To kostka od modułu komfortu. Taka czarna puszka umieszczona pionowo nad pedałem gazu, trzeba odkręcić osłonę i nawiew na nogi kierowcy.
Milejow ma rację. Jeżeli masz siłownik z 5 kablami poza zamkiem to jest to dokładany system centralnego zamka. Jest to siłownik typu master czyli sterujący innymi siłownikami. 2 przewody to jest zasilanie silnika siłownika (na jednym +12V na drugim masa w zależności od funkcji zamknij/otwórz). Pozostałe 3 przewody to steowanie zamkiem centralnym. Na...
https://obrazki.elektroda.pl/2520950700_...
Pod kokpitem pod kierownicą czarna puszka pod warunkiem że go posiadasz bo ubogie fabie nie miały modułu komfortu a centralny zamek był dokładany
Na czym polega zepsucie pilotów? Może jakieś zdjęcia?
Na słupku drzwi kierowcy biała wtyczka przewód żółto-niebieski (przedostatni). Zamykanie impuls masy, otwieranie impuls masy szeregowo przez opornik 180om.
Jeśli to ci nie pomoże, to oddaj do tych fachowców i też będziesz miał satysfakcję... http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic16... http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic37...
Kup sobie zwykły sterownik np. bx 10 nie ma z nimi problemu.
Jaki sterownik??
Dotknij do masy na 0,5s przewodem niebieskim lub zielonym (przy zamkniętych drzwiach). Centralny zamek powinien się zamknąć lub otworzyć. Wykorzystujesz wtedy sterownik zamka centralnego. Maxicara konfigurujesz na sterowanie impulsami masy - schemat 1. Możesz podpiąć nowy sterownik Maxicar bezpośrednio pod siłownik drzwi - schemat 4. Jednak wymaga to...
Żółto/niebieski w lewym słupku w wiązce wychodzącej do drzwi. Zamykanie pełna masa, otwarcie przez opornik 180Ohm.
Witam. Mam problem z centralnym zamkiem w drzwiach kierowcy. Ale po kolei samochód to Fabia a centralny zamek był montowany kilka lat temu wraz z siłownikami. Sterownik centralnego zamka to Carprotect model BX20. Z którego do każdych drzwi idą przewody do siłowników. Z początku myślałem że to siłownik i dlatego udało mi się zdobyć zastępczy. Po rozebraniu...
Fabia nie ma modułu komfortu, nad nogami kierowcy siedzi bordnetz. Fabia ma moduł komfortu 6Q0 959 433. Bordnetz czyli sterownik centralny to 6Q1 937 049.
Witam. Pacjent Fabia I 1.4 MPI ( Czeska ) 2001r. Auta posiada Centralny z kluczyka. Kupiłem uniwersalny sterownik zamka centralnego z pilotem lecz napotkałem od razu problem - brak przewodu żólto - niebieskiego na kostce jak na wszystkich poradnikach. ( W drzwiach kierowcy ) https://obrazki.elektroda.pl/5122285800_... Przy wiązce idącej...
Tak czy siak ktoś musi obejrzeć twój samochód, w najlepszym wypadku należało by wprogramować pilota i uaktywnić funkcję sterownika radiowego komputerem, zazwyczaj jednak potrzebny jest sterownik radiowy centralnego zamka, kostki pasują od tego który jest już tam zamontowany(po lewej od kierownicy u góry deski rozdzielczej), lecz mogą nie być połączone...
Ale tam w przypadku uniwersalnych nie trzeba blach ruszać.Całość razem ze sterownikiem robię w 4 godz,zostawiam chinskie przewody,jedynie w przepustach dużo izolacji.Osobiście uważam że 800 to za dużo.No i pokrywy bagażnika nie ruszam bo przecież jest linka.
Witam jeżeli sobie nie poradziłeś to masz tu szczegółowy opis jak to zrobić, ja to robiłem wiele razy i działa więc i tobie powinno też nie wiem jak to jest z tym niby oryginalnym ale ja zakładałem uniwersalne i wszystko ok.
