Nalej co najmniej pół zbiornika paliwa i wtedy pojeździj tym autem. Wymień też filtr paliwa.
Jedyna pompka jest w zbiorniku paliwa i w niej jest filtr, w roczniku 2003 nie było już dodatkowego filtra przy zbiorniku pod samochodem.
Ja bym na początek wymienił filtr paliwa.
Witam Gdzie jest filtr paliwa w Seicento 900? Gdzie mam go szukać?
Standardowo na początek do sprawdzenia: przewody zapłonowe, świece, iskra na każdym garze (cewka), zaworek zwrotny, filtr paliwa.
Gdzie jest ten filtr paliwa?
czujnik połozenia wału, moze byc uszkodzony, lub jest zbyt mała lub duż przerwa miedzy czujnikiem a zembami. Dużo tez wskazuje na układ paliwowy, czyli np. pompka paliwa daje za małe cisnienie, lub brud w zbiorniku który skutecznie zapycha filtr paliwa
Sprawdź czy pompka paliwowa podaje paliwo. Może filtr paliwa zatkany.
Iskra powtarzam jest. Podejrzewam że coś się zapchało chyba ten nieszczęsny filtr paliwa. Jak myślicie?
Witam, mam sprawę, po ilu km powinno wymienić się filtr paliwa w Seiku? Ma przejechane około 30 tys. od nowości, rok 2002. Z góry dzięki za pomoc.
Filtr paliwa, częsty przypadek
na to skladac sie moze wiele rzeczy-swiece,kable,filtr paliwa,filtr powietrza,pompa paliwa,syf w gazniku.ale kiedy to wszystko masz na bank sprawne to trzeba poddac auto badaniom w serwisie.powinno wykazac. a moze po prostu wina benzyny?
Więc kolego Proponuję sprawdzić czy jest iskra na każdym garze. Oraz przejrzeć filtr paliwa, powietrza. Zapytam jeszcze czy autko jest na gazie czy tylko benzyna.
Witam - trzeba sprawdzić pompkę paliwa czy podaje przy rozruchu (filtr paliwa wymieniany?)
Nic nie trzeba odpowietrzać. Ten układ paliwowy gdy ma paliwo w zbiorniku i sprawną pompkę , sam się odpowietrza. Koleżanko, jeżeli masz paliwo w baku (w co nie wątpię) i pompka chodzi (pracuje) , to są tylko dwa wyjścia,albo zapchany filtr paliwa na maxa w (co wątpię ) albo,tak jak kolega wyżej pisał, zatarła się pompka_ paliwa.
Kiedy były wymieniane filtry paliwa i powietrza oraz filtr gazu. Aby sprawdzić iskrę ściągnij fajkę ze świecy wsadź jakąś świecę tylko pewną dotknij świecą do korpusu silnika pokręć rozrusznikiem i powinna przeskakiwać iskra .
Słychać że pompa paliwa pracuje. Sprawdź bezpiecznik od pompy paliwa , oraz filtr paliwa , jest w okolicy zbiornika.
Przepustnica do mycia i czyszczenia - podobnie wtrysk. Zmierz ciśnienie we wszystkich cylindrach bo te dwie zaolejone świece mogą - ale nie muszą - sugerować popękane pierścienie lub ich nadmierne zużycie. Wyjeździj paliwo do zera i zatankuj do pełna na innej (jakiejś dobrej stacji) - być może to wina kiepskiego paliwa lub nagromadzonej latami wody...
Czyli dostaje mało paliwa, podejrzany filtr paliwa lub coś zapchało zespół wtryskowy.
Miałem problem z zakłóceniami generowanymi przez pompę paliwa w Seicento 1.1 MPI. Odkłóciłem ją filtrem silesia FPpz-B08 0,1uF+2x2500pF+2x2,5mH.
Seicento 900 idzie spokojnie 160 na benzynie (na gazie 140-145), także 1.1 powinien iść conajmniej tyle, albo i lepiej, może filtr paliwa być już stary i przytkany, miałem tak w jednym Cieniasie i też ledwo przyśpieszał
To silnik MPI? Jeśli jednopunkt, to może być też zapchany filtr paliwa na baku. Zobacz znów do pompy i do tego sitka, czy znów niezawalone. Nie wiadomo, czym ten zbiornik nowy był zakonserwowany, czy znów czymś nie zapchało smoka pompy. U mnie dawno temu rozpuściło uszczelkę pompy, część wpadła do paliwa i zapychało to notorycznie filtr pompy.
