Na zegary jak najbardziej a wspomaganiem to po prostu komputer wyłącza maglownicę. Sprawdź regulator ;)
Kolego T_E_D_I jak możesz to napisz czy do wymiany wiązki używałeś przewodów typowo samochodowych czy innych (jakich) i gdzie kupiłeś. Co do samej wiązki to sprawdził bym jednak jeszcze raz same przewody i ich połączenia, w końcu nawet najlepszy elektryk zawsze może się pomylić. Potem jak kolega Miand napisał bezpieczniki. Przecież odłączenie komputera...
najczesciej padaja złącza w kostce (lewy dolny róg chłodnicy)
choćbyś zastosował super regulator extra funkiel nie śmigany to nic to nie da. Przyczyna leży w drganiach karoserii.
Sprawdziłeś masę i plus alternatora? Lampka ładowania sprawna zapala się i gaśnie? Zmierz napięcie na D+ względem - akumulatora przed i po rozruchu. Zmierz napięcia miedzy + akumulatora a gruby przewód alt ,tak samo -akum. a obudowa alt.
Ja bym zmienił regulator i skrzynkę na akumulatorze
Witam mam problem.... W skodzie fabii 1.9 SDI w skrzynce nad akumulatorem przewód numer 2 strasznie się grzeje... aż nad topił się plastik obudowy... to jest chyba przewód od alternatora.... ale nie jestem pewny... odłączyłem przewód przy alternatorze który jest do ładowania akumulatora i problem znikł.... Może mi ktoś powiedzieć czy to może być wina...
witam mam ten sam problem z fabia 1.9 sdi. wymienilem regulator bo miala niskie ladowanie i od tamtej chwili zapala sie kontrolka akumulatora chociaz ladowanie jest w normie! pomozcie jesli ktos mial podoby problem!
Witam U mnie pomogla wymiana pompki paliwa w baku za 100zl a mordowalem sie z tym 5 lat, od razu wymiana filtra paliwa bo jest z regulatorem cisnienia. Pzdr
No to jeżeli regulator działa dobrze, to wychodzi na to że pech? Są jeszcze jakieś inne możliwości oprócz regulatora?
Niekoniecznie diody.
Co oznacza że napięcie na sondzie poprawne? Sonda 5 czy 4 przewodowa? Jaki czas wtrysku, jakie adaptacje paliwa? Rozrząd na znakach? Nie ma czasem tam filtra paliwa z regulatorem na 4 bary? Nie wszystkie go miały. Możesz coś więcej powiedzieć o tym wypadaniu zapłonów? Jest cały czas czy tylko jak się depnie, jest na biegu jałowym?
Chyba chodzi Ci o regulator a nie komutator. Jeżeli już to pierścienie ślizgowe ;).
witam. w zwiazku z czestymi problemami z ladowaniem alternatora firmy magneton 70A z felicji postanowilem wymienic go na alternator boscha 70 a z fabii. wszystko fizycznie pasuje, gorzej z elektryka. oczekuje na przesylke i zastanawiam sie, czy uda mi sie w jakis sposob uruchomic nowy alternator bez wymiany regulatora. najwieksze watpliwosci mam o zachowanie...
Witam. Regulator napięcia przy alternatorze do wymiany.
Prawda ale można by się rozpisywać lub po kolei wymieniać. Ja miałem dawno temu taki problem i po kolei wyminiałem aż podłączyłem kompa i się okazało że czujnik ciśnienia paliwa. To golf III 1,4 Proszę pokazać czujnik ciśnienia paliwa w gofl 3 1.4. Anuluję wtedy ostrzeżenie. 3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie wnoszą do dyskusji. Wprowadzają...
Witam Ładowanie niskie,gzie go sprawdzałeś,jeżeli na akumulatorze ,zrób pomiar na alternatorze ,czy jest takie samo napięcie.Jeżeli na alternatorze jest więcej ,to problem z instalacją(spadki napięcia).Gdy bez zmian to problem jest w alternatorze(w najlepszym wypadku regulator).
Zamówiłem dziś nowy Zardzewiały masz regulator ciśnienia bo tak jak wyżej napisałem jest przełożony stary , stary od początku żywotności auta. Kup nowy filtr , droższy , ze zintegrowanym regulatorem ciśnienia.
