Kolego budzikowski tylko że ten problem jak opisałem wcześniej że zapalił i po 3 sekundach zgasł i zaraz po praekreceniu na nowo kluczyka odpalil normalnie. Tym razem odpalil na 3 sekundy doslownie zgasł i długo kręcił zanim zapalił ale bez objawów przyduszania się. W dniu dzisiejszym po weekendzie odpalil normalne bez żadnego zajakniecia się.
Witam, Posiadam MF 255. Od pewnego czasu ciągnik długo kręcił zanim zapalił. Myślałem, że to wina akumulatora (był stary i często trzeba było go ładować). Wymieniłem akumulator na nowy ale problem nie zniknął, ciągnik dalej długo kręcił zanim odpalił... ale przy kręceniu było czasami słychać takie dziwne odgłosy jakby "chrobotanie". Teraz po przekręceniu...
Witam Problem z Atego od jesieni jak stał dłużej (doba lub kilka godzin) trzeba było kręcić z 10 sekund zanim zapalił. Jak się go zgasiło o od razu zapalało nie było problemu. Filtry i oringi oryginalne, w filtrze wstępnym przy kulce było trochę syfu ale po wyczyszczeniu nic nie pomogło. Żadnych błędów nie pokazuje. Pozdrawiam
maluch jakoś nie chce się tak od razu zatrzeć jeśli stuka z dołu to panewki (głuchy stuk) przyczyny: zawór redukcyjny się zaciął albo rozleciał, nieszczelność na uszczelce smoka, nie masz już panewek (pewnie długo kręciłeś zanim zapalił), wypchało zaślepkę z wału, obróciła się na dobre zębatka pompy oleju na wałku napędzającym, pierścień uszczelniający...
Witam. Problem z odpaleniem to znaczy: Trzeba długo kręcić żeby zapalił? Czy może pali tylko nie na wszystkie tłoki? Czy może jeszcze jakieś inne objawy, bo problem z odpaleniem to troche mało informacji. Więcej szczegółów.
Świeczki sprawne?
Na listwie masz taki wentylek nacisnij śrubokrętem i zobacz czy psiknie paliwo jak nie psiknie to może być zawór zwrotny w pompie i paliwo do baku wraca .A jak nie to masz jeszcze 3 możliwości o których kolega wyżej pisał.
Witam Mam podobny problem z moim caddy ten sam model i silnik, długo kręci aż zapali. Wyciagnalem wtryski i zdziwiło mnie ze na drugim cylindrze (od strony paska rozrządu) diesel leci ciurkiem do cylindra. Czy kos moze mi powiedziec czy to normalne, a jesli nie to jak moge na to zaradzić? Dziękuje za rady
Witam! Przeczytałem już chyba cały internet, a wciąż nie znalazłem odpowiedzi. Auto: Felicja 1,3 MPI 68km lpg sekwencja- STAG IV Dawniej (przed założeniem gazu) zdarzało się, że auto gasło, dusiło się, lub też gasło i trzeba było odczekać chwilkę by zapaliło. Była też sytuacja, że obrotomierz skakał i samochód nie miał mocy, ale to po wymianie świec...
Megane II 1,5DCI przestał odpalać wymieniłem akumulator bo wcześniej dość długo ostatnio kręcił zanim zapalił . . Znalazłem , że napięcie nie przychodzi na świece żarowe to może być powód . Podmieniłem sterownik grzania świec , sprawdziłem bezpiecznik 70A na dolnej skrzynce . Przedzwoniłem kable między świecami a pinami kostki sterownika . Dalej nie...
Dzisiaj to już w garażu długo kręcił, ale zapalił na chwilę, nierówne obroty, potem już dobrze.
jesli nasz impuls wtrysku i cisnienie paliwa ,a wtryskiwacz nie podaje paliwa to chyba oczywiste ,ze zacina się wtryskiwacz.Czym sprawdzasz wysterowanie wtryskiwacza ? To ,ze cisnienie spada po paru sekundach to nic wielkiego. Uszkodził się zawór zwrotny w pompie paliwa.Skutkuje to tym ,ze jak zgasisz motor to moze zagotować się benzyna(temp wrzenia...
witam mam taki sam nastawnik na pompie w lt 35 2.5 tdi i pomiędzy pinem 1 a 2 całkowity brak rezystancji natomiast między 2 a 3 ok 4 oma. Czy w takim wypadku trzeba wymontować pompę i zawieźć całość do sprawdzenia i ewentualnie naprawy? Dodam że samochód musi bardzo długo kręcić zanim zapali. Na ciepłym i na zimnym jest to samo.
