Zignoruj na razie ten błąd. Sprawdź ciśnienia paliwa, stan filtr paliwa oraz regulator ciśnienia paliwa i przelew wtryskiwaczy.
2,5 - 3 bara . Pompa paliwa lub i ; filtr paliwa , regulator ciśnienia paliwa.
A który masz filtr paliwa? Bo tam są dwa podobne z regulatorem ciśnienia paliwa. Są identyczne a różnią się wartością na jaką regulują ciśnienie paliwa. Są 3 i 4 barowe. U ciebie raczej powinien być 4 barowy czyli filtron PP 836/4 (lub odpowiednik ,a nie PP 836/3 ,ostatnia cyfra to wartość z regulatora ). Ale to ładnie widać w korektach lambda bo są...
Do sprawdzenia: filtr paliwa, ośka w obudowie filtra, regulator ciśnienia w obudowie filtra oraz regulator ciśnienia w obudowie zaworu - ten w listwie paliwowej od czoła. To na początek.
To jest rzeczywiście regulator ciśnienia i jeżeli podczas pracy nie wypływa z niego paliwo to jest sprawny. Rurka jak widać połączona jet z filtrem powietrza czyli ciśnieniem atmosferycznym. Brak tej tej rurki nic nie zmieni, ciśnienie w filtrze powietrza i na zewnątrz będzie takie same (nie w kolektorze ssącym). Jak wiadomo ciśnienie atmosferyczne...
Dokładnie w tym co jest napisane, za niskie ciśnienie paliwa na listwie cr. Do sprawdzenia pompa regulator, filtr paliwa i samo paliwo (może letnie jeszcze, albo zwyczajnie kiepskie).
Filtr+ regulator ciśnienia paliwa =Wymiana i adaptacja z Dialogys lub kts 540
Jeśli faktycznie coś tam puka oznacza to problemy z ciśnieniem paliwa. Zrób wykres z obu parametrów ciśnienia paliwa oczekiwania i rzeczywistego. Problemy z odpalaniem? Tu standard czyli nowy filtr paliwa, warto zajrzeć do zbiornika paliwa, szczelności przewodów paliwowych ewentualnie regulator ciśnienia paliwa. Oczywiście w baku diesel bez przypadku...
Kod P0171 oznacza, że czujnik tlenu (O2) w banku 1 rozpoznał zbyt ubogą mieszankę, aby ją skorygować. Czujniki tlenu O2 mają możliwość korygowania mieszanki paliwowej o +-15%. Jeśli będzie musiał skorygować mieszankę paliwowo-powietrzną w większym stopniu, zostanie zapisany kod P0171. Następujące problemy mogą być spowodowane przez kod P0171: Nieszczelność...
Potrzebujesz konkretnego numer błędu. Z opisu wynika, że ECU wykrywa problemy z ciśnieniem paliwa. Trzeba jednak ustalić czy za niskie, czy za wysokie. Wtryskiwacze, pompa wtryskowa, filtr paliwa regulator ciśnienia paliwa. I dużo więcej możliwości, dobrze radzę, znajdź fachowców, którzy wiedzą co robią.
Bardzo mądre wskazówki z tym paliwem, ale jak będzie "sikać" z ciśnieniem 1 bar to paliwo może i daje dla niewprawionego oka, a silnik nie zapali... Teraz wytłumaczcie jak powinno "sikać" przy ciśnieniu 3bary żeby silnik odpalił... Do sprawdzenia ciśnienia paliwa służy manometr i to na tej podstawie można stwierdzić czy ciśnienie jest prawidłowe, czy...
Co masz na myśli że przez pompę wysokiego ciśnienia paliwo przepływa swobodnie? Układ jest zamknięty regulatorem ciśnienia który przy braku wysterowania powinien otwierać się przy 100 bar, przy czym nie jest on idealnie szczelny aby po minucie zeszło ciśnienie z listwy. Nadciśnienie na dopływie do pompy wysokiego ciśnienia jest potrzebne by nie dochodziło...
Do sprawdzenia filtr paliwa, regulator ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej. Najlepiej na początek podjechać do warsztatu i sprawdzić ciśnienie na listwie wtryskowej.
Miałem ten sam problem na warsztacie który po ciężkich walkach udało się rozwiązać. Błąd p0002 , rozepchniety filtr paliwa. Wymieniliśmy pompę w zbiorniku, filtr paliwa oraz regulator ciśnienia paliwa , podmieniony zawór na listwie oraz czujnik. Przyczyną okazala się pompa wysokiego ciśnienia a dokładnie sitko pod króćcem wejścia do pompy było zapchane...
