Z tego co tu napisałeś to ciężko się będzie rozeznać może zrób jakieś foto. Pewnie elementy gumowe będą szły najpierw żeby uszczelnić, a później plastiki żeby się zatrzasnąć..
Kiedy ostatni raz był zmieniony filtr paliwa?
Jak nie masz kanału albo podnośnika to nie wymienisz, Pmiędzy zbiornikiem a podłogą ( długi nasadowy 8 mm , specjalne szczypce do pinów i później klucz 7mm do odkręcenia obejmy,. Powodzenia i pozdrawiam
Prawdopodobnie po postoju ropa "cofa się" w stronę filtra bo zaworek pompy nie trzyma, albo masz kaszę/wodę w filtrze paliwa. Ja bym na Twoim miejscu sprawdził/powymieniał węże, założył nowy filtr paliwa i dołożył zaworek zwrotny taki akcesoryjny . Pozdrawiam
I co w związku z powyższym już zrobiłeś ? - odczytałeś błędy z auta ? - sprawdziłeś paliwo ? - filtr paliwa ?
Sprawdz przekaźnik główny oraz wymień filtr paliwa
u mnie to samo w mondeo mk3 tdci z 2002 roku problem prawdopodobnie z zaworkiem zwrotnym na pompie przynajmniej u mnie schodziło paliwo z pompy , założyłem zawór zwrotny między pompą a filtrem paliwa
Pisałeś że coś tam podłączyli i działało 3 dni. Co i gdzie ? Oryginalny masz filtr paliwa ?
Problem rozwiązany. Potrzebna odpowiednia procedura i sprzęt do odpowietrzania, bo zbyt dużo powietrza zostaje w filtrze.
skoro zgasł równo po włączeniu grzania szyby i na dodatek teraz już grzanie nie działa, to.możliwe że jest to współzależne. sprawdź chociaż bezpieczniki bo widzę, że oprócz pytania nie zrobiłeś nic :) dwu letni akumulator to w dzisiejszych realiach często już zlom. Tj. pół roczny filtr paliwa...
Wygląda na to że zacina się tłok dawki lub kąta w pompie wtryskowej więc szykuje się jej regeneracja. Spróbuj jeśli chcesz zastosować środek do czyszczenia układ paliwowy np liquidmoly i nowy filtr paliwa.
Jak jest z odpalaniem, szybko silnik startuje ? Zobacz w parametrach jak rośnie ciśnienie paliwa po dodaniu gazu. Jakie masz wlane paliwom biodisel ? Zacząłbym od zawór dawki, filtr paliwa.
Geometria turbiny zapieczona, zawór za silnikiem po prawej stronie około misy olejowe sterujący turbina bądź wąż pomiędzy przepływomierzem deklem a turbem. Raczej więcej możliwości nie masz ewentualnie często spotykam się z całkiem zapchanym filtrem paliwa ale to już niedbalstwo a nie usrerka
Mając podobny problem(?) wymieniłem (był brudny, osadził się jakiś brązowy pył) filtr paliwa, pomogło.
Podłącz tester ,sprawdź parametry. Szukałbym w układzie paliwa . Filtr paliwa zmieniałeś itd ?
Witam od pewnego czasu mam problem z autem podczas odpalania auto gaśnie na biegu jałowym aby nie zgasło to muszę dodawać lekko gazu a jak już przełączy się na gaz to już problemu nie ma wszystko działa poprawnie nawet jak już silnik się rozgrzeje to na benzynie już działa poprawnie , świece wymienione i filtr paliwa
Witam Mam Forda Focusa mk1 1.6 16V benzyna Auto po nocy odpaliło, pochodziło chwilę, spadło z obrotów i zgasło. Ma ktoś jakieś pomysły, co to może być? Rozrząd wymieniany 2000 km temu, filtr paliwa Świece też ok
Filtr paliwa też? Auto w gazie?
Witam. A filtr paliwa to wymieniany był?
