Uszczelka pod głowicą przepuszczała. Po wymianie jak na razie wszystkie usterki ustąpiły
Pewnie że niby w autach z LPG częściej pada uszczelka pod głowicą. Ale w Fabii to akurat nie jest typowe uszkodzenie uszczelki, tylko przeciek oleju między kanałem olejowym a kanałem wodnym. Pomijam fakt, że uszczelka pod głowicą padała raczej przy instalacjach mieszalnikowych niż przy wtrysku LPG.
Problem w tym, że u mnie w mieście tych dwóch co widzieli auto to jedyni ze "znośną" opinią😜 kilku pozostałych jest poza wszelką krytyką. Ot jeden z nich bez otwarcia maski wycenił mi uszczelkę pod głowicą (robota, części, planowanie) za 800zl a ja mając świadomość ile samo planowanie w tych czasach kosztuje, odwróciłem się na pięcie i nie dyskutowałem...
Znajoma miała te same objawy, przy przebiegu 40.000km uszczelka pod głowicą do wymiany, przed uszczelką wymieniała sam zbiornik wyrównawczy 2 razy, z tym że u niej jeszcze pokazywały się śladowe ilości zemulgowanego oleju w zbiorniczku wyrównawczym. Podobno w tych silnikach (1,4 8v 60km) to norma, z uszczelką pod głowicą.
1. Napęd rozrządu. 2. Zawory. 3. Popychacze. 4. Głowicą lub jej uszczelka - teoretycznie. 5. Całkowicie zatarte tuleje - teoretycznie. 6. Pierścienie - teoretycznie jest taka możliwość.
Witam serdecznie Mam problem kupiłam sobie samochód i po miesiącu jazdy pojawiły się następujące problemy : 1) Po przejechaniu w ciepłe dni ok 30 km, lub staniu w korku zapala mi się kontrolka od płynu chłodzącego, lecz temperatura się nie podnosi, co więcej jest znaczący ubytek płynu. Nie widać wycieków z węży, poziom oleju się nie podnosi. Zastanawiałam...
Witam. Mam pytanie do Szanownych Forumowiczów. Posiadam Skodę Fabię kombi 2002 rok 1,4 MPI 8V przebieg 120 tysięcy km. Ostatni serwis robiłem w sierpniu 2011 w salonie skody, wymiana płynów, filtrów, pasków. Przed jak i również po serwisie odczuwalne było lekkie drganie silnika w samochodzie ale w skodzie powiedzieli że ten typ tak już ma. Oki wyjechałem...
Prawdopodobnie jest tam walnięta uszczelka pod głowicą stąd problemy.
Witam. Mam problem ze swoją skodą 1.4 mpi z 2001 roku. Pewnego razu moja skoda zaczeła kopcić na biało no to pomyślałem że uszczelka pod głowicą okej. Zaprowadziłem do znajomego mechanika i wymieniliśmy tą uszczelkę. Uzupełniliśmy płyn i itd. Odpalamy i nic! zero poprawy jak dymiła tak dymi dalej. Zdjeliśmy głowice oddaliśmy ją do sprawdzenia na szczelność...
Ciekawe dlaczego moja wypowiedź jest niemerytoryczna? No jak można zdiagnozować cokolwiek nie widząc auta. W Fabii nie raz spotkałem się iż pęknięta uszczelka pod głowicą powodowała takie objawy. Wymiana samego korka nie na wiele się tu zda. Na forum Fabii jest bardzo dużo takowych przypadków. Można sprawdzić po zdjęciu korka czy np. nie widać spalin....
Prawdę mówiąc też zastanawiałem się dlaczego nie mierzyli ciśnienia sprężania. Pomyślałem, że silnik z 330 tys przebiegu i tak będzie mieć z tym problemy, do tego zauważyłem w silniku, że olej jest w kiepskiej kondycji, brudny, że tak powiem. Wcześniej znacznie, nie teraz bo jest po wymianie na nowy. Dlatego podejrzewałem, że pomiar ciśnienia sprężania...
Wypalone zawory, głowica do roboty. Ot taki standard. Rozumiem,że jak powiem mechanikowi o tym to powinien się dostosować czy będzie kombinował? A, jeżeli można wiedzieć to ile taka przyjemność kosztuje bo wymiana silnika z robocizną ok 2500-3000 ;/// Dodano po 6 Od razu powiem, że uszczelka pod głowicą to to nie jest gdyż płyn do spryskiwaczy jest...
