Między masą (wzietej z karoserii samochodu) a jednym ze styków cewki przekaźnika jest 13,5V i to jest napięcie podane jak tylko zapłon przekręcony. Wtedy mierząc miernikiem na stykach przychodzących do cewki jest około 2V, w momencie kiedy ma zadziałać przekaźnika na stykach cewki pojawia się 8V, jeżeli dobrze rozumie to wysterowanie przekaźnika jest...
Sterowniki czy komputer są w pewnym stopniu odporne na zbyt wysokie napięcie, jeśli na biegu jałowym masz 15,3V to przy wyższych obrotach zapewne napięcie wzrastało ze względu na brak regulacji napięcia ładowania.
Witam mam Forda fokus mk1 1.8 tddi 90kw po włączeniu zapłonu zagrzaniu świec nie odpala muszę wylaczyczyc zapłon i jeszcze raz włączyć i bez problemu odpali ?? Czy się rozkodował ale nie zawsze tak jest Cześć, Z Twojego opisu wynika, że masz problem ze startem silnika w Twoim Fordzie Focus MK1 z silnikiem 1.8 TDDi. Silnik nie odpala przy pierwszej...
Pompa wspomagania miała wyciek na łożysku przez co miała luz i powodowała opór na pasku,aż do momentu że pasek spadł,a mimo to nie miałem pojęcia dlaczego spadł aż zacząłem sprawdzać każde koło od paska klinowego i od pompy wspomagania miało luz. Jak się okazało akumulator był walnięty totalnie nie trzymał napięcia często się rozładowywał,gdy go sprawdzałem...
Jednak pompa paliwa jest OK. Nie dochodzi tylko napięcie do niej. Na czujniku uderzeniowym zmierzono napięcie około 7V przy odłączonej pompie. Jeżeli zamieszczony kawałek schematu odpowiada temu modelowi samochodu, to napięcie na czujniku uderzeniowym powinno wynosić 12V. Pytanie tylko gdzie szukać sterownika pompy paliwa widocznego na schemacie?
Witam. Mam problem z Focusem 1.8 TDDI 90KM 2000r. Samochód chodząc na wolnych obrotach sam zgasł po czym normalnie odpalił ale po jakiś 10min ponownie zgasł ale niestety już nie odpalił. W focusie był naprawiamy sterownik pompy po czym uległ ponownemu uszkodzeniu. Po tym została wymieniona pompa wtryskowa na inną używaną z innego samochodu. Sprawa immo...
Tam typowa kapie z pompy prosto na altka,juz niejeden sie zapalił :)
A masz napięcie na wtryskach? Na plaka pali czy nie
Kolego, krótko i bez pierdoł. Jeżeli alternator masz sprawny, czyli nie ciekła na niego ropa albo olej z pompy wspomagania, a tym samym nie masz zdartych szczotek, zużytych pierścieni ślizgowych i nadpalonego szczotkotrzymacza to winę masz wiązce, zawsze problem był na tym odcinku, gdzie wiązka trzypinowej wtyczki alternatora umocowana jest do płyty...
Jednak podczas pracy rozrusznika napięcie spada do 9.5V - wiec wydaje się, że AKU jest OK. Czy jest tu ktoś kto pomoże w naprowadzeniu -odwdzięczę się :) Podejrzewam układ zasilania paliwem. tzn: 1. sterownik pompy paliwowej - 2. kabelki, kostka przy pompie 3. bezpieczniki, kostki Przypomnę -mk1 po półgodzinnej jeździe po wyłączeniu nie zapalił -wystapiły...
Witam. Mam problem z focusem 2004r 1.8 tdci 115 km otóż silnik nie odpala. co udało mi się zdiagnozować: -po przekręceniu stacyjki w pozycje grzania świec napięcie na świecach żarowych jest. -odkręciłem 2 świece żarowe i obie nie grzeją podejrzewam ze wszystkie są niedobre ale do tamtych jest trudny dostęp. -odkręciłem przewody od wtrysków i włożyłem...
Ale napięcie w wtyczce pompy jest odpowiednie, czy mimo to, któryś bezpiecznik może być spalony?
Wygląda to na inny sterownik jednak błąd immo nie zrobił się sam .Ewentualnie zewrzyj przekaźnik pompy bo on ci odcina napięcie na sterownik i dlatego znika połączenie.