witam panowie.czy ktoś wie jak skasować inspekcję olejową w aucie jak w temacie auto z roku 92 motor 4,2l wtrysk bosch motronic. aha jeszcze czasami ciężko mu zapalić jak jest zimny i trzeba go długo kręcić zanim zapali mam podejrzenia co do czujnika temperatury.a może ktos ma do niego schemat in stalacji. z góry dzięki
Nie prościej nalać paliwa do filtra przez zaworek z zawleczką. Wtedy uniknie się chechłania bez sensu. To nic nie da. Jak układ się zapowietrzy pomiędzy tandempompą a pompowtryskami. Przerabiałem ostatnio temat 2 razy i za każdym razem musiałem kręcić b. długo zanim silnik zapalił, a wsadziłem zworę zamiast przekaźnika i pompa w baku pracowała bez...
zero problemów z pompowtryskami, A z oringami? taką usterkę że uszkodzony był czujnik rozrządu G40 a w diagnostyce nie był wykazywany jako błąd. A oscyloskop co na to? przy uszkodzeniu G40 Przy tym uszkodzeniu obrotów wału musi być więcej niż jeden zanim odpali.
Witajcie, ten sam problem, wypadanie zapłonu, Duster 2012 1,6 16V. Błędy standardowe P0300, P0302, P0314, po wymianie świec i zamianie cewek miejscami doszedł nowy błąd: P0300, P0301, P0302, P0314, co robić? Wymieniać sterownik wału korbowego? Jedna świeca nie przepalała. Po wymianie auto przestało szarpać, check przestał mrugać. Wcześniej Duster bez...
Witam. Mój ford od niedawna zaczął długo kręcić zanim zapali nawet wtedy kiedy jest ciepło. Do tego dochodzi spadek mocy i obroty na biegu jałowym dochodzą tylko do 2 tys...ale gdy go zgasze i zapale jest wszystko ok. Problem z mocą podczas jazdy pojawia się znow gdy za wcześnie zmienie bieg i sie przymuli chociaż nie zawsze. Zapaliła się kontrolka"...
Witam mam podobny problem . Moją vectre 2.0 DTI 1999r wersja lift odpalam i po kilku sekundach gaśnie potem trzeba dość długo kręcić by zapaliła .potem działa i jeździ normalnie . Wymieniłem przewody takie gumowe od wtryskiwaczy lecz to nic nie zmieniło ;/ Na co mam jeszcze zwrócić uwagę ??? pozdrawiam .
Witam. Problem z rozruchem Toledo 2, auto długo kręci zanim zapali, zimny ok 4-5sekund a jak jest ciepły dłużej. Jak odpali silnik ładnie pracuje, obroty nie falują. Co może być przyczyna?
Witam serdecznie. Mam problem z moim golfem (1.6 benzyna) ponieważ gdy wskazówka paliwa spadnie mi poniżej pierwszej białej kreski, nie mogę zapalić auta, po dłuższym kręceniu rozrusznikiem auto zapali, jeżeli jednak paliwa jest więcej to nie ma z tym problemu. Proszę o pomoc. "Ten typ tak ma" Jak w każdym VW ten zegar przekłamuje. Jest to tylko wskazanie...
Na zimnym trzeba długo kręcić żeby zapalił
Witam kolegów. Rano muszę długo kręcić rozrusznikiem zanim silnik zapali. Co może być przyczyną? Samochód stoi koło domu. Dziś rano było 8 stopni - kręciłem długo, około 10 sekund. 2 tyg temu było -12 stopni, zapalił prawie od razu, 2-3 sekundy. Ostatnio gdy mamy temperatury 2-6 stopni zapala bardzo trudno. Podejrzewam problem z informacją o temperaturze...
Witam. Moja Bmw 7 silnik 3.5l od przedwczoraj nie chce palić na benzynie. Mam instalację LPG. Na gazie w miare dobrze chodzi. Jest to pierwsza zima na instalacji LPG. Wczesniej bylo bez problemowo! \\\\\\\ Na benzynie bardzo przerywa i ma na początku biały a potem czarny wydech. Po przełączeniu na gaz chodzi jakoś wmiare dobrze. Gdy jest zimny ledwo...
jak masz drugi klucz to sprawdz to drugim kluczem Jeden klucz jest niestety Dodano po 13 może być że ktoś coś podmienił i nie jest to zsynchronizowane z całą resztą Nie, niekt nic nie podmieniał. Auto pojechało w trasę i po zaparkowaniu nie odpaliło. Następnie zostalo zaprowadzone do miejscowego mechanika który (nie wiem po co) sprawdzał czy paliwo...
W moim LT bardzo długo trzeba kręcić silnikiem, zanim zapali. Rozrusznik kręci szybko, silnik zapala i chodzi równo, nie kopci ale czy jest ciepły, czy zimny, zawsze tak długo musi kręcić, nawet zaraz po zgaszeniu. Zostało sprawdzone: - spadanie paliwa ( baniak podpięty przewodami bezpośrednio do krućców pompy (zasilania i powrotu), bombelków powietrza...
