Miałem GX'a r.88. Była sonda lambda. Bo w GX jest KE-Jetronic, a nie K-Jetronic. Też mi falował. Zobacz czy czujnik temperatury kolektora ssącego jest podłączony. Dodano po 6 Tu masz schemat ke-jetronic. http://obrazki.elektroda.pl/3723441600_1... Powąchaj spaliny, sprawdzisz czy falowanie to wina zalewania benzyną czy lewego powietrza....
Sprawdż jeszcze ciśnienie sterujące na rozdzielaczu na zimnym i cieplym motorze. Złe ciśnienie może być przyczyną falowania na wolnych.
witam !Tak jak w tytule pisałem obroty mają tendencję do przycinania się na 2000tyś. obr po czym spadają do 1600 i falują .Jest to model z 1991 roku z wtyskiem ke-jetronik. Dzieje się to tylko na benzynie. Proszę o pomoc jeśli wie ktoś co może być przyczyną.
Wspomniana wtyczka przy rozdzielaczu wtrysku na pewno nie jest od temperatury tylko od urządzenia regulującego skład mieszanki. Widocznie zostaje ustawiona zbyt bogata mieszanka i silnik "faluje". Ten 9A jest w wersji ke-jetronic czy już na Motroniku ? (rodzaj systemu wtrysku).
kilka pytań : - jest gaz ? -jak już odpalisz to czy obroty falują ? - kiedy i czy wymieniałeś kopułkę i palec ? - sprawdź ciśnie pompy paliwa ?
Nie piszesz nic że masz tam LPG, nie piszesz czy obroty falują na benzynie czy na gazie. Pewnie masz nie szczelnie zamontowany mikser i zdeformowaną membranę na kalpie spiętrzającej i wątpię czy chociaż tam zajrzałeś.
syko75 a Ty wogóle wiesz o jakim samochodzie jest temat? Po co zabierasz głos jaknie masz zielonego pojęcia o czy mówisz. W tym samochodzie nie ma przepływomierza powietrza, to jest wtrysk mechaniczny K-jetronic lub KE-jetronic o ile wogóle wiesz co to takiego. Przestańcie mieszać ludziom w głowach. Pozdrawiam
Witam miałem podobny problem w golf II 1.8 gx przy odpaleniu falowały obroty a nie raz zgasł jak się nagrzał to było oki. ewidentnie brakowało ssania. na początku myślałem ze czujnik termiczno czasowy wymieniłem zawór dodatkowego powietrza na nowy i problem się zakończył. używki są często uszkodzone dlatego warto zainwestować w nowy jeśli się uda znaleźć....
Kolego fajnie że rozwiązałeś swój problem, amoże pomożesz i mi. MIanowicie lekko falują mi obroty na ciepłym jak i na zimnym silniku. Jest to wtrysk Ke-jetronic tyle że w golfie MK II silnik PL. Chciałem sprawdzic zachowanie się potencjometru przepływomierza ale napięcie podawane nań ze sterownika wynosi 7.98V czyli raczej jest poza zakresem. Czy moze...
komputer nie wysyla wtedy wogule napiecia do zaworu, jezeli mu podlacze 12v to sie calkowicie zamyka po jakis 2 min. I nigdy wysyłał nie będzie, zawór jest podpięty równolegle do zasilania pompy, poza tym jest przysrubowany do bloku silnika i mimo braku prądu realizuje funkcję, bo jego temperatura jest zbliżona to temp. silnika.
Przy odpalaniu ECU nie bierze info z lambdy. Wydaje mi sie, ze z przeplywomierza tez nie. Spotkalem sie juz nie raz z uwalonym czunikiem temp, jak pisalem we wczesniejszym poscie. Na prawde, na goracym silniku nie powinna byc za bardzo wzbogacona mieszanka. Dlatego np. K(E)-jetronic uruchamial dodatkowy wtryskiwacz na 8 sekund tylko przy temperaturze...
To jest regulacja składu mieszanki, najlepiej wyregulować na analizatorze spalin. orientacyjnie można ustawić tak że kręcąc ostrożnie ibusem w prawo na nagrzanym silniku ustawić tak aby jeszcze nie falowały obroty. P.S 2 bary to faktycznie byłyby jaja, przy takim ciśnieniu to by się nawet wtryskiwacze nie otworzyły :D
Witam, Mam problem z autem Golf mk1 cabrio 1989 1.8 JH k-jetronic ? . Mianowicie auto odpala bez problemu ale na wolnych obrotach bez względu na to czy silnik jest ciepły czy zimny obroty falują między 950 a 1100 , dławi się,szarpie, jakby nie palił na któryś cylinder, powyżej 3,5/ 4 tyś obrotów objawy ustępują. Kable, cewka, kopułka wymienione jeszcze...
Podłączam się do tematu bo Mam AX 1,1 1992r mono jetronic strasznie mułowaty i dużo pali i błędy 21 33 przeczyściłem TPS i nic, dopiero po odpięciu złącza silnika krokowego samochód ożywa i trzyma wolne obroty, z wpiętym krokowym falują i gaśnie . Nie wiem gdzie jest czujnik temperatury? Odpięcie wszystkich przewodów podciśnieniowych nic nie zmienia...