Jak w temacie czy ktoś orientuje się jakie ma być napięcie na tym zaworze.Opiszę krótko problem, auta po zgaszenie nie dało się uruchomić, błąd z kompa sterowanie zaworem na pompie nie pamiętam nr błędu później odczytam.Podmieniłem zawór nic to nie wniosło,wymieniłem pompę na sprawną używaną i lipa.Po południu spróbuję podać 12v bez pośrednio na zawór...
Kiedyś miałem podobną sytuacje, C-MAX 2.0 na siemensie - padnięty alternator, po wymianie ładowanie wróciło do normy a auto nie jedzie. Okazało się, że pompa padła. Być może związane było to z koniecznością odpowietrzenia układu po demontażu filtra. Po wymianie pompy auto śmiga. Było sporo przypadków, że po braku paliwa, uzupełnieniu, uruchomieniu silnika...
kable dolne jak sam wiesz są od regulacji kąta wtrysku. Oczywiście muszą być w izolacji. normalne jest w pompach vp30 i vp44 że te kable są gołe ale ze starości, temperatury i działających na nie warunków typu oleje itp. Nie słuchaj głupot że zwarcie na tych przewodach uszkadza sterownik. Możesz na odpalonym samochodzie zrobić zwarcie na tych przewodach...
Dzis moj ford odmowil posłuszeństwa. Jechałem stanąłem na światłach nagle skoczył silnik ,zgasł wiele prób podpalenia w końcu odpalił, przerywał bardzo skakał, obroty spadały do zera skakały na 3tys ,zgasł znowu kręciłem go odpalił, itd ,przy dłuższym kreceniu wyskoczyl mi błąd usterka ukladu silnika, nie odpadła ,błędy to między innymi załączam obrazki....
Witam was wszystkim, mianowicie mam problem z Fordem focusem. Sterownik pompy uległ awarii, został zrobiony, auto odpaliło ale stracili moc, nie miało takiego kopa, kupiłem pompę sprawna z auta co jeździło cały czas wraz ze sterownikiem. Wszyscy mówili ze to wina pompy, że auto nie m mocy, pojechałem do mechanika i zakodowałem ten sterownik co kupiłem....
Witam was wszystkich , co może być wina nie odpalania samochodu , gdy odpalam mruga kontrolka świec żarowych. Kody błędów są następujące : -P1669 sterownik silnika , nie sprawny can controller. -P1563 sterownik pompy wtryskowej -wymagane zatrzymanie silnika -P1067 układ regulacji początku wtrysku , nie prawidłowe działanie W samochodzie był robiony...
jeszcze jedno wymyśliłem :) znaczy wpadłem na pomysł ale już zaczynam sam sobie odpowiadać że to zbyt proste zeby mogło zadziałać :(* ale zapytam. W pompie zawór dawki jest blokowany przez immo aby sie nie otworzył i nie podał paliwa na wtryski. Gdyby mu tak podać napięcie na krótko? zadziała taki patent na chwilę żeby auto odpalić i sprawdzić czy chodzi...
Witam Mam Forda Focusa z 2001 r. 1.8 tddi 75km. Potrzebuje zaprogramować klucze do nowego sterownika pompy wtryskowej bo poprzedni uległ uszkodzeniu na tyle nie można go naprawić (pęknięcie płytki), ale nie mogę połączyć się z ecu za pomocą interfejsów ELM327 1.5 na usb, na bluetooth i interfejsu ELS27 (elm327 1.3a) wyskakuje- upewnij się czy zapłon...
Witam, Focus MK2 1.6 TDCi 2005r. Problemem jest samoczynne włączanie się ABS. Podczas jazdy co chwila słychać charakterystyczny dzwięk pompy ABS/ESP. Przy hamowaniu na suchej nawierzchni włącza się ABS i wywala kontrolki oraz check engine. Nie dzieje się to za każdym razem. Po podłączeniu komputera i jeździe testowej, podczas włączania się ABS spada...
Witam mam taki problem z autem że gaśnie po rozgrzaniu silnika w różnym zakresie obrotów i są takie błędy błędem wyświetlone na testerze, proszę P1563 FIP ( paliwa Pompa wtryskowa ) żądania zatrzymania silnika P1664 Napięcie akumulatora wysokie (To akurat bo miałem chwilowo aku z transita) P0035 Czujnik położenia wału korbowego usterkę obwodu. P0216...
