Co warto w tym przypadku zrobić? Sprawdź przewody od akumulatora do: nadwozia, rozrusznika, alternatora. Czy ich zamocowania nie utleniły się. Niech elektryk samochodowy sprawdzi ładowanie i rozrusznik.
Witaj, Zanim weźmiesz się za rozbieranie kierownicy pamiętaj aby odłączyć koniecznie akumulator, widziałem raz na serwisie fiata jak młody mechanik podobno elektryk sprawdzał napięcie na żółtych przewodach jak podłączał alarm dla niego było to raz że bolesne a dla szefa kosztowne :D. Później nie będziesz miał większych problemów ściągasz poduszkę odkręcasz...
Tak czytałem ale elektryk ze mnie marny :cry:
Miałem podobny problem z moją 900 .... jechał normalnie aż tu nagle chwycił obroty i szedł na ok 4000 .... Wówczas elektryk wykrył wadliwe działanie centralki ....
Rozładował się akumulator, więc został podłączony i naładowany. Gdy chciałem odpalić silnik nawet nie ruszył, za to światła awaryjne mrugają bez przerwy. Nie wiem co jest grane. Co się może dziać? Nie ma zamka centralnego ani immobilizera, alarmu też nie ma.
Drodzy Koledzy dziękuję za pomoc. W końcu auto wylądowało u elektryka. Sprawdził wszystko. Jest iskra pompa paliwa kręci. Elektryk robotę skończył a auto wciąż nie działa. Sugerują rozrząd, pasek rozrządu. Prowadzę do mechanika. Tymczasem PA.
Witam W listopadzie kupiliem Fiata Punto rzekomo 1.2, od tamtego czasu w aucie zostalo zrobione(lub wymienione): rozrzad, uszczelka pod glowica, swiece, kable WN, pompa wody, odswiezona instalacja LPG (wymiana cewki, filtrow i membran), i jescze kilka drobiazgow. Ostatnio zaczelo mi sie dziac cos takiego: auto odpala normalnie, ale po kilku przejechanych...
pompę wymieniał warsztat... - najpierw pompę sprawdzało ASO - ty elektryk twierdził, ze to objawy pompy, a mechanik, ze pompa jest OK... no coż, takie są dzisiaj ASO potem auto oddałem do warsztatu montującego gaz oraz robiącego mechanikę ...
No i elektryk poległ, chyba zostaje serwis Fiata. Zastanawia mnie jeszcze tylko jeden fakt zamontowany u mnie rozrusznik to 0,8kv Magneti Marelli, z tego co czytałem to był taki montowany w seicento 0,9 i 1,1 a w grande punto 1,4 powinien być 1kv może najzwyczajniej jest za mały?
Mam jakieś wykształcenie elektryczne i niebanalne doświadczenie samochodowe, ale w/w bym się nie podjął z braku przyrządów o adekwatnych zakresach/ryzyka że naprawię i mi "zostaną śrubki". Włączenie męskiej ambicji do podobnych sytuacji często na komediach dobrze wychodzi. Elektryk samochodowy (ciągle jeszcze wielu zatwardziałych mechaników "nie kuma"...
...i mają też felerne sterowniki (ale chyba po 2004 czy 5 zastąpione nowymi). Przy usterce sterownika lub cewki zawsze nie działają 2 cylindry (sterownik zapamiętuje usterkę cewki i odcina wtrysk na cylindrach "obsługiwanych" przez tę cewkę - iskra jest). Problemem może być też czujnik położenia wału i uszczelka pod głowicą, warto pojechać na diagnostykę...
Artiii już sprawdzałem - lewy tył , prawy tył , a nawet lampy przednie . Nawet pojedyncze żarówki były wyciągane - sprawdzał to elektryk , co prawda nie samochodowy , ale trochę się na tym zna - chyba jednak będę musiał jechać do serwisu .
jaki kabel moge przeciąć w seicento 899 z LPG zeby zrobic zabezpieczenie przed złodziejem....nie mam schematu a ktozs to moze robił,wiez prosze o konkretne namiary gdzie ów kabel moge znalesc... Proponuje robić zwarie dwóch przewodów idących do przełącznika LPG tzn. masy i impulsu. Brak zasilania znajdzie najgłupszy elektryk a ze zwarcie zajmuje więcej...