Witam , kupiłem sterownik centralnego zamka , i nie wiem gdzie jest modół z zamka aby podłączyć do nie go sterownik? Skoda Fabia
Podłączałem kiedyś taki sterownik i też miałem problem jak dobrze pamiętam to trzeba złączyć ze sobą po 2 przewody nie pamiętam jak to powinno wyglądać ale coś takiego np: żółty żółty z paskiem, minus- biały sterowanie otwarcie pomarańczowy pomarańczowy z paskiem minus- biały sterowanie zamknięciem
Centralny z kluczyka pewnie nie działa bo jest uszkodzony styk w zamku kierowcy. Szyby masz już rozwiązane. Póki sterownik nie będzie widział pozycji siłownika zamka to centralny działać nie będzie.
Sterowanie centralnym jest na 2 masach. Najtaniej będzie centralka alarmowa wraz z pilotami .
Pobory prądu zostaw w spokoju są prawidłowe . Tak jak kolega strumien swiadomosci napisał problem może leżeć w spróchniałej wiązce na lewej podłużnicy lub w przewodzie wzbudzenia alternatora -uszkadza sie najcześciej w kostce na skrzyni biegów. Z tym poborem prądu w fabii tak jest, 40 min to pierwszy próg usypiania elektroniki. Można ten czas przestawic...
na tej instrukcji co ja dostalem jest tak: jedna kartka polowa A4 i na niej 4 rysunki bardzo nie czytelne- rozmazane napisy, slaby wydruk albo ksero i jest jeszcze niby taka ksiazeczka co ja otwierasz a w srodku jedna kartka i jest opisane ktory kabel co to
Każdy inny może ale nie musi mieć inny rozkład wyprowadzeń i będzie konieczne przerobienie instalacji. Ale przerobienie tylko kabli przy tym module sterującym? zgodnie z instrukcja na sterowniku?
Masz problem z diagnozą pompy czy wszystkiego w aucie? Możesz odłączyć wtyczkę z pompy wspomagania (najlepiej wszystkie) i zobaczyć czy komunikacja powróci. Tam chyba cała diagnoza idzie przez sterownik centralnej elektroniki. CAN z pompy z tego co pamiętam idzie właśnie do sterownika centralnej elektroniki.
sterownik uniwersalnego centralnego zamka To to zostaw w spokoju teraz drzwi będziesz otwierał ręcznie z każdej strony.
Ich nigdy nie programowalem, działały cały czas od momentu zakupu. A w instrukcji nie ma nic o programowaniu. Niby jest przycisk ale w sterowniku w tym miejscu nic nie ma.
Zamki są sterowane z komfortu, nie sterownika nadwozia. Sprawdź kody błędów oraz w blokach pomiarowych czy przy zamykaniu i otwieraniu poprawnie widzi stany poszczególnych drzwi. To, że zamek sam się otwiera i zamyka prowadzi do przednich drzwi więc musisz sprawdzić wszystkie. Pzdr
Jak masz reakcję zamknij otwórz, to nie musisz dawać rezystora. Swój sterownik łączysz według schematu F2 biały podłączasz do jednego przewodu, biało czarny do drugiego przewodu, które znalazłeś, jak będzie działało odwrotnie, zamieniasz miejscami.
Kupiłeś właściwy moduł , wystarczy stary odłączyć i ten podłączyć i musi działać.
Sterowanie jeden przewód z rezystorem.Tak podłączyłeś?Opisane w sieci. Ireno, instalacje zainstalowano bez rezystora, wpięcie w drzwiach kierowcy, sposób znaleziony na YT https://youtu.be/EeFh2Mu0Imo na przykładzie Golfa 4. Czy brak rezystora-180 Ohm może mieć znaczenie, że sterownik auta w ogóle nie wie o istnieniu pilota ? Tak działa centralka, którą...
Tak jest potrzebny. Dwa moduł ma być od tego auto co masz sterowniki w drzwiach ( tak przy silnikach szyb masz moduły cyfrowe). PS Moduł komfortu obsługuje też centralny zamek. Przynajmniej ten fabryczny.
Oczywiście, że mamy, patrz mój link wyżej
Witam proszę o pomoc. Mam samochód Skoda Fabia (rocznik 2001) posiada fabryczny centralny zamek sterowany za pomocą kluczyka. Zakupiłem sterownik centralnego zamka z pilotem firmy Maxicar problem polega na tym że potrafię go podłączyć. Poniżej kilka zdjęć z próby montażu oraz schemat dołączony do sterownika. Nie wiem które przewody ze sobą połączyć.
