Podałeś taki niestandardowy format z łącznikami między elementami czasu, zamiast dwukropków, więc zrozumiałem, że to jest istotne. Jeśli jednak chcesz mieć "prawdziwą" datę, to uzupełnij swój kod tak: [syntax=vbscript]Private Sub Worksheet_BeforeDoubleClick(ByVal Target As Range, Cancel As Boolean) If Not Intersect(Target, Range("B1:C10")) Is Nothing...
W takim razie temat do zamknięcia.
Witam potrzebuje pomocy w exelu sprawie automatycznego wpisania godziny w komórce udało mi się wykonać tylko dla jednej komórki stosująć formułe =IF(LOWER(C12)="team 1",IF(D12"",D12,NOW()),"") a chciałbym by wybierając poszczególne team1 ,team 2,team 3,team 4 godzia sama sie generowała . Dołączam plik
Harmonogram zadań?
W LibreOffice działa bez zarzutu. Excela nie mam by coś wymyślić
Samo zsumowanie to nie problem gorzej z wydzieleniem kont które istnieją w górnej tabeli wpisaniem ich do dolnej tabeli. Tu potrzebne jest już makro z pętlą do 31 a w pętli ustawianiem listy kont. Ale najprostszym rozwiązaniem jest nagranie makra w postaci : posortuj tabelę wg konta ... potem ... sumy pośrednie ... przypisz do przycisku i ... już jest...
Witam jest ktos w stanie pomoc mi w stworzeniu makra ktore dodaje godzine do komorek. A mianowicie jezeli cos pojawi sie w kolumnie w komorce "D" to w kolumnie w komorce "G" w tym samym rzedzie pojawi sie godzina. i znow jezeli cos pojawi sie w komorce "H" to pojawi sie godzina w komorce "I" tez w tym samym rzedzie. oczywiscie jezeli nie pojawi sie...
Widzisz, nie było takie trudne pewnie. Samo pisanie funkcji nie jest może aż tak łatwe, ale późniejsze użytkowanie nie powinno być problemem. Daj znać, jeśli zauważysz błędy jakieś - nie sprawdzałem zbyt długo, czy działa to dobrze :)
Witaj Jest mało prawdopodobne. Nie leń się, kliknij ":"
Witam, Bardziej zależy mi na ściąganiu danych z grafika na karty pracy itp. Tak aby grafikiem dało się " kontrolować" karty pracy itp. Automatycznie uzupełniało godziny nocne - praca w jakich godzinach urlopy wolne itp...
Poniżej moje zdanie ( Ponieważ zapytałeś na PW więc odpowiadam, bo bez tego nic bym nie pisał ponieważ osobiście nie widzę w excelu rozwiązania twojego problemu ): Zainwestuj w profesjonalny program magazynowy, który oprócz indeksów i nazw towarów uwzględnia również partie towarowe. (Wbrew pozorom nie każdy program to potrafi) Docelowo wyjdzie to taniej...
Data aktualna ma się pojawić w danej komórce po kliknięciu na nią. Tak samo z godziną klikam na komórkę i pojawia mi się aktualna godzina. pozdrawiam
Ale jak się ma ten załącznik do tego, co pokazałeś wcześniej? Gdzie i jak mają być wpisywane te zmiany i godziny? W pliku są tylko nazwiska, które w tym przypadku wydają się najmniej istotne.
Dodaj załącznik z przykładowymi danymi, koniecznie z układem danych jak w oryginale. Pewnie jest możliwe, ale trudno tak "na oko" ;) Może to się odbywać w nocy po zmianie daty albo o określonej godzinie tu sprawa jest wolną ręka Coś musisz zdecydować. Albo uruchamia User (przyciskiem), albo makro w tle, które "zerka" na zegar co jakiś czas.
Czy w Wordzie, Excelu, ogólnie w Officie istnieje możliwość automatycznego zapisu dokumentu do osobnych plików, tak żeby nie stracić swojej pracy, ale by także móc wrócić do jakiegoś wcześniejszego etapu? W tej chwili jedynym znanym mi sposobem "awaryjnego" zapisu jest ustawienie automatycznego zapisu na krótki czas, jednakże zapis jest w postaci nadpisywania...
Jeśli ma się to odbywać automatycznie, myślę że makro musiałoby być uruchamiane przy otwarciu arkusza. Powinno zawierać funkcję timer, a reszta kodu (badanie godziny, kopiowanie itd) w pętli, uruchamianej co czas określony przez PauseTime, lub coś podobnego. O to chodzi?
Witam mam następujące zadanie: mam plik na serwerze który jest edytowany przez jedna osobę (Excel) mam kolejnych użytkowników którzy maja mieć dostęp do tego pliku (TYLKO KOPIA) i żeby było ciekawiej plik powienien automatycznie aktualizować zawartość ( jeśli główny użytkownik wprowadzi zmiany, to inni bedą automatycznie widzieli zmiany) te automatycznie...