Auto zgasło błędy typowe na tranzystor, ktoś nieumiejętnie otworzył sterownik i narozrabiał po poprawkach i wymianie tranzystora, błąd 1608 brak "odzewu, brzęku" po włączeniu zapłonu" oczywiście napięcie na kostce pompy jest. Po ponownych oględzinach sterownika bardzo podejrzany jest pewien element - może rezystor napylany na porcelanę ?? Ale nie wiem...
Kolego myślę, że nie ma to raczej sensu co pisze abart64 . Raczej nie ma sensu, to co Ty teraz napisałeś. I to z innych powodów. Jeśli uruchamianie samochodu wygląda tak, że przekręcasz klucz do pozycji zapłonu(zaświecenia kontrolek) a potem wyłączasz zabezpieczenie, to tracisz pierwsze załączenie pompy paliwa. Dopiero jak zaczynasz kręcić rozrusznikiem...
Witam. Posiadam Forda Focusa 1.8 TDDI 2001r. 75ps pompa Bosch VP30 sterownik psg5. Mój problem polega na tym iż nie chce on odpalać, a nie chce odpalać ponieważ sterownik pompy nie podaje wystarczającego prądu, aby elektrozawory pompy mogły działać. We wtyczce zasilającej sterownik tj. na 6 i 7 pinie jest napięcie na tyle mocne żeby zasilić 55W żarówkę...
Witam mój samochód to ford Focus C-Max 2003 1.8 duratec he benzyna. podczas powrotu do domu podczas jazdy zgasła mi całą konsola, oraz radio i silnik dziwnie zaczol chodzić. Dojechałem do domu jeszcze przed wyłonczeniem silnika wczytałem błędy przez OBD które zaraz wymienie. Po szczytaniu błędów wyłączyłem silniki i chciałem na nowo go włączyć ale niestety...
Kolego czy Ty rozumiesz co robisz. I proszę Cię mów zrozumiale. Ja staram się jak mogę i mówię zawór. Chodzi o regulację dawki, nie tłoczek, lecz zawór (elektro-hydrauliczny). Z jego winy padł sterownik, m.in. Mógł przyczynić się tu słaby akumulator, kiepski rozrusznik, zazwyczaj tak jest. I jak coś dzieje się z tym rozruchem, z nie wiadomych przyczyn,...
Witam.Tak jak pisałem tak zrobiłem.Kupiłem nowy alternator , zaprowadziłem auto do warsztatu.Mechanik wymienił go , włożyłem 1 A.Po odpaleniu auta mechanik sprawdził miernikiem napięcie na akumulatorze jest 14.6V.Myślę ze mój problem z autem się skończył. Dodano po 2 Ale to mnie nauczyło ze do tych aut należy stosować części orginalne nie zadne zamienniki....
Witam, problem z focusem jak w temacie. jadąc ok. 80km/h poczułem spadek mocy. Np. wcześniej auto pod dość stromy podjazd potrafiło zwiększać prędkość na 5 biegu teraz ta prędkość maleje. Kolejne objawy to odymione na czarno wszystkie cztery świece co wskazywałoby na bogatą mieszankę. w związku z tym wymieniłem kolejno: - świece - sondę lambda - podmieniłem...
Niestety obowiązuje reguła że klient zawsze kłamie. Chyba, że naocznie widziałeś to auto jeżdżące. Pompa paliwa też się pewnoe ni włącza przy kręceniu rozrusznikiem.
Zdarzały się uszkodzone, ja bym strzelał w przetarty CAN ponieważ zawsze splatają je w warkocze i ładnie się trą od wstrząsów w dieslu (zakładam że masz TDCI) miałem takie przetarcia nawet w 3 letnich mondeo. Jak Ci się nie chce pruć to spróbuj połączyć się CANem bezpośrednio przy sterowniku ABS albo chociaż napięcia na Canie zmierzyć.
W taki razie pompka jest do wymiany, chyba że masz za wysokie napięcie ładowania. Nie obraź się ale co ma do napięcia na pompie ECU?
Uzwojenia wyglądają dobrze. Pomierz klucze, tu będzie problem. Przyczyną awarii jest zapewne spadek napięcia na zasilaniu pompy.
Witam raz jeszcze. Panowie pomocy. Na wtyczce która wpina się do sterownika pompy brak jest napięcia na dwóch pinach gdzie szukać przyczyny ? Czy ktoś może pomóc ?
