Jak ściągniesz pasek wielorowkowy i bedzie wszystko grać, to znaczy, że albo kolo pasowe, albo cos co napedza pasek wielorowkowy.
Ciśnienie na biegu jałowym masz dobre. Na biegu jałowym 250- 300, a pod pełnym obciążeniem powinno dojść do 1500 -1800 bar. Do sprawdzenia czujnik ciśnienia na listwie, zawór regulacji ciśnienia na pompie no i oczywiście zrób próbę przelewową na wtryski.
Próbę przelewową wtrysków zrób, może któryś (albo wszystkie leją). Ja bym od tego zaczął.
Kurczę, aż dziwne, bo próba przelewowa wtrysków nic nie wykazała, odchyły były dosłownie minimalne , wręcz takie naturalne. Kod błędu faktycznie mi mówiono ale to było praktycznie rok temu więc nie pamiętam go dokładnie, ale dziękuję za odp. :)
Próba przelewowa wtrysków ok ???
Próba przelewowa, diagnostyka wtrysków.
Miałem identyczny problem w Berlingo 1.6 eHdi 2010r. Check zapalal sie za kazdym razem po przekroczeniu 3000 obr. Błąd o niskim cisnieniu paliwa. Wymieniałem pompe wtryskową, czujnik cisnieniam regulator cisnienia, czysciłem bak paliwa, 2 filtry paliwa. Po tygodniu walki zrobiłem próbę przelewową wtrysków i drugi wtrysk juz podczas kręcenia rozrusznikiem...
,czy winny może być czujnik położenia wału pomimo że nie pokazuje błędów? Raczej pokazało by błędy. Sprawdź jeszcze innym urządzeniem diagnostycznym. Dodatkowo próba przelewowa wtrysków, bo objawy na to wskazują.
Wydaje mi się że masz uszkodzony wtrysk. Robiłeś próbę przelewową?
Cześć. Próba przelewowa wtrysków po odpaleniu na plaka. Zapewne któryś leje i nie jest w stanie nabić ciśnienia.
Zrób próbę przelewową wtrysków , identyczny miałem problem - najpierw ktoś zmienił pompę później padły wtryski też w Kia 2,0
Obd się napewno nie połączysz, tylko jak wcześniej pisałem DRB3 (sprzętowy). Czyli po włączeniu klimy falowanie ustępuje ? jeśli tak to zrób próbę przelewową wtrysków (na Youtube jest pełno filmików). Nie chcę krakać, ale duże prawdopodobieństwo padniętych wtrysków (z autopsji).
Jak by się wtrysk zawieszał to słyszał byś stukanie i nierówną pracę, zrób próbę przelewową wtrysków, no i oczywiście diagnostykę komputerową
Bardzo dziękuję za podpowiedzi. Problemem był układ paliwowy, tak jak sugerowaliście. Po wymianie czujnika wysokiego ciśnienia nic się nie zmieniło, czyli padło na wtryski. Zrobiona próba przelewowa i bingo, wtryski leją i dlatego podczas rozruchu nie ma odpowiedniego ciśnienia. Wtryski do regeneracji i powinno być ok. Ale żeby nie było łatwo, wtryski...
Witam, mam problem z odpaleniem Opla, jak odpali to po chwili zgaśnie na desce nie zapala się żaden błąd, ta usterka nie występuje za każdym razem, filtr paliwa został wymieniony, próba przelewowa wtrysków wyszła pozytywnie ale na komputerze 3 wtrysk swieci na czerwono. Z góry dzięki za pomoc
Witam wszystkich potrzebuje pomocy fachowca chodzi o Mastera 3.0 dci 2004r. walczę z nim już pół roku problem jest taki że ciężko mu odpalić. Byłem już u trzech mechaników kasa idzie i dalej jest to samo. Wymienione było - pompka w zbiorniku,zawór ciśnienia,czujnik na listwie, próba przelewowa wtrysków i dalej jest tak samo? dziś jak zabierałem go z...
czy w tym silniku jest jakaś pompka zasilająca niskiego ciśnienia? Tak , z tyłu pompy wysokiego ciśnienia. Proponował bym jeszcze zrobić próbę przelewową na wtryskach może to coś wyjaśni lub zamontować manometr po stronie niskiego ciśnienia i sprawdzić jakie jest i czy zgadza się z tym sczytanym przez komputer.
