Zrób diagnostykę, jakie jest ciśnienie na listwie podczas usterki a jeszcze lepiej próbę przelewową. Wygląda to tak jakby on próbował łapać.
Wskazane jest zrobić próbę przelewową wtryskiwaczy
Rysiu zrób próbę przelewowa i pochwal się wynikiem . Za plusika nakieruje cię na pompę oraz czekam na ten wynik testu.,
Próba przelewowa, plus wyjęcie filtra paliwa i poszukiwanie opiłków.
Ma kolega coś czym można to zdiagnozować ? Tam jest zwykła pompa wtryskowa ? Zrobi kolega próbę przelewową.
próba przelewowa wtryskiwaczy ,obserwacja ciśnienia i wypełnienia zaworu daje ogólny pogląd na stan układu ,pozdrawiam
Wydaje mi się że masz uszkodzony wtrysk. Robiłeś próbę przelewową?
Diagnozę wstępną robi się, robiąc tzw próbę przelewową wtryskiwaczy. Reszta na maszynie. Do tego skaner i diagnoza innych parametrów. Taki dci kręci np długo przy wadliwym czujniku CMP. Także jak widzisz twój mechanik zgaduje. Może trafi kto wie.
próba przelewowa nic nie da ,bo samochód pewno pali na strzała... wychodzi ,że któryś zaworek we wtrysku się wiesza i ciśnienie wzrasta..
Co byście zrobili na pierwszym miejscu? Co Ty masz do zrobienia. ... Odczyt ciśnienia paliwa żądany-wykonany , próba przelewowa. Kiedy zmieniałeś filtr paliwa?
Zdemontowałem zbiornik i było w nim tak czysto że założyłem go z powrotem. Filtr paliwa założyłem Delphi, zakodowałem wtryski i pojechał.
Ciśnienie na biegu jałowym masz dobre. Na biegu jałowym 250- 300, a pod pełnym obciążeniem powinno dojść do 1500 -1800 bar. Do sprawdzenia czujnik ciśnienia na listwie, zawór regulacji ciśnienia na pompie no i oczywiście zrób próbę przelewową na wtryski.
Sprawdzić okablowanie, regulator impuls sterujący , czujnik na listwie- sygnała, wtryskiwacze próba przelewowa, wydatek pompy wysokiego cisnienia , ciśnienie pompy wstępnej, jakie ciśnienie na powrocie, to wszystklo warto sprawdzić aby chociaż trochę było jaśniej
Za nieodpalanie odpowiada prawdopodobnie błąd P0251. Jakie masz ciśnienie na listwie wysokiego ciśnienia, bo obstawiam że będzie z nim problem. A co dokładnie wykazała próba przelewowa? Na razie nie skupiaj się na tym co wymienić, tylko skup się na prawidłowej diagnostyce.
Miałem to samo szczególnie po nocy i siwy dym po odpaleniu przez chwilę. U mnie okazało się że wtryskiwacz był nie szczelny za lekko skrecony albo bez kleju po naprawie i nachodził olej z układu smarowania silnika.
Próbę przelewową zrób wtryskiwaczy . Ale chyba raczej wtryski do zrobienia .
Problem jednak leżał po stronie układu paliwowego, ale jak na razie obeszło się bez ingerencji w niego. Zastanawiacie się pewnie co to znaczy "bez ingerencji w niego". Otóż pomogło dolanie w podwójnej dawce do paliwa niż instrukcja zalecała dodatku do czyszczenia wtryskiwaczy. Po przejechaniu około 250 km bez gaszenia silnika i wprowadzaniu go raz na...
Jaka jest norma dla próby przelewowej w 1.6 HDI 109KM? Próba przelewowa przy 4 minutach. https://obrazki.elektroda.pl/6310194400_...
mówi ze max powinno być 1 Gówno prawda W normie jest 2,5
Poczytaj kolego jak zrobić próbę przelewową i zrób ją jak należy, bo co tutaj przedstawiłeś nie daje żadnego wyniku.
Próba przelewowa prawdę powie.
Próba przelewowa, diagnostyka wtrysków.
Może warto próbę przelewową zrobić. Na pewno tańsza niż demontaż wytrysków.
Jest ok.