Cześć, Mam na szkoleniach uczestników, którym przy rejestracji generowały się kody kreskowe. Na szkoleniu chciałabym ich skanować i aby excel sam mi zaznaczał np. na zielono osoby, które przyszły i aby zapisywała się godzina wejścia. Czy jest wgl taka opcja ? Będę Wam wdzięczna za pomoc :)
Ok, może źle dobrane słowa, ale to już trochę czepianie się słówek. Chodziło o automatyczne wykonywanie tych czynności o określonej godzinie bez udziału użytkownika.
Czy da się w Excelu ustawić harmonogram pracy Na pewno :D przecież możesz sobie zrobić tabelkę i powpisywać odpowiednie godziny każdego dnia :please: Jeśli chciałbyś taką tabelkę uzyskiwać - automatycznie :?: To też można choć znacznie trudniej :D można np. zrobić tak jak na zrzucie :idea: 1036175 i w załączniku. 1036178
Szukałem, ale nie widziałem tego. W sumie tak zadziała, ale czy nie ma żadnego sposobu zeby zrobić to bez makra? Dodano po 1 Abo moze jak zrobić, żeby daną formułę liczyło tylko 1 raz? I jak raz policzy, to żeby już nie zmieniało?
Mistrzu, widzę to, ale mam zakres wielu dat (cały rok) i nie wiem jak AUTOMATYCZNIE odjąć ostatnią wartość od pierwszej.
Arkusz excel trudno nazwać "bazą danych", a i instrukcja z artykułu raczej dowodzi, że próg wejścia wcale nie jest taki niski. Teoretycznie większość ludzi wpisuje w CV znajomość excela, bo widzieli go w szkole - powinni to wykreślić! Pierwszy lepszy darmowy program do zarządzania zasobami, będzie lepszy, nawet zwykła baza sqlite i apka: DB Browser...
Panowie mam taki problem excel nie chce mi dodawać godzin pracy a dokładnie mówiąc to nie chce dodawać minut. Chodzi mi o to że jak np. pracuje jednego dnia 11godz30minut a następnego tylko 11godz to excel podlicza mi 22godz a nie 22godz30minut proszę o pomoc bo już próbowałem różnych sposobów i nic nie działa. Dodano po 39 tu jest załącznik z moją...
Ciekawa zabawa :) edit: podmieniłem załącznik Dodam jeszcze że po jakichkolwiek zmianach w planie godzin kierowców i pasażerów jak i w arkuszu wynikowym (kolejność kierowców czy data) należy skasować nazwiska z tabeli "wynikowej" bo formuły będą juz widziały że jakieś nazwiska są juz uwzglednione przy jakimś kierowcy w związku z tym nie pokażą się dla...
Wróżąc z fusów wróżę, że ta propozycja nie doprowadzi do postępu. Klawisz Enter nie ma tu znaczenia. Sprawdzałem, że jeśli makro wstawia wartość do komórki zdarzenie Change jest generowane i godzina się pojawia, choć nie jest używany żaden klawisz.
przemyślałem sprawę i myślę że to nie będzie takie proste bo za dużo danych do przeanalizowania... mam nadzieję, że się mylę i znajdziecie rozwiązanie załączyłem arkusz i dla przykładu pracownik "AAA" występuje w dwóch arkuszach. W czwartym jako zestawienie zsumowałem ręcznie jego przepracowane godziny a chciałbym aby się to odbywało automatycznie
Dzięki, ale jeżeli chodzi o dni tygodnia to kwiecień 2014 zaczyna się od innego dnia i zastanawiałem się, jak zrobić żeby np święta niedziele i soboty mi podświetlało automatycznie na czerwono da się tak ?
Pytanie zawiera przeczenie (czy jak to się fachowo nazywa). W każdym razie są (co najmniej) dwa wyjścia: 1. Wykorzystując harmonogram zadań, który o określonej godzinie uruchomi plik Excela, gdzie przy otwarciu uruchamiane jest makro. 2. Wiszący plik, z uruchomionym makrem zerkającym na zegarek systemowy, metoda OnTime - opis w help'ie This example...
Witam , odkopując temat. Jest możliwość rozbudowy takiego zliczania lecz na wiekszą liczbę dni procesu ? Np. rozpoczęcie procesu 12.02.2019 a zakonczenie 15.02.2019 ? nie musi tak konkretnie wyliczac ile godzin kazdego dnia. lecz cchialbym aby automatycznie zliczało godziny procesu po wpisaniu daty i godziny rozpoczęcia i zakończenia :|
Proszę sprawdzić załącznik. Plik po dekompresji "waży" ponad 2,6 MB i zawiesza Excela przy próbie otwarcia. Może zapisać plik w formacie .xls i załączyć bez kompresji. Po odzyskaniu zawartości pliku brak wykresów. Dodano po 1 Jeśli chodzi o wykres, to zastosowany sposób jest trochę udziwniony. Polega on na zastosowaniu różnych formatów daty, aby wymusić...
