index.php?... znajdziesz tam kilkanaście podobnych przypadków pozdrawiam
Napięcie po odpaleniu nie szaleje, jest około 14V. Natomiast w immo cały czas pojawia się błąd jednak teraz nie pamiętam jaki, chyba słaby sygnał, ale dokładnie nie pamiętam. Jaki kolor przewodu to linia K bezpośrednio ze sterownika? Czy jeśli go odetnę na chwilę, aby zdiagnozować silnik to wogóle rozruch będzie możliwy? Pozdrawiam.
Witam! "wygląda to na poczatek końca pompy"To dlaczego przy pierwszym tylko rozruchu sie konczy (dymi) a pozniej dziala normalnie? Pozdrawiam.Stefan.
No i olśnienie mnie dopadło :idea: :D : Znalałem w sieci Silnika nie sposób uruchomić pomimo, że wszystko pozornie działa jak należy – jest benzyna, słychać, że załącza się pompa paliwa, iskra przeskakuje między elektrodami świec, w pamięci „komputera” brak błędów itp. Objawy Do standardowych objawów należą: trudny rozruch, „strzały”...
Diesel może dymić najwyżej tylko przy rozruchu...
moim zdaniem : auto mialo mocno zuzyta pompe ,dlatego problem z rozruchem na cieplym,dymienie jest celowo zwiekszone po calosci zeby skorygowac rzeczywista wydajnosc pompy ,a ten moment ??? sprzeglo bylo nie teges?? no powiedz co bylo z tym autkiem :) zmiana skrzyni byla na automat ? nie :) zmienil bys kodowanie :)
Dymienie na biało to typowy objaw przy próbie odpalenia diesla w niskiej temperaturze z małą dawką paliwa, lub słabym rozpylaniem wtrysków. Oprócz ciśnienia sprężania, stanu wtrysków, gniazd zaworowych, problem może leżeć w samej pompie wtryskowej, w której może nie działać wzbogacanie dawki podczas rozruchu, co tłumaczyłoby silne dymienie na biało....
No własnie mały ubytek,można tak jeździć czy wtryski mogą powiedzieć papa? Zlałem ropę czysta bez płynu jest, zlewałem też z powrotu do bańki pieniła się ale to chyba normalne? Po odstaniu czysta raczej . Ciężko zapala czy to usterka związana z tym dymieniem czy całkiem inna. Pompa wstępna czy zaworek powrotny przy zapalaniu utrudnia rozruch. Sprawdzałem...
na niebiesko dymi przy rozruchu to stawiałbym na uszczelniacze zaworów. Sprawdź świece żarowe
Po drugie dlaczego dmuch dopiero jak się rozgrzeje, wydaje mi się że po nagrzaniu powinien się trochę uszczelniać? Bo olej po rozgrzaniu jest rzadki i mniej uszczelnia. Tak jak kolega :sm9: pisze wyżej , spokojnie, nie widzimy jak intensywne jest to zjawisko- pewna ilość tego dymienia, to jest normalna rzecz- dopiero ubywanie oleju powinno niepokoić,...
a leżenie wyjętym z auta przez 6 miesięcy przecież mu nie zaszkodziło bo jak. Zależy gdzie leżał i w jakich warunkach oraz jak był przeprowadzony pierwszy rozruch po takim postoju.
Głowica była planowana.A kadłub czyszczony drewnianym skrobakiem.Była wymieniana bo auto mi dymiło na biało i żle chodziło ale przyczyna była inna.Okazało sie że to wtryskiwacze.Dymi tak tylko przy porannym rozruchu.Może to normalny objaw??
Witam, mam problem z C3 1,4hdi. Auto naprawione po dachowaniu. Ogólne objawy na zimno po nocy: siwy dym z rury, nierówna praca silnika. Po chwili problem znika silnik pracuje równo i przestaje dymić jednak głośno pracuje, charakterystycznie stuka na jeden cylinder do 3tys obr, powyżej zmienia prace i jest cicho. Brak błędów w sterowniku, ma pełną moc....
(at)loli1987 To Ci niczego nie zmieni. Źródlem prądu w samochodzie jest alternator. Akumulator jest tylko magazynem energii do rozruchu silnika.
