Zakręć butlę lpg i polataj tylko na pb z 2 dni. zaobserwuj czy jest to samo czy lepiej.
Masz pompkę w Baku elektryczną czy nie bo jak nie to może paliwo się cofa i musi go za ssać lub pompka słabo ciśnie a najlepiej podłączyć kompa i zobacz ciśnienie na starcie
Sprawdź czy to ten https://rotkee.com/ru/waveform-library?b...
To już lepiej będzie jak wywalisz z króćca wszelkie zawory-wynalazki i połączysz na swobodny przepływ. Albo oryginały albo wcale. Dobór musi być w komplecie, bo dawniej były inne króćce a obecnie są innej budowy. Nie możesz nowej końcówki łączyć ze starym króćcem i odwrotnie. Ograniczenie powrotu paliwa przez te podróby sprawi, że nie będzie się prawidłowo...
No pod koniec widać że chodzi o przekaźnik,prądy może tu bym szukał. Powinna być jaka rozpiska przekaźników, bezpieczników. Często jest pod tym dekilekiem od puszki przekaźników. Chodzi o zasilanie pompy paliwa chyba.
Witam, Nie ukrywam, że czekam na rozwiązanie tej usterki, gdyż sądząc po objawach mam taką samą,
Pierw diagnostyka komputerowa pełna, błędy i wartości rzeczywiste.
Menzurki na wtryski i zobaczysz który jest do wymiany.
Problem mam następujący. Auto raz na jakiś czas długo kręci. Zdarza się, że trzeba kilka razy próbować. Przeważnie normalnie odpala. Nie ma znaczenia czy po postoju czy też ciepły lub zimny. Komputer wskazuje takie błędy: - DF056 - sygnał za niski - DF195 - przerwa - DF049 - brak czynnika w układzie klimatyzacji, więc tym się nie przejmuję. DF195 -...
Witam. Czy problem został rozwiązany? Bo mamy to samo i nie wiemy gdzie szukać
Sprawdź jeszcze raz sitko, filtr paliwa, uszczelki za obudową filtra paliwa , a jak nic nie znajdziesz, to wtryski do sprawdzenia bo któryś przepuszcza na przelew.
Na ten temat było już pisane na elektrodzie nie wiem czy jest sens powtarzać temat. W moich postach wyjaśniałem w jaki sposób szukać usterki. Texa nie do końca potrafi poprawnie wykonać test pompy wysokiego ciśnienia cp2. Najlepiej robi to tester ng3 . Najczęściej wina jest wtryskach (jak do naprawy to wszystkie trzeba sprawdzać) lub w elementach pompy...
Wyciąłem katalizator to był problem
Witam To terkotanie to przypuszczam że wydaje pojemnik z tonerem a dokładnie fakt że się nie zazębia zębatka w pojemniku z tonerem z mechanizmem otwierania pojemnika. W tych drukarkach miałem kilka przypadków że uszkodzony buł zespół PU tzn gdy wkładamy toner to jest on dociskany i prowadzony w dół przez takie prowadnice plastikową często się zdarza...
Smok jest dobry, rozebrany, poczyszczony, kulka trzyma, zaworki zwrotne po stronie ssącej (założone dodatkowo o wymiarach przepływu 12mm są sprawne, wspomagają dodatkowo smok) są sprawne. Auto odpala już jak manometr pokaże jakieś 3-4 bary. Po wyłączeniu silnika ciśnienie w filtrze spada do 0 , kiedyś trzymało ok 5 barów, auto paliło po jednym obrocie....
Takie same objawy, ktoś wpadł na rozwiązanie ?
Usunięto trzy nieprawidłowości, objawy ustąpiły: -OP 526 wymieniono na OP 526/1 -Wymieniono dziurawą rurkę idącą od evap do baku -Wymieniono uszkodzoną sondę lambda B1 S1
Hej, co to ci sie działo z tym stróżem co tak długo kręcił,u mnie jest to samo. Będę wdzięczny za podpowiedz Dodano po 1 Actrosem a nie strozem
błędów w sterowniku nie ma , nie odpala bo ciśnienia nie ma własnie dopiero na paku robi 300 bar i odpala. instalacje oglądałem nic tam nie widać , jak nie odpala to na kompie widzi zawór i jego wysterowanie więc na instalacje nie wygląda , dziwne tylko ze jak wyjmę go, słychać jak paliwo ścieknie, założę i znów odpala...jak by go przytykało gdzieś...