Mam problem z moim caddy 1.9 tdi 2004r, długo kręci aż zapali. Wyciagnalem wtryski i zdziwiło mnie ze na drugim cylindrze (od strony paska rozrządu) diesel leci ciurkiem do cylindra. Czy kos moze mi powiedziec czy to normalne, a jesli nie to jak moge na to zaradzić? Co moze byc przyczyna ze długo kręci nim zapali nawet jak jest ciepły. Dzieki
Miałem taki sam problem. Rano odpalał ok. Po przejechaniu 2 km. po ponownym odpaleniu długo kręcił aż w końcu zapalił. z czasem obawiałem się że w ogóle mi nie odpali. Mechanik wymienił mi bendyks za 200 zł. - problem znikł.
Witam. Mój znajomy ma problem z ciagnikiem Deutz Agrofarm 430. Długo kręci żeby zapalić. Wygląda jak by nie trzymał zawór zwrotny (jak taki jest) od ropy. Wyskakuje błąd "T43" lub "T42", dokładnie nie pamiętam.
jercyr - czy rozwiązałeś problem??? Mam megane II z silnikiem 2.0 dci i też kręci do 3800 obrotów i mam problemy z porannym rozruchem. Długo trzeba kręcić żeby zapalił.
Witam.. W jesieni u ciągnika MF 255 pompa wtryskowa była poddana do regeneracji i po zakręceniu zregenerowanej już pompy i po odpaleniu wszystko było w porządku.. palił na dotyk, silnik pracował normalnie.. Tata mój tak był zadowolony bo wcześniej trzeba było bardzo długo kręcić rozrusznikiem zanim zapalił a teraz palił tak dobrze, ze co chwile przychodził...
(at)turnip4, trzeba zrobić w twoim przypadku diagnostykę, zacznij od wymiany filtrów błąd 0094, sprawdź ciśnienie przed filtrem, dobry warsztat musi sprawdzić twoje wtryski, plus pompę. Długo trzeba kręcić zanim zapali, czy od strzała? 3780 - można obstawiać pompę, we wtyczce od wtrysków jest olej?
Witam.Na dłuższym postoju cofa się paliwo. Tak jak pisze Dominik, dlatego musisz długo krecić aby zapalić. Pozdrawiam.
Pompa w baku pracuje określony czas po włączeniu zapłonu (przy braku impulsów z czujnika obrotu silnika). Ten silnik musi mieć sprawne świece i dobry rozrusznik/akumulator. Jak słabo kręci to nie chce zapalić. Bez podgrzania świec ma ciężko odpalić nawet latem.
Na gazie pewnie wtryski nie będą nadążać, bo jak Lecho założone to i wtryskiwacze też pewnie jakieś budżetowe. Za każdym razem też trzeba będzie długo kręcić zanim zapali.
Witam. Mam pajero 2,5TDi, 1994 rok. Po zużyciu 20 litrów paliwa od pełnego zbiornika muszę długo kręcić, żeby zapalił. Proszę o pomoc, może miał ktoś podobny problem?
no dobrze ... tylko dlaczego jak jest zimno to pali normalnie a jak ciepło to długo kręci żeby zapalić ? jak by było na odwrót to jeszcze rozumiem ale tak ?
Witam kolegów ma mianowicie problem z Crafterem 2.5 tdi na common railu gdy temperatura spadnie koło zera nie chce zapalić trzeba bardzo długo go kręcić aby zapalił czasami to aż akumulator padnie a gdy temperatura podskoczy tylko do 5 6 stopni zapala praktycznie od strzała sprawdzany był rozrząd, pompa CR wydajność 95%, zawór regulacji ciśnienia na...
Witam. Po wymianie filtra paliwa Man bardzo długo kręci zanim zapali. Dodam jeszcze że po nocy jak jest zimny jest wszystko OK problem pojawia się jak jest rozgrzany. Czy tego typu układ paliwowy jaki jest w tym Manie trzeba odpowietrzać w jakiś szczególny sposób ??? Gdzie szukać ewentualnego problemu ???
Witam i pozdrawiam forumowiczów.Panowie,może ktoś doradzi,otóż założyłem do c-360 silnik od zetora 7211,wszystko pracuje bardzo dobrze tylko trzeba długo kręcić by zapalił,na zimnym długo i na gorącym też.Gdy zapali dymi normalnie,tuleje nie wypracowane,zawory wyregulowane na 020 i 030.Proszę o podpowiedzi.Dziękuję.
Witam samochód jak w opisie ciężko zapala zimny błąd sporadyczny p 0404 działanie egr. Moc samochodu w normie poza tym że trzeba długo kręcić nim zapali i to kilka razy.
