Po ściągnięciu paska wszystko ładnie się kręci ? Każda rolka ?
Miałem GX'a r.88. Była sonda lambda. Bo w GX jest KE-Jetronic, a nie K-Jetronic. Też mi falował. Zobacz czy czujnik temperatury kolektora ssącego jest podłączony. Dodano po 6 Tu masz schemat ke-jetronic. http://obrazki.elektroda.pl/3723441600_1... Powąchaj spaliny, sprawdzisz czy falowanie to wina zalewania benzyną czy lewego powietrza....
Czy w towim silniku jest takie urzadzonko ktore nazywa się silniczek krokowy ?? nie znam zbyt wiele szczegołow odnosnie osprzetu tego silnika ale prawdopodobnie przyczyną może być silniczek krokowy a dokladniej jego zanieczyszczenie. powinien byc usytuowany w okolicy przepustnicy jesli nie jest z nią zintegrowany mozna go wykrecić i przeczyscić. najlepiej...
29 olać, 35-przeciek powietrza, pewnie uszczelka pomiędzy korpusem a kolektorem, i żadne durne, ale popularne na tym forum czyszczenie silniczka.
Ja mam podobny problem na zimnym odpala od strzala i zaczynaja falowac obroty (jak by chodzil na 3 gary) i do tego dymi na biala szaro, elektro zawor kata wtrysku wymieniony na nowy na gwarancji i nic to nie dalo, wyjety z innego auta ktore chodzi idealnie tez nic nie dalo, co to moze byc ???????
A gdzie dokładnie mieszkasz? Dodano po 17 Reset czujnika położenia przepustnicy polega na zmostkowaniu odpowiednich styków w jego wtyczce. Co i jak w seacie to nie wiem ale ściągnij sobie jakąś książke, tam będzie to opisane.
Witam Mam problem ze swoim bmw. Falują obroty jak stoję na światłach. Silnik podczas jazdy pracuje poprawnie, nie odczuwam żadnych problemów przy większych prędkościach. Wymieniono : Cewki Świece Odme Rozrząd Węże od chłodzenia Czyszczenie misy i ssaka z wymianą uszczelki Czyszczone i zamieniane miejscami elektrozawory Wymieniony olej i wszystkie filtry...
W 306 adaptacja to odłączenie aku na np. 3 godziny (najlepiej na noc) i z rana podłączasz i pracuje na jałowym aż do wyłączenia ssania, czyli do ok 80*C. Ogólnie po odłączeniu aku - komp przywraca swoje pierwotne ustawienia.
witam mam ten sam problem od 2 dni.od jakiegos czasu leci mi z egr czy jak to tam sie pisze w PL jezdzilem dalej,ostatnio odpalilem go pod robota i chcialem ruszyc nie mial mocy podlaczylem go pod kompa pokazal przeplywomierz wymienilem bo mechanik byl pewien na 100% dalem za niego 90 funt.okazalo sie ze na nowym ma moc ale silnik jak by sie dlawil...
Przypuszczam ze silnik chodzi rowno tylko jak jest zimny. Trzeba sprawdzić cisnienie na szynie CR po nagrzaniu silnika. Prawdopodobnie pompa wysokiego cisnienia jest padnieta. Znam to z autopsji.
Ale czego filtry gazu ? Paliwa jest chyba tylko w zbiorniku w tym aucie. Problem jest tu i tu.
Tak naprawdę nam nie robi jakie jest ciśnienie paliwa, naszym zadaniem jest podać tyle gazu aby skład mieszanki był odpowiedni i z opcją podciśnienia mamy większe pole manewru aby tego dokonać.
podpowiem mam ten sam problem tylko że mi falują obroty na benzynie ciężko jest go odpalić na zimnym i ciepłym silniku sam szukam jeszcze przyczyny ale wiem na 99% że jest to wina instalacji gazowej albo jest źle podłączona albo tak musi być i już
pod maska lewa strona miedzy przednia szyba a sciana grodziowa w plastikowej czarnej obudowie na srubki 8mm
Jeżeli jest zdjęte zasilanie to zawór przyjmuje pewną określoną pozycję, przy której następuje mały; ale zawsze przelot. To praca awaryjna. W zależności od potrzeb może się on domknąć całkiem.