Tak jak w tytule po zakupie Skody Fabii 1.4 MPI zauważam, że ma ona znacząco ograniczoną moc, sprzedający poinformował mnie, że do wymiany są świece niestety po wymianie w dalszym ciągu występuje ten sam problem. Dodam, że po uruchomieniu zimnego silnika dość wyraźnie dymi tak jakby miała zbyt bogatą mieszankę, po rozgrzaniu dymienie ustaje. Dodatkowo...
Witam Witam 10tys km wstecz w skodzie fabia z silnikiem 1.4mpi wymieniałem popychacze ,wymieniona została również uszczelka pod głowicą w ostatnim czasie po zimie zaczął ubywać płyn chłodniczy oddałem samochód do naprawy .uszczelniono rzekomo gdzies w okolicach czujnika temperatury po 2 dniach reklamacja znów ubyło płynu a przybyło go w oleju. Samochód...
Witam szanowne grono osób Mam taki problem trzy miesiące temu w mojej szkodzie padła uszczelka pod głowicą było robione wszystko rozrząd uszczelniacze zaworów wszystkie uszczelki Gdy kupiłem auto to lekko falowalo teraz zrobiło się tak że gdy zimno na dworze to auto jeździ normalnie a gdy ciepło to szarpie i brak mocy jak by paliwa nie dostawał była...
że nie pali na jeden cylinder, uszkodzona uszczelka pod głowicą na tym cylindrze, I na tym bym sie skupil
Witam ponownie-jest wstępna diagnoza serwisu Skoda-Instalacja gazowa w porządku-uszkodzony czujnik temperatury płynu (raczej nie-tydzień temu był wymieniany) lub uszczelka pod głowicą -ma być wykonany test obecności spalin w płynie chłodzącym.
Witam. Mam problem ze Skodą Fabią 1.4mpi kod silnika AZE. Mianowicie szarpie na niższych obrotach 1200-1600 obr/min. Elektryk powiedział że mam problem z podciśnieniem więc zacząłem od tego. Uszczelka pod głowicą wymieniona, głowica zrobiona. Po tej operacji trochę się poprawiło ale czas wtrysku 3.09-4.12 i podciśnienie 360-390 pokazuje na Vag-u. Wymieniłem...
i to może niebyć uszczelka pod głowicą ?? Naprawdę pomogło?, układ jest czysty . Tzn ze płyn gdzieś ucieka przy dużych prędkościach ?
Witam, Dziś na parkingu zastałem Fabię z ogromną różową kałużą pod samochodem. Podejrzewam, że wycieknie do jutra wszystko. Po przejechaniu do domu jakieś 5 km w niewielkich korkach i zaparkowaniu włączyła mi się kontrolka temperatury płynu chłodniczego. Wentylatory się nie włączyły. Miesiąc lub dwa temu wymieniana była chłodnica, uszczelka pod głowicą...
Słyszałem, że wersje aut na rynki krajów o klimacie gorącym są pozbawione termostatu, ale w europie?? O tym nie słyszałem, ale jak nie ma termostatu to nie powinni też montować nagrzewnicy w środku bo nie ma sensu. Często jak uszczelka pod głowicą się uszkodzi, to aby sprzedać auto, paprochy demontują termostat, aby sie auto nie przegrzewało.
Witam, dwa miesiące temu kupiłem Fabię 1.4 MPI 8V 68km AQW z instalacją gazową. Niedługo po zakupie pojawiły się pierwsze problemy. Najważniejszym z nich była uszczelka pod głowicą (ślady oleju w płynie chłodzącym). Została ona wymieniona, po tej operacji - nie wiem czy to zbieg okoliczności, czy wina złej naprawy. Mam teraz problem po odpaleniu auta...
To pokaż mi tą aukcje gdzie można kupić ładną 1.4 mpi z przebiegiem oryginalnym 20 tys km za 1.500 pln ?? Chyba razy dwa !!!!!!!! Żeby tylko kopić, bo ciężko znaleźć z autentycznym takim przebiegiem ! A niby czym się różni dużo silnik sciuchany fabrycznie od silnika po regeneracji ? To ma chodzić, nie brać oleju i mało palić a nie ma być liche i patrzeć...