Turbo powinno ladować do 2.2 bara (2k - 3.5k RPM na 3G) czasem nawet więcej. Chyba roche za male te cisnienie na listwie. APP, MAF, EGR, FRP, ECT, CMP, CKP, zrzuc wydech do testow, sterownaie TC, próba przelewowa. Wszystko sprawdzaj na przebiegach wraz z wartosciami napieciowymi oraz wart. rzeczywistymi. Podstawą jest rożnica mierzy żadanymi, a mierzonymi.
Nic z tego nie wynika. Nagrałeś film w chwili kiedy auto odpala? Nagraj parametry tylko paliwa kiedy nie odpala. Zrób próbę przelewową.
Jak chcesz zrobić próbę przelewową bez przelewów?
Popatrz w internecie co to próba przelewowa i sam ją zrobisz.
Jak ściągniesz pasek wielorowkowy i bedzie wszystko grać, to znaczy, że albo kolo pasowe, albo cos co napedza pasek wielorowkowy.
Wtryski, pompa ciśnieniowa sprawdzone, są ok. Byli na forum tacy, co się też tak zarzekali, a potem się okazywało, że te niby sprawdzone elementy są uszkodzone. Na początek zrób może próbę przelewową wtryskiwaczy. Długi czas narastania ciśnienia może być też spowodowany powietrzem w przewodach paliwowych. Próba przelewowa była robiona paliwo leci,...
Zrobiłbym próbę przelewową wtry skiwaczy
Po błędach nic nie stwierdzisz. Potrzebna porządna diagnostyka napewno nie tą zabawką i próba przelewowa.
Ile kosztowała Ciebie ta regeneracja wtrysków? Podaj cenę, ona dużo tłumaczy. Chłopie pomyśl. Wyciągnołeś i włozyłeś wtryski. przed robotą jeżdził. Po robocie nie. To po jaką cholerę szukasz usterki w turbinie lub przepływce. Zrób próbę przelewową i sprawdź korektę na wtryskach. P.S. Od czasu do czasu trafiaja mi sie klienci którzy sami załatwiaję regenerację...
Ale jak mam zrobić tą próbę przelewową Dodano po 21 Kod błędu nissan almera 1.5 disel rok 2005 to 056 co to jest za błąd
Dla każdego testu przelewowego jest podana wartość maksymalnego przelewania w określonym czasie przy określonych obrotach. Gdzie są te dane.Gdzie je znaleść? Jeżeli ktoś robi próbę przelewową fabrycznym testerem - to raczej w dużym warsztacie, bo np w przypadku Forda IDS kosztuje 20 - 30 tys. zł plus koszty licencji na stałe uzupełnianie oprogramowania;...
Zacznij od próby przelewowej wtryskiwaczy - jest szybka, prosta i tania. Najlepiej zrobiona z pomocą IDS-a, który ma zaimplementowana próbę przelewową (steruje silnikiem podczas próby), ale można też próbę zrobić na wolnych obrotach 4 minuty. Norma jest 45 ml, ale jeszcze 60 ml nie ma tragedii. Jeżeli będzie ponad 100 ml na wtryskiwaczu - jest już na...
Mam problem z uruchomieniem silnikaw Citronie Xsara 2.0 HDI z 2002 roku. Po podłączeniu interfejsu pojawiły się następujące błędy: P0341 Sygnał odniesienia cylindra wartość otrzymana nieprawidłowa P1520 Niski poziom paliwa P1164 Sygnał ciśnienia paliwa, odpowiedniość ciśnienia. Czujnik wałka rozrządu wymieniony na nowy a paliwo jest w zbiorniku.Napięcie...
Próbę przelewową wtrysków zrób, może któryś (albo wszystkie leją). Ja bym od tego zaczął.
Sprawdzę parametr IAT w sobotę. Będę miał diagnostykę jak dobrze pójdzie. Wasze porady są bezcenne a i moje działanie jest roztropne, aby się nie pogrążyć finansowo. Zbyt duże koszty poniosłem do tej pory, aby szaleć z wszystkim na raz. Tematów sporo, to się zgadzam, ale dzięki Wam są i jasne strony. Na razie zamówiłem tylko nowy przepływomierz. Próba...