W seiku jest inna pompa paliwa z filtrem wbudowanym. Zamienić się da wszystko ale będzie rzeźba.
Zapewne brakuje mu paliwa. Filtr i pompa do sprawdzenia.
Może pompa nie zassać paliwa gdy będzie zapchany filtr przed pompą. Pozdrawiam.
A jak tam panie z filtrem paliwa który jest zabudowany pod spodem na ramie? Kiedy był wymieniany?
Wymiana filtra paliwa w seicento SPI. Jak ułamie sie końcówkę przewodów to trzeba sztukować i cudować.
Jedno wynika z drugiego skoro wtryskuje paliwo i czasami dostanie zapłon to strzela w korpus wtryskowy i cząsteczki paliwa cofają się do filtru powietrza.
Niestety jest z tym trochę zabawy. Na filtrze powinny zostać końcówki szybkozłączek. Musisz cienkim śrubokrętem podważać element złącza na przewodzie w najcieńszym miejscu. Miejsca te rozstawione są co 180 stopni. Powodzenia!:D
Z treści wiadomości to nie wynika - ale dolałeś paliwa? Przyjmuje się, że rezerwa starcza na 50km ale na trasie, a nie na krótkich odcinkach po mieście... Pompę paliwa powinno być słychać po włączeniu zapłonu. Jeśli nigdy nie był wymieniany to warto wymienić filtr paliwa. Paliwa oczywiscie zalałem jestjakeis 1/2 baku, a filtry byly wymieniane jakeis...
Dzięki front247, to też bardzo pomocne jednak mam teraz problem dosyć głupi ale nie mogę tego rozwiązać Otóż jako że Seicento ucięte w połowie i bak osobno to mam nie wiem jak podłączyć paliwo żeby to odpalało. Po środku Seicenta pod spodem biegną dwa niebieskie przewody i do obydwu już podpinałem pompę paliwa którą umieściłem w wiaderku z paliwem...
Witam, sory ze tak dlugo nie odpisywalem ale zupelnie o tym zapomnialem, w tym samochodzie chyba nie ma filtru paliwa nie ? Tak mi sie wydaje... jesli sie myle to w ktorym miejscu szukac tego filtru ?
Raczej nie. W koszu jest filtr paliwa tylko. Rozebrałem kosz i nic 0 regulatora.
Witam W zakupiony dla córkie seicencie 900 zauważyłem pewne szarpanie silnika- objawie się ono przy zmianie biegów, przy jeździe z niskimi obrotami. Wydaje mi się, że przy zakupie nie było takich objawów, świece wyglądają dobrze, kontrolka silnika gaśnie, odpala ładnie, oprócz tego pracuje dobrze. Filtr paliwa i powietrza wymieniony. Co sprawdzić?
Przy pompie jest filtr paliwa. Jeśli paliwo było stare mógł się przytkać i teraz praca pompy jest głośna. Można zerknąć do pompy wyczyścić filtr w koszu pompy. Sam wkład pompy zamiennik dostanie się za około 50 zł i to z nowym filtrem a wymiana dość prosta.
co do matiza- zgadzam sie ale pod pewnymi warunkami ;-) : najlepsze matizy były z roku 1998 i pierwszej połowy 1999- były to prawdziwe koreańczyki i do polski przyjechały ze słowenii ;-) miały (i mają) lepsze zabezpieczenie antykorozyjne i oryginalne czesci daewoo ;-) (wyprodukowane w korei i transportowane do słowenii. w słowenii były rozkładane i...
Witam! Z praktyki wiem, że po wyjęciu pompy aż człowieka zatyka, ile w tym paliwie można "szajsu" znaleźć. Przy wymianie pompy zwróć uwagę na filtr siatkowy wstępnego oczyszczania (czy nie jest uszkodzony). Pozdrawiam.
Na początek radził bym: 1). Może filtr paliwa przypchany. 2). Druga sprawa - radził bym wymontować pompę paliwa i dokładnie wyczyścić cały kosz pompy, siatkę filtrującą.
Jest, jest podobnie jak w późnych wersjach seicento , jako część kosza pompy, wyjątkowo droga wymiana :} .