Jak masz możliwość to podmień przepływomierz z auta w którym nie falują obroty.
Nadal problem istnieje. planuję oddać pompę do diagnozy i napisze czy pomogło
Witam. Mercedes B Klasa - W245. Silnik 2.0 CDI. Automatyczna skrzynia biegów. Po rozgrzaniu silnika falują obroty na biegu jałowym. Na zimnym silniku wszystko jest w porządku. Nie ma żadnych błędów. Mieliście może podobny problem? Jak sobie z tym poradzić?
Dzięki za zainteresowanie,no właśnie diagnostyka nie wykazała zadnych błędów, dzisiaj przeczyściłem wtyczkę od komputera, lecz brak poprawy,odłączenie ABS, oraz wentylatorów chłodnicy równiez nic nie zmienia. odłączenie wtyczki z czujnika od prędkościomierza przy skrzyni powoduje ustanie objawów, i to mnie właśnie dziwi, bo prędkościomierz wskazuje...
Po regulacji zaworów znacznie się polepszyło, aczkolwiek nadal lekko faluje. Dałem sobie spokój, myślę, że za dużo grzebania dla takiej małej pierdoły.
Zdzisio164 mam ten sam problem prosze napisz co jest przyczynom
Zawór na pompie - myślisz o zaworze scv ? jak mogę wyczyścić taki zawór domowymi sposobami ?
Witam! Moze odpowiedz zbyt pozna, ale zawsze przydatna. Jest to problem typowy dla Carismy 1.8GDI - powodowany przez system recyrkuacji spalin. Przepustnica brudzi sie od sadzy, zapycha sie silniczek krokowy i to powoduje nierowna prace silnika. Na forum mitsumaniaki.pl jest opisane dokladnie jak nalezy czyscic przepustnice. Nie jest to skomplikowane...
W takim razie jak już było wspomniane, na pierwszy ogień parownik do regeneracji i ustawienia, na razie radził bym skupić się tylko na tym, jak parownik będzie sprawny i ciśnienie będzie właściwe będzie można bawić się dalej.
Sprawdź regulator ciśnienia na pompie.
Może też zacierać się łożysko w sprężarce. Opór się zwiększa (ale nie przy każdym obrocie) i silnik próbuje to zrekompensować za mocno otwierając regulator biegu jałowego
silnik 8 zaworowy zacięty zawór ERG
Witam. Bardzo przepraszam ale podepne się pod temat tylko ze jestem nowy jeszcze nie za bardzo obcykałem to forum a mam pytanie gdzie znajduje się regulator cisnienia pompy paliwa w lagunie 2 1.9 dci 2002r. Pytanie zadaje bo falują mi obroty i czytalem ze pomoglo jednemu uzytkownikowi forum wymiana uszczelki pod regulatorem i sam chcialbym sprobowac...
Stawiam na zawór cr
Albo przepływka
Witam! Panowie mam problem jak koledzy wyżej z falującymi obrotami w scenicu 1,9dci 2001r tylko ze u mnie na zimnym silniku chodzi równo dopiero po przejechaniu paru km jak silnik się zagrzeje to zaczynają falować,dodam ze jak się zwiększy obr powyżej 1000 obr czuć to falowanie,i potrzebuje pomocy od czego zacząć czego szukać aby ten problem wyeliminować...
Ziomki pomozecie?? jaka moze byc tego przyczyna? Citroen C3 1.4i 8V benzyna...falujace obroty na biegu jałowym...
Dzięki. Jak coś będę wiedział to dam znać.
Musisz bardzo dokładnie sprawdzić cały układ ssący. Przy wolnych obrotach możesz przytkać rurę od przepływomierza. Auto powinno zgasnąć jeżeli nie to lewe powietrze(tylko ostrożnie). Pewnie nie miałeś zamontowanych antywybuchów. Pasowało by podłączyć np. vaga i sprawdzić przepływomierz oraz pozostałe błędy jakie wyskoczą. Jeszcze jedna bardzo ważna...
