excel godziny

Znaleziono około 3846 wyników dla: excel godziny
  • Excel bez VBA - Liczba godzin od finiszu pracy do startu najbliższej godziny

    Jeśli chodzi o te dwa minusy, to służą one do zamiany wartości pseudotekstowej czasu "6:0" na liczbę (w tym przypadku 0,25). Natomiast co do funkcji MAKS.WARUNKÓW byłem przekonany, że ona już była dostępna w Excelu 2016, ale widzę, że jest dopiero w w wersji 2019. To trzeba poszukać jakiegoś rozwiązania zastępczego. Zamiast MAKS.WARUNKÓW możesz użyć:...

    Obsługa oprogramowania   26 Sty 2023 20:00 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 450
  • Excel - makro - tworzenie nieaktualizujacej sie daty i godziny

    Dołącz plik tutaj

    Software serwis   03 Lut 2016 14:03 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 3423
  • Nie znalazłeś odpowiedzi? Zadaj pytanie Sztucznej Inteligencji

    Czekaj (2min)...
  • Excel - Excel Obliczanie czasu pracy , godziny nocne, przerwy ...

    Witaj, nie bardzo rozumiem co masz na mysli z tym 00:30 w godzinach nocnych i w jakim celu odejmujesz to od wyniku. Wynik jest ujemny dlatego sa krzyzyki. Chodzi Tobie o dodatkowa premie nocna? EDIT: poprostu objasnij co ta formula ma obliczac zebym w ogole mogl sie w niej odnalezc

    Programowanie Początkujący   13 Mar 2019 22:58 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1218
  • REKLAMA
  • EXCEL - jak szybko przeliczyć minuty na godziny

    A o dzieleniu całkowitym i reszcie z dzielenia w szkole nie było? można np tak: =ZŁĄCZ.TEKSTY(ZAOKR.DO.CAŁK(A7/6... gdzie komórka A7 zawiera wpisane minuty

    Software serwis   21 Kwi 2018 08:59 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 43959
  • Excel - Jak zliczyć godziny pracy przez północ?

    Rozpoczęcie pracy 20:00 koniec pracy 3:00 następnego dnia. Jak zrobić sumę komórek aby dało wynik 7:00 godzin pracy? =JEŻELI(A1>B1;1+B1-A1;B1-A1) lub jeśli format ogólny/liczbowy =JEŻELI(A1>B1;1+B1-A1;B1-A1)*... Edit: O, spóźniłem się :)

    Software serwis   01 Kwi 2011 13:35 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 3403
  • REKLAMA
  • Excel - formuła do obliczania godziny końca zadania z uwzględnieniem dni tygodnia

    Wrzuć jakiś przykład, bo w Excelu to co mówisz można zapisać na 5 sposobów. Jeśli dodajesz godziny do wartości sformatowanej jako Np "dd-mm-rr g:mm;(at)" to wystarczy dodać godziny podzielone przez 24 =A1+B1/24 Jeśli to ma być w tabelce, to można porównać daty wykorzystując Nr kolumny. Tylko co z tą niedzielą?

    Obsługa oprogramowania   31 Gru 2021 11:24 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 2881
  • Excel - Jak zsumować godziny pracy z literami i cyframi w pionie?

    Taka funkcja: [syntax=vbscript]Function SumujGodziny(z As Range) As Integer For Each d In z a = a + Val(Mid(d, 2)) Next SumujGodziny = a End Function [/syntax]

    Obsługa oprogramowania   27 Lis 2019 12:56 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1470
  • Excel - Jak poprawnie zliczać godziny nocne (22:00-6:00) w arkuszu?

    Nie zadziała w przypadku pracy powyżej 16 godz.

    Software serwis   12 Mar 2017 13:38 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 4719
  • Excel - jak wyliczyć godziny pracy na stawkę wynagrodzenia

    Doba w Excelu to 1 (słownie: jeden), nie 24 ;) =JEŻELI(LUB(A7="";A6=&...

    Software serwis   27 Sie 2013 15:07 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2937
  • Excel - jak obliczyć godziny dla założeń R, D, N, P, d, n?

