Na gorącym czy na zimnym tak się zachowuje? Ssanie automatyczne ma czy ręczne? Jeśli na gorącym to trzeba sprawdzić dokładnie filtr paliwa w zbiorniku, filtr powietrza wymienić lub wyjąć, poluzować korek od paliwa, sprawdzić czy dochodzi paliwo do cylindra. Jeśli jest OK to pozostaje gaźnik, rozebrać, wyczyścić, przedmuchać sprężarką, dobrze uszczelnić....
Ciśnienie powstaje z powodu wzrostu temperatury. Jeżeli wycieka paliwo to masz do wymiany uszczelkę korka. W starszej wersji korki miały nacięcie do dokręcania wkrętakiem i po pewnym czasie w miejscu tym robiła się dziurka.
Nie wiedziałem, mało który model nie ma pompki. Pozostaje zajrzeć przez korek wlewu do zbiornika i obejrzeć dokładnie wężyk (czy nie jest zbyt krótki i sztywny). Jak wyjmiesz filtr paliwa to dmuchnij w niego, powinno nie być wiekszego oporu. Mało który Stihl ma pompkę. Mam już drugą ms180, co trzy lata wymieniam filtry, czyszczę i reguluję gaźnik,...
Zabrudzony odpowietrznik zbiornika paliwa. Jeśli popuścisz korek wlewu paliwa, to obroty powinny spaść (mieszanka wzbogaci się do poziomu wyregulowanego dyszą L).
Może odpowietrznik zbiornika paliwa, gdy silnik słabnie spróbuj poluzować korek wlewu paliwa czy to pomoże.
Skoro nie ciekło wcześniej wymień oring i powinno być dobrze (tylko kup oryginalny podróby nie lubią benzyny). Podejrzewam, że korpus który założyłeś to podróba. Nie spotkałem aby z tych korków ciekło (czasem wyłamie się korek lub korpus ale to inna sprawa). Są Stihle z wkręcanym korkiem (ale raczej starsze modele).
Odpowietrznik zbiornika paliwa może być zatkany. Gdy zacznie słabnąć, popuść lekko korek zbiornika paliwa.
Jeśli chodzi o odpowietrznik to zdiagnozujesz czy on jest winowajcą luzując korek wlewu paliwa.
Filtr paliwa, jest na końcu wężyka, w zbiorniku paliwa, odkręć korek to będziesz go mógł wyciągnąć. Schemat posłałem.
A czy jak odkręcasz korek wlewu paliwa to słyszysz zasysanie powietrza. Bo jak tak to prawdopodobnie zatkał się odpowietrznik(bardzo częsta usterka) w korku.
Próbowałeś odkręcić korek paliwa gdy się tak dzieje? Jeśli to pomoże na chwilę to wina odpowietrznika paliwa.
Witam. Czy na 1 zbiornik paliwa powinien zużyć się 1 zbiornik oleju do smarowania łańcucha? Czy jest jakaś "zależność" (taka przybliżona)? Mi przy temp ok. 10°C, na 1 zbiornik paliwa ubyło ok. 20-25% oleju ze zbiornika (typ zastosowanego oleju : JASOL Agrigarden). Obydwa zbiorniki były zalane pod sam korek. Czy to normalne? Pozdrawiam.
Sprawdź jeszcze odpowietrznik zbiornika paliwa. Gdy zgaśnie, odkręć i zakręć korek zbiornika, jeżeli odpali od razu to odpowietrznik do czyszczenia.
Ściągnij filtr i skręć gaźnik bez niego, załącz ssanie i zobacz czy przepustnica się zamyka lub zapowietrza się zbiorniczek i na start nie dostaje paliwa. Jak pisałem w innych tematach że moja MS nie lubi jak jest benzyny pod korek bo wtedy też nie idzie odpalić.