...a zaufasz komuś ktoś Ci na forum napisze przetnij zielony kabelek i połącz z czarnym? Pomyśl chwilę. Nigdy nie wiesz kto Ci na forum odpisuje, elektryk ma warsztat, ma jakąś opinię którą można zweryfikować, ma zarejestrowaną działalność, płaci ubezpieczenie OC, wystawia fakturę, można złożyć reklamację. Jest jakieś konkretne miejsce gdzie możesz...
witam walka z przepalajacym sie bezpiecznikiem efi 20a zakonczona godz pracy i sejo 900 na lpg jedzie ot taki cud nad wisla choc elektryk powiedzial ze 3 dni i koszt duzy bo sprawdzenia duzo moje brne kazlo mi wyczyscic mase z prawej i lewj strony silnika i ot cala usterka usunieta teraz piwko bo zostalo na nie przy wlasnej inwencji tworczej sam naprawiam...
Naprawione, istotnie skończyły się szczotki. Ale chyba warto przytoczyć całą historię. Ojciec pojechał autem do pracy, nie zauważył że kontrolka znów się żarzy i auto zdechło na drodze. Jako że był już pod pracą to podszedł do tamtejszych lokalnych mechaników żeby mu wzięli auto na warsztat (300m holowania). Tutaj mała dygresja: Ci sami mechanicy wymieniali...
Nie zapisało mu sie w historii. Dobra trudno. Jeszcze dzis pojedziemy do elektryka i elektryk sprawdzi swoim okiem Dodano po 3 Wiesz jak zaden mechanik nie moze stwierdzic co mu jest to trzeba samemu poszukac jakiego rozwiazania. Alfred_92 jak nie wiesz co oznacza słowo mechanik to moze zajrzyj w słownik, bo założyłam post żeby uzyskac pomoc , a nie...
Witam Mam problem z samochodem - Seicento 2001r 1.1 MPI. Samochod nie wiadomo z jakiego powodu co jakis czas gasnal,po chwili odpalal i moglem jechac dalej.Ostatnio jednak gasniecie stalo sie nagminne, gdy zgasnie juz nie rusza:(Chwilowo pomagalo tylko odlaczenie akumulatora. Dodam, ze po tym jak silnik zgasnie slychac nierownomierne odglosy pompy paliwowej,nie...
Wspomniałem że był wymieniany czujnik temperatury cieczy bo na samym początku po podpieciu go pod Ecu pokazywał taki błąd ale problem jest nadal po wymianie i nagrzaniu pokazuje prawidłowe temperatury czyli wlancza wentylator przy 97stopniach dodam że przy tym sprawdzeniu jak ostyg nie chciał odpalić jak odpalił zaswiecila się pomaranczowa lampka silnika...
Witam. Jak w temacie, ale tutaj troszkę więcej szczegółów. Od około tygodnia w czasie jazdy głównie w tracie zapala się (a dokładnie lekko żarzy) kontrolka ładowania akumulatora. Gdy wrzucę na luz to czasami zgaśnie i jak trzęsie auto po dziurach to tez gaśnie. Jako elektryk do 1KV mam pojecie o elektryce, ale samochodowa czasami mnie przerasta :D Akumulator...
Witam. Mój problem to SC 1.1MPI 2003 benzyna 90kkm. Przebieg zdarzeń: - Problemy zaczęły się w końcu stycznia, nie kręcił przy temp. poniżej -10C. Akumulator wymieniłem - niewiele pomogło. - Jak zapalił, zdarzało się, że pracował jak traktor. Wymieniono świece i kable WN - też nie pomogło :( - Na początku lutego odstawiam do elektryka. Ponieważ ciepły...
Samochód gaśnie w czasie jazdy i nie można go uruchomić (dzień wcześniej elektryk samochodowy wymieniał lampki w tablicy rozdzielczej ale może to nie ma z tym związku) Pierwszy raz samochód zatrzymał się to sprawdziłem iskrę na wszystkich świecach zapłonowych była i żadna z nich nie była zalana. Samochód zatrzymał się niedaleko warsztatu samochodowego,...
Witam po raz kolejny. Nie wiem dlaczego ale moj temat j/w zostal zamkniety i nie moge nic juz do niego dopisac, a jednak musze. Moze zacytuje moj pierwszy wpis do tego tematu: "Jak w temacie, ale tutaj troszkę więcej szczegółów. Od około tygodnia w czasie jazdy głównie w tracie zapala się (a dokładnie lekko żarzy) kontrolka ładowania akumulatora. Gdy...
