najczesciej padaja złącza w kostce (lewy dolny róg chłodnicy)
Tak jak kolega wyżej wspomniał - pierścienie ślizgowe a nie komutator. ASL9008 - pierścienie do tego alternatora. ARE0008 - regulator napięcia - tutaj polecam oryginał Boscha a nie jakieś zamienniki. Idziesz do sklepu motoryzacyjnego, podajesz numer alternatora i tam dobiorą części. Możesz wejść na stronę: https://as-pl.com/pl/main Tam w wyszukiwarce...
Na zegary jak najbardziej a wspomaganiem to po prostu komputer wyłącza maglownicę. Sprawdź regulator ;)
Prawda ale można by się rozpisywać lub po kolei wymieniać. Ja miałem dawno temu taki problem i po kolei wyminiałem aż podłączyłem kompa i się okazało że czujnik ciśnienia paliwa. To golf III 1,4 Proszę pokazać czujnik ciśnienia paliwa w gofl 3 1.4. Anuluję wtedy ostrzeżenie. 3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie wnoszą do dyskusji. Wprowadzają...
choćbyś zastosował super regulator extra funkiel nie śmigany to nic to nie da. Przyczyna leży w drganiach karoserii.
Ja bym zmienił regulator i skrzynkę na akumulatorze
witam mam ten sam problem z fabia 1.9 sdi. wymienilem regulator bo miala niskie ladowanie i od tamtej chwili zapala sie kontrolka akumulatora chociaz ladowanie jest w normie! pomozcie jesli ktos mial podoby problem!
Tak w ogóle moje auto to skoda fabia 2 harchback BLS - ważna informacja. Ja też jak szukałem dostałem właśnie te dwa numery, sprawdziłem wg. Googla numery i dokumentacji techdoc to wychodzi tak: F00MA45300 - fizycznie pasuje, ale nie jest do moje auta ponieważ zapisane jest że do skoda fabia 2, BLS hatchback nie pasuje bo jest on dla wersji z 90A jak...
Bardzo możliwe ale myślę, że jeśliby miał luz taki na łożysku to coś by ocierało przy obracaniu ręką. Albo ma uszkodzony regulator i na wirnik idzie od razu 12V i faktycznie stawia taki opór. Ewentualnie ma luz wzdłużny wirnika i haczy mu o szczotkotrzymacz po podaniu napięcia.
Mam taki problem w Roomster Praktik (licznik jest taki sam jak w Fabii 2) , po odpaleniu gasną wszystkie kontrolki i obrotomierz opada na 0, zmierzylem miernikiem i dzieje sie tak jak napiecie w ukladzie przekracza 14V, napiecie ladowania po odpaleniu jest stabilne 14.4 wiec w normie(ale dla licznika o 0,4 V za dużo i gasnie). Do uzycia miernika sklonil...
Jak przystało na staruszka padnięty regulator alternatora. Ale światła są jasne- chyba ktoś przy tym gmerał.
Najprosciej bedzie sprawdzic regulator napiecie i to mi wyglada na niego.
Oj, trochę to trwało z braku czasu, ale po perypetiach związanych z zamawianiem rur gumowych które prowadzą z obudowy termostatu do nagrzewnicy, oraz zamiany uszczelki termostatu z typu C na oring, płyn nie ucieka ani spod termostatu ani z dziurawej rury, temperatura pracy silnika po po 20 minutach stanęła na 85 st. C i nie chce pójść w górę, normalna...
Dane mam z serwisu Skody więc wszystko jest ok, a w tym silniku jest układ 4 bary regulator w filtrze ma też 4 bary. Najważniejsze, że wymiana pompy pomogła.
(at)shegipl 1. Sprawdzę, ale póki co z silnikiem nie ma innych problemów, włącznie z tym że trzyma równo obroty, więc jakby była większa nieszczelność (taka żeby auto nie zgasło po zatkaniu dolotu) to check by raczej nie zgasł, no i pewnie obroty by wariowały. Rozważałem nieszczelność kolektora, bo w końcu to tylko ulep z dwóch kawałków plastiku, ale...