Sprawdź dokładnie jeszcze raz układ zasilania paliwem bo wygląda jak by się paliwo cofało, skoro najpierw zapala to na tym paliwie co jest w filtrze paliwa, a następnie trzeba długo kręcić żeby się odpowietrzył.
Witam, auto Renault Scenic 1.5 dCi, rocznik 2006. Jak zimny i świece żarowe się włączają to pali super od strzała. Jak już zapali i zgaszę po chwili to już muszę kręcić długo żeby zapalił jeszcze raz, jak na polu gorąco w lecie to tak samo nie chce zapalić nawet za pierwszym razem. Jak już odpali, silnik pracuje bardzo dobrze, spalanie niskie w granicach...
Ale problem powstaje najprawdopodobniej przez cofające się paliwo . Możesz założyć zaworek zwrotny który przepuszcza paliwo w jedną tylko stronę i pewnikiem problem ustąpi. Taki solidny metalowy zaworek kosztuje kilkanaście pln. Zaworek zakładamy na przewodzie dolotowym przed pompą wtryskową.
miałem ostatnio takiego nissan , kolega zapomniał zapiąć czujnik i odpalał z samego wału oczywiście długo kręcił
Witam Wiem że stary post ale moją Corse dopadło coś takiego samego. Czy udało ci się rozwiązać ten problem?
Dobry sczotkotrzymacz to albo tekstolitowy albo bakelitowy natomiast z białego plastiku są słabe. Chyba że długo kręcisz to nic nie wytrzyma.P
Panowie, taki sam problem. Kto go rozwiązał? Podzielcie się.
Naszczęście zajmuje się automatyką ale softu do kompa w aucie jeszcze nie wgrywałem. Możesz podpowiedzieć z kąd wziąść soft i czym go wgrać. Mam taki kabel https://allegro.pl/oferta/interfejs-diag...
Tak ma być.Jak długo kręcisz i silnik nie odpala a licznik widzi obroty to tez kontrolka miga i piszczy alarm. Nie widze tu usterki.
Zrobiło się ciepło i sprawdziliśmy rozrząd - korekta naprawdę minimalna by blokada weszła całkowicie bez żadnych oporów, sprawdzony naciąg ok 4 mm - objawy te same - w większosci przypadków długo kręci a raz na 4 razy odpala z kopa. Co można jeszcze sprawdzić ? Jak blokady wchodzą a synchro nie odbiega to już tam nie grzeb. Można by sprawdzić jeszcze...
Cena za diagnozę może być zróżnicowana i zależna od rzetelności warsztatu. Sam widzisz, że jednemu zajęło to minute i zdiagnozował, że to wtryski tylko po tym, że długo kręcił. A inny zmarnuje na to 3godziny, ale będzie pewny. Czasami lepiej wydać trochę więcej na trafną diagnozę, niż wydać trochę mniej, ale podstawą diagnozy będzie "wydaje mi się".
Pompa do sprawdzenia Nastawnik lub Pęknięte lub zużyte sprężynki w sekcji
Chciałabym się dowiedzieć, co jest spowodowane tym, że mam trudności z odpalaniem auta BMW serii 1, 118i, E87. Długo kręci, zanim odpali się, a nie raz w ogóle się nie odpala i dopiero za drugim razem.
Witam. Problem z odpaleniem to znaczy: Trzeba długo kręcić żeby zapalił? Czy może pali tylko nie na wszystkie tłoki? Czy może jeszcze jakieś inne objawy, bo problem z odpaleniem to troche mało informacji. Więcej szczegółów.