Przyczyn może być mnóstwo sprawdź ciśnienie paliwa a jak będzie słabe może być filtr paliwa lub pompa mogą też lać wtryskiwacze. A jak zapala w trybie awaryjnym lpg?
Zimne powietrze - więcej tlenu gorące powietrze - mniej tlenu Miało to na celu poprawić działanie silnika na mrozie. Obok wtryskiwacza paliwa jest czujnik temperatury zasysane powietrza, także komputer silnika powinien dać sobie radę z odpowiednią korektą dawki paliwa. (tak jak to jest jak się przerabia doloty na stożek itp.) Coś takiego jest czasem...
Cześć Może nie ta grupa, ale zapytam zanim oddam do mechanika, może ktoś coś podpowie. Sejko 0.9 99r. Problem z odpalaniem. Początkowo myślałem, że cewka, świece i przewody ale to wymienione i dalej mi nie odpala. Przeczyściłem wtrysk paliwa, i pompę i dalej to samo. Jutro jeszcze wymienię filtr paliwa, ale wątpię żeby coś to dało. I najważniejsze....
Sorki. Sprawdziłem świece i kable zapłonowe sa dobre bo nie całe 2 tyg temu wymieniane filtr paliwa jest czysty nie ma żadnych zabrudzeń. I nie dostaje też nigdzie lewego powietrza bo to sprawdziłem. Jakieś sugestie
na wtrysku pompa paliwa jest zatopiona w zbiorniku paliwa no i musisz wstawić filtr paliwa od 900-tki.mam schemat jednak nie mam skanera mogę zrobić jedynie kserokopię.
Ad. 1) Być może, ale zaobserwowałem to zjawisko wczesną jesienią. Ad. 2) Tankuję praktycznie przez cały czas na tej samej stacji (fajne promocje mają :) ) Ad. 3) Filtr paliwa, oleju i powietrza - wymieniałem jakieś 15 tys. km temu.
Pewnie i tak jest odpalany z benzyny ,filtr paliwa był wymieniony? Napisz tak w ogóle więcej na ten temat, np. jaki kolor miały te świece-kolor lekko obrudsone-nic nam nie mówią. Kolega grzegorz 22 dobrze podpowiada-zalecone sprawdzenie kompresji silnika >każdego zasilanego LPG,ile to w ogóle ma kilometrów ma przejechanych? Co to są,jest,filtry par...
podpowie ktoś co robić ? Brać się za sprawdzanie, zaczynając od filtru powietrza po ciśnienie paliwa, sprężania (przepustnica to otwiera się do końca jak pedał w podłodze).
Jak jest ciepły nie ma mowy o obrotach 4.000 i to max jest postoi z 3 h i znowu idzie lepiej Nie spada ciśnienie paliwa Odpowiedź padła i jest w 100% pewniakiem w moim przypadku Zainwestowałem i przepuściłem sejka przez komputer... Odpowiedź w sumie sama się ukazała : Uszkodzony czujnik położenia Wału. (koszt z robocizną ok 100zł.) + wymiana filtra...
Odnośnie alarmu ,to prawdopodobnie masz rozładowany akumulator od syreny. Wymień filtr paliwa ,znajduje się koło zbiornika (potrzebny kanał lub podnośnik ), ewentualnie spuść paliwo, nalej z pewnej stacji.
Tak, ale 900-tka na wolnych obrotach i tak chodzi wtedy równo, nie chce się wkręcać i ogólnie niema mocy, jak jest syf w filtrze/baku, ale odpala i tak ładnie. Miałem takiego cieniasa 900 od komornika za 500 zł, który stał nie wiadomo ile lat i on zapalił od razu. Z początku normalnie jechał, a potem coraz gorzej, a na postoju chodził super. Okazało...
Witam wszystkich . Jestem nowy na forum. Mam problem z autem dziewczyny. Seicento z 99 roku . Zapala sie marchewa . Kable i swiece nowe. Cewki wymienione. Filtr paliwa również.Silniczek krokowy wyczyszczony. Autko dostaje zbyt bogata mieszanke, tak na moje okop bo bardzo czuc paliwem. . Kontrolka zapal sie tylko jak dodaje gazu . Na biegu jałowym nie...
witam mam sejtka 900 rocznik 2000, problem z odpaleniem na cieplym, na zimnym pali na dotyk, wymienione filtry, swiece, kable, cewki, cpw czujnik temperatury, wentylator, termostat, pompa paliwa, co moze byc przyczyna? elektryka?