Ja miałem podobny problem. Najpierw próba przelewowa wtrysków - wymieniłem na używane. Niby zaczął lepiej palić, ale problem się powtórzył. Pojechałem do kolegi, podłączył pod komputer, który pokazał za niskie ciśnienie. Sprawdziliśmy zawór na listwie wtryskowej - opiłki! A więc łuszczenie pompy wtryskowej. Skończyło się czyszczeniem przewodów paliwowych...
Zrób próbę przelewową wtrysków to dojdziesz które zaworki leją .Kupisz nowe szt około 270 zł i wymienisz .Mnie mechanik wymienił za 30 zł sztuka obecnie zrobię to sam.Zaworki tylko oryginalne kupuj .
Witam wszystkich potrzebuje pomocy fachowca chodzi o Mastera 3.0 dci 2004r. walczę z nim już pół roku problem jest taki że ciężko mu odpalić. Byłem już u trzech mechaników kasa idzie i dalej jest to samo. Wymienione było - pompka w zbiorniku,zawór ciśnienia,czujnik na listwie, próba przelewowa wtrysków i dalej jest tak samo? dziś jak zabierałem go z...
Dziękuje. To już jestem spokojny ze to normalne iż nie ma przepływomierza. Swoja droga pierwszy raz spotkałem się z takim autem :-) Napięcie dochodzi do świec. Dzisiaj jeszcze sprawdzałem. Grzeją Pompkę ręczną już zdemontowałem. To teraz będę sprawdzał : ciśnienie w cylindrach ,zrobię próbę przelewowa wtrysków i wymienię uszczelki. Jeszcze raz dziękuję....
te wtryski i pompa to nowe czy używka Za niskie ciśnienie na wtryskach to słabo podaje pompa,lub wtryski przeciekają(za dużo idzie na przelew)proponuję zrobić próbę przelewową wtrysków to wyeliminujesz jedno.
Wtryski jak najbardziej się koduje, ale tutaj raczej kodowanie nie jest tego winowajcą. Jak sprawdzałeś wtryski. Próba przelewowa czy wtryski były wyciągane?
Czy ciśnienie na rampie sprawdzę w autocomie? Czy nie sugerować się tymi wartościami? Zrobię próbę przelewowa wtrysków, ale przy słabej kompresji moc pewnie by była odczuwalna, Ze jest słabszy? Dodano po 30 Może zastosować coś co będzie zmieniało dawkę paliwa na "zimową" i podgrzewało świece niezależnie od temperatury? Bo tu ewidentnie, gdy jest zimno...
Próbę przelewową zrób wtryskiwaczy . Ale chyba raczej wtryski do zrobienia .
Komputer był podpinany, nie pokazał błędów. Dziś zrobiłem próbę przelewową z 3 wtrysków leci olej napędowy już przy kreceniu rozrusznikiem. Po odpaleniu mocno przelewają. Ogólnie mysalem że wtryski będą dobre bo auto nie kopci przy przyspieszaniu.
Błąd wskazuje na ciśnienie w szynie i wyciek podczas pracy na biegu jałowym.Zrobił bym jeszcze próbę przelewową na wtryskach.
zrób próbe przelewową, smierdzi mi ze któryś wtrysk ma duży zrzut na przelew. Próba przelewowa zrobiona i jednak wtrysk czwarty. Po 1min nalał paliwa 100ml :O trzecii 15ml Drugi 15ml Pierwszy 10ml Miałem strzykawki 100ml dlatego test tylko 1 min trwał.
Temperatura paliwa wyższa niż 50st.C , obroty silnika około 3000obr/min , ciśnienie paliwa 500-550 bar. Wartośc przelewu nie może być większa niż 50ml na wtryskiwacz . (moja pomyłka wcześniej :cry: ).
Próba przelewowa i wymiana wadliwego wtrysku.