Dobry wieczór, Tak jak napisałem poprzednio dane czasowe były tekstem i nie można z nich było zrobić prawidłowego wykresu punktowego. Jeżeli dane "liczbowe" w normalnie skonfigurowanym arkuszu są dosunięte do prawej krawędzi komórki, to znaczy, że są tekstem. Formatowanie tekstu jako czasu nic tu nie da. Należy dane pomnożyć przez 1, albo w osobnej...
...tak to wygląda tu akurat przykład 3 pozycji ... 'obrazek usunięty' ... W ostatniej linii powinno być '/pozycja' - jest '/Pozycja' Coś jest nie tak w '<ContactEmail confirm=True></ContactEmail>' z tym 'True' - powinno być z "" Poza tym adres e-mail jest w 'ContactName', a nie w linii powyżej 'ContactEmail' Dodano po 3 Proszę sobie zerknąć...
Rozumiem, że chcesz wpisywać zakupy paliwa po jakiejś cenie, a w międzyczasie rozliczać poszczególne tankowania po cenie rzeczywistej cenie zakupu paliwa, a w przypadku tankowania z dwóch różnych "partii" jeszcze to rozbijać? To, co chcesz zrobić jest dosyć skomplikowane, obawiam się że mało komu będzie się chciało poświęcać za darmo kilka godzin wolnego...
Jeżeli chodzi o godziny pracowników to juz funkcje mam zastosowaną. Gorzej z sprzętem ponieważ należy utworzyć funkcję która do odpowiedniej pracy i pracownika wczyta odpowiedni sprzęt - o ile to możliwe.
Witam, Chciałbym zrobić arkusz w którym były by skanowane listy przewozowe przesyłek co nie jest problemem lecz chciałem aby obok była dokładna data i godzina prowadzenia tego listu wykorzystanie funkcji =teraz() oraz =dziś() odpada bo one automatycznie się aktualizują. Dodatkowo chciałem aby ten arkusz był obsługiwany w webowej wersji Excela czy jest...
Dokładnie chodzi o dodanie przycisku ''KOLOR'', po użyciu którego tekst w danej komórce będzie się zmieniał.. i tak np. jak mamy godzinę 10:12 na czerwono, a jak po 14:00 to na niebiesko itd. Więc raczej chyba tylko makro. Czy ten przycisk jest potrzebny ? Formatowanie warunkowe całkowicie wystarczy, jeżeli nie potrzeba przycisku, kolor będzie zmieniał...
Cześć. Wracam po długiej przerwie. Bardzo dziękuję za zaangażowanie się i pomoc w temacie forumowiczom marek003, Maciejowi Gonetowi i JRV. Przykład marek003 jest trafionym rozwiązaniem, którego szukałem. Fakt, chciałem dokonać "numeracji" z poziomu Excela (jego funkcjami), ale to było żmudne i nie wychodziło tak, jak powinno. Wielkie podziękowanie,...
Wiesz...byłoby mi latwiej gdybym sie na tym znał, ale dla mnie to czarna magia. Nie znam komend, wiec ciezko mi rozszyfrowac co jest co. Dodano po 2 Poczytałem troche, ale nie wiem jak zbudowac taka petle.
Jak zaznaczę tą pustą komórkę i dam tą funkcję to w zakresie mam całą kolumnę w której chce zliczyć te oceny a w kryteriach co pomocy Dodano po 2 Juz sie z tym uporałem temat zamykam.
Jeśli chcesz pobrać dane z innego arkusza wystarczy że w formul napiszesz = klikniesz na odpowiedni arkusz a następnie na odpowiednią komórkę. tyle wiem, jednak chodzi o to, żeby z 1 i 2 (i innych których nie ma we wzorze) arkusza z danej kolumny konkretnego pracownika na ostatni arkusz przenosiły się w osobną tablkę wiersze tylko te w których jest...
Ta strona jest bardzo niewygodne do zaimportowania w Excel. To trudno jest oddzielić automatycznie Wybierz daty, dodatkowo do importowania zbyt dużo niepotrzebnych informacji Suma godzin i obliczenia płatności odbywa się piątki? miesięczne?
Oto przykładowy plik z danymi. Na podstawie średniej z pomiarów mam obliczyć średnią godzinową oraz średnią dobową. Fajnieby było jakby dało się to zrobić w makro i żeby automatycznie to się samo obliczało po dodaniu kolejnych danych.