Diagnostyka była robiona miesiąc temu, ponieważ wyświetlał się błąd silnika. Po zmianie czujnika wałka diagnostyka nic nie wykazała. Misiu, diagnostyka to nie tylko odczyt błędów. Trzeba sprawdzić między innymi obroty podczas kręcenia rozrusznikiem oraz synchronizację. Do tego potrzebny jest ktoś znający temat. Ciśnienie paliwa najlepiej sprawdzić...
Alternator jest wzbudzany ze sterownika silnika I jeśli potrzebuję to ładuje 14, a jak nie to 12,5. Takie rzeczy są ale nie Fabii 1. Tam jest tylko sygnał zwrotny z alternatora do ECU jakie jest jego aktualne obciążenie. I nie jest wzbudzany z ECU ,od tego alternator ma wbudowany regulator a jego zasilanie/wzbudzenie idzie z modułu centralnej elektryki...
No to jeżeli regulator działa dobrze, to wychodzi na to że pech? Są jeszcze jakieś inne możliwości oprócz regulatora?
Samo regulator jest jeszcze daleko więc ma połowę okładzin jeszcze jakby szczęki lub benben był mocno wytarty samo regolator był by na skraju max zużycia.. Moim zdaniem ma. Wszystko w porządku do rozebrania wyczyszczenia wyzerowania Samo regulator i poluznic linki wtedy samo się naprawi...
Dostęp jest dobry tylko regulator 100zł kosztuje i nie chcę utopić kasy.
Witam. Regulator napięcia przy alternatorze do wymiany.
Zamówiłem dziś nowy Zardzewiały masz regulator ciśnienia bo tak jak wyżej napisałem jest przełożony stary , stary od początku żywotności auta. Kup nowy filtr , droższy , ze zintegrowanym regulatorem ciśnienia.
A może lepiej cały szczotkotrzymacz ? To nie tylko szczotkotrzymacz, ale i regulator napięcia. Wymieniaj cały.
Problem na chwilę obecną wydaje się być rozwiązany. Po założeniu nowego akumulatora auto pali, wspomaganie działa i nie świecą się żadne kontrolki, oczywiście poza rezerwą paliwa. Pewne wątpliwości budzi we mnie jednak napięcie ładowania. Na wolnych obrotach z wyłączonymi odbiornikami wynosi ono 15V. Po włączeniu świateł mijania i drogowych, dmuchawy...
Moduły drzwiowe , radio , ładowarka do komórki w zapalniczce , uszkodzony licznik , światełko w bagażniku , regulator napięcia w alternatorze . Takie mi się trafiły co tobie nie wiem . Szukaj odpinaj i wyciągaj wnioski ...
Problem usunięty okazało się że regulator napięcia podawał za mało napięcia i samochodów przechodził w tryb awaryjny pozdrawiam.
mawi, nikt nie potrafił pomóc więc usiadłem ostatnio z miernikiem, próbnikiem itd.. i wszystko mi działa bez modułu komfort. Szczerze się przyznam, że to nawet nie jest trudne :-) jak nadal posiadasz elektryczne podgrzewane lusterka oraz regulator lusterek "joistik" odezwij się :-) pozdrowionka
Koledzy mam nowy pomysł co jest przyczyną. W fabii mam filtr paliwa z regulatorem ciśnienia paliwa,141 tyś. od nowości nie wymieniany. Jeżeli regulator jest walnięty i np: - paliwo zamiast płynąć na wtryski to wraca do zbiornika paliwa i ciśnienie na wtryskach jest za niskie np. 1 bar - lambda wykrywa ubogą mieszankę i wydłuża czasy wtrysków do 4,12ms...
Na ładowanie 10 stopni na zewnątrz i tak chyba nie robi większej różnicy? Robi bo po nagrzaniu silnika, pod maską jest wyższa temperatura a regulator alternatora obniża napięcie ładowania wraz ze wzrostem temperatury. 13,5 -13,6V przy włączonych światłach to ciut mało ale 13,7- 13,9V latem przy gorącym silniku to u mnie norma. Bezpośrednio po odpaleniu...