Centralny masz oryginalny czy dokładany ? Ja w swojej mam dokładany i mi po prostu kiedyś padła centralka (jakiś badziewny chińczyk), tyle że u mnie nic nie mrugało jak padła. Fabryczny, gdzie znajduje się ten sterownik ?
Napisz czy to auto ma alarm lub sterownik radiowy do c-zamka
43. sterownik centralny, blokada dźwigni sterującej automatycznej skrzyni biegów ? 20A Taki jest opis bezp.
Czyli zwarcie poszło między reduktorem gazu a + akumulatora ? Czemu diagnozę tylko centralnej elektryk robisz? Z resztą komponentów auta nie łączy Ci się VAG ? Szukaj bezpieczników uwalonych wszędzie gdzie tylko się da i upalonych mas.
http://www.mse.pl/321-542-thickbox/proxi...
Gdybyś miał siłownik sterujący po stronie pasażera to dałoby się wykluczyć zwarcie, bo sterowniki padają baaaardzo rzadko, a tak dalej są dwie opcje- zwarcie, albo siłownik.
Wiesz co,może chcesz mieć satysfakcję z naprawy nie wiem . Ale nowy sterownik z pilotami kosztuje całe 34 złote. Co ty na to?
Mógłbyś napisać z czego odczytane są te błędy. Patrząc na ten log to pewnie z modułu centralnej elektryki. Ten moduł w tym aucie robi za bramkę CAN - to przez niego idzie cała komunikacja. Tutaj wystarczy że jeden sterownik jest uszkodzony i reszta nie będzie miała komunikacji. Skoro auto zapala i gaśnie to raczej zasilanie sterownika silnika jest a...
Witam posiadam Skoda Fabia 2004 r 1.2 htp GAZ LPG. Centralny zamek posiada bez pilotów. Jak bym kupił na allegro pilot oryginalny Skody to bym mógł go zaprogramować? Czy trzeba kupić nowy z sterownikiem komfortu ? Proszę o pomoc
Sprawdzić jego zasilanie (pod obciążeniem) oraz przewody od CANa idące z tego sterownika do modułu centralnej elektryki. Sterownik powinien byc na tunelu środkowym za konsolą, po prawej stronie pedału gazu.
Myślę, że uszkodził się czujnik krańcowy w drzwiach lub nie ma połączenia pomiędzy tym czujnikiem a centralką. Jeżeli zamkiem centralnym steruje autoalarm, proponuję załączyć tryb czuwania autoalarmu, otworzyć kluczykiem drzwi samochodu i sprawdzić, czy wywołuje takie otwarcie tryb alarmu. Jeżeli alarm nie zostanie wywołany, tzn., że przyczyna jest...
w fabi jaka wiazka pod siedzeniem przeciez komfort i centralna elektryka jest do gory
Wydłużanie czasu impulsów sterowania nie ma sensu. Przed podłączeniem sterownika najlepiej podawać masę ręcznie. To rozwieje wątpliwości dotyczące prawidłowego podawania masy ze sterownika. Bo niestety wiele osób upiera się, że wszystko jest poprawnie podłączone, a później okazuje się, że nie do końca.
Nie prościej kupić nowy sterownik centralnego zamka?Zrobisz jedno za chwilę wysiądzie następne. Dodano po 2 Chyba zdecyduję się na odcięcie sygnalizacji świetlnej, tylko nie wiem które kable odłączyć ? Sprawdz kontrolką jak zamkniesz samochód na których mruga wydaj mi się,że to będzie niebieski przewód.Chociaż powinien być brązowy.
Maksymalny pobór prądu dopuszczalny przez skodę to 25mA. Pobór należy mierzyć dopiero po 30 min. od zamknięcia samochodu. Czas ten można skrócić przez zmianę wartości dopasowania w centralnym sterowniku instalacji elektrycznej.
Jeśli nie ma centralnego zamka to niekoniecznie polecam alarm- bo bedzie to ciągle wyć. Wtedy ludziska najpierw otwierają z klucza no i wyje , a potem wyłączają alarm . Jeśli alarm, to proponuję założyc od razu zamek centralny. Alarmy są przeróżne, sam montuje mało znane, ale niezawodne, a są znane i takie sobie co do funkcjonalności. Pożądny warsztat...