4 osoby praca taka że 2 osoby na zmianie po 12h I to tyle kwestia tylko aby grafik na każdy następny miesiąc automatycznie uwzględniał święta i zaznaczał weekendy a resztę wybór pracy tzn ilość godzin już z listy wyboru.
Spróbuj [syntax=vb] Sub mySplit() Dim bs As Range, mar() As String Dim r&, i&, n&, x$, xx$ Dim p&, pd&, ps&, pw&, lmi&, pn&, px&, pf&, pe&, sl& Const dig = "0123456789" Set bs = Sheets("dane").Range("b:g") r = 2 While bs(r, 1) <> vbNullString x = bs(r, 1): n = 0 If bs(r, 1).MergeCells Then n...
Można pokombinować z funkcją WYBIERZ a godzinę wstawiać kombinacją Ctrl+Shift+":" Prościej (wygodniej) jednak będzie wykorzystać VBA. Wklej w kod arkusza, wypróbuj i dostosuj do własnych potrzeb Private Sub Worksheet_Change(ByVal Target As Range) If Target.Column = 1 And Target.Count = 1 Then Target.Offset(0, 2) = Format(Time(),...
Witam, mam problem w pliku który ma za zadanie zliczenie wszystkich godzin pracowniczych w danym dniu (to wychodzi bez problemu), na koniec chcę aby ta kwota została podzielona automatycznie przez utarg z danego dnia (utarg wpisywany ręcznie). Z góry dziękuje za pomoc!
Dzień dobry, Kilka ogólnych zasad: 1) Excel traktuje daty i czas jak liczby: data stanowi część całkowitą, a czas część ułamkową tej liczby. Wartość czasu jest zatem w obliczeniach traktowana jak ułamek doby. Nie można wyświetlać dat ani czasów ujemnych. 2) Aby wprowadzić czas tak, by Excel interpretował to jako czas należy oddzielić godziny i minuty...
Do procedury Show1 dodaj wywołanie procedury startTimera poprzedzone jakimś warunkiem wyjściowym. Przykładowo, jeśli chcesz, by procedury wykonywały się do określonej godziny (tutaj 16:00), możesz zapisać: [syntax=vbscript]If Time < "16:00" Then Call startTimera[/syntax] andie
jak napisać formułe aby automatycznie wstawiało godziny: jeżeli nie wolne to 18:00 od pon do wt jezeli nie wolne to 19:00 sob-niedziela jeżeli nie wolne to 19 w świeta
Tu nie ma plików do importu, tu są już pliki z zawartością po imporcie i to źle wykonanym, ponieważ wszystko jest w formacie tekstowym. Z maszyny jest możliwość wyrzucenia tylko takich plików, które importuję do stworzonego arkusza. Popytam czy jest inne źródło pochodzenia tych xlsx'ów. Masz rację wartości są w formie tekstowej. Dodatkowo kolumna A...
Witam, ponownie mam problem z Excelem ;-) i znów przez GUS. Mam format czasu pracy podany przykładowo w takiej formie: 153,23 - 153 godziny i 23 minuty 7,35 75,50 9,23 Potrzebuje teraz prostej metody aby przekształcić to na potrzeby portalu gus. 153,23 powinno przekształcić się następująco: 153+(23/60)= 153+0,38= 153,38 godziny Wiecie może jak to zrobić...
Dobry wieczór, Nie da się chyba tego zrobić w sposób oczywisty, ale jakoś można, stosując pewne "sztuczki". Przede wszystkim w komórkach, w których mamy wprowadzać dane i wykonywać obliczenia muszą być odpowiednio sformatowane (niestandardowo). Podam 3 sposoby (żaden nie jest idealny, ale jest z czego wybrać). Sposób 1 - najbardziej naturalny Format...
Przyznam że trochę mnie drażni że za takie "badziewie" (piszę o głównym pliku) ktoś żąda pieniędzy i to 30 zł. Jeszcze żeby to miało właśnie wbudowany (automatyczny) kalendarz ze świętami w tym wielkanocą, albo by liczyło nadgodziny (choć w tym układzie ktoś w ogóle tego nie przewidział by tu był jakikolwiek automat) To jest tylko zwykłe liczydło -...
arkusz i zapisał go w tym samym skoroszycie ale pod nazwa wzięta z komórki. Następnie zapisał by plik w określonym miejscu z nazwa rownież z określonej komórki. Napisz do wyjaśnienia adresów tych komórek. Ponadto sciezku dla zapisu Dodano po 1 [syntax=vb] Sub Kolejny_dzen() Sciezka = "D:\tmp\" '- to dopasuj do swoich potreb plik = Sciezka & Format(Int((Date...