Jak wymienisz te oringi na pompowtryskach to sprawdź jeszcze czy na wężyku (w kształcie litery S) zasilającym pompę paliwową (tą na bloku silnika) jest zaworek zwrotny. Nie wiem od czego to zależy bo jedne mają, inne nie. Nawet w Etce są narysowane oba wężyki (kształt gięcia ten sam, tylko różnią się obecnością zaworka zwrotnego). Kupiłem na aukcji...
kat wtrysku
Przewody sprawdzone były najpierw, zaworek ze zdjęcia też był przypchany ale też go wyczyściliśmy. Podciśnienie w zbiorniku paliwa wykluczyliśmy, bo na noc został ściągnięty korek wlewu paliwa. Jakie ciśnienie ma być na bloku ? A może ktoś obeznany na północnym mazowszu zająłby się autem ?
Również Ciebie serdecznie witamy na forum! Do sprawdzenia: - wtryski (może któryś za dużo daje na przelew) - uszczelki na zaworku przelewowym na railu (zawór jest na samym końcu rail'a (tym końcu bliżej kabiny) - sprawdź przed uruchomieniem czy w przewodach paliwowych nie pojawia się powietrze.
Chyba należało by podłączyć się pod kompa u gazownika i sprawdzić czy są zapisane jakieś błędy. Być może puszcza gaz któryś wtryskiwacz i zalewa świece dlatego długo kręcisz zanim uruchomisz silnik.
Nie ma sprawy. Po to jest forum, by pomagać. Gdybyś jednak zmienił zdanie i zdecydował się na silnik, to podaj jego typ.
Witam, Mam problem z T5 1.9TDI samochód rano dosłownie na ułamek zapala i gaśnie. Trzeba później bardzo długo kręcić, aby uruchomić(najczęściej jeszcze odpalić kablami). Po przekręceniu kluczyka lampki na desce się żarzą. Świece wymienione na nowe, filtr paliwa wymieniony. Świece grzeją. Alternator nowy, prąd ok. VAG: 16486 - Mass Air Flow Sensor (g70)...
Do rozrusznika dochodzą 2 przewody - jeden gruby, drugi cienki. Musisz podać na ten cienki przewód plus z akumulatora. Rozrusznik wtedy będzie tak długo kręcił jak długo będziesz podawał plusa. Po tym będziemy wiedzieć czy to wina rozrusznika czy instalacji w aucie. Możesz pod ten cienki przewód przy rozruszniki podłączyć żarówkę a drugą stronę żarówki...
Podeprzyj ją faktami. Zgoda ale tylko na priv. popularna sekwencja jest prosta w serwisowaniu A ile kosztuje przeciętnie taka usługa i jak często ?
A jak długo kręci się jeszcze tarcza po wyłączeniu? Bo to chyba elektroniczne hamowanie silnika działa kilka (lub kilkanaście) sekund po wyłączeniu i właśnie to słychać. Niektóre piły stołowe z takim hamulcem nie powinny być ponownie włączane, jeżeli hamulec jest jeszcze aktywny - nie wiem jak jest w tej pile.
witam , mam na warsztacie ibize 2002 1.2 i mam 2 błedy 1 jest w sterowniku silnika jest to błąd : 17759 - Cam Position Sensor (G40): Implausible Signal at Starting 35-10 - - - Sporadyczny! objawy takie że po 25 sek od zgaszenia trzeba długo pokrecic rozrusznikiem żeby odpalić za 2 razem odpala bez kłopotu, nawet za pierwszym jak długo pokręce czujnik...
Dzień dobry, mam do was pytanie, ostatnio w moim BMW Benzyna+LPG pojawił się problem. Coraz częściej, gdy go odpalam, muszę długo kręcić rozrusznikiem, aby odpalił, a jak się uda, to działa bez problemu. W czym siedzi problem i jak go rozwiązać? Z góry dzięki za pomoc.
Hmmm kiedyś w sumie miałem problem z odpaleniem auta na mocnym mrozie. Polegało to na tym, że auto zapaliło a potem zaraz zgasło i nie dało się więcej odpalić. Tylko potem pomogło naładowanie akumulatora, miał o wiele więcej siły przy kręceniu i w końcu odpalił. Tym razem jednak mam wrażenie próba odpalenia jest inna, silnik brzmi inaczej. No ale może...
