A jak jest uszkodzony? elektrycznie czy mechanicznie. Dla pewności popuść korek wlewu paliwa, bo może podnosić ciśnienie paliwa. Chyba że całkiem cos uszkodzone i łapię lewe powietrze?
"Już dawno bym "unowocześnił" na elektroniczny wtrysk i pozbył się tego szmelcu." no teraz po tych wszystkich naprawach/ingerencjach zapewne masz rację... ale nie zmienia to faktu, że sam układ wtrysku mechanicznego na tamte czasy, co by nie mówić, był bardzo, bardzo dobry... a przy odpowiednim podejściu/serwisowaniu, także bardzo trwały jak i bezawaryjny......
powodem może byc sonda bo to ona jest głównym elementem regulującym skład mieszanki
Więc masz system Bosch L-jetronic ; ciśnienie paliwa 2.5 bar
Jakiego napiecia szukacie,,fachowcy,,?Pokazcie mi jeden z drugim choc jeden kabelek dochodzacy do regulatora cisnienia paliwa.Podszkolic sie troche w teorii a bzdury pisac se na GG!DO WIDZENIA! Dodano po 1 kolego jak się nieznasz to głosu nie zabieraj, daj się wypowiedzieć tym, którzy się znają Dodano po 12 jest napięcie od 1v do 4v i niewiem czy to...
ciśnienie otwarcia wtryskiwacza to 4,7 bar:) Jak pompa tłoczy mniej to się nie otworzy.
Wtrysk zimnego ma wyjście po zapłonie i sterowanie masą z ECU wtrysku. Masa wychodzi z pinu 16, Ster Bosch Jetronic. Ciśnienie do mechanicznego wtrysku to 3,5-4bary! Stera szukaj we wnętrzu na grodzi.
tosiek 1 zobacz jak rozpyla rozruchowy,może przypchany pozatym w B3 niebyło k jetronik a raczej ke jetronic ,i zmierz ciśnienie sterujące działające na tłok wraz z rozgrzewaniem silnika powinno wzrastać.Sprawdz czy sterownik dostaje +50
Ogólnie ke jetronic jest ciężki bez doświadczenia do naprawy. Sprawdz to ciśnienie . 5,5-6 bar ma być. I to szybko pyk narastające
Sprawdź ciśnienie paliwa. Ma instalację gazową?
Jakie ciśnienie zwieksza, to zwykły by-pass kanału powietrza dodatkowego.
Może coś się zacieło, jest nieszczelne lub za niskie ciśnienie paliwa. podnieś pływak w filtrze ręcznie i sprawdz czy popłynie paliwo z wtrysków. Pozdrawiam
Zbadałem ciśnienie paliwa przed listą wtryskiwaczy i wynosi 3,0 bar a jak się porządnie depnie w pedał gazu (powyżej 4 tys. obr/min) to na chwilkę spada do 2 bar. Moim zadaniem niema co się czepiać pompy gdyż norma przewiduje 3,0 bar ±0,2. No chyba że ten chwilowy spadek ciśnienia jest niedopuszczalny. Objawy faktycznie wskazują na zbyt małą...
Przychodzi mi do głowy pompa paliwa, czy po przekręceniu kluczyka włącza się na ok 2 sek ?. Najlepiej sprawdzić ciśnienie paliwa włączając poprzez trójnik manometr w przewód zasilający (jeśli to wilelopunktowy wtrysk to powinno być ok 3 kg/cm^2, jeśli jednopunktowy to 0,8 , przy mechanicznym układzie wtrysku (K, KE- Jetronic ponad 6 kg/cm^2) Pzd
Mój wtryskiwacz jest podłączony tak: Pin 4 masowy, sterujący, pin 5 plusowy Dodano po 9 Więc chyba jeb.ne się rylem ... Albo wszystkie schematy są nie te, albo ktoś coś kiedyś mocno zamieszał . Nie widać, żadnych ingerencji w okolicach sterownika . Według schematu do KE III JETRONIC powinienem mieć podłączony masowy sterujący do pinu 18, według innego...
Witam. Wszystko określam w prostych chłopskich słowach. Proszę nie krzyczeć odnośnie fachowych terminów a uświadomić dlaczego źle napisałem. Problem polega następująco. Potrzebuję wykonać urządzenie które będzie przetwarzało natęrzenie prądu ze źródła, na odbiornik w stosunku 1:1 a w przypadku wzrostu ciśnienia na czujniku zewnętrznym miało by to natężenie...