Dzień dobry. Mam problem ze skoda fabia II 1.4 TDI z 2008 r. BMS. Od kilku dni akumulator zaczął się rozładowywać. Zakupiłem nowy i po włożeniu nowego akumulatora problem powtórzył się za 2 dni. Zmierzyłem pobór prądu w spoczynku i wyszło mi 140mA. To Bardzo dużo, gdzieś ciągnie. Zacząłem szperać po bezpiecznikach i okazało się że jak wyciągniesz bezpiecznik...
Mam problem z zamykaniem drzwi się kierowcy , od strony pasażera zamykają się wszystkie drzwi oprócz drzwi kierowcy ,od strony kierowcy zamykają się wszystkie ale nie miga dioda led . Wymieniłem zamek na nowy problem dalej ten sam . komputer nie może połączyć się z sterownikiem centralnego zamka , komputer nie widzi żadnych błędów .testując elektrykie...
Nie odpala, więc nie uruchomiony. Wszystko zamknięte, nic nie świeci, nic nie gra... EDIT: przepraszam, źle ustawiłem miernik. Między klema a Aku wskazuje około 0.11-0.15A EDIT2: odczekałem trochę i ustabilizowało się na 0.10-0.11A (otwarte drzwi, bez świateł, bez kluczyka w stacyjce). Mając tak podłączony miernik wypinałem bezpieczniki. Wyszło tak:...
Sprawa pierwsza - (...) otwieranie/zamykanie drzwi Każda centralka to potrafi. Sprawa pierwsza - (...) otwieranie klapy z pilota / wzbudzanie klaksonu Te dwie opcje zazwyczaj programuje się "zamiennie" czyli centralki nie realizują obu tych funkcji jednocześnie. Sprawa druga - czy któraś centralka umożliwia obsługę mikrostyku w klamce klapy? Nie znam...
Masz błędy w 2 różnych sterownikach. W klimatyzacji: 65535 Jeżeli wszystko tu działa to odpuść to sobie. W zespole centralnej elektryki błąd 1054 - schemat w rękę i do dzieła.
Jeżeli nie ma jakiś błędów związanych z zamkami, to pewnie kwestia kodowania z tym zamykaniem. Coś tak mi się kojarzy z Golfem 5, tam było podobnie jakieś 20 czy 30s i się zamek sam ryglował. Tylko co z tego pamiętam, to chyba nie było na to rozwiązania kodowaniem. a może jest możliwość podłączenia pilota bym mógł otwrac i zamykać wszystkie drzie z...
Piszesz, że masz VAG-a. Przecież możesz nim sprawdzić wszystkie lampki w liczniku /test elementów wykonawczych/. Twoje problemu nie są spowodowane uszkodzeniem LED-a. On tylko sygnalizuje stan ładowania akumulatora i nie służy do wzbudzenia alternatora jak to ma miejsce w starszych autkach. Ja bardziej stawiam na uszkodzone okablowanie. Sprawdź wiązkę...
Witam! Szukam schematu sterownika centralnego zamka ST1000, który mam zainstalowany w skodzie fabia clasic z alarmem SUPER-DOG 10RF-V. Problem polega na tym że bez schematu nie mogę dojść kolejności poszczególnych przewodów. Z góry dziękuje za wszelką pomoc Pozdrawiam
Problem tkwi w którymś zamku (uszkodzony lub porusza się z nadmiernym oporem). Po pięciu próbach sterownik ignoruje wadliwy zamek) . Usiądź w samochodzie i zamykaj kolejno drzwi od środka. Po ręcznym zablokowaniu uszkodzonych drzwi wiadomo, że problem tkwi w nich bo centralny się zablokuje i nie "odbije".
Witam. Mam problem z centralnym zamkiem. W samochodzie był fabryczny, lecz niestety bez pilota, więc postanowiłem dołożyć najtańszy sterownik. Pominę kwestie montażu, bo nie chciało mi się pół samochodu rozbierać, więc wlutowałem się pod guziki zamykania i otwierania w drzwiach kierowcy wykorzystując nawet ten rezystor na płytce z guzikami. Niby wszystko...
