Szukaj na kolektorze ssącym kostki 4piowej.
Z tyłu silnika, pod kolektorem ssącym, "czyta" z tylnej płaszczyzny koła zamachowego
Tu masz widoczny czujnik po lewej stronie wraz z założoną wtyczką. http://mar-motomax.pl/skoda-fabia-14-16v...
Ja bym powiedział że pod kolektorem ssącym. Przy skrzyni biegów.
Może szanowny gazownik podczas wiercenia dysz wtryskiwaczy ewentualnie podciśnienia rozszczelnił kolektor... Proponuję zakupić tester szczelności(piankę) i na zapalonym silniku popsikać w miejscu odwiertów czy nie zaciąga lewego powietrza do kolektora ssącego. A jak duża jest wartość MAP???
Witam jakie objawy powoduje uszkodzona uszczelka pod kolektorem ssącym??? (skoda FABIA 1,4 mpi 68 KM)
Skoda fabia 1, 1.2 12V kod silnika też?
Komputer pokazał błąd ciśnienia w kolektorze ssącym. Czujnik wymieniony na nowy Ile Ci map pokazuje ? dubel ;)
A no, było, widziałem ten post, jeszcze kolektor ssący znaleźć i będę w domu. 😁
Witam błąd dotyczy czujnika ciśnienia barometrycznego i odnosi się do działania układu ciśnienia bezwzględnego w kolektorze sprawdź kolego czy nie masz jakiejś nieszczelności zacznij od filtra powietrza a skończ na kolektorze ssącym.
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym posiada. Chyba to jest to ?
Sprawdź korekty sondy lambda, porównaj sygnał przedniej i tylnej sondy. A najważniejsze, porównaj sygnał sondy lambda z dobrym analizatorem spalin, na rozgrzanym silniku. Sprawdź jakie widzi podciśnienie w kolektorze ssącym na wolnych obrotach. Jakie odcinki przejeżdżasz?
Da się, po odkręceniu kolektora ssącego. Chwila roboty.
w tym silniku nie ma przeplywomierza :D Dodano po 1 po 1 -wyczyscic i zaadoptowac przepustnice,po 2-jesli to nie pomoze to do serwisu na flesz oprogramowania Jest, czujnik MAF znajduje się w kolektorze ssącym tuż za przepustnicą.
Między innymi z czujnika podciśnienia w kolektorze ssącym. Bląd z opisem Pomiar obciążenia................ często wynika z brudnej przepustnicy
Czy dużym problemem jest zamiana silnika 1.2 6v na 1.2 12v w Skodzie fabii, chodzi mi o elektronikę (czy konieczna jest zmiana wiązki przewodów i komputera) oraz kolektor ssący i cewki. To mój pierwszy post na tym forum, jeżeli nie ten dział to przepraszam. Z góry dziękuje za odpowiedzi.
:d no chodzi to by dymu trochę przy ssącym kolektorze zrobić, i widać ładnie jak go zaciąga ew. nieszczelność.
Sprawdzałeś odczyty z pedału gazu? Jakie ciśnienie w kolektorze ssącym widzi sterownik silnika na zgaszonym silniku a jakie na pracującym na biegu jałowym?
Witam forumowiczów. Problem. Skoda Fabia 2 1.2 tdi model silnika cfw. Trzeba było zdjąć kolektor ssący ktory był zabudowany przez listowe CR czyli trzeba było ją zdjąć. Po zamontowaniu jej spowrotem samochod nie odpala. Tzn chce ale nie może. Na testerze cisnienie na listwie max 30 bar. Tak jakby chciał już odpalić, ale nie odpala. Cisnienie na zasilaniu...
górna rura bardzo gorąca do kolanka przy chłodnicy a chłodnica zimna Tak jest i będzie . Zwróć uwagę na którym wężu jest termostat . Jest na dolnym wężu chłodnicy . Otworzy się to chłodnica zrobi się gorąca . I jeszcze mała uwaga . Cienki wężyk ten od góry chłodnicy do zbiorniczka ma po drodze tzw. podgrzewacz odmy . Nr części 036 121 188b . jest umieszczony...
Nie ma tam w rurze 4'go cylindra (kolektor ssący) jakiegoś kroćca od podciśnienia (np od serwa hamulców)? Moze jakąs "lewizne" ssie?
Jak sama nazwa wskazuje czujnik temperatury powietrza w kolektorze znajduje się w kolektorze ssącym silnika, jest zamontowany gdzieś przy przepustnicy najczęściej. nie wiem dokładnie gdzie w tym modelu.
