Kilka lat temu tez z tym walczylem , nadspawalem i dzialalo bez problemu.
Która pompa luk czy bosch? W luku żeby nie ciekła trzeba było splanować obudowę pompy i dekiel , założyć nową uszczelkę (oryginalną metalowa) i dać krótsze śruby o 2mm. Klejenie silikonami nie działa tam jest 8 bar.
Może kto wie do czego służy Vacu pompa zamocowana przy alternatorze? Z góry dziękuję. Pozdr.
Niestety od jakiegoś czasu mam problem z instalacją tzn polega on na tym, że podczas uzupełniania wody do hydroforu pompa głóbinowa załącza się kilkukrotnie w odstępach co kilka sekund zanim osiągnie zadane ciśnienie (sterownik pc59, ustawione 2-4 bar). Kilka sek pompuje - pauza kilka sekund i znowu kilka sek pompuje (zbiornik ocynkowany bez przepony...
Witam Mam podobny problem Pali mi się lampka od ręcznego po chwili od ruszenia i działa cały czas pompa vacum. Boje się że z uwagi na ciągłe działanie zaraz się zatrze i będą koszty . Czy ktoś tak miał , czy sama naprawa pompy wystarczy . Ja nie jestem mechanikiem ale tak na rozum to musi być jakiś czujnik co ją włącza ewentualnie to ta pompa i elektronika...
Witam serdecznie. Potrzebuje schemat budowy takiej pompy jak na zdjeciach. Pompa jest olejowa, zostala naprawiona po duzej awarii ale efekt jej pracy to tylko -2 bar a dawala -7bar.Brakuje jedenj uszczelki wewnatrz pompy, zostala dopierana doswiadczalnie ale... nie udalo sie.Bardzo prosze o pomoc.Dzieki i podrawiam. Dane spisane z tabliczki popmy, DVP...
Mam zwykłą najprostszą sprężarkę, bez zmiennej geometrii z zaworem upustowym wastegate sterowany podciśnieniem ponieważ elektrozawór który steruje gruszką podłączony jest do pompy vacum a pompa vacum wytarza podciśnienie a nie ciśnienie. No chyba że coś się zmieniło. Jak podłączyłem gruszkę do tego zaworku a drugi koniec dałem do ręcznej pompki vacum...
Bo to działa tak. Jedziesz to nie używasz hamulców więc wszystko jest ok a gdyby nawet to masz wyższe obroty i wyższe ciśnienie oleju dlatego pompa jest doszczelniona i wszystko jest ok. Jak zwalniasz obroty spadają i spada ciśnienie oleju i wydajność pompy vacum przez niedoszczelnienie dlatego ginie podciśnienie i tym samym wspomaganie hamulców. Nie...
Tak wartość 850 mi się zgadza Hmm myślę że raczej pompa Przepływomierz okej sensor map okej Turbina jest po regeneracji po założeniu nie było mocy więc dałem ja jeszcze raz do sprawdzenia i jest okej wiem że jest okej to jest sprawdzony gość od którego zawsze brałem turbo do jakiegokolwiek auta Mierzyłem pompę vacum okej , wszystko szczelne jak należy...
Wstępnie zlokalizowałem źródło problemu. Pompa Vacum przykrecona do głowicy od stronie skrzyni, generuję podciśnienie ale tylko na 1 przewód. Z pompy wychodza 2 przewody; - grubszy który idzie do serwo (ten zasysa powietrze normalnie) - cienszy na sterowanie podcisnieniami ( w nim brak podciśnienia) Rozumiem że na cienszym przewodzie również powinno...
Proste zdejmujesz dwa wężyki z filtra paliwa co idą do pompy Vacum. Następnie na te dwa końcówki filtra paliwa zakładasz wężyk -to spowoduje to że pracująca pompa paliwa podaje paliwo do filtra i te paliwo trzeba skierować z powrotem do filtra paliwa - czyli na filtrze paliwa robisz zamknięty obieg -te paliwo podczas testu nie bedzie nam potrzebne z...
Wynika z tego że servo jest sprawne, ponieważ gdy odpalasz auto pedał robi sie miekki i siada niżej, czyli pompa vacum działa , wytwarza podcisnienie które oddziałuje na servo, wspomaga pedał aby był miekki.
Odciśnięcie daje na serwo. Przy zbiorniczku wyrównawczym podciśnienia jest ok. Czyli vacum działa
Jak nie działa pompa vacum to nie działa serwo hamulca przez co hamulce są bardzo słabe. Nie patrz na podciśnienie za N75 tylko na podciśnienie przed. Masz na nim opis. Powinno być tam napisane VAC i na tym wężyku powinno być podciśnienie po odpaleniu. Możesz to sprawdzić wakuometrem bądź amatorsko za pomocą języka.