Jak przystało na staruszka padnięty regulator alternatora. Ale światła są jasne- chyba ktoś przy tym gmerał.
A może lepiej cały szczotkotrzymacz ? To nie tylko szczotkotrzymacz, ale i regulator napięcia. Wymieniaj cały.
Nierówna praca moze być spowodowana zbyt wysokim poziomem oleju, szczególnie w silnikach z regulatorami olejowymi luzu zaworowego.
Dostęp jest dobry tylko regulator 100zł kosztuje i nie chcę utopić kasy.
Tam są hydrauliczne regulatory mimo że ma śruby do regulacji.
Przypuszczalnie uszkodzenie jest we wtyczce rezystora lub we wtyczce regulatora na panelu. To najczęściej pojawiające się uszkodzenia. Pozdrawiam
A nie można dać wzbudzenia na krótko przez diodę z ominięciem elektroniki zespołu wskaźników? Zrobiłem tak kiedyś w audi. Elektronika była popalona, przeciąłem ścieżkę na płytce i przylutowałem przewód od wzbudzenia. I działa. Można, ale nie będzie wtedy stabilizacji napięcia, lepiej dać regulator.
Samo regulator jest jeszcze daleko więc ma połowę okładzin jeszcze jakby szczęki lub benben był mocno wytarty samo regolator był by na skraju max zużycia.. Moim zdaniem ma. Wszystko w porządku do rozebrania wyczyszczenia wyzerowania Samo regulator i poluznic linki wtedy samo się naprawi...
Wszystko w oryginale. Samochód to Skoda Fabia i rzeczywiście, regulator na upartego da się wymienić bez wyjmowania alternatora. Zresztą nawet, gdybym miał wyciągać alternator to nie jest wielki problem. Zastanawiam się tylko, czy to pomoże. Kupiłem auto 4-ro letnie i tak jest od chwili zakupu. Teoretycznie wszystko ok bo nie ma problemu z odpalaniem...
Skoda Fabia 1.4 MPI 2003r. AZE Dodano po 15 To jest ten stary silnik skody tylko że dołożyli hydro regulatory... Dodano po 49 8V z laskami popychaczy.
Masz założony zły filtr paliwa. Z silnika 16v, chociaż i tam były różne. W 1.4 czeskim silniku powinien być z regulatorem na 3 bary, np. wk69/1 z mann-a
Mało prawdopodobne ,żeby była to wina regulatora napięcia.Popraw sobie masę przy silniku.
Po co takie komentarze że to już staroć: pytałem się was czy są jakieś grubsze przeciwskazania do założenia wył. masy , a tutaj co??? Proszę o sensowne pytania na zadane pytanie, mam problem i chciałbym go w jakiś prosty i nie kosztowny sposób rozwiązać. Dodano po 2 a ajeszcze jedno aku nowe , dwa miechy, alterntor też i regulator
Diagnostyka była robiona miesiąc temu, ponieważ wyświetlał się błąd silnika. Po zmianie czujnika wałka diagnostyka nic nie wykazała. Misiu, diagnostyka to nie tylko odczyt błędów. Trzeba sprawdzić między innymi obroty podczas kręcenia rozrusznikiem oraz synchronizację. Do tego potrzebny jest ktoś znający temat. Ciśnienie paliwa najlepiej sprawdzić...
Problem na chwilę obecną wydaje się być rozwiązany. Po założeniu nowego akumulatora auto pali, wspomaganie działa i nie świecą się żadne kontrolki, oczywiście poza rezerwą paliwa. Pewne wątpliwości budzi we mnie jednak napięcie ładowania. Na wolnych obrotach z wyłączonymi odbiornikami wynosi ono 15V. Po włączeniu świateł mijania i drogowych, dmuchawy...