Panowie, dziękuję za odpowiedzi w wątku. Dodam że smarowanie było chyba ok gdyż zawsze najpierw kończyło mi się paliwo i nie dopuszczało to do momentu gdy łańcuch miałby chodzić na sucho. W zbiorniczku oleju zostawało dosłownie troszeczkę, dwa korki od butelki oleju. Może korek... Ok, rozumiem że ściągało stary łańcuch, który był już na wykończeniu...
Odświeżam kotleta :) . Problem okazał się dość banalny . Korek wlewu paliwa przestał spełniać swą funkcję , czyli nie utrzymywał odpowiedniego ciśnienia w zbiorniczku. Wystarczy nie dokręcać go na maksa i pozostawić bardzo delikatną szczelinkę by powietrze miało którędy wpadać do środka. Lub zakupić nowy korek , o ile dobrze pamiętam w granicach 50-60...
Gaśnie zaraz po odpaleniu. Nie pracuje na wolnych obrotach Wyczytałem w sieci, że można sprawdzić odpowietrznik i/lub wyregulować gaźnik. Nie wiem gdzie jest ten odpowietrznik. Śrubę L, skręciłem do oporu i wykręciłem na 1.5 obrotu. Teraz pracuje na wolnych obrotach, ale jak się przygazuje to gaśnie. Gdzie jest filtr paliwa i odpowietrznik zbiornika?...
Będzie tam widać gdzie połączyć tę zewnętrzną część wężyka.bo druga część idzie do zbiornika oleju,bo przez korek wlewowy wyciągałem to co mi zostało z wężyka, a z zewnątrz nic nie widziałem czyli chyba jak się urwał to ta druga zewnętrzna część odpadła. Zastanawiam się jak to się stało. Pilarka 3 l.mało wypracowana i brak połowy wężyka. Nim zatrybiłem,...
Więc tak. wczoraj jak mi piła przestała działać ok godziny 18 to już jej nie uruchomiłem. Postała całą noc i dzisiaj poszedłem ją sprawdzić. Odkręciłem korek paliwa, było tam jeszcze troszkę mieszanki, zakręciłem korek. Przełączyłem dźwignię w pozycję 1(załącz), pociągnąłem linkę 4 razy i piła odpaliła . Po 30 sekundach wyłączyłem i zapaliłem ponownie...
Witam serdecznie. Bardzo dziękuję za poprzednie posty odnośnie mieszanki jaką trzeba stosować przy docieraniu silnika. Przede wszystkim dziękuję Tobie Ledowy za wyczerpująca odpowiedź a także iamtheone. 1.6 litra paliwa już kupiona do tego 100 ml. HP ULTRA Stihl ale nadal się męczę ze złożeniem tego silnika. Stąd też pytanie: co przedstawiają poniższe...
Jeżeli gaźnik, w tej pilarce ma tylko śrubę regulacji wolnych obrotów L, maksymalne są ustawione za pomocą dyszy w gaźniku i niema możliwości ich regulacji. Regulacja wolnych obrotów, wkręć śrubę L do oporu, następnie wykręć o jeden obrót, zapal silnik i dodaj gazu. Jeżeli silnik nie będzie łatwo przyspieszał wykręć śrubę minimalnie i znowu dodaj gazu,...
Witam Rycho T Pierwszy raz naprawiałem ten model. Klient mówił, że był w kilku serwisach Husqvarny ale rozkładali ręce. Wiadomo, że nie ma rzeczy nie do zrobienia. Trochę poczytałem o waszych opiniach, trochę sam mam doświadczenia. Po kolei wykluczałem kolejne możliwości. Nawet, dla pewności, rozebrałem ją w mak, żeby pomierzyć dolną część tłoka i sprawdzić...
stihl korek korek paliwo stihl paliwo
karta podczerwień układem chłodniczym nokia 2700c
pamięć ferrytowa koralik pamięć ferrytowa
Mercedes A200 W177 – jak zwiększyć głośność kontrolki kierunkowskazów? Kodowanie IC, buzzer, MBUX Blaupunkt BA40F4132LEB – aktualizacja firmware, DVB-T2/HEVC, Android TV 9, Wi-Fi, HbbTV