Kolego może za bardzo wierzysz tym obrotom silnika i korektom wtrysków, może to jest wina tylko wtrysków jeśli z plaka pomaga tzn. że brak mu paliwa. Dawka rozruchowa jest przecież duża i wtryski przepuszczają. Nie była robiona próba przelewowa. Wystarczy że na dworze jest 2 na plusie, puszczający jeden wtrysk i wtedy ciężko pali - to nie pierwszy przypadek.
Na początek zrób diagnostykę komputerową, odczytaj błędy. Podejrzewam że będzie za niskie ciśnienie w listwie paliwowej, wymień filtr paliwa, a jak nie pomoże to sprawdź wtryskiwacze- zrób próbę przelewową.
Teraz juz nie wiem co to moze byc, ? Radziłbym zrobić próbę przelewową wtryskiwaczy. Mocno przelewające wtryskiwacze to najczęstsza przyczyna nierównych wolnych obrotów w silnikach Duratorq tdci. Próba przelewowa jest prosta, tania i szybka.
We wtryskach nowe zaworki. Próba przelewowa idealnie wyszła. Problemem jest cofające się paliwo. Nie czytałeś tematu od początku.
Zainteresowanym podpowiadam, spadek ciśnienia na listwie wtryskowej, przyczyna - wadliwy wtryskiwacz powoduje spadek ciśnienia, trzeba wykonać próbę przelewową, zamiast w komorę spalania wtryskiwacz przelewa z powrotem do zbiornika. Naprawa - wymienić / zregenerować wadliwy wtryskiwacz.
Komputer był podpinany, nie pokazał błędów. Dziś zrobiłem próbę przelewową z 3 wtrysków leci olej napędowy już przy kreceniu rozrusznikiem. Po odpaleniu mocno przelewają. Ogólnie mysalem że wtryski będą dobre bo auto nie kopci przy przyspieszaniu.
Kurczę, aż dziwne, bo próba przelewowa wtrysków nic nie wykazała, odchyły były dosłownie minimalne , wręcz takie naturalne. Kod błędu faktycznie mi mówiono ale to było praktycznie rok temu więc nie pamiętam go dokładnie, ale dziękuję za odp. :)
Próba przelewowa wtrysków ok ???
Próba przelewowa i wymiana wadliwego wtrysku.
Układ paliwowy raczej. Pomiar ciśnienia na szynie i próba przelewowa nie zaszkodzi. Filtr paliwa zmieniany?
Zrób próbę przelewową wtryskiwaczy. Ale nie na jałowych, tylko pod obciążeniem, jak ciśnienie na railu zaczyna spadać.
Z zasady powinno się robić wszystkie wtryski - ale wiadomo - kasa... Jeżeli próba przelewowa wykazała na jednym bardzo dużą wartość, to można zmienić zaworek tylko na tym jednym. Ale jeżeli robić jak sztuka nakazuje - to wtryski na stół pomiarowy z przystawką elektroniczną i wtedy wiadomo, czy przelewają i czy leją (to dwie różne sprawy). Co do nadawania...
Zrób próbę przelewową wtryskiwaczy.
Próba przelewowa prawdę Ci powie. Korekty potrafią też przekłamywać.
Proszę wykonać próbę przelewową.
To nie czujnik, sprawdzono, wskazania poprawne z założonymi przez ECU. Dziś kolejna próba przelewowa po stosowaniu mixolu: wtrysk 1: 15ml/4min, wtrysk 2,3,4:10ml/4min na rozgrzanym aucie. Ki diabeł Panowie?
Nowa założona Bosch. Została mi jeszcze próba przelewowa wtryskiwaczy chyba do zrobienia. Egr sprawny, sprawdzony podczas jazdy
Bardzo dziękuję za podpowiedzi. Problemem był układ paliwowy, tak jak sugerowaliście. Po wymianie czujnika wysokiego ciśnienia nic się nie zmieniło, czyli padło na wtryski. Zrobiona próba przelewowa i bingo, wtryski leją i dlatego podczas rozruchu nie ma odpowiedniego ciśnienia. Wtryski do regeneracji i powinno być ok. Ale żeby nie było łatwo, wtryski...