Mam dokładnie ten sam problem z Polo 1,4 16V podmieniłem przepustnice czujnik w kolektorze ssącym i założyłem nową sondę....wyrzuca mi błąd 1142 Obliczanie wartości obiążenia -sygnał z niski...straciłem już nerwy do tego auta...:/
Niestety uklad szczelny (przynajmiej nie znalazlem nigdzie usterki). Odpinalem dzisiaj po kolei wtyczki od wtryskow i przy kazdym widac roznice w pracy silnika, wiec to tez nie wtryski. Ale wracajac do ciśnienia w kolektorze ssącym, to na benzynie wynosi ono zawsze około 500miibar na benzynie i 400 na gazie. Z tego co zdazlem wyczytac to chyba troche...
Sprawdź szczelność kolektora ssącego.
Przystaję przy tej wypowiedzi. Wymienisz EGR i się zdziwisz. Dla sprawdzenia odepnij czujnik wałka rozrządu a będzie to samo. Wszedł Ci w tryb awaryjny i ma gdzieś wartości z sondy, czujnika ciśnienia itp i z tego powodu chodzi poprawnie. Skoro nie potrafisz sprawdzić VAGiem wartości ciśnienia w kolektorze do sprawdz instalację czujnika do ECU a jak...
ciśnienie na każdym cylindrze 11 bar https://obrazki.elektroda.pl/4693160800_... porobilem 3 zdjęcia ale każde takie same to wstawiam 1 zaznaczam że mam zestaw do mierzenia kompresji za 50zł z allegro który ma zawór shredera jedynie przy manometrze na wężu i na końcówkach nie ma więc pomiar może być zaniżony o te 1-2-3 bary i ciśnienie...
Z boku kolektora ssącego, patrz za bagnetem do sprawdzania poziomu oleju
Moja propozycja to zaworek przy kolektorze ssącym sterowany cięgnem przepustnicy i zawór bezpieczeństwa (ciśnieniowy) żeby rurki nie rozerwalo połączony z prostym skraplaczem i powrotem do zbiornika. Silnik powinien reagować szybciej na dopływ pary a przy wolnych obrotach będzie pracować bez pary. Można też zastosować elektrozawory i prosty układzik...
https://www.agsiedlik.pl/?url=szukaj&lan... Weź więcej oringów zawsze możesz przytoczyć a im więcej tym pewniejszy montaż i szczelność. Dodano po 4 Tak wyszło w fabii 1,4 8V: https://static.elektroda.pl/attach/20170... Dodano po 1 Temat: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
Witam. Moim zdaniem jak strzały w kolektorze ssącym to świece i przewody wysokiego napięcia. Te elementy przy instalacji gazowej muszą być ok i wymienia sie je zawsze razem. Wymiana samych świec z uszkodzonymi przewodami szybko je też uszkodzi. Dodano po 3 TPS możesz zmierzyć na włączonym zapłonie (silnik nie musi pracować) sprawdź napięcie na wpiętej...
Witajcie. Pacjent jak tytule. 220.000km przebiegu. Objawy są takie że wali błędami bogatej mieszanki. Trzęsie całym silnikiem i nadwoziem na biegu jałowym jak się rozgrzeje. Obroty falują szybko i w zakresie biegu jałowego. Po lekkim dodaniu gazu nadal trzęsie, dopiero powyżej 1200 obr drgania zasikają. Puki jest zimny i trzyma wyższe obroty jest ok....
Wymieniłem uszczelki kolektora ssącego i jest ok.
idąc Twoim tokiem myślenia To nie jest żaden tok myślenia, tylko rzetelna wiedza na temat zagadnienia, uniwersalna dla wszystkich systemów ze sterowaniem opartym na określaniu obciążenia silnika na MAP-sensorze. Przy wyłączonym silniku czujnik ma pokazywać ciśnienie atmosferyczne, na biegu jałowym zaś 340-350mBar. Jeśli jest inaczej, wskazania potwierdza...
Witam Autko jak w temacie,błędy jakie wywala to niewłaściwy sygnał (za niski) czujników polożenia przepustnicy oraz brak przeprowadzonej adaptacji. Adaptacji nie mogę wykonać bo przerywa ją w połowie, przepustnica podmieniona na 100% sprawną, czujnik w kolektorze ssącym nowy Siemens. W parametrach widzi że pedał gazu pracuje bo widzi jego położenie,...
Auto jak w temacie. Nie wkręca się na obroty, zalane swiece, zalany katalizator. Auto trafiło do nas po wizycie u dwoch mechanikow, gdzie wymieniono rozrząd, zawór egr czujnik położenia wału (hella nie OEM), wszystkie cewki , prawdopodobnie sondę przed katalizatorem. Błąd na komputerze 16725/P0341/000833 - Camshaft Position Sensor (G40): Implausible...
Kwestia jakości nowych części, zużycia silnika, charakteru stuku. W tych kosiarkach łańcuszek delikatnie słychać i to normalne, taki urok silników z łańcuchem, kwestia jak bardzo jest to słyszalne, czy z kabiny, czy trzeba maskę podnieść i ucho przykładać. Dodano po 3 Dodatkowo podczas pracy silnika jak odkręcę korek olejowy silnik zaczyna się dławić...