Koledzy mam nowy pomysł co jest przyczyną. W fabii mam filtr paliwa z regulatorem ciśnienia paliwa,141 tyś. od nowości nie wymieniany. Jeżeli regulator jest walnięty i np: - paliwo zamiast płynąć na wtryski to wraca do zbiornika paliwa i ciśnienie na wtryskach jest za niskie np. 1 bar - lambda wykrywa ubogą mieszankę i wydłuża czasy wtrysków do 4,12ms...
mawi, nikt nie potrafił pomóc więc usiadłem ostatnio z miernikiem, próbnikiem itd.. i wszystko mi działa bez modułu komfort. Szczerze się przyznam, że to nawet nie jest trudne :-) jak nadal posiadasz elektryczne podgrzewane lusterka oraz regulator lusterek "joistik" odezwij się :-) pozdrowionka
Bardzo możliwe ale myślę, że jeśliby miał luz taki na łożysku to coś by ocierało przy obracaniu ręką. Albo ma uszkodzony regulator i na wirnik idzie od razu 12V i faktycznie stawia taki opór. Ewentualnie ma luz wzdłużny wirnika i haczy mu o szczotkotrzymacz po podaniu napięcia.
Dane mam z serwisu Skody więc wszystko jest ok, a w tym silniku jest układ 4 bary regulator w filtrze ma też 4 bary. Najważniejsze, że wymiana pompy pomogła.
Witajcie, W mojej Fabi wymieniłem miesiąc temu akulumator, napięcie po odpaleniu silnika 14V z małym hakiem ale niestety zostawiłem samochód na lampce do czytania i teraz pomimo przejechaniu 3kkm od tego incydentu napięcie z włączonymi światłami, nawiew na drugi "tryb" napięcie na aku po włączeniu jest 13.5V do ~13.7V Bez świateł, nawiewu oraz radia...
Problem usunięty okazało się że regulator napięcia podawał za mało napięcia i samochodów przechodził w tryb awaryjny pozdrawiam.
Sprawdź filtr paliwa, jest on zespolony z regulatorem ciśnienia, i jak tankujesz paliwo kiepskiej jakości to są problemy z pracą silnika.
Witam. Przestały mi działać wycieraczki na wyłączniku czasowym. Proszę o podpowiedź jaka może być przyczyna, gdzie znajduje się regulator, jak się do niego dostać?
kupić kerszera i zastąpić silnik napędem od paska alternatora , do tego regulator ciśnienia i za tym wtryskiwacze sterowane sygnałem wtrysku ropy
http://wiki.ross-tech.com/index.php/1655... Przeczytaj to. W możliwych przyczynach jest wymieniony nieszczelny regulator ciśnienia paliwa. Było na forum jak to sprawdzić .
Mam pytanie: Udało się usunąć usterkę? Jeśli tak, co było przyczyną? Od tygodnia mam to samo. Najprawdopodobniej coś jest z alternatorem (szczotki/regulator napięcia), musiałbyś sprawdzić jak wygląda ładowanie u Ciebie. Najlepiej załóż nowy wątek i tam dokładnie opisz swój problem :)
Kod silnika podam jutro jak tylko to sprawdzę. Czyli jeśli dobrze zrozumiałem: regulator dostaje stałe zasilanie po stacyjce oraz sygnał ze sterownika, który wpływa na parametry wzbudzenia?
Ładowanie jest ok. Jeden mechanik stwierdził że to pompa wspomagania więc założylem nową (1300 PLN) i przez tydzien bylo ok ale potem wszystko wróciło. Dodano po 1 Dodatkowo wymienilem regulator napięcia i też to nic nie dało
Moduły drzwiowe , radio , ładowarka do komórki w zapalniczce , uszkodzony licznik , światełko w bagażniku , regulator napięcia w alternatorze . Takie mi się trafiły co tobie nie wiem . Szukaj odpinaj i wyciągaj wnioski ...
Tak w ogóle moje auto to skoda fabia 2 harchback BLS - ważna informacja. Ja też jak szukałem dostałem właśnie te dwa numery, sprawdziłem wg. Googla numery i dokumentacji techdoc to wychodzi tak: F00MA45300 - fizycznie pasuje, ale nie jest do moje auta ponieważ zapisane jest że do skoda fabia 2, BLS hatchback nie pasuje bo jest on dla wersji z 90A jak...