A może nikt nie planował głowicy tylko wymieniał uszczelkę
Głowica była planowana?
Albo puszcza uszczelka pod głowicą i elektrody olejem obklejone, ale to częściej w Fabiach było.
Przyczyną była uszczelka pod głowicą... Temat do zamknięcia.
myślę jeszcze aby sprawdzić uszczelkę pod głowicą
Witam. Możesz spróbować zrobić analizę spalin....Coś takiego przerabiałem parę lat temu ...winna była uszczelka pomiędzy kolektorem dolotowym a głowicą.....
A czy w układzie chłodzenia przed uszkodzeniem uszczelki miałeś czystą wodę, czy może płyn chłodniczy ?
wymienił jeszcze jedną cewkę i auto jeździ jak na początku. Tzn kiedy? Jak rok temu, czy jak przed wymianą cewki? I pytanie moje jest: ile jeszcze pojeździ i co mam z nim robić? To wróżenie z fusów, ale raczej krócej niż dłużej AI: Jaki jest obecny przebieg Twojej Fabii? 112 000 AI: Czy w ostatnim czasie były robione jakieś większe naprawy silnika,...
Witam.Objawem uszkodzonej uszczelki pod głowicą było by wywalenie płynu przez zbiornik wyrównawczy lub do oleju (olej będzie wtedy szarawy),ewentualnie może iść w wydech.
A po wymianie uszczelki po przejechaniu ok. 1000 km była głowica ponownie dokręcona? Nie ubyło/przybyło płynu chłodniczego? Może ją znowu wydmuchało, jak np. nie była planowana głowica.
Jaki gaźnik w Fabii?? Człowiek nie odróżnia gaźnika od obudowy przepustnicy a chce diagnozować usterkę :/ Moduł zapłonowy można zdiagnozować specjalnym przyrządem (tzw. komputerem-diagnoskopem). Przy tej pękniętej świecy to warto sprawdzić czy czasem płyn nie leci do cylindra (uszkodzona uszczelka pod głowicą), nie ubywa Ci czasem płynu z chłodnicy?
Po prostu dolej płynu g12 po nocy masz za mały poziom jak silnik się nagrzeje poziom wzrasta i jest ok. Ewentualnie masz uszkodzoną uszczelkę pod głowicą i olej dostaje się do układu chłodzenia zalega w zbiorniczku i zanieczyszcza elektrody Dodano po 5 Po prostu dolej płynu g12 po nocy masz za mały poziom jak silnik się nagrzeje poziom wzrasta i jest...
Tak jak przedmowca pisze zdjac glowice ,zblokowac tuleje zeby sie nie ruszyly.Sam zmienialem u siebie glowice w Felicji na Fabiowa i juz 20kkm smiga bez problemow.Dokrecanie polecalbym jednak kluczem dynamometrycznym w kilku etapach .U siebie ostatni krecilem na ok 95Nm.Po 1000km dokrecalem ponownie, ale w zasadzie nie trza bylo.Aha polecam uszczelke...
Silnik rozebrany, zawory wydechowe 1 i 3 cylindra są popękane (zwłaszcza 3 i to bardzo), widać w nich szpary i dziury patrząc pod światło. Dziwne że to jeszcze jeździło w miarę normalnie. Części zamówione, zobaczymy co dalej, po złożeniu. PS. W planach - wymiana wszystkich wydechowych + dotarcie, wymiana uszczelki głowicy i złożenie.
Już dużo wiadomo. Rozrząd nie jest przestawiony. Trochę luźny łańcuch ale nie ma tragedii. Jest nowy i zostanie zamontowany. Problemem natomiast jest woda w misce olejowej... ... z trzygodzinnej naprawy, zrobiło się ... - konieczny demontaż głowicy, przynajmniej planowanie, uszczelka a może i cała głowica do regeneracji. Rachunek ekonomiczny nie wróży...
Witajcie, Mam kilka problemów ze swoją fabianką 1,4 mpi 2001 rok Benzyna/Gaz - może ktoś mi podpowie. Ogółem zaczęło się od problemów z benzyną, na zimnym silniku obroty są ok,natomiast na ciepłym tak szaleją że jest problem z jazdą("duży problem" często silnik gaśnie)wymieniona sonda lambda(nie pomogło)ubywanie płynu chłodniczego(co 3 tygodnie średnio...