Ile kosztowała Ciebie ta regeneracja wtrysków? Podaj cenę, ona dużo tłumaczy. Chłopie pomyśl. Wyciągnołeś i włozyłeś wtryski. przed robotą jeżdził. Po robocie nie. To po jaką cholerę szukasz usterki w turbinie lub przepływce. Zrób próbę przelewową i sprawdź korektę na wtryskach. P.S. Od czasu do czasu trafiaja mi sie klienci którzy sami załatwiaję regenerację...
Sprawdź pompę wysokiego ciśnienia wtyczki na wtryskach i same wtryski. Załóż sobie na każdy powrót wtryskiwacza przewód przezroczysty i jakieś pojemniki na drugi koniec przewodów zrobisz próbę przelewową czy wtryski wogóle się otwierają. Drugi sposób to stetoskop jedna osoba kręci silnikiem a druga wysłuchuje czy wtrysk chodzi
Kolego może za bardzo wierzysz tym obrotom silnika i korektom wtrysków, może to jest wina tylko wtrysków jeśli z plaka pomaga tzn. że brak mu paliwa. Dawka rozruchowa jest przecież duża i wtryski przepuszczają. Nie była robiona próba przelewowa. Wystarczy że na dworze jest 2 na plusie, puszczający jeden wtrysk i wtedy ciężko pali - to nie pierwszy przypadek.
Sprawdź czy odpala na samostarcie. Zrób próbę przelewową, czy wtryski nie leją. A jak masz dostęp do kompa to sprawdź czy wtryski są prawidłowo zakodowane.
Jakie masz ciśnienie na szynie paliwowej podczas rozruchu ? Zrób próbę przelewową wtryskiwaczy Wtryski w MK3 czasami sie zawieszały jak dostały powietrza
ciśnienie mam miedzy 300 a 350 , jutro zrobię próbę przelewową, te wtryski niedawno były zakładane, fakt że używki ale ze sprawdzonego silnika, wtedy miałem te same problemy auto ciężko odpalało i gasło w czasie jazdy, po wymianie było dobrze , mało jeżdze tym autem zrobiłem może z tysiąc kilometrów od wymiany , musze się jakoś upewnić zanim oddam je...
Podjadę i to sprawdzę, warto też wykonywać próbę przelewową? Mogą być to wtryski?
To nie wiem jak chcesz naprawić to auto? Jak masz jakiś tester do tego, to trzeba odczytać błędy, parametry itd. Jak już zapali to zrobić chociaż próbę przelewową. Może i wtrysk ,może i zawór na pompie kto to wie.
Komunikat " sprawdź układ wtryskowy" i objawy jakie podajesz wskazują na wtryski. Zrób próbę przelewową i dowiesz się jak się zachowują wtryski. Mój znajomy miał to samo co Ty i po próbie okazało się że 2 wtryski lały. Po wymianie wszystko wróciło do normy.
Witam ponownie. Auto odpalone na zaciąg. Błędy, które się pojawiły to P1704 - zakres działania / parametry obwodu czujnika położenia pedału sprzęgła, kolejny taki sam P1704 - z dopiskiem w zależności od producenta, 27-1 - czujnik położenia dźwigni regulacji, 61-1 - niskie napięcie akumulatora. Błędy odczytane programem WURTH. Delphi nie pokazał nic....
Obrotomierz pokazuje obroty przy kręceniu,.albo odpaleniu na "plaku"? Po poluzowaniu przewodów na wtryskach pokazuje się paliwo? Próba przelewowa robiona?
To nie czujnik, sprawdzono, wskazania poprawne z założonymi przez ECU. Dziś kolejna próba przelewowa po stosowaniu mixolu: wtrysk 1: 15ml/4min, wtrysk 2,3,4:10ml/4min na rozgrzanym aucie. Ki diabeł Panowie?
Chodzi o to że komputer pokazuje że do wymiany jest czujnik ciśnienia paliwa Żaden komputer nigdy czegoś takiego nie pokaże. Podaj kod błedu z opisem a wróżb to p"przecieka" któryś wtrysk. Zrób próbę przelewową.
próba przelewowa nic nie da ,bo samochód pewno pali na strzała... wychodzi ,że któryś zaworek we wtrysku się wiesza i ciśnienie wzrasta..