Ciśnienie paliwa, filtr, regulator ciśnienia paliwa, wtrysk bądź wtryskiwacze (nie napisałeś czy masz silnik 8V na pełnym wtrysku bądź monowtrysku, czy 16V), podciśnienia a nawet świece zapłonowe. Opcji jest wiele, chociaż podejrzewam, że może brać "lewe powietrze" tłumaczyło by jazdę na pół gazie. Czy na LPG są jakieś problemy? Instalacja której generacji?
To bezpiecznik F1-20A na schemacie, zasilanie po zapłonie wszystkich obwodów sterowania silnika . Gdzieś wiązka na silniku ci się przetarła i zwiera do masy, zasilanie to leci pomarańczowym kablem. Schemat masz załączony, pozostaje szukać po kablu. Na tym kablu wisi zasilanie przepływki, zawór podciśnienia egr, zawór sterujący turbo, czujnik wału, czujnik...
Witam, O aucie. Auto Opel Corsa 1.3 cdti dth 66 kw, pewnego poranku nie odpalił. Przebieg 186 000, prawdziwy rok 2007.Rozrusznik kręci auto odpala na chwilę i za moment gaśnie, jak to widać na filmach. Błędy. Raz na jakiś czas pokazuje się błąd woda w paliwie, oraz błąd ciśnienia regulatora ciśnienia paliwa. Filtr paliwa był opróżniany dwukrotnie raz...
Za wysokie ciśnienie CR. Czujnik ciśnienia, regulator ciśnienia i filtry paliwa do sprawdzenia.
Typowy problem, ciśnienia paliwa - za niskie/wysokie, możliwe kiepska jakość paliwa, filtr paliwa, zatkany smok w baku (lub pompa paliwa w baki nie domaga), uszkodznie regulatora ciśnienia. Zacznij od zmiany stacji paliw oraz kup środek do czyszczenia układu wtryskowego. Warto też ten filtr paliwa jak dawno nie zmieniany.
Mam problem z silnikiem w sprinterze 315 cdi - podczas długiego przyspieszania silnik wchodzi w tryb awaryjny i zamula -pojawia się błąd "za wysokie ciśnienie paliwa" - na KTS wyszło, że już na wolnych obrotach ciśnienie zadane to 250 Bar, a rzeczywiste ok 300Bar; wymieniłem filtr paliwa,regulator ciśnienia ten na pompie,i czujnik ciśnienia na szynie...
Witam mam Forda fokus mk1 1.8 tddi 90kw po włączeniu zapłonu zagrzaniu świec nie odpala muszę wylaczyczyc zapłon i jeszcze raz włączyć i bez problemu odpali ?? Czy się rozkodował ale nie zawsze tak jest Cześć, Z Twojego opisu wynika, że masz problem ze startem silnika w Twoim Fordzie Focus MK1 z silnikiem 1.8 TDDi. Silnik nie odpala przy pierwszej...
Witam, Iveco Daily III 3,0 2005, manometr włączony pomiędzy elektryczną pompkę na ramie a filtrem paliwa pokazuje 0,4 bara. Jak zablokuję przepływ paliwa za manometrem to ciśnienie paliwa skoczy na 8 barów. Prawidłowa wartość ciśnienia 3,5 - 5 barów. Za filtrem oleju jest coś, do czego dochodzą przewody paliwowe. Może tam być regulator ciśnienia. Wygląda...
Bosch czy Denso? Odłącz wtryskiwacze i regulator ciśnienia paliwa, potem kręć rozrusznikiem, jeśli pompa nie osiągnie 2000bar to będzie śmietnik, Toyota wrażliwe są na paliwo i zwłaszcza na filtry paliwa i smok w baku, sprawdź czy czasem nie ma benzyny w baku (częsty błąd w małych damskich autach)
W tym autku pompa paliwa,filtr paliwa,regulator ciśnienia paliwa są zintegrowane w jednej obudowie w zbiorniku paliwa,musisz to wyciągnąć sprawdzić czy filtr jest czysty/ papierowy/ i czy nie ma wody w paliwie. Jeżeli chodzi o przepływomierz sprawdż czy rura do silnika jest cała.
Sprawdź co się dzieje z ciśnieniem paliwa na zimnym, zajrzyj do regulatora ciśnienia i filtra paliwa. Jakiś błąd ecu generuje? Zamień wtryskiwacze miejscami dodatkowo.