Witam, Pozwolę sobie odświeżyć temat. W pliku grudzien1.xls "wyszarzane" są soboty i niedziele. Co trzeba zrobić, żeby "wyszarzały" się również święta? Np. 11 listopada 2015 (środa) lub 25 grudnia 2015 (piątek). I żeby norma godzin była pomniejszona o dzień świąteczny, np. w listopadzie zamiast normy 168 wyliczało automatycznie 160 godzin roboczych....
Excel, jak i wszystkie inne kalkulatory liczy do 100, a nie do 60. Dlatego nie wychodzi. Z prostego dzielenia 22h/8h, mamy 2 i 75 setnych dnia, czyli właśnie 2 dni i 6 godzin (bo 6h, to 75% , 8h dnia roboczego). Musiałbyś w jakiś sposób kazać Excelowi liczyć do 60, a nie do 100. Przeliczyć części dziesiętne na godziny to nie problem - mnożysz setne...
oki dzięki za rade mam inny problem wb.Worksheets("arkusz1").Cells(c, "a").Value = c - 1 + "2011" problem ze do c typu integer cche dolepic /2011 z bierzacym rokiem dzieki za dodtychczasowe rady Dodano po 2 juz go rozwizałem jak automatycznie generować listbox lub combox i wypenic go danymi?
Tu masz programy magazynowe. http://dobreprogramy.pl/index.php?dz=1&t... Spokojnie coś wybierzesz. Możesz także to zrobić w Excelu lub jeszcze lepiej w OpenOffice, ponieważ jest darmowy. Zrobienie takiego arkusza w Excelu czy OpenOffice to przysłowiowa "bułka z masłem". Dla przykładu robisz pionowe kolumny, które odpowidają poszczególnym materiałom....
Nie no, funkcje potrafię rozciągnąć tylko ta wpisana funkcja w tamtym pliku ma dwa kilometry (=JEŻELI(B3="Lunch";JEŻELI((C3+1/24-D3)+...
Pewnie można, ale to już dłuższa historia... :) Najprościej - jeżeli plik-źródło jest w tej samej lokacji - wstawić kwerendę wybierającą dane (Dane->Importuj dane zewnętrzne->Nowa kwerenda bazy danych, wybrać Excel Files * i OK, wskazać plik-źródło (można zaznaczyć "Tylko do odczytu"), a dalej z kreatora" wybrać zakładkę, rozwinąć ją krzyżykiem, wybrać...
Prawie zawsze przy sumowaniu wartości zaokrąglonych występuje drobna różnica w stosunku do wartości założonej. Nie da się tego uniknąć, bo to jest konsekwencja zaokrąglania. Jak będziesz zaokrąglał do 5 minut, to może być różnica 5 lub 10 minut, ale prawie zawsze jakaś różnica będzie. Automatycznie to trudno skorygować, bo jedyna sensowna metoda, to...
Jak w excelu stworzyc automatycznie kalendarz tak by w jednej kolumnie w poszczegolnych komorkach były wszystkie dni roku pisane w dół poczawszy od 1 stycznia a skonczywszy na 31 grudnia. By moc w drugiej kolumnie przypisac do tego danego dnia liczbe przepracowanych w nim godzin.
Próbowałam zastosować funkcję WYSZUKAJ.PIONOWO..., ale nie zaczytywał ich poprawnie. Proponuję stosować zasadę, że na ogół to nie Excel popełnia błąd :idea: :please: Jeśli w Twoim harmonogramie lista nazwisk będzie posortowana, użyjesz nazw dla kilku zakresów to poprzez stosowne formuły uzyskasz efekt "zaciągania" :D jak na zrzucie 943538 Przekształcenie...
http://www.ozgrid.com/forum/showthread.p... P.S. Odpytujesz Googla, zanim się o coś tutaj zapytasz? Dodano po 1 Jak możesz, nie potrzebujesz obiektu MSOutlook, to proponuje to: http://www.paulsadowski.com/wsh/cdo.htm
Niestety chyba nie do końca sprecyzowałem ponieważ nie działa w taki sposób. Zamysł taki na przykładzie: Wpisuje jakąś wartość w wierszu 2 w obojętnie jakiej kolumnie od B do I bądź bądź każdej kolumnie w tym wierszu. W kolumnie J2 pokazuje się data i godzina ostatniego wpisu w tym wierszu. W momencie kiedy wykasuje jakąś wartość w wierszu 2 w kolumnach...
Działa super, wielkie dzięki :-) Dodano po 2 A jak bym w C2 wpisał =TERAZ() i ustawił datę aby miała format 2017-11-11 to czy udało by się ten sam efekt (czyli przypisanie zmiany) uzyskać automatycznie w momencie otwierania pliku tak abym nie musiał podczepiać makra pod przycisk?