WITAM Mam problem z Scenikiem ,ma problem z zapalaniem po nocy trzeba bardzo długo kręcić,czasami zapali od razu czasami potrzebuję kilku podejść,problem pojawil się po założeniu instalacji gazowej!!Może ktoś się już z tym spotkał?
gdy jest zimny pali na dotyk jeśli nie czekam aż świece żarowe zgasną . Gdy poczekam aż zgasną wtedy trzeba strasznie długo kręcić żeby zapalił .Gdy jest ciepły to też ciężko pali
Witam mam problem ze swoją astrą H 1,7 CDTI 2004 r 80 KM tj. jak postoi dzień lub dwa bez odpalania to po takim czasie oczywiście zapali bez problemu za pierwszym razem ale po uruchomieniu silnik popracuje kilka sekund i gaśnie później trzeba długo kręcić żeby zapaliła a jak już zapali to następne zapalenia bez problemu. Problem pojawia się jak samochód...
Witam ! Mam taki problem że muszę kręcić długo rozrusznikiem zanim "zaskoczy". Czasem pali od strzała ale najczęściej muszę kręcić nawet kilkanaście razy,albo odpali i momentalnie zgaśnie. Jak już uda się zapalić to chodzi normalnie,nie gaśnie nie przerywa -auto jak nowe. Co można sprawdzić we własnym zakresie?
Peugeot 806 2.0 benz.gaz turbo każdego ranka odpalenie auta stoi pod znakiem zapytania.. długo kręci zanim zapali z kolei jak już odpali to gaszę go i odpalam bez problemu!? Może ktoś podpowie mi co może być przyczyną z góry dzięki...
Witam! Posiadam VW Golfa II 1.3 (pełny wtrysk). Niestety czasami długo kręci zanim zapali... po tym że czuć benzynę wnioskuję że zalewa się: świece wymienione, kable, kopułka itp. Pomocy!
Witam wszystkich. Mam problem ze swoim Audi A4 B7 2.0 TDI BRD. Mianowicie kilka razy była już sytuacja, że po odpaleniu po kilku sekundach samochód zgasł bez powodu i nie chciał zapalić / zapalił po długim kręceniu lub dopiero z plaka. Potem jest jakiś okres, że chodzi dobrze i znowu. Dziś stało się to w trakcie jazdy, stracił moc więc go zgasiłem...
Vw tak ma, długie kręcenie rozrusznikiem powoduje zapalenie się kontrolki ciśnienia oleju. Skup się dlaczego nie chce odpalić. Kontrolka świec pojawia się? Świece grzeją? Sprawne są?
A jak nie chce zapalić robią się bańki powietrza w wężykach do filtra? I później-jak stanie prosto to zapala od razu, czy trzeba go pokręcić/odpowietrzać? Jeśli samochód stoi krzywo, zjedzie się nim na prostą, to po kilku zakręceniach odpala. Jeśli jednak ktoś próbuje uruchomić go na krzywiźnie, to po tym na prostej trzeba naprawdę długo kręcić zanim...
Witam posiadam samochód ford transit 2.4 TDCI z 2008 roku . Od jakiegoś czasu gorzej zapala tzn. trzeba długo kręcić rozrusznikiem .Zapaliłem go na samostarcie lecz po zgaszeniu nawet na ciepłym silniku nie pali. Można go odpalić tylko na samostarcie .Pojechałem zrobić diagnostykę, lecz komputer nic nie wykazał .Nie wiem co może być tego przyczyną .Jestem...
Witam. Posiadam Man-a TGA 360 2003 rok i problem z silnikiem. Rano trzeba długo kręcić żeby zapalił i na wolnych obrotach nie równo pracuje. Może miał ktoś podobny problem? Błędy jakie się wyświetlają to: Edc 03051 - 03 03047 - 03 03048 - 03 03049 - 03 Na komputerze wyświetla to co na zdjęciu:
Dziękuję za odpowiedź; Takie kody spisał kierowca w trasie - błąd wyświetla się czasami, nie zawsze; generalnie samochód ma problem z odpalaniem - czasem trzeba go długo kręcić, żeby zapalił. Pali się kontrolka od add blue. Jeszcze taki opis mi podał: EMS occurrence 145
Witam mam problem z moim autkiem skoda octavia 1 1,9tdi 90km mianowicie samochód długo kręci jak już zapali to strasznie kopci nie ma mocy i swieci się kontrolka ASR . Po podłączeniu vaga wyświetla błąd 17656 co to może być pomocy !
wyciągnąłem rano skrzynkę bezpieczników pod kierownicą i po pierwsze zauważyłem 3 przewody ze zdartą izolacją, które stykały się z kolumną poza tym, ktoś dorobił taki przycisk, jak np. w ciężarówkach do zapalania - podłączył go równolegle do tych dwóch przewodów przy samej stacyjce - jak sprawdziłem, bo przycisk był schowany to służy on tak samo do...