Takim miernikiem to sobie możesz sprawdzić ładowania nie spadek napięcia widać że w ogóle nie masz pojęcia o co chodzi. A słoikiem z magnesem sprawdzasz czy ci pompa nie zaopiłkowała.
Opisz, jak wymieniłeś pompę i ustawiłeś rozrząd oraz napiąłeś pasek.
To są dosłownie 3 minuty roboty aby stwierdzić czy to pompa. Gdy nie odpala dostajesz się do pompy i równolegle z nią podpinasz zarówkę i kręcisz. 1) Kręcisz, żarówka świeci, pompy nie słychać ( auto nie odpala)- wymieniasz pompę. 2) Kręcisz, zarówka nie świeci, pompy nie słychać (auto nie odpala)- szukasz dalej czemu nie ma napięcia. Przekaźnik, wiązka,...
w pompie "bzyka" zawór dolny od regulacji kąta wtrysku lub jak kto woli czasu wtrysku, początku tłoczenia. masz uszkodzony sterownik i tyle. kwestia tego czy da się go reanimować. napięcie sprawdza się na pinach od środka czyli wyjście stabilizatora. napięcie ma być 5v.
Znaki Ci nic nie dadzą. Wkładając drugą pompę musisz mieć wał zablokowany. Długość blokady to 47 mm. w pompę wiertło 6, wałek płaskownik z tyłu, żeby dobrze napiąć pasek musisz poluzować koło wałka.
Z tego co się orientowałem to jest jeden termostat w Focusie.. Sterownik silnika steruje przekaźnikami, ale na podstawie jakichś danych. Myślę sobie że może któryś czujnik źle wskazuje temperaturę - tylko jak to sprawdzić? Właśnie sprawdziłem na zimno- świece są zasilanie cyklicznie po uruchomieniu silnika.. Nie wiem co jeszcze sprawdzić, czy przyczyną...
Paliwo, ciśnienie paliwa, iskra świece, czujnik temperatury, obroty rozrusznika i spadek napięcia podczas kręcenia.
Na wtryskiwaczach nie będzie napięcia , aż , pompa wys.ciśnienia nie zrobi ciśnienia rozruchowego.
Witam serdecznie wszystkich. Możliwe, że odgrzewam kotleta, ale pragnę podzielić się zdobytą we własnym zakresie wiedzą o problemach ze skokami napięcia w Focusie Mk2 i C-Max podczas kręcenia kierownicą, co wiąże się z dużym poborem prądu przez elektryczną pompę wspomagania. Jeżeli ktoś miał problem z mocno mrugającymi światłami przy kręceniu kierownicą,...
Niestety tak auto było u pompiarza osoby która zajmuje się typowo układami wtryskowymi o on po wymianie pompy stwierdził ze nie otwiera się zawór paliwa w pompie ,ze jest to przyczyna elektryczna dlatego zapytałem o wartość napięcia na tym zaworze
na pycha - bez problemu również Jak na pycha pali, to może być, że spadek napięcia spowodowany pracą rozrusznika ci gdzieś bruździ. Akumulator i masy sprawdzone? Sprawdź napięcia zasilające w różnych miejscach w czasie "kręcenia".
Witam. Mam problem z Focusem 1.8 TDDI podczas jazdy zgasl i juz nie odpala.. Wyrzuca błąd : P1665 - Komunikacja FIP z modułem PCM. Po sprawdzeniu różnych typowych usterek wyszlo ze zawor na pompie wtryskowej nie ma zasilania (wpieta zarowka w kable idace z modułu do zaworu) Napięcie do modułu dochodzi, oddalem go do regeneracji, został wymieniony tranzystor...
jak to fokus to napięcia na elektrozaworze się nie sprawdzi bo jest elektroniczna pompa, moja propozycja znajdź wyłącznik uderzeniowy bo nie wiem czy jest na pewno ale fordy lubiały go mieć.
-Napięcie czujników ESP IVD/DSC 11,24V przy włączonym silniku -Ciśnienie na pompie spoczynkowo 1424 kPa, 9180 kPa przy mocno naciśniętym pedale hamulca -MODSTATE: error -Komunikacja CAN z PCM: obecna -i na koniec ciekawostka, kierownica ustawiona prosto i do ESP przychodzi sygnał -17,5 st. podczas gdy w module wspomagania ta wartość wynosi wówczas w...