Mam podobny problem ale, u mnie jest tak że jak mam niski poziom paliwa w baku to zaczyna szarpać, zatankuję zbiornik do pełna to pierwsze 300km jeździ bez problemu. Później jak paliwa ubywa w zbiorniku i ma się zapalić za chwilę rezerwa to zaczyna szarpać, dusić się szczególnie przy ruszaniu. Podejrzewam że jest to filtr paliwa tylko jak już się rozpędzi...
Układ pochłaniania oparów paliwa jest zamknięty. Filtr połączony jest ze zbiornikiem paliwa i wyrównuje w nim ciśnienie. Opary zasysane są z filtra do kolektora ssącego poprzez elektrozawór i spalane. Jak czujesz zapach paliwa na zewnątrz samochodu to pewnie gdzieś jest nieszczelność. Być może nie otwiera się zawór i nie następuje odsysanie pochłoniętych...
Grzebałeś przy silniku ? Nie wiem co tam może być "złego" przy kolumnie kierownicy i liczniku, ale tam jak i przy silniku wystarczy obruszyć jedną wtyczkę, przewodzik, i sterownik straci połączenie z np bardzo ważnym czujnikiem, i nie wyłączy np "ssania" po rozgrzaniu silnika, a przy tych temperaturach ok 30C, 3min pracy silnika może być akuratne do...
Oczywiście że występują, takie są prawa fizyki. I właśnie dlatego producenci podzespołów wiedząc o tym zabezpieczają te rzeczy. Nawet w tych tabelach jest podane ilekroć coś może wytrzymać impuls o danej amplitudzie. Ja wiem że jest ryzyko "upalenia" czegoś tam, dlatego napisałem że nie wolno tak robić, ale nie za każdym zdjęciem klemy nastąpi awaria....
Ok. Auto przepchnięte o jakiś metr. Mam nadzieje że wystarczy. :) Co prawda rozrusznik ładniej zakręcił, ale niestety auto nie odpaliło. Próbowałem 2 razy i tak jakby słabo kręcił. Wziąłem aku na ładowanie. Spróbuję jeszcze raz jutro prawdopodobnie. Z braku czasu na poniedziałek/wtorek zamówiłem pompę paliwa i będę wymieniać (a co mi tam, 30 zł nową...
Witam, szukałem odpowiedzi na różnych forach i nie znalazłem odpowiedzi, problem jest następujący...gdy odpalam silnik chodzi bardzo równo temp otoczenua 12-25 stopni, samochód podczas jazdy ma chwilowe braki mocy tak jakby coś się przytykalo i po chwili znów się rozpędza i zatyka, najbardziej czuć to podczas jazdy na drugim biegu i zmiany na bieg 3......
Witam Mam następujący problem: Posiadam samochód Fiat Seicento (900) z instalacją gazową BRC. Będąc na Słowacji zauważyłem zwiększone zużycie benzyny. Wracając ze Słowacji jechałem na gazie (benzyna była na głębokiej rezerwie). W pewnym momencie silnik zaczął przerywać --> zauważyłem , że wskaźnik benzyny jest na absolutnym zerze (sytuacja o tyle dziwna,...
Jestem posiadaczem Fiata Seicento 900. Samochód ten jest bieżąco serwisowany: filtry, olej. W styczniu tego roku pojawił się problem. Początkowo podczas jazdy przygasał silnik (na ułamek sekundy tracił moc). Bez kontrolek. Następnie zaczął gasnąć na dłuższą chwilę - pojawiała się "marchewka". Następnie występowały sytuacje kiedy samochód gasł podczas...
Patrząc tutaj to 18 sek to już jest 130 km/h https://www.youtube.com/watch?v=qBLgKf22... Natomiast Fiat Uno to coś innego raczej, tam był chyba gaźnik tak? Tutaj ten silnik 1,1 to do niedawna jeszcze w Pandach był, to jest silnik rodem z Punto 2, z okrągłym filtrem powietrza, "nowocześniejszy" mpi, to samo co Schumacher, Sporting, Fire etc. To jest...
Sory zapomniałem napisać, sei jeździ na lpg. I na benzynie i na gazie objawy są takie same, a filtr paliwa też niedawno wymieniłem. Nie pamiętam jaki czujnik kupowałem nie wiem czy jest oryginalny, a rezystencje sprawdzę jak będę miał chwilę wolnego czasu i dam znać co i jak.