Witam Obecnie zakładam centralny zamek w fabii 1; z funkcją sygnalizowania migaczami. I stąd moje pytanko (wiem, że tematy były poruszane, ale nie było żadnej odpowiedzi- prócz 1: podłączenia pod tylnie kierunki, ale to raczej dziwny pomysł) gdzie i jak podłączyć się pod prawą i lewą stronę auta z kabelkami od centralki? Jak tam jeszcze sprawa wygląda...
Mam założoną instalację LPG. Sprawa wygląda tak, wszystkie rzeczy które zamontowałem nie pobierają prądu poza radiem które ciągnie około 160mA. 6mA ciągnie prawdopodobnie sterownik zamka centralnego, zostaje jeszcze 140mA. Po wyciągnięciu bezpiecznika 43. (sterownik centralny, blokada dźwigni sterującej automatycznej skrzyni biegów , 20A ) zostaje właśnie...
Witam samo otwieranie sie drzwi i czasem samo zamykanie to teraz codzienny problem, również elektryczne szyby czasem nie reagują na włącznik, odłączyłem wtyczkę od zamka po stronie kierowcy ale to nie rozwiązało problemu, poradzicie gdzie szukać przyczyny, jedni mówią wymień zamek inni szukaj w wiązce a jeszcze inni wymień sterownik centralnego zamka🧐za...
CameR, dzięki za schemat. Będę drążył dalej: jeśli dobrze czytam, sygnał otwarcia drzwi kierowcy to brązowo żółty przewód, który idzie z drzwi do modułu A6.30 (6 pin złącza T18A, przy samym module, po wtyczce zmienia kolor) A6.30 wg opisu to "sterownik centralnej skrzynki elektron" Żeby nie prowadzić przewodu do drzwi, chciałbym się wpiąć w wiązkę już...
Witam, Skoda Fabia I nie działają szyby, wyposażenie to zamek centralny i szyby elektryczne przód, w komforcie w parametrach przełącznika wartość niezakodowana, w kodowaniu kod 00019, próbowałem wpisać zgodnie z wyposażeniem 00064 i inne kody i brak odpowiedzi ze sterownika. Co może to powodować ? Dodano po 1 U mnie jest chyba LIN i wychodzi kod 1+2+16...
Podłączał może ktoś pompę wspomagania na stole poprzez cana? Objawy wskazują na czujnik skrętu, dziwi mnie tylko to że nie mogę się połączyć ze wspomaganiem. Po podłączeniu pod elektrykę centralną wywala błąd komunikacji can wspomagania. Sygnał can do sterownika wspomagania dochodzi (okło 2.5v ) na can low i high. Wiązka can skrętka cała. Zacisk kl.15...
Wyczytałem, że urządzenia typu: centralny zamek, alarm, elektryczne szyby itp potrzeba wpiąć do sterownika konfortu... ?? Czy to prawda?? Czy bez tego sterownika da sie zamontowac elektryczne szybki... Pozdr.
https://obrazki.elektroda.pl/2989624800_... Witam posiadam skodę Fabię z 2000r ma ona centralny zamek i funkcje komfort czyli domykanie szyb z zamka w drzwiach Zakupiłem sterownik zamka LB 405 aby używać pilota. Pytanie mam jak to podłączyć i którego schematu mam się trzymać
może jakś muka z tym że gość np. za szybko zamyka i otwiera po sobie -bawi się (kiedyś we fiatach był taki objaw) zatykały sie na chwilę. Zapytaj czy jak nie może otworzyć pilotem to wtedy z klucza otworzy wszystkie .Może to nie Twój sterownik a jego zamek.Czasem goście robią to świadomie i czekaja az kto za frajer naprawi .
Alarmu fabrycznie w aucie nie było. Był tylko centralny zamek z kluczyka. W zestawie do silnika BZG był komplet kluczyków (centralny zamek na pilota), stacyjka, licznik, sterownik silnika i sterownik centralnego zamka. Wszystko jest przełożone z tego zestawu poza licznikiem który został oryginalny z auta. Jak wykodować ten alarm?? W podpowiedziach mam...
witam, sterowanie napewno minusem, dokładniej to musisz sobie znaleźć próbówką (podłanczając na stałe pod plusa drugim końcem szukać tego minusa który się pojawi po przekręcaniu kluczyka. Masz moduł komfortu, wtyczka przy sterowniku lewych przednich drzwi wtedy ma około 10 przewodów, zamykanie i otwieranie jest chyba na środku naprzeciw siebie. Ostrzeżenie...
