Przeczyść przewód paliwowy i wymień filtr paliwa.
Witam . Jak dobrze pamiętam to jeden jedno pin. jest czujnik temperatury na desce rozdzielczej . Dwa piny do sterownika świec żarowych a jeszcze jeden jedno pin. to czujnik ciśnienia oleju .
Wjedz na kanał,ewentualnie podnieś tył.Filtr jest w pobliżu zbiornika paliwa przymocowany do karoseri.
Pompa paliwa, filtr.
Za mało powietrza za dużo paliwa. Sprawdź dolot i filtr powietrza.
Czy i kiedy był wymieniany filtr paliwa ?
a wogule był wymieniany filtr paliwa
Witam. Na początek wymień filtr paliwa.
Dokładnie tak jak kolega pisze, często pompy siadają zwłaszcza w polonezach z gazem, w baku jest mało paliwa i pompa się powoli zaciera, jeżeli padła pompa to czeka cię wydatek w granicy 250-300zl plus robota. Kiedy wymieniałeś filtr paliwa?
A może ostatnio był zmieniany filtr paliwa???
mozna zczytac kody usterki, czy jest gaz, byl wymieniany filtr paliwa
jeśli to gaźnik to jest walnięty przewód z aparatu do modułu , jeśli wtrysk to może pompa paliwa lub przypchany filtr paliwa .
Wtryskiwacz jest nierozbieralny.Pompa paliwa, filtr paliwa,poziom paliwa.
to zostaje ci filtr paliwa i regulator ciśnienia przy okazji wyczyść sobie silniczek krokowy bo jak kontrolka od silnika gaśnie to elektronika okej na początek radze sprawdzić filtr paliwa
na gazie czy benzynie?? Jesli na gazie to moze byc kwestia sondy lambda a jesli na benzynie to pierwsza rzecza jaka bym zrobił to wymienił filtr paliwa...
Tylko że często zawór EVAP (tak to zawór N80) uszkadza się od drobinek węgla aktywnego które to wydostają się ze zbiornika systemu EVAP i sama wymiana zaworu jest rozwiązaniem na krótką metę bo zaraz te drobinki blokują nowy zawór . Rozwiązania są dwa wymiana zasobnika EVAP przewodów i zawory lub zastosowanie filtra przed zaworem EVAP tak by zatrzymać...
Do malutkiej sprężarki (lodówkowej) dałem filtr od paliwa od poloneza Do większej (466 litrów/minutę) dałem stożek 40mm od quada (wymienię go kiedyś na inny bo jest głośny) A do dużej (810 litrów/minutę) dałem filtr powietrza od fiata ducato 2,5 w oryginalnej obudowie z oryginalnymi rurami Dzięki, myślałem o filtrze od malucha ale bez obudowy w garażu...
Filtr węglowy oparów paliwa.
po tym opisie bardziej jestem przekonany jednak do awarii czujnika PWK u nas np. silnik na wolnych chodzil bez problemu, a nie dawal sie wkrecic na wyzsze obroty ponad 2 tys mozna tez sprobowac wykrecic czujnik PWK i go oczyscic na naszym bylo sporo takiego nagaru i opilkow najlepiej jednak zamienic sie z kims na probe zapchac sie to w sumie moze tylko...
filtr paliwa jest ok
Masz benzynę w baku? Trzeab go odpowietrzyć, sprawdź czy w filtrze paliwa jest paliwo.
Witam.Należy sprawdzić pompkę paliwa,/czy słychać ją po włączeniu zapłonu?/Czy ciśnienie paliwa podawanego przez pompkę jest właściwe,czy filtr paliwa jest czysty.
Nie wiem, czy to dobry pomysł. Wg instrukcji nalezy się wpiąć albo bezpośrednio do baku, albo w linie powrotną od wtrysku do baku. Nie wiem, czy wpięcie trójnika przy filtrze nie spowoduje osłabienia ciśnienia paliwa do listwy wtryskowej, które musi być odpowiednio wysokie.
Zacznij od pompki paliwa czy pracuje i podaje na wtryski ewentualnie filtr paliwa.
Moim zdanie filtr paliwa do wymiany totalnie zapchany
Po pierwsze wylej paliwo i wlej świeżego, wymień filtr paliwa, zbadaj ciśnienie paliwa. Jak się pompa pali to niezły syf w baku robi. Po drugie stare paliwo nie chce się palić zbytnio.
sprawdz pomke paliwa, takze filtr powietrza
A spróbuj odkręcić korek wlewu paliwa, jak "zassa" powietrze przy odkręcaniu to masz powód, druga rzecz to filtr paliwa, wymieniany? pozdr
Lambda=1,3 to bardzo uboga mieszanka ;może być pompa paliwa, filtr paliwa,rozrząd żle spięty.