Witam. Jako ze przesiadłem się kilka miesięcy temu z Seicento na Skode Superb (1.9 tdi 2004) a moja żonka jest świeżym kierowca postanowiłem rezolutnie zakupić czujniki parkowania. Jako ze te uniwersalne są w miarę tanie zakupiłem taki zestaw, 4 przód, 4 tyl. Ponieważ podłączałem system audio w jednej z firm w Krakowie, poprosiłem żeby przy okazji podłączyli...
Na przyszłość sam zacznij od tych wszystkich podstawowych czynności tak jak już wcześniej pisałem dopiero jak to nie pomoże to sprawdzenie alternatora i ewentualnie elektryk.
Witam. A nie jest to jakiś przekaźnik ? Kiedyś miałem seicento i z tego co pamiętam to tam był jakiś przełąznik który w chwili uruchomienie rozrusznika odcinał na te chwilkę dopływ prądu do świateł aby nie zdechł akumulator. Nie wiem czy dobrze kombinuje ale może cię to naprowadzi na jakiś ślad.
U mnie kiedyś tak "cykał" przekaźnik wycieraczek... A czasami awaryjne nie "cykają"?
Dzięki za te informację przydadzą się, ile byś sobie cenił za elektrykę z komputerem?
Fiat seicento 1.1 z instalacją lpg Padł mi gaz (nie świeci się żadna dioda i nic się nie dzieje) nie chciał zapalić i świeciła się kontrolka kluczyka gdy poruszałem bezpieczniki prze komputerze zapalił bez problemu tylko że na luzie zaczął wchodzić na wysokie obroty i po przekręceniu kluczyka nie gasł silnik dopiero gaśnie jak wyciągnąłem dwa bezpieczniki...
mam problem z elektryką w moim seicento. Nie moge odpalic swojego autka!!!! wymieniłem świece, przewody i nic.Iskra jest ale jak chce zaskoczyc ginie. Czujnik wału sprawdzony!! I co dalej czy tylko serwis pomoze???
Tego raczej nie naprawisz, i brak dostępności jakichkolwiek części i koszta też niemałe... Łatwiej kupić elektryczne silniczki i przełącznik z nowszego modelu (pasują plug&play) i pociągnąć "elektrykę" do regulacji... Wymontowujesz te hydrauliczne regulacje, wymontowujesz z deski rozdzielczej przełącznik, wkładasz elektryczne silniczki i przełącznik...
Wygląda to na uszkodzony alternator, regulator napięcia alternatora. 17-19V to stanowczo za wysokie napięcie, maksymalnie powinno wynosić 14,4V w czasie wysokich obrotów. Przy tak dużym napięciu dochodzącym do 19V !!! jest ryzyko uszkodzenia pozostałych elementów instalacji elektrycznej a jako strażak, mogę powiedzieć iż może grozić to pożarem instalacji...
Jest to SPI i jeżeli to jest pompa, to pompa do wymiany, czy coś z elektryką z nią związaną ?
+12V bron boze z tych bezpiecznikow...kabel musi byc odpowiedniej grubosci....kup jakis zestaw kabli na allegro....w zestawie powinno byc iles metrow kabla zasilajacego wraz z bezpiecznikiem i oprawka...kabel masowy no tam jakies konektory i kable do glosnikow ale to juz zalezy od zestawow..... Co do masy to mozesz z bagaznika przykrec do karoseri do...
Mam problemy z elektryką w moim autku. Poszukuję schematu elektrycznego seicento. Chciałbym też dorobić/przerobić parę rzeczy. za pomoc serdecznie dziękuję. Pozdrawiam. [/u][/quote]
Witam. W moim Seicento nie mam świateł pozycyjnych, podświetlenia tablicy rejestracyjnej oraz lampki na liczniku. Nie ma prądu na bezpiecznikach od pozycji, kabel między kostką stacyjki a bezpiecznikami ma przejście, podnieniłem włącznik zespolony świateł i nic to nie dało. Czy może ktoś podpowiedzieć, co jeszcze mogę sprawdzić? AI: Czy sprawdziłeś...
Masz raczej problem z elektryką - za duży spadek napięcia podczas pracy rozrusznika.
Można o ile masz troszkę pojęcia o elektryce (elektronice)
Zewrzyj końcówki przewodów od termo włącznika, jak wentylator nie ruszy to coś masz z elektryką, a jak ruszy to nie ma odpowiedniego obiegu na chłodnicę.