Wał musi wykonać kilka obrotów zanim system uruchomi wtryskiwacze - musi wyliczyć położenie pierwszego cylindra i ustawić mu KWZ. Podobne efekty daje też uszkodzony czujnik wału korbowego -ale to bez diagnostyki ani rusz...
Czytanka http://terracan.pl/viewtopic.php?f=13&t=... tl;dr Prawdopodobnie cały układ paliwowy do weryfikacji o czym świadczy bezproblemowe odpalanie na plaku( może już są opiłki?), pompa wtryskowa jako pierwszy element do sprawdzenia
A ten ciągnik ma silnik?
Tego nikt z nas nie wie. Tu jest potrzebna porządna diagnostyka przez kogoś ogarniętego. Trzeba sprawdzić coś się dzieje z ciśnieniem paliwa podczas problemu z uruchomieniem i gdy nie ma mocy bo w 2.2tdci ford często psują się regulatory ciśnienia paliwa.
Potem okazuje się, że filtr był zapowietrzony, podawano mało paliwa, a nagrzewnica nagrzewała się jak gdyby bez paliwa?
Witam mam problem z odpalaniem Seata Leona 1P 1.9TDI 105KM Dziś zauważyłem że w tak upalne dni jak ten gdy zostawię auto na chwilę na parkingu i po krótkiej jeździe chce znów go odpalić to rozrusznik kreci długo z 3 sek i dopiero silnik odpala. Dlaczego tak się dzieje? Olej i filtr paliwa wymienione miesiąc temu. Akumulator dwu letni. A w jakim stanie...
Rocznik 2006. Diagnostyka nie robiona. Autko świeżo odkupione-1,5miesiąca. Na początku było ok. palił prawie od przysłowiowego kopa. Może temperatura zewnętrzna była inna. p-m $$
Jak przed wymiana palił dobrze to coś dziwnego teraz/. Czy źle zrozumiałem? Przed wymianą rano długo kręcił, ale słabiej niż teraz, oczywiście jak dzień wcześniej naładowałem go do pełna to kręcił mocniej ale, też długo, jak postał trochę, albo mrozy to nie chciał całkiem odpalić, teraz codziennie ładnie kręci na nowym Aku, ale no długo tak jak na...
Zakręć LPG na butli,poczekaj aż zgasnie(wypali resztkę gazu z przewodów)i przejedz sie na benzynie.Poczekaj i sprawdź jak odpali.
Na listwie masz taki wentylek nacisnij śrubokrętem i zobacz czy psiknie paliwo jak nie psiknie to może być zawór zwrotny w pompie i paliwo do baku wraca .A jak nie to masz jeszcze 3 możliwości o których kolega wyżej pisał.
Pobawmy się w zgadywanie.Czujnik wałka rozrządu.
Odizolowałem całą wiązkę elektryczną zrobiłem wszystkie pomiary całej elektryki zapłonowej miernikiem i znalazłem że przewód wysokiego napięcia, który łączy się z cewką na wcisk jest bardzo luźny wręcz nie siedzi w gnieździe w cewce odciołem trochę przewód i zarobiłem nową końcówkę jest ok. podejrzewam że to był czysty zbieg okoliczności. Jak przetłumaczę...
Witam Mam podobny problem z moim caddy ten sam model i silnik, długo kręci aż zapali. Wyciagnalem wtryski i zdziwiło mnie ze na drugim cylindrze (od strony paska rozrządu) diesel leci ciurkiem do cylindra. Czy kos moze mi powiedziec czy to normalne, a jesli nie to jak moge na to zaradzić? Dziękuje za rady
świece żarowe sprawdzone ?
Witam, mam problem Fiat 500 1,2 2008 benzyna, długo kręci zanim odpali, co może być przyczyną i jak tanim kosztem mogę to naprawić. Dziękuję za pomoc.