Od niedawna posiadam mercedesa c-klasę 220D 97r.i mam pewne problemy z jego odpalaniem. Gdy jest zimny to pali bez najmniejszych problemów, natomiast przy ciepłym silniku trzeba długo kręcić żeby zapalił. proszę o poradę co to może być i jak sobie z tym poradzić. pozdrawiam
To znaczy tak, kupiłem jeden czujnik wymieniłem go na wale, skasowałem błąd i było przez jeden dzień ok i znowu wyskoczył, więc idąc tym tropem stwierdziłem że z wału musi być dobry a że oba są identyczne to zamieniłem ten stary z wału na wałek rozrządu i tak się zrobiło że dziś po pracy nie mogłem wcale odpalić więc na szybko wróciłem do starego z...
Witam golf IV 2004 rok tdi 130 koni. Jak było ciepło to zapalał bez problemu jak przyszły mrozy zrobił się problem trzeba długo nim kręcić. Rano przy mrozie -8 nie ma aż takiego problemu problem pojawia się jak go zgaszę i będę próbował zapalić ponownie zanim zapali nie zawsze tak jest ale jak kręcę długo to wywalił mi drugi raz błąd 16989 usterka sterownika...
Witam. Mam problem z Pasatem b5 1.9 tdi 110km. Na zimnym silniku przeważnie z rana trzeba go długo kręcić żeby zapalił, a gdy już zapali to zadymi tak na biało-niebiesko. Była uszczelniona pompa paliwa, wymieniony filtr paliwa, świece w porządku, paliwo się nie cofa do zbiornika, akumulator tez w porządku. Nie mam już pojęcia co może powodować takie...
mam problem z odpalaniem na ciepłym silniku jeśli osiągnie temp. wyżej niż 30 czy 60 stopni a jak już jest 90 to bardzo długo kręci kręci zapalił ;/. Czujnik temperatury cieczy czy wody chłodzącej wymieniłem nic nie dało. Odłączam od niego kostkę świece żarowe się podgrzewają jest temperatura w przybliżeniu 90 stopni pali na dotyk raz zapalił. Czy są...
Niestety, to nie był potencjometr przepustnicy, co prawda nie działał tak do końca, ale po przemyciu, sprawny w stu procentach. PO dłuższym kręceniu lanosik zapalił ale nie mogłem go utrzymać na wolnych obrotach, potem zgasł i już się więcej nie odezwał.Co robić dalej? Regulamin, p.11. Proszę poprawić tytuł tematu.
Zrobiłem dziś nowe podłączenie ze stacyjki do przełącznika (czerwony kabel) i niestety po 5 godzinach nadal długo kręcił aby zapalić. Zastanawia mnie ten brązowy kabel może on jest uszkodzony? Jakie on ma mieć napięcie przy starcie? Po co jest w I generacji takie podłączenie aby czytał obroty silnika sam przełącznik?
Witam posiadam Opla Vectre C 2,2 Dti 2004r. Problem polega na tym , że gdy temperatura na zewnatrz jest poniżej 5 stopni to świece się grzeją autko pali od razu . A gdy temperatura przekroczy 5 stopni to już nie grzeją i wtedy muszę długo kręcić by zapaliło . Wymieniłem już czujnik temperatury cieczy chłodzącej myślałem , że on podaje złą wartość. Wymieniłem...
Witam, Byłem na komputerze i wykryło tylko przekaźnik od świec żarowych... A jak zgaszę to muszę długo kręcić żeby zapalił,pompka tak jakby raz ją słychać a raz nie -czy to może ona pada??? Dodano po 1 A filtry wymienione...
Wyraźnie jest problem już za pierwszym odpaleniem, za długo kręci zanim zapali. Za drugim razem ma chęć zaskoczyć, ale coś nie jest tak. Autel'em powinieneś dać radę odczytać z poziomu EOBD fuel rail pressure podczas rozruchu. spróbuj za drugim razem z kabli rozruchówych i daj znać co i jak. Może to wina samego rozrusznika.
Problem z odpalaniem silnika zimnego.Świece żarowe wymienione. Gdy po bardzo długim kręceniu, zapali to leci bardzo czarny dym. Jaka może być tego przyczyna? z góry dziękuję za pomoc.
Dzięki za porady, zakup zrealizowany. Facet w sklepie doradził mi Europump podobno dobrej jakości, zamontuje i zobaczymy. Trochę z innej beczki, mam jeszcze escorta mk7 z 1.8 TD. Problem w nim taki, że jak przestoi przez cały dzień to długo kręci zanim zapali. Co może być przyczyną? I jak go poprawić nie generując dużych kosztów? Z góry dziękuję.