    Musisz pododawać kolejne sumy po podstawieniu i wymnożeniu (formuła tablicowa, gdzie zakres to wiersz grafiku) [syntax=text]SUMA(JEŻELI(zakres="D";1;0)... trochę założenia, bo dla WYSZUKAJ.PIONOWO "D" oraz "d" to to samo...

    Programowanie Początkujący   15 Sty 2015 07:02 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 819
  • Excel - Jak zliczyć godziny z zakresu miesiąca za pomocą formuły?

    Przyznam że jak spróbowałem to się okazało że wybierz() nie koniecznie trzeba stosować. To co zrobiłeś w paru komórkach wrzuć w jedną np.: =LICZ.JEŻELI( zakres ;1)*12+LICZ.JEŻELI( zakres ;2)*12+LICZ.JEŻELI( zakres ;3)*24+LICZ.JEŻELI( zakres ;4)*14+LICZ.JEŻELI( zakres ;5)*17+LICZ.JEŻELI( zakres ;7)*8 Choć wykorzystanie funkcji tablicowych (przykład kolegi...

    Software serwis   27 Cze 2014 06:25 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1758
  • REKLAMA
  • Excel - jak obliczyć godziny dzienne i nocne przy zmianach dobowych?

    Trochę z ograniczeniami przykład na szybko, ale myślę że nikt 2 dni w pracy siedział nie będzie. Wersja Excela nie gra roli ;)

    Software serwis   15 Maj 2012 06:00 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2837
  • Excel - Jak dodać godziny pracy z minutami w nieregularnych przedziałach?

    Tu masz częściowo policzone na więcej nie mam czasu (praca).

    Software serwis   11 Sty 2011 21:21 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 6760
  • Excel - jak obliczyć godziny nocne i czas pracy bez dodatkowych tabel?

    A jak zamiast do kodu VBA Arkusza1 wstawisz moduł i tam umieścisz kod?

    Software serwis   18 Sty 2012 10:25 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 4433
  • MS EXCEL - Jak zliczyć godziny robocze między datami w godzinach 9-17?

    Z pewnością był, ale mi też się nie chce szukać ;) Spróbuj: http://obrazki.elektroda.pl/1075726600_1... To wersja najprostsza, bez niedziel i świąt. Jeśli potrzebujesz rozbudować bardziej, szukaj na forum w postach kolegi marek003...

    Software serwis   03 Lis 2012 10:27 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2511
  • Excel - Jak sprawdzić, czy godziny pracy mieszczą się w określonych przedziałach?

    Tak powinno być?

    Programowanie Początkujący   12 Sty 2014 22:38 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1068
  • Excel – jak zsumować godziny pracy wpisane w formacie 9:00-16:00 dla pracowników?

    Można zmodyfikować Koleżanki tabelkę. Każdej osobie można przypisać trzy kolumny. Pierwsza kolumna byłaby godziną "od", druga byłaby godziną "do", trzecia byłaby różnicą godzin, można ją ukryć. Przy takim układzie rozwiązanie staje się dość proste. Przy koleżanki układzie rozwiązanie na makrach byłoby bardziej skomplikowane. W załączniku prosty przykład...

    Software serwis   02 Kwi 2015 10:45 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 975
  • Jak w Excel 2007 liczyć nadgodziny i sumować godziny miesięczne?

    Witaj. Ekspertem z Excela co prawda nie jestem, ale zobacz załącznik. Generalnie pozmieniałem właściwie tylko format danych w komórce (zastosowałem format, który jest interpretowany nie jako godzina taka jak na zegarku, która będzie zawsze dodatnia i w zakresie 0:00-23:59, a format godziny:minuty, który umożliwia wyświetlanie wyników dodatnich/ujemnych...

    Obsługa oprogramowania   13 Lis 2018 13:03 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 828
  • Jak dodać wybór godziny do kalendarza w Excel VBA?

    Jest tam wykorzystana kontrolka 'dtPicker' Potwierdzając problem z cytowanego przez autora wątku i dyskusję o problemach z tą kontrolką - oto zachowanie tego pliku na moim komputerze :) http://obrazki.elektroda.pl/5826995400_1... Czyli tak jak mówiliśmy - dateTimePicker = samo zło :D Plik kalendarza rozbudowany o textbox do wyboru godziny...

    Programowanie Początkujący   24 Sty 2016 14:25 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 3666
  • Excel 2013 - Jak przypisać godziny pracy do literki D w różnych dniach tygodnia?