Witam. Posiadam Fiata Seicento 900 rocznik '99, w którym zamontowaną mam instalację gazową. Ostatnio mam problem z samochodem ponieważ nie chce mi on odpalać na benzynie. Sprawdziłem pompę paliwa, którą słychać po włączeniu zapłonu, filtr paliwa został zmieniony na nowy, bo sądziłem, że jest może zapchany. Paliwo dochodzi do wtrysku, bo sprawdziłem...
Rano jak wstaje to jest problem trzeba tak cykać stacyjką, żeby ruszył, jakbym kręcił rozrusznikiem cały czas to nie odpali. Może masz problem z pompą paliwa, filtrem paliwa itp. problemy. Jak "zaciągnie" paliwa to potem pali i jeździ. Po dłuższym postoju jak pompa słaba i filtr brudny to zanim pompa "dobije" odpowiednie ciśnienie to tak jest. Po przekręceniu...
Witam. Mam seicento 900 99r przebieg 150tyś km. Od około 4 miesięcy walczę z problemem odpalania auta gdy silnik jest rozgrzany. Po przejechaniu kilku kilometrów gdy silnik już się rozgrzeje to są momenty, że gaśnie na biegu jałowym, a wtedy jest problem z odpaleniem auta. Auto sprawdzone na komputerze - OK. Przewody, świece, filtr paliwa, filtr oleju,...
Zaczął bym od sprawdzenia przewodów wysokiego napięcia , mianowicie nalać wody do zraszacza odpalić auto po ciemku i pryskać na przewody WN , jeżeli iskry będą przeskakiwać , albo ułożyć przewody wysokiego napięcia poprawnie w plastiki lub wymienić na nowe , jeżeli nie będzie przebicia sprawdzić wszystkie świece jak wyglądają i czy iskra jest niebieska...
Filtry czyste, hamulce zostały oczyszczone niedawno. Układ wydechowy drożny. Przewody paliwowe ok, parkuje w garazu i nigdy zadnych sladow nie bylo. A z tym laniem paliwa to calkiem mozliwe, bo mam wrazenie ze troche strzela wydech na wolnych obrotach i minimalnie spaliny smierdza benzyna
Witam Mam problem z Seicento 900 z 2000 roku. Auto odpala normalnie po dłuższym postoju ale przy próbie dodania gazu momentalnie gaśnie. Gdy zostawi się go na chwilę aby się zagrzał na wolnych obrotach to zaczyna chodzić normalnie i kręci do końca. Na gorącym silniku problem nie występuje. Wymieniłem już rurke do mapsensora, świece, kable, filtr paliwa...
Witam. Czy tojest SPI, czy już MPI ? Przyczyn może być kilka. 1. Zatkany filtr paliwa i brak wystarczającej ilości na wyższych obrotach. 2. Zbyt niskie ciśnienie paliwa spowodowane zacierającą się pompą paliwa ( dość częsty przypadek w tych samochodach, zwłaszcza kiedy się jeździ na głębokiej rezerwie :) . 3. Poległ regulator ciśnienia paliwa. 4. Jest...
Witam Jak wyżej mam problem z Fiatem Sc z instalacją gazową . Na zimnym silniku auto odpala bez problemowo. Natomiast jak już się rozgrzeje pali bardzo ciężko trzeba go piłować koło 5 minut. Dodam, że niedawno został wymieniony czujnik ciśnienia na kolektorze, lańcuszek rozrządu, wszystkie świece i przewody zapłonowe. Podejrzewam, że może mieć coś z...
Wymienić cały ale musisz kupić z gwarancją rozruchową lub z pewnego źródła. ale co cały? silnik, czy samochód? Niektórzy podpowiadają mi sprzedać, ale co ja komuś powiem? Poza tym kupiłbym to samo, a kto mi da gwarancję że to co kupię będzie lepsze (nie trzeba będzie wymieniać aku. szczęk, klocków hamulcowych, świec, kabli itd.)? Nikt. W mojego seja...
Witam Najprawdopodobniej owo cykanie pochodzi z urządzenia wtrysku paliwa - zwykle bardziej je słychać porą zimową (wspomiał o nim kolega Wojtek 1234321). Zostaw łańcuch rozrządu w spokoju. Te auta trafiają na złom ze sprawnym łańcuchem, bo jego "życie" określone jest na 250.000 km. Zmieniaj olej i filtry co 10.000 i jedynym problemem będzie tylko rdza...