Witam.Przyczyn tego może być wiele,pompa paliwa,filtr paliwa,regulator ciśnienia paliwa,wtrysk rozruchowy,czujnik temperatury silnika. Podpięcie pod komputer potwierdzi lub wyeliminuje uszkodzenia elektroniki.
Masz błędnie narysowany schemat, manometr przed regulatorem ciśnienia. Po co zawór kulowy? Jeśli chcesz sprawdzać maksymalne ciśnienie pompki, to manometr do 10 bar. Podciśnienia nie potrzebujesz, całość układu to: - zbiornik -pompa paliwa -filtr -manometr -regulator ciśnienia -zawór kulowy -powrót do zbiornika.
Witam! Podłączę się pod temat. Auto Volvo XC90 2003 r. D5 2,4 120 kW. Zgasło podczas jazdy na podwórku i nie odpala. Nie dochodzi paliwo do wtrysków. Podłączony komputer, brak błędów. Parametry odczytane: Regulator ciśnienia paliwa 73 mA (czy nie za mało?) Ciśnienie na rampie skacze od 0 do 2100 hPa bez kręcenia rozrusznikiem. Podczas kręcenia również...
Koledzy mam nowy pomysł co jest przyczyną. W fabii mam filtr paliwa z regulatorem ciśnienia paliwa,141 tyś. od nowości nie wymieniany. Jeżeli regulator jest walnięty i np: - paliwo zamiast płynąć na wtryski to wraca do zbiornika paliwa i ciśnienie na wtryskach jest za niskie np. 1 bar - lambda wykrywa ubogą mieszankę i wydłuża czasy wtrysków do 4,12ms...
strzela jak się gazuje jak by się zapowietrzała. Pompa paliwa na pewno sprawna? Filtr paliwa drożny? Regulator ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej zweryfikowany?
Ja proponowałbym jeszcze sprawdzić: 1. czujnik położenia wału korbowego (podstawowy czujnik w układzie sterowania silnikiem) + jakość połączenia w złączce, 2. czy dochodzi do silnika paliwo, tj: - czy pompa paliwa ma wystarczającą wydajność, - czy filtr paliwa nie jest zatkany, - czy regulator ciśnienia paliwa utrzymuje ciśnienie paliwa na odpowiednim...
Możliwe że uszkodzony, sprawdź ciśnienie na listwie, powinno wynosić ok 3bar. Masz zaworek w listwie podobny do wentyla w kole ? Zdjęty wężyk to też lewe powietrze do silnika, masz czysty filtr powietrza ? Gazu nie masz ? Gazownicy często zmniejszają dolot powietrza przed filtrem powietrza do silnika przy kłopotach z regulacją instalacji 1 i 2 gen gazu....
Wtryski, pompa ciśnienia, regulator ciśnienia, filtr paliwa lub gruszka pompująca paliwo. Najlepiej podpiąć pod komputer i przejechać się spradzić co dzieje się z ciśnieniem paliwa gdy szarpie.
Pompa paliwa pod tylną kanapą z lewej strony-dostęp bardzo dobry. Z prawej strony jest dostęp do kosza ssącego z prawej komory zbiornika , który też należy sprawdzić. Zacierająca się pompa zazwyczaj generuje błąd P1188-Fuel pressure monitoring-leakage. Dodatkowo do sprawdzenia filtr paliwa, regulator ciśnienia paliwa na listwie, czujnik ciśnienia paliwa....
P0140 to: Czujnik O2 (Bank 1, Czujnik 2) – brak aktywności. Obwód grzałki czujnika tlenu O₂ może być zwarty. (Zazwyczaj wymaga wymiany bezpiecznika obwodu grzejnika, również w skrzynce bezpieczników). Zwarcie w obwodzie sygnałowym czujnika tlenu O₂. Stopienie złącza wiązki lub wiązki przewodów w wyniku kontaktu z układem wydechowym. Woda dostała się...
Witam ! Sam osobiście posiadam iS tylko że w postaci m42 w e30 z 90r. Miałem podobne problemy z odpaleniem wymieniłem praktycznie to co ty , świece , kable , przepływkę, czujnik temperatury.U mnie silnik bardzo ciężko odpalał a jak odpalił to przebierał. Problem z odpaleniem tkwił w czujniku położenia wału. Dokładnie to o co się pytasz w ostatnim zdaniu....