    Nie jestem pewien, czy dobrze zrozumiałem. Chodzi o to, o czym pisałem wcześniej? Na lewo godziny, na prawo W, D, () a po środku suma+suma?

    Software serwis   19 Wrz 2014 18:30 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 2550
  • Excel 2003: Formuła dodająca 4 godziny pracy z uwzględnieniem weekendów

    Na poprzednim forum miałeś kłopot z liczeniem formuł jeżeli nie ma daty. Jeżeli nie chcesz by ci wyliczało kiedy nie ma daty, formuły liczące z danej komórki zamknij w funkcji "jeżeli" np. (jeżeli w A1 jest data). =Jeżeli(A1="";""; i tu cała wcześniejsza formuła - bez równa się)

    Software serwis   20 Lut 2009 14:10 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 3992
  • EXCEL - Jak zamienić daty i godziny na minuty od rozpoczęcia badań?

    Nie mam pojęcia jak wyliczyłeś "swoje" minuty. Jaką godzinę przyjąłeś za pierwsza że ci wyszło to co wyszło. Obok załączyłem wyliczenia minut, przyjmując że badanie rozpoczęło sie 8 marca o godzinie 00:00 i każda data i godzina to kolejna wartość zwiększająca czas "eksperymentu" o daną ilośc minut

    Software serwis   13 Wrz 2010 08:48 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 5073
  • Excel obliczanie godzin roboczych przy dwóch założeniach

    Mam do policzenia czas trwania procesu, jeżeli zaczął się on 2018-02-12 16:59 a zakończył się 2018-02-13 07:45. Czas pracy jest liczony tylko od godziny 7:00 do 16:00 i tylko w dni robocze. Jeśli to tylko takie specyficzne przypadki jak w Twoim przykładzie (w każdym tylko 2 dni robocze :D ) to poprzez kilka kolumn pomocniczych można uzyskać pożądany...

    Obsługa oprogramowania   18 Lut 2019 11:27 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2670
  • Excel - Excel. Obliczanie godzin pracy i zapłata za prace

    Pamiętaj tylko że godziny pracy nie mogą przekroczyć godziny 24:00 bo formuła nie jest na to przygotowana. (nie mówiąc o nadgodzinach i nockach)

    Software serwis   10 Gru 2012 08:37 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 3660
  • Excel - Obliczanie godzin pracy zespołu z uwzględnieniem godzin i weekendów

    Funkcja DNI.ROBOCZE (wcześniej NETWORKDAYS) liczy dni łącznie z pierwszym i ostatnim, trzeba na to uważać. W tym przypadku liczyłaby pracę od 8 pierwszego dnia do 18 dnia ostatniego. Zatem jeśli praca zaczyna się danego dnia później, a kończy wcześniej obie te poprawki należy odjąć. Jeżeli wynik ma być w godzinach i minutach, najwygodniej liczyć doby...

    Programowanie Początkujący   08 Lip 2014 12:52 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1554
  • Excel 2007 - Wstawianie godzin z minutami w drugim arkuszu na podstawie wartości z pierwszego

    Musisz się zdecydować albo wpisujesz godziny jako tekst (wtedy w cudzysłowiu) albo jako liczby. Jeżeli chcesz to dalej np. sumować to proponuję konsekwentnie jako liczby. Z tym że trzeba pamiętać, że wpisane 8:00 to liczba równa 0,333.. a tylko prezentowana w formacie godzinowym. Czyli np. 12:00 to 0,5 (część doby), 6:00 to (0,25 część) doby. Do obliczeń...

    Obsługa oprogramowania   18 Lut 2023 18:10 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 360
  • Excel - jak zautomatyzować liczenie godzin pracy i dni wolnych?

    mrx nie bądź takim czarnowidzem :) da się zrobić obliczenia i na tym co autor przedstawił. Ale formuła jest trochę zawiła. Kłopot polega jednak na systematyczności danych i kolejnych warunkach o których autor nie wspomniał. Oprócz "off" i "f" jest jeszcze "offf", "inv", "dos" itd. a dla excela musi być jasne jak to policzyć (czy to 0 czy 8 czy dzień...