Nagraj filmik i wrzuc
Miałem taki sam problem. Rano odpalał ok. Po przejechaniu 2 km. po ponownym odpaleniu długo kręcił aż w końcu zapalił. z czasem obawiałem się że w ogóle mi nie odpali. Mechanik wymienił mi bendyks za 200 zł. - problem znikł.
zero problemów z pompowtryskami, A z oringami? taką usterkę że uszkodzony był czujnik rozrządu G40 a w diagnostyce nie był wykazywany jako błąd. A oscyloskop co na to? przy uszkodzeniu G40 Przy tym uszkodzeniu obrotów wału musi być więcej niż jeden zanim odpali.
Zrób porządnie rozrusznik. Rozrusznik to nie tylko szczotki, Ty nie musisz tego wiedzieć, ale mechanik powinien.
Problem z odpalaniem to nie to samo, co problem z zazębieniem. Starty wieniec objawiać się będzie zgrzytami, przepuszczaniem na zębach, swobodną pracą rozrusznika. Ale tylko podczas rozruchu. Wieniec nie bierze natomiast udziału w pracy silnika po jego odpaleniu. Więc jeśli silnik gaśnie, trzeba nim długo kręcić, a samo kręcenie nie jest zakłócone,...
Więc? Może ktoś coś podpowiedzieć? Pomóc ?
Witam wszystkich, mój problem z Oplem polega na tym, że samochód zanim odpali, trochę długo kręci. Mniej więcej kilka sekund. Pomaga w odpaleniu tzw. nabicie pompy paliwa i za drugim razem odpala w porządku z lekkim przerwaniem. Wymieniłem pompę, ale dalej to samo. Co może być przyczyną? Dodam, że samochód ma instalację gazową, na benzynie jest mułowaty,...
Używany czujnik kupisz za 20zł, miałem taki sam przypadek w Leonie na mrozie nie palił, trzeba było długo kręcić, jak się podgrzał wszystko działało. Przeważnie takie objawy to czujnik położenia wału, jak będzie cieplej na dworze to będzie działał :) Możesz zmierzyć oporność na zimnym, a później na ciepłym. Ja miałem tak że jak był zimny i ruszałem...
Audi A6C5 2.4 LPG 1998 r. Avant Witam, mam problem z Audi. Po nocy lub dłuższym postoju, zazwyczaj musi minąć kilka godzin, wtedy przy odpalaniu samochód długo kręci, mimo że jest pół baku benzyny, ale jak odpali, to już normalnie odpala i nie ma z tym problemu. Też po postoju dusi się, gdy dodaję gazu, po chwili już jest dobrze. Wymieniłem: akumulator,...
Możesz sprawdzić czy idzie prąd na świece żarowe i ewentualnie wydłużyć czas grzania. Login potem dopasowanie kanał 12 i zmieszać wartości do 32600 lub mniej. A co ma długość grzania świec latem przecież one się tylko teraz na chwilę załącza i wyłączają się bo temperatura jest jaka jest i po drugie on ciężko odpala jak jest ciepły silnik.
Wcześniej możesz zalać ropą filtr paliwa i pompę żeby długo nie kręcić , albo na Plaka .
Zakręce raz ale go nie odpale i jak powtornie przekrecam kluczykiem również długo kręci. moze jak jest rozgrzany to paliwo sie cofa, mozna by stawiać na pompke paliwa ale dlaczego rano pali od strzala nigdy nie zawiódł, pale go okolo godziny 7 i nigdy nie bylo problemu z długim kreceniem. Z góry dziekuje za wszystkie odpowiedzi, napewno przyczynia sie...
Jaki przebieg? Silnik 105km pompowtryski i ich wada konstrukcyjna się może odzywa, jeżeli nie ma błędów, odczyty czujników w normie, ewentualnie na płaka odpalic, jak zapali i będzie chodził to do weryfikacji parametry vag 013, 018 021, pompa tandem, potem uszczelniacze pompek i głowica. Dodano po 19 Kiedyś pisałem w innym temacie. Jak silnik był ciepły...
Jak długo musisz kręcić rozrusznikiem na zimnym?
Witam! Przeczytałem już chyba cały internet, a wciąż nie znalazłem odpowiedzi. Auto: Felicja 1,3 MPI 68km lpg sekwencja- STAG IV Dawniej (przed założeniem gazu) zdarzało się, że auto gasło, dusiło się, lub też gasło i trzeba było odczekać chwilkę by zapaliło. Była też sytuacja, że obrotomierz skakał i samochód nie miał mocy, ale to po wymianie świec...