Nie działa mi regulacja świateł pompa vacum i linki są doprowadzone co może jeszcze ograniczać te czynności? przy przycisku też są dobrze przymocowane wężyki... Mam mercedesa 190 z roku 1986 silnik 2.0
Rzadko zdarza się, aby oba podzespoły tj. serwo i pompa vacum uległy jednocześnie awarii. Może uszkodzeniu uległa tylko pompa podciśnienia i serwo jest sprawne lub na odwrót. Nie opisujesz jaki masz objaw usterki np. czy masz "twardy" pedał hamulca i przez to mniej skuteczny hamulec lub dzieje się to dopiero przy drugim lub trzecim naciśnięciu pedału...
Hej, Masz podobny problem co ja miałem w moim 1.7 DTR, przyczyną jest vacum pompa która przepuszcza olej na elektrozawór turbiny przez co gruszka się zacina i wyskakuje autko z kluczykiem. Kup nową vacum pompe i elektrozawór (chodź nie które da się uratować rozbierając i czyszcząc je), co do używek vacum pompy z alledrogo nie polecam (czasem szkoda...
Wszystko ustawione i paliwo idzie normalnie. Jeszcze vacum nie ściągałem ale słyszałem że raczej to nie to bo rzadko się psuję część paliwowa. Auto zachowuje się właśnie jak by nie dostawało paliwa. Ale pompa w zbiorniku działa przez filtr normalnie przebija i jak ściągałem wąż tuż przy vacum to również jest ok. Zastanawiam się czy jest możliwość...
Witam posiadam golf 4 1,9TDI 110KM kod silnika ASV co jakiś czas jak szybko chce przyspieszyć auto wchodzi w tryb awaryjny typowy notlauf najwięcej najczęściej jak silnik jest zimny nierozgrzany! kod błędu to 17965 ,musze wtedy silnik wyłączyć i ponownie uruchomić i wtedy wszystko jest poprawnie .napisze co zostało sprawdzone czyli;zostało sprawdzone...
Czy to świszczenie nie pochodzi od pompy vacum tj. nieszczelnego jej króćca (sprawdź, czy jest on luźny). Ponadto, czy masz "dobry" hamulec zasadniczy tj. czy działa Ci serwo poprawnie ( wiesz chyba jak się je sprawdza ). Sprawdź ewentualnie jakie podciśnienie daje pompa vacum, bowiem od jej wydajności zależy m.in. praca turbiny.
Części zamówione doszły. A więc tak. kupiłem przełącznik ciśnieniowy PSF109S-81-330 kupiłem pompe vacum hella up 28 przekaźnik założyłem 40A bo taki miałem kupiłem węże ssawno-tłoczące PVC/PCV ze spiralą stalową kupiłem przetwornice 400W z 24V na 12V Serwo samochodowe wyciągnięte z golfa 3 a ten czujnik od volva nie działa na tej zasadzie co myślałem,...
Mam w124 i zamykanie centralnego zamka odbywa się pneumatycznie. Z tego co wiem sterownik jest na podciśnienie. ja bym sprawdził czy jest sprawny sprawdził vacum pompę. W trym samochodzie wszystko działa bardzo dobrze pod warunkiem ze jest naprawiane właściwie skróty potem wyjdą bokiem. Jeżeli vacum pompa żle działa to powinny być problemy z zapalaniem...
Witam, kupiłem Astrę G 2.0DTL z 1999r i chciałem jej od razu zrobić przegląd bo kupiłem ją w dobrych pieniądzach. Rozebrałem cały kolektor dolotowy aby wszystko wyczyścić. Po rozebraniu pompy VACUM był olej w pompie. Podmieniłem ją obecnie na jakąś inną. Wszystko działa poprawnie i jest ok. Rozebrałem każde koło i wyczyściłem te zaciski po których pracują...
Sprawdzona instalacja do N75 ?? Vacum pompa i serwo ok ??
Witam, dzisiaj sprawdziłem podciśnienie na pompie Vacum i wynosi 0,9 bar. Czyli pompa działa prawidłowo. Dobrze sądzę, że skoro mam zaślepionego EGR a pompa daje dobre podciśnienie to nie ma potrzeby szukania problemu szarpania na zimnym silniku przy elektrozaworach podciśnienia? Bo one sterują tylko otwieraniem bądź zamykaniem EGRa https://obrazki.elektroda.pl/2103401700_...
