excel godziny pracy przerwy

Znaleziono około 35 wyników dla: excel godziny pracy przerwy
  • Excel - obliczanie godzin pracy + nadgodziny + przerwa

    Ty się dziwisz że nielogiczne ??? No to popatrz teraz jak to wytłumaczyłeś wcześniej z "kropką" w postaci: Mam nadzieje ze kwestie czasu mamy wyjasnione ;) 1/4 przerwy na lunch Praca w biurze 08:00 - 12:00 Rate0: 4:00 Rate1: 0:00 lunch _______12:00 - 12:15 Rate0: 0:45 Rate1: 0:00 kolejna praca 12:15 - 18:30 Rate0: 3:15 Rate1: 2:15 A jak to tłumaczysz...

    Software serwis   05 Lut 2016 11:16 Odpowiedzi: 25    Wyświetleń: 4377
  • REKLAMA
  • Excel - Excel Obliczanie czasu pracy , godziny nocne, przerwy ...

    Witaj, nie bardzo rozumiem co masz na mysli z tym 00:30 w godzinach nocnych i w jakim celu odejmujesz to od wyniku. Wynik jest ujemny dlatego sa krzyzyki. Chodzi Tobie o dodatkowa premie nocna? EDIT: poprostu objasnij co ta formula ma obliczac zebym w ogole mogl sie w niej odnalezc

    Programowanie Początkujący   13 Mar 2019 22:58 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1155
  • Nie znalazłeś odpowiedzi? Zadaj pytanie Sztucznej Inteligencji

    Czekaj (1min)...
  • Excel - obliczanie godzin pracy + nadgodziny + przerwa

    Czy ja mógłbym odświeżyć lekko temat i zapytać czy jest szansa żeby ktoś edytował ostatni plik który wstawił (at)marek003 bo interesuje mnie tylko jeden wiersz tej całej funkcji a mianowicie wiersz numer 3, gdzie mam godziny pracy, a widzę że w komórce E3 jest funkcja takiej długości że mi ręce opadły jak ty to w ogóle ogarnąłeś :D SZANUJE Chciałbym...

    Obsługa oprogramowania   28 Maj 2020 07:22 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 786
  • Excel – jak obliczyć czas pracy bez przerw, odejmowanie przerw od godzin pracy

    Zmień wobec tego formułę na (podaje dla mojego przykładu wpis dla H2): =24*(C2-B2-((E2-D2)+(G2-F2))) Format zmień z czasu na liczbowy.

    Software serwis   16 Mar 2013 18:27 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 10197
  • Excel - jak obliczyć czas pracy z przerwami w zależności od godzin?

    A funkcja "Jeżeli..." nie pomogła by?

    Software serwis   13 Lis 2010 08:50 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1358
  • REKLAMA
  • - Excel - Praca na datach/godzinach w systemie 3 zmianowym

    Dodaj koniec przerwy i odejmij początek przerwy

    Obsługa oprogramowania   26 Paź 2018 16:56 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 453
  • Excel – formuła do podsumowania godzin pracy z mnożnikiem 1,7 i przerwą po 13

    Trudne... ale wykonalne w pol godziny ;D. nie mam czasu sprawdzic, ale powinno byc ok. Pisalem w OpenOffice, wiec nie wiem czy na excell ruszy bez problemow. Jak cos moge rzucic orginal z OpenOffice. Pozdrawiam.

    Software serwis   01 Cze 2007 22:44 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1581
  • REKLAMA
  • Excel - dodawanie godzin do dat z uwzględnieniem zakresów czasowych

    13 to liczba godzin przerwy w pracy firmy od 18-tej do 7-mej, którą trzeba dodać do godziny zakończenia zadania, jeżeli miałoby wypaść w okresie tej przerwy.