Dobrze było by sprawdzić czego brakuje jak nie pali?. Podepnij kontrolke LEDową pod wtrysk lub "1" cewki i zobaczy jest sygnał. Opisz jaki masz system wtryskowy bo wtych modelach było róznie? Ile masz kopółek zapłonowych i czy masz wtrysk mechaniczny KE - Jetronic?
Witam. Proszę o pomoc - mój "nowy" mercedes 124 na k-jetronic robi mi brzydkie rzeczy (auto z silnikiem benzynowym 300 z 91 roku.) Co się dzieje? - zapalam - super, chodzi... obroty (zima) może ciut wysokie na początek - około 1500, ale siada po chwili... co dalej? włączam bieg (zwłaszcza wsteczny - automat) i ruszam... to on podgasa, zaczyna falować...
no właśnie tak dzis zrobiłęm w momencie kiedy nie chcial odpalic i dało się podnieść dwoma palcami co prawda było czuc bardzo delikatne otarcie ale nic takiego co mogłoby zblokowac podniesienie tej przepustnicy a co najciekawsze na gazie zapali czyli wnioskuje ze jest cosa z paliwem jednak zaczynaja kończyc mi sie pomysly mam wstawione nowe wtryski...
Witam. Mam następujący problem z BMW E30 320i 125KM z 84 roku bez katalizatora 15- pinowe złącze. Na początku samochód czasem potrafił zgasnąć na środku drogi po czym nie chciał odpalić. Doszedłem, że to przekaźnik pompy paliwa (tu jest jeszcze układ sterujący). Po przelutowaniu już nie gasł. Jednak nadal obroty falowały na biegu jałowym. Schodziły...
Cześć, Mam nietypowy problem z wolnymi obrotami w mono jetronicu A2.2. O dziwo nie jest to problem z falującymi, nietrzymającymi wolnymi obrotami, jak to zwykle bywa, tylko ze zwiększaniem obrotów po puszczeniu gazu. Objawia się to tym, że przy np. dodaniu gazu actuator wysuwa delikatnie trzpień, otwierając mocniej przepustnice, zwiększając tym samym...
jaki to silnik 2,3 jetronic co było sprawdzane co było mierzone
Gdyby srebrny przekaźnik był uszkodzony, nie miałbyś też sterowania nastawnikiem wolnych obrotów. Faktycznie, przy opisywaniu objawów choroby zapomniałem wspomnieć o tym, że silnik - jeśli się go już uruchomi - po nabraniu optymalnej temperatury pracy (85-87°C ) ma podwyższone wolne obroty tj. ok. 1100-1200 rpm, zamiast dotychczasowych 750-800 rpm....
Był taki oznaczenie SD produkcja 1986 - 1989 moc 83kW(113KM) przy 5600obr/min pojemność 1847 stopień sprężania 10,5 wtrysk KE-Jetronic 2.1 świece W7DTC
Witam. Mam problem z falującymi obrotami w MB 190 silnik KE-Jetronic. Samochód posiada instalacje gazową. Gdy auto zasilane jest z benzyny obroty faluja, czasem zdarza sie tak ze obroty "zacinaja" sie na 2000 gdy jest na luzie ale jedzie. Po zatrzymaniu spadaja do 1500 czasem normalnie do 750-800. Na gazie jest podobnie z tym, ze czasem auto gasnie...
Witam. Tak też myślałem że w tej kasie nic z tego nie będzie :( a za 2000 zł same elementy skompletuje ?? Hmm pierwsze słyszę aby ke-jetronic był jednym z najlepszych układów. Każdy mechanik na widok tego wtrysku blednie a gazownicy to szkoda gadać, wiem wiem gazowanie tego to mała pomyłka :) Ja mam problem taki ze zaczyna mi cieknąć benzyna z rozdzielacza...
Witam Od dłuższego czasu szukam w miarę bezproblemowego auta. Takiego, który za przystępną cenę nie będzie drogi w eksploatacji i zbytnio awaryjny - by dało radę dojechać do celu, liczę się z sypiącymi się drobiazgami. Wiem też, że na dzień dobry czeka mnie sporo pracy. Niskie ceny części i duża prostota są dla mnie bardzo ważne. Fajnie, jakby to był...
u mnie tez obroty swirowaly falowal prawie od 0 do 1000 czasem nawet zgasnac potrafil ale odpala bez problemu, u mnie przyczyna byla sonda lambda wymienilem sonde i jest ok, zagrzej silnik i jak bedzie falowac to odepnij sonde jak sie uspokoi to juz wiesz co jest problemem, tak przynajmniej bylo u mnie ( 1.8GX golf II ) sprobowac nie zaszkodzi. pozdro
mercedes jetronic jetronic przekaznik jetronic ciśnienie
dobra temperatura lutowania edc15 peugeot amiko miernik
przełącznik gitarowy spawarka cienkich blach
Sterownik do modemu LTE Lenovo YB1 - skąd pobrać? Spawarka Kraft Dele - problem z igomatem