A może filtr paliwa też potrfi się przytkać.
Witajcie Jak jechałem auto zaczeło mulić, dodałem gazu i zgasł, po chwili nie chciał zapalić a jak juz złapie to tylko na jeden cylinder, auto pod względem elektrycznym sprawdzone i jest ok, co to może wyć???? Dodam ze filtr paliwa wymieniony Pozdrowienia
jak na gazie odpalasz to moze byc : przekaznik pompy paliwa, pompa paliwa , jak witek1952 napisal koncowki wtryskow i filtr paliwa to ostatnie akurat mnie kiedys spotkalo
wyreguluj zawory wydech 0.20 ssacy 0.15 i wymień filtr paliwa i ma gitara grać.....
Jak wszystko w samochodzie ale bądzmy realni kto tak robi ( np poduszki i pasy powinno się zmieniać po 10 latach. Awaria tego ukladu to wszelkie nieszelności i nieraz trzeba stosować dodatkowe filtry ( np paliwa z malucha ,poloneza) bo grudki węgla aktywnego zaczynają się panoszyć tam gdzie ich nie trzeba.
Czujnik temperatury jest na termostacie a nie w chłodnicy. W chłodnicy jest załącznik wentylatora. Co do usterki to faktycznie może być ona związana z ciśnieniem paliwa (ciśnienie sprawdzić). Przyczyną może być np padająca pompa paliwa.
Spróbuj podmienić MAP, albo na początek go odpiąć, a kwestia zapłonu? może on za wczesny lub za późny i dlatego autu brak mocy? Auto z gazem? Jak sprawa filtrów paliwa i przewodów paliwowych?
Nie słuchaj go on pieprzy głupoty, pod pokrywą zaworów nie ma walka, ale zacznij od najprostszych rzeczy tak jak pisze kol. Andrzej, pompa paliwa, przekaźnik pompy paliwa. Filtr paliwa jest pod podłogą tam gdzie tylna kanapa.
Witam. Mam poloneza na wielopunkcie. Jak jest zimny po odpaleniu nierówno pracuje jakby się dusił. Świece przewody wymieniłem filtr paliwa i nic. Jak się nagrzeje to wszystko się normuje. Gdzie szukać przyczyny
Filtr paliwa i gazu też zmieniałeś?
Ja miałem podobny problem wymieniłem filtr paliwa przy zbiorniku paliwa i teraz jest OK Prawdopodobnie masz wodę przed tym filtrem lub jakieś śmieci.
A czy w momencie kręcenia rozrusznikiem widać że wtrysk siurka paliwem (po zdemontowani dekla filtra powietrza) ??
W moim polonezie mam problem z lewym powietrzem , po zatkaniu dolotu filtr paliwa auto nie gasnie , przy dodawaniu gazu slychac swist, system wtrysku to bosch , gdzie szukac nieszczelnosci?
witam a mis sie wydaje ze zaduzo paliwa dostaje a za malo powietrza i go dlawi moze filtr powietrza albo dysza paliwa zaczela lac paliwa zadurzo
pompke trzy dni temu wymieniłem na nowa orginalną boscha bo stara wcale nie dawała . moze to byc wina filtra paliwa ?
wystrzelil mega syf A filtr paliwa wymieniłeś czy go tylko rozerwałeś ciśnieniem?
zmień filtr paliwa, ten na ramie pod kierowcą obok pompki elektrycznej, taki jak do starego poloneza i wyczyść regulator paliwa na pompie cp, problem zniknie
Na poczatek zacznij od filtra paliwa moze byc on juz zapchany i jak przed filtrem paliwo nabierze wiekszego cisnienia to puszcza :)
Co do benzyny,to wyglada mi to na pompke paliwa lub zapchany filtr paliwa..Moze to tez byc awaria zaworu gazu - podczas pracy na benzynie,zawor sie nie zamyka tylko pozostaje otwarty w jakims stopniu i poprostu go zalewa.Sprubuj zakrecic zawor gazu na wielozaworze i sprawdz jak pracuje na benzynie. Jezeli awaria nie ustapi,sprawdz wydajnosc pompki paliwa.A...