Witam, piszę by pomóc potomnym, opiszę swój przypadek który podobno często występuje w tych silnikach chodzi o 3.0 d ja ma 530d z 99r 184km. Otóż pewnego dnia zaczęła długo kręcić zanim odpaliła, później już paliła za drugim razem po bardzo długim kręceniu, podczas jazdy przy gwałtownym wciśnięciu gazu załączała się kontrolka dde od świec żarowych,...
Zmieniłem wcześniej czujnik na skrzyni biegów bo zanim zapalił to długo kręcił rozrusznikiem. Skrzynia manualna? Długi rozruch może powodować czujnik położenia wałka rozrządu. Zgasł odrazu bez objawów przyduszania . Sugeruje to problem elektryczny (co w Volvie tzw. "chińczyku" jest pospolite), najprawdopodobniej problem jest w wiązce po lewej stronie...
Typowe zachowanie przy usterce g 40. Jesteś pewien montowanych czujników ?Przebieg powinien być prostokątny o kilku szerokościach wypełnienia w czasie jednego obrotu 0-5V. Sprawdziłbym jednak dokładnie instalację (przejścia i zwarcie do innych przewodów), przede wszystkim w okolicy rozrusznika. Ostatecznie sterownik.
Witam ! Koledzy mam problem gdyż turbina w Etech 480 2003r. gwiżdże strasznie mocno. Na pusto jest tak mocny świst aż głowa boli, a z ładunkiem to już w ogóle przesada... Podpiąłem pod Autocoma i na pusto pod lekkie wzniesienie turbo sięga 2,6 do 2,7 Bara. czy to normalne ? auto jest słabe... tak jak by turbo przeładowywało... nie kopci, intercooler...
Czy odpala bez problemu , czy długo trzeba kręcić? Jak odpala bez problemów , czujnik wałka rozrządu.
Hyundai ix35 2.0 MPI 2010 163 KM, przy odpalaniu długo kręci zanim odpali, wcześniej zdarzało się to sporadycznie, raz na jakiś czas a teraz zaczęło się nasilać, jak odpali to już wszystko ok, czasem jest tak jakby już odpalił ale rozrusznik jeszcze kręci, żadnych błędów, nikt nie ma pomyłu ma gada.
cieply, zimny nie ma różnicy..... jak zapali to falują mu obroty, po przygazowaniu wszystko wraca do normy
Boże, nie. Narazie spekuluje, zwyczajnie spytałem czy to może być wina świec lub przekaźnika bo nie wiem co pierwsze sprawdzić.
Jak masz możliwość to sprawdz powrót paliwa z szyny podczas odpalania nie moze wypływać paliwo jeżeli wypływa to zawór sterowania ciśnieniem do wymiany
Jeśli zauważyłeś, że długo kręci rozrusznik i dodatkowo po odpaleniu chodzi nierówno to sprawdź świece. U mnie pomogła wymiana sterownika podgrzewania świec chociaż nie było żadnych błędów. Dodano po 20 Jeśli zauważyłeś, że długo kręci rozrusznik i dodatkowo po odpaleniu chodzi nierówno to sprawdź świece. U mnie pomogła wymiana sterownika podgrzewania...
Co do odpalania to ja bym sprawdził ustawienie rozrządu oraz kąt wtrysku, i czy paliwo się nie cofa. Potem sprawdził czy świece faktycznie grzeją, i ew kompresję żeby sprawdzić czy głowica dobrze zrobiona. Nie napisałeś jak chodzi jak już odpali zarówno na ciepłym jak i zimnym. I nie napisałeś czy źle pali tylko na zimnym czy na ciepłym też.