Mercedes Cdi. Objawy jakie opisujesz wskazują na usterkę w układzie zasilania paliwem. Sprawdź wtryski na "przelew" ( sprawdzenie polega na podłączeniu menzurek pomiarowych w miejsce przewodów przelewu wtryskiwacza. Zdemontuj przelewy i podłącz menzurki ( możesz też wcisnąć we wtryskiwacze strzykawki plastikowe) Odłączone przewody przelewowe od wtryskiwaczy...
mam zamontowany taki moduł w golfie III 1.8. Problem jest z falującymi obrotami na biegu jałowym. Zauważyłem, że kable z regulatora biegu jałowego idą do tego modułu i dalej do sterownika.
Witam mam problem z obrotami w Audi A3 8L na biegu jałowym, obroty falują. Była robiona adaptacja przepustnicy, wymienione kable zapłonowe,wymieniona sonda ta 1. Objawy pokazane na filmie [youtube]https://www.youtube.com/watch?v...
Markowski........ w jednopunkcie mycie przepustnicy????
to co pomoże ktos czemu te obroty czasami tak spadaja ??
Wymiana w ciemno już była. To może czas zacząć od porządnej diagnostyki z podglądem wszystkich parametrów pracy silnika w czasie jazdy?
Najczęściej jest to silnik krokowy a w skrajnych przypadkach zanieczyszczona przepustnica i jej czujnik położenia.
2.0 TDCI nie posiada sterownika pompy ani fabrycznie puszczonego alternatora ze sprzęgiełkiem jednokierunkowym więc pewnie masz silnik TDDI. Najlepiej podaj kod silnika będzie wiadomo. A problem może być w układzie ładowania bo układ współpracuje z PCM a PCM ze sterownikiem pompy. Z wyjścia alternatora przez przewód (3) sygnał jest przesyłany do modułu...
przepustnica podmieniona ,czujnik temperatury ,sonda i dalej falują ??? Co zauważyłem po odłączeniu czujnika znajdującego się na pompie wspomagania jest o wiele lepiej,tzn gdy odpalę auto i nie dotykam gazu chodzi równo 860 obr,jednak gdy dodam gazu obroty spadają na 1100 i tak już pozostają auto delikatnie faluje.Po podłączeniu czujnika na wspomaganiu...
Użyj opcji szukaj " silnik krokowy" Pozdrawiam
Do rozrządu zajrzyj, znany temat. Jak byś miał SD, to tam można podejrzeć synchronizację rozrządu.
Zrób adaptację przepustnicy.
Auto ma moc ,na biegu jałowym obroty nieznacznie falują.Zawór sterujący wolnymi obrotami jest sprawny,zasilanie jest w porządku.Gdzie mam szukać?
Witam posiadam mitsubishi carisme 1.8 gdi 2000 rok . Samochód dużo pali ,a mianowicie około 14 litrów w trybie miejskim . Mam też obiaw ,w postaci falujących obrotów na biegu jałowym z tego ,co się dowiedziałem jest to spowodowane zabrudzoną przepustnicą ,ale czy to też ma wpływ na spalanie ,czy to może inny problem .W tym aucie była wymieniana uszczelka...
Witam, Robiłem jeszcze pomiar ciśnienia między pompką paliwa z baku a filtrem paliwa wpinając trójnik z manometrem, przy przekręceniu kluczyka ciśnienie idzie do 0,5 bar a następnie powoli spada do 0, przy odpaleniu utrzymuje się na poziomie około 0,35 bar przy przegazowaniu spada. Aha jeszcze jedna rzecz jeśli odpinałem EGR(zamykał się grzybek) to...
Procedura jakby nie były.
witam mam audi b4 silnik 2.0 abk b+g i mam nastepujacy problem auto po rozgrzaniu na benzynie zaczyna rzucac obrotami w zakresie od 500 do 1000obr./min i wystepuje to tylko w czasie gdy samochod jest na biegu jalowym gdy jade to jezdzi normalnie nie szarpie dopiero gdzy obroty zblizone sa 1000 wtedy szarpie ale powyzej tej granicy nie. dodam ze na gazie...