A jak pompka zasilająca?? Sprawdzałeś?? Przekręć kluczyk i słuchaj czy słychać coś przy zbiorniku paliwa. Jeśli nie to może to być pompka. lub brak jej zasilania. (bezpiecznik, kable.) Jeśli słychać to może filtry paliwowe. Kiedy ostatnio je wymieniałeś?? Czy w momencie jak nie chce odpalic jest iskra?? (może kostka stacyjki szwankuje:)
pompa paliwa moze podawac za mało paliwa,moze juz sie zacierac,przeczysc filtr w zbiorniku
Witam . Dostaje za mało paliwa. Sprawd Dodano po 1 Witam . Dostaje za mało paliwa. Sprawdź cisnienie pompy paliwa, czy nie zapchany wtrysk a zacznij od filtra paliwa.
Po pierwsze podlej rano benzyną i jak odpali od strzałą to wiesz ze masz problem z pompą lub układem wtrysku/ filtrem paliwa. Nie dodawaj gazu, bo to źle wpływa na rozruch.
ZIBIES, dużo bym dał aby siedzieć teraz na majorce i moczyć conieco :) Co do zaworu, zasobnik stoi z paliwem a w nim pompa z poloneza olejowa. To wszystko leci przez filtry do zbiorniczka w palniku. Cały palnik jest 10cm nad ziemia. Poziom paliwa w zasobniku ok 80cm od ziemi. I w momencie wyłączenia pieca. podczas wyjazdu, awarii itp grawitacyjnie przez...
A ja bym sprawdzil filtr paliwa(mimo,ze byl wymieniany zgodnie z instrukcja),a nastepnie cisnienie paliwa.
Sprawdź filtr powietrza. Możliwe że dostaje za mało powietrza lub za mało paliwa (filtr paliwa). Sprawdzaj najpierw te naj mniejsze usterki. Adopiero na końcu takie jak cisnienie w cylindrach.
Co to może być? Silnik jak jest zimny słabo pali (pracuje na 4 cylindrach na 100%), gdy sie nagrzeje, praca i moc silnika na wyższych obrotach nie budzi zastrzeżeń, gdy jest na wolnych obrotach pracuje stabilnie. W czasie przyspeszania wyczuwa sie brak mocy do pewnych obrotów. Po przekroczeniu ok. 2500 obr/min wszystko jest znowu ok. Świece, przewody...
Sedno problemu to układ EVAP który nie działa. Sens działania układu EVAP jest taki że w określonych warunkach otwiera się zawór EVAP i podciśnienie w kolektorze zasysa pary paliwa z filtra EVAP. Uszkadza się Zawór EVAP . Zacina w pozycji zamknij albo otwórz ewentualnie na reaguje prawidłowo na sygnały połowicznego otwarcia PWM (reaguje za wolno) spowodowane...
Pompa Boscha (Polonez) był lucas ale zmieniony, a filtr paliwa nowy wstawiony normalny metalowy (od starego forda). Pompa raczej ok bo i na starej to samo było.
przy silniku trzeba olej wymienić filtry paliwa powietrza a reszte trzeba by było obejrzeć co i jak .
Powiem także pompa podaje bardzo mało paliwa widać to w filtrze paliwa bo jest przezroczysty i jak kręci to w filtrze przybywa bardzo powoli paliwo ale się nie napełnia w czasie rozruchu. Przy postoju całe paliwo z pompki wraca z powrotem cofa się i filtr jest pusty. Zawór zwrotny jest w pompce ???
Twój filtr ma mieć jak to piszesz - płaskie wloty. Oryginalny filtr jest f-my PURFLUX i ma oznaczenie EP58 (kosztuje grosze).Ma z każdej strony wyloty o dwóch średnicach (żeby można łączyć z dwoma różnymi średnicami przewodów paliwowych). Praktycznie identyczne filtry były w gażnikowych wersjach F125/F126/ Polonez. Sprzedawca się nie popisał.
Problem taki jak w temacie a dokładniej to słychać jak załapuje ale nie odpala, czasem załapie na dwa cylindry i pochodzi parę sekund. W poldku wymieniałem uszczelkę pod głowicą, może coś źle poskładałem. Musiałem wyjąć aparat zapłonowy bo przyciąłem sobie głowicą blaszkę, na którą zapina sie kopułkę. Jest jakiś sposób na ustawienie choćby z grubsza...