WITAM MAM PROBLEM ZE SWOJA FABIA 1.4 MPI - NIE CHCE ZAPALAC - WYMIENILEM POMPE PALIWA, FILTR PALIWA Z REGULATOREM CISNIENIA, WYCZYSCIłEM PRZEPUSTNICE, WYMIENILEM SWIECE, czujnik temperatury A I TAK PO KILKU NORMALNYCH ODPALANIACH POWRACA PROBLEM Z URUCHOMIENIEM NIE RAZ TRZEBA KRECIC 10-11 RAZY ZEBY ZASKOCZYLA. CO JESZCZE MOGE ZROBIC PS AUTKO MA GAZ...
z tego co mi wiadomo nie może tak być masz pewnie coś z alternatorem a wręcz z regulatorem albo z szczotkami. Powinno zaraz po odpaleniu silnika być ok 14V na akumulatorze.
Złe cisnienie paliwa można poznać po korektach długoterminowych lambdy. w silniku bbz ostatnio korekty leciały na 25% jak powyżej pojawiał się błąd okazało się że zamiast 4 barów regulator w filtrze dawał 5bar aż pompa zaczynała zwalniać i głośno chodzić.
nazywaj go jak chcesz, poprostu regulator biegu jałowego (silnik krokowy to nazwa umowna) i po czyszczeniu przepustnicy należy zrobić mu adaptacje
Na wolnych obrotach na max. obciążeniu i na wysterowanej pompie wspomagania tak będzie. Regulator kiepski raczej jak tak spada na rozgrzanym silniku,sprawdz jeszcze na lekkim gazie i bezpośrednio na alternatorze.
Przecież to regulator mechaniczny, listwa bez powrotu, tak? Tak Cię tylko podpuściłem, żeby wiedzieć z kim gadam. Powodzenia życzę.
Mówisz Kolego o czymś takim?: http://obrazki.elektroda.net/40_12629140... Zluzowanie koła pasowego NIE zatrzyma pompy olejowej. Skąd wiesz że pompa nie pracowała? Regulatory oczywiście hydrauliczne,także napinacz łańcucha rozrządu.Możliwe że przy braku ciśnienia i "słabym łańcuchu"przestawia Ci rozrząd.
Witam . Chciałem zapytać jakie diody i ile sztuk jest potrzebnych do alternatora w skodzie Fabi MAGNETON 70A. Alternator nie ładuje akumulatora a elektryk powiedział że diody są do wymiany. Sprawdził to czy tak sobie strzelił? Równie dobrze może to być wadliwy regulator, przerwa w którymś uzwojeniu, ale to trzeba sprawdzić.
...czy ja tam widzę "gazownię"? Nie znam tego silnika, ale jak znam rozwiązania grupy VAG to regulator wolnych obrotów jest zintegrowany z korpusem przepustnicy i niewymienny (tylko w całości). P.S. Zmień sposób wstawiania zdjęć - użyj przycisku [Dodaj obrazek].
Alternator jest wzbudzany ze sterownika silnika I jeśli potrzebuję to ładuje 14, a jak nie to 12,5. Takie rzeczy są ale nie Fabii 1. Tam jest tylko sygnał zwrotny z alternatora do ECU jakie jest jego aktualne obciążenie. I nie jest wzbudzany z ECU ,od tego alternator ma wbudowany regulator a jego zasilanie/wzbudzenie idzie z modułu centralnej elektryki...
Mam taki problem w Roomster Praktik (licznik jest taki sam jak w Fabii 2) , po odpaleniu gasną wszystkie kontrolki i obrotomierz opada na 0, zmierzylem miernikiem i dzieje sie tak jak napiecie w ukladzie przekracza 14V, napiecie ladowania po odpaleniu jest stabilne 14.4 wiec w normie(ale dla licznika o 0,4 V za dużo i gasnie). Do uzycia miernika sklonil...
A filtr paliwa nie miał przypadkiem 3 końcówek? Bo może założyłeś niewłaściwy filtr z regulatorem ciśnienia na 3 bary zamiast na 4. Są identyczne z wyglądu, a pomyłka skutkuje takimi objawami.
Dzień dobry, Mój problem wygląda następująco: W samochodzie Skoda Fabia mk1 2004 , w tym samym momencie wysiadło wspomaganie (pompa KOYO) i ładowanie. Alternator został naprawiony (regulator napięcia). Jeśli chodzi o wspomaganie to została wymieniona pompa na regenerowaną oraz założony nowy czujnik skrętu. Pompa wspomagania kręci się. Błędy zostały...