Witam, Auto trochę długo kręci zanim zapali, nawet na gorącym. Po zapaleniu jest po prostu mulem. Sprawia wrażenie jakby silnik miał sam ciężko chodzić, a co dopiero ciągnąć. Dopiero jak przekroczy 2,5 tys to zaczyna iść dość ostro. Czy to normalne w tych autach? Jeśli nie to jaka może być przyczyna? Silnik 100KM
Witam jeszcze raz .Sprawdzałem ciśnienie na garach wyszło najwięcej prawie 7 bar najmniej około 5 czy to oznacza ze SILNIK DO WYMIANY?? teraz już na gazie nawet ciężko pali po bardzo długim kręceniu czasem zapali na pycha zawsze zapali . Czy to oznacza że właśnie to jest przyczyną nie palenia na benzynie?? i gazie bo ciśnienie zdaje mi się że jest bardzo...
Witam wszystkich i zwracam się z pytaniem Mam Skodę SuperB 2,5 tdi 2002 rok i i od pewnego czasu zaświeca mi się nie kiedy kontrolna od podgrzewania świec no i wtedy nie mogę zapalić auta muszę długo kręcić żeby zapaliło,a dwa lata temu wymieniłem Sterownik Silnika a pół roku temu pompę wtryskowa
Witam. Mam mały problem ponieważ mój golfik ostatnio zaczął słabo odpalać. Jak były duże mrozy to miałem problem ponieważ nie chciał odpalić tylko zalewał się bo w środku było czuć samą benzynę. Teraz gdy mrozy ustały to długo kręci zanim zapali ok 10 sekund trzeba kręcić. Przebieg 240tys, posiada instalacje gazowa i na gazie zrobił jakieś 50tys. Może...
Witam posiadam ceeda z 08 1.6 120km Mam od kilku dni problem zaczęło się od jazdy autostrada 160 przez 40 km wtedy mi zgasł Odpaliłem na sprzęgle i jakoś jechał ale szarpał jak zjechałem zgasiłem i próbowałem odpalić to bardzo długo kręcił i z trudem zapalił (świecił sie check engine) Obroty max 4000 i więcej nie chciał się wkręcać na biegu jałowym...
Witam, znam silnik d5 163 i 185 KM na wylot, ale pojawił się problem z odpalaniem po wymianie silnika. wymieniłem sam słupek z górą i cały osprzęt przełozyłem z wcześniejszego silnika. Auto bardzo długo kręci i raz zapali a raz nie, albo za 4 czy 5 razem po długim kręceniu. Podpinałem pod kompa i wykazuje "zbyt wysokie ciśnienie na listwie wtryskowej)...
Olej wciąż dostaje się do płynu chłodzącego. Do tego doszedł nowy objaw. Na zimnym silniku odpala na rys. Na zagrzanym słabo kręci ale po dłuższym kręceniu zapali. Jutro wraca z trasy. Co radzicie ? Ściągać głowice i tylko wymiana uszczelki ? Co sprawdzić jeszcze przed wymianą w takim przypadku ?
Witam serdecznie wszystkich i proszę o pomoc mam problem z moim sharanem 1.9 tdi 2001 rok mianowicie rano po odpaleniu przejadę około 3 kilometry po wrzuceniu na luz i hamowaniu przed światłami auto gaśnie i jest ciężko je odpalić, do tej pory wymieniłem tandem pompę sprawdziłem pompkę paliwa w zbiorniku i wymieniłem przekaźnik pompki paliwa nr 109...
Golf 2001r. TDI 101PS. Na wolnych obrotach poszarpuje silnikiem ale tak delikatnie że obrotomierz stoi w miejscu. Filtr paliwa wymieniony. Auto ma moc. Korekcję na cylindrach sprawdziłem i wynosi: 0,62 0,47 1,85 1,94 Co jeszcze sprawdzić?. Czy te drgania może powodować ta korekcja na 3 i 4 cylindrze?. Zapomniałem dodać, że jak silnik gorący to trzeba...
Witam Posiadam clio 1.9 dti Problem polega na tym ,że jak samochód się rozgrzeje to muszę długo kręcić żeby zapalił a jak już zaskoczy to bardzo zakopci jak by był zalany . Problem pojawia się jak zgaszę samochód i za jakie 10 min chce odpalić . Czujnik temperatury wymieniony ,ale jak zdejmę wtyczkę z niego ,auto zapala od razu. Zimny pali ładnie .
witam . ja mam podobny problem , z tym że rano po nocnym przestoju podgrzewam 2 razy swiece i auto zapala bez problemu, najgorzej jest jak postoi ze 2 godziny wtedy muszę długo kręcić żeby zapalił, a akumulator jest już nie pierwszej młodosci więc zdarza się ze prędzej padnie niż zapali mam silnik 2,0 136 km proszę o jakieś sugestie, byłem u mechanika...