Nie ma czasem pompy paliwa w okolicach tylnego koła od pasażera? tddi miewały, więc sprawdź i tu. Jak nie pomoże to pompa zewnętrzna przed filtrem paliwa 0,5 bara i będzie śmiagać.
Na pompie uszkodzona sekcja wstępna dawała zbyt niskie ciśnienie, wtryskiwacze przy okazji, filtr paliwa wymieniony.
Pewnie łożysko poszło w pompie, co musiało głośno wydawać dźwięk z pompy i stąd opiłki. Tylko jak już złożysz, to dolej dodatek do paliwa 2T, bo jednak dużo pomaga przy takim układzie, bo firma delphi ma swoje części za delikatne i częściej zmieniaj filtr paliwa.
Kiedy zmieniałeś filtry oprócz tego od paliwa?
Witam. Mam forda focusa 1.8tddi i dziś mi zgasł i nie chce zapalic. W pierwszej diagnozie znalazłem że nie ma ON w filtrze paliwa. Czy on ma jakąś pompkę w baku która dostarcza paliwo do pompy wtryskowej?
Olej jest Głównym czynnikiem smarującym i chłodzącym turbosprężarkę. Ale gdyby to olej był przyczyną kopcenia to nie stawiałby zasłony dymnej koloru czarnego. Czułbyś smród przepalonego oleju. A właśnie jaki kolor spalin idzie z rury? Najpierw zdiagnozuj układ dolotowy, oraz wtryskowy. Może wystarczy zmienić filtry paliwa i powietrza? Warto zbadać sprawę...
Skoro filtr zmieniłeś, to teraz odczyt parametrów ze szczególnym uwzględnieniem przepływomierza i EGRa. Czy filtrowi się przyglądałeś? W sensie był czysty?
Zaczyna mrugac lampka swiec/silnika? Mialem podobny przypadek , nie bylo bledow i niestety uszkodzona pompa wtryskowa . Sprawdz zasilanie paliwa , filtr .
Kupiłem w ASO nową obudowę filtra.
Pod filtrem paliwa, czujnik z kawałkiem przewodu i szarą wtyczką.
Już temat z filtrem załatwiony, pomogła gruszka, dzięki za pomoc😉 Teraz zamówiony EGR i wymiana, stary wyjęty już.
zrobilem nie wiem czy dobrze jak wlaczam zaplon to w pompie pstryka tak ma byc? ale nie odpala . Aha napelnilem filtr paliwa do pelna nawet do wezyka co paliwo dochodzi wlalem do pelna .Pare razy zakrecilem i filtr prawie pusty zero paliwa.Filtr jest zatkany?
Witam......a filtr paliwa pan wymienia? pozdro rox..............
Witam mam problem z focusem 1.8 tdci Na wolnych obrotach nie pompuje paliwa do filtra i gaśnie Może ktoś coś doradzić
podciśnienie się robi w baku, a korek wlewu ma odpowietrznik,miałem taki przypadek w vito on jest odpowiedzialny aby ciśnienie było takie same jak na zewnątrz, a jak to nie pomoże to przedmuchaj cały układ rozumie ze filtr paliwa czysty
Wymień filtr paliwa. U mnie pomogło.
Ford Connect 1.8 TDCI taki sam silnik jak w Focusach
Uruchomiłeś silnik po wymianie tego filtra ?
Dziekuje marek1977 za naprowadzenie na trop okazało sięeże filtr paliwa byl do wymiany
Filtr paliwa sprawdzony? Jest paliwo przed pompą wysokiego ciśnienia?
Witam Przy przyspieszaniu od czasu do czasu dławi mi się samochód co może być tego przyczyna???? Czy moze to byc filtr paliwa (jestem przed wymiana)?????
Witam. Mam pytanie od jakiegoś czasu mam problem podczas jazdy samochodem. Kilka dni może się nic nie dziać a nagle np jadąc 90 a nawet 50 kilometrów na godzine. Samochód nagle szarpie jakby paliwo mu nie dochodziło a nawet jest czasem odczucie jakby nim hamowało jest też inny dziwek pracy silnika jak tak się dzieje raz głośniej raz ciszej. Czy to może...