Zauważyłem, że temat był już poruszany na forum, ale nie udało mi się znaleźć jednoznacznej odpowiedzi, a niektóre rozwiązania, które były tam sugerowane, w moim przypadku się nie sprawdziły. Macie jakieś pomysły, co może być przyczyną i jak do tego dojść? Będę wdzięczny za wszelkie wskazówki. Bo nie ma gotowych rozwiązań na usterki . Jasne są "standardowe"...
https://obrazki.elektroda.pl/2988237900_... Wykonaj diagnostykę i opisz tutaj wyniki.
Mam problem ze Scania 4 420 HPI. Po rozgrzaniu silnika i zgaszeniu żeby ją odpalić trzeba długo kręcić dobre 10 sekund a jak juz złapie to puści kłębek białego dymu. EDC 71. Z nocy jak silnik zimny nie ma takiego problemu. Z góry dziękuję za odpowiedź
Programy typu usterka zrobiły to że na każdego mechanika patrzy się jak na złodzieja , i każdy najpierw po forach , filmy w necie a na końcu jak nie zrobi sam to w drzwiach ryczy to 100pln kosztuje i słyszy do widzenia drzwi są tam proszę sobie robić za 100 samodzielnie .Do tego otwierasz portale z wszystkim do kupienia a tam regeneracja 100, naprawa...
Z filtra paliwa idą dwa grube przewody paliwowe do pompy.Zalewaj ropke do czarnego.
Wymieniłem PD wszystkie z sprawnego auta takie same oznaczenia, i dalej to samo nie odpala nawet jak długo kręciłem i kod błędu 128
Witam, moja corolla długo kręci zanim odpali, dodam że wymienione świece, po podłączeniu do komputera błąd katalizatora... Czy powodem może być filtr paliwa długo nie był wymieniany ...Samochód też długo stał około 2 lat
Witam, mam problem z odpalaniem przy dużych mrozach z Renault Clio 1.5 DCI. Odpala, ale trzeba długo kręcić. Co to może być? Dodam, że nie ma żadnej informacji o spalonych świecach żarowych. Czy może problem jest z utrzymaniem paliwa w przewodach? Pomożecie? Akumulator został wymieniony wcześniej, bo był słaby.
Problem na 99% leży po stronie wysokiego ciśnienia. Często zawór w pompie się uszkadza ale może to być problem z wtryskami. Najprościej to zrobić próbę przelewową to powie wszystko o wtryskach.
Dzisiaj to już w garażu długo kręcił, ale zapalił na chwilę, nierówne obroty, potem już dobrze.
Witam mam problem z odpalaniem silnika czy silnik zimny czy ciepły długo kręci zanim odpali dotychczas co udało mi się sprawdzić i wymienić to świece żarowe moduł świec żarowych,dodam że po odłączeniu czujnika temperatury płynu odpala od strzala,pacjent to Fiat Croma 1.9jtd 150km.co może być przyczyną tej usterki proszę o porady...
Jest to Renault 19 1.4 jednopunktowy wtrysk, sterownik Bingo S, reduktor Bigas, z aktuatorem. Auto odpala się zawsze na benzynie, tylko po dłuższej jeździe na gazie po wyłączeniu silnika ciężko go ponownie uruchomić chodź odpala się znów na benzynie. Zawsze zapali tylko denerwujące jest to że trzeba tak długo kręcić. Muszę sprawdzić ten elektrozawór...
Witam, mam problem z fiatem ducato 2.8 idtd 98r. Problem polega na tym, że auto po całym dniu postoju ciężko odpala a po odpaleniu puszcza czarny dymek. Przeczytałem, że problem może być z układem paliwowym. Zastanawia mnie jednak widok, który zobaczyłem po zdjęciu plastikowej pokrywy z góry silnika. Z czego się to wzieło? http://obrazki.elektroda.pl/3669109600_1...
trzeba długo kręcić zimny zimny trzeba długo kręcić trzeba długo kręcić zanim odpalić
sterowanie oświetleniem komputer taśma głośniki silniczek regulacji temperatury
junkers czujnik temperatury junkers czujnik
Suszarka USA 125V 1875W – jaki transformator do Polski? Adaptery, napięcie, 60Hz vs 50Hz Skoda Fabia 2016 – sprzęgło hydrauliczne czy linka? Manual i DSG, układ wysprzęglania