Zrób próbę przelewową wtryskiwaczy i wszystko się wyjaśni.
Skasuj błędy , odpal i zobacz które wrócą,tak na początek. Rzuć okiem na korekty , zrób próbę przelewową.
Zrób przelewową próbę wtryskiwaczy czy nie przelewają.
Wtryski do sprawdzenia, ciśnienie do rozruchu stanowczo za niskie. prawdopodobnie któryś wtrysk uszkodzony, próba przelewowa prawdę powie.
napisałem zrób próbę przelewową a jak leci curkiem z przelewu to po co próba wtryskiwacz uszkodzony
Może zaślepienie EGRa coś pomoże ?? Bzdurka. Wiesz chociaż kiedy zaślepienie EGR może być skuteczne ? Jeśli ma ktoś jeszcze jakieś propozycje to proszę pisać. Diagnoza z oceną parametrów , próba przelewowa do zrobienia
Ciężko będzie zrobić próbę przelewową jak silnik nie zapali
dodatkowy opór w postaci zaworka zwrotnego może elektromechanikiem to ty dobrym jesteś Zrób próbę przelewową i będzie jasność. Stawiam na zaworki, nowy 280
Zrób próbę przelewową. Będzie widać czy to zapowietrzenie, czy już zaworki. Jeśli masz interfejs za kilkadziesiąt PLN-ów to niewiele zdziałasz w TDCI.
Napięcie od 50-80 V. Potrzebny będzie oscyloskop aby sprawdzić sygnał na wtryskiwacze. 200 bar przy próbie z plakiem to trochę mało. Dobrze by było zrobić próbę przelewową, wtedy wyjdzie czy ciśnienie ucieka wtryskiem czy żywot zakończyła pompa WC.
Witam moze ktos tutaj mi pomoże zaczne od początku. Siadł cały alternator- został wymieniony po jakims tygodniu auto nie chcialo wogóle palic, krecil i raz odpalil raz nie róznie to bylo, byl w serwisie i okazalo sie ze sa rozkodowane wtryski zakodowali powiedzieli ze jak dalej bedzie to samo to bedzie wtrysk do wymiany, wszystko ok do tygodnia zaczela...
Witam, próba przelewowa wykazała, że jeden wtrysk znacznie odbiega od pozostałych. Najprawdopodobniej jak kolega napisał, uszkodzenie mechaniczne i stawiam tu na wtryski. Wtryski oddaję do sprawdzenia. Dam znać po oględzinach.
Witam , mam 1,8Tdci 2002 .Bardzo ciężko pali zimny praktycznie przestał. jak naładuję ako i dam booster to zapali po kręceniu ok 20s. diesel serwis sprawdził wszystko i twierdzi ,że ciśnienie 1x 26 a na trzech pozostałych 24. Do tej pory jak odpalił to jechał normalnie i ciepły zapalał po krótszym kręceniu, ale po godzinie juz ciężko. Świece ok, próba...
Problem z sypiącą pompą występował w motorach przed liftem. Potem wadę usunięto. Ale mimo to zaworki w przelewach sypią się - tak było u mnie. Po regeneracji ( wymiana przekładek, czyszczenie w ultradźwiękach) zrobiłem już pond 50 000km i wszystko elegancko. Po 40 000 zrobiłem próbę przelewową i przelewy idealne. Przy zabieraniu się za wtryski koniecznie...
Witam posiadam od niedawna Focusa TDCI 2003r Mam problem z rannym odpalaniem lub odpalaniem po dłuższym postoju (ok 9 godzin). Objawy zaczęły się tuż po wymianie filtra paliwa i wymianie oleju (oryginalny FORDOWSKI) oraz co najważniejsze po mrozach jakie do nas przyszły. Zrobiłem próbę przelewową trwającą ok 3.5 minuty 1 wtrysk ok 18 mililitrów 2 wtrysk...
Autko jeździ, od czasu do czasu je "przymulę" i czasem się tak dzieje. Ale wiecie co? Jeśli macie gdzieś w pobliżu serwis Forda to polecam, ja swój serwis mam w Nysie. W końcu się zdenerwowałam i tam pojechałam. Zrobili mi porządną próbę przelewową i co się okazało? Że wszystko mam w porządku!! Pan, który mi autko sprawdzał w szoku, powiedział, że pompa...
Panowie problem w tym modelu jest taki że złuszcza się krzywka pompy paliwowej i niestety opiłki zabijają wycierają drogie zaworki Delphiego co naprawa jest nieopłacalna(proszę się nie łudzić że wasz ford sprowadzony ma 140tys mój szwagier takiego ma w polsce od nowości ma 400tys 10lat). Kolega wyżej pisał sprawdzić ciśnienie na listwie albo zrobić...
Miałem zrobioną próbę przelewów wtryskiwaczy i stwierdzono ze wszystkie 4 leją. Moje pytanie brzmi czy przelewy powodują słabsze ciśnienie na listwie wtryskowej co prowadzi do migajacej kontrolki świec zarowych. Choć przelewające mocno wtryski (lejące to jest co innego) powodują spore straty ciśnienia na listwie i mogą powodować wchodzenie układu w...
Mam problem z moim Fordem 2002r. 1.8TDCI 115km W Lipcu czyli 5 miesięcy wcześniej pierwszy raz przeszedł mi w tryb awaryjny, jechałem po autostradzie i mu przycisnąłem. Zaczął wtedy kopcić. Mechanik wymienił mi filt paliwa i stwierdził że będzie ok. Faktycznie kopcić przestał ale co jakiś czas zdarzało mu się przechodzić w tryb awaryjny ale to musiałem...
U mnie w 2,0 tdci identyczne objawy - na próbie przelewowej jeden wtryskiwacz tak przelewał, że trzeba było ją przerwać po pół minucie... Po wymianie zaworka wszystko ok.
Witam wszystkich 😀 Mam takie pytanko - otóż w moim C-Maxie dzieje się tak, ze gdy auto zimne to odpala i chodzi super, ale po dłuższej jeździe gdy postoi z godzinkę to po ponownym odpaleniu strasznie buja nadwoziem - obroty są równe ale troszkę niższe... gdyż przejadę się kawałek to wszystko wraca do normy. Zostały sprawdzone wtryskiwacze- próby...
Spróbuje jutro tak zrobić. Ale robiłem próbę przelewówa i wyszła bardzo dobrze. A mam take pytanie. Wtyczka do wtryskiwacza, wlasnie tego trzeciego jest lekko uszkodzona tzn tak jakby troche ułamana była i jest troche luźna. Czy to może być przyczyną rozkodowywania ?
próba przelewowa próba przelewowa wtrysków pompa przelewowa
ilość oleju skrzynia samsung telewizor tylny obudowa calibra gaśnie
alarm hulajnoga ekspres delonghi problemy
Kocioł Vaillant VUPL240/3-5 błąd F.75 - przyczyny i rozwiązania Problemy z odbiorem DVB-T2 wieczorem i rano