moduł sterujący zamkami i wymienie go na taki sam Jeżeli "na taki sam" , to będzie 'Plug&Play'. Każdy inny może ale nie musi mieć inny rozkład wyprowadzeń i będzie konieczne przerobienie instalacji.
Masz 2 piloty? Spróbuj zaprogramować pilota, procedura jest na forum.
to jakaś doróbka Pilot firmy MetaSystem. domyślnie wlutowane po poprzednich skorodowanych Bez plastikowej, czerwonej karty kodowej - nowego pilota nie dopiszesz do centralki. Kup używany pilot Meta i przelutuj kondensatory na swoją płytkę.
To kostka od modułu komfortu. Taka czarna puszka umieszczona pionowo nad pedałem gazu, trzeba odkręcić osłonę i nawiew na nogi kierowcy.
Jak do kabli sterujących ze starego alarmu dotykasz masą to zamykasz i otwierasz zamek?
Mam tylko siłownik od zamka i 5 kabli. Masz dołożony uniwersalny centralny zamek, teraz trzeba wewnątrz auta odnaleźć centralkę sterującą siłownikami i podłączyć sterownik radiowy , o ile się da bo nie do wszystkich centralek sterujących siłownikami da się to zrobić
https://obrazki.elektroda.pl/2520950700_...
Na słupku drzwi kierowcy biała wtyczka przewód żółto-niebieski (przedostatni). Zamykanie impuls masy, otwieranie impuls masy szeregowo przez opornik 180om.
Pozdrawiam Jeśli masz oryginalny centralny zamek to sprawdź białe złącze na lewym przednim słupku a drzwiami(pod zgufrowaną gumą).Jeśli bedą tam slady oksydacj (zazielenienie) przeczyść preparatem go czyszczenia złącz elektrycznych może pomoże.
Kolego komfort 5J0959433A jest ścisłym zamiennikiem 5J0959433, więc wszystko musi działać. Kwestia tylko prawidłowego zakodowania tego modułu do twojego wyposażenia samochodu i dodaniu pilota. Nie przejmuj się że ty masz dwa złącza a nowy ma trzy, w niczym to nie przeszkadza.
Mam Fabię 2 lata starszą, jak ją kupiłem nową to zdecydowałem o założeniu zamka centralnego. Miałem zestaw uniwersalnego zamka TYTAN. Pomyślałem, że skoro sam będę zakładał to kupię w serwisie skody oryginalny dedykowany do tego samochodu. Jakie było moje zdziwienie, gdy po rozpakowaniu okazało się, że jest montowany na tej samej zasadzie co uniwersalny....
Przewód żółto/niebieski słupek po stronie kierowcy. Na otwórz poprzez rezystor 180 ohm. Dodano po 34 Który rok?
Elektryk wygórowanej ceny nie podał. Jak sam potrafisz to zrobić , to kupuj ten BX10 , za 80 zł i do dzieła!
To nie kostka tylko przekaźnik,zepsuty raczej.
JEst wykonalne. Znajdz jakiegoś dawce i przełóź. Potrzebne Ci jeszcze będą wiązki elektyczne , przyciski i tapicerki drzwiowe
Najlepiej jak wepniesz się do grubego czerwonego przewodu w skrzynce bezpiecznikowej (główne zasilanie) i zrobisz osobny bezpiecznik 20 A na zasilanie twojej centralki)
Dotknij do masy na 0,5s przewodem niebieskim lub zielonym (przy zamkniętych drzwiach). Centralny zamek powinien się zamknąć lub otworzyć. Wykorzystujesz wtedy sterownik zamka centralnego. Maxicara konfigurujesz na sterowanie impulsami masy - schemat 1. Możesz podpiąć nowy sterownik Maxicar bezpośrednio pod siłownik drzwi - schemat 4. Jednak wymaga to...
Otwieranie podłącz przez rezystor 180 ohm
Witam, Jak sprawdzić do którego podłączyć sterownik. Chociażby kontrolką zrobioną z żarówki samochodowej podłączonej jedną stroną do masy auta. Pozdrawiam.