Jeżeli się nie mylę i jest to starszy typ instalacji to kontrolka jest żarówką i ma podany + od instalacji pojazdu a drugi biegun z wyjścia „małych” diód alternatora. Czy mógłbyś sprawdzić gdzie jest wyższe napięcie podczas żarzenia się lampki: po stronie instalacji czy alternatora? Po prostu zmierz napięcie po przekręceniu kluczyka a przed rozruchem...
Witam. Nieświecenie lampki kontrolnej przy unieruchomionym silniku może być spowodowane m. in. przerwą w obwodzie wzbudzenia. Czy regulator wymienino "na wszelki wypadek" - bez zdiagnozowania? Kontrolka ładowania może mieć znaczenie dla pierwszego wzbudzenia alternatorów starszych typów (po dłuższym postoju), ale i to rzadko. Raz wzbudzony alternator...
Panowie przeczytalem wszystkie wątki. Mam pytanie: - czy po przekręceniu stacyjki powinna na chwilę pojawiać się kontrolka wspomagania? Auto jest z poczatku produkcji rok 2000, czy tam siedzi trw czy inna pompa? Objaw jest taki że po odpaleniu wspomaganie na początku jest okey, potem jakby słabnie i jak chcę kręcić szybciej kierownicą to ciężej działa...
Wstawiałem potencjometry i regulatory napięcia przy włączniku świateł, skuteczne tylko dla włączników szyb, świateł itp, dla radia, climatronika i zegarów nie działa, po prostu załączają się z po wzroście napięcia na max
Źle to wszystko poustawiałeś i dlatego.Zasada jest taka że podczas regulacji luzu między bębnem a szczękami dźwignia od ręcznego ma być cofnięta do końca .Nie chodzi tu o luzowanie linek ileś tam tylko do tego stopnia aż ta dźwignia cofnie się do pozycji wyjściowej.Bo gdy jest trochę naciągnięta to zmniejsza się skok ręcznego a poza tym szczęki są rozszerzone...
Witam, Skoda Fabia 2009 1,4 16V 63kW. Napisałem, że po jałowym biegu bo odpinałem wtyczkę z alternatora bo mi przeszkadzała dostac się do filtra oleju. Potem zapomniałem założyć i odpaliłem tylno na chwilę silnik. Po wpięciu wtyczki do alternatora mruga kontrolka akumulatora i aku sie nie ładuje bo sprawdzałem miernikiem. Co mogło paść ? Regulator napięcia...
Podejrzewam, ze twoj alternator jest zgodny ze schematem, ktory ci podalem. Posle zdjecia mego alernatora i nowy schemat, i oznaczenia uzywane przez rozne firmy, aby mozna bylo zrozumiec jak dziala twoj alternator. Ale to za pare dni. Dodam tylko, ze ten żółty kabelek łączy dodatkowe diody D+ z regulatoram napiecia oraz podaje napiecie alternatora na...
Do 1.4 Były dwa filtry paliwa z wbudowanym regulatorem ciśnienia na 3 bary lub 4 bary (samo to wystarczy aby były problemy z rozruchem ,a ty nie masz jeszcze żadnego odczytu temperatury ,pytanie co widzi MAP). Pierwsze to kody silnika i roczniki. Oryginalny 1.2 na wlepce bagażnika, obecny powinien mieć na obudowie rozrządu (powinien). Plus numer części...
Mam problem-moja fabia 14MPI 2001-od jakiegoś czasu mruga światłami-teraz to już prawie non stop.Przy czym słyszę pracę pompy(takie PIUMKANIE).Kontrolka od wspomagania zapala się rzadko-i gaśnie po ponownym odpaleniu silnika.Kierownica podczas mrugania ma jakieś dziwne luzy-co utrudnia normalną jazdę.W SKODZIE powiedzieli że komputer nie wykrył błędu.Co...
Alternator możesz założyć większy 90 lub nawet 120, problemem może okazać się tylko mocowanie. Ja do fabii założyłem 120 do dziś śmiga aż miło, nawet przy włączonych wszystkich odbiornikach spadek napięcia jest pomijalnie mały.