    Software serwis   12 Lis 2012 21:18 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 11868
  • Excel Makro Data i Godzina - Blokada przed zmianami

    Co zrobić, aby po po zmianie wartości w kolumnach 5,6,7,8; Data i godzina w kolumnach B i C pozostała niezmieniona. Odpowiadając tak na "sucho" ... trzeba do kodu dodać coś takiego: Wariant I If Target.Column = 5 Or Target.Column = 6 Or Target.Column = 7 Or Target.Column = 8 Then " można skrócić do " If Target.Column >= 5 And Target.Column <=...

    Obsługa oprogramowania   10 Mar 2019 13:57 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 3189
  • EXCEL 2010 - Zliczanie godzin pracy, system 3 zmianowy

    Dzień dobry, Przy obliczeniach związanych z godzinami należy pamiętać, że Excel pamięta godziny jako ułamki doby, a to co jest wyświetlane, to tylko kwestia formatu. Jeśli chce Pan wyświetlić godzinę zegarową, to format powinien być np. g:mm, a jeśli liczbę godzin (także powyżej 24) to [g]:mm. W Pana podsumowaniach formaty były błędne, a formuły dziwne....

    Software serwis   07 Cze 2013 08:40 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 3717
  • Excel VBA automatyczne wstawianie daty (dzień + godzina)

    Zrozumiałem, że błąd polega na omyłkowym kliknięciu w kolumnie C zamiast w B. Jeśli kolumny i godziny są wprowadzone prawidłowo, a problem stwarzają daty, to obliczenie różnicy można przeprowadzić wg wzoru: [syntax=text]=MOD(C1-B1;1)[/syntax] Jeśli zakłada się możliwość ręcznego wprowadzania danych, to potencjalnych możliwości błędu jest więcej. Poza...

    Obsługa oprogramowania   13 Lut 2021 16:02 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 3735
  • Excel - ewidencja czasu - 35 godzin i naruszenie doby

    W załączeniu "przetranponowanie" tabel by nie było ukrytych kolumn i czerwone ostrzeżenie jezeli dwa rozpoczęcia będa wcześniej niż 24 godziny od siebie (tylko w marcu jeden przypadek - ale nie wiem czy sam go nie zrobiłem) Nie wiem czy ostrzeżenie o 24 godzinach dobrze działa kiedy będa kody "literowe". Sprawdź. Co do tych 7 dni i 36 godzin - cały...

    Software serwis   11 Lut 2014 17:58 Odpowiedzi: 43    Wyświetleń: 29727
  • Excel - Błąd w sumowaniu godzin po przekroczeniu doby

    Suma jest prawidłowa tylko trzebaby było "odsłonić" dni. Jeżeli mają być tylko godziny zmień format komórki na niestandardowy: [g]:mm

    Software serwis   08 Lis 2012 13:14 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2073
  • VBA: Automatyczne wstawianie daty i godziny w D1 i J1 po zmianie H1 i M1

    Wypada zacząć od tego, że Excel nie jest twierdzą szyfrów i wszystkie zabezpieczenia są tu raczej symboliczne, to znaczy mają uświadomić użytkownikowi, że robi coś, czego robić nie powinien. Natomiast jeśli użytkownik jest zdeterminowany, to zawsze może znaleźć obejście, żeby coś niedozwolonego zrobić. W przypadku gdy zabezpieczenie bazuje na VBA, wystarczy...

    Programowanie   01 Sie 2025 10:59 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 261
  • Excel - Tworzenie wykresu z ilością wystąpień zdarzeń w godzinach 5:00-21:00

    Chyba o to Ci chodzi (załącznik). Klikasz na dowolną godzinę w tabeli przestawnej prawym myszy i wybierasz "Field settings" https://obrazki.elektroda.pl/3326323900_... Potem zakładka "Layout & Print" i zaznaczasz "Show items with no data" https://obrazki.elektroda.pl/9317582800_... Potem w filtrze wykresu odznaczasz...

    Obsługa oprogramowania   09 Lis 2022 15:46 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 513
  • Excel 2010 - Jak pobrać pełną wartość godzin z formatu [g]:mm?

    Dla godziny w komórce A1 =(A1-MOD(A1;1))*24+GODZI... i ogólne formatowanie liczb w komórce.