Szukam informacji jak wymienić uszczelnicze zawrów w mazdzie 6 silnik 2.3 l (166 KM). Czy do tego trzeba demontować głowicę? mazda 6 2003 silnik L3 2.3 l 166 KM Mam taką mazdę z gazem, kupiłem ją gdy miała 132 tkm, obecnie ma 200 tkm Niestety, od kilku tygodni dymi na niebiesko przy rozruchu (na ciepło nie dymi), no i bierze sporo oleju.
Czyli pompa ustawiana na zegar. Ale nie wiem czy złe ustawienie pompy mogłyby powodować aż tak mocne dymienie i duże spalanie, czy to możliwe? Złe ustawienie pompy powodowało by chyba też problem z rozruchem, a rozruch jest dobry auto ładnie pali. Co do powietrza to wolno ssący ssak, nie ma map sensora ani przepływki, kolektor drożny, filtr powietrza...
Witam Chciałbym dobrac silnika elektryczny 3fazowy do maszyny. silnik ma obracac rura 150kg (fi 400mm) z prędkością 1000obr/min. Silnik który mam to 5,5kw 1470 obr/min i oczywiście odpowiednia przekładnie pasową. Prosze o radę czy silnik jest za słaby czy powinien mieć więszy moment na rozruchu bo wkręca się na połowę swoich obrotów i zaraz go trzeba...
Sledząc Wasze wypowiedzi na temat jazdy na oleju roślinnym zdecydowalem się na eksperyment.Zatankowalem swojego golfa II1,6TD (bez podgrzewacza i innych usprawnień ) 50% olej sojowy i 50% ON.Efekt- poranny rozruch bez zmian; właściwości jezdne,dynamika-bez zmian;zużycie paliwa-bez zmian.Jedyne co sie zmieniło to silnik znacznie mniej dymi a wręcz przestał...
Mam nowy akumulator varta silver 72ah(6miesięcy), napięcie na akumulatorze 10 minut po wyłączonym silniku 12,7v *Przy pełnym obciążeniu na wolnych obrotach mam napięcie na zaciskach akumulatora 11,9V Obciążenia, grzanie szyb przód(wyczuwalne obciążenie) tył; grzanie foteli(kierowca +pasażer);światła długie +przeciwmgielne przód, tył; klimatyzacja 18C...
A co powoduje uszkodzona świeca? Tylko czemu układ mógł się zapowietrzyć? Świece umożliwiają rozruch zimnego silnika, uszkodzenie jednej skutkuje utrudnionym rozruchem i nierówna praca przez chwilę, po uruchomieniu. A co do hamulcy rozbierałeś też tył?
Rok Produkcji: 1992 Typ silnika: 2E 8V ostatnio jak byłem na pompie, jakiś miesiąc temu to sonda była OK. Informacja dodatkowa. Strasznie dymi przy rozruchu na zimnym
Witam! Wstawilem nowy silnik. Pozdrawiam.Stefan.
Witam posiadam Citroena Berlingo 1,6 HDI 90 hk z 2006r . Problem pojawia się przy porannym rozruchu mianowicie silnik dymi na biało przez ok5 sekund. przelewy i korekcje ok. spalanie i moc w normie, jedyny minus to padnięty EGR ale mechanik powiedział że jest w pozycji zamkniętej więc to nie ma wpływu.Z góry dziękuje za pomoc.
Na allegro wstukaj "paliwa briggs" tam coś jest, musisz sobie porównać ze swoim, albo po modelu silnika. Ja natomiast mam taki problem, co jakiś czas mój Briggs DOV 750 bardzo mocno zadymi zaraz po odpaleniu tak że nieraz "światu" nie widać. Palę 10 razy jest ok, za 11 dymi, potem znowu z 5-10 rozruchów i za kolejnym razem dym. Myślałem początkowo że...
Jakj motor zapali świece grzeją dalej tak ma być, A co do rozruchu jak niechce zapalić to dymi jakoś.
już nie pierwszy raz napisze... webasto niema prawa dymić ani troche podczas pracy, niektóre przykapcają ale tylko podczas rozruchu lub wygaszania i tojest normalne jeśli dymi to najczęściej jest - przepalony palnik - palnik zawalony nagarem pozatym możliwe usterki przy dymieniu - przytkany dolot - przytkany wydech - problem z dmuchawą
Spaliny pachną dosłownie jak bym odświeżacz wpompował w tłumik, coś w deseń kwiatów (bzu). Tak , o spaliny chodzi. Palony olej inaczej czuć niż opary z płynu chłodniczego. Białe spaliny w benzyniaku są albo od wody,albo od oleju ,innych przyczyn nie ma. 20% wody, reszta koncentrat Od tego dymić nie bedzie,bo to układ zamkniety,najwyżej zamarznie i...