Wszystko w oryginale. Samochód to Skoda Fabia i rzeczywiście, regulator na upartego da się wymienić bez wyjmowania alternatora. Zresztą nawet, gdybym miał wyciągać alternator to nie jest wielki problem. Zastanawiam się tylko, czy to pomoże. Kupiłem auto 4-ro letnie i tak jest od chwili zakupu. Teoretycznie wszystko ok bo nie ma problemu z odpalaniem...
...czy ja tam widzę "gazownię"? Nie znam tego silnika, ale jak znam rozwiązania grupy VAG to regulator wolnych obrotów jest zintegrowany z korpusem przepustnicy i niewymienny (tylko w całości). P.S. Zmień sposób wstawiania zdjęć - użyj przycisku [Dodaj obrazek].
Złe cisnienie paliwa można poznać po korektach długoterminowych lambdy. w silniku bbz ostatnio korekty leciały na 25% jak powyżej pojawiał się błąd okazało się że zamiast 4 barów regulator w filtrze dawał 5bar aż pompa zaczynała zwalniać i głośno chodzić.
Witajcie, W mojej Fabi wymieniłem miesiąc temu akulumator, napięcie po odpaleniu silnika 14V z małym hakiem ale niestety zostawiłem samochód na lampce do czytania i teraz pomimo przejechaniu 3kkm od tego incydentu napięcie z włączonymi światłami, nawiew na drugi "tryb" napięcie na aku po włączeniu jest 13.5V do ~13.7V Bez świateł, nawiewu oraz radia...
Nic nie odłączałem. Nie kupowałem żadnych wtrysków i jakie LPG ? Na postoju te 2 filmiki były pierwszy na LPG drugi na benzynie i potem byłem się przejechać. Błąd skasuje i gaz mu dam i wraca błąd zbyt uboga dawka a i zbyt mały przepływ też wraca . Alternator wymieniałem regulator napiecia 2 tygodnie temu to odłączyłem kleme. Dodano po 19 Filmiki te...
Po co takie komentarze że to już staroć: pytałem się was czy są jakieś grubsze przeciwskazania do założenia wył. masy , a tutaj co??? Proszę o sensowne pytania na zadane pytanie, mam problem i chciałbym go w jakiś prosty i nie kosztowny sposób rozwiązać. Dodano po 2 a ajeszcze jedno aku nowe , dwa miechy, alterntor też i regulator
Kod silnika podam jutro jak tylko to sprawdzę. Czyli jeśli dobrze zrozumiałem: regulator dostaje stałe zasilanie po stacyjce oraz sygnał ze sterownika, który wpływa na parametry wzbudzenia?
Podejrzewam, ze twoj alternator jest zgodny ze schematem, ktory ci podalem. Posle zdjecia mego alernatora i nowy schemat, i oznaczenia uzywane przez rozne firmy, aby mozna bylo zrozumiec jak dziala twoj alternator. Ale to za pare dni. Dodam tylko, ze ten żółty kabelek łączy dodatkowe diody D+ z regulatoram napiecia oraz podaje napiecie alternatora na...
Na wolnych obrotach na max. obciążeniu i na wysterowanej pompie wspomagania tak będzie. Regulator kiepski raczej jak tak spada na rozgrzanym silniku,sprawdz jeszcze na lekkim gazie i bezpośrednio na alternatorze.
Witam! Jeżdżę Fabią 1.4 44kW z 2002 r. Ostatnio dwukrotnie całkowicie rozładował mi się akumulator - nie chciał odpalić i zresetował się zegar. Akumulator (50Ah) sprawdziłem - był ładowany przez ok. 10 godzin prądem 5A i podłączono do niego żarówkę H4 100W na parę minut - napięcie spadło o ok. 0,3V. Podczas pomiaru napięcia przy włączonym silniku, wynik...