Na przewodzie powrotu paliwa pod maską zamontowany jest filterek paliwa. Z tego co mi wiadomo powinien on być zamontowany na wężu zasilającym. Jeden z przewodów zapłonowych jest owinięty taśmą gdyż w jednym miejscu była pęknięta guma. Taki przewód kwalifikuje się do wymiany gdyż są elementy których nie da się naprawić klejem i izolacją lub taśmą. Paliwa...
witam, Mam problem z moim autkiem. sprawa wygląda następująco. rano zapalam auto od razu gaśnie, odpalam ponownie i po chwili znowu gaśnie( pedał gazu wogóle niereaguje). i tak kilka razy aż przełączy się na gaz i wtedy chodzi jaka gitara. dodam tylko że pompa paliwa i filtr paliwa był niedawno wymieniany. świece jakieś pół roku temu NGK i przewody...
tez tak zrobiłem nic sie nie dzieje. Wymieniłem nawet świece bo nie wiadomo kiedy były wymieniane, a także filtr paliwa co sie okazało ze go w cale nie ma w tym modelu. Prawdo podobnie może to być pompa paliwa ale tez nie jestem pewien. Po podłączeniu pod komputer BOSCH nie wyskakuje ani jeden bład co kontrolka mruga mi jak głupia.
Witam Panowie liczę na waszą pomoc Moje seicento traci moc i dusi się i szarpie :cry: Byłem podłączyć pod komputerem nie dało się podłączyć z sterownikiem To szukałem na myślenie a może to a może tamto Wymieniłem Świece + kable Silnik krokowy Filtr paliwa Czyściłem pompę paliwa Przepustnice czyściłem wtrysk także Jutro zobaczę czy katalizator się nie...
Dziwny mechanik . Kosz powinien być bo to całość i opiera się tym koszem o dno zbiornika paliwa. A tak pompa opierała się filtrem?Ponadto stanowi niejako zasobnik paliwa i do niego skierowany jest powrót paliwa z przepustnicy.Filtr prostokątny będzie pasował. Wymieniałem wkład pompy z filtrem i też był prostokątny i pasował.Byłeś przy diagnostyce układu...
Ostatnio zauważyłem u siebie problem z jazda na benzynie 1,5SOHC+ lpg autronic. Padła mi ostatnio pompa paliwa i wymieniłem ją na nową. W zasadzie kilka dni po jej wymianie zauważyłem że strasznie drga silnik na benzynie, po przełączeniu na gaz wszystko jest o.k. Po odpięciu kapturka na pierwszym cylindrze od lewej nie ma żadnej zmiany czyli nie pali...
A może alarm blokuje pompę paliwa skoro silnik klekocze na samostarcie, możesz zobaczyć czy jest iskra na świecach(czy świece sa mokre po kręceniu rozrusznikiem) albo wygrzebać schemat alarmu z netu i zobaczyć co konkretnie blokuje, nie koniecznie to może być wina alarmu. W SC lubi siadać czujnik położenia wału bez ostrzeżenia, może zatkany filtr paliwa...
Stary jeździłem seicentem 9 lat i rozszczelnił mi się zbiornik paliwa na samym środku więc byłem zmuszony wymienić na nowy i tak zrobiłem jedno ci mogę powiedzieć po oględzinach starego zbiornika nie znalazłem tam ani kropli wody a tankowałem na różnych stacjach więc podejrzewam że i u ciebie w zbiorniku jest wszystko ok bardziej bym się skupił na jakiejś...
Witam. Mam problem z moim seicento 1.1 MPI gdyż przy wciśnięciu gazu do oporu bardzo lekko ale poszarpuje. Chciałbym sprawdzić jakie jest ciśnienie na listwie wtryskowej (układ bez powrotu paliwa) tylko tu jest problem, bo nie wiem jakie powinno być i nawet wujek gogle nie odpowiedział mi na to pytanie. Jest to też układ bez filtra paliwa co potwierdziło...
Jak samochód zachowuje się w czasie jazdy?Nie słabnie jak przyspieszasz, jak zużycie paliwa?Skoro egzaminer nic nie wykazuje to usterka może być mechaniczna nie tkwiąca w elektronice silnika.Do kontroli ciśnienie paliwa na wejściu do wtrysku,jeśli będzie za niskie posprawdzać pompę paliwa jej filtr wewnętrzny i filtr zewnętrzny paliwa na przewodach...