Witam. Temat praktycznie spadł mi z nieba, także mam alternator z pinami SIG FR A produkcji Denso. Problem jest taki iż po chwili działania z większym poborem prądu traci ładowanie. Alternator ma wydajność 160A i pracuje w aucie rajdowym więc musi napędzić 4 elektryczne pompy oleju 3 wentylatory spala i podgrzewanie przedniej szyby. Pytanie z mojej...
Witam. Piszę tu bo szkoda zakładać nowy temat. Widzę, że w Focusie z 2009r. jest ten sam silnik. Zbliżam się do 10 lat ale mam najechane tylko 100kkm (auto mam od nowości). Czy jest sens wymieniać wszystkie elementy razem z pompą wody czy wystarczy sam pasek? Jeśli sam pasek to czy muszę odkręcać napinacz czy można go napiąć podczas wymiany?
Witam ponownie samochód trafił do serwisu boscha. Na razie w serwisie uruchomili auto. Błędy z immobilizera niby miały wpływ na to, że foka nie pali, a z tego co mechanik mówił, że powodem jest zbyt małe ładowanie z alternatora. Niby wyskakują też błędy związane z napięciem na poduszkach przez te ładowanie. Dodano po 3 Ale jak to tam nie pompo wtrysków?...
Napięcie od 50-80 V. Potrzebny będzie oscyloskop aby sprawdzić sygnał na wtryskiwacze. 200 bar przy próbie z plakiem to trochę mało. Dobrze by było zrobić próbę przelewową, wtedy wyjdzie czy ciśnienie ucieka wtryskiem czy żywot zakończyła pompa WC.
Ford focus 1.8TDCI nie chce odpalić, dołączam krótki filmik, miga kontrolka sprężynka. Po zrobieniu diagnostyki wyskoczyły błędy P1 631 i P22 91 . Wtryski zregenerowane, pompa też. W wybranych modelach silników tdci występowała wada materiałowa pomp wysokociśnieniowych łuszczył się materiał wewnątrz a opiłki metalu wpadały do wtrysków. Przyczyną może...
mechanik stwierdził że jest to wina tego że z pompy wtryskowej spada kropla ropy a pompa jest umieszczona nad alternatorem i to powoduje problem i zapobiegawczo wstawił blachę osłaniającą alternator przed ropą i przed wodą Dodano po 1 elektrit możesz trochę rozwinąć to czemu wirnik jest do wymiany co z nim nie tak
A więc tak, nie mogę sobie poradzić z focusem mk1 1.8tdci 115KM. Odpala tylko na plaka. Po odpaleniu na plaka, silnik chodzi dość ładnie nie wydaje żadnych dziwnych dźwięków, ma moc i jazda nim jest przyjemna. Po rozgrzaniu odpalał do momentu, aż wystygł. Przewody paliwowe sprawdzone, nie ma żadnych nieszczelności, czy jakiegoś przewodu zapchanego i...
Sprawdź jeszcze poziom napięcia paska rozrządu, czy nie jest za mocno naciągnięty. Podobnie miałem w Oplu. Wymieniłem pasek bez popuszczania napinacza, nowy okazał się dosyć ciasny i coś wyło tak jak by z pompy lub któryś z rolek. Jeżeli nie masz mechanizmu w trudnodostępnym miejscu, poluzuj go. Oczywiście zgodnie z zaleceniami serwisowymi, żeby pasek...
P0020 Nastawnik wałka rozrządu po stronie dolotu - przerwa w obwodzie-przerwa w obwodzie ze sterownika silnika wychodzą dwa przewody do zaworu regulacyjnego przepływu paliwa i jeden z przewodów ma za duży prąd . Powinien mieć 1V / 5 ms . A teraz ma 10-13,3 V Zaprowadź auto do warsztatu bo piszesz od rzeczy. Ten silnik (1.6 HDI Peugeota) nigdy nie miał...
Co prawda nie sprawdzałem napięcia na klemach, ale rozrusznik kręci jak dziki. Ze 30 sekund go trzymałem i nawet się nie zająknął, ale dzięki - sprawdzę. Czy po takiej naprawie (demontaż / montaż) sterownika trzeba jeszcze raz skasować te błędy które pokazywało na komputerze przed naprawą? Czy one znikają samoistnie jeśli już wszystko sprzętowo jest...