Wszystkie alternatory zbudowane są w taki sposób że kontrolka ładowania umożliwia wstępne wzbudzenie alternatora. Krótko mówiąc masz przerwę w obwodzie kontrolki , albo spaloną żarówkę w kontrolce. W fabii nie ma w tablicy wskaźników żarówek, bo w całości jest na diodach LED. Co ciekawe tablica przyrządów sterowana jest za pośrednictwem magistrali...
witam ponownie, W weekend byłem u mechanika żeby zrobić regulator ale okazało się że oprócz regulatora w alternatorze jeszcze cos jest uszkodzone, poza tym mechanik po odkręceniu akumulatora i dostaniu się do pompy wspomagania stwierdził wyciek płynu z pompy (prawdopodobnie dlatego błąd pompy sie wyświetlał). W związku z tym że koszt naprawy alternatora...
Witam! Mam następujący problem z Fabią. Zauważyłem, że mam czasami spadki napięcia gdy mierze je miernikiem na akumulatorze. Podczas pracy silnika i ładowaniu, napięcie powinno być ok. 14 V. Oczywiście jest tak ale często zaraz po uruchomieniu silnika spada do 12V jakby w ogóle alternator nie ładował. Po przygazowaniu ładowanie wraca do normy i jest...
kupić kerszera i zastąpić silnik napędem od paska alternatora , do tego regulator ciśnienia i za tym wtryskiwacze sterowane sygnałem wtrysku ropy
Błąd wyraznie mówi że mieszanka jest za uboga lub za bogata. 16556/P0172 - System Too Rich, Bank 1 Rich - bogaty Possible Causes Fuel system Excessive fuel pressure Leaking or contaminated fuel injectors Leaking fuel pressure regulator - nieszczelny regulator ciśnienia paliwa Low fuel pressure or running out of fuel Vapor recovery system Air leaks...
Fabia 1.2 2003r bardzo źle działają nadmuchy wewnętrzne (auto nie posiada klimy), mam wrażenie, że dmucha wszystkimi szparami konsoli, zamiast otworami wylotowymi, jak gdyby rozłączyły się jakieś rury nawiewowe, jestem niemal tego pewien. Silniczek działa na wszystkich prędkościach, daje gdzieś wewnątrz jak odkurzacz, regulator "ciepłoty" zmienia temperaturę,...
Witam, Skoda Fabia 2009 1,4 16V 63kW. Napisałem, że po jałowym biegu bo odpinałem wtyczkę z alternatora bo mi przeszkadzała dostac się do filtra oleju. Potem zapomniałem założyć i odpaliłem tylno na chwilę silnik. Po wpięciu wtyczki do alternatora mruga kontrolka akumulatora i aku sie nie ładuje bo sprawdzałem miernikiem. Co mogło paść ? Regulator napięcia...
Przecież to regulator mechaniczny, listwa bez powrotu, tak? Tak Cię tylko podpuściłem, żeby wiedzieć z kim gadam. Powodzenia życzę.
nazywaj go jak chcesz, poprostu regulator biegu jałowego (silnik krokowy to nazwa umowna) i po czyszczeniu przepustnicy należy zrobić mu adaptacje
Ładowanie jest ok. Jeden mechanik stwierdził że to pompa wspomagania więc założylem nową (1300 PLN) i przez tydzien bylo ok ale potem wszystko wróciło. Dodano po 1 Dodatkowo wymienilem regulator napięcia i też to nic nie dało
Witam. Nieświecenie lampki kontrolnej przy unieruchomionym silniku może być spowodowane m. in. przerwą w obwodzie wzbudzenia. Czy regulator wymienino "na wszelki wypadek" - bez zdiagnozowania? Kontrolka ładowania może mieć znaczenie dla pierwszego wzbudzenia alternatorów starszych typów (po dłuższym postoju), ale i to rzadko. Raz wzbudzony alternator...
regulator napiąć fabia regulator napięcia fabia fabia regulator napiąć
zaślepka dysku cancheck blaupunkt bajer audio
transmiter radiowy transmiter radiowy
Awaryjne otwarcie bramy uchylnej Hörmann bez klucza, napęd nie działa – jak rozsprzęglić? Peugeot 206 CC 1.6 benzyna nie odpala - diagnostyka