Witam, Chcialbym przedstawic swoj problem z jakim borykam sie od jakiegos juz czasu. Przegladalem forum i znalazlem pare podobnych przypadkow, jednak odpowiedzi nie byly zbyt jednoznaczne a ja bym potrzebowal w miare pewnej porady. Otoz, mam Fiata SC, 900cc, rocznik 2001, niecale 90tys przejechane. Problem polega na tym, iz od czasu do czasu autko nie...
Pacjent to Seicento 1.1 MPI Jakiś czas temu pojawił się problem z uruchomieniem silnika jak auto postało dłużnej. Za pierwszym odpaleniem dusił się i gasł, za drugim razem odpalał normalnie jakby się nic nie stało i jezdził normalnie. Poziom paliwa był około/poniżej 1/4 baku. Pojechałem na stacje, zatankowałem pol baku i... problem zniknął. pomyślałem...
Witam. Od pół roku jestem nabywcą fiata seicento 1.1 MPI. Od dwóch miesięcy mam dość poważny problem. Świeci się kontrolka błędu komputera. Kiedy jadę na gazie to auto jest słabe, Strzela z kolektora wydechowego. tzn. detonuje gaz w kolektorze wydechowym, a do tego spalanie gazu jest bardzo duże. około 10l. na 100 km. Natomiast na benzynie są inne objawy....
Witam serdecznie. Piszę tu, bo ręce opadają. Auto ciągle u mechanika, a problem nie znika. O co chodzi? Mam seicento z instalacją gazową. Na zimnym silniku odpalał za strzałem, jak jest ciepły to za 2, 3 a nawet siódmym razem... I jest jeszcze zagadka, bo na benzynie nie było problemu, tylko na gazie. Zaczęłam od gazowników i powiedzieli, że z ich strony...
Witam. Przeczytałem chyba wszystkie posty ale nie znalazłem podobnego problemu. Na początek powiem że wymieniłem filtr powietrza i filtr benzyny, świece oraz przewody WN. Wymieniłem również silniczek krokowy ponieważ wolne obroty wariowały. Jakiś czas po tym zaczęła się zapalać kontrolka wtrysku paliwa, porządnie przegoniłem sejka i niby pomogło, bo...
Siema. Grubsza sprawa, pomocy! ? Już wszystko opisuje. Seicento 900 bez gazu. Od paru miesięcy problem z gaśnięciem podczas dojeżdżania np. do świateł (powiedzmy 60 km/h, 5 bieg i przyhamowywanie). Po jakimś czasie zapaliła się "marchewa". Jak gasł podczas dojeżdżania to go ze sprzęgła odpalałem i dało się uratować. Jak już zdechł to raczej odpalał...
Witam. Wprawdzie nie jestem fachowcem w tej dziedzinie, ale opisywane objawy są bardzo podobne do objawów jakie ja miałem (wprawdzie inne auto i silnik, ale może przyczyna ta sama) - tak samo auto normalnie jeździło, miało moc, ale tylko do około 3 tyś. obrotów - po walce z diagnozą przez OBD (brak błędów) i pomiarem ciśnienia na listwie wtryskowej...
Witam. Mam podobny problem, więc podepnę się tu, bo mój temat został kiedyś usunięty. Mianowicie posiadam Fiata 600 1.1 MPI oraz instalację gazową drugiej generacji ze sterownikiem TEC99 i centralką Tartarini, która została zamontowana w grudniu zeszłego roku i wszystko było dobrze, do czasu odbioru auta po naprawie w ASO. Otworzyłem maskę przed odbiorem...
Seicento 900 1998 r. 130 kkm. Na wolnych obrotach nierówna praca (wypadanie zapłonów, czuć na fotelu i ręką na silniku - akurat ten objaw występuje od lat kilku). Ostatnio zaczął gasnąć w czasie jazdy - bez jakiejkolwiek regularności. Jedzie się normalnie, potem chwila zamulanie, zaświecają się kontrolki, łapie i jedzie dalej. Zrobione bez efektów:...