Skoro sprawdziłeś wiele kluczowych komponentów i nie znalazłeś żadnych kodów błędów, ale nadal masz problemy z nierówną pracą silnika, oto kilka dodatkowych rzeczy, które warto sprawdzić: 1. Syczenie z przewodu paliwowego może sugerować problemy z ciśnieniem paliwa. Upewnij się, że ciśnienie paliwa jest zgodne z zaleceniami producenta. Sprawdź, czy...
Witam, mam problem z Berlingo 1 2006 1.6HDI 90km. Jakiś czas temu podczas jazdy zgasł i wyskoczył check wraz z napisem "Antipollution fault". Po podpięciu pod komputer pokazało niskie ciśnienie paliwa. Wymieniony został filtr paliwa, regulator na pompie wtryskowej oraz czujnik na listwie wtryskowej. Auto jeździ normalnie, ale powyżej 3000 obrotów odcina...
W benzynie też masz pompę w zbiorniku, zintegrowaną z filtrem i regulatorem ciśnienia paliwa (układ bezprzelewowy).
czemu cena za niego taka kosmiczna!!? Cena jest bardzo dobra. To jest filtr z regulatorem ciśnienia paliwa. Oryginał Mopar (68193494AA) kosztuje ok. 57$ https://www.justforjeeps.com/99grchfufi....
Według katalogu pompa w TFSI bije takie same ciśnienie jak w 1.8T. Jeżdżę nic się nie dzieje błędów nie wywala. Trzeba zmienić tylko filtr paliwa w którym jest regulator ciśnienia paliwa. W 2.0Tfsi 6 barów w 1.8T 4 bary.
Auto jeździ normalnie pompa wyje od jakiegoś roku to cud ze jeszcze działa. W filtrze paliwa jest regulator ciśnienia paliwa być może pompa jest mniej wydajna i tak się dzieje.Boje się ze kupie pompę nowa a problem pozostanie.Co sądzicie?
Witam, ma problem z w/w autkiem mianowicie brak mocy, czasami kopci na jałowych obrotach na niebiesko biało. -wymienione końcówki wtrysków z przekładkami -wymieniona pompa wstępna zębata , najpierw na zamiennik a później na używana z drugiego sprawnego auta w którym ciśnienie na filtrach było 3.8 bar a po przełożeniu pokazuje ciśnienie 1 bar na filtrach,...
Witam mam problem z brakiem ciśnienia paliwa w Vw t6 2.0 TDI 150km A mianowicie nie generuje ciśnienia wogole na listwie brak ciśnienia coś tam leci jak pompa wstępna podaje paliwo w rzeczywistych ciśnienie pokazuje 2-5bar . Co sprawdzone : Pompa wstępna podaje paliwo Filtr drożny Rozrząd na swoim miejscu Podmieniony zawor na pompie I listwie Brak opiłków...
Ciekawi mnie czy zrobiłeś cokolwiek z tym regulatorem ciśnienia w deklu filtra. Jak ma sześć barów na wejściu to widać że coś tam jest skopane. A może filtr paliwa masz zabity, zaglądałeś tam w ogóle? Sprawdź czy paliwo dochodzi do pompy HP i jakie ma tam ciśnienie. Sprawdź też czy paliwo przechodzi przez pompę HP. Sprawdź jakie jest ciśnienie na powrocie...
Cześć, Ogólnie to problem moim zdaniem: złe ciśnienie na pompę niskiego ciśnienia, a przez to z pompy niskiego ciśnienia na wysokiego ciśnienia itd. powody -> (fałszowanie danych przez czujnik, przez co złe sterowanie regulatorami ciśnień lub nieszczelny układ; zły filtr paliwa Dodano po 20 Zapomniałem dodać, najczęściej pada właśnie czujnik ciśnienia...
Opiłki nie przypłynęły od filtra, sama pompa je wytworzyła.
Piszesz, że wymieniłeś filtr paliwa, ale czy wymieniłeś go poprawnie? Tzn, czy przed odkręceniem obudowy i wyjęciem wkładu filtra, spuściłeś z obudowy całe paliwo przy użyciu zaworka spustowego, znajdującego się na dole obudowy filtra? Jeżeli tego nie zrobiłeś to możliwe, że zanieczyszczenia zatrzymywane przez główny filtr, przedostały się na pompę...
Czym odczytane czasy wtrysku normalny czas na wolnych to ok 3 ms . Czujnik podciśnienia sprawny jak odczyty z niego podobnie wartość z przepustnicy. Często problem w tym silniku jest filtr paliwa z regulatorem oraz pompa paliwa. Efektem awarii jest za niskie ciśnienie paliwa (czasami za wysokie) i ECU wydłuża czasy wtrysków ale i tak to za mało i paliwo...