Oczywiście że Excel liczy dokładnie, ale czasem trzeba pomyśleć za niego bo jest on nieco głupi i to co my robimy automatycznie jemu się od razu nie udaje, trzeba wtedy wskazać mu o co nam chodzi. Ale do rzeczy, to że autor zastosował zapis godzinowy to akurat powinno zostać poprawione, ponieważ oprócz godzin pracy potrzeba jest tez informacja o tym...
Z bardzo prostej przyczyny, niektóre sieci, których pomiary posiadam są na skraju wykrywalności i uśredniając co godzinę wystarczy w ciągu godziny jeden pomiar, żebym uzyskał wartość, a na wykresie wygląda jakby sieć była wykrywalna całą godzinę. Mając uśrednienie co mniejszy okres czasu mogę wykazać, że sieć w ciągu dnia "znikała" Jak dopisać do zapytania,...
http://obrazki.elektroda.pl/7039189000_1... Witam, mam troszkę inny problem, z którym nie mogę sobie poradzić - mam listę, w której wpisuję dane i musze mieć czas kiedy wpisalem (edytowałem) ową komorkę - (np. R33 - wpis, R34 - godzina automatycznie - i tak dla calej tabeli)... Przeglądałem neta - ale nie poradziłem sobie z edycją makra...
Witam, mam pewien problem. Prubuję stworzyć regułę, która pomoże mi podliczyć godziny pracy pracowników. Chodzi o to, że muszę wprowadzić pewne założenia, tj: urlop(u)=8 (godz), wolne(w)=0 (godz) Próbowałam już różnych formuł(suma jeżeli, suma itp) Może ktoś z Was miał podobny problem? Liczę na pomoc, pozdrawiam;p-)
W komórce A1 dostaję dane z portu TCP. Dane co jakiś czas się zmieniają. (Testowo mogę też wygenerować sobie dane w komórce za pomocą LOS() i generować nowe dane naciskając klawisz F9) Chciałbym zapisywać te zmiany (czyli jeżeli wartość się zmieni to zapisz) z dokładną datą ,godziną,sekundą i setną sekundy. I tu pojawia się problem. Wszystkie rozwiązania...
Potrzebuje wykonać kod makra dla pliku Word, żeby wykonywana była kopia pliku przy każdej zmianie z nadaną nazwa, datą i godziną. W Excel udało mi się to zrobi, a w Wordzie idzie opornie. Proszę o pomoc. Dopiero raczkuję z makrami i VBA 🙂
Witam, Potrzebuję pomocy z lista rozwijaną w EXCELU, a mianowicie... Jak zrobić, aby zaktualizować pozycję w komórce np A2 po wybraniu z listy rozwijanej np tekst: Okładka 12. Gdy zmienię w źródle listy rozwijanej pole "Okładka 12" na np. Okładka 14 Problem w tym że muszę ręcznie wybrać i zmienić pozycje A2. Mam duży magazyn który dodałem do listy rozwijanej...
Witam W załączeniu mam przykładową kartę czasu pracy, w której zaznaczyłem na czerwono godziny - czy w komórkach tych dałoby się zastosować odpowiednie formuły, by program automatycznie zliczał godziny ogółem, godziny zasadnicze, nadgodziny, nocki itp. ? Godziny "od" "do" będą wpisywane ręcznie. Za soboty płacimy dodatek 50%, chyba że godziny te wypadają...
:arrow: szafarz Ja zrozumiałem z pierwszego postu autora że właśnie takiej "zabawy" chciał autor uniknąć. Zerknij: ...Stosuję filtrowanie, po którym filtruję kolejny model, nastepnie zaznaczam wszystkie egzemplarze wyfiltrowanego modelu, zaznaczam je a licznik pokazuje mi ile jest wszystkich klas, nastepnie filtruje dla danego modelu tylko klase A,...
Witam, również mam problem z plikiem do obliczania godzin. czy jest ktoś mi w stanie pomóc odnośnie kolumny H i komórki G44? Chodzi mi o to aby w kolumnie H arkusz automatycznie podawał ilość godzin/minut przepracowanych powyżej ośmiu godzin (na plusie) oraz ewentualnie ilość godzin/minut poniżej ośmiu godzin (na minusie). Jeżeli byłoby równo osiem...
Witam, od jakiegoś czasu staram się utworzyć tabelkę w której będę miał możliwość wyboru miesiąca. Po wybraniu odpowiedniego miesiąca chciałbym aby w polu data pojawiły się dni tygodnia załóżmy ze mowa o styczniu czyli pokazuje styczeń pod spodem w kolumnie data dni od 2015.01.01 do 2015.01.31 tak samo luty marzec... nie mogę tego rozgryźć aby utworzyła...
Witam. Mam problem z moimi wypocinami w VBA. A mianowicie nie chce mi działać odejmowanie godzin. W moim exelu czas automatycznie się pojawia w kolumnie B po wpisaniu danych w kolumnie A i w kolumnie D po wpisaniu czegoś do C. i teoretycznie różnica powinna się pokazać w kolumnie F . A w załączniku moje dzieło kod ktoś pomoże.