Ke-jetronic,wymieniałeś rozdzielacz z regulatorem ciśnienia paliwa? Dolot szczelny? Ciśnienie pompy paliwa? Czujnik sygnalizuje położenie biegu jałowego?
W sumie to nie podciśnienie, tylko atmo, idzie do tego metalowego "bączka", regulatora ciśnienia paliwa obok klapy spiętrzającej KE-jetronic
To coś, to akumulator ciśnienia paliwa. Masz pękniętą membranę, temat raczej nie do naprawienia. Występuje przy układach ke-jetronic. Możesz pominąć, ale spowoduje to gorszy rozruch silnika (brak ciśnienia szczątkowego).
System identyczny jak w moim Porsche, czyli system K -Jetronic - mechaniczny układ wtryskowy. Tutaj masz link o zasadzie dzialania : https://pl.wikipedia.org/wiki/Bosch_K-Je... Silnik może być zatarty, na co wskazuje brak ciśnienia oleju. O ile pamietam, tam jeszcze jest bezposredni manometr, a nie uklad elektryczny. Po kilku próbach ani drgnie....
Pytanie za sto punktów, mierzyłeś ciśnienie paliwa i sprawdziłeś czy nie leci paliwo wężykiem podciśnieniowym z regulatora ?
Wtrysk to ke-jetronic? Pod jakim ciśnieniem dochodzi paliwo i jaki elektrozawór jest sprawny?
lampka ABS nie ma z tą usterką nic wspólnego, problem tkwi tylko i wyłącznie w obrębie modułu Jetronic Skoro wiesz lepiej - to po co pytasz? Jeżeli początkowo zapalenie lampki ABS wiązało się z zakłóceniami w pracy silnika, to prawie na 100% były zaniki w zasilaniu obu sterowników (co wskazuje na "srebrny przekaźnik") Jeżeli elektronika silnika zostanie...
Instalacje ke-jetronic nie znoszą gazu, praca na sucho się kłania. Nawet przy otwarciu regulatora ciśnienia paliwa ten kończy szybko. To jest niestety silnik do pracy na benzynie, a gaz toleruje średnio.
instalacja jest szczelna sprawdzałem
Kluczowe dla działania wtrysku K-jetronic jest ciśnienie paliwa oraz szczelne połączenie powietrza pomiędzy klapą spiętrzającą a przepustnicą/ kolektorem ssącym Ps. to silnik z golfa mkII, mkI miał 1,6GTi
Ciśnienie paliwa ustala regulator na listwie, a nie pompa w zbiorniku, nie sugeruj się opisami w katalogach hurtowni. Przy starych systemach wtrysku ciągłego (K, KE Jetronic), gdzie ciśnienie robocze wynosi 6bar pompa ma już inną konstrukcję, do zwykłego wielopunkta nie ma znaczenia
Podstawowe pytanie: ile pokazuje przepływomierz na biegu jałowym? Chyba ze to d-jetronic to ciśnienie bezwzględne. Jak nie podajesz parametrów to jak można Ci pomoc?
Witam! Ciśnienie w magistrali zasilającej : 5.2 - 5.9 bar Ciśnienie na wtryskiwaczu : 3.7 - 4.8 bar Ciśnienie na wtryskiwaczu rozruchowym : 3.4 - 3.8 bar Wydatek pompy paliwa bez obciążenia 1500 cm³ /min Wydatek pompy paliwa w układzie 160 - 240 cm³ / min wydatek mierzony przy zasilaniu co najmniej 11.5 V link do opisu i napraw (english version)...
To jest d-jetronic, więc ciśnienie mierzy ale bezwzględne. Przepustnica wyczyszczona, ale nie zaadaptowana, a może dolot nieszczelny? W każdym razie elektrycznie tez jest problem, o tym świadczy reszta błędów.
Problem z przepustnicą, po pewnych przebiegach siada ke-jetronic, albo ciśnienie paliwa, lub regulator, albo wtrysk rozruchowy. Bardzo ciężko to naprawić.
6,5 bara to ma K-Jetronic , ważne jest ciśnienie robocze nie maksymalne pompy.
No to właśnie STAG2-W spełni to zadanie. pompie wysokiego ciśnienia (3,5 bar) K-Jetronic potrzebuje znacznie wyższego ciśnienia...