Zakładam, że masz osprzęt Bosch, bo sugeruje to ten zaworek w obudowie filtra paliwa. Ten zawór znajdujący się wewnątrz filtra ma za zadanie utrzymać ciśnienie paliwa na wyjściu z filtra do pompy wysokiego ciśnienia na poziomie ok. 2 barów. Trzeba tam wpiąć manometr i sprawdzić czy to ciśnienie utrzymuje się na poziomie tych 2 barów. Jeżeli jest niższe...
Witam. Z początku pokazywało błąd P0087, wymieniłem filtr paliwa, czujnik ciśnienia paliwa i regulator paliwa. P0087 znikł, pojawił się P1199 "Obwód paliwowy. Niespójność rezerwowego cisnienia paliwa (zbliża sie do braku paliwa)" Nie wiem co dalej przeglądać.
Miszczuniu, a może by się tak przyjrzeć układowi paliwowemu wpierw? Pompka, filtr, regulator, ciśnienie na magistrali paliwowej, wylać z baku to co tam w tej chwili się znajduje i zalać świeżym paliwem, a dopiero potem robić kabarety z resetem kompa ?
Filtr paliwa wymieniałeś kiedykolwiek? Regulator ciśnienia powinien być przy szynie z wtryskami.
Odepnij przewód przed filtrem i zmierz ciśnienie paliwa. Drugi temat, to sprawdzenie przelewów na wtryskiwaczach podczas kręcenia rozrusznikiem. Rozbieżność między najsłabszym wtryskiem a najlepszym nie powinno przekraczać 30procent. Jeżeli jest problem z uruchomieniem, to sprawdź czy w ogóle poleci paliwo z przelewów. Na płakać maszyna chodzi?
Witam proszę o pomoc mam problem z ciśnieniem paliwa w VW Jetta 1.6 TDI 105 koni z 2009 r. Otóż po przejechaniu mniej więcej 30 km zapał się kontrolka od świec źarowych i auto pochodzi w stan serwisowy po wyłączeniu silnika po chwili uruchomienia samochód jedzie znowu normalnie i po jakimś czasie znowu to samo i teraz tak wymienione zostały wtryski,...
Posiadam golfa IV 1,6 SR AKL 8V 100 KM. 1999 r. Silnik odpala i pracuje tylko na wolnych obrotach, przy dodawaniu gazu ,zaczyna szarpać i traci na mocy . Jak osiągnie odpowiednią temperaturę, można go jedynie przełączyć na gaz i wtedy jest wszystko OK.Praktycznie mogę nim jeżdzić tylko na gazie.Wymieniłem filtr paliwa ;regulator ciśnienia paliwa i pompę...
Ciśnienie paliwa. Na początek filtr paliwa razem z regulatorem ciśnienia.
Układ bez powrotu (RLFS) nie jest żadną nowinką. Regulator ciśnienia w zbiorniku, filtr paliwa również. Nie wiem jak w tym francuzie ale niektórzy producenci nie przewidywali wymiany, nie było samych wkładów. W razie konieczności - kompletna pompa. Pozdrawiam.
Kolego co wymieniłeś pompę wysokiego ciśnienia to powiem Ci że ja przez Mastera prawie się wykończyłem nerwowo ale mam już pewne doświadczenie dlatego Ci podpowiem co nie co 1. podstawowa sprawa to wtryski a nie pompa jak gaśnie podczas jazdy lub ciężko odpala na ciepłym i zimnym. 2. czujnik ciś. na listwie commonrail niby mówią że często pada gówno...
Brudy w zbiorniku Zatkany filtr Źle działający regulator ciśnienia paliwa
Witam serdecznie. Mam busa Sprintera który podczas jazdy po prostu gasnie i nie ma szans go odpalic z kluczyka. Z samostartem odpala. Diagnostyka komputerowa wykazała niewłaściwe ciśnienie paliwa. Pompa zostala sregenerowana, wtryski są ok, pompa niskiego ciśnienia wymieniona, filtr także oraz ten regulator także. I bez poprawy. Myśleliśmy ze syf w...
U mnie nawalił filtr paliwa (marki Filtron) zintegrowany z regulatorem ciśnienia, był wadliwy bo nawalił niedługo po montażu ale nie powiązałem go z awarią i trochę czasu mi zajęło dojście do przyczyny .Kiedy auto stało zawór zwrotny w filtrze paliwa popuszczał paliwo z powrotem do baku. Po postoju odkręciłem listwę wtryskową nie odpinając jej od paliwa...