Witam, mam problem z odpaleniem Corsy przy niskich temperaturach. Silnik szarpie i mocno dymi podczas rozruchu. Przypuszczam że powodem są świece żarowe... Sprawdzałem czy grzeją i napięcie na świecach wynosi tylko około 6V, a nie 12V, utrzymuję się około 7-8s. Czy takie napięcie jest prawidłowe?
Witam. To nie jest pytanie o wałek rozrządu bo go nie widziałem i nie podejrzewam ,aby tak się przestawiło bo silnik chodzi bardzo ładnie zimny i po chwili zaczyna się JĄKAĆ .Pytam ,dlaczego dymi przy rozruchu i nie ma mocy podczas jazdy MUŁOWATOŚC ? Zygan58
Powinieneś ogólnie ustawić silnik. Zawory, kąt wtrysku paliwa. Najczęstszym winowajcą dymienia jest układ paliwowy czyli wtryski na początek. Możesz sam je sprawdzić wizualnie przykręcając wymontowane z głowicy do pompy na przewodach. Porównasz jak pracują, ciśnienia niestety nie sprawdzi.
Najlepsze jest to że trudno zgadnąć, mierzyłem opór na stojanie (wyjściach silnika) było 500 ohm, wirnik nie wygląda na spalony może kondensator coś nie domaga On chyba odpowiada za rozruch prawda?. Nie mierzyłem oporów na komutatorze. Tylko nie mam też 100% pewności czy mi dobrze działa pedał i stąd moje pytanie czy podpięcie na krótko pozwoli stwierdzić...
W takim razie odwiedź innego, omów problem z ciężkim rozruchem zimnego silnika, ze dymi na biało podczas odpalania, jak zacznie temat o ustawieniu rozrządu, umów się na wizytę, jak będzie coś kręcił że może świece, czy paliwo czy filtr to szukaj następnego.
Witam. Mam problem szukam elektronika. Mondeo 2003 tdci podczas rozruchu okropnie dymi na niebiesko na 2 metry w górę, miga kontrolka swiec zarowych, słaba dynamika, w trasie na rozgrzanym silniku nie odczuwam utraty mocy itp miga tylko kontrolka. Auto diagnozowała osoba testerem diagnostycznym WURTH wykryto bląd P2338 - spalanie stukowe 3 go cylindra....
Witam Audi A6 2.5 V6 TDI . Przejechane 220 tyś km . Ma problemy z startem rano ( świece nowe ) . Muszę pokręcić około 10 - 20 sekund. Potem już odpala bez problemu chyba ,że postoi z 6 godzin . Wymieniłem filtr paliwa i dołożyłem pompkę ręczną z zaworem zwrotnym. Jak zastartuje to puszcza sporą chmurę dymu w kolorze szarym i od razu przestaje dymić....
Dymienie starych diesli na niebiesko przy rozruchu może być spowodowane tylko i wyłącznie 3 usterkami. 1 to nie sprawne świece żarowe. 2 to opóźniony kąt wtrysku. 3 to słaba kompresja. Lejące wtryski to dymienie na czarno.
Witam, w moim aucie Hyundai Coupe GK 2005 2.0, 152tys.km przebiegu, pojawia sie dymek po rozruchu i dymi na zimnym silniku aż do rozgrzania do 90 stopni. Sprawdzałem testerem na obecność CO2 w układzie chłodzenia i jest ok. Auto spala mi 1L na 10tys.km oleju 5W40. czy możliwe jest że taka ilość dostaje się do silnika przez uszczelniacze zaworowe, czy...
Zacznij najpierw od sprawdzenia podstawowych rzeczy które odpowiadają za utrudniony rozruch i nierówną pracę po uruchomieniu. Tak jak kolega wcześniej wspomniał możesz potem sprawdzić ciśnienie. Potem ewentualnie zagłębiaj się dalej. Być może to drobnostka typu spalona świeca lub uszkodzony przewód.