Odpowietrz go !!
Kod: P0002 - Zakres/jakość sygnału w obwodzie sterowania regulatorem dawki paliwa Kod: P0003 - obwód sterujący w obwodzie dawki paliwa, Niski sygnał obwodu Kod: P0380 - Obwód sterujący świec(y) żarowych(ej) A kiedy był wymieniony filtr paliwa, i czy słychać pompę w zbiorniku paliwa ?
Zmień filtr paliwa mieliśmy podobny problem nowy filtr był dziurawy i ciągną powietrze z przelewu
Filtr paliwa, pompka w baku. Przyglądałeś się tym elementom?
Nie tu dawki paliwa nie ustawiasz to przecierz cr , sterowane z ecu . A taka banalna sprawa jak filtr paliwa kiedy wymieniałeś ostanio ??
ZANIM OSĄDZISZ POMPĘ SPRAWDŹ JESZCZE FILTR
wlasnie ze nie dochodzi paliwo odlaczalem wąz od filtra i jest pusty ale podlanczalem banke omijając filtr paliwa i paliwo pompa przy silniki ciagnie
Omiń filtr paliwa, ale daj mu paliwo ze zbiornika.
Jakiej firmy filtr paliwa ? W tym modelu czesto sie filtry zapychaja wydziela sie w nich parafina
Wymień zawór zwrotny paliwa na filtrze. Nie sprawdzałem modelu i rocznika to może być inaczej.
przerabiałem ten temat kilka razy w focusie, 99% filtr paliwa. Często przy wymianie ludzie nie wymieniają oringów na podgrzewaczu i przykładają zbyt mało siły, żeby wskoczył na swoje miejsce.
Witajcie Jest to model MK1 2004r. po lifcie Na badaniu komputerowym byłem zero błędów. Filtr paliwa wymieniony. Pozostaje mi sprawdzić wtryski i pompę.
A nie masz czasem powietrza między filtrem paliwa a pompa CR? Częsta przypadłość na simensie.
Przy delikatnej jeździe do 2.5 tys nic się nie dzieje. Podejrzewam turbinę bo auto z opóźnieniem działa na gaz Ja podejrzewam problemy z regulacją ciśnienia paliwa (czyt. wtryski, pompa, filtr paliwa, syf w zbiorniku....)
Witam, mam problem z fordem focusem 1.8 TDCI 2002r. Wymieniałem filtr paliwa i chyba zapowietrzył się układ, problem polega na tym że kręcę rozrusznikiem i ani drgnie silnik, natomiast przy pomocy plaka silnik odpali i chodzi normalnie, wydaje mi sie ze pompa paliwowa jest dobra tylko jezeli zgasze silnik po odpaleniu na wspomaganiu z plakiem to dalej...
Witam ponownie. Dużo szperałem w internecie, i dowiedziałem się, że prawdopodobną przyczyną mojego problemu mogą być nieszczelne zaciski na końcówkach wężyków filtra paliwa, co powoduje przy dłuższym postoju dostawanie się powietrza. Myślę, że mogę je poodcinać i zacisnąć wężyki opaskami metalowymi na końcach filtra paliwa. CO WY NA TO ?????????? Gdzieś...
mam pytanie czy poradze sobie sam z wymianą wkładu filtra paliwa w focusie 2.0 tdci oraz filtra przeciwpyłkowego do klimatyacji. A jeśli tak to trzeba go odpowietrzać czy coś żeby go nie uszkodzić. proszę o podpowiedź.
A układ paliwowy wyczyścił? Filtr paliwa wymienił? Pompę wysokiego ciśnienia sprawdził? Wtryski DELPHI?
zastanawiałbym się nad wymianą filtra paliwa...
Auto w czasie tych mrozow, ma bardzo ciezki rozruch ( zapala za 3,4 razem ). Sa wymienione, swiece zarowe, filtr paliwa, przebieg 60 tys. Komputer nie wykazuje zadnej usterki.