Witam ponownie, w aucie wymieniony filtr paliwa i wyczyszczony regulator ciśnienia paliwa, a dokładniej jego mikrofiltr. Kontrolka silnika zgasła po ok 7-8 odpaleniach i zrobieniu w tym czasie ok 20 km. Mam nadzieję że problem nie powróci. Pozdrawiam.
to, że paliwo sika przy filtrze to o niczym nie świadczy, trzeba odczytać ciśnienie na listwie przy kręceniu rozrusznikiem. Jeżeli to stało jakiś czas, możliwe, że regulator ciśnienia nie trzyma, spróbuj na plaka, jak wspomniał kolega...może ruszy.
Witam wyskakuje mi bład :OBWÓD PIERWOTNY ELEKTRYCZNEJ POMPY PALIWA P0230. Po wymianie filtra paliwa +wyczyszczeniu regulatora ciśnienia przy pompie (bosch)bez problemu przez 2tygodnie. Wymiana regulatora na nowy i nic. Pompa po przekręceniu stacyjki daje ciśnienie przebija przez filtr,wszystkie kostki wtyczki przepatrzone pompa z zbiornika również trochę...
Jest miedzy 2-3 wtryskiem lub na końcu listwy. W zależności od silnika. Dodano po 1 Teraz stawiam na filtr paliwa albo regulator ciśnienia paliwa. Nie sądze.
Przyczyną też może być filtr paliwa, regulator ciśnienia na szynie czy nawet inny wtryskiwacz.
Odświeżam temat. Zauważyłem na komputerze że ciśnienie na listwie wtryskowej skacze 26000-30000kPa na biegu jałowym. Tak ma być? Dodano po 39 : Zauważyłem na komputerze że ciśnienie na listwie wtryskowej skacze 26000-30000kPa na biegu jałowym. Tak ma być? Wstępna ocena dostępnych informacji Z Twojego opisu wynika, że na biegu jałowym ciśnienie na listwie...
Jeszcze dla świętego można sprawdzić ciśnienie paliwa, często rypie się filtr paliwa z regulatorem ciśnienia, ale raczej nie miałoby to znaczenia przy odpinaniu dolotu.
A więc tak: od zbiornika do pompy drożność jest sprawdzona, nic nie jest zatkane. Jak pompuje ręczną pompką to słyszę jak wraca paliwo do baku przelewem. Jak zgaśnie pompujesz ręczna pompką, to od razu jest opór czy puste pompowanie? Zawsze muszę tak ze 3 razy ruszyć ręczną żebym poczuł opór, czy to jest normalne? Zaworek zwrotny na pompie wtryskowej...
Witam. W przeciągu kilku dni dopadł mnie dwukrotnie problem z odpaleniem samochodu, a mianowicie przy kręceniu gdy już załapał momentalnie dławił się silnik i gasł. Pierwszym razem odpalił po trzech dławieniach a dzisiaj dopiero przy piątej próbie dodałem mu gazu i zaskoczył. Wyskakują mi dwa błędy - P0087 - Paliwo na szynie/ciśnienie w układzie zbyt...
Witam, powodem może być dogorywająca pompa paliwa. Do sprawdzenia ciśnienie paliwa w układzie zasilającym i filtr paliwa. Jeszcze regulator ciśnienia przelewu może padł i za szybko się otwiera, przez co spada ciśnienie na wtrysk. Ciśnienie paliwa powinno wynosić 2,8-3,2MPa.
układ sterowania silnika nie sklada sie tylko z elektronicznych podzespołow jeszcze jest pompa paliwa ,regulator cisnienia ,filtr paliwa.Sprawdz cisnienie paliwa
Filtr paliwa jest dość skomplikowany z regulatorem ciśnienia to on może wyć.
Siema! Peugeot Partner 2.0 HDI. Chciałbym zapytać od czego zacząć czyszczenie całego układu paliwowego w tym autku. Zawala mi opiłkami regulator ciśnienia. Wiem że bak zrzucę na dół, wyjmę pompkę paliwa i wyczyszczę bak razem z pompką. Lecz co dalej? Wykręcić ten regulator i w wężyk od strony baku podać ciśnienie? Czy ropownicą mu pocisnąć w wężyk?...
Zrobiłbym testy w FES na ilość paliwa, sprawdził filtr paliwa, regulator ciśnienia, szczelność układu pomiędzy turbiną itd.
Do sprawdzenia: regulator ciśnienia, wtryski, filtr paliwa, (filtr odpada bo już nowy) Może też być kijowe paliwo...