Test z włączonymi światłami mijania akumulator także przeszedł. Akumulator odłączony od samochodu na 24h "trzyma napięcie". Obserwuje dalej. W miedzyczasie przypomniałem sobie sytuację gdy uruchomilem samochód normalnie jednakże przez pierwsze 10 minut dziwnie migało mi podświetlenie komputera. Gdy silnik nie pracuje - stacyjka jest w pozycji "zapłon"...
Witam!! Problem polega na tym iż po przekręceniu kluczyka do pozycji drugiej wszystkie zegary wskazują maksymalną wartość ,a kontrolki przygasają. Po pięciu sekundach (chyba wtedy wyłącza się pompa paliwa lub coś takiego) wygląda że wszystko jest okay ,ale przy próbie odpalenia słychać tylko jakieś pykanie i jedno puknięcie w rozruszniku.Wskazówki znowu...
w silniku tdci jest zupełnie inaczej, tam masz wspólną szynę i bardzo delikatne wtryski zaś w tddi jest pompa i każdy wtrysk zasilany osobno. z tym alternatorem to też nie przekonuje mnie to..przecież w alternatorze jest regulator napięcia który utrzymuje stałe napięcie bez względu jakie są obroty i jakie generuje sam alternator! a może po prostu ten...
Pytajacy , masz racje , tak mogłeś zrozumieć , bede pisał jak należy. Piszesz w dziale Elektryka ..... itd. i na temat elektryki - elektroniki miałeś odpowiedż. W tej sytuacji sterownik widzi,że nie ma potrzeby włączać na dłużej świec żarowych to i nie włącza , czujnik temp. / w/g mnie/ jest ok. Tu jest problem w mechanice , pompa , wtryski itp. Nie...
objawy są takie .Po włączeniu zapłonu słychać pompę około 4 s. Pompa się wyłączy przekręcam na rozruch i cisza. Napięcie nie dochodzi na automat rozrusznika .Ale jak pompa się wyłączy i za chwilę włączy się sama jeszcze raz na około 2 s.to wtedy pali od strzała. Wygląda to tak jakby pompa dobiła ciśnienie Stąd moje dziwne pytanie. A propos focusa to...
Tdci oznacza że silnik wyposażony jest układ wtryskowy common rail. Mylisz układy wtryskowe common rail. Ponieważ tddi ma całkiem inną pompę wtryskową, bo takie pompy wtryskowe mają w budowane sterownik, a tdci w pierwszej generacji pompy wtryskowe działają na takie samej zasadzie jak tddi, z tym że już nie posiada w budowanego sterownika. Natomiast,...
Samochód ford focus (benzyna) zgasł nagle podczas jazdy i automatycznie załączyły się światła awaryjne. Samochód nie udało się już uruchomić. Po sprawdzeniu okazuje się, że nie dochodzi paliwo do silnika pomimo, że słychać jak pompka się załącza podczas przekręcenia kluczyka, jest napięcie (mierzone przy wyłączniku bezpieczeństwa) podczas kręcenia rozrusznikiem...
Witam. Postanowiłem napisać tutaj bo widzę że w przeszłości pare osób już poruszało ten sam temat. Od półtorej roku jeżdżę Focusem w Kombi... Do poniedziałku. W piątek zostawiłem samochód w garażu, przez weekend stał nieruszany. W poniedziałek rano nie odpalił. Uznałem że aku padł, podpiąłem kablami pod motor. Po 20 minutach (zazwyczaj łapał po 5-10)...
Masz zapewne g00wniany transmiter.Przy ostrym hamowaniu tylko moduł abs/esp może pobierać dużo prądu podczas pracy pompy.Zmierz napięcie.
Witam, mam problem z focusem mk1 1,6 benzyna z LPG. Wczoraj podczas jazdy autostradowej w deszczu przez około 200km zaczął wariować wskaźnik temperatury silnika. Normalnie stoi pionowo a kilkukrotnie w kilka sekund powędrował na czerwone pole na maksa. Gdy za pierwszym razem zauważyłem ten skok szybko zdjąłęm nogę z gazu i się zatrzymałem myśląc że...