We wtryskach nowe zaworki. Próba przelewowa idealnie wyszła. Problemem jest cofające się paliwo. Nie czytałeś tematu od początku.
Bo to jest Simens i nie wprowadza się kodów IMA tylko określa się klasę wtrysku. Próba przelewowa i do ogarnięcia zawór turbo i czujnik VGT na turbo tak na początek. Pierwszy wtrysk od skrzyni biegów tak jak pompa wc jest.
Problem na 99% leży po stronie wysokiego ciśnienia. Często zawór w pompie się uszkadza ale może to być problem z wtryskami. Najprościej to zrobić próbę przelewową to powie wszystko o wtryskach.
Witam Mam prośbę w znalezieniu przyczyny dużego spalania w mojej marysi 1.9JTD 105 konnej ostatnio po zalaniu auta pod korek przejechalem 640 km spalanie wychodzi prawie 10 litrów na 100km Zrobiłem parę testów i prosiłbym o pomoc w z interpretowaniu danych jest to mój pierwszy diesel Zrobiłem próbę przelewową wtrysków wtryski od strony rozrządu: 1 -...
Sprawdzę parametr IAT w sobotę. Będę miał diagnostykę jak dobrze pójdzie. Wasze porady są bezcenne a i moje działanie jest roztropne, aby się nie pogrążyć finansowo. Zbyt duże koszty poniosłem do tej pory, aby szaleć z wszystkim na raz. Tematów sporo, to się zgadzam, ale dzięki Wam są i jasne strony. Na razie zamówiłem tylko nowy przepływomierz. Próba...
Z zasady powinno się robić wszystkie wtryski - ale wiadomo - kasa... Jeżeli próba przelewowa wykazała na jednym bardzo dużą wartość, to można zmienić zaworek tylko na tym jednym. Ale jeżeli robić jak sztuka nakazuje - to wtryski na stół pomiarowy z przystawką elektroniczną i wtedy wiadomo, czy przelewają i czy leją (to dwie różne sprawy). Co do nadawania...
Próba przelewowa i będzie wiadomo czy wtryski.
Wtryski, pompa ciśnieniowa sprawdzone, są ok. Byli na forum tacy, co się też tak zarzekali, a potem się okazywało, że te niby sprawdzone elementy są uszkodzone. Na początek zrób może próbę przelewową wtryskiwaczy. Długi czas narastania ciśnienia może być też spowodowany powietrzem w przewodach paliwowych. Próba przelewowa była robiona paliwo leci,...
Trzeba podejrzeć wtryski zimni i rozgrzany silnik ewentualnie zrobić próbę przelewową.
Witam udało sie rozwiązać problem mam to samo Tak udało się, problem tkwił w jednym lejącym wtryskiwaczu, w diagnozie pomogła próba przelewowa wtryskiwaczy. Po podmianie wtrysku, auto odpala bez problemu. Powodzenia w diagnozie.
Wtryski do sprawdzenia ,próba przelewowa.
co podrzucisz koledze???chyba nie wtryski!!!próbę przelewową robi sie na aucie. Na kompie za 14tys robi sie więcej niż odczyt błędów,np korkcja wtrysków
Po regeneracji, auto zaczęło odpalać, lecz kolejna próba przelewowa pokazała iż pozostałe wtryski są również do regeneracji. Temat rozwiązany.
Witam, Mam prośbę o pomoc w ocenie sprawności wtryskiwaczy we Fiat Grande Punto 1.3 mJET 90 KM. Wykonana została próba przelewowa i pomiar korekt wtrysku za pomocą Multiecuscan. Próba przelewowa trwała około 2,5 min. a pomiar był następujący: 1 wtrysk - 19 ml 2 wtrysk - 20 ml 3 wtrysk - 17 ml 4 wtrysk - 8 ml Korekty wtrysku były mierzone na wolnych...
Czy poziom oleju się podnosił ? Jakie jest ciśnienie na cylindrach ? Czy silnik ma regulowane luzy zaworowe i DPF ? Czy była robiona próba przelewowa ? Czy końcówki wtrysków są jednakowego koloru i nie mają przebarwień od przegrzania ? Czy silnik kopcił przed usterką ? Wykręć świece żarowe i zobacz jak wyglądają. Silnik mógł chodzić na benzynie. Przed...