Witam ponownie widzę że nikt nic nie podrzuca więc ja napiszę co zrobiłem. Wymieniłem filtry, odpowietrzyłem układ z zamkniętym zaworem termostatycznym (i pozostawiłem zawór w tej pozycji by układy były odseparowane). Podpoiłem trzy nie zależne przelewy tzn: -wtryski w głowicę -pompy wysokiego ciśnienia -zawór nadciśnieniowy na listwie po podpięciu...
Witam Mam problem z Mercedesem Atego czasami pali dobrze a czasami trzeba długo kręcić tak jakby się zapowietrzał, na zimnym silniku pali lepiej. Przebieg auta jest 243 tys km Były zmieniane filtry oringi nowe kopułki na filtry uszczelka między filtrem a blokiem robili to mechanicy była chwilowa poprawa ale nadal po chwilowym postoju trzeba długo kręcic...
Kupilem Polaneza Caro 92r gaznik silnik 1500. .Jak postoi cztery dni w garazu akumulator się rozłdowywuje i jest tez probllem jak postoi bez jeżdzenia to musze długo krecic aby zapalic przewody wysokiego sprawdziłem w wilgotny dzień w nocy nie ma niebieskiej choinki , kopułka styki czyste..Jak zdejme kleme plusa to i potygodniu zapali ale długo krecić...
Witam. Mam problem z mitsubishi pajero 2.8 diesel. Kupiłęm go parę dni temu więc dopiero się zagłębiam w temat. Otóż auto zimne lub ciepłe bardzo długo kręci zanim zapali. Świece były padnęte więc wymieniłem na nowe, prąd dochodzi do nich. Filtr paliwa nowy ale po odkręceniu przewodu na wtrysku i kręceniu silnika bardzo mało ropy leci. Domyślam się...
Ło kurcze. Tego weź ty pogoń tych macherów bo się zabierają od niewłaściwej strony. Hehe sonda lambda i iskra, chyba najśmieszniejsza diagnoza tygodnia. 1. Czy jest właściwy i sprawny czujnik wału ? Były różne (indukcyjne lub hallotronowe), sprawdzić po num. silnika. Wsadzić chociażby na próbe orginał, podróbki są do d* . Można też spróbować z odpiętym...
Witam. Czy w tym autku z silnikiem 1,7 f3n jest możliwość wywołania kodów błyskowych albo czegoś takiego i skąd dorwać tablicę kodów ? Kiedy zapalam mój po kilku godzinowym postoju to muszę strasznie długo kręcić zanim zapali (jakieś 4sekundy) jak się już nagrzeje jest oki. Pomyślałem że to może być coś z wtryskiem więc taki problem powinno pokazać....
Witam Mam mały problem otóż jak samochód postoi przez noc to muszę długo kręcić rozrusznikiem (10 s) zanim zapali odkręciłem rurkę zasilającą listwę wtryskiwaczy i była tam niewielka ilość paliwa. Aby wykluczyć awarię elektryki (zapłon itp) spróbowałem choć tego nie praktykuję odpalić awaryjnie na gazie , samochód zapalił. Diagnostyka nie wykazała błędów...
Mam problem z uruchomieniem zimnego silnika, a mianowicie gdy próbuję go uruchomić pomimo że pompka paliwa podaje paliwo nie chce zapalić . Po dłuższym kręceniu jak zapali to dymi na czarno i ciężko wchodzi na obroty , po jakimś czasie wszystko ustępuje . Natomiast zauważyłem że przepustnica dolotowa mimo iż silnik nie pracuje jest otwarta i nie zamyka...
A jak juz zgasnie to musze go długo kręcic i jak zapali to znowu chodzi nierowno Prawdopodobnie się zalewa.
Witam ,borykam sie z podobnym problemem w Golfie 4 1.9TDI 90KM ,wszystko do tej pory było ok z układem paliwowym (prócz regeneracji pompy wtryskowej która była naprawiana półtorej roku temu),odpalając rano auto było w porządku lecz po przejechaniu 30 km zgasiłem auto wychodząc do sklepu nie było mnie z 2 minuty przy probie odpalenia auta pojawił się...
Witam. Mam ten sam problem, silnik crd 2.5 2001, jeśli tylko temperatura spadnie blisko zera, muszę długo kręcić silnikiem żeby zapalić, a jak juz odpali to kopci na biało, po chwili przestaje. Na ciepłym sw tego nie ma, nawet na zimnym po wczsniejszym odpaleniu. Co sie może dziać? Dzięki za info
Witam, samochód jak w tytule SPRINTER 208CDI 2002r, 80KM. Z samochodem od początku były problemy, tzn. była chyba jakaś przerwa i czasami, a ostatnio często zgasł cały licznik i nie można było go zapalić, dopiero po ponownym przekręceniu stacyjki załapywał. Ostatnio nawet gdy był zapalony przy włączaniu wstecznego biegu potrafił zgasnąć, wyglądało to...