Witam mam forda focusa z 2006 roku kombi Niedawno podczas jazdy samochód zaczął gasnąc zauważyłem ze dzieje sie to przy wyższych obrotach powyżej 2000 potem odpala nora mnie po przekręceniu ponownie kluczyka na dodatek do tego zaczął co jakis czas po odpaleniu pokazywać rezerwę mimo tego ze wskazówka od baku jest w połowie i to by było na tyle co to...
Podłącz przewód bezpośrednio do pompy wtryskowej a drugi jego koniec włóż do butelki z paliwem która stoi na ziemi i pokręć rozrusznikiem. Pompa powinna zaciągnąć paliwo. Dobrze jak przewód jest przezroczysty wtedy widać czy paliwo się podnosi. Jak nie zaciągnie to żeby wykluczyć elektronikę podłącz przewód z bańką z paliwem tak aby paliwo spływało...
Podejrzewam że są teraz ujemne temperatury i masz syf wodnisty w filtrze paliwa i jak stoi na mrozie to przyblokuje filtr paliwa , po uruchomieniu ciepło z silnika i ogrzewanie filtra powoduje że zlodowaciały syf puszcza .
Filtr paliwa wymieniałem miesiąc temu i specjalnie dopłaciłem i kupiłem Boscha;)
mam podobny problem z moim focusem.. jak jest chłodniej to ma problem z odpaleniem, a kontrolka świec od razu gaśnie po przekręceniu kluczyka.. wymieniłem wszystkie filtry, dałem wężyk zapobiegający cofanie paliwa, wymieniłem czujnik temperatury, a komputer nie wykazuje żadnych błędów (był podłączany w serwisie forda).. nie wiem co dalej robić :/ boję...
A więc.. Wygląda na to, że faktycznie filtr paliwa był przyczyną dolegliwości :) Wczoraj filtr został wymieniony i dzisiejsza jazda bez zarzutów :) Wielkie dzięki za pomoc! Pozdrawiam
jeszcze jedna rada sam przećwiczyłem przedwczoraj-puszka piwa i spokojna analiza.nie masz błędów,silnik pracuje,wtryski kodujesz jak chcesz,moim zdaniem masz przynajmiej dwie usterki wtryski zmieniłeś zakodowałeś.co z odczytem ciśnienia,przelewy szczelne?filtr paliwa drożny i szczelny?
Sprawdź czy się filtr paliwa nie rozpadł, dobrze by było zbiornik zdemontować i zajrzeć do środka.
Pompa siada, oszczędzaj na naprawę. Zacznij może od wymiany filtra paliwa i zalanu np. Vervy.
Wtryski, turbina, krzywa korba, zawór egr, nieszczelność w układzie dolotowym powietrza do silnika, uszkodzony czujnik map, czujnik na listwie, przeskoczył pasek, pedał gazu, instalacja elektryczna, niedrożny filtr powietrza, lub zanieczyszczony paliwowy, katalizator i pewnie jeszcze kilka elementów, ale nie zastanawiałem sie zbytnio nad tym :)
Ford Focus Mk 2 1.4benzyna +gaz. Parę dni temu padła mi pompa paliwa. Gdy wymieniłem pompę zauważyłem mały problem. Autko dobrze pali, ma przyspieszenie, zarówno na gazie jak i na benzynie. Tylko problem jest gdy dojeżdżam do skrzyżowania wciskam sprzęgło, zatrzymuję się i obroty spadają poniżej 400. I często gaśnie zdarza się to dość często. Co może...
Jak popuscisz przewód przy wtrysku to daje paliwo? Jak mało to chyba ci pompa wtryskowa poszła kolego? Sprawdz błedy, bezpieczniki, zasilanie na pompe, droznosc filtra paliwa.
Z tym dolewaniem oleju do diesla to legenda, która co jakiś czas powraca i zawsze znajduje zagorzałych zwolenników, jak i przeciwników. Jak zadbasz o filtr paliwa i nie będziesz kupował ruskiego paliwa to nie musisz nic dolewać.