Z tego co wyczytałem to skoro uszczelniacze zaworowe wymieniane to musiała być nowa uszczelka pod głowicą. I jeśli jest zbyt bogata mieszanka a podejrzewam że bład z sondy wróci to walnięty jest wtryskiwacz lub ecu
Możliwe przyczyny Miernik masy powietrza, jednostka sterująca klapą przepustnicy, ewentualnie sprawdzić czy może łapie fałszywe powietrze. co po naprawie głowicy jest mozliwe
A z płynem nic się nie dzieje po tej naprawie? Czasami mechanik wymieni uszczelkę, a nie zdiagnozuje pęknięcia głowicy i płyn nam przyprawia mieszankę.
Dzień dobry. Kupiłem jakiś czas temu fabię 1 z silnikiem 1.4 mpi 8v. Był problem z olejem w układzie chłodzenia, więc wymieniona została uszczelka pod głowicą, a z nią przy okazji rozrząd, panewki, uszczelki kolektorów, i kilka węży układu chłodzenia. Oczywiście głowica została splanowania i sprawdzona szczelność (według pana który to robił była ona...
To cisnienie paliwa ciut male - powinno byc 3Bar. Uszczelka miedzy kolektorem a glowica sprawdzona? To jest OHV skodowska?Czesty problem byl na tym polaczeniu - polecam uszczelke jednoczesciowa z Favority.
Falowanie wolnych obrotów i słyszysz delikatne syczenie w okolicy kolektora Sprawdzisz czy jest padnieta jak odpalisz silnik i popryskasz jakimś sprejem po połaczeniu kolektora z głowicą jak bedziesz widział i słyszał zmiane w obrotak to na 100% masz ja uszkodzoną
Witam. Jest czujnik w zbiorniczku wyrównawczym? Jeżeli jest to masz zasyfiony płyn i wyłapało to tym czujnikiem. Nie rzadko powodem jest padająca uszczelka pod głowicą. To ona generuje te zabrudzenia. Dodam że często po wszelkich już naprawach dalej z układu wytraca się ten brud i dalej jest problem z czujnikiem. Pozdrawiam.
przyczyn może być wiele . uszczelniacze na zaworach, zużyte pierścienie olejowe, uszkodzona głowica lub uszczelka pod nią, i ewentualne wycieki. W golfach IV bodajże z silnikiem 1,4 zdarzało się że winowajcą była przytykająca się odma którą silnik wywalał olej.
Witam. Mam Skodę Fabię 1.4MPi 68km z 2002 roku ma przejechane 74.5tyś km i wymienione zostały: uszczelki pod tulejami i uszczelka pod głowicą. W zbiorniczku wyrównawczym od płynu chłodzącego zbierał się olej w niewielkich ilościach i zostały wymienione wyżej napisane części od naprawy minęło 1000km i dziś rano obniżył się poziom płynu chłodzącego. Auto...
Witam, Mam problem z fabia 2001 1.4 16v MPI 70tys przebieg, bez gazu. Wiec na biegu jałowym falują obroty, bardzo rzadko ale zdarza sie ze dluzej trzeba krecic zeby zapalił. Rozrząd wymieniony, nowa uszczelka pod głowicą. Nowa cewka zapłonowa, swiece, olej, przewody zapłonowe, Zaślepiony Egr bo wyskakiwał co jakiś czas "check engine", wyczyszczona przepustnica....
W tym silniku zaworów się nie reguluje. Robi się tylko nastawę wstępną po wymianie popychaczy. Ich wymiana wiąże się ze zdjęciem głowicy, planowaniem, wymianą uszczelek, śrub itd. Dlatego chciałem tam wsadzić coś co pojeździ chociaż 30-40 tysięcy.
Zobacz to jeśli chodzi o uszczelkę http://bilstein.net.pl/sklep/czesci-samo...
Są dwie możliwości jeśli jest to czeski silnik 1.4 to sprawdź czy w zbiorniczku nie ma osadu z oleju (wsadzic palec i czy na ściance jest smarny osad) jeśli jest to masz rozwiązanie-uszczelka pod głowicą puszcza olej do układu chłodzenia, doraźnie można zdemontowac zbiorniczek i przepłukać benzyną ekstrakcyjną, co nie rozwiąże problemu tylko wymiana...