Tak coś koło tego, dzisiaj zrobię wydruk, i napisze. Wartość na rozgrzanym silniku do 80 stopni: http://obrazki.elektroda.net/67_12724365... Czy wie ktoś jaka wartość podciśnienia ma być w tej skodzie? Po podpięciu vakuoemtra pod kolektor ssący, mam wartość ok 0.5 mbar na biegu jałowym, tylko że trzęsie troszkę wskazówką. Na obroty wchodzi bez problemu....
Szwagros bzdurna to jest twoja wypowiedz. Jeśli jest uszkodzona membrana w reduktorze to przez podciśnieniem dostanie się gaz do kolektora ssącego .
To sprawdź. W tych silnikach od tego zaczynam. Zapłon potrafi wypadac gdy jest już w okolicach 10 bar. Jeżeli jest masz cały czas ubogo to sprawdź jeszcze szczelność kolektora ssącego, w szczególności na tym cylindrze.
człowieku właśnie mnie uświadomiłeś że w twej głowie faktycznie nie ma nic prócz gołych danych zebranych z różnych forów i artykułów. Spróbujmy przeanalizować ten konkretny przypadek do końca opierając się o twe gołe dane: - wtryski wylotem w dół - oczywiście do zrobienia z tym że albo trzeba będzie je przykręcić do obudowy filtra powietrza albo przykręcić...
Witam wszystkich , jeśli zamieściłem post w nieodpowiedniej rubryce proszę o przeniesienie. Trafiła do mnie Skoda Fabia 1,2 htp silnik BME , trzycylindrowiec 12 zaworów. Otóż koleżanka zabrała auto z jakiegoś warsztatu , ponieważ nie mogła z mechanikami dojść do porozumienia . Ale po kolei - przyjechała z Torunia do Warszawy postawiła auto na parkingu...
Potrzebuję jeszcz momenty dokręcenia śruby dużego koła łańcucha rozrządu, śrub kolektora ssącego, śrub kolektora wydechowego, śrub listwy wtryskowej, śruby obudowy termostatu i śruby napinacza paska wielorowkowego? Może być schemat silnika z wyszczególnionymi momentami dokręcenia. z góry dziekuje za informacje.
To że brakuje bezpiecznika, nie oznacza że gaz nie dostaje się razem z paliwem do cylindra albo jest gdzieś na tym cylindrze nieszczelność, lub jeśli ma, to urwana klapa kolektora ssącego, lecz z tego co wiem w tym silniku nie występuje.
Hm......... z mojej strony mógł bym zaproponować obróbke głowicy, kolektora ssącego i wydechowego oraz chiptuning. Czyli do normalnej jazdy wystarczająco :)
witam. zazwyczaj występuję w roli obserwatora, zwyczajnie nie chce mi się czasem zabierać głosu, ale postanowiłem się udzielić: miałem swego czasu samochodzik, w którym postanowiłem przetestować ideę rozdrabniania zbrylonych molekuł węglowodorów, w celu udoskonalenia procesu spalania mieszanki. natchniony do tego czynu zostałem poprzez mechanika który...
witam. mam pytanko.skoda sdi 1.9 rocznik 2004 przy obciążeniu,1200 obr silnika chlapocze podobnie jak przy filtrze paliwa będącym do wymiany.czy to możliwe żeby to był odpowiedzialny zawór dawki paliwa? Dodano po 16 moim zdaniem może to być coś z zaworem recyrkulacji spalin za durzo podaje spalin do kolektora ssącego imieszanka przy wyrzszych obrotach...
Kurde... Cisza ale ok spróbuję. Podłączyłem ostatnio fabie do kompa i .... Nie spieszy mi się z naprawą bo kupiłem już nowe auto ale z sentymentu chciałbym naprawić stare... Raport o Statusie 1. 01 - Elektronika silnika —— ( 6 ) VIN: TMBHC26Y764567620 Diagnostyka Czas: 2021/06/15 09:36 cieka: Wybór automatyczny > Combi > AMF 1.4l TDI-PD...
proszę uprzejmie, na koniec uwaga : lepsza jest dysza nieco większa ( czyli w kierunku diagnostyki programu "za duża") i nższe ciśnienie gazu niż nawiercenie za małej dyszy i podkręcenie ciśnienia gazu bo wtedy wtryskiwacze pracują w gorszych warunkach. Pionowy montaż jak na rysunku też sprzyja długowieczności bo i syf ma jak spływać i tarcie mniejsze....
kolektor ssący kolektor ssący peugeot ciepły kolektor ssący
modyfikacja biosu fujitsu siemens reset baterii trafic benzyna
Mini F60 2023 po wypadku kręci, nie odpala – diagnostyka, crash data, piro-bezpieczniki Arduino IDE komunikat "A programmer is required to upload" – ATtiny85, ATmega328P, STM32, ESP32, bootloader, programator