Witajcie. Trafił do mnie Passat B7 z 2012 roku, silnik CFFH. Przy spokojnym przyspieszaniu jest ok, ale przy normalnym dodawaniu gazu wali błąd za niskiego ciśnienia na listwie. Ciśnienie narasta płynnie do ok 1200 bar i nagle spada. Co zrobione: - Filtr paliwa drożny - Zawór regulacyjny na listwie podmieniany - czujnik ciśnienia na listwie podmieniany...
Na początek zrób diagnostykę komputerową, odczytaj błędy. Podejrzewam że będzie za niskie ciśnienie w listwie paliwowej, wymień filtr paliwa, a jak nie pomoże to sprawdź wtryskiwacze- zrób próbę przelewową.
Witam, próba przelewowa wykazała, że jeden wtrysk znacznie odbiega od pozostałych. Najprawdopodobniej jak kolega napisał, uszkodzenie mechaniczne i stawiam tu na wtryski. Wtryski oddaję do sprawdzenia. Dam znać po oględzinach.
Próba przelewowa zrobiona, 4 wtrysk trochę lał, oddałem do regeneracji. Wczoraj przyjechałem od mechanika i było OK - może dlatego że auto było nagrzane od słońca. Dzisiaj rano jechałem do pracy i te same objawy - zgasł mi i trochę szarpał. Może sterownik pompy coś szwankuje ?? proszę o pomoc
Witam, samochód Citroen Jumper 2.2 hdi 2007r. euro 4. Pojawia się błąd stycznika ciśnienia oleju. Tylko ten bład wskazuje komputer. Diagnozowane diagboxem. Coś w silniku stuka. Wtryski sprawdzone. Próba przelewowa, małe korekcje do -+0,2 , Uczenie pompy i dopisanie wtrysków ukończone. Czujnik ciśnienia oleju jest na podstawie filtra oleju i komputer...
To są dwa błędy bliźniaki, występujące często razem i których opis jest identyczny, chociaż doświadczeni diagności każdy z nich widzą trochę inaczej... W praktyce teraz powinnaś poprosić o próbę przelewową wtrysków, jeżeli będą złe wyniki to jest szansa, że skończy się na regeneracji wtrysków. To jest najbardziej prawdopodobne... Tutaj sztuka nakazuje...
Witam Czy wtryski są sprawne? Może warto zrobić próbę przelewową?
Wtryski do sprawdzenia, ciśnienie do rozruchu stanowczo za niskie. prawdopodobnie któryś wtrysk uszkodzony, próba przelewowa prawdę powie.
czekam narazie na zestaw do testu przelewowego orientuje sie ktoś ile przelewa na minutę sprawny wtrysk piezoelektryczny? test przelwu robisz na cykle pracy np. 1tyś. W czasie to próba mało dokładna , ale przy duzych rozbieznosciach znajdziesz który.
Mam ten sam problem w Modusie ktoś doszedł co może być przyczyną? Wtryski leją, zrób sobie próbę przelewową to się dowiesz (4 wężyki, 4 pojemniczki).
Koledzy Wtrysk zregenerowany! Auto odpala lepiej., co prawda nie ma mrozu póki co, ale różnica jest nawet na ciepłym silniku - rozrusznik krócej kręci, szybciej zapala. Błąd USTERKA WTRYSKU przy wyprzedzaniu ( mocniejszym wdepnięciu gazu w podłoge) już nie świeci!!! aż głupio się jedzie..wcześniej dawało to znać kiedy się za szybko jechało..heh:) TEMAT...
Po błędach nic nie stwierdzisz. Potrzebna porządna diagnostyka napewno nie tą zabawką i próba przelewowa.
mechanicy nie spotkali się jeszcze z takim przypadkiem a to jest silnik z bezpośrednim wtryskiem No chyba sobie żartujesz tak? Pewnie spadek ciśnienia na cr, próba przelewowa i pomiar ciśnienia na szynie. Tym się zajmij na początek. A z wróżb ro któryś wtrysk.