Prawdopodobnie to początek umierania układu paliwowego, miałem to samo, rozpada się gumowy łącznik pompy paliwa , który znajduje się w baku(nieszczelny). trzeba sprawdzić ciśnienie paliwa w układzie. Te obiawy występują również przy nędznym paliwie , zatkanym filtrze paliwa. Czy komputer nie wywala żadnych kodów błędu?
powiem tak, jest to zazwyczaj kwestia mieszanki paliwa, najważniejszy jest doplyw powietrza ( kiedy wymieniany filtr powietrza ) drugie ( wymiana filtru paliwa jak kupujesz to ulatwie ci to symbol do poloneza to kl-63 ) jesli to jest dobrze to lecimy dalej ( przewody wysokiego napiecia, świece, kopułka i palec rozdzielacza, ustawienie zapłonu ) dodatkowo...
NAJCZĘŚCIEJ TO WYPALONE GNIAZDA ZAWORÓW kłania się remont głowicy szlif zaworów - 90 zł planowanie - 30zł nowa uszczelka 70zł można to sprawdzić pomiarem szczelności polonez musi coś palić, jak ma za mało paliwa (małę obroty) to pali zawory :)
kiedy ostatnio wymieniales filtry paliwa bo o ile sie nie myle sa dwa? nie czules ostatnio straty mocy na silniku?
A więc aby odpalić silnik trzeba długo kręcić rozrusznikiem, 3,4 raz jak trzyma sie po około 5 sekund. Ale jeżeli odpali się go, zaraz zgasi i ponownie uruchamia, szybko załapuje. Więc myślę że nie trzyma paliwa, w jaki sposób pod pompować ręcznie paliwo? Filtrem nie da rady, bo jest przy baku..
Sprawdż czy spężyna jest dobra i czy dobrze działa(odbija prawidłowo przepustnice), filtr paliwa, jeżeli jest na gazniku to może trzeba wyregulować śrubke od obrotów. Sprawdził bym jeszcze czy nie dostaje gdzieś 'lewego powietrza". Jest zamotowany gaz czy nie?
Jak sterowany jest obrotomierz w Poldku dieslu. Nie znalazłem nic przy alternatorze, za to w okolicy koła zamachowego jest jakiś czujnik. Obrotomierz działa w momencie gdy silnik załapie , a rozrusznik jeszcze kręci. Jak puści się kluczyk to wskazówka spada do zera. Nie jestem pewny wszystkich składników instalacji, bo oglądałem go wczoraj o 22.00 przy...
Wymieniłem ostatni tłumik,staremu zrobiłem sekcje- był w stanie idealnym. Filtr pow. ma miesiąc, filtr paliwa pół roku a gazu trzy miesiące. J nic "ciemność widzę ciemność"
filtr paliwa jest koło silnika a pod kołem zapasowym (nad bakiem) jest jakaś klapka. jest to zwykły polonez caro Hatchback
Wymieniłem pompę i pojawił się problem auto ciężko odpala nie trzyma obrotów i szarpie silnikiem czy powodem tego może być filtr paliwa oczywiście kupiłem nowy tylko gość w sklepie dał mi od poloneza bo do citroena nie mieli .
a pewny jestes, ze masz czysty filtr paliwa. bo skoro na gazie jest dobrze a na benz. nie to jest to mozliwe
Sprubój wymienić filtr paliwa(zaraz za zbiornikiem) i popatrz po przewodach paliwowych możliwe że dostaje się do nich powietrz
Sprawdzę jutro. Odnośnie odmy.. hm.. jakby to powiedzieć.. Za odmę robi tam przewód gumowy z pokrywy zaworów idący do kolektora ssącego - jak w Polonezie. Jak odpiąłem przewód, to zero oleju. Jaki masz pomysł Megawe? Czego szukamy? Filtr powietrza nowy. Filtr paliwa też nowy.
Polonez GSI-1997r. gaśnie na benzynie po kilku km (5-8 pompka przestaje pracować, napięcie na styku, złączu pompki jest, wymieniona pompka, filtr paliwa przewody WN, świece) na gazie pali dobrze, jak postoi do następnego dnia odpali na benzynie i znów to samo, błędów nie wyświetla.
Witam mam taki sam problem. Tylko że pompę paliwa zamontowałem w marcu i do lipca wszystko chodziło ok. Obecnie na zimnym silniku nie chce odpalić na benzynie. Dopiero gdy silnik sie zagrzeje praca na benzynie działa prawidłowo. Wymienione zostało w ostatnim czasie: wtryskiwacz paliwa, filtr paliwa, wyczyszczony bak i zalane nowe paliwo. Czujnik temp...