Dokładnie tak samo mam ja :|
ile może kosztować regeneracja pompy paliwowej???a ten biały dym to mogą być wtryski???czyli ten zworek zwrotny który wstawiłem w obieg to lipa:(jak sprawdzić pompę?w ogóle to od jakichś dwóch tygodniu zaczęła stukać tak jakby ktoś gwoździe wbijał:( Dodano po 7 na przewody zakładam kolego ściski które są skręcane więc wątpię żeby tamtędy uciekało powietrze...
Coś dużo nieprawidłowości. Pozostaje kompletny przegląd silnika. Nasuwa się pytanie jaki masz olej w silniku (czy aby nie smoła). Przedmuchy świadczą o padnięciu któregoś cylindra lub wszystkich. Ale silniki w kombajnach pracują niewiele więc sytuacja podejrzana. A ciężki rozruch to chyba bardziej słaby akumulator. Co rozumiesz pod pojęciem zestaw naprawczy?...
Prawdopodobnie silnik ma już przegrzane uzwojwnia i zwarcia międzyzwojowe. Zakup nowego kondensatora niewiele pomoże, ale przyda się po przezwojeniu silnika. Trzeba sprawdzić też zawór upustowy umożliwiający rozruch i zawór zwrotny "odcinający" ciśnienie w butli od samej sprężarki.
Nie jest to silnik TDI. Dymienie następuje tylko przy rozruchu czy też i podczas normalnej eksploatacji. Sprawdzane były świece żarowe?
Jakie ciśnienie na rampie gdy nie chce odpalić? Jak narasta? od razu do tych 300bar czy buduje i gdy osiągnie zezwolenie na rozruch to odpala? kopci podczas kręcenia. Albo wtrysk leje i nie może ciśnienia zrobić albo kompresji brak. Moc ma, wszystko jest normalnie, gdy odpali. To nie wyznacznik. miałem podobnego, klient twierdził że ma moc. Po naprawie...
Witam Postanowiłem sprawdzić czy "CERAMIZER" naprawdę działa, zakupiłem produkt i zobaczymy. Post ma charakter czysto informacyjny i badawczy, innym użytkownikom pojazdów silnikowych, ma przynieść odpowiedź czy warto w to "cudo" inwestować. Powodem użycia tego produktu jest przede wszystkim to że silnik bierze olej (około 0,6 - 0,8 l na 1000 km) po...
Popchaj go jeszcze kilka razy to napewno będzie rozrząd... A co ma dymić jak zawór zamknął paliwo, samo grzanie świec ma dymić ? SławeK
witam w moim ojciec wymienił cylindry z tłokami 5 lat wcześniej zetor7211 mało pracował i palił niebieskim dymem po rozgrzaniu już normalnie (ciężki i długi rozruch) ,kompresja 22 , 23 , 25 , 23 taka nierówna ,tłoki prawidłowe komory spalania ~47ml ,po wyciągnięciu tłoków okazało się iż są one jak nowe zero zużycia niepotrzebnie wyciągane , problemem...
nie ma tragedii? na 800km pół litra? Fakt - fabryki mówią że to się mieści w normie (bo jeszcze ekologię przechodzi) ale to tylko ich zabezpieczenie na wypadek bubla jeśli takiego wyprodukują teraz przeliczmy: 10000/800=12,5*0,5l=6,25l dolanego oleju na 10tys km - wniosek oleju nie trza wymieniać tylko dolewać - więcej dolejesz niż wchodzi w silnik,...
symbol klucza i dalej 860km Co to oznacza..?? Stanie mi auto na bahnie za te 860km czy się rozleci..? Za dużo nowoczesności jak dla mnie.. Ee to tylko serwis olejowy,olej to. Informacja wyskakuje co 20-30tkm. Po mojemu masz uszkodzona min.1 świecę żarową(ciężki rozruch i telepanie na zimnym) ale to i tak nie ma wpływu na osiągi, Na wakacjach raczej...
Faktycznie moje niedopatrzenie :) już poprawiłem :) jak nie ma kondensatora to ma większy prąd rozruchu i pewnie dlatego iskrzy :)
Sprawdź czy z pompy wtryskowej idzie paliwo na powrót w czasie rozruchu i po odpaleniu.
dymić biały rozruch ursus dymić dymić przyśpieszać
czujnik pozycji fotela pralka candy zapchana dioda schottky anoda
przyrządy pomiarowe instrukcje obsługi przyrządy pomiarowe instrukcje
Jak podłączyć przewody do czujnika w suszarce Whirlpool? Sabotaż klawiatury w systemie Jablotron - przyczyny i rozwiązania