Witam, na forum znalazłem podobne tematy dotyczące seicento jednak żaden nie odpowiada dokładnie mojej usterce. Auto to seicento 900 z 2001 z gazem, usterka występuje i na benzynie i na gazie. Podczas dojeżdżania do świateł kiedy wciskam sprzęgło auto gaśnie bez żadnego szarpnięcia, gaśnie także jeżeli podczas jazdy dam na luz, zapalają się wtedy kontrolki...
Sprawdzona pompa bezpośrednio na akumulatorze działa. Po zamontowaniu jej z powrotem nie ciągnie paliwa. Na stykach jest 5 volt po przekręceniu kluczyka. Kreci, ale nie pali. Bezpieczniki sprawdzone koło akumulatora i pozostałe koło magneti marelli też. Wyłącznik na dole koło radia wciśnięty. Jak się załączy stacyjkę jakby lekko piszczało, po przekręceniu...
Witam wszystkich czytających o moim problemie Mam uno 899 z silnikiem takim jak w seicento i niektórych cinquecento z 2001 roku , dzieje się z nim tak : nie zawsze ale przeważnie jak jest silnik zimny po przegazowaniu obroty powinny spaść do tych np. 850 a potrafią spaść znacznie poniżej tak że telepie przez moment silnikiem aż się nie wyrównają , a...
Witam Mam problem z samochodem. Zacznijmy od początku: Samochód ma przejechane 80 000 km, 1999 r. 1 właściciel. Około 10 000km temu (około 5 miesięcy) założyłem samodzielnie instalację LPG. (Używka BRC) Od początku miałem problemy z elektrozaworami, włączały się dopiero po przejechaniu okolo 2 km, (nie otwierały się, a auto gasło). Pojawiał się od czasu...
Witam posiadam samochód seicento 1.1 Sporting Ben+lpg rok 1999. Od jakiegoś roku gdy jeździłem na gazie a silnik się rozgrzał czesto przy redukcji lub po prostu zatrzymaniu dochodziło do zgasnięcia silnika. Gdy gasł przy redukcji to po prostu gdy samochód jeszcze jechał to puszczałem sprzęgło i samochód odpalał. Po zgaśnieciu samochodu był dość duzy...
Wiązkę do BOSCH Monojetronic mam, nawet 3. Dwie do Monojetronic i jedną do Motronic. Witz w tym, że nigdy nie było silnika ohv 900 z takim wtryskiem więc zakłądanie tego raczej nie ma sensu bo jeśli są różnice w komputerach silnika 999 fire i 1108 fire to musiałby istnieć komputer do silnika 900/903 ohv a takowego nie ma. Myślę, że na kompach od fire...
Witam Rano po wyjechaniu z garażu temp. ok 2 st. silnik przerywa prac. na 2 cylindry po przejechaniu ok 1 km wszystko wraca do normy, nie ma tego problemu gdy na polu jest ciepło. Wymienione: swiece, filtry, przewody, cewki, Wyczytałem gdzieś: "No a ja rozgryzalem ten temat i wiem w czym tkwi problem. Jeli to jest 900 po 99 roku to to jest normalne...
UNO FIAT 2000r. 899 ccm ( silni według mechanika od 0,9 Seicento) przebieg 110480 km Bardzo dużo pali trasa 60% miasto 40%(korek) i średni z 2 miesięcy(2500 km) wyszło 9,4 od kija do kija. proszę o rady. jest po: wymianie oleju filtra powietrza termostatu wymiana baku jesienią Filtr Paliwa 09052011r Witam nowy objaw jak się nagrzeje (jazda w korku 45...
Panowie, ja mam następujący problem z moim Sejem (1.1 MPI 2002r.).... Autko ładnie pali, normalnie jedzie,ale niestety ma taką jedną chwilę przy jego rozpędzaniu gdzie autko nie ciągnie równo do przodu,tylko zaczyna delikatnie falować jakby coś go trzymało,nie mam obotomierza więc nie wiem jakie wtedy są obroty (mysle że zaczyna sie od ok.3000 obr/min)....
seicento filtr paliwa paliwa seicento seicento paliwa
instrukcje obsługi bosch pralki podświetlenie łącznika blaupunkt pobór prądu
sonoff przekaźnik sonoff przekaźnik
Naprawa ekspresu do kawy 4Swiss – typowe usterki, diagnostyka, części zamienne Hitachi D-E99 – reset ATRS i samoczynne nagrywanie po włączeniu magnetofonu