Witam-- jeżeli bezpiecznik od świec dobry --to trzeba sprawdzić świece któreś są spalone --i np. jeżeli odpalił na dwóch dobrych i dwóch spalonych to będzie dymił na biało póki się nie nagrzeje ale to przez chwilę ,lecz jeżeli dymi po normalnym nagrzaniu silnika nadal to trzeba posprawdzać czy wszystkie wtyczki są po dopychane(elektryka)lub jakiś przewód...
Silnik był zagrzany i nie miałem ochoty wymieniać drugi raz uszczelki pod głowicą, więc założyłem nowy- a przy okazji silniejszy. Obecny jest dużo żwawszy, jedynie poszukuje sterownika od silnika AME (68 KM, jedna sonda lambda i jeden katalizator).
Witam Ten silnik podobnie jak 1.6 16v mpi ma układ kasowania luzu. Chakterystyczne dla silników 16V i więcej V jets to że w klapią więcej zaworów więcej kalapnia. 1.4 16V jest siliniem kłopotliwym dosyć jeśli chodzi o drobne usterki. Niezbyt wytrzymał się rozrzad. Lepsze bylko by 1.4 8v lub 1.6 8v praktyczne bez awaryjne. Z stanu zimnego jak się odpali...
A nie masz przypadkiem bardzo zabrudzonego zbiorniczka wyrównawczego? A na korku od oleju nie ma dziwnego galaretowatego osadu? Zapalona kontrolka płynu chłodniczego nie musi oznaczać przegrzania, może być to niski poziom płynu, lub zanieczyszczony czujnik od poziomu (znajduje się on w zbiorniczku). Jeśli odpowiesz "tak" na te pytania to najprawdopodobniej...
W aucie została wymieniona uszczelka pod głowicą, bo syf był w zbiorniczku i potrafiło wywalać oraz spalać płyn. Miałem nadzieję, że wyeliminuje to także niestabilną pracę na biegu jałowym, ale niestety, nic z tego. Mechanik wymienił też oringi wtryskiwaczy, twierdził, że od tego mogło źle pracować, bo któryś był przygnieciony. Niestety się mylił. Dalej...
Tu płukanka nie pomoże, tylko głowica do góry, miska w dół i zrobić remoncik Bez wyciągania silnika nie obejdzie się no i planowanie głowicy jak mówił mechanik, ale jakbym ja to robił to bym sprawdził głowice liniałem krawędziowym jakby była równa to nowa uszczelka i nie ma sensu planować. Odnośnie zakupu drugiego silnika i przekładka? sillniki maja...
Kolego ariani warto sprawdzić czy w zbiorniczku płynu chłodzącego nie ma śladów oleju, ewentualnie spalin. W tym cudownym czeskim silniu mają cudowne uszczelki pod glowicą. U mnie wymiana przy podobnym przebiegu. Dodatkowo być może wskutek jezdy na gazie podczas odkręcania głowicy nie wytrzymują śruby które ulegają zerwaniu, warto sprawdzić stan tej...
Ciśnienie w porządku . Pojawił się kolejny problem , po praci silnika dosłownie wystrzela płyn chłodniczy ze zbiornika na płyn chłodniczy . Dzisiaj zrobiony będzie test uszczelki pod głowicą . Wczoraj wieczorem silnik pracował bez zarzutu dziś rano jak by ktoś zaczarował te auto . Sytuacja trwa około tygodnia , przewody chłodnicze sprawdzone , nic nie...
Czyli jeśli rozkręcałem cały dolot w sensie od filtra aż do głowicy wymieniałem uszczelki i na moje oko tam wszystko jest szczelne to skąd takie cisnienie ? ono jest duzo za duze? to jest napewno powód tego ze silnik tak chodzi?
Bez obaw. Dużo rzeczy robiłem już sam przy aucie z wymianą tulei , uszczelki pod głowicą i końcówek drążków. Chce po prostu dobrze przygotować się do tej wymiany i wcześniej przygotować sobie klucze które będą mi potrzebne. Dodano po 37 Jaki klucz polecacie do odkręcenia drążka ?