Ja bym zaczął od układu zasilania. Wymiana filtra paliwa ,i przedmuchaniu sprężonym powietrzem przewodów aż do zbiornika.Miałem kiedyś przypadek że była zapchana główka śruby tuż przy filtrze.
W zasadzie sam sobie odpowiedziałeś jak jest przyczyna -brak paliwa.Przyczyny mogą być co najnmiej dwie: 1-niesprawna pompka paliwa-jeśli jest sprawna przy kręceniu rozrusznikiem paliwo musi tryskać z wężyka zdjętego z gażnika 2-jeśli dobrze myślę w zbiorniku jest filtr paliwa który może być zanieczyszczony i pompka paliwa nie ma siły" uciągnąć" paliwa...
Stary i zapchany filtr paliwa. Znajduje się on przy zbiorniku paliwa zaraz przy tylnym moście. Ja przy swoim go wogóle wyjąłem i samochód jak nowy
kolega sprawdzi jeszcze filtr paliwa.mieści się on obok zbiornika z paliwem.w moim polonezie była taka usterka jak u paszczaka1984
sprawdz filtr paliwa jest gdzieś pod spodem ja miałem zapchany ,aby mono wtrysk dobrze działał musi mieć ciśnienie bęzyny ok 1atm
na pewno nie sonda lambda!, dziwi mnie ze jak cieply to pracuje na benzynie a wiec nie pompa, moze filtr paliwa ,wlej 0,5l denaturatu do zbiornika,mnie pomoglo w 1,6GLI, jaki masz przebieg
Od jakiegoś czasu mam bardzo duży problem z odpaleniem mojego poloneza na benzynie. Problem ten pojawia się po nocnym postoju samochodu. Auto po kilkuminutowym kręceniu rozrusznikiem odpala, czasami resztką sił akumulatora. Po odpalenieniu samochód jeździ i odpala przez cały dzień bez zarzutów. W aucie zostały wymienione: kable, świece, filtr paliwa...
Witam, mam problem z polonezem caro plus 97 rok wtrysk bosch, pb+gaz, po nocy jak jest zimno na dworze wystarczy 0 stopni nie uruchamia się pompa paliwa tzn, nie słychać że pracuje podczas przekręcenia kluczyka na pozycje zapłon, czasem po kilku krotnym przekręceniu odzywa się pompa i można uruchomić silnik, wymieniłem już: pompę paliwa, kostkę stacyjki,...
mam trabanta z silnikiem 1300ccm, irytuje mnie gaźnik z automatycznym ssaniem i ciągłe problemy z wolnymi obrotami. . Jeżdziłem kilka lat na takim silniku i znam ten ból... :D Jest to silnik VW, gażnik pierońsko wredny na zanieczyszczenia paliwa. Zapycha się dysza wolnych obrotów i to powoduje kłopoty. Jedyna rada: dobry filtr paliwa i czyszczenie...
Wcześniej było ok? Przede wszystkim za dużo ci pali paliwa a gazu w stosunku do paliwa ok. Jak będzie palił 10 bęzyny to ok. 12 gazu i będzie lepiej. Regulacja by się przydała i sprawdzenie czy nie pada silnik od gazu. Polonezy o ile pamiętam nie dobrze znoszą gaz - chodzi mi oczywiście o silnik. Sprawdź ciśnienie na tłokach i zawory. Filtry i regulacja...
Witam,co może być przyczyną iż w polonezie nie działa wtrysk,rozebrałem i sprawdzałem wtrysk ale nie daje nic paliwa ,pompa i filtr jest ok podaje paliwo,czy może być przyczyna w elektryce ,tzn,ten zacisk z dwoma kabelkami u góry pod filtrem,? Czy tam powinno być napięcie 12V po uruchomieniu pompy.Dodam że na gazie jest ok
na wtrysku cisnienie paliwa bardzo wazne, rozlacz przewod paliwowy przy filtrze paliwa(silnik wylaczony), do butelki 2litry lub wiekszej , zapal na gazie , benzyna musi mocno sikac, jezeli lekko plynie to zle, trzeba wtedy sprawdzic pompe paliwa w baku , moze byc filtr na pompie, lacznik gumowy na pompie w baku,lub rzadziej pompa, mozesz zmierzyc cisnienie...
