Krecilłeś nyplem co w wtryskiwacz wchodzi Nie, świadomie nim nie kręciłem, ale niewykluczone że się poluzował gdy mocowałem się z wtryskiwaczem. Jutro faktycznie jeszcze sprawdzę ten trop. Olej napędowy ma dość dobre właściowości penetrujące przez co ciężko mi jest zlokalizować miejsce wycieku. Fakt, że sam nypel i miejsce gdzie wchodzi rurka paliwowa...
Złożyłem, została przyjęta, przyczyną był uszkodzony uszczelniacz simmering (spadła sprężynka). Otwór zapobiega dostaniu się paliwa do oleju. Auto już złożone.
Właśnie wróciłem ze stacji benzynowej - spalanie 16,5 l w mieście . Brak wycieku paliwa - dziwne ,że przy takim spalaniu nie czuć paliwa z rury wydechowej .
Mówisz, że przyczyną mogą być wtryski? Dodano po 2 Ten, co był zamontowany, to był Pierburg. Ten, który kupiłem, to NTY. Obawiam się, że tamten też jest dobry, a przyczyna wywalania błędów tkwi gdzie indziej. Dodano po 4 Jeżeli chodzi o wtryski, to je wyciągałem, bo mam jakiś wyciek w ich okolicach, jakby ropy z olejem. Dawałem nowe podkładki miedziane...
Wymień filtr, sprawdź czy w przewodach paliwowych nie ma pęcherzyków powietrza, jeśli tam bedzie ok a auto pod obciążeniem bedzie gasło, wypadało by zainteresować się pompą CR oraz wtryskami które mogą upuszczać ciśnienie, i sterownik wykrywa wyciek paliwa i gasi silnik. Czasami zdarza się ze padnie regulator ciśnienia paliwa.
Dzięki Mento$ za odpowiedz. U mnie problemem okazało się powietrze w układzie które dostawalo się przez płytkę sterownika pompy wtryskowe. Tam są takie oringi po wymianie których samochód zaczął normalnie pracować. Na początku podłączyłem bezpośrednie zasilanie paliwa do pompy wtryskowej z tak zwanej bańki i samochód zagadal. Po wymianie filtrów i odpowietrzeniu...
U mnie szarpanie występuje najczęściej na ''dwójce''. Jutro jadę do mechanika żeby spojrzał co z tym zrobić. Hipoteza z alternatorem nie jest głupia, ponieważ miałem wyciek z przewodów od wtrysków, które znajdują się nad alternatorem i rozrusznikiem(mogło coś zalać ) . Ja jeszcze obstawiał bym filtr paliwa i pompę wtryskiwaczy , ale zobaczy się jutro.
Oba błędy są powiązane i tak. Błąd P0171 – uboga mieszanka, przyczyny : Przecieki powietrza wlotowego Wadliwa pierwsza podgrzewana sonda lambda Nieprawidłowe spalanie Wadliwe wtryskiwacze paliwa Wycieki gazów wydechowych Nieprawidłowe ciśnienie paliwa Brak paliwa Wadliwy czujnik masowego przepływu powietrza (MAF) Nieprawidłowe podłączenie węża...
Dzień dobry Nie mam filtra paliwa w pojeździe, tylko siatka podobno. Jeżeli chodzi o okresowe braki "odpału" zaczęło się rok po wymianie katalizatora (może przypadek?) i pojawieniu się sygnałów "check engine" z kodem P0420 i P0420(9), dodatkowo są ubytki płynu chłodniczego. Majster trzymał pojazd 2 dni i nie stwierdził wycieku najwyraźniej wyciek jest...
Witam wszystkich . Mam forda FOCUSA 1.8 TDDI auto po nocy ciężko odpala . Mianowicie trzeba krecić i kręcić tym rozrusznikiem . Jak zapali i pochodzi z 10 min to pali już normalnie . Powiem jeszcze to ,że dopiero za drugim dłuższym kręceniem zaczyna przyśpieszać zapłon. Wydaje mi się ,że to cofające się paliwo . Wymieniłem filtr paliwa i założyłem zaworek...
Witam, mam problem z focusem mk1 1,6 benzyna z LPG. Wczoraj podczas jazdy autostradowej w deszczu przez około 200km zaczął wariować wskaźnik temperatury silnika. Normalnie stoi pionowo a kilkukrotnie w kilka sekund powędrował na czerwone pole na maksa. Gdy za pierwszym razem zauważyłem ten skok szybko zdjąłęm nogę z gazu i się zatrzymałem myśląc że...
Proszę o poradę - nie wiem z której strony się zabrać za ten przypadek. Ford Focus mk2 2005 r 2.0i objawy są śledzone podczas 1 miesięcznej eksloatacji. Auto kupione miesiąc temu - sprowadzone z Niemiec. Problem: Czasem po przekręceniu kluczyka rozrusznik kręci (wszystkie kontrolki działają poprawnie) auto nie zapala. Zdarza się, że przy drugiej próbie...
Z takimi pytaniami to do Wróżki musisz się udać, zależy ile turbina tego oleju puszcza. Ogólnie zjawisko dość groźne, może spowodować całkowite uszkodzenie silnika. Auto wkręci się samo na niebotycznie wysokie obroty, paliwem będzie olej z turbiny. Naprawdę sugeruję wizytę u dobrego fachowca!
Witam. Ford focus 1.6 16V zetec se z instalacją gazową.Wskaźniki szaleją (obrotomierz i prędkościomierz chwilami skaczą po całym zakresie, wskazówka temperatury też pokazuje jakieś urojone pomiary),nie dosyć tego wentylator chłodnicy potrafi się załączyć np. w momencie włączenia nawiewu w kabinie i obroty stanu jałowego też mało stabilne. Sporo tego,...
Witam Mam zajeb...... problem z Focusem MK1. - problem Ciągnie się już od jakiegoś czasu wiec przedstawię go tak jak na forum --------------------07.12.2010.---------... Mianowicie: Autko jak do tej pory sprawowało się tako jako, mimo tego że stało pod chmurką, gdzie wcześniej było garażowane. Bez żadnych ekscesów oferowało dobre warunki do...
Zgadzam się że to nie do przyjęcia, ale przez 4 lata nikt nie dał rady tego naprawić, jeżdżę tak ponad 30 tys km. Soft obecnie mam wgrany oryginalny od 2 lat, wcześniej dpf był wydłubany, była pusta puszka, wyłączony w sofcie i nie było najmniejszej różnicy o 0,5 litra nawet. Później zrobił mi go na 167 koni i auto zeszło na 11,5 litra. Potem był wgrany...
focus wyciek wyciek focus wyciek paliwa
wektor napięcia kaseta adapter transmiter kuchnia gorenje
kodowanie wtryskiwaczy babcia komputer
Komunikat o błędzie silnika - diagnostyka i naprawa Wymiana tylnych błotników w Volkswagen Passat B5 kombi