Słuchajcie ogólnie dziwna sytuacja Ogólnie samochód jeździ wszystko w porządku brak hamulców tzn Twardy pedał ,więc uszkodzone serwo ,postanowiłem wymienić jeszcze zaworek między vacum pompa a serwo (trójnik) i po włożeniu "nowego" o dziwo serwo zaczęło działać ,lecz nie działa turbo ,po zmianie spowrotem turbo działa ,zaś serwo nie
Witam serdecznie wszystkich to mój pierwszy post, jeżeli coś zrobię nie tak to proszę mnie poprawić :-). Pacjent to passat B5. Po wymianie tarcz klocków i cylinderkow auto hamuje na zapalonym silniku. Znajomy mechanik mówił że tak może być przez pewien czas zanim wszystko się ułoży. Tarcze i klocki to master sport. Od wymiany zrobiłem około 3 tysięcy...
Witam posiadam Passata b5 2003r. 130km avf auto ma przejechane (tak pokazuje licznik)200 .000 od jakiegoś czasu czuję na kierownicy i drążku zmiany biegów duże wibracje wiem że wątków na ten temat jest pełno ale wszystko co sugerowali forumowicze zostało sprawdzone (dwumas sprzęgło działa poprawnie ,korekcje poprawne ,rozrząd po wymianie brak poprawy...
Witam. W samochodzie peugeot 407 2.0 HDi pewnego poranka zastałem całkowicie twardy pedał hamulca. Kilkukrotne odpalenie samochodu, przegazowanie nic nie pomogło. Problem nigdy wcześniej nie występował. W poszukiwaniu problemu ściągnąłem wężyk podciśnieniowy z serva i pompy vacum w celu inspekcji czy gdzieś się nie przetarł od np. złego zamocowania....
pozwole sobie zuwazyc że na "dupce" alternatora siedzi pompa vacum - wspomaganie do hamulców i montaz alternatora od sorento po pierwsze- inna pompa vacum i nie wiadomo jak to sie bedzie zachowywac poczas hamowania, po drugie sorento ma inny alternator, inne mocowania, na 100% nie bedzie pasowac, po i po 3 sorento ma inne koło pasowe - pasek wielorowkowy...
A więc tak, trochę się pośpieszyłem z diagnozą i jednak pulsacja napięcia występuje też bez odpalonego silnika, jest mniej zauważalna ale pewnie przez to że regulator napięcia na alternatorze nie próbuje tego korygować, co w efekcie tylko pogłębia zakłócenia w sieci (Bez odpalonego silnika nie miga oświetlenie, ale ładowarka nadal wywala błąd na telefonie....
Wyciągnąłbym cały czynnik z układu i dał 0.25 kg (tak jak na tabliczce jest napisane) Witaj kolego. Po pierwsze to nie moja fotografia i nie moja tabliczka - Moderator ją tu dodał niejako za mnie (moja chyba nawet jest w gorszym stanie i nie pamiętam czy jest tak czytelna), niemniej dziękuję moderatorowi TONI_2003 . Tak jak radzisz, (a radzisz bardzo...
Wymień i zapomnisz o problemie. Gdyby było za małe podciśnienie z pompy vacum, hamulec byłby twardy przy drugim naciśnięciu. Zapewniam, że mielibyśmy temat o słabych hamulcach. W pompie nic się nie dzieje i nie ma tam co regulować.
Jeżeli traci moc, a obrotomierz działa, to duża szansa na to, że układ zapłonowy jest sprawny i zasilany. W takim przypadku trzeba szukać awarii w układzie paliwowym. Taką awarią może byc brak kluczowania wtryskiwacza, ale to raczej teoretyczne.Prędzej się skłaniam ku temu, że przestaje prawidłowo pracowac pompa paliwa. Proponuję mój sposób-zamiast...
Witam. Proszę sprawdzić czy pompa płynu chłodzącego działa, jest napędzana przez vacum ,wałek jest wytarty i nie napędza pompy płynu.
kolego wiem że takie informacje są na google ale szukam pomocy bo nie moge sobie poradzić z odpalaniem silnika i zastanawiałem sie czy ta pompa ma cos z tym wspólnego bo podłączony jest do niej przewód paliwowy jeśli ci to sprawia trudność nie odpowiadaj pozdr.
Sprawdzałeś działanie pompy vacum, czy hamulec nożny jest skuteczny tj. działa Ci wspomaganie ?. Turbina jest sterowana podciśnieniem z pompy vacum.
Witam mam problem z moją vectra z rocznika 2001. podczas jazdy miejskiej nic się nie dzieje , dopiero jak wyjadę na trasę, po przekroczeniu ok 100- 110 km\h auto traci moc zapala się błąd i niekiedy robi się twardy hamulec, proszę o pod powieć od czego szukać usterki ? mam podejrzenie że może coś się dzieje z pompą vacum ?