Panowie może jakieś inne sugestie dotyczące falowania tych obrotów
Sprawdź czy przepustnica się domyka.
spytaj ELEKTRITA
Jakie auto i jaki silnik więcej danych.
panowie problem pojawil sie od niedawna w moim autku( cordoba 1.6 wielopunkt aee). mianowicie zaczely mi obroty delikatnie wachac sie na postoju. wiec wziolem vaga i okazalo sie ze sonda nie zyje( byl jakis zamiennik to mysle zdaza sie ) zalatwilem uzywana ze szrotu ale ogrinal boscha ale z inna wytczka, zmienilem na moja wytczke podlaczylem i na vagu...
No i? Grzebiecie głęboko, a zapominacie o podstawach. To co się robiło w dużych fiatach, polonezach....
Witam, "Usterki" nie udało się wyeliminować, tzn. wygląda to na doładowywanie alternatora (wg. mechanika) i ma miejsce przy niskiej temperaturze otoczenia. W lecie problem ten nie występował, a teraz też się sporadycznie zdarza. Głównie przy krótkich trasach. Na długiej trasie (400 km) nie miałem problemu. W każdym razie problem się nie nasila i nie...
Zauważyłem że jak wypnę silnik krokowy to obroty rosną do ok 700 i i się stabilizują
No a brudna przepustnica? Może wystarczy wyczyścić.
Najprawdopodobniej masz uszkodzony przewód między kolektorem a odpowietrzeniem skrzyni korbowej ,kolektor do zdjęcia.
Witam, w aucie VW golf 5 2008 rok 1.4 TSI mam problemy z falującymi obrotami na biegu jałowym. Dodam, że został wymieniony nowy rozrząd, świece, olej, filtry. Komputer nie pokazuje błędów. Auto ma moc. Gdzie szukać?, czy powodem może być np. sterownik silnika?, nieszczelność?
przepustnica, dolot, rozrząd, komputer
Nie ma w niej silnika krokowego , jest tylko nastawnik biegu jałowego sprzęgnięty z przepustnicą. Koło niej szukaj.
Falujące obroty na biegu jałowym podczas jazdy, na postoju obroty nie falują, także po włączeniu klimatyzacji jest ok. Wymieniłem przepustnicę. silnik krokowy, przepływomierz, uszczelkę pod kolektorem ssącym, sprawdziłem szczelność układu i nic to nie dało. Auto na benzynie i gazie tak samo się zachowuje. Znalazłeś rozwiązanie? Też męczę się z tym...
widzę że jesteś z IE ja D24 jak będzie problem daj znać ;-)
Jakieś wyjście jest, diagnostyka, ale nie wiadomo co autor swap-a miał na myśli. pozdrawiam
Witaj Samochod trafił do warsztatu... Ehh 😣 Z tego co mi powiedziano to: 1. Jedna cela w akumulatorze była pusta, dawał za małe napięcie, stąd było wypadanie zaplonów. Po wymianie aku falowanie ustalo zapłon normalny. 2. Nierozwiazany został problem z niskim napięciem na zasilaniu silnika krokowego. Na jałowym jest normalne, przy gazowaniu jest...
Może tutaj znajdziesz odpowiedz http://fiat.auto.com.pl/forum/viewtopic....
Scorpion Mini ciśnienie 1,2 max spadek do 0,95 przy 155KM. Za dużo :( i to jest precyzyjna odpowiedź :D przy scorpionie st zmiany ciśnienia będą na poziomie +/- 0.05 bara. To super wynik, bo nawet po cut offie praktycznie nie ma przyrostu ciśnienia.