Witam, Mam problem z napisaniem kodu VBA w excelu, chodzi o dodanie czasu, gdy pracownik wpisze się w dane pole (w A2 wypisane są klucze, w B2 chciałbym, aby automatycznie wpisała się godzina, jak w C2 ktoś się wpisze, a gdy komórka będzie pusta, żeby się skasowała godzina), kolumna D będzie miała funkcje WYSZUKAJ.PIONOWO Problem z tym kodem polega...
Witam, robię odczyt z terminala i mam plik FILTR.xlsx(excel) i ten plik zawiera dane których nie chcę w pliku z właściwymi danymi dane.xlsx(excel). Czy wiecie może jak to zrobić aby nie trzeba było ręcznie wszystkiego przepisywać? Jest bardzo dużo linii.Na zdjęciu widać przykładowe dane po lewej a po prawej dane (FILTR) które maja zostać usunięte z...
Witam Potrzebuję stworzyć grafik oraz odnośniki w postaci kart pracy w kolejnych arkuszach dla każdego pracownika.Każdy arkusz ma posiadać cztery karty pracy z czego ze str 1(obszaru wydruku) na umowę o pracę a str 2 umowy zlecenie. 1.Czy istnieje funkcja albo sposób dzięki któremu po zmianie koloru komórki "Pracownicy" zmieniłby się obszar wydruku...
Witam. Chciałbym sobie zrobić w excelu ile godzin pracuje tygodniowo, ogólnie w miesiącu. I mam taki problem że wpisuje sobie datę, w moim przypadku 01-09-2015 i chciałbym pod spodem mieć 2,3,4 i tak dalej. To jak trzymam na tym plusiku i zjeżdzam myszką na dół to mi wyskakuje cały czas ze data to 01-09-2015. Jak zrobić żeby mi się automatycznie to...
Teraz jest OK dzięki wielkie. Dodano po 19 Witam ponownie kolejne pytanie. Jaką zastosować formułę kopiowania całych kolumn. Wpisuję daną cyfrę w żółte pole i automatycznie kopiuje się cała kolumna z tabeli B odpowiadająca wpisanej cyfrze do tabeli A. Witam poradziłem sobie poprzez funkcję Wyszukaj.pionowo.
Witam Wszystkich Jestem zdecydowanym początkującym jeżeli chodzi o makra w MS Excel. Prosiłbym o pomoc zaawansowanych osób w takiej sprawie. W załączeniu przesyłam plik w excel: ZAKŁADKA /LISTA PRACOWNIKÓW/ Wszystko działa automatycznie - wybieramy miesiąc , rok i sam program wypełnia kolorem odpowiednie kolumny z sobota i niedziela. Chciałbym aby program...
dzięki za szybką odpowiedź próbuję Dodano po 1 a jeszcze 1 pytanie jak zrobić odwołanie do komórki z datą np. w komórce A1 wpisuje datę powiedzmy 2016-01-01 jak zrobić żeby przy funkcja odwoływała się do tej konkretnie daty w tej konkretnie komórce?
Cześć, mam plik, w którym mam następująco Arkusz o nazwie 11TK_PION w którym mam kolumny : Data, Śniadanie, Ilość, kcal, godzina - powtarzalne dla dalszej części dnia. w pozycji śniadanie z listy rozwijanej wybieram produkt. ( lista rozwijana bazuje na zakładce WYKAZ) - Wykaz ten jest aktualizowany i sortowany alfabetycznie - w związku z tym wartości...
Witam potrzebuje pomocy :) Chciałabym napisać formatkę do grafiku w Excelu która automatycznie zablokuje możliwość wprowadzana danych po wpisaniu danych w komórkach. Chciałbym stworzyć taką formatkę aby każdy samodzielnie mógł ustalić sobie grafik ale według obowiązujących norm. Moim obecnym problemem jest możliwość zablokowania wprowadzenia danej wartości...
Witam, uruchomiłem w arkuszu makro, które po wpisaniu wartości w kolumnach 5,6,7,8 wpisuje automatycznie Datę w kolumnie "B" i Godzinę w kolumnie "C": Private Sub WorkSheet_Change(ByVal Target As Range) Dim i As Integer i = Target.Row If Target.Column = 5 Or Target.Column = 6 Or Target.Column = 7 Or Target.Column = 8 Then If Target.Cells <> a...
Potrzebuję zrobić w Excelu skoroszyt w którym mógłbym: 1. W jednym arkuszu mieć wpisane dane pracowników - arkusz dane zawierający Imiona, nazwiska, stawki 2. W drugim arkuszu chciałbym mieć zestawienie godzin pracy i gotowości (w formie listy miesięcznej) - automatycznie uwzględniające dni robocze i wolne (weekendy) po wpisaniu godzin przyjazdów (awaria)...