Podczas testu musisz zaślepić przewód powrotny odłączony od wtrysków.Odpowietrzaj zawsze wtryski w tym aucie przy odpiętych wtyczkach .
Powietrze na powrocie z wtrysków jest rzeczą normalną. Jak machasz ręką pod wodą to też wytrącają się pęcherzyki gazu, który jest rozpuszczony w cieczy. Zrób próbę przelewową jak należy i wyeliminuj uszkodzone wtryski i będzie ok.
aczkolwiek nie trzeba robić żadnych prób przelewowych I tu się mylisz bo próba przelewowa to najszybszy i najtańszy sposób na na sprawdzenie czy wtrysk nie przelewa.
Typowy objaw dla uszkodzonego wtrysku. Może jednak warto jeszcze raz zrobić próbę przelewową.
Mam kłopot z moim 1.9 JTD 8-zaworowym 115 KM w Stilo. Rok temu na zajechanym akumulatorze zapalał od kopa, mimo że rozrusznik czasem ledwo kręcił. W tym roku, gdy spadły temperatury, zaczął odpalać gorzej, zamiast kręcić maksymalnie sekundę, jak zwykle, było kręcić dwa razy dłużej. W tym roku zostały wymienione wtryski, bo na starych kopcił na czarno....
Cylinder 3, 4 raczej odbiega od normy. Cylinder a nie wtrysk. Jak chcesz coś wiedzieć więcej to zmierz ciśnienie sprężania i zrób próbę przelewową. Bo na podstawie takich obrazków nikt nie oceni stanu silnika ani wtrysków , Co do odpalanie to do kontroli rozrusznik.
Witam! Mam kangoo 1.5dci, 2004, motor 82km. Palił na dotyk nawet w najgorsze mrozy. Przyszedł czas na wymianę rozrządu, zleciłem mechanikowi co we francuzach od 15lat przynajmniej grzebie, przynajmniej tak twierdzi. Po odebraniu auto zaczęło od razu ciężko palić, coraz ciężej, aż w końcu nie zapaliło wogóle (przejechałem 350 km po wymianie rozrządu)....
Musisz go zdiagnozować, odczytać błędy gdzie pewnie będzie problem z regulacją ciśnienia paliwa, oraz zrobić próbę przelewową, bo nie wykluczone że któryś wtrysk puszcza.
Wtryski działają ok. Robiłem próbę przelewową, wyszła idealnie. Czepię się czujnika. Dzięki.
Mam problem z moim Fordem 2002r. 1.8TDCI 115km W Lipcu czyli 5 miesięcy wcześniej pierwszy raz przeszedł mi w tryb awaryjny, jechałem po autostradzie i mu przycisnąłem. Zaczął wtedy kopcić. Mechanik wymienił mi filt paliwa i stwierdził że będzie ok. Faktycznie kopcić przestał ale co jakiś czas zdarzało mu się przechodzić w tryb awaryjny ale to musiałem...
Próba przelewowa prawdę Ci powie. Korekty potrafią też przekłamywać.
Miałem podobny problem w zafirze. Padł jeden wtryskiwacz. Proponuję zrobić próbę przelewową wtryskiwaczy.
Witam, ma problem z Meagną II 2003 Rok 1.5 dci 82km Osprzęt DELPHI. Problem polega na Ciężkim odpalaniu po nocy, jak i również po zgaszeniu rozgrzanego silnika i Ponownej próbie uruchomienia po 3 min (po 10, 15 minutach odpala od razu). Wyskakuje również komunikat ,,FAULT INJECTION" przy próbie przyśpieszania 4 i 5 Bieg 2500-3000 obr/min. Czytałem inne...
Jak zrobic próbę przelewową ??
Zrób próbę przelewową wtryskiwaczy. Przyczyną mogą być nieszczelne zaworki wtrysków i przy dużych dawkach paliwa może brakować ciśnienia na listwie.
Od próby przelewowej na wtryskach. Albo od podłączenia testera i sprawdzenia,jak narasta ciśnienie na szynie jak nie pali.
Zrobię próbę przelewową, a skąd u ciebie podejrzenie, że to wina wtrysków?