Skoro silnik BBY to jest tam elektroniczna przepustnica, bez linki. Przy pedale przyspieszenia jest tylko potencjometr, sygnał z tego potencjometru idzie do ECU i ono steruje serwomechanizmem w przepustnicy otwierając ją lub zamykając o zadany kąt. Serwomechanizm to silnik prądu stałego z przekładnią i enkoderem, najczęściej potencjometrem, dającym...
Witam, bardzo proszę o pomoc przy ustaleniu wysokości tulei pływającej w silniki 1.4 MPI 50kW AME. Jestem w trakcie wymiany uszczelki pod głowicą, po demontażu mechanik stwierdził iż jedna z tulei jest za nisko. Pomiar niestety bez mikrometru więc chcę pożyczyć urządzenie i dokładnie to ustalić, jednak w żadnej instrukcji nie jest zawarte jaka jest...
1 co sprawdze to korekty wtrysków jutro VCDS-em. Kurde 120tys i lejące wtryski jakas nowa jakość vw ? Trochę takich widziałem ale to były "niemieckie perły z polskiego komisu" które miały przelot pewnie z 300-400tys. Jutro napisze jaki cod ale to chyba ten najsłabszy ew. 90 konny. W dolocie sprawdzę ale ma być go nadmiernie tak ? Wyglądał na szczelny...
w silnikach Skody bardzo ważne są podkładki miedziane pod mokre tuleje cylindrowe, zakłada się je tak, aby każda tuleja ileśtam delikatnie wystawała ponad blok i żeby one wszystkie wystawały podobnie (serwisówka podaje to dokładnie wszystko) dopiero dokręcanie głowicy zrównuje te tuleje na równo z blokiem. Mało kto o tym wie, a jak ktoś wymieniał tuleje...
Witam, ponieważ szukałęm na forach samochodowych pomocy w tej sprawie ale każdy zamiast pomóc polecał mi inne samochody, więc piszę tutaj z racji iż pomoc na moje konkretne pytanie uzyskam konkretną odpowiedź: przymierzam się do kupna Grande Punto cena ~25 tyś. jaki rocznik powinienem dostać za tą cenę? 1.4 ze względu na spalanie, słyszałęm że wersja...
bardzo dziękuję, lepiej nie można wyjaśnić. Zabieram się do roboty, ale mam jeszcze pytanie - na jak długo i do jakiej temperatury mogę uruchamiać silnik w tej sytuacji celem sprawdzenia szczelności połączeń? Bo dzisiaj przejechałem 6 kilometrów, ubyło przez tę dziurkę około 100ml, nie tylko tą dziurką, bo zauważyłem , że kapie z pokrywy termostatu,...
Pierwsze co, to do sprawdzenia szczelność dolotu. Drugi MAP. Możliwe, że strzelił i ten też jest do wymiany Szczelność dolotu sprawdzona na poczatku. Jedynie nie sprawdzona uszczelka między kolektorem a głowica ze względu na trudny dostep. Organoleptycznie nie wydaje niepokojacych odgłosów itp. Czy one potrafią wylecieć po strzale? Na nowym MAPie zachowuje...
Więc tak... Problem nie zginął. Skoda ma na liczniku prawie 195 tys. km. Problem występuje na benzynie, i na gazie. Przy czym na benzynie jest mniej odczuwalny. W samochodzie wymieniłem już: 1. sondę lambda; 2. cewkę zapłonową; 3. świece kilka razy; 4. filtry wszelkiej maści; 5. rozrząd; 6. uszczelkę pod głowicą, uszczelkę pod zaworami. Kilkukrotnie...
Generalnie mam problem taki, że niemal codziennie co najmniej raz skodę "dopada" kontrolka EPC i auto wchodzi w tryb awaryjny. Po podłaczeniu kompa wyskakują zawsze te same błędy: 16726 Czujnik położenia wałka rozrządu strona 2 – niskie napięcie brak osprzętu / nie związany ze sprzętem – BŁĄD SPORADYCZNY 18047 Czujnik ½ pedału gazu...