Dzień Dobry. Posiadam auto Skoda Fabia Combi 1.4, 16V benzyna z 2008 roku. Mam ogólny problem z centralnym zamkiem. Zamek jest bez sterowania pilotem. W czasie jazdy i postoju dziwnie się zachowuje : Samoistnie zapala się i gasi kontrolka niezamkniętych drzwi pomimo zamknięcia, zapala się i gasi kontrolka kluczyka na przycisku blokady zamka a co najgorsze,...
Witam. Mam problem z centralnym zamkiem, mianowicie naciskając na przycisk pilota uzbraja się alarm, ale drzwi się nie ryglują. Co może być grane? Nie wiem niestety jaki jest konkretny typ alarmu bo nie ma żadnego oznaczenia. Jest strona z dziurką, w której jest dioda i regulacja prawdopodobnie na śrubokręt - pod deską rozdzielczą jest sterownik ale...
fabryczny centralny ma bardzo dużo wspólnego z odpalaniem samochodu ponieważ centralny jest zintegrowany z immo możesz to sprawdzi odsuń szybe zamknij samochod i spróbuj zapaliĆ nie da sie prawie we wszystkich samochodach które mają sterownik komfortu tak sie dzieje poprostu trzeba pamiętaĆ o tym tak samo jak centralne ryglowanie zamka jak samochód...
Witajcie. Wczoraj zamontowałem uniwersalny sterownik zamka centralnego model zx-300. Posiadam moduł komfort z fabrycznym centralnym z kluczyka. Połączyłem go w sposób wielokrotnie opisywany ( do przewodu żółto-niebieskiego) i wszystko działało. Potem zabrałem się za podłączenie wyjścia na podnoszenie szyb i podączyłem je do przewodu czarno-niebieskiego...
Mam do was pytanie. Mam skodę Fabia 1,4 MPI z 2000 roku i padło mi wspomaganie. po sprawdzeniu kompem wyskoczył mi błąd 566.według tabeli błędów w pozycji usuwanie błędu zasugerowano zmierzenie wartości rezystora dopasowującego w sterowniku silnika który ma mieć wartość od 60 do 72 om . Problem polega na tym że nie podano na jakich pinach w sterowniku...
Witam, Mam problem z zakupionym sterownikiem centralnego zamka. Załączam instrukcję połączenia. I moje pytanie, mam centralny zamek, ale kluczyk trzeba włożyć do zamka,a dzięki temu sterownikowi będzie działał mi kluczyk "scyzoryk". Gdzie powpinać kable do konsoli Skody, tzn. który kabel do którego pinu we wtyczkach ?
blaupunkt san remo rd168- samo otwiera drzwi samochodu , po wylaczeniu z kluczyka samochodu radyjko samo sie wlancza i wylancza oraz tlucze centralnym zamkiem , przez 2 lata bylo ok. od miesiaca jest d...a . strasznie oddziaływuje na obd2 , a takze sterownik lpg (bingo). samochod skoda fabia 2001r. na razie lezy radyjko w szufladzie i nie wiem jak sie...
Alternator jest wzbudzany ze sterownika silnika I jeśli potrzebuję to ładuje 14, a jak nie to 12,5. Takie rzeczy są ale nie Fabii 1. Tam jest tylko sygnał zwrotny z alternatora do ECU jakie jest jego aktualne obciążenie. I nie jest wzbudzany z ECU ,od tego alternator ma wbudowany regulator a jego zasilanie/wzbudzenie idzie z modułu centralnej elektryki...
Dzień dobry, Pacjent to skoda Fabia 2 z 2009 roku, w samochodzie mam zamontowany jakiś centralny zamek, niestety przestał zamykać drzwi, mruga tylko kierunkowskazami i załącza alarm. Stwierdziłem, że najprostszym, jednocześnie najtańszym rozwiązaniem będzie zamontowanie taniej centralki z allegro. Znalazłem temat na elktrodzie, na pierwszy rzut ok montaż...
Witajcie, może ktoś miał podobne objawy w samochodzie i potrafi podpowiedzieć, gdzie szukać problemu. Fabia 1, 1.4 TDI AMF 2008 Temat: wysoki prąd spoczynkowy - po "uśnięciu" ok 140 mA (radio odcięte, alarm Langeford nieodcięty ale nieaktywny) testowałem wyciąganie bezpieczników - po wyjęciu bezpiecznika 43 - spadek do ok 70 mA (to by już chyba mogło...