Pewnie był błąd P0089 czyli ciśnienie paliwa. W tym aucie jest nietrwały układ wtryskowy Delphi. Na początek próba przelewowa wtryskiwaczy i pewnie wszystko się wyjaśni.
Zrób próbę przelewową wtryskiwaczy i wszystko się wyjaśni.
Próba przelewowa, przez 1 minutę nalało od 25 do 45ml, więc w normie. Nie, bardzo daleko od normy. Norma to max 30ml na 4 minuty.
Witam Czy wtryski są sprawne? Może warto zrobić próbę przelewową?
A jakie ciśnienie w szynie ? , próba przelewowa wtryskiwaczy ?
Więc zacząć wymiane od tych co mają wartości największe na plus?Czy zrobić jeszcze próbę przelewową i zobaczyć które leją najwięcej?Czy się nie bawić i odrazu wszystkie wymienić?
mechanicy nie spotkali się jeszcze z takim przypadkiem a to jest silnik z bezpośrednim wtryskiem No chyba sobie żartujesz tak? Pewnie spadek ciśnienia na cr, próba przelewowa i pomiar ciśnienia na szynie. Tym się zajmij na początek. A z wróżb ro któryś wtrysk.
zrób próbe przelewową, smierdzi mi ze któryś wtrysk ma duży zrzut na przelew. Próba przelewowa zrobiona i jednak wtrysk czwarty. Po 1min nalał paliwa 100ml :O trzecii 15ml Drugi 15ml Pierwszy 10ml Miałem strzykawki 100ml dlatego test tylko 1 min trwał.
czy w tym silniku jest jakaś pompka zasilająca niskiego ciśnienia? Tak , z tyłu pompy wysokiego ciśnienia. Proponował bym jeszcze zrobić próbę przelewową na wtryskach może to coś wyjaśni lub zamontować manometr po stronie niskiego ciśnienia i sprawdzić jakie jest i czy zgadza się z tym sczytanym przez komputer.
Sprawdź na komputerze ciśnienie paliwa przy rozruchu i zrób próbę przelewowa wtryskiwaczy
Podjadę i to sprawdzę, warto też wykonywać próbę przelewową? Mogą być to wtryski?
Jeśli rozrusznk kręci normalnie to zrób próbę przelewową .
Próba przelewowa wtryskiwaczy Cię czeka.
Miałem podobny problem w zafirze. Padł jeden wtryskiwacz. Proponuję zrobić próbę przelewową wtryskiwaczy.
Typowy objaw dla uszkodzonego wtrysku. Może jednak warto jeszcze raz zrobić próbę przelewową.
Mam ten sam problem w Modusie ktoś doszedł co może być przyczyną? Wtryski leją, zrób sobie próbę przelewową to się dowiesz (4 wężyki, 4 pojemniczki).
robiłem próbę przelewową wyszła wyśmienicie wyśmienicie :)
Wydaje mi się że jest to corsa 1.3 cdti. Wszystko zależy jakiego masz mechanika, czy ma pojęcie czy po prostu działa metodą może to a może to. Zacząć od diagnostyki komputerowej. Jeżeli jest brak jakichkolwiek usterek zapisanych w sterowniku to doprowadzić pojazd do tego momentu aż nie będzie odpalać. Podłączyć sprzęt diagnostyczny tech 2 , auto com...
Jak zrobic próbę przelewową ??
Obrotomierz pokazuje obroty przy kręceniu,.albo odpaleniu na "plaku"? Po poluzowaniu przewodów na wtryskach pokazuje się paliwo? Próba przelewowa robiona?
cz.,cisnienia spali sprawdzić okablowanie i rurki ,jeśli ok to nowy czujnik.Wtryski -jesli próba przelewowa zrobiona prawidłowo to widać że 3 puszczają,tak czy siak dać wtryski do sprawdzenia lub naprawy i na razie tyle.
,czy winny może być czujnik położenia wału pomimo że nie pokazuje błędów? Raczej pokazało by błędy. Sprawdź jeszcze innym urządzeniem diagnostycznym. Dodatkowo próba przelewowa wtrysków, bo objawy na to wskazują.