Na ładowanie 10 stopni na zewnątrz i tak chyba nie robi większej różnicy? Robi bo po nagrzaniu silnika, pod maską jest wyższa temperatura a regulator alternatora obniża napięcie ładowania wraz ze wzrostem temperatury. 13,5 -13,6V przy włączonych światłach to ciut mało ale 13,7- 13,9V latem przy gorącym silniku to u mnie norma. Bezpośrednio po odpaleniu...
Kółko kupisz na allegro. Mocowanie trzeba przerobić przespawać z płaskownika uszy (nowe kosztuje jakieś 30 zł). Alternator polecam z fabii, polo 9n , golf 4 , astra 2. Jak pisałem wcześniej benzynowe silniki. Mają 70-90A (są słabsze choć to i tak 2x więcej od oryginału) jest za to nakrętka której potem nie trzeba dorabiać przy wymianie koła na pasek...
musze wymienic filter paliwa z regulatorem przeplywu sa tam do tego ustrojstwa doprowadzone weze paliwowe jeden od pompy drugi powrotny do pompy i jeden w kierunku wtryskiwaczy. Problem polega na tym ze wężyki te za zalożone za pośrednictwem jakichś złączek dwie proste jedna kolankowa. wie ktos z was jak te zlaczki sie sciaga zeby ich nie uszkodzic?...
Drogawo trochę za te wtryski, ale cóż zrobić. Nie są naprawialne jak coś to tylko wymiana na nowy jak to piezoelektryk. No niestety tak jest z wtryskiwaczami piezo, czy to bosch delphi czy Continental. Ciężko się czegoś czepić, skoro nie widać nieprawidłowości. A jakieś wahania na czujniku ciśnienia paliwa, może jakieś zanieczyszczenia na regulatorze...
Witam! Posiadam Skode Fabie 1.9TDI z 2001r. i mam problem takiego typu że nie zapala mi sie kontrolka ładowania w liczniku. Sprawdziłem już Alternator i sam regulator i wszystko jest ok a kontrolka dalej nie swieci. Jak mierze ładowanie po odpaleniu t ogo niema ale jak wprowadze auto na około 3 tyś obrotów to ladowanie sie pojawia. Prosze o pomoc w...
witam Forumowiczów potrzebuję pomocy zgasło mi podświetlenie tak jak w tytule + podświetlenie rejestracji, problem zaczął się jak skończył się komutator w alternatorze, regenerowałem alternator wymieniłem przy okazji szczotki razem z regulatorem napięcia i nic się nie zmieniło. opisze trochę całą sytuację: nie działa potencjometr(nie można ściemniać...
(at)shegipl 1. Sprawdzę, ale póki co z silnikiem nie ma innych problemów, włącznie z tym że trzyma równo obroty, więc jakby była większa nieszczelność (taka żeby auto nie zgasło po zatkaniu dolotu) to check by raczej nie zgasł, no i pewnie obroty by wariowały. Rozważałem nieszczelność kolektora, bo w końcu to tylko ulep z dwóch kawałków plastiku, ale...
Witam. Regulator napięcia alternatora pewnie martwy, albo coś z diodami prostowniczymi. Tam bym szukał przyczyny na sam początek. Czyli jak pisał Kolega wyżej. Zbadać napięcia oraz dobrze by było zmierzyć prąd ładowania jakimś miernikiem cęgowym. Sprawdził bym też napięcie pod kątem tętnień.
Witam generalnie moze byc jeszcze inny problem w samym alternatorze albo/i regulatorze napiecia. W zwiazku z czym mozliwe ze polecam wymiane obu elementow. Mimo ze to drogie. Nizej napisze dlaczego a generalnie tez opieram na doswiadczeniach z felicja nie fabia (choc posiadam teraz fabie). Wiec bylo to tak z moją poprzednia skoda (felicja): - Skoda...
Nic nie odłączałem. Nie kupowałem żadnych wtrysków i jakie LPG ? Na postoju te 2 filmiki były pierwszy na LPG drugi na benzynie i potem byłem się przejechać. Błąd skasuje i gaz mu dam i wraca błąd zbyt uboga dawka a i zbyt mały przepływ też wraca . Alternator wymieniałem regulator napiecia 2 tygodnie temu to odłączyłem kleme. Dodano po 19 Filmiki te...