Witam.Proszę o pomoc.Fabia 1.4MPI(60KM) rok produkcji 2001, przebieg 70 tys.km,pierwszy właściciel,silnik pracuje na benzynie.Od kilku miesięcy Skoda na mój gust pali za dużo benzyny.Dawniej komputer pokazywał średnie zużycie paliwa w zimie na poziomie 8,5 l/100km a w tych dniach jest to 11 l/100km-latem na trasie ledwo daję radę zejść poniżej 6,5 l(jadę...
Fabia hmmm, trochę większy samochód od tych w temacie, silnik za to trochę słaby 1,4 60KM, jeszcze na Punto 60KM by mi wystarczyło z przyspieszeniem 14,2sek. Zaś Fabia ma 16,2sek Peugeot też nie najlepiej bo 15,2sek, Corsa ma nieco lepiej 13,3sek z silnikiem 75KM. W Puncie dość dużo tych usterek w okresie do 100tys. Mechanizm różnicowy i sterownik to...
Przypominam tylko że niczego nowego nie wymyśliłem i instalacje ONsteam istnieją i co moje "doświadczenie" pokazuje działa. Tak na prawdę nie robię moją skodzin ą nie wiadomo ile km żeby mi się to zwróciło czy żebym za to nagrody typu "Darwina" dostawał. Robię to bo lubię czasem coś innego wypróbować. A jak mi korba bokiem wyjdzie to się wstawi drugiego...
Arrarkin: W nowym aucie 100 tys km to jest dla mnie dwa lata jeżdżenia bez przesady. Jeżeliby miała w tym czasie pójść uszczelka pod głowicą to albo kierowca jest z bombowca albo marka/model totalnym szrotem. A co do odporności kolizyjnej to jak porównujesz różne auta to przynajmniej bierz pod uwagę ten sam segment cenowy. Czyli np. felicia/fabia (kolosalna...
Zamiast jechać na wakacje nam morze, to trzeba był więcej kasy z tych 500-tów przeznaczyć na zakup auta, nowszego i mniej wyjeżdżonego. Niestety jak się chce jechać na wakacje, to trzeba mieć czym. A tak w temacie. Tak jak tu koledzy wspomnieli , auto w tym segmencie z takim przebiegiem, to techniczny złom jest. Wszystko jest do wywalenia. Ja sam mam...
Witam serdecznie Wszystkich. Posiadam Skodę Fabię II Combi 1.2HTP+Gaz 2008 - Silnik: BBM - Gaz Lanirenzo (montowany w servisie od nowości) - Przbieg 140.000 km Posiadam auto około 4 miesięcy i jestem 2 właścicielem. Teraz opis usterek w moim aucie: Co wykrył VAG: -17088 -16556 -16685 -16555 Auto szarpie na wolnych obrotach, po przełączeniu na Gaz odczucie...
Witam serdecznie, W ostatnim czasie stałem się posiadaczem Skody Fabii I. 1.4 MPI z silnikiem AZE 60KM (czeska produkcja, 1 sonda lambda). Na tę chwilę auto uprzykrza życie falującymi obrotami na biegu jałowym oraz w trakcie pracy silnika. Obroty falują w zakresie 760-870 RPM, silnik czasami szarpie i drga. Zdaję sobie sprawę, iż taki urok tego egzemplarza,...
Prawda jest taka, że jakbym miał zaufany warsztat w okolicy to wolałbym go oddać do mechanika niż samemu się brudzić, tym bardziej, że nie lubię tej roboty. :-) Nawet na myjni facet porysował mi zderzak, bo mu ta myjka cisnieniowa upadła i wypierał się, że tak już było, bo myślał, że nie widziałem. Ale machnąłem ręką i pojechałe a więcej już nie korzystałem...
Witam mam problem z silnikiem w swojej fabii, gdy samochód jest na luzie czuć jak silnik co chwila wpada w delikatne drgania, natomiast gdy się nim trochę przejadę słychać to wyraźniej jak co chwila wpada w drgania i w ogóle dziwnie chodzi,strasznie szybko się nagrzewa. Ostatnio wymieniałem pasek rozrządu, pojemnik płynu chłodzącego, uszczelkę głowicy....
uszczelka głowicą fabia matiz uszczelka głowicą daewoo uszczelka głowicą
filtracja zasilania przetwornicy promienniki łazienka volvo silnika
wiertarka celma wiertarka celma
Obudowa bębna pralki: klejona czy skręcana? Pralka Amica TOWE 6103LSS wyłącza się przed końcem