Witam. Mam silniczki do elektrycznych szyb 2 sztuki, w wyciągniętymi sterownikami oraz oryginalne panele włączników szyb. Żeby to działało można to podłączyć w ten sposób http://obrazki.elektroda.net/91_12493792... oczywiście po odpowiednim przerobieniu i podłączeniu paneli sterujących. Natomiast chciałbym to podłączyć pod sterownik PROXIMA SSM2....
Pomiędzy licznikiem a sterownikiem centralnej elektroniki jest przewód który wybudza elektronikę. Pin 24 - sygnał wake up magistrali CAN (sterownik sieci pokładowej). Idzie do XS6 T16a/11 w centralnej elektronice. Lampka w ogóle nie gaśnie, nawet jak włączysz zapłon? Kiedy ta lampka się zapala? Sprawdzałeś jakie jest kodowanie sterownika - czy lampka...
180ohm to raczej w nowej fabii,polo i seacie gdzie sterowanie i komfort jest na jednym przewodzie,ale może sie mylę?,w nowszych octaviach podłączam sterowanie w drzwiach,na 100% dwie czyste masy,a to jest pierwszy model.
Widzę, że wielu ludzi męczy się z el. szybami. Niestety w fabiach I po liftingu jest stosowany autonomiczny niediagnozowalny komputerowo układ elektrycznych szyb z magistralą LIN (ta magistrala to jeden przewód o ile dobrze pamiętam to szary z białym paskiem w drzwiach). Wszystkie moduły elektryczne w drzwiach są podłączone pod ten właśnie przewód....
Kurde... Cisza ale ok spróbuję. Podłączyłem ostatnio fabie do kompa i .... Nie spieszy mi się z naprawą bo kupiłem już nowe auto ale z sentymentu chciałbym naprawić stare... Raport o Statusie 1. 01 - Elektronika silnika —— ( 6 ) VIN: TMBHC26Y764567620 Diagnostyka Czas: 2021/06/15 09:36 cieka: Wybór automatyczny > Combi > AMF 1.4l TDI-PD...
Witam. Posiadam Fabię z 2002r orginalna instrukcja W moim samochodzie jest czeski alarm razem ze sterownikiem zamka centr. typ BKA 400 002 Alarm i zamek centr. dokadane sa jako opcja za dopata znajdziesz sterownik po lewej stronie za przecznikiem swiatel , po kablach dojdziesz z ktrego bezpiecznika jest zasilany Twoj zamek wyjmij go na jakis czas i...
Coś mi się wydaje że pewnie zrobiłeś test w którym to sterownik zachowuje się tak jakby był wypadek - gasi silnik, odpala awaryjne i wyłącza wspomaganie. Skoro nie idzie się połączyć ze wspomaganiem to trzeba sprawdzić zasilania na pompie. Można też w module centralnej elektroniki sprawdzić czy jest komunikacja ze wspomaganiem. Może Twój sprzęt jest...
Nie potrzebna rzeźba. Trzeba było wymienić moduł komfortu na taki, który obsługuje piloty centralnego zamka i dokupić oryginalny pilot. Byłoby to znacznie prostsze i mniej awaryjne rozwiązanie. W obecnej sytuacji tak, potrzebujesz takiego rezystora jak piszesz. Jeśli nie znajdziesz w sklepie, jedź do jakiegoś warsztatu i poproś o wygrzebanie ze śmieci...
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2... Wydaje mi się, że to jednak dość istotnie inny problem. Ja nie chcę odcinać ładowania (przed przeładowaniem) tylko zapobiec nadmiernemu rozładowaniu wyłączając odbiorniki, które nie są wymagane do rozruchu silnika. Nie wiem, czy się dobrze orientuje, ale wydaje mi się, że by auto mogło zapalić...
Dzięki za odzew :) A właśnie zrobiłem według tego opisu (chinol dał rady): https://www.youtube.com/watch?v=EmqREUHJ... Choć kolega z filmu miał uwalony BCM tylko otwierał ale nie zamykał zamka :/ U mnie poszło piloty oba wrzuciłem do sterownika tylko wcześniej wyczyściłem go potem dodałem po kolei i gitara :) P.S. Lokalny "magik" stwierdził, że z inną...