Witam! Mam następujący problem z Fabią. Zauważyłem, że mam czasami spadki napięcia gdy mierze je miernikiem na akumulatorze. Podczas pracy silnika i ładowaniu, napięcie powinno być ok. 14 V. Oczywiście jest tak ale często zaraz po uruchomieniu silnika spada do 12V jakby w ogóle alternator nie ładował. Po przygazowaniu ładowanie wraca do normy i jest...
https://www.partsplanet.eu/en/catalogue/... Ten człowiek (http://allegro pl/my_page.php?uid=2036393) wystawiał niedawno Twój silniczek. Zadzwoń do niego. http://etka.cc/tvn_result/search/tvn/6Y1... http://etka.cc/tvn_result/search/tvn/6Y1...
Oj, trochę to trwało z braku czasu, ale po perypetiach związanych z zamawianiem rur gumowych które prowadzą z obudowy termostatu do nagrzewnicy, oraz zamiany uszczelki termostatu z typu C na oring, płyn nie ucieka ani spod termostatu ani z dziurawej rury, temperatura pracy silnika po po 20 minutach stanęła na 85 st. C i nie chce pójść w górę, normalna...
Witam. Ostatnio wysiadł mi alternator Magneton 70A w Felici 1.3MPI (przed liftem). Wymieniłem w nim regulator ale nadal napięcie ładowania na niskich obrotach przy włączonych światłach to 12,4V, bez świateł 14,5V. Ogólnie alternator jest cały pordzewiały (nie mogłem nawet wymienić regulatora) i wątpię żeby jeszcze długo pociągnął. Chciałbym go wymienić...
Żarówki H7 są na razie najbardziej wydajnymi źródłami światła halogenowego w samochodzie, kosztem dość sporego "wyżyłowania". Takie żarówki + przepięcia/wahania z np. elektrohydraulicznego układu kierowniczego i żarówki padają. Problem stary w sumie w niektórych samochodach np. Fabii I, Punto II. Z drugiej strony zacząłbym od tego, że sprawdziłbym porządnym...
Alternator sam się wzbudzi po znacznym zwiększeniu obrotów właśnie dzięki magnetyzmowi szczątkowemu. Często przyjeżdzają klienci z urwanym przewodem kontrolki (ford,skoda fabia itp) i alternator po gwałtownym przegazowaniu "załapuje" ładowanie.Jak sie urwie/upali/wygrzeje główny plus to już nic nie pomoże jedynie alternator z powodu braku odbioru prądu...
Witam Skoda Fabia 1.9 TDI 101KM silnik ATD 2001 rok. Alternator 120A Bosch Występuje problem z ładowaniem akumulatora. Zaczęło się od tego że 1-2 razy dziennie mignęła kontrolka ładowania. Ale ładowanie było i wszystko OK. Następnie podczas jazdy wyczerpał się akumulator "do dna". Diagnoza - brak ładowania. Napięcie w instalacji podczas pracy silnika...
miałem dokładnie to samo, co ty. w związku z jaśniejszym świeceniem świateł przy wyższych obrotach myślałem, że pada regulator napięcia i od tego zaczyna wariować wspomaganie. pan elektro-mechaniko-czarodziej stwierdził że do wymiany pompa wspomagania, sterownik i czujnik skrętu, razem jakieś 3,5k zł. Pojechałem więc do ASO - za 450 zl wymienili czujnik...
Witajce dobrzy ludzie. Mam problem niesamowity ze wspomaganiem w fabii . Jakie są objawy proste przygasaja wszystkie światła . doszedłem do tego że pompa wspomagania ( elektryczna) dostaje wtedy tak jakby podwójnych obrotów coś jakby dochodził do niej wiekszy prąd. Jak ją odłączyłem od czujnika przy kolumnie to przestała wariować i światła nie przygasają...
Oczywiście miałem na myśli pompę od wspomagania a nie od paliwa z oczywistych względów. Napięcie mierzone na baterii też z oczywistych względów a regulator napięcia był już wymieniony na samym początku bo dawał 13.5V - ale zapady też były.Jeżeli to pompa od wspomagania okaże się winna to może i ona zabiła tamten regulator. Jeszcze takie pytanie: czy...