Filtry 2 tygodnie temu a świece 3 miesiące temu Dodano po 1 Pompa paliwa też nowa
Jeżeli to 2.0hdi sprawdź czy za filtrem paliwa nie ma pęcherzyków powietrza w przewodzie paliwa do pomyślenia cr. Nie może być żadnych bo będzie szarpać.
Wymieniony filtr paliwa i wyczyszczony ten zawór na pompie CR - tako rzecze mechanik. Auto jedzie jak przedtem.
Skoro komputer nie komunikuje się z pompą to znaczy, że to nie jest żaden mechanik tylko wymieniacz. Szkoda tylko Twojego czasu. Takich wymieniaczy cechuje to, że jak komputer mu nie "powie" weź wymień wentyl w lewym, tylnym kole to on nie ma pojęcia, że można poślinić palec i przyłożyć go do tego wentyla, aby sprawdzić czy lecą bąbelki, a sam nie wpadnie...
dzięki, po podpięciu do komputera okazało się że był problem z układem paliwowym (prawdopodobnie filtr paliwa), jutro go wymienię i zobaczymy co będzie dalej
Wymieniałeś filtr paliwa (ford nie lubi podróbek ) Miałem 2 przypadki takie ze po wymianie filtra na tańszy nie odpalał albo tak chodził jak w opisie
A sprawdzali Ci ciśnienie paliwa? Poszukaj przyczyny w pompce paliwowej i wymień na początek filtr paliwa. Jeżeli pompka daje słabe ciśnienie lub zasyfiony filtr to zapomnij o przyspieszeniu.
Samochód jest po wymianie sterownika pompy wtryskowej, podobna częsta przypadłość tego modelu. Na wtryskach paliwo już leci, filtr paliwa podaje on (wcześniej była cisza), a mimo tego samochód nie chce odpalić.
Fakt zaczęło się to dziać jakiś tydzień po wymianie filtra paliwa
Sprawdź szczelność układu zasilania, tj. połączenie przewodów z filtrem paliwa i doprowadzających paliwo do pompy. Zapewne układ się zapowietrza.
wszystko fajnie temu gosciowi na poczatku tez przerywal tylko jak swieciła rezerwa a teraz ma to caly czas nawet jak jestpelny bak paliwa, boje się zeu mnie bedzie tak samo. poza tym nie spotkalem się jeszcze z takim czyms w innych samochodach. ostatnio mu troche przydusilem na trojce i tak bylo okolo6500obr. i mi przerwal paliwa mam ful.pozatym wydaje...
Kontrola ta informuje nas o przekroczonej temperaturze w skrzyni jeśli mamy automatyczną skrzynie biegów automatyczne chłodzenie, a jeśli nie mamy automata to pokazuje nam np że temperatura cieczy przekroczyła max i zapali się . Informuje nas też o innych usterkach ma ona więcej funkcji. Niektórym to filtr paliwa zamarzał w zime i też się zapalała .
Pytanie brzmi jakiego filtra użyć do testu, takiego który mogłby już zostać jeśli auto zacznie palić lepiej? Niektórzy zakładają zwykły filtr przepływowy (przezroczysty). czy to dobry pomysł? spelni wymagania? Taki będzie dobry: http://allegro.pl/ford-escort-1-8d-93-fi... http://obrazki.elektroda.pl/6733848300_1...
U mnie szarpanie występuje najczęściej na ''dwójce''. Jutro jadę do mechanika żeby spojrzał co z tym zrobić. Hipoteza z alternatorem nie jest głupia, ponieważ miałem wyciek z przewodów od wtrysków, które znajdują się nad alternatorem i rozrusznikiem(mogło coś zalać ) . Ja jeszcze obstawiał bym filtr paliwa i pompę wtryskiwaczy , ale zobaczy się jutro.