Dobrze źle? Do kitu test? Układ podciśnieniowy jest prosty. Są dwa elektrozawory sterowane sygnałem PWM, czyli o stałej częstotliwości, ale o zmiennej szerokości sygnału. Pomiar napięcia na nich nie ma sensu. Do obydwóch zaworów doprowadzone jest wspólnym przewodem podciśnienie z pompy vacu oraz także wspólnym przewodem czyste powietrze z filtra. Czyste...
Miałem problem z foką 1.8TDDi Problem: Spadek mocy, v-max 140 km/h (z górki i przy dobrym wietrze od tylu samochodu), kopcenie na czarno w pelnym zakresie obrotomierza. sprawdzone: egr, turbina, wtryski, czujniki dolotu, podcisnienia - wszystko w porzadku przebieg diagnozowania: uszkodzony sterownik w pompie wtryskowej - naprawa (wymiana jednego tranzystora...
Witam. Podczas jazdy z odcinka 20km po przedmieściach podczas postoju w korku zapalił mi się Check Engine. Poza zapalającą się żarówką, kompletnie nie było żadnych dodatkowych objawów. Nie spadły obroty itd. Dojechałem. Zgasiłem auto 2 razy, przejechałem trochę mocniej, zgasiłem, zapaliłem- dalej świeci. Podjechałem do domu, podpiąłem pod telefon- błąd...
PUH OMEGA Bosch VP44 VP30 Serwis ul. Brzozowa 57 27-530 Ożarów woj. świętokrzyskie. tel. 510667029 https://www.puhomega.pl https://www.naprawa-pomp.com https://www.youtube.com/channel/UCsCG-Oc... Regeneracja mechaniczna pomp wtryskowych BOSCH VP44, VP30, naprawa sterowników PSG5, PSG16, sterowników ISUZU 1.7L DELPHI DELCO EDU oraz...
Witam Posiadam forda focusa mk1 1.6 99r. I jest w nim kilka problemów, do których nie bardzo wiem jak już podejść. Mianowicie, kiedyś zaczęło się od typowego falowania obrotów, co oczywiście zostało rozwiązane. Jednakże, gdy tak codziennie jeżdżę nurtuje mnie to, że jego spalanie odbiega nieco od normy bo nie móc przejechać 300km na 30l Pb to normalne...
do wymienionych IRLR2905PBF IRLR3110ZPBF IRLR3114 IRL3705 dodać jeszcze można IRLR2705PBF IRLR2905ZPB IRLU3705ZPB IRLZ44N łączy je wszystkie 1/ produkcja w tej samej firmie IR 2/ sterowanie "logiczne" 3/ i przeznaczenie " automotiv" czyli dla motoryzacji. 4/ sa typu Mos-fet kanał N tranzystory te i wiele innych mogą pomoc zregenerować uszkodzony sterownik...
Kolejna moja nietypowa konstrukcja. Hybrydowy wzmacniacz słuchawkowy jako booster dla przenośnych urządzeń. https://obrazki.elektroda.pl/4410163600_... Założenia konstrukcyjne. Użycie lampy, wybór padł na nuwistory niskonapięciowe, radzieckiej produkcji 6S63N. Wzmacniacz ma być potocznie mówiąc "dopałką" do przenośnego odtwarzacza,...
Zamiana rozrusznika na żwaszy byłaby jak najbardziej pożądana, ale naprawdę niepotrzeba żadnych przeróbek? Jaki rozrusznik byłby najżwaszy? Tak jak pisałem - 2.2kW od Forda Focusa. Fizycznie jest identyczny. Kręci dwa razy żwawiej. Tylko wymaga porządnego akumulatora, na słabszym napięcie potrafi podczas kręcenia tak spaść, że zamyka się zaworek w...
http://obrazki.elektroda.net/1_123598844... TPS60150 jest konwerterem napięcia z przełączanym kondensatorem (pompa ładunku) wytwarzającym stabilizowane napięcia 5V (z maksymalną wydajnością prądową równą 140mA) o bardzo niskich szumach i niewielkim tętnieniu z niestabilizowanego napięcia wejściowego, mieszczącego się w zakresie od 2.7 do 5.5V. Układ...
napięcie focus focus napięcie pompy focus
zmywarka dłużej przepustnica renault kangoo krzywe graniczna
nauczanie atego 7018b firmware
Lodówka MAN poza ciężarówką – zasilanie, akumulatory, instalacja plenerowa Mercedes W220 – komunikat Alarm 102.4 MHz, radio COMAND, RDS PTY ALARM, TA/TP