    Software serwis   11 Lip 2013 13:19 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2634
  • Excel 2013 - Jak uzyskać sumę godzin w formacie liczbowym bez dwukropka?

    Problem wydaje mi się trochę udziwniony, bo jeżeli minuty są potrzebne, to dlaczego nie ma być zer gdy są tylko pełne godziny? Dwukropek oczywiście można zastąpić przecinkiem, tylko czy to jest lepsze? Wszak minuty nie są setnymi częściami godziny. Natomiast format czasu nie jest tak elastyczny, żeby można było pominąć minuty gdy są równe 0, a wyświetlać...

    Software serwis   09 Wrz 2013 19:22 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 2268
  • Excel - jak sformatować komórki do przeliczania godzin na stawkę w euro?

    Chodzi o to żeby godziny z komórki G36 mnożył przez stawkę G37 i wyświetlał prawidłowy wynkik w G38. Biorę na przykład to co jest wpisane. Stawka 7,5€ / godzina Liczba godzin 71:20 czyli 71godzin i 20 minut 71*7,5= 532,5€ za pełne godziny. 20 minut to 1/3 godziny a więc 7,5€/3=2,5€ 532,5+2,5=535€ i taki wynik wychodzi...

    Software serwis   09 Wrz 2012 13:43 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1992
  • Ms Excel - Łączenie dwóch komórek: daty i godziny

    No... dodaj. =A1+A2 i zastosuj formatowanie niestandardowe- dd-mm-rrrr gg:mm

    Software serwis   01 Lip 2013 20:46 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 15591
  • Excel - jak znaleźć liczby o 1 większe lub mniejsze w dużym pliku?

    a to VBA to po prostu jest genialne VBA jest dla leniwych. Zamiast codziennie tracić godzinę na te same operacje, jedno makro i się robi w 15 sekund. Reszta godziny wolne.;)

    Software serwis   21 Sie 2015 14:20 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 849
  • Excel - Jak poprawnie sumować godziny pracy z całego miesiąca?

    Oj... a u mnie wszystko skaszaniło :/ jest tak : licze czas pracy kilku maszyn, w kolumnie O5:012 mam wyniki poszczególnych jednostek w formacie czas (gg:mm) w sytuacji gdy maszyna nie pracowała, mamy wynik : 0:00 , ale jak pracowała 24 godziny to też pokazuje 0:00 . Suma pracy ich wszystkich to zupełny kosmos ... format: niestandardowe [g]:mm daje...

    Software serwis   01 Gru 2010 06:52 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 43804
  • EXCEL - Operacje arytmetyczne w funkcji czas przy przejściu przez północ

    Excel liczy czas zawsze z datą, tylko ta data nie zawsze jest wyświetlana. Wszystko zależy od kodu formatu. Jeśli kod formatu jest g:mm lub podobny, to wyświetlana jest godzina zegarowa, czyli najwyżej 23:59. Jeśli chcesz zliczać czas w godzinach i minutach w kodzie formatu musisz godziny wziąć w nawiasy kwadratowe, np. tak: [g]:mm. Jeśli wprowadzasz...

    Obsługa oprogramowania   25 Kwi 2018 14:10 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1446
  • Jak stworzyć wykres 24-godzinny w Excelu z danymi o czynnościach?

    Prawdę mówiąc to nie wiem jak chcesz uzyskać wykres kołowy jeżeli przekraczasz 24 godziny. Wizualnie to będzie jakieś nieporozumienie. Może ci chodzi o wykres granta czyli harmonogram pracy w czasie? Co prawda excel ma "kłopoty" z wykresami granta. Trzeba trochę pokombinować i znać gdzie sa które parametry wykresu. w załączeniu przykład: A tu link z...

    Software serwis   07 Maj 2010 11:22 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 5771
  • Excel UserForm - Wprowadzanie godziny z listy wybieralnej w VBA

    Witam, Mam problem z szablonem UserForm, głównie chodzi o wpisanie godziny z listy wybieralnej (zaznaczam 6:00) wartość przyjęta 0,25. Proszę o pomoc jak w VBA wykonać formułę aby po wybraniu z listy wybieralnej godziny bez zmian np. 7:45 -> 7:45. W załączniku screeny. https://obrazki.elektroda.pl/8959017500_... https://obrazki.elektroda.pl/8060825600_...