Zgadza się, na pedale gazu jest regulacja.Mocowane 4 wkrętami do uchwytu,wystarczy troszkę poluzować i delikatnie przekręcać (pół milimetra w twoim przypadku to już za dużo) :)
Membrana pomiarowa nie była twarda? Problem z falującymi obrotami biegu jałowego to często objaw zużytych uszczelniaczy wału korbowego lub niewłaściwej regulacji mieszanki biegu jałowego (śruba/dysza L). Problemy z gaśnięciem i zupełną niemożnością odpalenia to często objaw zbyt słabej energii iskry (długości iskry), doraźnie pomaga radykalne zmniejszenie...
Reduktor był do regeneracji.
A co z poziomem płynu chłodniczego w mazdach gdy jest go zamało takie właśnie wystepują objawy falowania. www.mazdaspeed.pl
Nieszczelność w dolocie (lewe powietrze) może jeszcze nie domykać sie zawór EGR
Poszukaj w internecie, na elektrodzie też były tematy dotyczące vectry z falującymi obrotami.
Typowo dziurawy dolot. W BSE dolot musi być idealnie szczelny. Dwa LPG. W BSE mimo iż nie jest to najtrudniejsze auto do montażu LPG łatwo źle założyć gaz (wtryskiwacze LPG) czy wyregulować tak by minimalny czas otwarcia wtryskiwaczy był na granicy tego co są wstanie osiągnąć wtryskiwacze. Trzy te silniki właśnie dochodzą do punktu gdzie kończą się...
Jeżeli chodzi o regulację po wymianie poduszek wszystko było ok. Ostatnio był problem z wypadaniem zapłonu i został wymieniony cały układ zapłonowy (cewka, kable, świece). Ta wymiana jednak nie wpłynęła na falujące obroty - jak było tak jest . Falujące obroty na biegu jałowym możecie zobaczyć tutaj [youtube]https://www.youtube.com/watch?v...
Jakie są korekcje? Co ze sprzęgłem?
Nie napisałeś, jaka to konkretnie instalacja, ale po treści wnoszę, że chyba IV gen. Jeśli tak, to jaki jest czas wtrysku benzyny na benzynie i benzyny na gazie, bo to jest sprawa kluczowa? Jakie masz wtryskiwacze gazu?
Witam serdecznie wszystkich użytkowników forum. Zwracam się z prośbą o pomoc. Jestem "szczęśliwym" posiadaczem wózka widłowego Still R70 30T, rocznik 2002. Problem polega na tym że po rozgrzaniu się silnika zaczynają falować obroty na biegu jałowym. Po "przegazowaniu" chwilowo jest dobrze, po czym po kilkunastu sekundach obroty zaczynają falować. Zakupiłem...
witam uszczelnij dolot powietrza , jak to nie pomoże to wymyj silniczek krokowy , on jest odpowiedzialny za obroty biegu jałowego (po wymyciu odłącz ako na ok 10-15 min , aby komp sie skasował i powrócił do ustawień fabrycznych ) pozdrawiam
Pacjent Audi A4B6 2.0 FSI, objawy: -falujące obroty na biegu jałowym -od jakiegoś czasu szarpie podczas przyspieszania -sporadycznie zdarza się że po odpaleniu silnika obroty spadają prawie do minimum i za kilka sekund wracają do normy -sporadycznie zdarza się że podczas wciśnięcia sprzęgła do redukcji biegu silnik gaśnie Ostatnio wymienione u mechanika...
Sprawdzić działanie nastawnika biegu jałowego , czujnik położenia przepustnicy /może być przetarta ścieżka potencjometru/ , lewe powietrze.
Kiedyś gdzieś znalazłem na jakimś forum opisy jak ustawić bieg jałowy i przy okazji były scany gaźnika i min przewodów podciśnieniowych. W pliku opisy jak ustawić: 1. Falujące obroty na ssaniu: 2. Falujące obroty na biegu jałowym przy stałym obciążeniu 3. Falujące obroty przy średnich prędkościach obrotowych: 4. Zbyt niskie obroty biegu jałowego przy...
Tylko że to układ zaworu SPV generuje błąd P0251 więc wydaje mi się ,że zaworem TCV szkoda sobie zawracać głowy.