    Software serwis   29 Lip 2014 10:38 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 3156
  • EXCEL - Grafik, zliczanie ilości godzin w miesiącu, przerwy

    Do obliczenia długości dniówki, niezależnie od tego czy dzień, czy noc można użyć formuły: [syntax=text]=MOD(koniec-początek;1)[/sy... liczy resztę z dzielenia przez 1. Czas w Excelu jest ułamkiem doby. W takim układzie można obliczyć sumy cząstkowe każdego dnia, a potem je dodać w potrzebnym zakresie. Tu układ danych jest niekorzystny - łatwiej...

    Software serwis   16 Gru 2015 17:11 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1866
  • Filtrowanie Raportu RCP Excel: Czas Pracy, Przerw - Pracownik, Wejścia/Wyjścia

    To był przykładowy raport z uruchomienia i faktycznie brak wyjścia w pozycji czytnik (na wyjściu i wejściu są oddzielne czytniki zdefiniowane w opisie jako wejście i wyjście - opis edytowalny). Posortowałem sobie kolumnę kontoler z innego dnia pracy - czas układa się chronologicznie od rana do godziny wyjścia (plik w załaczniku z dobowym zrzutem rejestracji).

    Obsługa oprogramowania   06 Lip 2022 10:20 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 510
  • Excel – szablon grafiku pracy zmianowej 3-2-1, limity godzin, alerty przekroczeń

    Witam. Nie chodziło mi o czysty szablon, bo niewiele mi on pomaga. Wszystko muszę wpisać ręcznie i nie pokazuje mi czy mam zachowane wymagane przerwy (11h/dobowa i 35h/weekendowa) ale mimo wszystko dzięki.

    Software serwis   22 Lut 2017 16:48 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 67044
  • REKLAMA
  • Excel - jak zaznaczyć przerwy między zmianami krótsze niż 10 godzin?

    Właśnie znalazłem ten plik, dostosowałem do swoich potrzeb i mam pytanie czy jest w ogóle taka funkcja która by informowała o przekroczeniu 6 dni pracy po kolei ?

    Programowanie Początkujący   22 Cze 2017 19:17 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 1863
  • EXCEL 2010 - Zliczanie godzin pracy, system 3 zmianowy

    Witam serdecznie! Kiedyś na forum znalazłem taki fajny szablon z całym miesiącem w formie kalendarza, gdzie mogłem wpisywać sobie start pracy, koniec pracy i zliczało mi godziny. Jednak po awarii dysku nie mogę teraz tego znaleźć. Może pomożecie mi coś takiego stworzyć? Potrzebuje dokładnie coś takiego. System 3 zmianowy, możliwość wpisania przerwy...

    Software serwis   07 Cze 2013 08:40 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 3699
  • Excel – naliczanie godzin po 20:00 przy rozpoczęciu pracy po tej godzinie

    Wszystko smiga jak powinno. Niedziela I sobota ok. w tygodniu wydaje sie ze wszystko w porzadku ale gdy ide na noc w tygodniu np: w poniedzialek (w C5 zrobilem nocke) nie liczy nocnych stawek. zapisalem arkusz ze zmienionymi godzinami. PS wlasnie zauwazylem ze w niedziele nie liczy za to przerw. 07:00-20:00 > przerwa np.00:30 - nie liczy

    Software serwis   31 Mar 2014 14:34 Odpowiedzi: 21    Wyświetleń: 3360
  • Excel - przerwa 35 godzinna - Potrzebuję pomocy z napisaniem formuły sprawdzającej przerwe.

    Spojrzałem na tabelkę... to jak chcesz osiągnąć 35 godzin przerwy? Z tabeli widzę błąd logiczny. Wstawiasz tylko godziny, więc: 1. no to jeśli dzień wolny to przerwa 24 godzin - spoko. 2. a co zmianą we dni pracy? Bo może kończyć o 14, 15 20? To masz różne godziny wolnego do północy. Cała dobę nie można uwzględnić, bo jest istotne wolne tylko po zakończeniu...