W railu. Sprawdź filtr paliwa, tam powinny być widoczne opiłki jeśli jest pompa uszkodzona. Jak Ty sam zmieniałeś końcówkę ? Przetestowałeś dawkowanie wtrysku po zmianie końcówki?
Immobilizer pozwala:iskra jest, benzynę czuć, rozrusznik kręci(a to właśnie odcina). Sprawdzona została także pompa paliwa,filtr, przewody,świece cewka,rozrząd, oraz ciśnienie. Wszystko jest ok. A focus jak odpali to dalej na kilka sekund.
i co, wymiana samego filtra paliwa pomogła?
Witam, mam pytanie odnośnie Forda Focusa MK2 1.6 TDCi o mocy 90 KM. Problem polega na tym, że po dłuższym postoju, na przykład przez całą noc, po odpaleniu samochodu puszcza niebieski dym przez chwilę, a potem przestaje. W tym czasie obroty są nieco nieregularne. Na początku wymieniłem świece, ale nie przyniosło to żadnej poprawy. Następnie wymieniłem...
Witam mam Forda fokus mk1 1.8 tddi 90kw po włączeniu zapłonu zagrzaniu świec nie odpala muszę wylaczyczyc zapłon i jeszcze raz włączyć i bez problemu odpali ?? Czy się rozkodował ale nie zawsze tak jest Cześć, Z Twojego opisu wynika, że masz problem ze startem silnika w Twoim Fordzie Focus MK1 z silnikiem 1.8 TDDi. Silnik nie odpala przy pierwszej...
Witam, podepnę się pod temat, mam focusa 1998 TDDI i podobne objawy. Pali na dotyk ale jak zimny to kopci nieprzepaloną ropą na biało-siwo. Jak się zagrzeje to wszystko ok. Jest jeszcze kwestia taka że od około 1000 do 1800 obrotów czyli po delikatnym dodaniu gazu lekko przebiera. Intensywniej gdy zimny i wtedy mega kopci i gdy ciepły to tylko przebiera....
Witam Miałem taki sam problem z moim fokusem, po wymianie filtra paliwa objawy ustąpiły.
Ford Focus Mk 2 1.4 benzyna + gaz. Parę dni temu padła mi pompa paliwa. Gdy wymieniłem pompę, zauważyłem mały problem. Autko dobrze pali, ma przyspieszenie, zarówno na gazie jak i na benzynie. Tylko problem jest, gdy dojeżdżam do skrzyżowania, wciskam sprzęgło, zatrzymuję się i obroty spadają poniżej 400. I często gaśnie, zdarza się to dość często....
Ja bym spuścił paliwo z filtra i zerknął jak ono wygląda. Wymieniałem filtr paliwa po pierwszym razie jak mi się tak stało , paliło było czyste , zero syfu. Ale dzięki za podpowiedź.
Po prostu wydaje mi się że musieli przerwać jakiś przewód czy coś że samochód dostaje zwarcie bo zmieniłem filtr paliwa, powietrza, czujnik paliwa a nawet cały komputer i nadal to samo
Zasilanie w paliwo? tzn? Smok w zbiorniku, przewody, filtr paliwa, ale tutaj to nie to, szukamy gdzie indziej.
Witam! Jak w temacie Ford Fokus II 1.8tdci nie chce odpalić. Klient jechał i samochód zgasł.Na szafie wyświetla ''usterka układu silnika'' Podczas kręcenia rozrusznikiem ciśnienie na listwie w granicach 6Mpa (zapalić nie może), a le gdy dostanie aplikacje z Plaka auto odpala ciśnienie wtedy w granicach od 18Mpa-30Mpa, na obrotach w granicy 2tyś ciśnienie...
filtr paliwa focus benzyna focus paliwa filtr focus
comarch optima wykorzystać wyświetlacz radia akumulator skuter elektryczny
szarp niebieski obraz szarp niebieski obraz
Głośna praca frytkownicy - przyczyny i rozwiązania Projektowanie układu gaszenia łuku dla przekaźnika 300V DC, 10A