Ok wymienię dla spokoju ta pompę vacum i zobacze co bedzie sie działo. Dam znac. Pozdrawiam
Może tak: pompa -> rzeczone zabezpieczenie -> zawór zwrotny -> zbiornik hydroforu.
Pompa działa. Ciśnienie do 5 atm. Chodzi równo i cicho. Jeszcze raz dziękuję wszystkim za informacje i pomoc. Pozdrawiam
Dzień dobry! Niechcący i bardzo nad tym ubolewam, przy remoncie swojego strupka Leona 1p 2.0 tdi, niechcący podczas demontażu pompy vacum dotknąłem akumulatora z aku i kluczem pompy vacum - zrobiło zwarcie, świeci się kontrolka ładowania cały czas oraz spaliło bezpiecznik 200a w skrzynce koło aku. Po wymianie bezpiecznika dzieje się to samo i go przepala,...
Vacum pompa sprawdzona, wszystkie przewody z podciśnienia i wszystkie gruszki ??
Skoro twierdzisz ze palił zawsze od ręki to zrób test. Podaj paliwo z butelki i zobacz co się dzieje. Ściągasz wężyki z filtra paliwa te dwa co idą do pompy vakum i umieszczasz w butelce z paliwem. Na miejsce zdjęcia przewodów z filtrze paliwa zakładasz wężyk łączący wylot z filtra i powrót -bo pompa paliwa będzie podawać podczas pracy paliwo ,gdzieś...
Tam gdzie idzie przewód od sprzęgła (rurka) będzie w jego okolicy odpowietrznik. Twój opis bardziej pasuje do uszkodzonej pompki sprzęgła bądź wysprzęglika. Możesz spróbować odpowietrzenia, lecz efekt może być niezadowalający. To że nie masz wspomagania hamulców (serwo nie działa) może być spowodowane uszkodzonym przewodem podciśnienia, pompa vacum,...
Witam Właśnie doszedł do mnie wakuometr ,jakie powinno być nominalne ciśnienie ? Wakuometr wpinam bezpośrednio do vacum pompy ?
Mechanik mówił że na pulpicie jak pokazuje mi że mam spalanie chwilowe 0.7 l to za dużo i to może być wina uszczelniaczy pompowtrysków powinno być mniej. Na zimnym odpala od strzała, na gorącym gorzej ale zwiększona dawka rozruchowa naprawiła ten problem i również pali od strzała. Co do pompy Vacum to nie wiem jak sprawdzić czy działa prawidłowo. Wycieków...
Vin ostatnie znaki: pp62862 Sprawa z pompą vacum jasna. Działa i zasysa bardzo mocno. Sprawa tranzystorów też. Wymienilem ecu+ews+kluczyk. Samochód działa identycznie. Problem z klapotliwym valverltronikiem nie jest rozwiązany. Wiem natomiast że to klapocze o skrajne położenie wałk. Klekocze tylko jak valetronik stoi. Jak działa to jest cicho. Wymieniłem...
zaślep przewód od serwa i oceń co się dzieje,kiedyś rozbierałem pompe ale niepamiętam jaka byla zależność pomiedzy tymi dwoma obwodami
Ten czujnik przełączy tylko styk, on nie działa tak jak myślisz. Nie rozumiem zbytnio tych danych ale to chyba jest jego histereza. Ja bym się trzymał raczej w przedziale 0,6-0,8. Pompa nie zrobi Ci -1 bo tego nie idzie osiągnąć.
No to nie działa bo vac i out jest cały czas otwarte, a wiesz może czy da się go samemu naprawić ?
wymieniłem dziś pompę vacum to hamulce są żylety jak kiedyś ale dalej to samo się dzieje że łapie mula w czasie jazdy a może też być to wona czujnika ciśnienia doładowania
Serwo hamulca pracuje na podciśnieniu , a podciśnienie bierze się z kolektora ssacego <niektóre auta mają pompę podcisnieniową-vacum> jak coś jest nie halo z szczelnością to się dzieją takie i i inne rzeczy. Pożycz-podłącz-kup zegar do podciśnienia i sprawdz ja to wygląda.
pompa vacum vacum pompa vacum pompa paliwo
zwarcie zasilania magnat poziom xenon onkyo cykanie
bateria macallister śruba spluczki
Kod błędu B1811 w Toyocie RAV4 - przyczyny i rozwiązania Barton GT 125 – lokalizacja głównego bezpiecznika pod siedzeniem, opis wymiany