    Obsługa oprogramowania   27 Paź 2022 11:01 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 249
  • Excel VBA _ liczenie czasu pracy z uwzględnieniem czasu na przerwy zmianowe

    Witam, Dzięki Waszej pomocy stworzyłem raport produkcyjny w którym wykorzystałem makro do wstawiania aktualnej daty i godziny w komórce po dwukrotnym kliknięciu. Problem z jakim się zwracam to rozliczanie czasu pracy z uwzględnieniem czasu przerwy ustalonej o odpowiednich porach. W załączniku zamieszczam roboczy plik w którym chciałbym zliczać czas...

    Obsługa oprogramowania   03 Kwi 2021 22:06 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 1296
  • Excel - formuła do sumowania godzin z przerwą w ciągu dnia

    Dzień dobry, Jeżeli praca kończy się w następnej dobie, to do różnicy czasów należy dodać 1 (Excel liczy czas w dobach) - zakładam, że praca nie trwa jednorazowo dłużej niż 24 godziny. Przy sumie ogólnej (z wielu dni) trzeba ustawić format wyświetlania na niestandardowy [gg]:mm (jeśli mają być godziny i minuty), inaczej wyświetlona będzie tylko końcówka...

    Software serwis   05 Gru 2013 12:33 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 3174
  • EXCEL: Jak utworzyć regułę dla przerw między zmianami w grafiku?

    Potrzebuję pomocy. Utworzyłem grafik w Excelu, lecz teraz potrzebuję pomocy przy utworzeniu reguły, żeby wykazywał błędy: Grafik mieści się w komórkach od C3 do AG26. Osoby pracują w systemie 8-godzinnym. W komórki wpisuję wyłącznie godzinę rozpoczęcia pracy - np. praca w godz. 22.00 - 6.00 wpisuję 22, w godz. 6.00 - 14.00 wpisuję 6. Przerwa pomiędzy...

    Obsługa oprogramowania   03 Sty 2024 09:39 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 312
  • Excel - ewidencja czasu - 35 godzin i naruszenie doby

    Tak na szybko co do łączy. Przy tworzeniu arkusza zapomniałem poprawić jeszcze parę formuł dlatego wyskakuje prośba o łącze do poprzedniego skoroszytu. W arkuszu Marzec w komórce AJ5 wpisz =AH5+Styczeń!AH5+Luty!AH5 i skopiuj w dół do końca w AK383 wpisz =Luty!AK383 a w AO384 wpisz =SUMA(Styczeń!AK384;Luty!AK384;AK384... i to załatwi sprawę pytania...

    Software serwis   11 Lut 2014 17:58 Odpowiedzi: 43    Wyświetleń: 29610
  • Program do zliczania godzin pracy nad projektem. Może być nawet w excelu

    Zrozumiałem inaczej :) Pracownik zaczyna coś w czwartek o 9:00, kończy w środę o 13:15. Excel ma policzyć ile to godzin. Jeden pełny dzień pracy to 7,45 godz. odliczając przerwę. Odejmujemy daty. Od otrzymanej liczby odejmujemy 2 (pierwszy i ostatni dzień) oraz ewentualne święta (jest 11 w roku wyłączając Wielkanoc i Zielone Świątki, które przypadają...

    Programowanie Początkujący   18 Paź 2011 08:06 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 5672
  • Excel VBA - Jak zatrzymać autozapis po zamknięciu skoroszytu?

    Kłopot pojawia sie wtedy gdy wyłącze już skoroszyt... to po 15 minutach włącza/otwiera się znowu mój skoroszyt. Jak tego uniknąć? Sub Autozapis() ActiveWorkbook.Save Application.OnTime Now() + TimeValue("00:15:00&quo... "Autozapis" End Sub Można tak: ZegarekStart z parametrem False i to zatrzymuje timer....

    Software serwis   07 Lip 2020 12:54 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 4527
  • Excel - jak sumować godziny pracy w przedziale 24h od startu?

    Pierwszy przykład to jest praca przerywana, tzn. od 4-10 potem przerwa i od 15-20. Dlatego doba wg. tego przykładu trwa: 1 doba rozliczeniowa: od 4 - 4 następnego dnia 2 doba rozliczeniowa: od 15-15 następnego dnia Przynajmniej tak liczy ITD. w tym przedziale godzin moja praca nie może przekroczyć 10h. Tylko jak widać na załączniku to wszystko jest...