Tak, urywało wirniki, ale w Valeo serii TG. Ten zaś jest tylko w dieslach, nawet w skodzie. I nie było tak, że raz łączyło, raz nie, jak urwało na wyjściu szpulki raz to juz porządnie. Poza tym za nic nie uwierzę, że w tej renówie ma Boscha i to na regulatorze FOOM. Nie ten rocznik. to napisz jakie Oglądnij filmik, regulator FOOM, bo chyba o ten ci...
Witam Samochód jak w temacie. Ładowanie na poziomie 12.5V niekiedy spada do 11.5V i pojawia się błąd w centrali nadwozia zacisk DF alternatora. Obroty podwyższone do 1000. Po dłuższej jeździe auta nie da się odpalić. Alternator wyciągnięty na stół ładowanie 14V. Wymieniony regulator. Sprawdzone diody, uzwojenie i wirnik. Po włożeniu do auta dalej to...
Witam mialem podobny problem z Fabianka 1,4 Mpi 2000 rocznik wimiana pompy wspomagania wymiana czujnika skretu wymiana wiązki glownej.Mialem rok spokuj i mrużą swiatla czasami zapala sie lampka wspomagania.No forum poczytalem troche i wnoskuje że jest to albo alternator ,akumulator ma 1 rok raczej odpada albo regulator napiecia.Nie polecam serwisów...
Witam, mam problem z odpaleniem samochodu gdy silnik się zagrzeje do ok. 85 stopni. Chodzi o samochod Skoda Fabia I 1.9TDi wersja na pompowtryskiwaczach (kod silnika ATD) rocznik 2002. Otóż zdarzyło się to nagle, bez wcześniejszych objawów, stanąłem pod Lidlem i już nie mogłem odpalić. Po prostu póki nie przestygnie to nie odpali. Podpiąłem kompa i...
Witam serdecznie wszystkich proszę o pomoc, niedawno dałem wymienić olej w skodzie 6y fabi i teraz mam problem i nie mam żadnych dokumentów jak dokonać oględzin i naprawy przewodów od spryskiwaczy przodu i z tyłu, Pompki działają prawidłowo ale po uzupełnieniu płynu w zbiorniczku przez pewien moment przód podaje i pryszcze, ale za moment, już robi się...
Fabia 1.2 2003r bardzo źle działają nadmuchy wewnętrzne (auto nie posiada klimy), mam wrażenie, że dmucha wszystkimi szparami konsoli, zamiast otworami wylotowymi, jak gdyby rozłączyły się jakieś rury nawiewowe, jestem niemal tego pewien. Silniczek działa na wszystkich prędkościach, daje gdzieś wewnątrz jak odkurzacz, regulator "ciepłoty" zmienia temperaturę,...
Musisz jeszcze sprawdzić obwody niezabezpieczone bezpiecznikiem czyli rozrusznik(może bije na mase) i alternator(regulatory też potrafią kraść) Poza tym auto jest na CANie gdy było coś dokładane do auta albo siedzi jakiś błąd(np. niedziałający prawidłowo komfort)to CAN ciągle to widzi i się nie usypia. Może sprawdż VAGiem czy coś pokaże. Ostatnio w...
W mojej skodzie występuje szarpanie auta przy ruszaniu/brak reakcji na gaz(z opóznieniem i nagle strzał), dzieje sie tak tylko na zimnym silniku, po przełączeniu na gaz lub rozgrzaniu na PB problem ustaje oraz drugą usterką jest większy pobór na postoju niż powinien..mierzyłem i wynosi ok. 0,10 A.Postanowiłem auta podpiąc pod komputer i wyskoczyły takie...
Witam. Walczę z problemową Fabią ze starym typem LPG w rodzinie. Mały przebieg, ale od lat wiele problemów - prawdopodobnie kiedyś ktoś coś spieprzył i tak się to ciągnie. Sytuacja wygląda tak, że na PB na biegu jałowym silnik pracuje źle - trzęsie się, krztusi itp. bez względu na temperaturę. Na LPG wszystko jest jak trzeba. Niedawno wymieniono UPG...
regulator napiąć fabia regulator napięcia fabia fabia regulator napięcia
iskrownik ustawić triak przekaźnik sterowanie zaworem kulowym
okragon tuner łucznik naprężacz
Łożyska wału korbowego w Oleo-Mac 937: 6201 Jak rozłączyć agregat od silnika spalinowego?