Witam. Jest po wymaianie filtrów paliwa i regulatora ciśnienia zawsze z filtrem się wymienia regulator? Czy może wcześniej ciężko palił i wymiana dalej nie przyniosła efektów? O czymś takim jak świece..... itd...
Przyczyną może być też zła jakość paliwa, problem z ciśnieniem w układzie paliwowym, regulator ciśnienia paliwa, filtr, przepływomierz, sonda/y lambda, bez diagnostyki komputerowej nie wywróżysz.
Witam wszystkich, Walczę ze swoim samochodem i brak mi pomysłów na uruchomienie silnika. Pacjent to Citroen C5 mk2 2.0 HDI 138 FAP AM6 na osprzęcie Siemensa, 226 201 km przebiegu. Historia: Samochód w pewnym momencie (18.04.2019) podczas jazdy zaczął się mocno krztusić, dławić, pedał gazu wpadał w podłogę, był jakby z gumy, a silnik nie wchodził powyżej...
regulatorem ciśnienia paliwa - teraz nie pali sie wcale, to sie dzieje spradycznie Ale : 3 mies.temu była dziwna sytuacja.. stałam w kolejce do ronda, po wrzuceniu 1-ki i ruszeniu,przy próbie dodania gazu stracił moc, słychac było pisk, potem swąd.. czuc było na zewnatrz i w kabinie..po redukcji biegu dopiero ruszył.. dlugo nic sie nie działo az do...
Sprawdź filtr paliwa, jest on zespolony z regulatorem ciśnienia, i jak tankujesz paliwo kiepskiej jakości to są problemy z pracą silnika.
Witam, problem wygląda następująco: auto podczas normalnej jazdy szarpnęło raz, potem było kilka mniejszych szarpnięć (zdążyłem zrobić jeszcze ze 2 km) i zgasło. Przy próbie odpalenia silnik odpalał "od strzała" ale po sekundzie gasł. Podpompowałem paliwo pompką (co dziwne było słychać przelewanie się paliwa) i odpalił, ale dalej szarpie - najbardziej...
Musisz się dowiedzieć czy ciśnienie paliwa gdy gaśnie jest za niskie (filtr paliwa, smok w baku, zagięte przewody paliwowe przy baku, koniec pompy wtryskowej) czy za wysokie (regulator ciśnienia paliwa).
Chodzi o elektrozawór ciśnienia paliwia - a gdzie to się znajduje przy filtrze paliwa, czy na listwie wtrysków ? Regulator na wyjściu pompy wysokiego ciśnienia sterowany bezpośrednio z ecu odpowiednim współczynnikiem
Problemów może być wiele ( regulator ciśnienia paliwa , czujnik , zawieszające wtryskiwacze paliwa , zapchanie filtra lub sitka w zbiorniku itp . ) nie ma jednoznacznej odpowiedzi . Sterownik to raczej na samym końcu się obstawia ..
Pompka daje ciśnienie maxymalne dajmy na to 4-5 barów. Zakładasz manometr na wężu doprowadzającym paliwo do listwy (przelotowo oczywiście) zapalasz/mostkujesz przekaźnik od pompy. Na manometrze ma się utrzymywać ciśnienie ok 3 bary bez wężyka od podciśnienia. Jeśli jest mniej a paliwo leci z przelewu uwalony jest regulator. Jeśli jest mniej i nie leci...
Nie ma takigo zaworu rozgrzewania silnika niestabilna praca na zimnym silnku: -uszkodzone wtryskiwacze -niskie ciś. sprężania -regulacja paliwa na ciepłym silniku -świece, przewody,kopułka,zapłon -nieszczelny przewód/łącznik gumowy przepływomierz-kolektor/ -nieszczelny kolektor ssący -rozdzielacz paliwa,filtr paliwa,pompa paliwa,regulator ciśnienia...
Witam ja mam podobny problem w mojej zafirce problem się pojawił jak było paliwka na 50 km i walcze z nim do dnia dzisiejszego autko gaśnie i wyrzuca błąd w obwodzie paliwa kod błedu to ecn 00275 00256 0900A wymieniłem filtr paliwa i bez zmian. Autko u mechanika mechanior wyją bak wyczyścił przewody wszystko czyste jak nowe wymienił listwę wtryskową...
Witam serdecznie, wiele jest tematów dotyczących gaśnięcia silnika. Lecz nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi. Auto to Peugeot Partner 2001 rok z silnikiem 2.0 HDi. Auto zaczęło gasnąć po wymianie filtra paliwa. Wyciągnąłem regulator ciśnienia paliwa który siedzi na pompie i go wyczyścilem. Efekt był dobry ale tylko na jeden dzień. Następnie zabrałem...