    Software serwis   02 Cze 2013 20:45 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 5850
  • Excel - "licz jezeli weekend lub dni tygodnia"

    Na początek. Środkowa tabela to praca czyli D8, E8. I w h8 ma podliczać sumę pracy. Gdy niedziela i sobota to w I8 sie podlicza. I następnie gdy jest powyżej 8 godzin to odlicza przerwę 0,5. I problem gdy pisze od 8:00-8:30 to sumuje ze jest 0:30 min a ma byc 0,5 jako liczba. Wszystko:)

    Software serwis   05 Lip 2015 17:34 Odpowiedzi: 23    Wyświetleń: 7869
  • Excel - EXCEL dodawanie i odejmowanie godzin, czasu pracy itp

    Witam, przeczytalem kazdy temat na forum zwiazany z obliczanie czasu pracy I albo wychodza jakies bledy nawet przy najprostszej formule albo w ogole nie chce obliczac nic, zagubilem sie a potrzebuje to zrobic niestety na jutro. działalo do momentu kiedy start pracy i koniec byl w tej samej dobie jednak kiedy start pracy byl powiedzmy 14:00 i koniec...

    Software serwis   06 Paź 2013 15:23 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 4953
  • Excel – jak zrobić harmonogram pracy z automatycznym liczeniem wynagrodzenia godzinowego

    Witam. Potrzebuję pomocy w Excelu otóż : chce stworzyć arkusz który liczy mi tygodniowo przychód z tytułu wynagrodzenia Tj tydzień rozliczeniowy zaczyna się od soboty i kończy na piątku. W zależności stawka podstawowa to 6.19/h po każdej przepracowanej 8 godzinie kolejna już po 7.59 po godzinie 18.00 do 6.00 rano - 7,59 w weekendy 7.59 oraz każdego...

    Software serwis   20 Wrz 2013 23:11 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 8334
  • Excel - jaką funkcje zastosować w tej liscie obecnosci

    Witajcie, Opisze po krótce co chce zrobić Lista obecnosci - system zmianowy 4 zmiany, 3 brygady. Kazdy pracownik pracuje tak: 4 dni po 8 godzin na rano, dzien przerwy 4 dni po 8 godzin na popoludnie, dzien przerwy 4 dni po 8 godzin na noc, dwa dni przerwy Nie ma znaczenia czy weekend czy świeta, zawsze tak jest. Chce zeby excel sam uzupelnial mi te...

    Software serwis   13 Wrz 2010 12:29 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 2504
  • Excel - jak zliczać czas pracy przy wielokrotnym logowaniu pracowników?

    nie wiem czy dobrze zrozumiałem pytanie ale postaram się odpowiedzieć. Dane dotyczące nazwisk będą pogrupowane w ten sposób ale powtarzalność danego użytkownika nie będzie stała, podobnie jak liczba nie powtarzających się nazwisk. Raz to samo nazwisko może powtórzyć się 3 razy a innym razem 15. Raz różnych nazwisk może być 10 a raz 20. Czas przerw będę...

    Software serwis   02 Lut 2013 16:51 Odpowiedzi: 22    Wyświetleń: 5256
  • Excel – automatyczne sumowanie godzin pracy od niedzieli do soboty w tabeli

    WoW, widze ze naprawde sie postarales i za to dziekuje, a czy jest jakas mozliwosc zebys mi to wszystko napisal w excelu ja bym ci wyslal plik zeby to mialo rece i nogi. Dla mnie ta formula to dramat staram sie pisac z jezli ale nie wychodzi jestem naprwde tepy z tego ^^, bo np te dwa 15-17 18-19 to poporostu 17-18 jest przerwa. oczywiscie bede probowal...