Witam Posiadam w168 z silnikiem 1.6 benzyna i pojawił się problem z falującymi obrotami na biegu jałowym. Po odpaleniu kilka sekund chodzi normalnie po czym obroty spadają , silnik zaczyna się dławić i gaśnie. Po podłączeniu pod komputer wyskoczył błąd p0100-001 . diagnoza przeplywka. Mechanik rozebrał przepływomierz i okazało się że jeden listek jest...
A u mnie w octavi jest inny problem. Silnik przez okolo 15 sek po zapaleniu trzesie sie jak by chodzil na 3 gary. Po tym czasie ten problem znika i zaczyna sie inny. Silnik wskakuje nagle na 3000 obrotow i stoji a czasami plynnie sie zmienia od 2000 do 3000. Na zaplonie przy wylaczonym silniku dochodza glosy jakby przepustnica sama sie otwierala i zamykala....
Witam Niedawno zregenerowałem reduktor tomasetto at-07 wszystko ładnie szczelny na wysokich obrotach ładnie oscyluje ale na biegu jałowym co wyreguluję to się rozreguluje,mieszanka robi się bogata i silnik faluje i tak ciągle.Auto to golf 3 aam sterownik autronic 600. Proszę o wskazówki bo już tracę cierpliwość
Witam. Miałem podobny problem, falujące obroty silnika na biegu jałowym, szarpanie, efekt jak by czasem wypadał jakiś gar przy jeździe, auto oddane do mechanika i ten stwierdził że trzeba na nowo wprowadzić ustawienia do komputera. Ja odebrałem auto po naprawie i miesiąc ok ale po miesiącu znów zaczyna szarpać teraz oddaje go ponownie by to doprowadzili...
ma to jakiś wpływ na obroty biegu jałowego?
Udało się rozwiązać problem, mam dokładnie to samo po wymianie UPG
powodów może być kilka,m.in zniszczony silniczek krokowy,który odpowiada za obroty na biegu jałowym
witam mam pytanie jak w temacie czy w tym modelu można czyśćic przepustnice i silniczek krokowy jesli tak to jakim środkiem aby nic nie uszkodzić pojazd bez gazu a powód mojego postu to falujące obroty na biegu jałowym przebieg pojazdu 62000 filtr powietrza i świece wymienione spalanie w normie
na pompie możesz tylko poregulować obroty maksymalne i minimalne (kąt obrotu wałeczka, na którym osadzona jest dźwigienka dawki paliwa) i dawkę paliwa. a na jakim zakresie obrotów falują Ci obroty, na biegu jałowym, na biegu nominalnym, w średnim zakresie ??
wysokie obroty ale stałe czy falujące?
Czy chłodnica jest w oryginale ? Jeśli w czasie jazdy nie temperatura nie wzrośnie do 80 % to powinno być ok jeśli dojdzie to czerwonego pola to termostat może być uszkodzony a falowanie obrotów to podejrzewam na uszkodzoną pompę paliwa . Jeśli na ciepłym uruchamia się ciężko to na 100% pompa ale są i na to sposoby aby nie wyjmować pompy
Witam wszystkich Od pewnego czasu pojawił się problem falujących obrotów na biegu jałowym wskazówka skacze potrafi nawet zgasnąć Został uszczelniony dolot zmieniona odma myślałem że coś się poprawiło było dobrze przez jakieś 300 km potem z powrotem pojawił się błąd p1159 dodatkowo pojawił się błąd p0012 Ktoś może ma jakiś pomysł co może być przyczyną...
Zmierz napięcie na krórejś z żarówek. Niemożliwe jest, aby żarówki przygasały bez zmiany napięcia. Falowanie obrotów biegu jałowego jest albo skutkiem , albo przyczyną takiego stanu. Podmień akumulator na próbę.
Raczej problem z can lub zasilaniem.
renault obroty biegu jałowego falujace obroty biegu jałowego wysokie obroty biegu jałowego
renault laguna kontrolki tarcie paska delphi interfejs
Tuleje zawieszenia kabiny Scania 4: poliuretanowe czy gumowe? Czy ładowarka Samsunga pasuje do Alcatela?