Tak czy siak ktoś musi obejrzeć twój samochód, w najlepszym wypadku należało by wprogramować pilota i uaktywnić funkcję sterownika radiowego komputerem, zazwyczaj jednak potrzebny jest sterownik radiowy centralnego zamka, kostki pasują od tego który jest już tam zamontowany(po lewej od kierownicy u góry deski rozdzielczej), lecz mogą nie być połączone...
Witam.Moze byc tak jak piszesz w obu przypadkach.Moze sie zdarzyc,ze wlasciciel ktoregos z tych samochodowmktore parkuja obok ciebie ma te same fale radiowe na pilocie co ty,aczkolwiek zdarza sie to bardzo zadko.Tak samo mozesz miec zwarcie na centralce zamka centralnego i dlatego otwieraja ci sie drzwi.sprawdz sobie centralke,czy nie ma w srodku wody...
Na czym polega zepsucie pilotów? Może jakieś zdjęcia?
witam, mozesz mi powiedziec jak programujesz pilot krok po kroku w vagu i jak sprawdzasz bloki pomiarowe, bylbym wdzieczny tez mecze sie z niedzialajaca centralka z pilota
sterownik uniwersalnego centralnego zamka To to zostaw w spokoju teraz drzwi będziesz otwierał ręcznie z każdej strony.
W parametrach komfortu patrzyłeś czy widzi sygnały z pilota. Nie pamiętam w którym bloku, ale jest na pewno w wartościach 0 lub 1 będziesz widział czy komfort odczytuje sygnały z pilota
A tak ciężko w google wpisać?
Sprawa pierwsza - (...) otwieranie/zamykanie drzwi Każda centralka to potrafi. Sprawa pierwsza - (...) otwieranie klapy z pilota / wzbudzanie klaksonu Te dwie opcje zazwyczaj programuje się "zamiennie" czyli centralki nie realizują obu tych funkcji jednocześnie. Sprawa druga - czy któraś centralka umożliwia obsługę mikrostyku w klamce klapy? Nie znam...
Najprościej w białej wtyczce na słupku drzwi kierowcy niebiesko-żółty przewód (przedostatni) impuls masy zamykanie, a otwieranie impuls masy podany szeregowo przez opornik 180om na ten sam kabel. (zakładając że centralny jest oryginalny)
Moim zdaniem należy zacząć od sprawdzenia pilota. Tak jak kolega wyżej napisał bez pomiarów się nie da. Jeśli chcesz sam się w to bawić, rozbierz pilota i sprawdź czy mikrostyki działają, potrzebny oczywiście multimetr. Czasami wystarczy oczyszczenie ścieżek w pilocie i poprawienie połączeń.
Witam potrzebuję zdjęcie jak podłączona jest dokładana centralka ze sterowaniem pilotem, ponieważ posiadam już w aucie oryginalny centralny zamek tylko, że z kluczyka, a chce to podłączyć na pilota, a nie jestem elektrykiem i nie znam się na tym, dlatego najlepsze dla mnie by było zdjęcie jak ktoś to podłączył lub krótki filmik. Z góry dziękuję i czekam...
400-jest zabawa z przednimi drzwiami-tzw,MASAKRA-ale do zrobienia.
Dzień Dobry. Posiadam auto Skoda Fabia Combi 1.4, 16V benzyna z 2008 roku. Mam ogólny problem z centralnym zamkiem. Zamek jest bez sterowania pilotem. W czasie jazdy i postoju dziwnie się zachowuje : Samoistnie zapala się i gasi kontrolka niezamkniętych drzwi pomimo zamknięcia, zapala się i gasi kontrolka kluczyka na przycisku blokady zamka a co najgorsze,...
Jeśli nie ma centralnego zamka to niekoniecznie polecam alarm- bo bedzie to ciągle wyć. Wtedy ludziska najpierw otwierają z klucza no i wyje , a potem wyłączają alarm . Jeśli alarm, to proponuję założyc od razu zamek centralny. Alarmy są przeróżne, sam montuje mało znane, ale niezawodne, a są znane i takie sobie co do funkcjonalności. Pożądny warsztat...