Witam, mam problem z C3 1,4hdi. Auto naprawione po dachowaniu. Ogólne objawy na zimno po nocy: siwy dym z rury, nierówna praca silnika. Po chwili problem znika silnik pracuje równo i przestaje dymić jednak głośno pracuje, charakterystycznie stuka na jeden cylinder do 3tys obr, powyżej zmienia prace i jest cicho. Brak błędów w sterowniku, ma pełną moc....
mechanik podejrzewa ze leje sie z ktoregos wtrysku ile moze kosztowac regeneracja takiego jednego wtrysku?? Podejrzewa? Hm... I nie leje z wtrysku, tylko wtrysk przelewa - to dwie całkowicie różne przypadłości... Zrób próbę przelewową, wtedy będziesz wiedział czy jakieś wtryski są do regeneracji - to prosty, tani i dobry test. Najczęściej przelewa...
Bezpieczników nie sprawdziłem bo nie wiem które to są.Pompa podaję paliwo bardzo dobrze próba przelewowa na zaworów utrzymujących ciśnienie na wtryskach wyszła pomyślnie zero ubytku przez 24 godz. I dalej nie chce odpalić świece żarowe nie są pewnie ważne w temperaturze dodatniej ale tez są sprawne i co z tym fantem zrobić nie mam pojęcia...
Witam. Mój problem to praca silnika , a mianowicie pracuje jakby "grały zawory" i co najdziwniejsze ,że jest tak przy temperaturze otoczenia poniżej 28-30 stopni .Gdy temperatura wzrasta ponad 30 stopni jest cicho silnik pracuje miękko. Czujnik temp. płynu, paliwa ok ,przepływomierz podmieniany ,zawór regulacji ciśnienia paliwa ok , czujnik ciśnienia...
Witam, mam dwa problemy z silnikiem 2.0 TDI CR CAGB, otóż wywala mi błąd: 5120 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1 P2196 00 http://obrazki.elektroda.pl/9315336100_1... http://obrazki.elektroda.pl/6406875100_1... http://obrazki.elektroda.pl/5205720000_1... Zrobiłem też próbę przelewową wtrysków wyglądają tak:...
Próba przelewowa?? co masz na myśli??
kolego ainal nie powielam pytań tamten post jest o stukaniu a ten o korekcji wtrysków, więc jak nie chcesz pomóc to po co piszesz?! (a czy jedno i drugie mają jakieś powiązanie to tego nie wiem) I nie o to chodzi że mi się nie chce, tylko każdy mechanik u którego jestem mówi że nie ma sensu ściągać michy bo to na pewno nie panewki, bo dawno by już "wyszło",...
Napięcie od 50-80 V. Potrzebny będzie oscyloskop aby sprawdzić sygnał na wtryskiwacze. 200 bar przy próbie z plakiem to trochę mało. Dobrze by było zrobić próbę przelewową, wtedy wyjdzie czy ciśnienie ucieka wtryskiem czy żywot zakończyła pompa WC.
Witam Vito naprawione. Powodem słabego odpalania był wtryskiwacz, zrobiłem próbę przelewową i okazało się ,że trzy wtryski w ciągu minuty na wolnych obrotach wyrzucają po około 5ml każdy a czwarty wtrysk 50ml Ciśnienie uciekało przez ten wtrysk. Teraz odpala od strzału bez względu na temperaturę.
Czyli prawdopodobnie żaden z czujników nie jest tego winny? Jeszcze z tego co się orientuję na pompie wtrysków jest czujnik od temperatury paliwa? A można w jakiś sposób samemu sprawdzić próbę przelewową tych wtryskiwaczy? Do tych niektórych mechaników już naprawdę cierpliwość się kończy...
To nie tak że nikt nie poratuje tylko nie da się zrobić na odległość. Trzeba zrobić porządną diagnostykę kilka testów na aucie i usterka wyjdzie. Próba przelewowa robiona?
renault próba przelewowa wtrysków próba przelewowa focus próba przelewowa
uziemi licznik gwarancja tabliczka znamionowy przepięcia kamery
wzmacniacz gitarowy beckhoff bk9053
Kody do pilota uniwersalnego dla TV Manta Zwarcie w akumulatorze żelowym: skutki i zagrożenia