Zakupilem orginalny komplet zamka centralnego o symbolu BFC 400 001,otwieranie wszystkich drzwi z kluczyka.Mam pytanie czy ktos wie jak to tego sterownika znajdujacego sie w zestawie,mozna podlaczyc centralke alarmowa magicar 401 aby mozna bylo otwierac drzwi z pilocika.Z gory dziekuje za odpowiedz.
Witam, Mam fabie bez ABSU, nigdy absu nie miała nawet gdy wyjechała z fabryki. Sterownik silnika mam zakodowany na 71 czyli na Fabie która ma ABS. Jakie jest poprawne kodowanie do tego ecu aby ogarnął że nie ma absu nie było i nigdy nie będzie. Pojazd to: Skoda Fabia 1 rok produkcji 2005 Vin --- Silnik 1.4 55kw Opcje wyposażenia: Klima, czujnik cofania,...
Mam jeszcze jedno pytanko zanim wystartuję. Tych przewodów od włączania/wyłączania muszę szukać koło nagrzewnicy czy znajdę je także na słupku drzwiowym? Dodano po 3 OK znalazłem ten sterownik centralnego jest nad prawym kolanem kierowcy żeby się do niego dostać trzeba odkręcić nawiew na nogi Mam nadzieję, że się to komuś przyda
Jak to wystarczy to odciąć kierunkowskazy ;) Najlepiej zdemontować alarm i założyć tylko sterownik z pilotami Dodano po 1 kierunki z centrali alarmowej Dodano po 1 dostanie kolega do centrali spisze model albo zrobi zdjęcie i wtedy pomogę Dodano po 2 może być tam alarm pod fabryczny pilot
Nie do modułu komfortu tylko do modułu BSI,chcę to wykonać we własnym zakresie. BSI to centralna jednostka sieci pokładowej auta, 1-Moduł komfortu, 2-Moduł BSI to tzw.BORDNETZ to są 2 oddzielne moduły/sterowniki w jednym aucie. Chodzi mi oto co po podpięciu kablem USB-gniazdaOBD w aucie należy VAG-iem kolejno wykonać. Proszę mnie nie odsyłać do ASO...
http://obrazki.elektroda.pl/8181173800_1... Powyżej schemat do tego sterownika od tego mojego różni sie tylko kolorami Opis sprawy Byłem założyć sterownik centralnego zamka u pewnego elektryka w Żorach i po założeniu tzn. po przyjeździe do domu miałem nie miłą niespodziankę natomiast : samochód otworzyć z kluczyka można jednak gdy go...
Ponieważ posiadam skodę fabię classic i bez komfortu nie chcą działać szyby wyjąłem z siłowników układy. Zakupiłem sterownik do szyb SSM2 który ma dużo opcji i bajerów, praktycznie dorównuje standardowemu modułowi komfort. Niestety nie wiem za bardzo jak to podłączyć pod oryginalne przyciski które są w Fabii. Miernikiem sprawdziłem które przewody się...
Witam, zakładam sobie amatorsko alarm do samochodu skoda fabia 2005. Jest to alarm pod can-bus czyli bez żadnego wiercenia dziur. Utknąłem w sumie na końcu bo trzeba go podłączyć teraz do prądu. Według schematu ma to być z kabla 12 v po przekręceniu stacyjki czyli pozycja ON, a drugi kabel to zapłonowy. Nie wiem gdzie je odszukać ? Pod którym bezpiecznikiem...
Witam mądre głowy ;-) mam pytanie czy moge do fabii założyć alarm tego typu: Funkcje autoalarmu Freeway: Zabezpieczenie przed skanowaniem kodu pilota. Zabezpieczenie przed nagraniem kodu pilota. Zabezieczenie przed duplikatem pilota. Blokada zapłonu. Zabezpieczenie przed przypadkowym naciśnięciem przycisków ( np. w kieszeni ). Możliwosc podłączenia...
fabia centralny fabia sterownik centralny zamek fabia
termistor oznaczenie climatronic regulacja bezpiecznik stopiony
Pralka Samsung wyłącza się po 10 minutach prania Renault Master - problem z odpalaniem po wymianie skrzyni biegów