Przyczyną takiego stanu rzeczy był padniety parownik jeśli chodzi o gaz , a na benzynie szarpał z powodu zapchanego filtra paliwa . Zamykam temat.
Witam Nie zadziała, ale sprawdź jeszcze drożność przewodu paliwowego i filtra paliwa. Pozdrawiam
Witam ponownie i dzieki za pomysly w naprawie.Silniczek krokowy wymontowalem i wyczyscilem(w sumie nie bylo na nim zadnych brudow.Byl czysciutki) ale to nic nie pomoglo.Obroty na chwile sie uspokoily ale po chwili nadal bylo to samo.Uklad dolotowy jest sprawdzony.Swiece czyscilem,filtr powietrza jest wymieniony,pompka paliwa jest sprawdzona,uklad paliwowy...
Witam posiadam Poloneza Caro 1.6 Abimex,a problem mam taki. Obroty silnika na rozgrzanym silniku klarują się na poziomie 1000/1200 obr.nin podczas podjeżdżania do świateł jak wcisne sprzęgło obroty wskakują na 2000 tys i tak się utrzymuje dopòki się nie zatrzymam. Byłem na analizatorze spalin wychodzi bogata mieszanka na niskich obrotach ,na wysokich...
- sprawdz wtryskiwacze czy sie nie zapchaly - sprawdz lub wymien filtr paliwa - sprawdz lub ustaw wtrysk paliwa - jeszcze moze byc problem z pompa paliwa. zdejmij z niej przewod i zakrec silnikiem jesli siknie to pompa jest OK
Witam. Mam problem (chyba jak wiekszość tutaj :) Nie wiem co się stało, ale w Polonezie Caro 1,6 GLI z gazem, nie mogę odpalić silnika. Pali dopiero jak wleje mu kieliszek paliwa tam gdzie jest filtr powietrza. Potem muszę przygazować i po przekroczeniu 2,5 tys obrotów i przeskoczeniu na spalanie gazu wszystko jest OK. Auto może być odpalane tylko na...
Mój Poldrover gaśnie na wolnych obrotach na benzynie czy jest ciepły czy zimny.Na gazie tego nie ma. Wymieniłem filtr paliwa, wyczyściłem przepustnicę i kanał obejściowy, wyczyściłem wtryski, sprawdziłem silnik krokowy,sprawdziłem czujnik płynu chłodzącego.Może ktoś mi pomoże. Pozdrawiam.
Witam ewentualne przyczny: - brudny filtr paliwa - słaba wydajność pompy paliwa Jednak najczęściej pęknięty wężyk między pompką a deklem zbiornika. Część paliwa ucieka bokiem co powoduje spadek ciśnienia paliwa. 0.8 bara ciśnienie OK. Dodano po 1 Witam ewentualne przyczyny: - brudny filtr paliwa - słaba wydajność pompy paliwa Jednak najczęściej pęknięty...
Jeśli zmieniałeś płyn w silniku to może być zapowietrzony układ ogrzewania. Czy łapie temperaturę?? Co pokazuje wskaźnik?? Jeśli temp łapie a nie grzeje to zapowietrzony układ może masz jakiś filtr powietrza przed nagrzewnicą i to powstrzymuje grzanie. Jeśli z kolei nie łapie temp to stawiam na termostat. Nie zamyka obiegu. Co do palenia to wydaje mi...
No i na co Tobie interfejs? Kup nowa pompę, wymień filtr paliwa i tyle. Sądzisz że jakikolwiek "fejsik" jak kula magiczna wskaże bezpośrednio usterkę? Tak samo ze światłami - fejsik nie pokaże uszkodzenia regulatora napięcia.
Witam, Posiadam Polonez Caro Plus GSI z gazem. Samochód wogóle nie zapala. Wszystko zaczeło się od tego, że zatarła się pompka paliwa. Została ona wymieniona, ale dalej nie pali ani na benzynie ani na gazie. Na gazie udało się raz zapalić z popychu ale to nie jest rozwiązanie. Jeśli chodzi o układ paliwowy to zdjąłem też filtr paliwa i wydaje się z...
polonez filtr paliwa polonez paliwa polonez filtr
piszczenie dysku twardego klapka megane smród spalenizny
tania dobra spawarka tania dobra spawarka
Toshiba 55V8863DG Firmware Download & USB Recovery for Vestel 17MB130S Board Audi A4 B7 3.0 TDI BKN – metaliczne brzmienie silnika po nagrzaniu, rozrząd, napinacze, popychacze