    Obsługa oprogramowania   08 Paź 2021 23:20 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 198
  • Jak obliczyć w Excel 2003 godziny pracy minus 10 minut i mnożenie przez dni?

    Dziękuję Ci za odpowiedź. Z małą pomocą poradziłem sobie. Ktoś mi podpowiedział żeby zastosować funkcję "jeżeli". Całe rozliczenie zrobiłem w dwóch arkuszach. Pomnożyć chciałem różnicę wejść i wyjść pracownika z jednego dnia, żeby mieć minuty. Jeszcze raz dziękuję Ci za pomoc. Wstawiam plik w sumie wyjściowy z jakimiś absurdalnymi danymi :) Może komuś...

    Programowanie Początkujący   11 Gru 2018 20:24 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1155
  • Excel - wyświetlanie czasu określonych miast w różnych komórkach - jak zrobić?

    Wystarczy w module wpisać Sub cyk() Calculate Application.OnTime Now + TimeValue("00:00:01&quo... "cyk" End Sub w jakiejkolwiek komórce arkusza wpisać =teraz() (sformatować żeby było widać sekundy) i uruchomić makro cyk a zacznie pokazywać "na bieżąco" bieżący czas A czas w różnych miastach: Dodaj/odejmij do komórki...

    Software serwis   26 Maj 2012 14:54 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1533
  • Excel: Jak obliczyć czas pracy przy zmianie doby?

    Teraz podam prostszy załącznik. Chodzi mi o to że w komórkach C3 do C5 jest podana ilość godzin pracy a w komórce C6 chciałbym żeby była suma tych godzin, i jak widać na załączniku wychodzi bzdura. Gdyby były zapisane tylko dwie godziny (tak jak jest to w komórkach E3 i E4 z sumą w E5) to by nie było problemu excel liczy bez problemu, gorzej jest gdy...

    Software serwis   31 Sie 2011 09:13 Odpowiedzi: 35    Wyświetleń: 84604
  • EXCEL czas potrzebny na produkcję z podziałem na zmiany robocze.

    Czy da się w Excelu ustawić harmonogram pracy Na pewno :D przecież możesz sobie zrobić tabelkę i powpisywać odpowiednie godziny każdego dnia :please: Jeśli chciałbyś taką tabelkę uzyskiwać - automatycznie :?: To też można choć znacznie trudniej :D można np. zrobić tak jak na zrzucie :idea: 1036175 i w załączniku. 1036178

    Programowanie Początkujący   22 Lip 2020 09:54 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 1242
  • EXCEL - Wyliczanie ilości nadgodzin o danej wartości

    .. Zasadą wyliczania wartości 150% oraz 200% procent odpowiednich godzin jest to że pierwsze 2 godziny są po 150% a następne 200% jeśli liczba nadgodzin jest większa niż 12 to dalsze 2 godziny znowu są po 150% a następne 10 jest po 200% i tak dalej jeśli liczba jest większa. To wyliczenie dotyczy całości godzin nadliczbowych liczonych na koniec miesiąca,...

    Software serwis   11 Cze 2013 19:23 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 3525
  • Excel - jak dostosować ewidencję do pracy nocnej (start 20:00, koniec 1:00)?

    Gdyby to było takie proste :cry: Ten sposób zapisu jest dość niedogodny do rozwiązania klasycznymi formułami. Na razie doszedłem do takiego zapisu dla komórki CM4 i następnych w obrębie jednego dnia. [syntax=text]=JEŻELI(CZY.PUSTA($D4);0;(L...

    Programowanie   12 Maj 2020 15:03 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 846
  • Excel Przypisanie wartości komórkom bez wypełnienia LISTA OBECNOŚCI-KARTY PRACY

    Dzień dobry, Co Pan chce mieć wpisane w kolumnach? 8 (jako liczbę) czy 8 godzin (w formacie czasu Excela). Tu jakby brak konsekwencji. Komórki w kolumnach dni są sformatowane jako liczby całkowite, a kolumna podsumowania (AI) jest sformatowana jako godziny i minuty gg:mm. To nie pasuje i nic się Panu nie będzie sumować. W arkuszu są jeszcze różne inne...

    Software serwis   09 Wrz 2013 10:44 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 7668