Podepnę się z podobnym problemem. Musiałem zmienić zamek w tylnych drzwiach. Kupiłem tani zamiennik. Sytuacja jest teraz taka, że zamykam centralny zamek (drzwi kierowcy) i zamykają się wszystkie oprócz tych z wymienionym zamkiem. Zamykają po czym od razu się otwierają. Wiązka do zamka wychodzi z słupka bocznego i jest rozdzielona na dwie kostki. Szara...
Niebiesko/żółty w drzwiach kierowcy na parametrze jak w Fabii 1-nce
Szkoda , że nie zrobiłeś ressetu , jak wcześniej Ci pisałem . Na pewno by pomogło . :cry:
sciąg te punkty za zdjęciach-podawaj dane czyli jaki rocznik???
help :!: w samocodziku mam orginalny cent. zamek i elektryczne szyby.Gdzie podpiac sie z alarmem aby zamykal/otwieral zamek i domykal szyby. Rozebralem drzwi kierowcy do sterowania z zamka i do silownika idzie 6 kabelkow.Ma ktos schemat gdzie sie wpiac :?:
Sterowanie jeden przewód z rezystorem.Tak podłączyłeś?Opisane w sieci.
http://obrazki.elektroda.pl/1638567200_1... Witam serdecznie. Potrzebuję schemat układu i dane dławika SMD zaznaczonego na powyższym zdjęciu pobranym ze strony: http://bolthely.hu/obddiag/id/25813_VAG_... Układ ten jest do kluczyka zamka centralnego Skoda Fabia II 2003...
Witam posiadam skodę fabię z centralnym zamkiem ale bez kluczyka i chciałbym zamontować sobie w niej ten sterownik. Chciałbym go podpiąć do przycisku otwierania i zamykania w środku samochodu. Proszę o pomoc jak to podłączyć. Z góry dziękuję za okazaną pomoc.
Witam posiadam Skoda Fabia 2004 r 1.2 htp GAZ LPG. Centralny zamek posiada bez pilotów. Jak bym kupił na allegro pilot oryginalny Skody to bym mógł go zaprogramować? Czy trzeba kupić nowy z sterownikiem komfortu ? Proszę o pomoc
Kupiłeś właściwy moduł , wystarczy stary odłączyć i ten podłączyć i musi działać.
Chodzi o usunięcie alarmu ?
Kolego klucz jest oryginalny a pilot to sterownik dołożony . Zakup sterownik centralnego wyglądającego jak ori i zamontuj . A jakbyś się uparł to same piloty scyzoryki byś dołożył .
Często padają te piloty Należało by podłączyć vaga bądź vcds-a i wtedy spróbować dopisać pilota
Proponuje kupić specjalizowane, spacerek.
Sprawdź bezpiecznik, ja też tak miałem w swojej i był właśnie spalony i go wymieniłem i wszystko jest okej.
Zapytam i poproszę o poradę .Fabia 2 , 2014 rok, silnik CGGB .Obecnie jest Bcm nr 6R7937086P , gateway 6N0909901. O jakich numerach kupić Bcm aby uruchomić tempomat ? (at)ElektrodaBot Bezpośrednia odpowiedź - Szukaj BCM z serii 6R7/6R0 937 087 x (tzw. „high”) – one obsługują tempomat w Fabii II/Roomster/Polo 6R. Najczęściej stosowane i bezproblemowe...
Witam. dzisiaj inatalowałem centralny zanek w skodzie fabii. chce teraz zamontować alarm. Wiem ze sterowanie z alarmu następuje z "-" Wiem tez ze trzeba podłączyć pod przewód niebiesko żółty. Niestety u mnie nie ma takiego przewodu. tzn na wtyczki (biała) dzwi dochodzi taki przewód ale za wtyczką dalej nie chodzodzi taki do siłownika są tylko kolory...
fabia sterownik centralnego sterowanie centralnego fabia fabia centralnego zamka
autocom instalacja virtual sound blaster czujnik kolor czerwony
zmywarka miele naprawa udaru makita
Mercedes Atego 15.230 - Problemy z odpalaniem silnika Wyświetlacz drukarki HP 140 gaśnie po uruchomieniu