To nie wiem jak chcesz naprawić to auto? Jak masz jakiś tester do tego, to trzeba odczytać błędy, parametry itd. Jak już zapali to zrobić chociaż próbę przelewową. Może i wtrysk ,może i zawór na pompie kto to wie.
Wtryski do sprawdzenia ,próba przelewowa.
Cześć. Próba przelewowa wtrysków po odpaleniu na plaka. Zapewne któryś leje i nie jest w stanie nabić ciśnienia.
Miałem identyczny problem w Berlingo 1.6 eHdi 2010r. Check zapalal sie za kazdym razem po przekroczeniu 3000 obr. Błąd o niskim cisnieniu paliwa. Wymieniałem pompe wtryskową, czujnik cisnieniam regulator cisnienia, czysciłem bak paliwa, 2 filtry paliwa. Po tygodniu walki zrobiłem próbę przelewową wtrysków i drugi wtrysk juz podczas kręcenia rozrusznikiem...
ok próba przelewowa zrobiona we wszystkich słoikach taka sama ilość ropy
O japier... Masz sprawdzić ciśnienie podczas kręcenia. A jak odpali to zrób próbę przelewową wtryskiwaczy. I do tego pomiar na wstępnej jak jest. I sprawdź zawór na pompie np czy oringi dobre i nie ma opiłków.
Jeśli dobrze kręci a ciśnienie nadal niskie to próbę przelewowa zrób
Próba przelewowa?? co masz na myśli??
No to trzeba sprawdzić: - szczelność układu paliwowego, dolot itp. Działanie EGR, próbę przelewową.
Próba przelewowa do zrobienia.
Zrób sobie chłopie próbę przelewową. Czy sprawdzaleś czy sa zakodowane?
Tutaj nie liczy się tylko ciśnienie a czas jego "budowania". Dlatego jak widzisz że jest coś nie tak z cylindrem 4 to tam trzeba szukać. Jak dalej długo trzeba kręcić,można zaślepić ciśnienie na czwarty gar. Wtedy obserwować czy zapali szybciej i czy ciśnienie narasta szybciej. próba przelewowa w tym silniku jest trochę trudna do wykonania/.
Witam udało sie rozwiązać problem mam to samo Tak udało się, problem tkwił w jednym lejącym wtryskiwaczu, w diagnozie pomogła próba przelewowa wtryskiwaczy. Po podmianie wtrysku, auto odpala bez problemu. Powodzenia w diagnozie.
Komunikat " sprawdź układ wtryskowy" i objawy jakie podajesz wskazują na wtryski. Zrób próbę przelewową i dowiesz się jak się zachowują wtryski. Mój znajomy miał to samo co Ty i po próbie okazało się że 2 wtryski lały. Po wymianie wszystko wróciło do normy.
Zrób próbę przelewowa na początek.
Jak wypadła próba przelewowa? Clip.
Jaką próbę przelewową to nie jest tdci a błędy jakieś ma sprawdzał ktoś.
Podaje korekty z wtryskiwaczy na biegu jałowym. Ostatni ma najwyższą odchyłkę prawie 2. Następnie próba przelewowa wchodzi zobaczymy co się pokaże... Widzę że na forum aż huczy od zainteresowania tematem ... https://obrazki.elektroda.pl/6472697600_...
Jakiś mocny w te klocki nie jestem. Próba przelewowa na rozruszniku coś pokaże? Tj. czy nie puszcza od razu na przelew przy wytwarzaniu ciśnienia? Będzie sprawdzone. Sprawdze też przelew szyny raz jeszcze. Podziękował.
Zrób próbę przelewową. To że jest napisane obwód, nie znaczy, że chodzi stricte o prąd.
aczkolwiek nie trzeba robić żadnych prób przelewowych I tu się mylisz bo próba przelewowa to najszybszy i najtańszy sposób na na sprawdzenie czy wtrysk nie przelewa.
próba przelewowa wtrysków focus próba przelewowa pompa przelewowa
filtr komina rodzaje kabli monitora procesor zabezpieczenie
pralka elektroluks kondensator iphone
Usterki nawiewu w Volkswagen Golf 5 Plus: Diagnostyka i naprawa Wieloczynnościowa maszyna stolarska - problem z zasilaniem 3x400V