Dzień dobry, Od nie dawna posiadam skode octavie 2 1.6 mpi +lpg. Był problem z pierwszą sondą (lambda) która została wymieniona. Po wymianie zaczęły się pojawiać problemy z odpalaniem. Mianowicie za pierwszym razem długo kręci i zapali na chwile albo od razu zgaśnie ale za drugim razem pali już na dotyk. Jest sekwencja więc odpalanie odbywa sie na benzynie....
Znajdź sobie tabelkę w google prąd, a pole przekroju przewodu. Sprawdzałem w tabelce, tam podany jest prąd długotrwały więc tu nie do końca się sprawdzi. Niektóre maszyny jakie będą odpalane mają rozruszniki mocy ok. 6,5 kW, 24 V , w dodatku podczas zapalania (np. koparki) kręcą nie tylko silnikiem lecz także dość dużą pompą hydrauliczną, która jest...
Po nocy odpala po dłuższym kręceniu. Jak zapali to chodzi jakby na nie wszystkie "gary" i co chwile telepie silnikiem przy okazji kopci. Ale na wolnych obrotach nie gaśnie. Wcześniej telepało konkretnie ale wymieniłem świece i teraz jest lepiej ale problem nadal jest. Po przejechaniu tzn jak silnik troche sie nagrzeje to wszystko jest ok i wtedy pali...
Troszeczkę nie rozumiem. Z schematu wychodzi masa na przekaźnik z ECU pin 1, zmostkowałem pompkę paliwa i jak długo kręcę to zapali i chodzi na gazie i benzynie. Przedtem może układ był zapowietrzony. Ale na przekaźniku jak założe to nie słychać pompki. O jaki to przekaźnik tobie chodzi gdzie on się znajduję jak go sprawdzić? Dodano po 19 Przekaźnik...
Dziękuję za podpowiedź. A jakim sprzętem do Mercedesa można coś sprawdzić (jeśli to nie tajemnica)? Chciałem obadać licznik bo już nie wiem gdzie szukać rozwiązania problemu. Problem jest z odpalaniem auta jak jest zimne (rano). Trzeba długo kręcić by zapaliło. Świece żarowe sprawne. Zostały wymienione z innego LT który pięknie pali: przekaźnik świec,...
Panowie mam taki sam problem tylko że przy temperaturze dodatniej powyżej 10 stopni. Problem zaczął się po wymianie uszczelki pod głowicą, przed wymianą normalnie zapalał i pracował (powód wymiany woda w oleju). Mechanik głowice zdejmował przy użyciu blokad więc rozrząd chyba ok ale problem jest z odpalaniem zapala- gaśnie i kręci tak jakby bez kompresji....
na rozrządzie są dwa czujniki na górze jest czujnik położenia wałka rozrządu jak on będzie walnięty , auto będzie długo kręcić ale powinno zapalić . A jak będzie walnięty ten od pozycji wału korbowego ten na dole auto nie zapali .
Miałem taki sam problem z moją meganką. Powodem było to że miała bardzo słabe sprężanie na cylindrach przez uszkodzoną głowice, i przy spadku temperatury trzeba było długo kręcić, a jak zapaliła to problemu już nie miała.
Jeszcze jedna sprawa trzeba długo kręcić żeby skakanka zapaliła czasem z przerwami oo trzy cztery razy.Jak zapali to chodzi równo NIE przerywa na gaz reaguje prawidłowo.Jedynie co zauważyłem to lekko zagiety przewód od nadmiaru co wraca do baku Wymienione pompa paliwa, przewody paliwowe,zawór przelewów,
Witam. Od kiedy kupiłem samochód borykam się z problemem odpalania. Moje auto to BMW E36 95rok 1.6 + gaz (sekwencja). Szczególnie z rana ciężko pali. Musze długo kręcić żeby zapalił. Jak już zapali to nierówno chodzi ale po chwili jest już ok. Jak jest ciepły to pali dobrze ale czasami zdarza sie że źle. Wymieniłem już pompkę paliwa, świece, cewkę i...
długo kręcić zanim odpalić trzeba długo kręcić zanim odpalić trzeba długo kręcić zanim odpali
wyważarka wirników serwis amica zmywarka podsłuch usługa
identyfikacja elementu falownik elektronix
Terkoczący dźwięk w piecu Junkers - przyczyny i rozwiązania Jak wyłączyć tryb grzania w piekarniku - porady