Witam, mam problem z moim Ducato 3.0 2009r ~450 000km. Auto przez całe swoje życie sprawowało się dobrze, wszystkie filtry i płyny były wymieniane na czas, tankowane tylko na Orlenach. Nie odczułem spadku mocy mimo takiego przebiegu. Pod koniec tamtego roku zaczął sporadycznie występować błąd P0091. Auto wchodziło w tryb awaryjny. Jeździłem tak około...
moim zdaniem to zbyt małe ciśnienie paliwa ,czyli pompa ,lub filtr paliwa zapchany,lub przewody zasilające uszkodzone ,ew regulator ciśnienia paliwa we wtrysku.Na początek zmierzyc ciśnienie paliwa.
Renault Mascott 3.0 130DXI 150 km odpala tylko na Plak, gaśnie, przelewa paliwo do zbiornika już po samym przekręceniu kluczyka zapłonu. Pompka pracuje długo, za długo, ponieważ przez przelew wraca paliwo do baku. Problem polega na tym, że auto już ma sprawdzoną pompę paliwową, wytwarza ciśnienie, wyświetla się błąd Położenia wałka rozrządu, błąd sterownika,...
Zapomnij, ten układ przy sprawnej mechanice, pracuje nawet bez sterownika. Jeśli wtryskiwacze nie podają paliwa to: -za niskie ciśnienie paliwa, -zapchany filtr, -zapieczone wtryskiwacze. Włącz pompę paliwa, wyjmij wtryskiwacz, uchyl dłonią klapę spiętrzającą. Jeśli paliwo się nie pokarze, masz usterkę mechaniczną.
No u mnie były w filtrze i na siteczku regulatora ciśnienia paliwa na pompie CR.
Wyjeździłeś paliwo prawie do zera, mogłeś przytrzeć pompę, to że leci paliwo z przewodu zasilającego nie znaczy że jest go odpowiednio dużo, powinno być ciśnienie około 1 bara. Pompa w baku (oryginalna daje 2.6 bara, resztę załatwia regulator na wtrysku - zbija do 1 bara a reszta trafia do baku) Inna sprawa mogło zassać syf z baku- przy pompie w koszu...
1.2 8v to zwykły silnik FIRE, żaden kosmos, jeśli przed wymianą pompy było dobrze tylko ciekło a teraz po wymianie źle to ta "nowa" pompa po prostu jest zajechana i tyle, albo się filtr paliwa zapchał syfem z tej "nowej" pompy. Pompa kupiona na szrocie była faktycznie zajechana ale miała szczelny kosz, nic nie cieknie więc go zostawiłem a wymieniłem...
Wydaje mi się, że odpowiedziałeś sobie na problem swojego peugeota - "zapowietrza się". Jeśli masz również układ siemens, czyli podciśnienia (pompa wc zasysa paliwo, paliwo nie jest podawane z zbiornik, silniczkiem, tylko zasysane) to na 95% masz nieszczelny układ. Mimo, że mechanik wymieniał, to sprawdź raz jeszcze, i przyjrzyj się bardziej samej obudowie...
Sprawdziłem na początku, jest ich taka ilość że trzeba bardzo mocno się przyglądać żeby coś dostrzec w szklanej menzurce w paliwie spuszczonym z filtra. Doczytałem że auto ma regulator ciśnienia paliwa, sterowany czasem wypełnienia impulsu, czym dłuższy tym bardziej się otwiera i podnosi ciśnienie paliwa, dobiorę się w poniedziałek do niego.
Sprawdź cewkę zaplonową-kaloryfer-jeśli w Twoim silniku jest tzw. DIS(bez aparatu zapłonowego). Najlepszym wyjściem byłaby podmiana na próbę inną cewką. Tu jest niestety loteria. W moim cewka miała opory jak wzorcowe tzn. między wyjściami na kable zapłonowe 1-4 i 2-3 opór 5600 ohm(wszystkie kable mają być zdjęte podczas pomiaru). Kupiłem używkę za 80zł...
ciśnienie filtr paliwo regulator ciśnienie ciśnienie paliwo filtr paliwo ciśnienie
rozebrać quantum folia panel sterować głowica tosca
Przewód głowicy Epson L1210 - specyfikacja i wymiana Głowica drukująca Epson L1210 - Micro Piezo, konserwacja i serwis