Szanowni Koledzy, Czy ktoś z Was zakładał już może zestaw uniwersalnego centralnego zamka do SEICENTO?Jeżeli tak,to z jakim wynikiem i moze podzielicie się doswiadczeniami co do montażu mechanicznego (tzn. gdzie zamocować siłowniki).Z elektryką,sądzę, nie będzie problemów. Pozdrawiam
Krytykować każdy może.... WD-40 Nie raz mi pomogło, i nie tylko przy zardzewiałych śróbach ale i przy elektryce. I DLATEGO GO LUBIMY! ;-)
Panowie. Ostatnio prawie 2 razy pod rząd wyjeździłem paliwo do 0. Dziś chciałem podjechać na stację, ale auto po odpaleniu zaraz zgasło. Pojechałem po paliwo, ale po zalaniu już nie odpalił, a po przekręceniu zapłonu nie słychać w ogóle pompy. Pompa się pali czy zaciera. I jaki jest objaw. Czy może jednak coś z elektryką? Gdzie ewentualnie szukać?
Witam, mam prośbę - jeśli ktoś posiada jakikolwiek schemat instalacji elektrycznej w seicento 1.1 (najlepiej sportingu, ale w normalnym jest podobnie, więc również może być) lub jakiekolwiek ciekawe informacje, schematy, rysunki itp do tegoż modelu to bardzo proszę o przesłanie mi tego na maila (dmcwebdesign(at)wp.pl)... pozdrawiam... p.s. mam pewne...
Witam serdecznie. Panowie mam pewien problem z elektryką w seicento 900/98 rok. Wariują mi światła. Problem wygląda tak, że gdy włączę światła postojowe/dzienne i nagle chce włączyć któryś z kierunkowskazów to one się załączą, lecz 3x wolniej mrugają, 3x wolniej cyka. Migają tylko te boczne, nad kołami przednimi. W tym czasie powinny migać kierunkowskazy...
Kupiłam od koleżanki Seicento. Mówi, żeby nie włączać radia, bo rozładowuje cały akumulator i to jest wada fabryczna, nie da się nic zrobić. Auto podobno oglądał elektryk, mechanik itd i rzeczywiście problemu nie dało się rozwiązać. Nie chce mi się w to wierzyć. Czy ktoś może mi pomóc i powiedzieć, od czego zacząć diagnostykę. Dziękuję.
Elektryk nic nie wykrył , jutro mają rozbierać rozrząd i zobaczymy co dalej.:cry:
Ja ten wątek chyba do Hyde Parku przeniosę, bo te "rewelacje" niewiele mają wspólnego z elektryką i elektroniką samochodową. Jestem za i popieram. Albo zamknąć.-
wybierz seicento lub astrę z silnikiem 1.6. Seicento z silnikiem 1.1 jest zdecydowanie szybsze od 900, a spalanie podobne. Największe plusy tych aut to tanie części i dość niezła bezawaryjność. Resztę aut nie brałbym pod uwagę. no może jeszcze jakiś golf i renault 19 z silnikami 1.4 ale tylko zadbane z niedużym przebiegiem. Seicento i Astra to najlepszy...
ja się dołączę - mam Punto I, i elektryczna szyba po prawej stronie działa bardzo wolno, co może być tego przyczyną? Rozręciłem drzwi, nasmarowałem prowadnicę - więc to pewnie coś z elektryką? Ta lewa chodzi szybciej, choć i tak nie tak jak powinna...
Auto to nie długopis, a silnik nie jest wkładem do niego. Zawsze są mniejsze lub większe schody i to z elektryką czy mechaniką. Jeśli się nie czujesz, to odpuść sobie.
Dzięki, a kto to sprawdzi, gazownik, czy elektryk? Nie wiem, czy ta informacja ma znaczenie, ale jak jeżdżę tylko na benzynie, to problem nie mija.
seicento elektryk zawieszenie seicento seicento seicento seicento lewarek
spalać scania ghost sterownik konfiguracja winstars
licznik przedpłatowy licznik przedpłatowy
Honda ZR-V – światła mijania a ruch lewostronny, tryb Travel mode, naklejki, wymiana reflektorów Kontrolka akumulatora, gaśnięcie silnika po rozgrzaniu – alternator, ładowanie, diagnostyka