Witam, mam mały problem dotyczący wpisania wyniku meczu w Excelu, gdy wpisuję go w komórce to automatycznie zmienia mi na format godzinowy, czyli np. z 1:0 na 01:00. Nie działa też zapisywanie w formacie X-X, zmienia na format datowy, czyli np. z 1:1 na 1-sty. Gdy próbuję zmienić format w górnym menu, to nic to nie daje.
Kolumna z godzinami ma ponad 1600 komórek (są to różne godziny z przedziału 3 miesięcy), więc byłoby zbyt czasochłonnym szukanie gdzie jest wcześniej niż 3 po północy. Dlatego szukam czegoś uniwersalnego dla całości. A nie wystarczy przeciągnąć sobie wzór?- Zostanie on automatycznie przeliczony! Zaznacz wzór (te pare komórek z prawej strony z różnicami...
Witam. Potrzebuję pomocy w Excelu otóż : chce stworzyć arkusz który liczy mi tygodniowo przychód z tytułu wynagrodzenia Tj tydzień rozliczeniowy zaczyna się od soboty i kończy na piątku. W zależności stawka podstawowa to 6.19/h po każdej przepracowanej 8 godzinie kolejna już po 7.59 po godzinie 18.00 do 6.00 rano - 7,59 w weekendy 7.59 oraz każdego...
W jakim celu włączasz tryb projektowania? Chyba m.in. po to, żeby zdezaktywować makra. Jak wobec tego chciałbyś makrem go wyłączyć? Czy to logiczne? Żeby wyłączyć tryb projektowania i ponownie uaktywnić makra potrzebna jest jakaś akcja użytkownika - naciśnięcie przycisku lub skrótu klawiaturowego. Można ewentualnie przez procedurę OnTime zaplanować...
Dziękuję, działa, śmiga, hula. Dodano po 2 Jeszcze, jest jeden problem. Kiedyś bym wiedział jak go rozwiązać niestety tak rzadko korzystam z formuł, że już zapomniałem. Do folderu skany, dodawane są skany z różnych skanerów, niestety jeden z nich po wprowadzonej nazwie dodaje podkreślnik i datę i wtedy już hiperłącze nie rozpoznaje tego skanu, chyba...
Witam, męczę się z funkcją która miała by po wpisaniu danych w pole A wpisać godzinę w komórce B (godzinę wpisania danej A, a nie godzinę bieżącą). Przykładowo tylko dla samych sekund: http://obrazki.elektroda.pl/9841450800_1... Pozdrawiam.
Poprzedni arkusz super ponieważ jest lista rozwijana i dane są w osobnej zakładce. Dostosuje sobie, dzięki i sorki za zamieszanie! Pozdrawiam! Dodano po 1 Niestety są błędy: FTSH - zamiast 0,33 a jest 0,40 CSH zamiast 0,17 a jest 0,00 AD zamiast 0,83 a jest 1,17 I jeszcze pytanie czy można dodać np. 100 rekordów do "danych" i czy coś trzeba będzie zmieniać...
Witam, Czy istnieje możliwość, aby zrobić makro, które uruchamia makro o konkretnej godzinie i konkretnego dnia? Przykładowo: Wpisuję w komórkę A1 - 31.01.2019 15:30 I aby to makro uruchomiło inne makro (przykładowo o nazwie "makro1" dokładnie o tej porze bez klikania, itd? Dodatkowo: jeżeli plik nie byłby włączony o 15:30 - to makro (przy pierwszym...
Dziękuję za trop, będę kombinować:) Dodano po 3 Niestety przy wszelakich próbach nie mogę sobie z tym poradzić. Może gdyby Pan mógł zerknąć na załączoną tabelę. Chciałbym żeby w momencie kiedy wpisuję np. nr klienta w zakładce trasa finalna uzupełniały się wszystkie komórki w tabeli tj. artykuł kod pocztowy miejscowość. Dane miały by być pobierane z...
http://obrazki.elektroda.pl/3433162400_1... zalaczam plik chodzi mi o rejestracje rozmow przychodzacych, ktora glownie ja bede wypelniac. ale dostep do pliku bedzie miec kazdy pracownik. Chcialabym aby pierwsza kolumna A 'data i godzina' automatycznie sie wypelniala po wpisaniu tekstu w odpowiadajacej kolumnie B. Aby ta data i godzina...
godzina excel excel godzina excel automatyczny
piła krajzegi modyfikacja biosu przesuniecie obrazu
karta graficzna wzmacniacz mikrofonowy
Peugeot 307 1.6 16V przegrzewa się na wolnych obrotach Nawigacja zawiesiła się na ekranie i nie reaguje na dotyk