Hmmm,system LE-Jetronic nie był oparty o MAP sensor. Nie chodzi ci czasem i D-Jetronic? (D od Druck jak ciśnienie)
No ale patrzyłeś na zgaszonym? Jedyne co tak naprawdę robi ten sterownik to obniża ciśnienie paliwa, im bardziej wysteruje EHA tym niższe ciśnienie. Na zimno chodzi na bogato a później reguluje ciśnienie po wskazaniach sondy lambda.
D Jetronic. Nie przewidzieli regulacji ciśnienia poza fabryką, więc i nie zmierzysz teoretycznie.
Sprawdź układ dolotowy pod kątem nieszczelności, potem ciśnienie pompy paliwa, regulator ciśnienia.
To układ D-Jetronic?
Wtryskiwacz mechaniczny otwierany ciśnieniem paliwa. Stosowany w systemie K-Jetronic i KE-Jetronic.
K-jetronic czy KE-jetronic? Rozdzielacz goły,czy dochodzi regulator ciśnienia? Zasadniczo w K widziałem dwa rozwiązania -odłaczana pompa -wyłączana iskra
czyli nie stawia żadnego oporu trzepień, to trza sprawdzić czy dziala pompa, i czy nie jest zapchany filterek w rozdzielaczu. Albo uszkodził się regulator ciśnienia?
Sory nie zwróciłem uwagi że wałkujecie KE Jetronica. W silniku 2E jest układ sterowania Digifant z elektrycznymi wtryskiwaczami. Jetronic to układ z wtryskiem wyzwalanym ciśnieniem.
A wiesz że K/KE Jetronic pracuje na ciśnieniu paliwa 5-6 barów? Myślisz że ta pompka da radę? Komputer od golfa 1.8 RP na moje oko, podaj z niego numery to będzie pewność.
sprawdź w takim razie czy w pokrywie reduktora tej z tym cieńszym wężykiem nie ma jakichś dodatkowych niezaślepionych otworów. To jest bardzo ważne bo to jest właśnie ta kompensacja o której pisałem wczesniej. Chodzi o to że to tym wężykiem jest dorpowadzone ciśnienie odniesienia dla reduktora i jest ono brane zza klapy przepływomierza. W mikserze jest...
Bardzo ważne jest tam samo ciśnienie paliwa i zawór zwrotny utrzymujący to paliwo pod ciśnieniem, sprawdź zasilanie zaworu różnicowego
Witam ! Czy ktoś z użytkowników zna z autopsji przyczynę trudnego rozruchu silnika po nagrzaniu, tzn po około 15 min od wyłaczenia bo wcześniej pali normalnie. Posprawdzałem już chyba wszystko poza elektrohydraulicznym regulatorem ciśnienia (KE Jetronic). Na zimnym nawet przy -20 C pali na dotyk.
Sprawdż jeszcze ciśnienie sterujące na rozdzielaczu na zimnym i cieplym motorze. Złe ciśnienie może być przyczyną falowania na wolnych.
Podłącz pod regulator ciśnienia paliwa mAmperomierz.
Wygląda jakby uciekało ciśnienie paliwa i chwilę musi potrwać aż pompa wytworzy stosowne ciśnienie, nalezało by to zweryfikować poprzez pomiar manometrem. Druga możliwość to że nie działa przekaźnik czasowy, który powinien włączyć pompę po przekręceniu kluczyka na ok 3sek, działa dopiero przy kręceniu rozrusznikiem
Po pierwsze, to KE-Jetronic, a nie motronic, a po drugie ciśnienie sprawdzisz najprościej na wyjściu z rozdzielacza na wtryskiwacz rozruchowy, trzeba mieć tylko końcówkę do manometru z gwintem M10x1, ciśnienie ok 6bar
A co niby to wciśnięcie gazu miało dać ? Ciśnienie paliwa jakie ? Wtrysk K czy KE-Jetronic ? Wtryskiwacz rozruchowy pracuje i podaje paliwo ?
jetronic ciśnienie mercedes mercedes jetronic jetronic przekaznik
polsat znaleźć sygnał kompakt schemat kabel wyczyść filtr pralki whirlpool
liczników przedpłatowy baofeng radiora
Stukanie w grzałce akwariowej: przyczyny i rozwiązania Przekaźniki w skrzynce bezpiecznikowej Fiat Ducato 2.3 Multijet 2012