    Software serwis   12 Kwi 2013 01:15 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 4272
  • Zliczanie Excel pracowników na podstawie zestawienia

    Witam, Mam pewien kłopot z excelem i nie wiem jak to ugryźć. Jak ktoś zdążył zauważyć otwierając plik to mam bazy danych w różnych zakładkach. Mam czas OD -> DO, wyciągnięcie różnicy. W zakładkach typu test jest suma tych danych w sposób następujący: Dzień - suma z godzin z konkretnej bazy z konkretnego dnia. Wyciągnięcie średniej oraz sumy i przeliczenie...

    Programowanie   29 Mar 2017 15:11 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1491
  • Excel: Jak obliczyć 35-godzinną przerwę przy dniu/dniach wolnych?

    mam coś takiego http://obrazki.elektroda.pl/4009128500_1... potrzebuje obliczyć czy pracownik ma wymagane 35 godzin w tygodniu przerwy jeśli jest sytuacja jak wtorek-środa to nie ma problemu w jednej komórce piszę 24:00(F4) wtedy F22=F4-F8=9:45 a np.G22=G8 a w innej =sum(F22:G22)*24 i jest ok bo oblicza 23,5(przy formatowaniu komórki jako...

    Software serwis   28 Lut 2012 11:51 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 12256
  • Jak poprawić ewidencję czasu pracy w Excelu? Automatyzacja i godziny nocne

    Witam mam stworzoną ewidencje czasu pracy ale coś źle jest zrobione bo podlicza nie tak jak powinno, chciał bym dodać kilka dodatkowych pól ale nie wiem jak i nocne godziny też źle mi zlicza bo te godziny są od 22:00 do 6:00 pola oznaczone ??? nie wiedziałem jak wypełnić kolumnę "urlop" chciał bym całkowicie wyrzucić ale jak wyrzucę to całość mi się...

    Obsługa oprogramowania   23 Sie 2018 16:31 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 3534
  • Grafik pracowniczy, zliczanie godzin i urlopów, bezpłatna przerwa

    Dobry wieczór, Jestem z epoki kamienia łupanego i potrzebuje pomocy, do tej pory grafik był tworzony na papierze a teraz muszę go robić w formie elektronicznej, nie umiem i nie umiałam nigdy korzystać z excela. A teraz muszę stworzyć grafik, który sam się liczy i sprawdza :) Dostałam grafik od znajomego, który miał działać, ale nie działa, nie liczy...

    Obsługa oprogramowania   19 Kwi 2023 10:53 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 318
  • Excel – jak wykryć nakładające się godziny pracy pracownika w bazie danych?

    Projekt przerwany, nie uzyskano oczekiwanych rezultatów

    Obsługa oprogramowania   03 Kwi 2018 10:08 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 663
  • RICOH Aficio SG 3100snw - Niepoprawne IP serwera SMTP. Nie da się wgrać firmware

    Koledzy, potrzebna mi Wasza pomoc: Urządzenie: RICOH Afisco SG 3100snw. Firmware drukarki 2.0.2 System Windows 7 64 bit. Dzisiaj ustawiałem drukowanie ze smartfona HTC ONE A9 przez wi-fi. Schody zaczęły się już od sparowania Ricoh`a z routerem przez WPS i PIN. Bezskutecznie. Zmuszony byłem połączyć się bezpośrednio z routerem kablem LAN. Postanowiłem...

    Drukarki, ksero Początkujący   18 Sie 2017 14:14 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 3279
  • Automatyczne przydzielanie przerw w Excelu bez pustych miejsc - jak to zrobić?

    Hej, Potrzebuje stworzyć do pracy zautomatyzowany system tworzenia przerw miedzy pracownikami, gdzie bedę wklejał tylko godziny z grafiku a exel automatycznie będzie rozdzielał "przerwy" Logi. mam problem poniewaz przy towrzeniu pojawiają się duże przerwy których chciałbym uniknąć a najlepiej żęby osoba przypisana do danego "loga" była przypisana w...

    Obsługa oprogramowania   26 Lip 2017 07:31 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 627